Файл қосу
Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ | | | |құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-16.1.32/03-2013 | |ПОӘК «Қазақ тілі оқыту |______2013 жылғы | | |әдістемесінің мәселелері» |№ басылым | | |пәніне арналған | | | |оқу-әдістемелік материалдар | | | 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған «Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ Құрастырушы: Жақсыбаева Фарида Задақызы қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті, филология ғылымдарының кандидаты Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген. /«___»__________ж. № __ хаттама/ Кафедра меңгерушісі: __________ Жұмағұлова Ә.М. Филология факультетінің оқу -әдістемесі кеңесінде талқыланған. «___»________ж. № __ хаттама Филология факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді. «___»________ж. № __ хаттама Филология факультеті ОӘК төрайымы, _________________Муканова К.К. Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 6 ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы деректер: Жақсыбаева Фарида Задақызы Кафедра: қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі Кафедраның мекен-жайы: Ақпараттық қатынас: Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00 Сабақ өтетін орын: №8 ғимарат Кредит саны: 2 Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Сем-естр |Кредит |Дәріс (сағ) |Семинар |ОЖСӨЖ | | | | | |(сағ) |(сағ) | |А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 | |Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 | |Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу |Тақырып атауы |Сағат саны | | |Дәріс |Семинар |Лаб |ОЖСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1. Қазақ тілі әдістемесі туралы |1 |1 | |2 |2 | |кіріспе. | | | | | | |Қазіргі әдістеме ғылымның өзекті | | | | | | |мәселелері. | | | | | | |Қазақ тілі – оқу пәні. Қазақ | | | | | | |тілін оқытудың принциптері мен | | | | | | |міндеттері. Қазақ тілін оқыту | | | | | | |әдістері, ойлау тәсілдері. Оқыту | | | | | | |әдістерінің әр түрлі | | | | | | |топтастырылуы. Оқытудың | | | | | | |проблемалық түрі. | | | | | | |2. Көрнекі ғалым –әдіскерлердің |1 |1 | |2 |2 | |мұрасы. | | | | | | |Көрнекті ғалым-әдіскерлердің | | | | | | |ғылыми зерттеу әдістемелері. | | | | | | |Қазақ тілін оқыту әдістемесінің | | | | | | |ғылыми- зерттеу әдістері: | | | | | | |әдістемелік әдебиеттерді талдау | | | | | | |және зерттеу әдісі, әңгімелесу | | | | | | |әдісі, анкета | | | | | | |бойынша сұрап білу әдісі, | | | | | | |эксперимент әдісі, тестпен жұмыс | | | | | | |істеу әдісі. Ғылыми- зерттеу | | | | | | |әдістеріне жеке-жеке тоқталып, | | | | | | |оларға сипаттама беру. | | | | | | |3. Фонетикалық оқыту әдістемесі. |1 |1 | |2 |2 | |Мектепте фонетиканы оқытудың | | | | | | |маңызы, міндеттері мен негізгі | | | | | | |принциптері. Фонетикалық жаттығу,| | | | | | |оның негізгі түрлері. Фонетикалық| | | | | | |талдау, оны өткізу әдісі. | | | | | | |Фонетика сабақтарында көрнекті | | | | | | |құралдарды және техникалық | | | | | | |құралдарды пайдалану. Фонетиканы | | | | | | |оқытумен байланысты орфоэпиялық | | | | | | |дағдыларды қалыптастыру. | | | | | | |4. Лексиканы оқыту әдісі. |1 |1 | |2 |2 | |Лексиканы оқытудың маңызы, | | | | | | |міндеттері, орны, принциптері. | | | | | | |Лексиканың мазмұны. Лексикалық | | | | | | |негізгі ұғымдарды меңгеруде | | | | | | |оқушыларға кездесетін | | | | | | |қиыншылықтар. Лексиканы оқытудың | | | | | | |әдістері мен тәсілдері. Лексикаға| | | | | | |арналған жаттығулар түрлері. | | | | | | |Лексиканы оқытуда көрнекілік | | | | | | |құралдар мен техникалық | | | | | | |құралдарды пайдалану. | | | | | | |5. Морфологияны оқыту әдісі. |1 |1 | |2 |2 | |Морфологияны оқытудың маңызы, | | | | | | |міндеттері, орны, принциптері. | | | | | | |Морфологияны оқыту кезінде | | | | | | |оқушылардың іскерлігі мен | | | | | | |дағдыларын қалыптастыру | | | | | | |жағдайлары, кезеңдері, әдістері | | | | | | |мен тәсілдері. Морфологияға | | | | | | |арналған жаттығулар, түрлері. | | | | | | |Морфологияны оқытуда көрнекілік | | | | | | |құралдар мен техникалық | | | | | | |құралдарды пайдалану | | | | | | |6. Синтаксисті оқыту әдістемесі. |1 |1 | |2 |2 | |Мектепте синтаксисті оқытудың | | | | | | |маңызы, міндеттері, мазмұны мен | | | | | | |принциптері. Синтаксистік | | | | | | |ұғымдарды қалыптастыру | | | | | | |ерекшеліктері және оны оқыту | | | | | | |әдісі. Сөз тіркесі, сөздердің | | | | | | |байланысу тәсілдері мен түрлерін | | | | | | |оқушыға меңгерту жолдары. | | | | | | |Синтаксистік жаттығулар мен | | | | | | |талдау. Синтаксис сабақтарында | | | | | | |қолданылатын көрнекі құралдар мен| | | | | | |техникалық құралдар. | | | | | | |7. Сөз тіркесін оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 | |Сөз тіркесі коммуникативтік | | | | | | |бірлік – сөйлем құрау материалы. | | | | | | |Сөз тіркесінің жасалуындағы | | | | | | |синтаксистік байланыстар мен | | | | | | |синтаксистік қатынастарды танудың| | | | | | |алатын орны. Сөз тіркесін | | | | | | |модульдеудің алғашқы үлгілерін | | | | | | |үйрету жолдары. Сөз тіркесінің | | | | | | |байланысу тәсілдері, байланысу | | | | | | |түрлері. Сөз тіркесінің құрамы | | | | | | |мен сөз тіркесінің түрлері. Сөз | | | | | | |тіркесінің түрлері. Сөз | | | | | | |тіркесінің мағыналық түрлері. | | | | | | |8. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 | |Жай сөйлем жасалуындағы | | | | | | |синтаксистік байланыстар. Жай | | | | | | |сөйлемнің құрылымдық- мағыналық | | | | | | |жүйесі және оны меңгерту | | | | | | |әдістемесі. Жалаң және жайылма | | | | | | |сөйлемді проблемалық әдіспен | | | | | | |меңгерту әдістемесі. Жақты және | | | | | | |жақсыз сөйлемдерді оқыту және | | | | | | |олардың стильдік қызметіне назар | | | | | | |аудару. Толымды және толымсыз жай| | | | | | |сөйлемдерді оқыту және оларды | | | | | | |қатысым синтаксисі | | | | | | |тұрғысынан меңгерту әдістемесі. | | | | | | |Атаулы сөйлемді оқыту және | | | | | | |логикалық байланыстыру жолдары. | | | | | | |Жай сөйлемді талдау әдістемесі. | | | | | | |9. Орфографияны оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 | |Орфографияны оқытудың ғылыми- | | | | | | |практикалық маңызы, міндеттері | | | | | | |мен принциптері. Орфографиялық | | | | | | |іскерлік пен дағдыларды | | | | | | |қалыптастырудың психологиялық | | | | | | |негіздері. Орфографиялық | | | | | | |ережелерді оқыту әдісі | | | | | | |(орфография бойынша жаттығу | | | | | | |жұмысы мен талдау. Орфографиялық | | | | | | |қателермен жұмыс. Орфографияны | | | | | | |оқытуда көрнекі құралдар мен | | | | | | |техникалық құралдарды пайдалану) | | | | | | |10. Тіл ұстарту әдісі. |1 |1 | |2 |2 | |Тіл ұстарту жұмысының маңызы мен | | | | | | |міндеті, салалары. Оқушының | | | | | | |сөздік қорын байыту, сөздік | | | | | | |жұмысының маңызы мен міндеттері, | | | | | | |принциптері. Тіл ұстарту | | | | | | |оқушылардың ойын, байқағыштығын, | | | | | | |эмоциялық әдептігін дамытумен | | | | | | |байланысты, әдебиет сабағымен | | | | | | |байланыстылығы жайлы. | | | | | | |11. Мазмұндама және шығарма |1 |1 | |2 |2 | |жұмыстары. | | | | | | |Мазмұндама және оның түрлері. | | | | | | |Мәтінге тілдік талдау жасау, оның| | | | | | |маңызы. | | | | | | |Шығарма, оның түрлері, шығарма | | | | | | |жазуға қажетті тілдік материалды | | | | | | |дайындау жұмысы. | | | | | | |Шығарма мен мазмұндаманы тексеру.| | | | | | |Олардың мазмұны мен тілдік | | | | | | |жақтарына баға беру. | | | | | | |Тілдік қателер мен кемшіліктер. | | | | | | |12. Тіл мәдениеті мен стилистика.|1 |1 | |2 |2 | |Тіл мәдениеті бойынша | | | | | | |жүргізілетін жұмыстың маңызы, | | | | | | |міндеттері, мазмұны. Оқушылардың | | | | | | |сөзіндегі тілдік қателер мен | | | | | | |кемшіліктер, есепке алу, жіктеу. | | | | | | |Стилистикаға байланысты жаттығу | | | | | | |түрлері, оларды жіктеу. | | | | | | |Стилистика сабақтарының | | | | | | |оқушыларға тигізетін әсері. | | | | | | |Стильдік қате болдырмау және | | | | | | |түзету әдісі. | | | | | | |13. Сынақ жұмыстары оның түрлері.|1 |1 | |2 |2 | |Сынақ жұмыстары, олардың түрлері,| | | | | | |оларды өткізудің әдісі. Сынақ | | | | | | |жұмысының мәтіні мен көлеміне | | | | | | |қойылатын талаптар. Оқушылардың | | | | | | |тілін дамытуға арналған сынақ | | | | | | |жұмыстары. Оқушылар жіберген | | | | | | |қателерге талдау жасау. Сынақ | | | | | | |жұмысына қойылатын баға | | | | | | |нормалары. | | | | | | |14. Қазақ тілін оқыту құралдары. |1 |1 | |2 |2 | |Оқулық – оқытудың басты құралы | | | | | | |екендігі. Дидактикалық құралдар. | | | | | | |Оқулықтарға сипаттама беру. | | | | | | |Бағдарлама мен оқулықтың | | | | | | |байланысы. Көрнекі құралдар | | | | | | |түрлері. | | | | | | |15. Қазақ тілі кабинеті. |1 |1 | |2 |2 | |Қазақ тілінің оқу жұмысын | | | | | | |ұйымдастыру. Сабақ оқу жұмысын | | | | | | |ұйымдастырудың негізгі түрі, | | | | | | |мұғалімнің сабаққа дайындалуы. | | | | | | |Сыныптан тыс жұмыстар. Қазақ тілі| | | | | | |пәні бойынша жұмыстарды | | | | | | |жоспарлау. | | | | | | |Барлығы |15 |15 | |30 |30 | 6 ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ Кесте 3 – ОЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОЖСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |1-жаттығу |1 Жазу модулін даярлау |1 Ш.Сарыбаев – әдіскер, | | |технологиясы. |ғалым ұстаз | |2-жаттығу |2 Жазу модулінде оқушы |2 С.Жиенбаевтың қазақ | | |қызметін бағалау. |тілін оқыту әдістемесіне| | | |қосқан үлесі | |3-жаттығу |3 Оқушылардың білім, |3 Оқу модулінің | | |білік, дағдыларын |қорытынды (бақылау) | | |бақылау және тексеру. |бөлімі | |4-жаттығу |4 Тестілер және оны |4 Оқу модульдерін | | |құруға ұсыныстар |әзірлеуге ұсыныстар. | |5-жаттығу |5 Ауызша бақылау түрлері|5 Сабақ конспектісін | | | |жасау, оған қойылатын | | | |шарттар | |6-жаттығу |6 Жалпы білім беретін |6 Қазақ тілі сабағында | | |мектептің мақсаты, |тілдік құбылыстарды | | |міндеттері мен қызметі |өздігінен талдауға | | | |үйрету | |7-жаттығу |7 Бағдарлы оқытуды |7 Қазіргі сабаққа | | |ұйымдастырудың ғылыми |қойылатын дидактикалық | | |негіздері |талаптар | |8-жаттығу |8 Бағдарлы оқытуды |8 Пікірталастық жөне | | |ұйымдастыру үлгілері |рөлдік оқыта үйрету | | | |ойындары | |9-жаттығу |9 Модульдік оқытудың |9 Жеке-топтық жұмыс | | |құрылымы |формасы | |10-жаттығу |10 Оқу модулінің кіріспе|10 Өзара оқыту сабағы | | |бөлімі | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz