Файл қосу
Көркем мәтін
|Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті | |СМК 3 деңгейдегі |ПОӘК | | |құжат | | | | | |ПОӘК 042-.18-26.1.101- | | | |/02-2014 | |«Мәтін |Басылым №2 11.09.2014ж, | | |лингвистикасының |өзгеріс басылым №1 | | |негіздері» «пәнінің |18.09.2013ж. | | |студентке арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Мәтін лингвистикасының негіздері» пәні бойынша 5В021000 «Шетел филологиясы» мамандығына арналған ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН Пәннің студентке арналған жұмыс бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 Жаcалынды«03» 09 2014 __________ Сасенова У.Қ. аға оқытушы “Шетел филологиясы” кафедрасы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті. 2 Талқыланды. 2.1. Шетел филология кафедрасында Хаттама № 1 «03» 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі: ___________ Исмаилова Ғ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «10» 09. 2014ж. Оқу-әдістемелік бюро бастығы: _____________ Сәмекбаева Э.М. 3. Бекітілді. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және басылымға ұсынылды. Хаттама №1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. Басылым ауысуы енгізілді («18 »09. 2014ж. №1 басылымның орнына) Мазмұны 1. Жалпы мәліметтер. 2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу. 3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар 4.Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиет 1 Жалпы мәліметтер 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар • Сасенова Уасиля Қабышқызы., аға оқытушы • Кафедра: Шетел филологиясы • Байланыс жолы: тел: 20-13, • Сабақты өткізу орны - №8 корпус • Пәннің атауы: «Лингистикалық мәтін негіздері» • Кредит саны: 2 2. Курстың қысқаша мінездемесі «Мәтін лингвистикасының негіздері» пәні бойынша 5В021000 «Шетел филологиясы» мамандығына арналған. 5В021000 «Шетел филологиясы» мамандығы бойынша Қазақстан Республиқасының 3. 08.277-2006 мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде құрастырылған. 3. Курстың мақсаты: Бұл пәннің мақсаты: - болашақ мамандардың бойына мәтінді (ең алдымен-көркем мәтінді), тілдік және мағыналық ұйымын талдаудың кәсіби дағдыларын сіңіру; - олардың осы талдаудың теориясы мен әдістемесін меңгеру. Заманауи мәтін лингвистикасы мәтіннің өзі мен құрылымын, категориялары мен тілдік бірліктерін, сол сияқты мәтінді, ең алдымен көркем мәтінді құрастыру, тудыру және талдау тәсілдерін зерделеу 4. Курстың міндеттері: Мәтін лингвистикасының негізгі мәселелері мен ұғымдары: - мәтінді талдау; - мәтін параметрлері; - мәтін бірліктерін анықтау; - мәтін категорияларын анықтау; - мәтін бірліктерін грамматикалық және семантикалық зерттеу. Мәтінді талдаудың негізгі аспектілері: - лингвистикалық түсіндірме-қазіргі қазақ әдеби тілін қазіргі әдеби нормамен шендестіру тұрғысында тілдік бірліктерді, соның ішінде тілдік бірліктердің функциялық-стильдік және стилистикалық бояуын қарастыру; 1. Мәтінді талдаудың негізгі аспектілерін қарастыру: - лингвистикалық түсіндірме-қазіргі әдеби тілін қазіргі әдеби нормамен шендестіру тұрғысында тілдік бірліктерді, соның ішінде тілдік бірліктердің функциялық-стильдік және стилистикалық бояуын қарастыру; - семантикалау, ұғымы көмескілеу сөздерді, сол сияқты идеялық- теориялық жүктемесі (лексика-фразеологиялық деңгейі) ауырлау сөздерді түсіндіру. Бұл мағынада сөйлем мәтіннің бейнелілігі мен тілдің эстетикалық тұрғысынан статикалы, шартты болып келуін көрсетеді (микробейнелерді, көркемдік және нақыш формаларын және т.б. табу). Мәтінді талдаудың негізгі деңгейлерін зерделеу: .Мәтінді лингвистикалық талдаудың негізгі принциптерін анықтау; - мәтінді талдауға деңгейлік принцип (мәтіндегі тілдік жүйенің барлық таңбалық деңгейлерін зерттеу); - жалпы мен жекені үйлестіру принципі (мәтіндегі жалпы тілділік, жалпы стильдік, жалпы жанрлық пен жеке авторлықтың өзара әрекеттестігін ескеру). 1.5 Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс: - «Мәтін лингвистикасының негіздері» курсының мақсаттары мен міндеттерін. - Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды. - Оқытылатын тіл елі мен Қазақстанда мәдениеттің, құндылык бейімделушіліктердің жүйесін, мәдениеттердегі ортақтықтар мен айырмашылықтарды. - Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін. - Оқытылатын шет тілін жеткізушілердің тілдеріндегі ұлттық-мәдени ерекшеліктерді(сөйлеу мінез - құлқының вербалды және вербалды емес құралдары). - Оқытылатын тілдің орфоэпиялық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын). 1.6 Пән преквизиттері: 6 семестр- студенттің пәнді меңгеруі үшін мәтін туралы ілім – мәтіннің мағыналық, құрылымдық жақтарынан зерттейтін тіл білімінің іргелі саласы. Мәтін лингвистикасының өзге пәндермен байланысы. Мәтінді лингвистикалық талдау аспктілері: әдебиет теориясы, психология, мәдениеттану 1.7 Пән постреквизиттері: Пәнді оқу барысында алған білім мен дағдылар жалпыкәсіптік шетел тілі, екінші шетел тілі, Елтану сияқты, аударма теориясы, оқитын тіл теориясы негіздері сияқты пәндерді оқуға қажет. БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырып атаулары |Дәріс |ПС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | | | | |(сағ) |(сағ) |(сағ) | | |1 |Мәтіннің тіл біліміндегі |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |ролі Мәтін лингвистикасы | | | | |Көркем мәтін | | |ғылыми пән ретінде | | | | |лингвистикасы | | | | | | | |Алматы, 2007 | |2 |Мәтіннің зертелуі, |2 |2 |2 |6 |Ғ. Смағұлова | | |ерешеліктері және дискурс. | | | | |Көркем мәтін | | |Мәтіннің концептуалдық | | | | |лингвистикасы | | |кеңестігі және концептілік | | | | |Алматы, 2007 | | |құрылымдар | | | | | | |3 |Мәтіннің мағыналық |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |тұтастығы мен байласымы | | | | |Көркем мәтін | | |Когезия Когеренттік Мәтін | | | | |лингвистикасы | | |бірліктері | | | | |Алматы, 2007 | |4 |Мәтінді лингвистикалық |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |талдау әдістері Мәтін | | | | |Көркем мәтін | | |құрылымы Мәтінді | | | | |лингвистикасы | | |бөлшектеу,оның | | | | |Алматы, 2007 | | |композициялық бөлімдері | | | | | | |5 |Мәтіндегі мағына бірліктері|1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |Фраза аралық байланыс | | | | |Көркем мәтін | | |түрлері Мәтінді контексті –| | | | |лингвистикасы | | |вариациялық бөлшектеу | | | | |Алматы, 2007 | |6 |Өткен тақырыптарға шолу |1 |1 |1 |3 | | |7 |Мәтіндердің |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |функциональды-стильдік | | | | |Көркем мәтін | | |типологиясы. | | | | |лингвистикасы | | |Мәтін талдаудың стильдік | | | | |Алматы, 2007 | | |ерекшеліктері | | | | | | |8 |Мәтіндегі көркемдеуіш |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |құралдар қызметі Мәтіннің | | | | |Көркем мәтін | | |ақпараттылығы мен | | | | |лингвистикасы | | |модальділігі | | | | |Алматы, 2007 | | |Мазмұндық-фактуалды ақпарат| | | | | | | |Төл сөз және төлеу сөз | | | | | | |9 |Мәтін классификациялары |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |Монологтық мәтін және оның | | | | |Көркем мәтін | | |ерешеліктері . Диалогтық | | | | |лингвистикасы | | |мәтін және оның | | | | |Алматы, 2007 | | |ерешеліктері . | | | | | | |10 |Мәтін классификациялары. |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |Ғылыми мәтін тілі Көркем | | | | |Көркем мәтін | | |әдебиет тілі, | | | | |лингвистикасы | | |публицистика лық мәтін тілі| | | | |Алматы, 2007 | |11 |Мәтіндегі көркемдеуіш |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |құралдар қызметі Мәтіннің | | | | |Көркем мәтін | | |ақпараттылығы мен | | | | |лингвистикасы | | |модальділігі | | | | |Алматы, 2007 | | |Мазмұндық-фактуалды ақпарат| | | | | | |12 |Мәтін грамматикасы; сөз |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |реті Сөйлемдегі сөз ретінің| | | | |Көркем мәтін | | |грамматикалық мағынасы | | | | |лингвистикасы | | |Грамматикалық категория. | | | | |Алматы, 2007 | | |Темпоралдық құрылымдар | | | | | | |13 |Мәтін зерттеудегі |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | |прагматикалық аспект | | | | |Көркем мәтін | | |Коммуникативтік жағдаяттар | | | | |лингвистикасы | | |Коммуникативтік жағдаяттар | | | | |Алматы, 2007 | | |қатысушылар, ситуациялық | | | | | | | |контекст | | | | | | |14 |Өткен тақырыптарға шолу |1 |1 |1 |3 |Ғ. Смағұлова | | | | | | | |Көркем мәтін | | | | | | | |лингвистикасы | | | | | | | |Алматы, 2007 | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | | 3 Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар Студент болған күннен бастап кәсіби маман ретінде ойлап, соған сәйкес жұмыс істеуге дағдылан. Сабаққа уақытында кел. Үнемі сабаққа дайын бол. Кәсіби маманға тән іс - әрекет ет. Сабақ барысында өтілетін тақырыптарға сәйкес өз ойыңды білдіруге әбден құқығың бар. Өз ойыңды білдіруге тырыс. Зерттеулер, фактілер негізінде өз ойыңды дәлелдеуге дайын бол. 4 Курс форматы Сабаққа қатысу. Барлық студенттер сабақтан қалмауы тиіс. 5 реттен артық сабақ босатқан студент оқудан шығарылады. Оқу жоспарында көрсетілген талаптарды физикалық немесе басқа жағынан орындай алмаған жағдайда курстың алғашқы 2 аптасында бұл туралы оқытушы құлағдар болуы тиіс. Бақылау жұмыстары. 6 еместр барысында 7 және 15 апталарда жазбаша ағымдық бақылау жұмыстары жүргізіледі. Бұл бақылау жұмыстарына едәуір мөлшерде балл бөлінетіндіктен студенттердің бәрі бақылау жұмыстарына қатысуы тиіс. Қарыздар. Сабақ 15 желтоқсанда аяқталады. Бұл күннен кейін сессияны аяқтаймын, қысқы сессиядан өтемін дейтін студенттерден ешқандай қарыздар қабылданбайды, сондықтан барлық қарыздар осы күнге дейін тапсырылуы тиіс. 5 Курс саясаты Сабаққа қатысу. Машықтану сабағына қатысу міндетті. Егер де белгілі бір себеппен сабаққа қатыса алмаған жағдайда оқушы сабақта алынған тапсырма үшін жауапты болады. Тәртібі. Сабақ кезінде тәртіпті бұзғаны үшін оқушы сабақтан босатылады немесе F бағасы қойылады. Үй жұмысы. Үй жұмысы міндетті түрде орындалуы керек және машықтану сабағы немесе СМӨЖ кейін өткізілу керек Межелік аттестация. Семестр бойы екі межелік бақылау жұмысы өткізіледі. Бақылау жұмысының бағасы төмен болған жағдайда қосымша тапсырма берілмейді.Сонымен қатар ешқандай қайта тапсыру болмайды. Бақылау жұмысы кезінде кітап және конспект қолдануға болмайды. Емтихан. Қорытынды емтиханда 6 семестр бойы өтілген тақырыптардың барлығы қамтылады. Көшіру. Кез-келген көшіру қатаң жазаланады: оқушы сабақтан босатылады немесе F бағасы қойылады. Сабақ барысында ұялы телефондарды міндетті түрде өшіру керек. Оқу процесінде белсенділік таныту; Үй тапсырмасын уақытында орындау; Сабақты себепсіз жібермеу, аурып қалған жағдайда анықтама қағаз көрсету Тапсырма дер кезінде орындалмаса, баға төмендейтіндігін ескеру; Сабаққа күнделікті қатысу, сабақтан қалған жағдайда өтілген материалдардықамтитын тапсырмаларды орындау. Этика сақтау тәртібі: 1. сабаққа кешікпеу; 2. сабақта басқа заттарға назар аудармау (ұялы телефонды өшіру); 3. Іскери киім кию. 6 Бағалау саясаты Бақылау түрлері бойынша балл жинау Кесте 2 |Бақылау түрлері |% |балл | |Балл жиынтығы |100 |300 | |Сабаққа қатысу және дәрісханалық сабаққа |10 |30 | |дайындық - балл жиынтығы электрондық журналға | | | |қойылады, оқытушы тек студеттің қатыспағандығын| | | |белгілейді | | | |Тәжірибелік сабақтағы білімді тексеру, ауызша, |25-35 |75-105 | |жабаша, аралас бақылау, тест бақылау, дискуссия| | | |және т.б. | | | |Оқытушының басқаруымен студенттің өздік жұмыс |10-15 |30-45 | |жасауы- СОӨЖ, тренингтер, дөңгелек столы, эссе | | | |жазу және т.б. | | | |Студенттің өздік жұмыс жасауы- СӨЖ - үй |20-25 |60-75 | |тапсырмасын орындау (курстық жұмыс, (слайд), | | | |реферат, т.б.) | | | |Аралық бақылау, компьютерлік тестілеу бағасы |20-30 |60-90 | |бағанасына қойылады | | | Әртүрлі жұмыстарды бағалау критериі және шкаласы: Емтиханның және аттестацияның қорытынды бағалары Кесте 3 |Бағалардың |Баға |Балл |Пайыз | |әріптік | | |(%) | |эквиваленті | | | | |A |Үздік |4.00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3.67 |90-94 | |B+ |Жақсы |3.33 |85-89 | |B |Жақсы |3.00 |80-84 | |B- |Жақсы |2.67 |75-79 | |C+ |Қанағаттанарлық |2.33 |70-74 | |C |Қанағаттанарлық |2.00 |65-69 | |C- |Қанағаттанарлық |1.67 |60-64 | |D+ |Өту балы |1.33 |55-59 | |D |Төменгі өту балы |1.00 |50-54 | |F |Төменгі |0.00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Шығару |NA | | |AW |Әкімшілік шығару |NA | | |P |Жіберілді (тек қана қорытынды|NA |0 | | |тестқа) | | | 7. Әдебиеттер тізімі 7 1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ 7.1.1 Г. Смағұлова. Көркем мәтін лингвистикасы. Алматы. 2007 7.1.2Аракин, В.Д. Сравнительная типология английского и русского языков: учебник / В.Д. Аракин. – 4-е изд., испр. - М.: ФИЗМАТЛИТ, 2008. – 256 с. 7.1.3Афанасьева, О.В. Сравнительная типология английского и русского языков (практикум): учебное пособие/ О.В. Афанасьева, М.Д. Резвецова, Т.С. Самохина. – 2-е изд., испр. - М.: ФИЗМАТЛИТ, 2008. – 208 с. 7.1.4. Зеленецкий, А.Л. Сравнительная типология основных европейских языков: учебное пособие / А.Л. Зеленецкий. – М.: Академия, 2004. . 7.1.5. Антрушина, Г.Б. Лексикология английского языка = English Lexicology: учебное пособие / Г.Б. 8.9 Антрушина, О.В. Афанасьева, Н.Н. Морозова. – 6-е изд., стереотипное. - М.: Дрофа, 2006. – 287с. 7.1.6 Ахметова, М.К. Мәтін лингвистикасы [Эл.ресурс]: электр. оқу құралы - Орал, 2007.- 1 эл.диск 7.1.7Сыздық, Р. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау: оқу құралы / Р. Сыздық; Б. Шалабай, А. Әділова.- 2-ші бас., өңд. толықт.- Алматы: Ғылым, 2002.- 182 б. 7.1.8 Актуальные проблемы современной лингвистики: Учебное пособие / Сост. Л.Н. Чурилина.- 4-е изд.- М: Флинта-Наука, 2009.- 411с. 7. 2 Қосымша әдебиеттер: 7..2.1 Гальперин И.Р. «Текст как объект лингвистического исследования».2008 7.2.2 Абрамов, Б.А. Теоретическая грамматика немецкого языка. Сопоставительная типология немецкого и русского языков: учебник / Б.А. Абрамов. Под ред. Н.Н. Семенюк, О.А. Радченко, Л.И. Гришаевой. – М.: ВЛАДОС, 2009. – 285 с. 7.2.3 Аксенов, А.Т. К проблеме экстралингвистической мотивации грамматической категории рода / 8.5 А.Т. Аксенов // Вопросы языкознания. – 1984. - № 1. – С. 14-25. 7.2.4 Алпатов, В.М. История лингвистических учений: учебное пособие / В.М. Алпатов. – 2-е изд., испр. - М.: Языки русской культуры, 2009. – 368 с. 7.2.5 8.2.6 Аракин, В.Д. Типология языков и проблема методического прогнозирования: учеб. пособие / 8.11 В.Д. Аракин. – М.: Высшая школа, 2009. – 158 с. 7.2.6 Аракин, В.Д. История английского языка: учеб. пособие / В.Д. Аракин; под ред. М.Д. Резвецовой. – М.: Физматлит, 2003. – 264 с. 7.2.7 Березин, Ф.М. Общее языкознание: учебное пособие / Ф.М. Березин, Б.Н. Головин. - М.: Просвещение, 2004. - 416 с. 7.2.8 Блох, М.Я. Теоретическая грамматика английского языка (A Course in Theoretical English Grammar): учебник / М.Я. Блох. - 4-е изд., испр. - М.: Высшая школа, 2003. - 423 с. 7.2.9 Блох, М.Я. Теоретические основы грамматики: учебник / М.Я. Блох. – 4-е изд., испр. - М.: Высшая школа, 2004. - 239 с. 7.2.10 Гак, В.Г. Сравнительная типология французского и русского языков: учебник / В.Г. Гак. – 3-е изд. дораб. - М.: Просвещение, 2009. – 288 с. 7.2.11 8.2.20 Кацнельсон, С.Д. Типология языка и речевое мышление / С.Д. Кацнельсон. - 2-е изд., испр. – М.: УРСС, 2002. – 220 с. 7.2.12 Копров, В.Ю. Сопоставительная типология предложения / В.Ю. Копров. – Воронеж: Воронежский гос. ун-т, 2000. – 192 с. 7.2.13 Betty Schrampfer Azar Understanding and Using English Grammar Longman. 2002. 7.2.14 John Eastwood Oxford Practice Grammar Oxford University Press. 2002. 7.2.15. www.elsevier.com 7.2.16. www.iteslj.org 7.2.17. www.esl-literacy.com 7.2.18. www.teachertrainingvideos.com 7.2.19.www.a4esl.org 7.2.20. www.uefap.com\vocab\select\ 7.2.21. www.englishpage.com \listening\ 7.2.22.www.americanrhetoric.com
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz