Файл қосу
Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3-деңгейлі СМЖ | | |
|құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК 042-16.1.32/03-2013 |
|ПОӘК «Қазақ тілі оқыту |______2013 жылғы | |
|әдістемесінің мәселелері» |№ басылым | |
|пәніне арналған | | |
|оқу-әдістемелік материалдар | | |
5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған
«Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері»
ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
Құрастырушы: Жақсыбаева Фарида Задақызы қазақ тілінің теориясы мен
әдістемесі кафедрасының доценті, филология ғылымдарының кандидаты
Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
/«___»__________ж. № __ хаттама/
Кафедра меңгерушісі: __________ Жұмағұлова Ә.М.
Филология факультетінің оқу -әдістемесі кеңесінде талқыланған.
«___»________ж. № __ хаттама
Филология факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
«___»________ж. № __ хаттама
Филология факультеті
ОӘК төрайымы, _________________Муканова К.К.
Мазмұны
1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
6 ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы деректер: Жақсыбаева Фарида Задақызы
Кафедра: қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
Кафедраның мекен-жайы:
Ақпараттық қатынас:
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00
Сабақ өтетін орын: №8 ғимарат
Кредит саны: 2
Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
|Курс |Сем-естр |Кредит |Дәріс (сағ) |Семинар |ОЖСӨЖ |
| | | | |(сағ) |(сағ) |
|А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 |
|А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 |
|В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 |
|В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 |
|С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 |
|С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 |
|Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 |
|Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 |
|Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 |
5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ
Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
|Тақырып атауы |Сағат саны |
| |Дәріс |Семинар |Лаб |ОЖСӨЖ |СӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
|1. Қазақ тілі әдістемесі туралы |1 |1 | |2 |2 |
|кіріспе. | | | | | |
|Қазіргі әдістеме ғылымның өзекті | | | | | |
|мәселелері. | | | | | |
|Қазақ тілі – оқу пәні. Қазақ | | | | | |
|тілін оқытудың принциптері мен | | | | | |
|міндеттері. Қазақ тілін оқыту | | | | | |
|әдістері, ойлау тәсілдері. Оқыту | | | | | |
|әдістерінің әр түрлі | | | | | |
|топтастырылуы. Оқытудың | | | | | |
|проблемалық түрі. | | | | | |
|2. Көрнекі ғалым –әдіскерлердің |1 |1 | |2 |2 |
|мұрасы. | | | | | |
|Көрнекті ғалым-әдіскерлердің | | | | | |
|ғылыми зерттеу әдістемелері. | | | | | |
|Қазақ тілін оқыту әдістемесінің | | | | | |
|ғылыми- зерттеу әдістері: | | | | | |
|әдістемелік әдебиеттерді талдау | | | | | |
|және зерттеу әдісі, әңгімелесу | | | | | |
|әдісі, анкета | | | | | |
|бойынша сұрап білу әдісі, | | | | | |
|эксперимент әдісі, тестпен жұмыс | | | | | |
|істеу әдісі. Ғылыми- зерттеу | | | | | |
|әдістеріне жеке-жеке тоқталып, | | | | | |
|оларға сипаттама беру. | | | | | |
|3. Фонетикалық оқыту әдістемесі. |1 |1 | |2 |2 |
|Мектепте фонетиканы оқытудың | | | | | |
|маңызы, міндеттері мен негізгі | | | | | |
|принциптері. Фонетикалық жаттығу,| | | | | |
|оның негізгі түрлері. Фонетикалық| | | | | |
|талдау, оны өткізу әдісі. | | | | | |
|Фонетика сабақтарында көрнекті | | | | | |
|құралдарды және техникалық | | | | | |
|құралдарды пайдалану. Фонетиканы | | | | | |
|оқытумен байланысты орфоэпиялық | | | | | |
|дағдыларды қалыптастыру. | | | | | |
|4. Лексиканы оқыту әдісі. |1 |1 | |2 |2 |
|Лексиканы оқытудың маңызы, | | | | | |
|міндеттері, орны, принциптері. | | | | | |
|Лексиканың мазмұны. Лексикалық | | | | | |
|негізгі ұғымдарды меңгеруде | | | | | |
|оқушыларға кездесетін | | | | | |
|қиыншылықтар. Лексиканы оқытудың | | | | | |
|әдістері мен тәсілдері. Лексикаға| | | | | |
|арналған жаттығулар түрлері. | | | | | |
|Лексиканы оқытуда көрнекілік | | | | | |
|құралдар мен техникалық | | | | | |
|құралдарды пайдалану. | | | | | |
|5. Морфологияны оқыту әдісі. |1 |1 | |2 |2 |
|Морфологияны оқытудың маңызы, | | | | | |
|міндеттері, орны, принциптері. | | | | | |
|Морфологияны оқыту кезінде | | | | | |
|оқушылардың іскерлігі мен | | | | | |
|дағдыларын қалыптастыру | | | | | |
|жағдайлары, кезеңдері, әдістері | | | | | |
|мен тәсілдері. Морфологияға | | | | | |
|арналған жаттығулар, түрлері. | | | | | |
|Морфологияны оқытуда көрнекілік | | | | | |
|құралдар мен техникалық | | | | | |
|құралдарды пайдалану | | | | | |
|6. Синтаксисті оқыту әдістемесі. |1 |1 | |2 |2 |
|Мектепте синтаксисті оқытудың | | | | | |
|маңызы, міндеттері, мазмұны мен | | | | | |
|принциптері. Синтаксистік | | | | | |
|ұғымдарды қалыптастыру | | | | | |
|ерекшеліктері және оны оқыту | | | | | |
|әдісі. Сөз тіркесі, сөздердің | | | | | |
|байланысу тәсілдері мен түрлерін | | | | | |
|оқушыға меңгерту жолдары. | | | | | |
|Синтаксистік жаттығулар мен | | | | | |
|талдау. Синтаксис сабақтарында | | | | | |
|қолданылатын көрнекі құралдар мен| | | | | |
|техникалық құралдар. | | | | | |
|7. Сөз тіркесін оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 |
|Сөз тіркесі коммуникативтік | | | | | |
|бірлік – сөйлем құрау материалы. | | | | | |
|Сөз тіркесінің жасалуындағы | | | | | |
|синтаксистік байланыстар мен | | | | | |
|синтаксистік қатынастарды танудың| | | | | |
|алатын орны. Сөз тіркесін | | | | | |
|модульдеудің алғашқы үлгілерін | | | | | |
|үйрету жолдары. Сөз тіркесінің | | | | | |
|байланысу тәсілдері, байланысу | | | | | |
|түрлері. Сөз тіркесінің құрамы | | | | | |
|мен сөз тіркесінің түрлері. Сөз | | | | | |
|тіркесінің түрлері. Сөз | | | | | |
|тіркесінің мағыналық түрлері. | | | | | |
|8. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 |
|Жай сөйлем жасалуындағы | | | | | |
|синтаксистік байланыстар. Жай | | | | | |
|сөйлемнің құрылымдық- мағыналық | | | | | |
|жүйесі және оны меңгерту | | | | | |
|әдістемесі. Жалаң және жайылма | | | | | |
|сөйлемді проблемалық әдіспен | | | | | |
|меңгерту әдістемесі. Жақты және | | | | | |
|жақсыз сөйлемдерді оқыту және | | | | | |
|олардың стильдік қызметіне назар | | | | | |
|аудару. Толымды және толымсыз жай| | | | | |
|сөйлемдерді оқыту және оларды | | | | | |
|қатысым синтаксисі | | | | | |
|тұрғысынан меңгерту әдістемесі. | | | | | |
|Атаулы сөйлемді оқыту және | | | | | |
|логикалық байланыстыру жолдары. | | | | | |
|Жай сөйлемді талдау әдістемесі. | | | | | |
|9. Орфографияны оқыту әдістемесі.|1 |1 | |2 |2 |
|Орфографияны оқытудың ғылыми- | | | | | |
|практикалық маңызы, міндеттері | | | | | |
|мен принциптері. Орфографиялық | | | | | |
|іскерлік пен дағдыларды | | | | | |
|қалыптастырудың психологиялық | | | | | |
|негіздері. Орфографиялық | | | | | |
|ережелерді оқыту әдісі | | | | | |
|(орфография бойынша жаттығу | | | | | |
|жұмысы мен талдау. Орфографиялық | | | | | |
|қателермен жұмыс. Орфографияны | | | | | |
|оқытуда көрнекі құралдар мен | | | | | |
|техникалық құралдарды пайдалану) | | | | | |
|10. Тіл ұстарту әдісі. |1 |1 | |2 |2 |
|Тіл ұстарту жұмысының маңызы мен | | | | | |
|міндеті, салалары. Оқушының | | | | | |
|сөздік қорын байыту, сөздік | | | | | |
|жұмысының маңызы мен міндеттері, | | | | | |
|принциптері. Тіл ұстарту | | | | | |
|оқушылардың ойын, байқағыштығын, | | | | | |
|эмоциялық әдептігін дамытумен | | | | | |
|байланысты, әдебиет сабағымен | | | | | |
|байланыстылығы жайлы. | | | | | |
|11. Мазмұндама және шығарма |1 |1 | |2 |2 |
|жұмыстары. | | | | | |
|Мазмұндама және оның түрлері. | | | | | |
|Мәтінге тілдік талдау жасау, оның| | | | | |
|маңызы. | | | | | |
|Шығарма, оның түрлері, шығарма | | | | | |
|жазуға қажетті тілдік материалды | | | | | |
|дайындау жұмысы. | | | | | |
|Шығарма мен мазмұндаманы тексеру.| | | | | |
|Олардың мазмұны мен тілдік | | | | | |
|жақтарына баға беру. | | | | | |
|Тілдік қателер мен кемшіліктер. | | | | | |
|12. Тіл мәдениеті мен стилистика.|1 |1 | |2 |2 |
|Тіл мәдениеті бойынша | | | | | |
|жүргізілетін жұмыстың маңызы, | | | | | |
|міндеттері, мазмұны. Оқушылардың | | | | | |
|сөзіндегі тілдік қателер мен | | | | | |
|кемшіліктер, есепке алу, жіктеу. | | | | | |
|Стилистикаға байланысты жаттығу | | | | | |
|түрлері, оларды жіктеу. | | | | | |
|Стилистика сабақтарының | | | | | |
|оқушыларға тигізетін әсері. | | | | | |
|Стильдік қате болдырмау және | | | | | |
|түзету әдісі. | | | | | |
|13. Сынақ жұмыстары оның түрлері.|1 |1 | |2 |2 |
|Сынақ жұмыстары, олардың түрлері,| | | | | |
|оларды өткізудің әдісі. Сынақ | | | | | |
|жұмысының мәтіні мен көлеміне | | | | | |
|қойылатын талаптар. Оқушылардың | | | | | |
|тілін дамытуға арналған сынақ | | | | | |
|жұмыстары. Оқушылар жіберген | | | | | |
|қателерге талдау жасау. Сынақ | | | | | |
|жұмысына қойылатын баға | | | | | |
|нормалары. | | | | | |
|14. Қазақ тілін оқыту құралдары. |1 |1 | |2 |2 |
|Оқулық – оқытудың басты құралы | | | | | |
|екендігі. Дидактикалық құралдар. | | | | | |
|Оқулықтарға сипаттама беру. | | | | | |
|Бағдарлама мен оқулықтың | | | | | |
|байланысы. Көрнекі құралдар | | | | | |
|түрлері. | | | | | |
|15. Қазақ тілі кабинеті. |1 |1 | |2 |2 |
|Қазақ тілінің оқу жұмысын | | | | | |
|ұйымдастыру. Сабақ оқу жұмысын | | | | | |
|ұйымдастырудың негізгі түрі, | | | | | |
|мұғалімнің сабаққа дайындалуы. | | | | | |
|Сыныптан тыс жұмыстар. Қазақ тілі| | | | | |
|пәні бойынша жұмыстарды | | | | | |
|жоспарлау. | | | | | |
|Барлығы |15 |15 | |30 |30 |
6 ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
Кесте 3 – ОЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОЖСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|1-жаттығу |1 Жазу модулін даярлау |1 Ш.Сарыбаев – әдіскер, |
| |технологиясы. |ғалым ұстаз |
|2-жаттығу |2 Жазу модулінде оқушы |2 С.Жиенбаевтың қазақ |
| |қызметін бағалау. |тілін оқыту әдістемесіне|
| | |қосқан үлесі |
|3-жаттығу |3 Оқушылардың білім, |3 Оқу модулінің |
| |білік, дағдыларын |қорытынды (бақылау) |
| |бақылау және тексеру. |бөлімі |
|4-жаттығу |4 Тестілер және оны |4 Оқу модульдерін |
| |құруға ұсыныстар |әзірлеуге ұсыныстар. |
|5-жаттығу |5 Ауызша бақылау түрлері|5 Сабақ конспектісін |
| | |жасау, оған қойылатын |
| | |шарттар |
|6-жаттығу |6 Жалпы білім беретін |6 Қазақ тілі сабағында |
| |мектептің мақсаты, |тілдік құбылыстарды |
| |міндеттері мен қызметі |өздігінен талдауға |
| | |үйрету |
|7-жаттығу |7 Бағдарлы оқытуды |7 Қазіргі сабаққа |
| |ұйымдастырудың ғылыми |қойылатын дидактикалық |
| |негіздері |талаптар |
|8-жаттығу |8 Бағдарлы оқытуды |8 Пікірталастық жөне |
| |ұйымдастыру үлгілері |рөлдік оқыта үйрету |
| | |ойындары |
|9-жаттығу |9 Модульдік оқытудың |9 Жеке-топтық жұмыс |
| |құрылымы |формасы |
|10-жаттығу |10 Оқу модулінің кіріспе|10 Өзара оқыту сабағы |
| |бөлімі | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz