Файл қосу
Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі курсының постреквизиттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042–18-9.1.53/01-2014 | |ПОӘК | | | |«Гигиеналық негіздер және | | | |тағам өнімдерінің |11.09.2014 ж. | | |қауіпсіздігі» пәнінен |№ 2 басылым | | |оқытушыға арналған пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығы бойынша «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» пәнінен ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы ___________ 29.08.2014 ж., С. Төлеубекова, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» ___08____2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «05» ___09____2014 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» ___09___2014 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, проректор ___________ Г. Искакова 4 «18» __09__2013 ж. № 1 БАСЫЛЫМНЫҢ ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны |6 | |5 |Білім алушылардың өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі |8 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 Қолданылу саласы «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы 5В073200 «Стандартау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығының білім алушыларына арналған. Білім алушыларын курс мазмұнымен, өзектілігі және қажеттілігімен, курс саясатымен, машықтану және білгірлігімен таныстырады. Пәннің оқу- әдістемелік кешені пәнді оқыту барысында негізгі жетекші болып саналады. 2 Нормативтік сілтемелер «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» пәні бойынша нағыз оқу-әдістемелік кешені пәннің оқу процесін ұйымдастырылу ережесін бекітеді және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленеді: - 2012 жылдың 23 тамызында қабылданған № 1080 Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сәйкес; - 5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығының элективті пәндердің каталогына сәйкес; - УСТ 042-МУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің жасалуына және ресімделуіне қойылатын жалпы талаптар» университет стандартына сай; - ҚП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжаттамалық процедурасына сай. 3 Жалпы ережелер 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» пәнінде азық-түлік және тағам өнімдерінің сапасын мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері, тағамның ретке келтірілген рационын ұйымдастыру, емдік- сауықтандырғыш тағамдар, ақуыздардың, микронутриенттердің және басқа алмастырылмайтын тағам факторларынан туындайтын алиментарлы аурулар үшін тағамдар қарастырылады. 3.2 Осы курстың мақсаты: білім алушыларға тамақтану туралы ғылым аймағында білім кешенін, білгірлік пен машықтарды беру болып саналады. 3.3 Пәнді оқытудағы басты міндеттер: мамандығы бойынша оқыған пәнді тәжірибеде пайдалана білу. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы келесілерді: Білуі керек: - тағам туралы ғылымның негізгі теорияларын; - тағам теориясының түрлі бағыттарындағы сипаттамаларды; - азық-түлік және тағам өнімдерінің ластану мәселелерін. Игеруі керек: - азық-түлік және тағам өнімдерін әр түрлі сапалық көрсеткіштері бойынша зерттеу машықтарын. Меңгеру керек: - тағамның гигиеналық негіздерін; - тағам рационының адам ағзасына әсерін. Істеуі керек: - азық-түлік және тағам өнімдерінің әр түрлі сапалық көрсеткіштерін анықтауды; - нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді. Ойлау керек: - тағам жөніндегі ғылымның қазіргі замандағы жағдайы жөнінде; - тағам компоненттерінің гигиеналық сипаттамалары туралы. Болу керек: - азық-түлік және тағам өнімдері бойынша нормативтік құжаттар. Алу керек: - азық-түлік өнімдерінің сапасы және оларды бақылауды қамтамасыз ету жөнінде ақпарат; - азық-түлік және тағам өнімдерінің әртүрлі заттармен ластану арқылы туындайтын аурулардың түрлері жайында мәліметтер. 3.5 «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» курсының пререквизиттері: 3.5.1 Химия. 3.6 «Гигиеналық негіздер және тағам өнімдерінің қауіпсіздігі» курсының постреквизиттері: 3.6.1 Квалиметрия. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді көшірме 1 кестеде көрсетілген: 1 кесте |Курс |Сем-р |Кред. | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |Кіріспе. Курстың мақсаттары мен міндеттері. Тағам |1 |8.1.1 | |туралы ғылым | |8.1.2 | |Тағам туралы ғылымда қолданылатын негізгі терминдер|1 |8.1.1 | |мен анықтамалар. Тағам компоненттерінің гигеналық | |8.1.2 | |сипаттамасы | | | |Рационалды тамақтану негіздері. Рационалды |1 |8.1.1 | |тамақтану. Тепе-теңдірілген тамақтанудың | |8.1.2 | |концепциясы | |8.1.3 | |Тамақтанудың басқа жүйелері. Адекватты тамақтану |1 |8.1.1 | |және оны қолдану. Қазіргі заман адамының тамақтану | |8.1.2 | |рационы. Тағам өнімдерінің жіктелуі. | |8.1.4 | | Тағамдық заттарды, энергияны және тағам өнімдерін |1 |8.1.1 | |тікелей пайдалану нормасы | |8.1.2 | | | |8.1.3 | | | |8.1.4 | |Тұрғындардың жекеленген топтарының тамақтануы. |1 |8.1.1 | |Балалар мен жасөспірімдердің тамақтануын | |8.1.2 | |ұйымдастыру. Ой еңбегі кезіндегі тамақтану принципі| |8.1.3 | |Жеткіліксіз және артық тамақтанудан туатын |1 |8.2.1 | |мәселелер | |8.2.3 | |Азық-түлік өнімдерінің сапасын қалыптастыру және |1 |8.2.1 | |басқарудың негізгі принциптері | |8.2.2 | |Азық-түлік шикізат және тағам өнімдерінің бөгде |1 |8.1.1 | |заттармен ластануы | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Азық-түлік шикізат және тағам өнімдерінің |1 |8.1.1 | |микроағзалармен ластануы | |8.1.2 | | | |8.1.3 | | | |8.1.4 | |Антиалиментарлы факторлар. Минералды заттардың |1 |8.1.1 | |сіңуін төмендетуші факторлар | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Тағам өнімдерінің химиялық элементтермен ластануы |1 |8.1.1 | |және бұл фактордың адам денсаулығына тигізетін | |8.1.2 | |әсері | |8.1.3 | |1 |2 |3 | |Тағам өнімдерінде бақыланатын химиялық заттар. |1 |8.1.1 | |Олардың токсикологиялық-гигиеналық сипаттамасы. | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Тағам өнімдерінің мал шаруашылығында қолданылатын |1 |8.1.1 | |заттармен ластануы. | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Антибиотиктер, олардың тағамда қалған қалдықтарының|1 |8.1.1 | |тағам сапасына әсер етуі. | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Жиыны: |15 | | |Тәжірибелік сабақтар | | Тағам өнімдерінің химиялық құрамы бойынша |2 |8.1.5 | |анықтамалық кестенің көмегі арқылы тәуліктің | | | |рационның тағамдық құндылығын есептеу | | | |Тағам өнімдерінің биологиялық және энергетикалық |1 |8.1.5 | |құндылықтарын есептеу | |8.1.4 | |Қазіргі заман адамының тамақтану рационын есептеу |1 |8.1.5 | | | |8.1.1 | |Рационалды тамақтанудың маңыздылығын зерттеу |1 |8.1.1 | | | |8.1.2 | | | |8.1.5 | |Тұрғындардың жекеленген топтарының тамақтануын |1 |8.1.1 | |зерттеу | |8.1.2 | | | |8.1.5 | |Рационалды тамақтануды құрылуына қойылатын |2 |8.1.1 | |гигиеналық талаптар, энергияға және негізгі | |8.1.2 | |тағамдық заттарға адам ағзасының сұранысын анықтау | |8.1.5 | |Тағам өнімдеріндегі көшпелі заттарды анықтау |1 |8.1.1 | | | |8.1.2 | | | |8.1.5 | |Суды сараптау |1 |8.1.1 | | | |8.1.2 | | | |8.1.5 | |Азық-түлік тауарларының негізгі принциптерін |1 |8.1.1 | |зерттеу | |8.1.2 | | | |8.2.3 | |Шикізаттың және тағам өнімдерінің жалғандығын |1 |8.1.1 | |(фальсификациясын) анықтау әдістері | |8.1.2 | | | |8.2.3 | |Тағам өнімдеріндегі канцерогенді заттардың ауысуын |1 |8.1.1 | |анықтау | |8.1.2 | | | |8.2.3 | |Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін гигиеналық бақылау |1 |8.1.1 | | | |8.1.2 | | | |8.2.3 | |Жиыны: |15 | | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Ауыр еңбекпен және спортпен айналысатындардың тамақтану ерекшелігі 5.2 Емдік және сауықтандыру мақсаттағы тамақ. Жаңа бағыт – комбинирленген тағам өнімдері 5.3 Азық-түлік тауарларының сапасын бақылау. Сапа әдістері және деңгейі 5.4 Өнімдердің пестицидтермен ластануы. Оларға гигиеналық сипаттама 5.5 Ақуыздар және олардың тамақтанудағы маңызы 5.6 Майлар және олардың тамақтанудағы маңызы 5.7 Көмірсулар және олардың тамақтанудағы маңызы 5.8 Дәрумендер. Дәрумендердің жетіспеушілігі. Дәрумендердің жіктелуі 5.9 Минералды заттар 5.10 Тағам өнімдерінің гигиенасы. Дәнді-дақылды өнімдер 5.11 Сүт және сүт өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы 5.12 Ет және ет өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы 5.13 Балық және балық өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы 5.14 Тағамдық майлар 5.15 Көкөніс және жеміс-жидектердің тағамдық және биологиялық құндылығы 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ 3 кесте |Оқулықтар мен |Даналардың саны|Студентер саны |Қамтамасыз ету пайызы| |оқу-әдістемелік | | | | |құралдардың атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Поздняковский В.М. |10 |7 |100 | |Гигиенические основы | | | | |питания, безопасность | | | | |и экспертиза | | | | |продовольственных | | | | |товаров | | | | |1 |2 |3 |4 | |Гаврилова Н.Б. |30 |7 |100 | |Гигиенические основы | | | | |питания и контроля | | | | |качества пищи | | | | |Аханова В.М. Гигиена |20 |7 |100 | |питания | | | | |Петровский К.С. |3 |7 |50 | |Гигиена питания | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Поздняковский В.М. Гигиенические основы питания, безопасность и экспертиза продовольственных товаров: Новосибирск: Изд-во «Новосиб. университета», 2007. – 448 с. 7.1.2 Основы микробиологии, санитарии и гигиены в пищевой промышленности: учебник для нач. проф. образования / Л.В. Мармузова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 160 с. 7.1.3 Качество и безопасность продовольственных продуктов: Учебное пособие / Ж.Б. Асиржанова. – Семей: СГУ имени Шакарима, 2011. – 176 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Аханова В.М. Гигиена питания. – Ростов: издательство «Феникс», 2000. – 384 с. 7.2.2 Малахов Г.П. Здоровое питание. – Санкт-Петербург: ИК «Комплект», 1997. – 495 с. 7.2.3 Малахов Г.П. Целительные силы. – Санкт-Петербург: ИК «Комплект», 1997. – 553 с. 7.2.4 Гаврилова Н.Б. Гигиенические основы питания и контроля качества пищи. Учебное пособие. – Семипалатинск, 1998. – 182 с. 7.2.5 Петровский К.С. Гигиена питания. Издательство «Медицина», Москва, 1982 с изменениями. – 527 с. 7.2.6 Справочник химического состава под ред. Скурихина В.П. 1,2 том
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz