Файл қосу

Кәсіпті оқыту әдістемесі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ПОӘҚ            |                           |
|                          |                |ПОӘҚ 042-33.1.37/02-2014   |
| ПОӘҚ                     |№1 басылым      |                           |
|                          |11.09.2014      |                           |
|Кәсіпті оқыту әдістемесі» |                |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                               ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК

                  5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына


                                             «  Кәсіпті оқыту әдістемесі»



                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                                    Семей  2014



                                                    Алғы сөз





1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03  »    09    2014 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1____, «_03____»  2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1____ , «___05__» 2014 ж.,
Төраға ___________Т.Ш Ахметова


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1___,  «11.09_»  2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Г.К   Искакова                           /

 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
































                                   Мазмұны

|1 Жалпы                                                       |4          |
|ережелер......................................................|           |
|......................                                        |           |
|2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу   |5          |
|3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік                               |6          |
|нұсқаулықтар............................                      |           |
|4  Пәннің                                                     |7          |
|форматы.......................................................|           |
|................                                              |           |
|5   Пәннің                                                    |7          |
|саясаты.......................................................|           |
|...................                                           |           |
|6  Баға қою                                                   |8          |
|саясаты.......................................................|           |
|.................                                             |           |
|7                                                             |9          |
|Әдебиеттер....................................................|           |
|.................................                             |           |





























1 ЖАЛПЫ  ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т.,   оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 42-02-04, № 2 оқу корпусы, 408 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 408 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 2


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

   Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты  жүйелендіру  және  біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым  мен  тәжірибеге  қол  жеткізу,  болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын  ,  технологиясының  ,тарихын
білу және оның болашақта  пайдалану.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты

-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа  бейімдеу.
Алған   білімдерді   педагогикалық   іс-тәжірибелерінде,    кәсіптік   білім
сабақтарында пайдалану.

1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы

   -Кәсіптік   білім   берудегі   дәстүрлі   технологияларды   түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін,  даярлау жүйесіндегі инновациялық  технологияларды
пайдалану.

1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу –  Кәсіптік білімде алған білімді   пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
- түсіну:
- кәсіпті оқыту әдістемесін ;
- кәсіпті оқыту қажеттілігі.
- қолдана білу:
 - сабақ конспектілерін;
 - жаттығуларды орындау ретін;
- істей алу:
- әдістемеге керекті барлық құжаттарды;
- икемдену:
-Кәсіптік оқыту  пәні  бойынша  сабаққа  қойылатын  талаптарды,  әдістемелік
материалдарды

1.6 Курстың пререквизиттері:
 1.6.1 Педагогика
 1.6.2 Этнопедагогика
 1.6.3 психология

1.7 Курстың постреквизиттері:
 1.7.1 Оқушыларды кәсіпке дайындау жүйесіндегі жаңа оқыту технологиялар
1.7.2 Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
1.7.3 Педагогикалық іс-тәжірибе
 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырыптың аталуы        |Сағаттар                         |Әдебиеттер|
|р/с|                         |                                 |          |
|   |                         |Дәріс |Лабор.|Прак |Білім  |Білім  |          |
|   |                         |      |сағат |сағат|алуш-ң |алушынӨ|          |
|   |                         |      |      |     |ОӨЖ    |Ж      |          |
|1  |2                        |3     |4     |5    |6      |7      |8         |
|1  | Кіріспе. Курстың мақсаты|2     |-     |-    |-      |4,5    |7,1,3     |
|   |мен міндеттері. Оның     |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |маңызы мен мазмұны.      |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|2  | Кәсіпке оқытудың,       |2     |-     |-    |-      |4,5    |7,1,3     |
|   |еңбекке тәрбиелеудің     |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |қазіргі кезеңдегі        |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |мінтеттері. Қазақстан    |      |      |     |       |       |          |
|   |Республикасы мен оның    |      |      |     |       |       |          |
|   |аймақтарында кәсіпке     |      |      |     |       |       |          |
|   |оқытудың жай-күйі. Білім |      |      |     |       |       |          |
|   |туралы заңы, т.б.        |      |      |     |       |       |          |
|3  | Мектептегі  «Технология»|2     |-     |1    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |пәнінің мазмұны.         |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |Бағдарламардың ұлттық    |      |      |     |       |       |          |
|   |компоненттері.Әдістемелік|      |      |     |       |       |          |
|   |талдау.                  |      |      |     |       |       |          |
|4  | Қазақстан               |2     |-     |2    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |Республикасының жалпы    |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |орта және алғашқы кәсіби |      |      |     |       |       |          |
|   |білім беретін            |      |      |     |       |       |          |
|   |мектептеріндегі еңбек    |      |      |     |       |       |          |
|   |тәрбиесі мен кәсіби      |      |      |     |       |       |          |
|   |бағдар беру жұмыстары.   |      |      |     |       |       |          |
|5  | Оқу сабақтарын          |2     |-     |2    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |ұйымдастырудың негізгі   |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |формалары . Оқытудың     |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |сабақ, сабақтан тыс,     |      |      |     |       |       |          |
|   |сыныптан тыс және        |      |      |     |       |       |          |
|   |мектептен тыс формалары. |      |      |     |       |       |          |
|   |Оқу шеберханасындағы     |      |      |     |       |       |          |
|   |еңбек сабақтарын         |      |      |     |       |       |          |
|   |ұйымдастыру формалары.   |      |      |     |       |       |          |
|   |Қауіпсіздік сақтау       |      |      |     |       |       |          |
|   |ережелері.               |      |      |     |       |       |          |
|6  | Сабаққа қойылатын       |2     |-     |2    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |дидактикалық талаптар.   |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |Сабақтың мақсаты. Сабақ  |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |түрлері. Сабақтың        |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|   |құрылымы.                |      |      |     |       |       |          |
|7  | Әдістерді               |2     |-     |2    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |классификациялау.        |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |Репродуктивті және       |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |проблемалы-ізденіс       |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|   |әдістері. Оқытудың       |      |      |     |       |       |          |
|   |белсенді және            |      |      |     |       |       |          |
|   |интерактивті әдістері.   |      |      |     |       |       |          |
|   |Демонстрациялау және     |      |      |     |       |       |          |
|   |практикалық әдістер.     |      |      |     |       |       |          |
|8  | Оқушылардың білімдерін  |2     |-     |2    |2      |4,5    |7,1,3     |
|   |тексеру және бағалау.    |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |Технология кабинетінін   |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |жабдықталуы. Мұғалімнің  |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|   |сабаққа дайындалуы.      |      |      |     |       |       |          |
|9  | Оқу жұмысын жоспарлау   |3     |-     |2    |1      |4,5    |7,1,3     |
|   |түрлері.                 |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |Күнтізбелі-тақырыптық    |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |жоспарын құрастыру.      |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|10 | Технология сабақтарының |3     |-     |2    |1      |4,5    |7,1,3     |
|   |конспект жоспарларын     |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |даярлау.                 |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |                         |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|11 | Технологиялық нұсқау    |3     |-     |2    |1      |4,5    |7,1,3     |
|   |карталарын құрастыру.    |      |      |     |       |       |7,1,4     |
|   |                         |      |      |     |       |       |7,1,5     |
|   |                         |      |      |     |       |       |7,2,4     |
|12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, |4     |      |1    |       |5      |          |
|   |оларды талдау және       |      |      |     |       |       |          |
|   |қорытындылау.            |      |      |     |       |       |          |
|   |Барлығы                  |30    |      |15   |22,5   |67,5   |          |


3  Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;

- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.

4  ПӘННІҢ  ФОРМАТЫ
Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5. ПӘННІҢ  САЯСАТЫ
-Дәріс  тәжірибелік  сабақтарға   кешікпей   келу,   сабақ   кезінде   ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты  босатпау,  ауырып  қалу  себебінде  медециналық  анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды  оқытушымен  келісілген  уақытта  тапсыру,  уақытында
тапсырмаған жағдайда  баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен  уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті  мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға  қойғанда  берілген  тапсырма  дұрыс   орындалуына   ,   дер   кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .

                 «   Кәсіпті оқыту »   пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1-8 апта аралығындағы     |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|2        |1,2,3,4 ші практикалық    |50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|3        |                          |                |                  |
|         |5,6,7 ші практикалық      |55              |Практикалық       |
|4        |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|5        |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|6        |                          |                |                  |
|         |Ай аралығындағы бақылау №1|75              |Сабақ кестесіне   |
|7        |                          |                |сәйкес            |
|         |1-7апта бойынша оқудың    |300             |                  |
|         |нәтижесінің барлық баллы  |                |                  |
|8        |8-15 апта аралығындағы    |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|9        |9,10,11,12- ші практикалық|50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|10       |                          |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|11       |                          |                |                  |
|         |13,14,15-ші практикалық   |55              |Практикалық       |
|12       |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|13       |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|14       |                          |                |                  |
|15       |Ай аралығындағы бақылау №2|75              |Сабақ кестесіне   |
|         |                          |                |сәйкес            |
|                                    |300             |                  |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|                |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы  балл жиыны             |400             |                  |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны    |1000            |                  |



                                    7 ӘДЕБИЕТ

   Әдебиеттер тізімі:
   7.1Негізгі әдебиетер:
   7.1.1.  Положения     Государственной  программы  развития образования  в
Республике Казахстан на 2005-2010 г.
   7.1.2.  Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г.
   7.1.3.  Кальней   В.А.,   Капралова    B.C.,    Поляков    В.А.    Основы
методики  трудового    и    профессионального    обучения.    М.Просвещение,
1987.-191с.
   7.1.4.  Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового  обучения
в старших классах. 1987. -191 с.
   7.1.5.   Методика      трудового      обучения       с       практикумом.
   /Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с.
   7.1.6.   Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б.    Методика  трудового
обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с.
   7.1.7.   Программы       средней        общеобразовательной        школы.
Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с.
   7.1.8.    Школьная      интегративная       образовательная       область
«Технология». Рауан.: 2001.-75 с.
   7.1.9.    Программы:  Профессиональное   обучение:   8-9   классы.   -М.:
Просвещение, 1986.


   7.2Қосымша әдебиеттер:
   7.2.1      Методические        разработки        уроков./Под         ред.
И.Н.Федоровой.    М.
                   Просвещение,       1981.-186 с.


   7.2.2  Васильченко  Е.В.,   Лабзина   А.Я.      Методическое      пособие
по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с.
   7.2.3  Мельникова Л.В., Осипова Л.В.  Фридман  Т.В.   Методика  трудового
обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с.
   7.2.4   Атутов  П.  Р.,  Бабкин  Н.И.,  Васильев  Ю.К.,  Связь  трудового
обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с.
   7.2.5  Воспитание       учащихся       в        процессе        трудового
    обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с.
   7.2.6   Чернякова  В.И.   Технология   обработки   ткани:   учебник   для
общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. -  М.:  Просвещение,  2000.-  160
с.: ил.







Пәндер