Файл қосу
Кәсіпті оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ПОӘҚ | | | | |ПОӘҚ 042-33.1.37/02-2014 | | ПОӘҚ |№1 басылым | | | |11.09.2014 | | |Кәсіпті оқыту әдістемесі» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыстық оқу | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына « Кәсіпті оқыту әдістемесі» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «03 » 09 2014 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _1____, «_03____» 2014 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _1____ , «___05__» 2014 ж., Төраға ___________Т.Ш Ахметова 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № _1___, «11.09_» 2014 ж. ОӘК төрайымы __________ / Г.К Искакова / АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 Жалпы |4 | |ережелер......................................................| | |...................... | | |2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу |5 | |3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік |6 | |нұсқаулықтар............................ | | |4 Пәннің |7 | |форматы.......................................................| | |................ | | |5 Пәннің |7 | |саясаты.......................................................| | |................... | | |6 Баға қою |8 | |саясаты.......................................................| | |................. | | |7 |9 | |Әдебиеттер....................................................| | |................................. | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 42-02-04, № 2 оқу корпусы, 408 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 408 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру, сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын білу және оның болашақта пайдалану. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. - түсіну: - кәсіпті оқыту әдістемесін ; - кәсіпті оқыту қажеттілігі. - қолдана білу: - сабақ конспектілерін; - жаттығуларды орындау ретін; - істей алу: - әдістемеге керекті барлық құжаттарды; - икемдену: -Кәсіптік оқыту пәні бойынша сабаққа қойылатын талаптарды, әдістемелік материалдарды 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Педагогика 1.6.2 Этнопедагогика 1.6.3 психология 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Оқушыларды кәсіпке дайындау жүйесіндегі жаңа оқыту технологиялар 1.7.2 Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері 1.7.3 Педагогикалық іс-тәжірибе 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттар |Әдебиеттер| |р/с| | | | | | |Дәріс |Лабор.|Прак |Білім |Білім | | | | | |сағат |сағат|алуш-ң |алушынӨ| | | | | | | |ОӨЖ |Ж | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 | Кіріспе. Курстың мақсаты|2 |- |- |- |4,5 |7,1,3 | | |мен міндеттері. Оның | | | | | |7,1,4 | | |маңызы мен мазмұны. | | | | | |7,1,5 | |2 | Кәсіпке оқытудың, |2 |- |- |- |4,5 |7,1,3 | | |еңбекке тәрбиелеудің | | | | | |7,1,4 | | |қазіргі кезеңдегі | | | | | |7,1,5 | | |мінтеттері. Қазақстан | | | | | | | | |Республикасы мен оның | | | | | | | | |аймақтарында кәсіпке | | | | | | | | |оқытудың жай-күйі. Білім | | | | | | | | |туралы заңы, т.б. | | | | | | | |3 | Мектептегі «Технология»|2 |- |1 |2 |4,5 |7,1,3 | | |пәнінің мазмұны. | | | | | |7,1,4 | | |Бағдарламардың ұлттық | | | | | | | | |компоненттері.Әдістемелік| | | | | | | | |талдау. | | | | | | | |4 | Қазақстан |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 | | |Республикасының жалпы | | | | | |7,1,4 | | |орта және алғашқы кәсіби | | | | | | | | |білім беретін | | | | | | | | |мектептеріндегі еңбек | | | | | | | | |тәрбиесі мен кәсіби | | | | | | | | |бағдар беру жұмыстары. | | | | | | | |5 | Оқу сабақтарын |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 | | |ұйымдастырудың негізгі | | | | | |7,1,4 | | |формалары . Оқытудың | | | | | |7,1,5 | | |сабақ, сабақтан тыс, | | | | | | | | |сыныптан тыс және | | | | | | | | |мектептен тыс формалары. | | | | | | | | |Оқу шеберханасындағы | | | | | | | | |еңбек сабақтарын | | | | | | | | |ұйымдастыру формалары. | | | | | | | | |Қауіпсіздік сақтау | | | | | | | | |ережелері. | | | | | | | |6 | Сабаққа қойылатын |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 | | |дидактикалық талаптар. | | | | | |7,1,4 | | |Сабақтың мақсаты. Сабақ | | | | | |7,1,5 | | |түрлері. Сабақтың | | | | | |7,2,4 | | |құрылымы. | | | | | | | |7 | Әдістерді |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 | | |классификациялау. | | | | | |7,1,4 | | |Репродуктивті және | | | | | |7,1,5 | | |проблемалы-ізденіс | | | | | |7,2,4 | | |әдістері. Оқытудың | | | | | | | | |белсенді және | | | | | | | | |интерактивті әдістері. | | | | | | | | |Демонстрациялау және | | | | | | | | |практикалық әдістер. | | | | | | | |8 | Оқушылардың білімдерін |2 |- |2 |2 |4,5 |7,1,3 | | |тексеру және бағалау. | | | | | |7,1,4 | | |Технология кабинетінін | | | | | |7,1,5 | | |жабдықталуы. Мұғалімнің | | | | | |7,2,4 | | |сабаққа дайындалуы. | | | | | | | |9 | Оқу жұмысын жоспарлау |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 | | |түрлері. | | | | | |7,1,4 | | |Күнтізбелі-тақырыптық | | | | | |7,1,5 | | |жоспарын құрастыру. | | | | | |7,2,4 | |10 | Технология сабақтарының |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 | | |конспект жоспарларын | | | | | |7,1,4 | | |даярлау. | | | | | |7,1,5 | | | | | | | | |7,2,4 | |11 | Технологиялық нұсқау |3 |- |2 |1 |4,5 |7,1,3 | | |карталарын құрастыру. | | | | | |7,1,4 | | | | | | | | |7,1,5 | | | | | | | | |7,2,4 | |12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, |4 | |1 | |5 | | | |оларды талдау және | | | | | | | | |қорытындылау. | | | | | | | | |Барлығы |30 | |15 |22,5 |67,5 | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 ПӘННІҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5. ПӘННІҢ САЯСАТЫ -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . « Кәсіпті оқыту » пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |300 | | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі: 7.1Негізгі әдебиетер: 7.1.1. Положения Государственной программы развития образования в Республике Казахстан на 2005-2010 г. 7.1.2. Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г. 7.1.3. Кальней В.А., Капралова B.C., Поляков В.А. Основы методики трудового и профессионального обучения. М.Просвещение, 1987.-191с. 7.1.4. Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового обучения в старших классах. 1987. -191 с. 7.1.5. Методика трудового обучения с практикумом. /Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с. 7.1.6. Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б. Методика трудового обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с. 7.1.7. Программы средней общеобразовательной школы. Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с. 7.1.8. Школьная интегративная образовательная область «Технология». Рауан.: 2001.-75 с. 7.1.9. Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.: Просвещение, 1986. 7.2Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Методические разработки уроков./Под ред. И.Н.Федоровой. М. Просвещение, 1981.-186 с. 7.2.2 Васильченко Е.В., Лабзина А.Я. Методическое пособие по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с. 7.2.3 Мельникова Л.В., Осипова Л.В. Фридман Т.В. Методика трудового обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с. 7.2.4 Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с. 7.2.5 Воспитание учащихся в процессе трудового обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с. 7.2.6 Чернякова В.И. Технология обработки ткани: учебник для общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 2000.- 160 с.: ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz