Файл қосу

Жарнаманың функциясы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.105/01-2014   |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|оқытушыға арналаған       |10.01.2014      |                           |
|«Профильдік дизайн        |                |                           |
|объектілерін жоблалау 5»  |                |                           |
|пәнінің жұмыстық          |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |









                           ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                 «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5»

                       5В042100 – «Дизайн» мамандығына


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ


                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ




























                                    Семей
                                    2014
                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03»     09    2013 ж. Мусатаева М.Е.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1__, «_03__» ____09_______ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1__ , «__05_» ______09_____ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / Ахметова Т.Ш. /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1_,  «_18_» ______09_______ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Искакова Г.К./


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН





























                                   Мазмұны

|1 Қолдану саласы                                              |4          |
|2 Нормативтік сілтемелер                                      |4          |
|3 Жалпы жағдай                                                |4          |
|4 Оқу бағдарламасының мазмұны                                 |6          |
|5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар               |7          |
|6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы                       |7          |
|7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы                |9          |
|8 Әдебиет                                                     |10         |

































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

«Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5» пәні  бойынша  5В042100  «Дизайн»
мамандығына  арналған  оқу-әдістемелік  кешен  студенттерге   конструкторлық
құжаттармен жұмыс істеуге,  сондай-ақ  конструкторлық  құжаттардың  біріңғай
жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең  негізгі  құжат
болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

    «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5» осы  пәннің  оқу-әдістемелік
кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен  және  талаптарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:

- 5В042100 «Дизайн» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім  стандарты
  ГОСО  РК  3.08.020-2006,  Қазақстан  республикасының  білім   және   ғылым
министрлігінің  3 августа 2006г, № 337 бұйрығы  бойынша  әрекетке  енгізілді
және бекітілді.

- «5В042100» - «Дизайн» мамандығына арналған типтік оқу бағдарламасы;

-  СТУ 042 – СМУ-5-2012 «Пән оқу әдістемелік құралын құрастыру және  жазудың
басты қағидалары» университеттің стандарты.


- ДП 042-1.07-2012 «Пән оқу әдістемелік құралының мазмұны  мен  структурасы»
құжатталған процедура.





3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ

3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
    «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5» саласында жемісті  еңбек  ету
дегеніміз  –  көркемдік  жобалаудың  формасын,   әдісін,   қазіргі   заманғы
құралдарын кәсіби  меңгеру,  тұтынушы  өнімінің  сұраныс  аудиторияларындағы
жалпы және жеке сана-сезімге әсер етуі.
    Оқытудың   негізгі   принциптері   –   полиграфиялық   және   жарнамалық
қызметтердің қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен  жобалар,  жаттығулар
орындау.

3.2 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
    Пәннің мақсаты -  нарық тауарлары мен жарнама және баспа  графикаларының
қызмет құралдарының сұраныс талаптарын табысты шеше  білетін  жоғары  кәсіби
дизайнер маманын дайындау.


3.3 Пәнді негізгі оқыту барысы
-  профильдік  дизайн  объектілерін  жобалау   негіздерін   теориялық   және
практикалық түрде меңгеру;
- профильдік дизайн  объектілерін  жобалау  пәнін  басқа  пәндерге  негіздеу
білу;

3.4 Оқу нәтижесі

Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу - бәсекелістік қабілетті баспа және жарнамалық  өнімдерін  графикалық
құралдарды пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - графикалық бейнелеудің  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.

3.5 Курстың пререквизиттері:
- Профильдік дизайн объектілерін жобалау 1, 2, 3, 4
- Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1

3.6 Курстың постреквизиттері:
- Веб дизайн

3.7 Оқу жоспарынан алынған
                                                                     Кесте 1
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|Дәріс                                                                     |
|Жарнама туралы  түсінік                                     |1           |
|Батыс Еуропадағы ортағасырлық жарнама                       |1           |
|Кеңестік кезеңдегі жарнама                                  |1           |
|Жарнаманың зерттелуі                                        |1           |
|Жарнаманың мақсаты мен функциясы                            |1           |
|Жарнаманың түрлері                                          |1           |
|Жарнама технологиясы                                        |1           |
|Жарнама  мәтінінің  графикасы                               |1           |
|Жарнаманы  безендіру  технологиясы                          |1           |
|Баспасөздегі жарнама                                        |1           |
|Радиодағы жарнама                                           |1           |
|Теледидардағы жарнама                                       |1           |
|Маркетингтік коммуникациядағы жарнаманың функциясы          |1           |
|Қазақстандық компаниялардың  жарнама  шығындары             |1           |
|Жарнама агенттігі және оның рөлі                            |1           |
|Тәжірибе жұмысы                                                           |
|Жарнама жалпы түсінік                                       |2           |
|Жарнама тарихы                                              |2           |
|Жарнама тарихы                                              |2           |
|Жарнама зерттеулер                                          |2           |
|Жарнама мақсаты мен функциялар туралы жалпы түсінік беру    |2           |
|Түрлері туралы түсінік беру                                 |2           |
|Технологиясы                                                |2           |
|Мәтіннің графикасы                                          |2           |
|Безендіру технологиясы                                      |2           |
|Газет пен журнал жарнамасы                                  |2           |
|Радио жарнама                                               |2           |
|Тележарнама                                                 |2           |
|Маркетинг                                                   |2           |
|Жарнама шығындары                                           |2           |
|Агенттіктін ролі                                            |2           |





5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ

5.1.1 Хабарландыру, құлақтандыру, сақтандыру
5.1.2  ХІХ ғ. Ресейдегі жарнама
5.1.3 Кеңестік кезеңдегі жарнама
5.1.4 Жарнама күрделі ақпарат
5.1.5 Жарнаманың функциясы
5.1.6 Рационалды жарнама, Эмоционалды жарнама
5.1.7 Жарнама технологиясы
5.1.8 Мәтін міндетті
5.1.9 Жарнама мәтінінің  тақырыбы  және  ұрандар
5.1.10 Газет пен журналдағы жарнама

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
                                                                     Кесте 3
|Тақырыбы                             |Көрнекті    |Өздігінен оқуға  |Бақылау   |
|                                     |құрал,      |арналған сұрақтар|түрі      |
|                                     |ТОҚ,плакатта|                 |          |
|                                     |р,          |                 |          |
|                                     |зертханалық |                 |          |
|                                     |стенд       |                 |          |
|Дәріс          |Тәжірибе     |Зертхан|            |                 |          |
|               |жұмысы       |алық   |            |                 |          |
|               |             |жұмыс  |            |                 |          |
|1              |2            |3      |4           |5                |6         |
|Жарнама туралы |Жарнама      |-      |Интернет    |Жарнама          |Ауызша    |
|түсінік        |сценариін    |       |            |                 |сұрау     |
|               |ойлап табу   |       |            |                 |          |
|Батыс          |Батыс        |-      |Интернет    |Жарнама тарихы   |Ауызша    |
|Еуропадағы     |Еуропадағы   |       |            |                 |сұрау     |
|ортағасырлық   |ортағасырлық |       |            |                 |          |
|жарнама        |жарнамамен   |       |            |                 |          |
|               |танысу.      |       |            |                 |          |
|Кеңестік       |Кеңестік     |-      |Плакат      |Жарнама тарихы   |Ауызша    |
|кезеңдегі      |кезеңдегі    |       |            |                 |сұрау     |
|жарнама        |жарнамамен   |       |            |                 |          |
|               |танысу       |       |            |                 |          |
|Жарнаманың     |Жарнаманың   |-      |Жасау       |Жарнама зерттеуі |Ауызша    |
|зерттелуі      |зерттеулерді |       |жолдары     |                 |сұр.      |
|               |өткізу       |       |            |                 |          |
|Жарнаманың     |Жарнаманың   |-      |Плакат      |Мақсаты мен      |Ауызша    |
|мақсаты мен    |мақсатын және|       |            |функциясы        |сұрау     |
|функциясы      |жоспарын жазу|       |            |                 |          |
|Жарнаманың     |Сыртқы       |-      |Плакат      |Жарнама түрлері  |Ауызша    |
|түрлері        |жарнаманы    |       |            |                 |сұрау     |
|               |жасау        |       |            |                 |          |
|Жарнама        |Кішіметражды |-      |Плакат      |Технологиясы     |Ауызша    |
|технологиясы   |немесе       |       |            |                 |сұрау     |
|               |теледидар    |       |            |                 |          |
|               |бағдарламаны |       |            |                 |          |
|               |жасау        |       |            |                 |          |
|               |технологиясы |       |            |                 |          |
|Жарнама        |Жарнама мәтін|-      |Плакат      |Мәтіннің         |Ауызша    |
|мәтінінің      |графикасы    |       |            |графикасы        |сұрау     |
|графикасы      |             |       |            |                 |          |
|Жарнаманы      |Жарнаманы    |-      |Слайд       |Безендіру        |Ауызша    |
|безендіру      |безендіру    |       |            |технологиясы     |сұрау     |
|технологиясы   |технологиясы |       |            |                 |          |
|Баспасөздегі   |Баспасөзге   |-      |Плакат      |Баспасөздегі     |Ауызша    |
|жарнама        |жарнаманы    |       |            |жарнама          |сұрау     |
|               |орналастыру  |       |            |                 |          |
|Радиодағы      |Радиодағы    |-      |Плакат      |Радиожарнама     |Ауызша    |
|жарнама        |жарнаманы    |       |            |                 |сұрау     |
|               |жасау        |       |            |                 |          |
|Теледидардағы  |Кішіметражды |-      |Плакат      |Тележарнама      |Ауызша    |
|жарнама        |немесе       |       |            |                 |сұрау     |
|               |теледидар    |       |            |                 |          |
|               |бағдарламаны |       |            |                 |          |
|               |түсіру       |       |            |                 |          |
|Маркетингтік   |Маркетинг    |-      |Плакат      |Маркетинг        |Ауызша    |
|коммуникациядағ|жоспарын құру|       |            |                 |сұрау     |
|ы жарнаманың   |             |       |            |                 |          |
|функциясы      |             |       |            |                 |          |
|Қазақстандық   |Кішіметражды |-      |Слайд       |Қазақстан        |Ауызша    |
|компаниялардың |немесе       |       |            |компаниялар      |сұрау     |
|жарнама        |теледидар    |       |            |                 |          |
|шығындары      |бағдарламаны |       |            |                 |          |
|               |түсіру       |       |            |                 |          |
|               |кезіндегі    |       |            |                 |          |
|               |жарнама      |       |            |                 |          |
|               |шағындарын   |       |            |                 |          |
|               |санау        |       |            |                 |          |
|Жарнама        |Жарнама      |-      |Плакат      |Жарнама          |Ауызша    |
|агенттігі және |агенттік және|       |            |агенттіктер      |сұрау     |
|оның рөлі      |оның ролі    |       |            |                 |          |


7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
                                                                     Кесте 4
|Оқу - методикалық әдебиеттің аты және |Экземпляр |Оқушылар  |Қамтамасыз ету  |
|авторлары                             |саны      |саны      |пайызы          |
|Асанова, С. Рисунок и графика.-       |10        |2         |100%            |
|Астана, 2008                          |          |          |                |
|Кузин, В.С. Рисунок. Наброски и       |1         |2         |50%             |
|зарисовки.- М., 2004.                 |          |          |                |
|Панксенов, Г.И.  Живопись. Форма,     |1         |2         |50%             |
|цвет, изображение.- М., 2007          |          |          |                |
|Ломоносова М.Т. Графика и живопись. – |3         |2         |100%            |
|М., 2003                              |          |          |                |
|Ермеков, Н.Т. Компьютерная графика.-  |10        |2         |100%            |
|Астана, 2010                          |          |          |                |
|Пантюхин, П.Я. Компьютерная графика. В|3         |2         |100%            |
|2-х ч. Ч.2.- М., 2008.                |          |          |                |
|Логвиненко, Г.М. Декоративная         |4         |2         |100%            |
|композиция.- М., 2008.                |          |          |                |
|Головлева, Е.Л.  Основы               |1         |2         |50%             |
|рекламы.-Ростов н/Д.,2005             |          |          |                |
|Панкратов, Ф.Г. Основы рекламы        |2         |2         |100%            |
|.-М.,2006                             |          |          |                |
|Шарков, Ф.И.  Разработка и технологии |1         |2         |50%             |
|производства рекламного               |          |          |                |
|продукта.-М.,2007.-                   |          |          |                |
|Головлева, Е.Л.  Массовые коммуникации|5         |2         |100%            |
|и медиапланирование.- Ростов н/Д ,    |          |          |                |
|2008                                  |          |          |                |
|Коханова, Л.А.   Экологическая        |2         |2         |100%            |
|журналистика. PR и реклама.-М.,2007   |          |          |                |
|Тимофеев, Г.   Графический дизайн     |3         |2         |100%            |
|.-Ростов н/Д,2004                     |          |          |                |
|Шимко, В.Т. Основы дизайна и средовое |1         |2         |50%             |
|пректирование.-М.,2005                |          |          |                |
|Хасенов, М.М. Основы графического     |1         |2         |50%             |
|дизайна [Электронный ресурс]: электр. |          |          |                |
|учебник.- Караганда, 2006             |          |          |                |


8 ӘДЕБИЕТ

8.1 Негізгі
8.1.1 Бечастнов Н. П. Черно-белая графика. – М.:  Гуманитарный издательский
центр ВЛАДОС, 2002.
8.1.2 Гантил А. Л. Работа пером и тушью. – Минск.: 2004.
8.1.3 Павловская Е. Э. Дизайн реклама: Поколение NEXT. – СПб.: Питер. 2004.
8.1.4 «Товарная марка» Генри Чамерсон издательство «Питер» - 2000
Печатная реклама  Панкратов Ф.Г. Москва 2001



2.  Қосымша
8.2.1Абдрасилова  Г.С.  Шрифтовая  композиция:  Методические   указания.   –
Алматы.: КазГАСА, 2000
   2. Головлева Е.Л. Основы рекламы: Учебное пособие. – М.: 2003
   3. Ермолаева И.И. Основы дизайнерского искусства: Учебное пособие. –  М.:
      2001


Пәндер