Файл қосу
Пәннің нысаны
5В020500 - « Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған « Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырғандар _____ «___» __2014 жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Ахметова Г.С. , орыс филологиясы кафедрасының оқытушысы Е.С.Мищенко 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №_ «__» _______2014 жыл Кафедра меңгерушісі_______________Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №__ «___» __2014 жыл Төрайымы_________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Оқу -әдістемелік кеңес төрайымы _________Г.К.Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В 011700- «Қазақ тілі мен әдебиеті»мамандықтарының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы « Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Мамандыққа қатысты типтік-оқу бағдарламасы - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәні кәсіби бағыттағы білімдерін жетілдіре отырып, қазақ тілі мен орыс тілі арқылы пәндері өзара бірлескен формада жүргізіледі. Курс барысында студент болашақ мамандығына байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай жасалады. 3.2 Осы курстың мақсаты: Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас құралы ретінде ғана біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр ойды шешен тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға, ұлттық таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, қазақ тілінде айтылған ой-пікірді түсініп, дұрыс жауап бере алу, қазақ тілінің грамматика жүйесін еркін біліп, қазақ еліне қатысты тарихи мәдени материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер жүйесін пайдалана отырып мемлекеттік тілде жатық сөйлеу дағдысын қалыптастыру керек. 3.4 Білім нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Берілген кестеге сәйкес тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу; - алған білімдерін практикада қолдана білу; - тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - теорияны практикамен ұштастыра алу; - берілген өздік жұмыстарын уақытында өткізу; - оқытушының және басқа да студенттердің пікірімен санасып, оларға құрметпен қарау. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Орыс тілі», «Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы» 3.6 Курстың постреквизиті: «Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу» 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1- кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | | Практикалық сабақтар | |Пәннің нысаны. Ғылыми дереккөздермен|1+1 | |жұмыс. Тақырыпты өңдеу. Ғылыми | | |зерттеу тақырыптарына материалдарды | | |беру, сұрыптау. Мәтіндермен жұмыс | | | Библиографияның құрастырылу ережесі|1+1 | |мен рәсімделуі. Мәтіндермен жұмыс | | |Ғылыми зерттеу тақырыптарына |1+1 | |аннотация жазу. Мәтіндермен жұмыс | | | Ғылыми зерттеу тақырыптарына |2+2 | |дереккөздерді енгізу, сұрыптау. | | |Мәтіндермен жұмыс | | | Мамандық бойынша ғылыми |2+2 | |мақалалармен, мәтіндермен | | |жұмыс.Ғылыми мақаланың жазылуы, | | |тезис құрастыру | | | Межелік бақылау |1+1 | |Ғылыми мақала жазу. Мәтіндермен |2+2 | |жұмыс | | |Ғылыми мақаланың стильдік жағынан |1+1 | |берілуімен жұмыс. Мәтіндермен жұмыс | | | Жазбаша ғылыми мәтінді ауызша |1+1 | |баяндау, аударылуы. Мәтіндермен | | |жұмыс | | |Ауызша баяндалатын тезистің |1+1 | |құрастырылуы. Мәтіндермен жұмыс | | |Зерттеу материалдарын |1+1 | |презентациялау. Мәтіндермен жұмыс | | | Межелік бақылау |1+1 | |Барлығы: |30 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Тақырыпқа қатысты ғылыми материалдармен танысу,зерттеудің өзектілігі 5.2 Әдебиеттердің тізімін құрастыру 5.3 Дереккөздермен жұмыс. Аннотация 5.4 Дереккөздермен жұмыс. Реферат. 5.5 Мамандыққа қатысты ғылыми мақалалар құрастыру жұмыстары 5.6 Мәтіндерді ауызша формада аудару 5.7 Зерттеу материалдарын презентациялау 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-кесте |Семинар сабағының |Көрнекі құралдар, плакаттар, |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |лабораториялық стендтер |дайындалу |түрі | | | |сұрақтары | | |1 |2 |3 |4 | |Пәннің нысаны. Ғылыми |Энциклопедия,мамандыққа |Тақырыпқа |Жазбаша, | |дереккөздермен жұмыс. |қатысты журналдардағы |қатысты ғылыми |ауызша | |Тақырыпты өңдеу. Ғылыми |мақалалар |мақалаларды | | |зерттеу тақырыптарына | |жинақтау, | | |материалдарды беру, | |өзектілігі | | |сұрыптау | | | | | Библиографияның |Энциклопедия,мамандыққа |Әдебиеттер |Жазбаша, | |құрастырылу ережесі мен |қатысты журналдардағы |тізімін жасау |ауызша | |рәсімделуі |мақалалар | | | |Ғылыми зерттеу |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | |тақырыптарына аннотация |қатысты журналдардағы | |ауызша | |жазу |мақалалар | | | | Ғылыми зерттеу |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | |тақырыптарына |қатысты журналдардағы |Глоссарий |ауызша | |дереккөздерді енгізу, |мақалалар |құрастыру | | |сұрыптау | | | | | Мамандық бойынша |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | |ғылыми мақалалармен, |қатысты журналдардағы |Мәтіндермен |ауызша | |мәтіндермен жұмыс.Ғылыми|мақалалар |жұмыс | | |мақаланың жазылуы, тезис| | | | |құрастыру | | | | |Ғылыми мақала жазу |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | | |қатысты журналдардағы |Тезис дайындау |ауызша | | |мақалалар | | | |Ғылыми мақаланың |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша | |стильдік жағынан |қатысты журналдардағы |Мәтін құрастыру | | |берілуімен жұмыс. |мақалалар | | | | Межелік бақылау |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | | |қатысты журналдардағы |Лексикалық, |ауызша | | |мақалалар |грамматикалық | | | | |материалдармен | | | | |жұмыс | | | Жазбаша ғылыми мәтінді |Энциклопедия,мамандыққа |Ауызша мәтінмен |Жазбаша, | |ауызша баяндау, |қатысты журналдардағы |жұмыс |ауызша | |аударылуы. |мақалалар | | | |Ауызша баяндалатын |Энциклопедия,мамандыққа | |Жазбаша, | |тезистің құрастырылуы |қатысты журналдардағы |мәтінмен жұмыс |ауызша | | |мақалалар | | | |Зерттеу материалдарын |Энциклопедия,мамандыққа |мәтінмен жұмыс |Жазбаша, | |презентациялау |қатысты журналдардағы | |ауызша | | |мақалалар | | | | | |Тест сұрақтарына|Жазбаша | |Межелік бақылау |Бақылау тапсырмалары |жауап беру | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1.Сейітова Ш.Б. Ана |15 |15 |100% | |тілі – асыл қазынаң. | | | | |2. Бектұров Ш. Қазақ |6 |15 |60% | |тілі. | | | | | |7 |15 |50% | |3.К.Гималетдинова, | | | | |А.Р.Заляеева, А.Р.Утей.| | | | |Учебное пособие для | | | | |студентов заочного | | | | |отделения | | | | |филологического | | | | |факультета. Казань, | | | | |2004-27с. | | | | | | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Ш.Б Сейтова. Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001. 8.1.2 Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002. 3. Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для студентов заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1 «Жас толқын» электронды оқулығы 8.2.2 « Руханият» электронды оқулығы 8.2.3 «Зерде» электронды оқулығы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz