Файл қосу
Өсімдіктер анотомиясы мен морфологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.21.43/02-2013 | | | | | |ПОӘК |Басылым | | |«Жерді қорғау және | | | |рекультивациялау» пәнінен| | | |оқытушыларға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В 080100 «Агрономия» мамандығына арналған «Жерді қорғау және рекультивациялау» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының Сарсембаев Б.С. « 25» 08 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « » жыл, № Кафедра меңгерушісі,профессор: ……………. Есенгулова Н.Ж. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « » жыл, № Төраға ………………………Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » жыл, № ПОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Г. Искакова 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН БАСЫЛЫМ Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4Оқытушылар үшін пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны. 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптардың тізімі. 6 Пәннің оқу- әдістемелік картасы 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аймағы «Орман ботаникасы» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіретін оқытушылардың жұмыс оқу жоспары 5В «Орман ресурстары және шаруашылығы» мамандығының студенттріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде студенттер игеретін тәжірибемен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің агротехнология кафедрасында пәнді оқытудың негізгі құралы болып табылады. 2 Нормативтік сілтемелер 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Орман ботаникасы» пәнінің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдарламасы осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру ретін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің ҚР МЖМБС 3.09.252-2006 бұйрығымен бекітілген 5В080100 «Орман ресурстары және шаруашылығы» мамандығы бойынша 23.12.2005 ж. № 779 орнына енгізілді. - Университет стандарты СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің дайындауға және әзірлеуге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттық процедура «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3. Жалпы жағдайлар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Орман ресурстары және шаруашылығы» мамандығының студенттеріне арналған «Орман ботаникасы» Ботаника жалпы биология ғылымының негізгі бөлімдерінің бірі болып табылады. Өсімдіктер морфологиясы- өсімдіктердің және олардың жекелеген органдарының пайда болуын, сырқы құрылысын зерттейді. 3.2 Курстың мақсаты. Курстың мақсаты студенттерді өсімідіктердің өсуі мен дамуын биологилық тәсілмен бақылап отыру, толығымен өсімдіктер морфологиясын түсіндіру. 3.3 Пәнді оқыудың негізгі міндеттері. Өсімдіктер анатомиясы- өсімдіктердің ішкі құрылысын, гистология –ұлпалардың қалыптасуын; эмбриология- ұрықтың дамуының заңдылықтарын; органография- өсімдіктердің органдарының құрылысын; палинология- тозаңдар мен споралардың морфологиясын; өсімдіктердің географиясы – ботаниканың ең үлкен бөлімдерінің бірі, оның негізгі міндеттеріне өсімдіктердің және олардың судағы қауымдастықтарының таралуы мен белгілі кеңістікте қаншалықты жиілікте кездесетіндігінің заңдылықтарын зерттеу ; өсімдіктер экологиясы - өсімдіктердің өмірі қоршаған ортамен тікелей байланысты. 3.4 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - өз бетімен өсімдіктердің биологиясын бақылау; - толығымен морфологиясын түсіндіре білу; - өсімдік тұқымдарының даму заңдылықтарын білу; - лабараториялық құрал жабдықтарды тиімді пайдалануды; 3.5 Курстың перереквизиттері. Биология, физиология,өсімдіктер анотомиясы , 3.6 Курстың постреквизиттері. Дендрология. 1. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1) Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс|Зертхана сағаты | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәрістік сағаттар | |1 |Кіріспе. |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |Құрылымдық |Ботаника өсімдіктер туралы | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |ботаника |ғылым. Негізін салған грек | |ж.-510 бет.. | | |курсына |философы Аристотель. Қазіргі | | | | |кіріспе. |уақытта ботаника үлкен көп | | | | |Ботаника |салалы ғылым болып отыр. | | | | |пәнінің |Ботаника жалпы биология | | | | |мақсаты мен |ғылымының негізгі бөлімдерінің | | | | |міндеті |бірі болып табылады. | | | |2 |Өсімдік |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |жасушасы.Цитол|Жасушаны зерттейтін ғылым | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |огияның тарихы|–цитология . Алғаш рет | |ж.-510 бет.. | | |жөнінде |жасушаны Р. Гук көрген. Неміс | | | | |қысқаша |ғалымдары Шлейден мен Шван 1838| | | | |деректер. |–1839 ж.ж жасуша теориясын | | | | | |ашты. Бұл теорияның мәні | | | | | |мынада: Жасуша барлық тірі | | | | | |организмдердің негізгі | | | | | |қарапайым құрылымдық бірлігі. | | | | | |Жасушаның пішіні мен мөлшері | | | | | |алуан түрлі болып келеді. | | | |3,4 |Өсімдік |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |ұлпалары. |Шығу тегі, құрысы, атқаратын | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |Ұлпаның жалпы |қызметі ұқсас жасушалар | |ж.-510 бет. | | |сипаттамасы |жиынтығы ұлпа деп аталады. | | | | |Ұлпаның |Ұлпалар туралы ғылымды | | | | |классификацияс|гистология деп атайды. Ұлпа | | | | |ы. |туралы ғылымның негізін салған | | | | | |италия ғалымы М.Мальпиги мен | | | | | |ағылшын ғалымы Н. Грю болған. | | | |5,6 |Өсімдіктің |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |вегетативті |Тамыр апикальды меристема | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |мүшесі тамырға|арқылы оң геотропизм бағытында | |ж.-510 бет.. | | |жалпы |өседі. Тамыр әртүрлі қызмет | | | | |сипаттама. |атқарады. Өсімдіктерді | | | | |Қызметі. |топыраққа бекіндіріп тұрады. | | | | |Түрлері. |Тамырда қорлық заттар жиналады.| | | | | |Вегетативті көбею қызметін | | | | | |атқарады. | | | |7 |Өсімдіктің |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |вегетативті |Сабақ ұшында төбе меристемасы | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |мүшесі сабаққа|болуына байланысты үнемі ұшынан| |ж.-510 бет. | | |жалпы |өсіп отыратын өсімдіктің | | | | |сипаттама. |вегетативті мүшесі. Қызметі: | | | | |Қызметі. |сабақ арқылы жапырақта | | | | |Түрлері. |фотосинтез процесі нәтижесінде | | | | | |пайда болған органикалық зат | | | | | |тамырға, ал тамыр арқылы | | | | | |қабылданған минералды заттарды | | | | | |жапыраққа қарай жылжытады. | | | |8 |Өсімдіктің |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |вегетативті |Жапырақ -өсу шектелген | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |мүшесі |өркеннің бүйір мүшесі. Ол | |ж.-510 бет.. | | |жапыраққа |қыстырмалы меристеманың | | | | |жалпы |белсенділігінің нәтижесінде түп| | | | |сипаттама. |жағымен немесе барлық жағымен | | | | |Қызметі. |ұлғайып өседі. Жапырақтың | | | | |Түрлері. |атқаратын қызметтері: | | | | | |фотосинтез, газ алмасуын және | | | | | |судың булануын реттеу болып | | | | | |табылады. | | | |9 | Өсімдіктердің|Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |көбеюі. |Көбею – тірі организімнің жеке | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |Көбею туралы |санының артуы, өзінен кейін | |ж.-510 бет. | | |түсінік. |ұрпақ қалдырып, түрдің | | | | |Көбею түрлері.|сақталып, табиғатта таралуын | | | | | |қамтамасыз ету қасиеті. | | | | | |Көбеюдің үш түрін ажыратады. | | | | | |Олар: жынысты көбею, жыныссыз | | | | | |көбею, вегетативті көбею. | | | |10 |Өсімдіктің |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |репродуктивті |Гүлді өсімдіктерде тұқым | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |мүшесі-гүл. |жемістің ішінде жетіледі, | |ж.-510 бет.. | | |Гүлдің шығу |сондықтан гүлді өсімдіктерді | | | | |тегі және |жабықтұқымдылар деп атайды. | | | | |функциясы. |Түрлерінің саны 250 мыңнан 300 | | | | | |мыңға дейін жетеді. | | | |11 |Гинецей. |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |Гинецей жалпы |Бұл бір гүлдегі аналықтардың | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |сипаттамасы. |жиынтығы. Бір жеміс | |ж.-510 бет.. | | |Мегаспорогенез|жапырақшадан тұратын аналық | | | | |және аналық |түзетін гинецейді, бір мүшелі, | | | | |гаметофит. |ал бірнеше жеміс | | | | | |жапырақшаларынан тұратын аналық| | | | | |түзетін гинецейді көп мүшелі | | | | | |деп атайды. | | | |12,13 |Андроцей. |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |Андроцей жалпы|Бір гүлдегі аталықтардың | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |сипаттамасы |жиынтығы. Андроцейдегі | |ж.-510 бет. | | | |аталықтардың саны көп мөлшерде | | | | | |бірден бірнеше жүзге дейін | | | | | |ауытқып отырады. | | | |14 |Өсімдіктердің |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |тозаңдануы. |Тозаңдар пісіп жетілген соң | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |Тозаңдану |тозаңқап қақырап ашылады. Одан | |ж.-510 бет. | | |туралы |шашылған тозаң аналықтың аузына| | | | |түсінік. |келіп түседі. Бұл процесті | | | | |Тозаңдану |тозаңдану деп атайды. | | | | |түрлері | | | | |15 |Тұқым және |Дәріс мазмұны: |1 |Ә.Ә.Әметов. | | |жеміс туралы |Тұқым гүлді өсімдіктердің | |Ботаника.-Алматы,2000 | | |түсінік.Тұқымн|қосарынан ұрықтану нәтижесінде | |ж.-510 бет. | | |ың құрылысы |пайда болатын, көбею, таралу | | | | |және дамуы. |қызметін атқаратын мүшесі болып| | | | |Қосарынын |табылады. Ол сырты жеміс қаппен| | | | |ұрықтану. |қапталған ұрықтен және қор | | | | | |жинайтын ұлпадан тұрады | | | | Тәжірибелік сабақтар | |1 | | 3 -семестр |4 | | | |Ботаника пәні, |Ботаника ғылымымен, | |Егелеуов. Е, | | |мақсаты және |әдістерімен және микроскоптың| |Дөненбаев. К, | | |әдістері. |құрылысымен танысу | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |2 |Өсімдік |Өсімдік жасушасының |2 | | | |жасушасының |құрылысын, пішіні мен | |Егелеуов. Е, | | |құрылысы |орналасу ерекшеліктерін | |Дөненбаев. К, | | | |зерттеу | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |3 |Элодейдің |Элодейдің жапырағының |2 | | | |жапырағының |жасушаларындағы | |Егелеуов. Е, | | |жасушаларындағы |гиалоплазманың қозғалуын | |Дөненбаев. К, | | |гиалоплазманың |байқау және хлоропластарды, | |Агитова.К, Иманқұлова | | |қозғалуы. |алғашқы крахмалды табу. | |С. Ботаника. | | |Хлоропластар. | | |Өсімдіктер анотомиясы | | |Алғашқы крахмал | | |мен морфологиясы | |4 |Өсімдік |Өсімдік жасушасындағы |1 | | | |жасушасындағы |лейкопластар мен | |Егелеуов. Е, | | |лейкопластар мен|хромопластарды және бидайдың | |Дөненбаев. К, | | |хромопластар. |дәнінің эндосперміндегі | |Агитова.К, Иманқұлова | | |Бидайдың дәнінің|жасушалардың алейрон дәндерін| |С. Ботаника. | | |эндосперміндегі |зерттеу. | |Өсімдіктер анотомиясы | | |жасушалардың | | |мен морфологиясы | | |алейрон дәндері.| | | | |5,6 |Крахмал қоры |Крахмал дәндерін анықтау |1 |Егелеуов. Е, | | | | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | | | | | | | |7,8 |Элодея сабағының|Түзуші ұлпаның құрылысы мен |1 | | | |алғашқы |қызметін зерттеу | |Егелеуов. Е, | | |меристемасы | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |9,10 |Ирис жапырағының|Алғашқы жабындық ұлпаны |1 | | | |эпидермисі. |зерттеу. Эпидермисті және | |Егелеуов. Е, | | |(Жабындық ұлпа).|лептесікті, трихомаларды | |Дөненбаев. К, | | | |зерттеу. | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |11,12 |Арқаулық ұлпа |Өткізгіш ұлпа флоэма және |2 |Егелеуов. Е, | | |түрлері |ксилеманы зерттеу | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |13,14 |Өсімдіктің |Тамырдың морфологиялық және |1 | | | |вегетативті |анатомиялық құрылысын | |Егелеуов. Е, | | |мүшесі- тамыр. |зерттеу. | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |15 |Өсімдіктің |Ағаш және шөптесін |1 | | | |вегетативті |өсімдіктердің сабағының | |Егелеуов. Е, | | |мүшесі- сабақ. |шоқсыз құрылысын зерттеу. | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |1 |4-семестр |Дара жарнақты өсімдіктердің |2 | | | |Дара жарнақты |сабағының құрылысын зерттеу. | |Егелеуов. Е, | | |өсімдіктердің | | |Дөненбаев. К, | | |сабағының | | |Агитова.К, Иманқұлова | | |құрылысы. | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |2 |Жапырақтың |Жапырақтың морфологиялық |2 | | | |макроморфологияс|құрылысын зерттеу. | |Егелеуов. Е, | | |ы | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |3 |Жапырақтың |Жапырақтың анатомиялық |2 | | | |анатомиялық |құрылысын зерттеу | |Егелеуов. Е, | | |құрылысы | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |4 |Өсімдіктің |Сабақтың вегетативті мүшесі |2 | | | |вегетативті |өркенді зерттеу. | |Егелеуов. Е, | | |мүшесі -өркен | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |5 |Гүлдің құрылысы.|Гүлдің құрылысын зерттеу. |2 | | | |Гүлшоғырлар. |Гүлшоғырлар түрлерін анықтау.| |Егелеуов. Е, | | | | | |Дөненбаев. К, | | | | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |6 |Жемістің |Эндоспермді тұқымның |2 | | | |құрылысы. |құрылысын зерттеу | |Егелеуов. Е, | | |Қосарынан | | |Дөненбаев. К, | | |ұрықтану. | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | |7 |Жемістің |Жемістің құрылысымен |3 | | | |құрылысы. |танысу.Қосарынан ұрықтануды | |Егелеуов. Е, | | |Қосарынан |талдау. | |Дөненбаев. К, | | |ұрықтану. | | |Агитова.К, Иманқұлова | | | | | |С. Ботаника. | | | | | |Өсімдіктер анотомиясы | | | | | |мен морфологиясы | 4. Өздік жұмыстары бойынша тақырыптардың тізімі. 1.Өсімдіктердің ерекше қасиеттері. 2.Өсімдік жасушасынан заттардың бөлінуі (секреция). 3.Артық қор заттары 4.Бездеуіт және шырын бөлетін бездер. 5.Аэренхима 6.Тамырдың экологиялық типтері 7.Бұтақтану түрлері 8.Жапырақтың тіршілік ұзақтығы 9.Өркеннің мамандануы мен түрлене өзгеруі 10.Жанастыра телу 11.Күлте жапырақшалар 12.Жабықтұқымды өсімдіктер 13.Қосарынан ұрықтану 14.Партеногенез 15.Периспермі бар тұқым 6 «Ботанка» пәні бойынша оқу әдістемелік карта Кесте 3 . «Орман ботаникасы» пәні бойынша оқу әдістемелік карта |Тақырып |Көрнекілік |Өздігінен зерттеуге |Бақылау | | |құралдар, |арналған сұрақтар |формасы | | |плакаттар, | | | | |зертханалық | | | | |стендтер. | | | |Дәрістік |Тәжірибел| | | | |сабақ |ік | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |1 |Әдістемелік | 3 -семестр |АБ | |Құрылымдық | |нұсқаулық, |Ботаника ғылымымен, | | |ботаника | |плакат,таблица. |әдістерімен және | | |курсына | | |микроскоптың | | |кіріспе. | | |құрылысымен танысу | | |Ботаника | | | | | |пәнінің | | | | | |мақсаты мен | | | | | |міндеті | | | | | |Өсімдік |2 |Әдістемелік |Өсімдік жасушасының | | |жасушасы.Цит| |нұсқаулық, |құрылысын, пішіні мен|АБ | |ологияның | |плакат,таблица. |орналасу | | |тарихы | | |ерекшеліктерін | | |жөнінде | | |зерттеу | | |қысқаша | | | | | |деректер. | | | | | |Өсімдік |3 |Әдістемелік |Элодейдің |АБ | |ұлпалары. | |нұсқаулық, |жапырағының | | |Ұлпаның | |плакат,таблица. |жасушаларындағы | | |жалпы | | |гиалоплазманың | | |сипаттамасы | | |қозғалуын | | |Ұлпаның | | |байқау және | | |классификаци| | |хлоропластарды, | | |ясы. | | |алғашқы крахмалды | | | | | |табу. | | |Өсімдіктің |4 |Әдістемелік |Өсімдік жасушасындағы|АБ | |вегетативті | |нұсқаулық, |лейкопластар мен | | |мүшесі | |плакат,таблица. |хромопластарды және | | |тамырға | | |бидайдың дәнінің | | |жалпы | | |эндосперміндегі | | |сипаттама. | | |жасушалардың алейрон | | |Қызметі. | | |дәндерін зерттеу. | | |Түрлері. | | | | | |Өсімдіктің |5,6 |Видеоматериалдар|Крахмал дәндерін |АБ | |вегетативті | |, стендтер. |анықтау | | |мүшесі | | | | | |сабаққа | | | | | |жалпы | | | | | |сипаттама. | | | | | |Қызметі. | | | | | |Түрлері. | | | | | |Өсімдіктің |7,8 |Видеоматериалдар|Түзуші ұлпаның |АБ | |вегетативті | |, стендтер. |құрылысы мен қызметін| | |мүшесі | | |зерттеу | | |жапыраққа | | | | | |жалпы | | | | | |сипаттама. | | | | | |Қызметі. | | | | | |Түрлері. | | | | | |Өсімдіктерді|9 |Видеоматериалдар|Алғашқы жабындық |МБ | |ң көбеюі. | |, стендтер, |ұлпаны зерттеу. | | |Көбею туралы| |таблицалар. |Эпидермисті және | | |түсінік. | | |лептесікті, | | |Көбею | | |трихомаларды зерттеу.| | |түрлері. | | | | | |Өсімдіктің |10 |Видеоматериалдар|Өткізгіш ұлпа флоэма |АБ | |репродуктивт| |, стендтер, |және ксилеманы | | |і | |суреттер. |зерттеу | | |мүшесі-гүл. | | | | | |Гүлдің шығу | | | | | |тегі және | | | | | |функциясы. | | | | | |Гинецей. |11 |Видеоматериалдар|Тамырдың |АБ | |Гинецей | |, стендтер, |морфологиялық және | | |жалпы | |суреттер. |анатомиялық құрылысын| | |сипаттамасы.| | |зерттеу. | | |Мегаспороген| | | | | |ез және | | | | | |аналық | | | | | |гаметофит. | | | | | |Андроцей. |12 |Видеоматериалдар|Ағаш және шөптесін |АБ | |Андроцей | |, стендтер, |өсімдіктердің | | |жалпы | |суреттер. |сабағының шоқсыз | | |сипаттамасы | | |құрылысын зерттеу. | | |Өсімдіктерді|13 |Видеоматериалдар|Дара жарнақты |АБ | |ң | |, стендтер, |өсімдіктердің | | |тозаңдануы. | |суреттер |сабағының құрылысын | | |Тозаңдану | | |зерттеу. | | |туралы | | | | | |түсінік. | | | | | |Тозаңдану | | | | | |түрлері | | | | | |Тұқым және |14 |Видеоматериалдар|Жапырақтың |АБ | |жеміс туралы| |, стендтер |морфологиялық | | |түсінік.Тұқы| |суреттер. |құрылысын зерттеу. | | |мның | | | | | |құрылысы | | | | | |және дамуы. | | | | | |Жемістің |15 |Кетселер, |Қосарынан ұрықтануды |МБ | |құрылысымен | |суреттер |талдау | | |танысу | | | | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу- әдістемелік |Экземпляр |Студенттер|Қамтамасыз| |құралдарының атаулары |саны |дің саны |ету пайызы| |1.Талип Мұсақұлов Ботаника. |7 |7 |100 | |Алма-ата, баспа, «Мектеп»,1999ж | | | | |2. Егелеуов. Е, Дөненбаев. К, |7 |7 |100 | |Агитова.К, Иманқұлова С. Ботаника. | | | | |Өсімдіктер анотомиясы мен | | | | |морфологиясы.-Алматы, баспа, | | | | |«Санат», 1998-368 бет | | | | |3.Ә.Ә.Әметов. Ботаника.-Алматы,2000 |7 |7 |100 | |ж.-510 бет. | | | | | | | | | 8 Әдебиеттер 8.1.Талип Мұсақұлов Ботаника. Алма-ата, баспа, «Мектеп»,1999ж 8.2. Егелеуов. Е, Дөненбаев. К, Агитова.К, Иманқұлова С. Ботаника. Өсімдіктер анотомиясы мен морфологиясы.-Алматы, баспа, «Санат», 1998-368 бет 8.3. Ә.Ә.Әметов. Ботаника.-Алматы,2000 ж.-510 бет.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz