Файл қосу

Қазақ интеллегенциясының қалыптасу тарихы



|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                   |
|СМЖ 3 дәрежелі  құжаты   |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18-18.1.69/01-2014   |
|«20-30 жж. Ұлттық интелл.|                         |                         |
|әлеуметтік-философиялық  |№ 1 басылым              |                         |
|және саяси бағыттары»    |11.09.2014               |                         |
|пәні  бойынша            |                         |                         |
|оқу-әдістемелік  кешені  |                         |                         |



















                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


            «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және
                       саяси бағыттары» курсы бойынша

                               Мамандық 6М011400 - «Тарих»


                     МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                                           СЕМЕЙ
                                    2014
                                  Алғы сөз
1  ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы   Семей    қаласының    Шәкәрім    атындағы    мемлекеттік
университетінің  «Қазақстан  тарихы»  кафедрасы   т.ғ.д.,   профессор   Қ.Қ.
Байсарина.
      «__04__»    __09__ 2014 ж.


   2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
      Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды.
      Хаттама №_1__  « 04_»_09_ 2014  жыл


      Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова

      Экономика,  құқық  және  гуманитарлық  ғылымдар  факультетінің    оқу-
әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды.
      Хаттама №_1__   «_09_»__09_  2014 жыл

       Төраға ________  С.Х.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
      Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесі  мәжілісінде  қаралып,  баспаға
ұсынылды.
      Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл

      Төрайым_________ Г.Искакова



4  АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (немесе № 4 «13» 09. 2012_  ж. баспа  ОРНЫНА)





















                                   Мазмұны

 1 Жалпы ережелер


 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу


 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


 4 Пәннің форматы


 5 Пәннің мақсаты
 6 Баға қою саясаты
 7 Әдебиет






































































   1. Жалпы ереже


   1.1. Оқытушының аты-жөні-Байсарина  Қ.Қ.  - т.ғ.д.
   Кафедра – «Қазақстан тарихы»
   Байланыс ақпараты: №1 оқу ғимараты 1006-кабинет
   Сабақ өткізу орны - №1 оқу ғимараты, 1011 дәрісханасында
   Пән бойынша кредит саны – 4


     2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты
   «20-30   жж.   Ұлттық   интелл.   әлеуметтік-философиялық   және    саяси
бағыттары»пәні   бойынша   оқу-әдістемелік   кешені   6М011400   -   «Тарих»
мамандықтары   магистранттарына   арналған.   Ол   магистранттарды   курстың
мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін,  қурс  саясатын,  дағды  мен
іскерліктің тақырыптарымен  таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені  пәнді  оқып
білудегі негізгі басшылық алатын әдістемелік құрал болып табылады.
   «30   жж.   Зиялыларының   әлеуметтік-философиялық   және    идеялы-саяси
көзқарастары» курсында магистранттар тарих  ғылымның  ең  жаңа  табыстарының
және ең маңызды уақиғаны және Қазақстанның тарихының мәселелерін в  ең  жаңа
уақытта арқылы саяси қайраткер қызмет призмасын қарастырады.

     3. Пәнді оқытудың мақсаты:
   Қазақстан тарихы бойынша ертеректен алынған білім  негізінде  әлеуметтік-
экономикалық және мәдени тарихи Қазақстан  және  орта  Азия  елдері  қазіргі
заман тарихы уақыт арқылы байқауды саяси қайраткердің ғұмырнамасы және  оның
рөлін оқиды.


         4. Пәнді оқытудың міндеттері:
   Магистранттарды  курс бағдарламасын  игере отырып,  тарихымыздың   өзекті
мәселелерінің түйінін шешуде   ғылыми  тұжырымдамалар   жасауға  ықпал  ету.
Қазақ интеллегенциясының  тарихи  қызметі  атты  тақырыптағы  арнаулы   курс
бағдарламасының  қысқаша мазмұны.


         5. Оқытудың нәтижелері:
   20-30 жж.  Ұлттық  интеллегенияның  әлеуметтік-философиялық  және   саяси
бағыттары»   арнайы пән ретінде Қазақстан тарихы,  деректану  мен  тарихнама
пәндерімен тығыз байланыста оқытылады.


         6. Пән пререквизиттері:
   Отандық тарихтың фундаменталды мәселелері.


         7. Пән постпреквизиттері:
   1.7.1 «20-30  жж.  Ұлттық  интеллегенияның  әлеуметтік-философиялық  және
саяси бағыттары» курсын толық игеру  нәтижесінде  жаңа  замандағы  Қазақстан
тарихы,  қазіргі дүние тарихы пәндерін  меңгеруге болады.
   1.7.2    Отандық тарихтың фундаменталды мәселелерін қарастыру.


   1. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу.
|№  |Тақырыптың атаулары                         |Сағат саны                 |
|   |                                            |Дәріс |Сем. |ОСӨЖ   |СӨЖ   |
|   | Модуль 1                                   |2     |2    |4      |6     |
|   |Ұлттық инттелигенияның                      |      |     |       |      |
|   |әлеуметтік-философиялық және саяси бағыттары|      |     |       |      |
|   |атты пәні                                   |      |     |       |      |
|   |Қазақ интеллегенциясының   қалыптасу тарихы |4     |2    |4      |6     |
|   |Қазақ өлкесіндегі ұлттық-демокртиялық       |4     |4    |4      |6     |
|   |қозғалыс                                    |      |     |       |      |
|   |Модуль 2 Алаш зилылары және Алашорда        |2     |2    |6      |6     |
|   |Қазақ интеллегенциясының қалыптасуындағы    |      |     |       |      |
|   |Айқап журналы мен Қазақ газеттерінің ролі   |      |     |       |      |
|   | Алашорда өкіметінің  құрылу тарихы         |4     |2    |4      |6     |
|   |Алашорда және Кеңес өкіметі                 |2     |2    |4      |6     |
|   |Алашорда және ресейлік күштер /азаматтық    |      |2    |       |4     |
|   |қарсыласу жылдарында/                       |      |     |       |      |
|   |Алашорданың  қызметінің ресми тұрғыда       |4     |2    |6      |4     |
|   |тоқтатылуы және оның нақты тарихи           |      |     |       |      |
|   |қалыптасқан  жағдайлар барысында  жалғаса   |      |     |       |      |
|   |беру                                        |      |     |       |      |
|   |Модуль 3 Қазақ зиялыларының                 |      |2    |6      |4     |
|   |әлуметтік-экономикалық және саяси           |      |     |       |      |
|   |көзқарастары                                |      |     |       |      |
|   |Қазақ зиялыларының әлеуметтік-философиялық  |      |     |       |      |
|   |көзқарастарының мәні                        |      |     |       |      |
|   |Қазақ зиялыларының  Кеңестік Қазақстан      |4     |4    |8      |4     |
|   |тұсындағы  қызметтері.                      |      |     |       |      |
|   |Қазақ интеллигенция өкілдерінің қилы тағдыры|2     |1    |8      |4     |
|   |Тәуелсіз Қазақстанда ұлттық                 |2     |3    |6      |4     |
|   |интеллегенцияның қайта жаңғыруы             |      |     |       |      |
|   |Барлығы                                     |30    |30   |60     |60    |


   2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар.
   - аталған курстың мақсат-міндеттерін жете түсіне отырып, оны оқып-игеруі;


   - Магистранттар Қазақ интеллегенциясының қалыптасу тарихы  мен  ХХ  ғасыр
   басындағы Қазақстанның саяси-әлеуметтік ахуалын саралау деңгейіне жетуі;
   - Қоғамдық, әлеуметтік  институттардың  тууы  мен  дамуын  нақты  дәлелді
   мәтіндер арқылы игеруі;
   -  Алаш партиясы өкілдерінің қызметінің маңызы мен тағылымын білуі;
   - Қазақ  интеллегенциясы  тарихының  жалпы  қазақ  тарихының  бір  кезеңі
   екендігін және оның теориялық негіздемелерін білуі.


   3. Пәннің форматы:
      Оқу сабақтары аптасына төрт рет 50  минуттан  өтеді.  Курс  форматы  –
   аралас. Дәрістің сабақтар  ең  күрделі  тақырыптарға  арналады.  Дәрістің
   құрылымы – ситуацияны талқылау немесе блиц-сұрау (5 минут), дәріс  (35-40
   минут), материалды бекіту, 10 минут  СОӨЖ-ге  жұмсалады.  Сабақты  осылай
   өткізу құрылымы студенттен жүйелік, өздік жұмысты талап етеді.
   Практикалық сабақтар теоретикалық материалды  ең  терең  меңгеруге  қажет
   болған сұрақтарды талқылауға арналады.
      Аудиториялық  МОӨЖ  кезінде  дәрістік  немесе  практикалық  сабақтарға
   дайындықта пайда болған сұрақтар қарастырылады
   1  Сабақтарға  қатысу  міндетті.  Сізді  сабаққа  қалмауды  және  сабақта
   сөйлеспеуді өтінемін. Қатысқан әр дәрістік  және  практикалық  сабаққа  1
   ұпай қойлады, ал әрбір  қатыспаған  сабақ  үшін  1  ұпай  шегеріледі.  Әр
   қайтаоқылмаған сабақ үшін 2 ұпай шегерріледі.
   2 Сабақта белгілі бір себептермен қатыспаған жағдайда курсты меңгермеуден
   босатылмайсыз.
   3 Аудиториялық емтихандарда оқу процесіне сіз белсенді араласу  керексіз.
   Бәрін уақытында орындау керек.
   4 Аудиториялық сабақ кезінде қалта телефондар өшірулі болуы керек.
   5 Межелік аттестация: Сабаққа қатысуды, МӨЖ-дерді  орындау,  сабақтардағы
   ауызша немесе жазбаша жауаптарды,  межелік  бақылау  нәтижелерін  ескеріп
   аттестация қорытындылары шығарылады.
   6 Емтиханға жіберілген магистранттардың барлығына билеттік  жүйе  бойынша
   жүргізіледі.  Әр  емтиханды  билет   меңгерілген   курс   бойынша   түрлі
   тараулардан 3 сұрақ қойылады. Емтиханға дайындалу үшін  ПОӘК-те  сұрақтар
   берілген.

   4. Пәннің мақсаты: төл тарихымызда  зор  маңызы  бар  қазақ  зиялыларының
      тарихын  жаңа  қалыптасқан  тарихи  зердеміз  негізінде   игеру  болып
      табылады.


   5. Баға қою саясаты:

|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескертулер   |
|       |                                             |балл   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|       |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 1 және |30     |             |
|       |7 апта аралығы                               |       |             |
|1      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |       |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|2      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|3      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |50     |             |
|4      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|5      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|6      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |50     |             |
|7      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |       |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|       |Аралық бақылау                               |70     |             |
|1 және 7 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі    |300    |             |
|       |Барлық дәрісханалық сабақтарға қатысу 8 және |30     |             |
|       |15 апта аралығы                              |       |             |
|8      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |10     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|9      |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|10     |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |45     |             |
|11     |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |20     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|12     |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |10     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|13     |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |10     |             |
|       |СӨЖ                                          |       |             |
|14     |Дәріс                                        |-      |             |
|       |Семинар сабақтары                            |10     |             |
|       |СӨЖ                                          |55     |             |
|15     |Аралық бақылау жұмысы                        |70     |             |
|8 және 15 апта аралығындағы оқытудың балл нәтижесі   |300    |             |
|Емтиханның балл қорытындысы                          |400    |             |
|Академиялық аралықтағы балл қорытыныдысы             |1000   |             |


   6. Әдебиет
    Негізгі әдебиеттер:
   1. Қазақстан тарихы. Очерктер. 1995.
   2. Әлихан Бөкейханов. Шығармалар. А.,1994.
   3. Ө. Әбліманов «Қазақ» газеті. А.,1993.
   4. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995.
   5. М. Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. А., 1995.
   6. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994.


    Қосымша әдебиеттер:
   1. Т. Қожекеев. Көк сеңгірлер. А., 1992.
   2. М. Қойгелдиев, Т. Омарбеков. Тарих тағлымы не дейді. А., 1993.
   3. Ж. алмашұлы. Сұлтанбек  Қожанұлы А.,1994.
   4. Бес арыс /жинақ/ А., 1992.
   5. Қазақ тарихы // №1-6,1993-1994жж
   6. Ақиқат // №1-12. 1992-1999жж
   7. Саясат. Политика // №1-6, 1996-1999жж
    Қазақ тарихы // №1-6. 1993-1999жж


    Арнаулы семинар тақырыптарына ұсынылатын әдебиеттер:
   1. Қазақстан тарихы. Очерктер. А.1992ж
   2. Қозыбаев М. Қ. Ақтандықтар ақиқаты. А. 1992ж
   3. Қожанов Т. Көк сеңгңрлер. А.1992ж
   4. Қойгелдиев М. Алаш қозғалысы. А. 1995ж
   5. Нәубәт (жинақ) А. 1994ж
   6. Зобалаң (жинақ) А. 1994ж
   7. Қызылдар қырғыны А. 1993ж
   8. Зауал. А.1991ж
   9. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994.
  10. К. Есмағанбетов. Қазақтар шетел әдебиетінен. А., 1994.
  11.   Қойгелдиев. М., Омарбеков Т. Тарих тағлымы не дейді А. 1993ж
  12. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995.
  13.  Қазақстан тарихының журанал. 1993-1999жж
  14. Ақиқат журналы. 1991-1999жж.
  15. Отан жураналы. 1998-1999жж







Пәндер