Файл қосу

2014 оқытушыға арналған пән




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|СМК 3 дәрежелі құжаты     |ПОӘК                  |ПОӘК 042-33.1.05/01-2014  |
|ПОӘК                      |Баспа №1 11.09.2014   |                          |
|оқытушыға арналған пән    |                      |                          |
|«Академиялық              |                      |                          |
|кескіндеме-III, IV»       |                      |                          |
|бойынша бағдарламасы      |                      |                          |













                      ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                     «Академиялық кескіндеме – III, IV»

             5В010700 - «Бейнелеу өнері және сызу» мамандық үшін


                     ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ































                                    Семей
                                    2014
                                  Алғы сөз

1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы ___________  « 03 »    09    2014 ж. А.Р.Рахметова,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы, магистр

2  ТАЛҚЫЛАНды
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедра мәжілісінде
Хаттама № 1 « 03 »   09   2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі ____________ М.С. Мырзаканов
2.2  Педагогикалық  факультетінің   оқу-әдістемелік   бюросының   отырысында
қарастырылды
Хаттама № 1 « 05 »   09   2014 ж.,
Төрайым _____________ Т.Ш. Ахметова

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама № 1 « 11 »   09   2014 ж.,
Төрайым _____________  Г.К. Искакова

4 ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН № 1  баспа « 05 »   09   2013 ж.





















                                   Мазмұны

|1 Қолдану                                                            |4  |
|саласы...............................................................|   |
|...............................                                      |   |
|2 Нормативті                                                         |4  |
|сілтемелер...........................................................|   |
|.......................                                              |   |
|3 Жалпы                                                              |4  |
|ережелер.............................................................|   |
|...............................                                      |   |
|4 Оқу пәнінің (модульдің)                                            |6  |
|мазмұны..............................................................|   |
|.                                                                    |   |
|5 Білімалушылардың өздік жұмыстар тақырыптарының                     |6  |
|тізімі..................                                             |   |
|6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу                     |7  |
|картасы.....................                                         |   |
|7                                                                    |7  |
|Әдебиеттер...........................................................|   |
|..........................................                           |   |



































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

      Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрамындағы оқытушыға  арналған  пәні
бойынша «Академиялық кескіндеме-III, IV» бағдарламасы.
      «5В010700»-«Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша оқитын

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

    Аталған оқытушыға арналған бағдарлама «Академиялық кескіндеме-III,  IV»
пән  бойынша  оқу  үрдістерін  ұйымдастыру   тәртібін   келесі   құжаттардың
талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді:
 - «5В010700» - «Бейнелеу өнері және сызу»  мамандықтағы  мемлекеттік  жалпы
   міндетті   білім   стандарты   ҚР    МЖМБС    6.08.063-2010,    Қазақстан
   Республикасының білім және ғылым  министрлігінің   8  тамыз  2011  №  349
   бұйрығы  бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді.
 - «5В010700» - «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған  типтік  оқу
   бағдарламасы;
 - УСТ 042-МУ-4-2014 «Пәндердің  оқу  әдістемелік  кешендерін  әзірлеу  және
   дайындаудың жалпы талаптары» университет стандарты;
- ҚП 042-1.01-2014 «Пәндердің  оқу  әдістемелік  кешендерінің  мазмұны  мен
  құрылымы» құжатталған рәсімдемесі.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
    Академиялық  кескіндемені  оқып-үйрену   процесіндегі   алынған   білім
кескіндеменің әр түрлі салаларында шығармашылықпен  жұмыс  істеудің  негізгі
көзі болып табылады. Академиялық кескіндеме – реңдік  көре  білуді  дамытуға
көмектеседі, сәндік қолөнерде, дизайнда,  композицияда  көркемдік–мәнерлікке
жеткізеді.

3.2 Пәнді оқыту мақсаты:
    Кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің  негізгі  заңдылықтарын  игеру,
кескіндеме  құралдарының  көмегімен  реалистік  бейнелерді  салу.  Натураның
көлемі   мен   кеңістіктегі   кейпін   шыншылдықпен    бейнелеу,    бейненің
көркемдік–мәнерлігіне  жету.   Білімалушылардың   шығармашылық   мүмкіндігін
дамыту.




3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері:


білімалушыларды мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа баулу.


бейнелеу  өнерінің  әдістемелері  мен  тәсілдерін  білімділікпен   меңгеруді
   қалыптастыру.


3.4 Білім алу нәтижесі:
    Пәнді оқу нәтижесіндегі білімалушы міндетті:
- білу:
      - курстың  пәні  мен  міндетін;
      - мамандық бойынша мемлекеттік стандартқа енгізілген,  сондай-ақ  оқу
        бағдарламаларына негізделген «Академиялық  кескіндеме-III»  пәнінің
        жалпы мазмұның;
      - педагогикалық және жалпы білім беру ғылымын.
- игеру:
      -  кескіндеме  жазу  негіздерін  теориялық  және  практикалық   түрде
        меңгеру;
      - өз бетімен берілген шығармашылық тапсырмаларды орындау;
      -  педагогикалық   практикада   кәсіби   іс-әрекетінде   шығармашылық
        жұмыстарымен өз бетінше қолдану.
- ұғып алу:
      - негізгі ұғымдарын;
      - кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің орындау заңдылықтарын;
- түсіну:
      - кескіндеме техниканың тілін;
      - графикалық жобалауда қажеттілігі.
- қолдана білу:
      - жаттығуларды орындау ретін.
- істей алу:
      - кескіндемені бейнелеу жұмыс істей алу;
      - композиция және  перспектива  зандылықтарын  білу,  оны  шешу  үшін
        бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы
        вариантты таңдау.
- икемдену:
      - кескіндеменің негізгі терминологиясын;
      - кескіндеме пәні бойынша сабаққа қойылатын  талаптарды,  әдістемелік
        материалдарды.

3.5 Пән пререквизиттері:
Академиялық кескіндеме I, II

3.6 Пән постреквизиттері:
Сурет
Кескіндеме
Композиция
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Педагогикалық практика

3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

                                                                     Кесте 1
|Курс                                                   |Семестр          |
|1                                                      |2                |
|Практикалық сабақтар                                                     |
|3 семестр                                                                |
|1  |Гуашь кескіндемесі.                                |2                |
|2  |Қысқа мерзімдік этюд, жарық жанынан түсті көріністі|4                |
|   |түс бояулары жақындасқан натюрморт (гуашь)         |                 |
|3  |Алдынан жарық түсірілген натюрморт (гуашь)         |6                |
|4  |Жылы реңдері басым қарама-қарсы түстерге натюрморт |6                |
|   |(гуашь)                                            |                 |
|5  |Суық реңдегі басым қарама-қарсы түстерге натюрморт |6                |
|   |(гуашь)                                            |                 |
|6  |Түстері бір-біріне жақын 2-3 заттан тұратын        |6                |
|   |натюрморт (гуашь)                                  |                 |
|   |Барлығы:                                           |30               |
|4 семестр                                                                |
|1  |Майлы бояу кескіндемесі                            |4                |
|2  |Әр түрлі материалдан құралған мазмұндық натюрморт. |6                |
|   |Көп кезендік майлы бояумен жұмыс орындау (жұқа     |                 |
|   |жазу, қалың жазу)                                  |                 |
|3  |Суық түспен өңденген 2-3 заттан этюд (майлы бояу)  |6                |
|4  |Жылы түспен өңденген 2-3 заттан этюд (майлы бояу)  |6                |
|5  |Адам басының портреті. Қалың және жұқа жазу арқылы |8                |
|   |орындау (майлы бояу)                               |                 |
|   |Барлығы:                                           |30               |

5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

1 семестр
Қысқа мерзімдегі натюрморт этюді ашық түстер жағдайында (гуашь, акварель)
Натюрморт этюді жылы жарық қатынасында (гуашь)
Натюрморт этюді суық түстер жарық қатынасында (гуашь)
Тұрмыстық заттардан құралған натюрморт салу (гуашь)
Жануар және  құстардың  түсті  нобайы  (хайуанаттар  бағында,  көшеде,  қала
шетінде және т.с.с.) (гуашь, акварель)
2 семестр
Түсті фонда ақ заттардан натюрморт (майлы бояу)
Ашық фонда қара заттардан натюрморт (майлы бояу)
Натюрморт этюді жылы жарық қатынасында (майлы бояу)
Натюрморт этюді суық түстер жарық қатынасында (майлы бояу)
Адам басының этюді (гуашь, майлы бояу)

6 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРІМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 3
|Оқу - әдістемелік әдебиеттің  |Дана саны   |Студенттер  |Қамтамасыз ету  |
|аты және авторлары            |            |саны        |пайызы          |
|Беда Г.В. Живопись и ее       |2           |6           |34%             |
|изобразительные средства. М.: |            |            |                |
|Просвещение, 1977             |            |            |                |
|Беда Г.В. Основы              |2           |6           |34%             |
|изобразительной грамоты:      |            |            |                |
|Рисунок, живопись, композиция.|            |            |                |
|2-е изд. М.: Просвещение, 1981|            |            |                |
|Волков Н.Н. Композиция в      |12          |6           |100%            |
|живописи. М.: Искусcтво, 1977 |            |            |                |
|Волков Н.Н. Восприятие        |2           |6           |34%             |
|картины. 2-е изд., доп. М.:   |            |            |                |
|Просвещение, 1976             |            |            |                |
|Зайцев А.С. Наука о цвете и   |1           |6           |24%             |
|живопись. М.: Искусство, 1986 |            |            |                |

7 ӘДЕБИЕТТЕР

1.  Негізгі әдебиеттер
   1. «Сборник» № 45 Живопись» Алматы 1994 г.  Республиканский  издательский
      кабинет.  Программы  для  университетов  и  педагогических  институтов
      (Проект). Составители Н.А. Стариченко, А.Ж.Накисбеков
   2.  Алехин  А.Д.  О  языке  изобразительного  искусства:  «Знание»  Серия
      Искусство, 1973
   3. Алпатов А.Д. Композиция в живописи. Исторический очерк. М.: Искусство,
      1940
   4. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Наука. 1979
   5.  Беда  Г.В.  Основы  изобразительной   грамоты:   Рисунок,   живопись,
      композиция. 2-е изд. М.: Просвещение, 1981
   6. Беда Г.В. Живопись и ее  изобразительные  средства.  М.:  Просвещение,
      1977
2. Қосымша әдебиеттер
   1. Волков Н.Н. Композиция в живописи. М.: Искусcтво, 1977
   2. Волков Н.Н. Восприятие картины. 2-е изд., доп. М.: Просвещение, 1976
   3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е  изд.,  доп.  М.:  Искусство,
      1968
   4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986
   5. Кардовский  Д.Н.  Об  искусстве:  Воспоминания,  статьи,  письма.  М.:
      Академия художеств СССР, 1960
   6. Кибрик Е.А. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961
   7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства. М.:  Знание,
      1978
   8.  Мейлах  Б.С.  Взаимодействие  искусств   и   задачи   художественного
      творчества // Вопросы литературы. 1964, №3
   9. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б.  Практическое  применение  перспективы  в
      станковой картине: М. Просвещение, 1978
Пәндер