Файл қосу
Кәсіпті оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ПОӘҚ | |
| | |ПОӘҚ 042-33.1.37/02-2014 |
| ПОӘҚ |№1 басылым | |
| |11.09.2014 | |
|Кәсіпті оқыту әдістемесі» | | |
|пәнінің студенттерге | | |
|арналған жұмыстық оқу | | |
|бағдарламасы | | |
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК
5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына
« Кәсіпті оқыту әдістемесі»
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2014
Алғы сөз
1 әзірлеген
Құрастырған ___________ «03 » 09 2014 ж. Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1____, «_03____» 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1____ , «___05__» 2014 ж.,
Төраға ___________Т.Ш Ахметова
3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды
Хаттама № _1___, «11.09_» 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Г.К Искакова /
АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
Мазмұны
|1 Жалпы |4 |
|ережелер......................................................| |
|...................... | |
|2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу |5 |
|3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік |6 |
|нұсқаулықтар............................ | |
|4 Пәннің |7 |
|форматы.......................................................| |
|................ | |
|5 Пәннің |7 |
|саясаты.......................................................| |
|................... | |
|6 Баға қою |8 |
|саясаты.......................................................| |
|................. | |
|7 |9 |
|Әдебиеттер....................................................| |
|................................. | |
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т., оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 42-02-04, № 2 оқу корпусы, 408 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 408 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 2
1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын
білу және оның болашақта пайдалану.
1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу.
Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім
сабақтарында пайдалану.
1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды
пайдалану.
1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
- түсіну:
- кәсіпті оқыту әдістемесін ;
- кәсіпті оқыту қажеттілігі.
- қолдана білу:
- сабақ конспектілерін;
- жаттығуларды орындау ретін;
- істей алу:
- әдістемеге керекті барлық құжаттарды;
- икемдену:
-Кәсіптік оқыту пәні бойынша сабаққа қойылатын талаптарды, әдістемелік
материалдарды
1.6 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Педагогика
1.6.2 Этнопедагогика
1.6.3 психология
1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Оқушыларды кәсіпке дайындау жүйесіндегі жаңа оқыту технологиялар
1.7.2 Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
1.7.3 Педагогикалық іс-тәжірибе
2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
Кесте 1
|№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттар |Әдебиеттер|
|р/с| | | |
| | |Дәріс |Лабор.|Прак |Білім |Білім | |
| | | |сағат |сағат|алуш-ң |алушынӨ| |
| | | | | |ОӨЖ |Ж | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 | Кіріспе. Курстың мақсаты|2 |- |- |- |4,5 |7,1,3 |
| |мен міндеттері. Оның | | | | | |7,1,4 |
| |маңызы мен мазмұны. | | | | | |7,1,5 |
|2 | Кәсіпке оқытудың, |2 |- |- |- |4,5 |7,1,3 |
| |еңбекке тәрбиелеудің | | | | | |7,1,4 |
| |қазіргі кезеңдегі | | | | | |7,1,5 |
| |мінтеттері. Қазақстан | | | | | | |
| |Республикасы мен оның | | | | | | |
| |аймақтарында кәсіпке | | | | | | |
| |оқытудың жай-күйі. Білім | | | | | | |
| |туралы заңы, т.б. | | | | | | |
|3 | Мектептегі «Технология»|2 |- |1 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |пәнінің мазмұны. | | | | | |7,1,4 |
| |Бағдарламардың ұлттық | | | | | | |
| |компоненттері.Әдістемелік| | | | | | |
| |талдау. | | | | | | |
|4 | Қазақстан |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |Республикасының жалпы | | | | | |7,1,4 |
| |орта және алғашқы кәсіби | | | | | | |
| |білім беретін | | | | | | |
| |мектептеріндегі еңбек | | | | | | |
| |тәрбиесі мен кәсіби | | | | | | |
| |бағдар беру жұмыстары. | | | | | | |
|5 | Оқу сабақтарын |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |ұйымдастырудың негізгі | | | | | |7,1,4 |
| |формалары . Оқытудың | | | | | |7,1,5 |
| |сабақ, сабақтан тыс, | | | | | | |
| |сыныптан тыс және | | | | | | |
| |мектептен тыс формалары. | | | | | | |
| |Оқу шеберханасындағы | | | | | | |
| |еңбек сабақтарын | | | | | | |
| |ұйымдастыру формалары. | | | | | | |
| |Қауіпсіздік сақтау | | | | | | |
| |ережелері. | | | | | | |
|6 | Сабаққа қойылатын |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |дидактикалық талаптар. | | | | | |7,1,4 |
| |Сабақтың мақсаты. Сабақ | | | | | |7,1,5 |
| |түрлері. Сабақтың | | | | | |7,2,4 |
| |құрылымы. | | | | | | |
|7 | Әдістерді |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |классификациялау. | | | | | |7,1,4 |
| |Репродуктивті және | | | | | |7,1,5 |
| |проблемалы-ізденіс | | | | | |7,2,4 |
| |әдістері. Оқытудың | | | | | | |
| |белсенді және | | | | | | |
| |интерактивті әдістері. | | | | | | |
| |Демонстрациялау және | | | | | | |
| |практикалық әдістер. | | | | | | |
|8 | Оқушылардың білімдерін |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 |
| |тексеру және бағалау. | | | | | |7,1,4 |
| |Технология кабинетінін | | | | | |7,1,5 |
| |жабдықталуы. Мұғалімнің | | | | | |7,2,4 |
| |сабаққа дайындалуы. | | | | | | |
|9 | Оқу жұмысын жоспарлау |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 |
| |түрлері. | | | | | |7,1,4 |
| |Күнтізбелі-тақырыптық | | | | | |7,1,5 |
| |жоспарын құрастыру. | | | | | |7,2,4 |
|10 | Технология сабақтарының |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 |
| |конспект жоспарларын | | | | | |7,1,4 |
| |даярлау. | | | | | |7,1,5 |
| | | | | | | |7,2,4 |
|11 | Технологиялық нұсқау |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 |
| |карталарын құрастыру. | | | | | |7,1,4 |
| | | | | | | |7,1,5 |
| | | | | | | |7,2,4 |
|12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, |4 | |1 | |5 | |
| |оларды талдау және | | | | | | |
| |қорытындылау. | | | | | | |
| |Барлығы |30 | |15 |22,5 |67,5 | |
3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің
тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.
4 ПӘННІҢ ФОРМАТЫ
Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5. ПӘННІҢ САЯСАТЫ
-Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында
тапсырмаған жағдайда баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .
« Кәсіпті оқыту » пәні бойынша баллдарды бөлу
Кесте 2
|Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша |
| | |барлығы | |
|1 |2 |3 |4 |
| |1-8 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|3 | | | |
| |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық |
|4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|5 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|6 | | | |
| |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне |
|7 | | |сәйкес |
| |1-7апта бойынша оқудың |300 | |
| |нәтижесінің барлық баллы | | |
|8 |8-15 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
|10 | | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|11 | | | |
| |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық |
|12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|13 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|14 | | | |
|15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне |
| | | |сәйкес |
| |300 | |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | |
|барлық баллы | | |
|Емтихандағы балл жиыны |400 | |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | |
7 ӘДЕБИЕТ
Әдебиеттер тізімі:
7.1Негізгі әдебиетер:
7.1.1. Положения Государственной программы развития образования в
Республике Казахстан на 2005-2010 г.
7.1.2. Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г.
7.1.3. Кальней В.А., Капралова B.C., Поляков В.А. Основы
методики трудового и профессионального обучения. М.Просвещение,
1987.-191с.
7.1.4. Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового обучения
в старших классах. 1987. -191 с.
7.1.5. Методика трудового обучения с практикумом.
/Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с.
7.1.6. Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б. Методика трудового
обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с.
7.1.7. Программы средней общеобразовательной школы.
Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с.
7.1.8. Школьная интегративная образовательная область
«Технология». Рауан.: 2001.-75 с.
7.1.9. Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.:
Просвещение, 1986.
7.2Қосымша әдебиеттер:
7.2.1 Методические разработки уроков./Под ред.
И.Н.Федоровой. М.
Просвещение, 1981.-186 с.
7.2.2 Васильченко Е.В., Лабзина А.Я. Методическое пособие
по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с.
7.2.3 Мельникова Л.В., Осипова Л.В. Фридман Т.В. Методика трудового
обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с.
7.2.4 Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового
обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с.
7.2.5 Воспитание учащихся в процессе трудового
обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с.
7.2.6 Чернякова В.И. Технология обработки ткани: учебник для
общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 2000.- 160
с.: ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz