Файл қосу
интеграл - функцияны - қатарлар - типті - еселі - қисық - сызықты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-37.1.39/01-2014 | |ПОӘК |05.06.2014 ж. № 1| | |Оқытушыларға арналған |басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | |«Математикалық талдау» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математикалық талдау» 5В070400 ( «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтама» мамандық үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2014__. Нурсултанова Гульзифа Кажиевна, «Математика және МОӘ» кафедрасының аға оқытушысы, математика магистрі 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Математика және МОӘ» кафедра отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2014__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ К. А. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2014___ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 05.06.2014 ж. № 1 басылым Мазмұны 1. Қолданылу саласы.............................................................. .........................4 2. Нормативтік сілтемелер.......................................................... ....................4 3. Жалпы ережелер............................................................ ..............................4 4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны............................................................. ...........................................6 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі..........6 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта…………………………………….7 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы.......................8 8. Әдебиеттер........................................................... ........................................8 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математикалық талдау» 5В070400 ( «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтама» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математикалық талдау» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - 5В070400 ( «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтама» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.317-2006 жылғы, 23.12.2005 жылы, № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: Анализ бастамалары 3.6. Курстың постреквизитері: Ықтималдықтар теория 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтар | |Математикалық анализге кіріспе. |1 |8.1.1. (12-15 с.) | |Функцияның шегі. Функцияның | | | |үзіліссіздігі. Шектер тұралы | | | |теоремалары. Тамаша шектер. | | | |Туынды және дифференциал. |1 |8.1.1. (18-25 с.) | |Дифференциалдау ережелері, | | | |таблица. Курделі функцияның | | | |параметрлік және айқын емес | | | |функцияларының туындылары. | | | |Дифференциал. Жоғары ретті |1 |8.1.1. (30-33 с.) | |туындылары. Туындының геометриялық| | | |мағынасы. | | | |Функцияның экстремумы. Негізгі |1 |8.1.1. (37-40 с.) | |теоремалары. Функцияның ең үлкен | | | |және ең кіші мәндері. | | | |Функцияны ойыс және дөнес |1 |8.1.1. (45-50 с.) | |аралықтарға зерттеу. Иілу | | | |нуктелері. Асимптоталар. Функцияны| | | |толық зерттеу. | | | |Анықталмаған интеграл және |1 |8.1.1. (51-55 с.) | |интегралдаудың негізгі әдістері. | | | |Анықталған интеграл. Ньютон - |1 |8.1.1. (56-70 с.) | |Лейбниц формуласы. Есептеу | | | |әдістері. Рационал функцияларды | | | |интегралдау | | | |Иррационал функцияларды |1 |8.1.1. (71-73 с.) | |интегралдау. | | | |Тригонометриялық функцияларды |1 |8.1.1. (75-81 с.) | |интегралдау. Анықталған | | | |интегралдың қолданулары | | | |Оң қатарлары. Қатарлардың |1 |8.1.1. (82-84 с.) | |жинақтылығы. Жинақтылықтың қажетті| | | |белгілері. | | | |Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц|1 |8.1.1. (84-85 с.) | |белгісі. Абсолют және шартты | | | |жинақтылығы. Дәрежелік қатарлар/ | | | |Жинақтылу аралығы. Функцияларды |1 |8.1.1. (88-90 с.) | |дәрежелік қатарларға жіктеу. | | | |Екі еселі интегралдың анықтамасы. |1 |8.1.1. (90-92 с.) | |Үш еселі интегралдың анықтамасы |1 |8.1.1. (100-105 с.)| |Бірінші типті қисық сызықты |1 |8.1.1. (105-111 с.)| |интеграл. Екінші типті қисық | | | |сызықты интеграл | | | | | |Математикалық анализге кіріспе. |2 |8.2.2.- (с.12-27) | |Функцияның шегі. Функцияның | | | |үзіліссіздігі Шектер тұралы | | | |теоремалары. Тамаша шектер | | | |Туынды және дифференциал. |2 |8.2.2.-(60-95) | |Дифференциалдау ережелері, | | | |таблица. Курделі функцияның | | | |параметрлік және айқынемес | | | |функцияларының туындылары. | | | |Дифференциал. Жоғары ретті |2 |8.2.2.-(60-70) | |туындылары. Туындының геометриялық| | | |мағынасы. | | | |Функцияның экстремумы. Негізгі |2 |8.2.2.-(80-95) | |теоремалары. Функцияның ең үлкен | | | |және ең кіші мәндері. | | | |Функцияны ойыс және дөнес |2 |8.2.2.-(с.97-108) | |аралықтарға зерттеу. Иілу | | | |нуктелері. Асимптоталар. Функцияны| | | |толық зерттеу. | | | |Анықталмаған интеграл және |2 |8.2.2.-(с.110-120) | |интегралдаудың негізгі әдістері. | | | |Анықталған интеграл. Ньютон - |2 |8.2.2.-(с.140-150) | |Лейбниц формуласы. Есептеу | | | |әдістері Рационал функцияларды | | | |интегралдау | | | |Иррационал функцияларды |2 |8.2.2.-(с.157-167) | |интегралдау. | | | |Тригонометриялық функцияларды |2 |8.2.2.-(с. 167-168)| |интегралдау. Анықталған | | | |интегралдың қолданулары | | | |Оң қатарлары. Қатарлардың |2 |8.2.2.-(с. 169-170)| |жинақтылығы. Жинақтылықтың қажетті| | | |белгілері. | | | |Ауыспалы таңбалы қатарлар. Лейбниц|2 |8.2.2.-(с. 171-180)| |белгісі. Абсолют және шартты | | | |жинақтылығы. Дәрежелік қатарлар/ | | | |Жинақтылу аралығы. Функцияларды |2 |8.2.2.-(с. 182-204)| |дәрежелік қатарларға жіктеу. | | | |Екі еселі интегралдың анықтамасы. |2 |8.2.2.-(с.230-240) | |Үш еселі интегралдың анықтамасы |2 |8.2.2.-(с.241-257 | |Бірінші типті қисық сызықты |2 | | |интеграл. Екінші типті қисық | | | |сызықты интеграл | | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Шектерді есептеу. 5.2. Функцияны толық зерттеу. . 5.3. Рационал функцияларды интегралдау.. 5.4. Тригонометриялық функцияларды интегралдау.. 5.5. Анықталған интегралды есептеу. 5.6. Анықталған интегралдың қолданулары 5.7. Иррационал функцияларды интегралдау 5.8. Саңдық қатарлар. 5.9. Қатардың жинақтылу аралығы.. 5.10. Еселі интегрлады қолданулары. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Таблица 3 |№ |ТЫҚЫРЫП |Наглядные пособия, |СҰРЫҚТАР |БАҚЫЛАУ | | | |ТСО, плакаты, | |ФОРМАСЫ | | | |стенды | | | |1 |Дифференциалдық |«Туындылар» кестесі|Функцияны толық | (реферат) | | |есептеулері | |зерттеу | | |2. |Интегралдалдық |«Интеграл» кестесі |Анықталған | (реферат) | | |есептеулері | |интеграды қолдануы| | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |Кабдыкаиров К. Дифференциалдау |2 |3 |4 | |және интегралдай есептеулері | | | | |Берман Г. Н. Сборник по |12 |2 |100 | |математическому анализуМ., | | | | |Наука, 1977 | | | | |Кузнецов Л. А. Сборник заданий |25 |2 |100 | |по высшей математике, М. «Высшая| | | | |школа», 1984. | | | | |Кудрявцев Л. Д. Математический |25 |2 |100 | |анализ. Том 1 | | | | |Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12 |2 |100 | |математика в упражнениях и | | | | |задачах. Часть 2., М., «Высшая | | | | |математика». | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕРІ 8.1.1 Кабдыкаиров К. Дифференциалдау және интегралдай есептеулері 8.1.2. С. М. Никольский Курс математического анализа. Том 1. М. «Высшая школа», 1978. 8.1.3. Берман Г. Н. Сборник по математическому анализуМ., Наука, 1977 8.1.4. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М. «Высшая школа», 1984. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., 8.2.2 Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz