Файл қосу

ПОӘК ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI                    |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ  ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI                |
|3-деңгейлi СМЖ құжаты          |ПОӘК              |                        |
|                               |                  |ПОӘК                    |
|                               |                  |042-18-11.1.20.92/01-201|
|                               |                  |3                       |
|ПОӘК                           | №1 баспа         |                        |
|«ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР»|26.08.2013 ж.     |                        |
|пәнінің оқытушыға арналған пән |                  |                        |
|бағдарламасы                   |                  |                        |









                       «ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР»

                       ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


   5B070400 «Есептеу техникасы және программалық қамтамасыз ету» мамандығы
                                    үшiн



                             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН

                              ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз
1. Құрастырған
      Құрастырушы________  Р.С.Бекбаева,  техника  ғылымдарының   кандидаты,
«Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а.
«26»  тамыз   2013 ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 29 »  тамыз   2013 ж.
      Кафедра меңгерушісі __________  А.Д.Золотов

2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 11 »    қыркүйек   2013 ж.
      Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева

3. бекітілді
      Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.
      Хаттама №  1  « 18 »  қыркүйек  2013ж.
      ОӘК төрайымы___________  Г.К.Искакова

4. АЛҒАШ  РЕТ  ЕНГІЗІЛІП ОТЫР


















Мазмұны



|1   |Қолдану аймағы                                                    |4   |
|2   |Нормативті сілтемелер                                             |4   |
|3   |Жалпы жағдайлар                                                   |4   |
|4   |Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны                                   |6   |
|5   |Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі         |8   |
|6   |Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы                               |8   |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                 |9   |
|8   |Әдебиеттер                                                        |9   |

































1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ


    «ҚОЛДАНБАЛЫ  ГРАФИКАЛЫҚ  ЖҮЙЕЛЕР»  пәнiнiң  оқу-әдiстемелiк   кешенiнің
құрамына енетін  оқытушыға арналған  жұмыс  бағдарламасы  5B070400  «Есептеу
техникасы және программалық қамтамасыз ету»  мамандығының  студенттерi  үшiн
жасалды. Ол студенттердi  оқу  курсының   мазмұнымен,  оның  жаңашылдығымен,
қажеттiлiгiмен,  әдiстерiмен  таныстырады.  Пәндi   меңгеру   кезiнде   оқу-
әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.


    2 НОРМАТИВТI СІЛТЕМЕЛЕР


    «ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ  ЖҮЙЕЛЕР»  пәнiнiң  осы  оқу-әдiстемелiк  кешенi
келесi құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды:
    -  5B070400  «Есептеу  техникасы  және  программалық  қамтамасыз   ету»
мамандығының эллективті пәндер каталогына,
    - СТУ 042-ГУ-4-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешендерін  жетілдіруге
жалпы талаптар » университет стандарты;
    - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік  кешендерінің  құрылымы  мен
мазмұны» құжатталған процедура.


    3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР


    3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
    "ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР" пәні  5B070400 «Есептеу техникасы  және
программалық қамтамасыз ету»  мамандықтары саласының пәндер циклына жатады.
    Оқу-әдістемелік кешен 5В070400 – «Есептеу техникасы жəне  бағдарламалық
қамтамасыз  ету»  мамандықтарының  студенттеріне  динамикалық   көріністерді
құрудың   басты   принциптерін   үйрену,   олардың    қолданылуы,    мысалы:
мультипликация, Web-беттерді  безендіру,  презентация,  жарнамалық  клиптер,
мультимедиялық   оқыту    жүйесін    құру,    мультимедиялық    объектілерді
стенографиялық   жүйе   арқылы   ақпаратты   жасыру    мақсатымен    қолдану
мүмкіндіктерімен танысуға мүмкіндік береді.

      3.2 Пәнді оқу мақсаты:

      Adobe   Flash   CS3   ортасында   динамикалық   көріністерді   тұрғызу
принциптерін  үйрену,  олардың  қолданылуын,  мысалы:  мультипликация,  WEB-
беттерді   безендіру,   презентацияларды,   рекламалық    бейнелерді    жəне
мультимедиалық жаттықтыратын  жүйелерді  құру;  мультимедиалық  қосымшаларды
стеганографиялық жүйелерде ақпаратты жасыру үшін қолдану мүмкіндігі.

       3.3  Пәнді  оқудың  негізгі  міндеттері:  осы  курсты  оқу  барысында
мультимедиа   өнімді   құру   кезеңдері   мен   технологиясын,   мультимедиа
компоненттерін жəне мультимедианы өңдеу  құралдарын  үйрену;  мультимедиалық
технологияларды  стеганографиялық  жүйелерде  қолдана  білуді  үйрену  болып
табылады.

      3.4 Оқу нәтижелері:
Пәнді оқығаннан кейін студенттер келесілерді білуі тиіс:
- қолданбалы графикалық жүйелердің түрлері туралы білу керек;
- білімнің берілуінің әр түрлі   әдістерін  білу  керек,  және  сол  әдістер
арасында көшуді білу қажет.
- білім қорын ұйымдастыра білу.

      3.5 Курстың пререквизиттері:
- Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
- Бағдарламалау технологиясы

      3.6 Курстың постреквизиттері:
- Автоматтандырылған жүйелерді жобалау

      3.7 Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер

                                                                     1 кесте

|Курс                                                         |Семестр       |
|1                                                            |2             |
|Дәрістік сабақтар                                            |              |
|1-модуль. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Кіріспе. Векторлық  |              |
|және растрлық графика негіздері.                             |2             |
|1.1  Кіріспе. Векторлық және растрлық графика негіздері.     |              |
|құралдары. Бағдарламалық құралдарға шолу.                    |              |
|1.2  Мультимедианың негізгі түсініктері, компоненттері мен   |              |
|əзірлеу                                                      |              |
|1.4 Adobe flash CS3 ортасымен танысу.                        |              |
| 2-модуль. Сурет салу және анимация                          |              |
|2.1 Контурлар. Бояулар. Геометриялық фигуралар.              |1             |
|2.2 Кадрлық анимация                                         |1             |
|2.3 Форманың анимациясы                                      |1             |
|2.4 Қозғалыс анимациясы                                      |2             |
|3-модуль.  ActionScript  бағдарламалау тілімен танысу        |              |
|3.1 Адрестеу                                                 |              |
|3.2 Қасиеттер мен жағдайлар                                  |2             |
|3.3 Клавиатура және тышқан                                   |2             |
|3.4 Мәтін, түс және дыбыс                                    |              |
|3.5 Дата және уакыт                                          |2             |
|3.6 Математика және физика. Қозғалыстарды және соқтығыстарды |              |
|анимациялау. Сыртқы файлдар және видео                       |              |
|3.7 ActionScript ортасының ережелері мен сипаттамалары       |2             |
|Барлығы:                                                     |15            |
|Практикалық сабақтар                                         |              |
|Adobe Flash CS3 Professional интерфейсімен алғашқы жұмыстар. |4             |
|Сурет салу, бейнелер тұрғызу                                 |              |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасында сурет және кескіндер |2             |
|салу                                                         |              |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасындағы кадрлық анимация   |4             |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасындағы форманың анимациясы|4             |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасындағы геометриялық       |4             |
|фигуралар, градиенттер                                       |              |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасында  растрлық кескіндерді|2             |
|трассировкалау                                               |              |
|Adobe Flash CS3 Professional  ортасында  қозғалыстарды       |6             |
|анимациялау                                                  |              |
|ActionScript  ортасында жұмыс негіздері                      |4             |
|Барлығы:                                                     |30            |

    5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ


1. Мультимедиа мүмкіндіктер
2. Мултемедиа технологиясында құрылған өнімді қолданудың басты мақсаты
3. Мультимедианың техникалық құралдары және бағдрламалық құралдары
4. Оқиғалық жəне ағындық дыбыс
5. Деформация модификаторы
6. Түстік модель
7. Виртуалды шындық түсінігі
8. Компьютерлік стенография
9. Стеногрфия, контейнер, хабарлама, кілт, стенографиялық жүйе ұғымы
10. қалай анықталды?
11. Стенографиялық жүйенің ортақ схемасының басты элементтері
12. қандай?
13. Ақпаратты жасыру əдістері
14. Мультимедианың аппараттық жəне бағдарламалық жағы нені
15. қамтамасыз етеді
16. Форматтық жəне форматтық емес əдістер

    6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                    3  кесте
|Тақырыбы                         |Көрнекіліктер,     |Өзіндік менгеру |Бақылау   |
|                                 |плакаттар          |сұрақтары       |түрі      |
|Дәріс             |Практика      |                   |                |          |
|1                 |2             |3                  |4               |5         |
|Мультимедианың    |Сурет салу,   |Таратпалы          |Мультимедиа     |Ауызша    |
|негізгі           |бейнелер      |материалдар        |мүмкіндіктері   |сұрау     |
|түсініктері,      |тұрғызу       |                   |                |          |
|компоненттері мен |              |                   |                |          |
|əзірлеу           |              |                   |                |          |
| Кадрлық анимация |Сурет және    |Таратпалы          |Мультимедиа     |Ауызша    |
|Форманың          |кескіндер салу|материалдар        |технологиясында |сұрау     |
|анимациясы        |              |                   |құрылған өнімді |          |
|                  |              |                   |қолданудың басты|          |
|                  |              |                   |мақсаты         |          |
|Қозғалыс          |Кадрлық       |Таратпалы          |Мультимедиа-ның |Ауызша    |
|анимациясы        |анимация      |материалдар        |техникалық      |сұрау     |
|                  |              |                   |құралдары және  |          |
|                  |              |                   |бағдрламалық    |          |
|                  |              |                   |құралдары       |          |
|ActionScript      |Форманың      |Таратпалы          |Оқиғалық жəне   |Ауызша    |
|бағдарламалау     |анимациясы    |материалдар        |ағындық дыбыс   |сұрау     |
|тілімен танысу    |              |                   |                |          |
|Адрестеу          |Геометриялық  |Таратпалы          |Деформация      |Ауызша    |
|                  |фигуралар,    |материалдар        |модификаторы    |сұрау     |
|                  |градиенттер   |                   |                |          |
|Қасиеттер мен     |Растрлық      |Таратпалы          |Түстік модель   |Бақылау   |
|жағдайлар         |кескіндерді   |материалдар        |                |жұмысы    |
|                  |трассировкалау|                   |                |          |
|Клавиатура және   |Adobe Flash   |Таратпалы          |Виртуалды шындық|Ауызша    |
|тышқан            |CS3           |материалдар        |түсінігі        |сұрау     |
|                  |Professional  |                   |                |          |
|                  |ортасында     |                   |                |          |
|                  |қозғалыстар-ды|                   |                |          |
|                  |анимациялау   |                   |                |          |
|Мәтін, түс және   |-             |Таратпалы          |Компьютерлік    |Ауызша    |
|дыбыс             |              |материалдар        |стенография     |сұрау     |
|Дата және уакыт   |-             |Таратпалы          |Стеногрфия,     |Ауызша    |
|                  |              |материалдар        |контейнер,      |сұрау     |
|                  |              |                   |хабарлама, кілт,|          |
|                  |              |                   |стенография-лық |          |
|                  |              |                   |жүйе ұғымы      |          |
|ActionScript      |ActionScript  |Таратпалы          |-               |Ауызша    |
|ортасының         |ортасында     |материалдар        |                |сұрау     |
|ережелері мен     |жұмыс         |                   |                |          |
|сипаттамалары     |негіздері     |                   |                |          |
|Сыртқы файлдар    |ЭЖ – нің      |Таратпалы          |Стенография-лық |Ауызша    |
|және видео        |шешетін типтік|материалдар        |жүйенің ортақ   |сұрау     |
|                  |тапсырма-лары |                   |схемасының басты|          |
|                  |              |                   |элементтері     |          |
|Математика және   |Шешімді       |Таратпалы          |Стенография-лық |Бақылау   |
|физика.           |табудың       |материалдар        |жүйенің ортақ   |жұмысы    |
|Қозғалыстарды және|процесін      |                   |схемасының басты|          |
|соқтығыстарды     |басқару       |                   |элементтері     |          |
|анимациялау.      |              |                   |                |          |



7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
                                                                    4  кесте



|Оқулықтардың, оқу әдістемелік          |Саны   |Студент тер|Пайыздық қамтылуы   |
|нұсқаулардың атаулары                  |экз.   |саны       |                    |
| | |Негізгі әдебиеттер                                                  | | |  |
|Поляков К.Ю. Уроки по Adobe Flash CS3. |       |13         |                    |
|Электронное учебное пособие, 2007.     |       |           |                    |
|Кирьянов Д., Кирьянова Е. Adobe Flash  |       |13         |                    |
|CS3 - это просто! Создаем Web-анимацию.|       |           |                    |
|– СПб: БХВ, 2007.                      |       |           |                    |
|Диссертационная работа.                |       |13         |                    |
|Веб-дизайн как средство специальной    |       |           |                    |
|подготовки студентов                   |       |           |                    |
|художественно-графических факультетов  |       |           |                    |
|Год:  2004                             |       |           |                    |
|Автор научной работы:                  |       |           |                    |
|Блуднов, Григорий Павлович             |       |           |                    |
|Ученая cтепень: кандидат педагогических|       |           |                    |
|наук                                   |       |           |                    |
|Место защиты диссертации:  Москва      |       |           |                    |
|Код cпециальности ВАК:  13.00.02       |       |           |                    |
|Диссертационная работа.                |       |13         |                    |
|Создание электронных изданий на основе |       |           |                    |
|системных представлений для поддержки  |       |           |                    |
|профессиональной деятельности          |       |           |                    |
|Год:  2005                             |       |           |                    |
|Автор научной работы:                  |       |           |                    |
|Ильиных, Максим Сергеевич              |       |           |                    |
|Ученая cтепень:  кандидат технических  |       |           |                    |
|наук                                   |       |           |                    |
|Место защиты диссертации:  Ижевск      |       |           |                    |
|Код cпециальности ВАК:  05.13.01       |       |           |                    |
|Количество cтраниц:  173               |       |           |                    |
|Қосымша әдебиеттер                                                              |
|Джениффер Д., Анимация и спецэффекты во|       |13         |                    |
|Flash MX 2004. – СПб: Вильямс, 2006.   |       |           |                    |

8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1. Негізгі
8.1.1. Поляков К.Ю. Уроки по Adobe Flash CS3. Электронное учебное пособие,
2007
8.1.2  Кирьянов Д., Кирьянова Е. Adobe Flash CS3 - это просто! Создаем Web-
анимацию. – СПб: БХВ, 2007.
8.1.3  Диссертационная   работа.   Веб-дизайн   как   средство   специальной
подготовки студентов художественно-графических факультетов
Год:  2004.  Автор  научной  работы:   Блуднов,  Григорий  Павлович.  Ученая
cтепень: кандидат педагогических наук. Место защиты диссертации:  Москва
Код cпециальности ВАК:  13.00.02
8.1.4   Диссертационная  работа.  Создание  электронных  изданий  на  основе
системных представлений для поддержки профессиональной деятельности
Год:   2005  Автор  научной  работы:   Ильиных,  Максим  Сергеевич.   Ученая
cтепень:  кандидат технических наук. Место защиты диссертации:  Ижевск
Код cпециальности ВАК:  05.13.01. Количество cтраниц:  173

8.2.Қосымша:
8.2.1. Джениффер Д., Анимация  и  спецэффекты  во  Flash  MX  2004.  –  СПб:
Вильямс, 2006.




Пәндер