Файл қосу

Термин сөздер




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |ПОӘК             |                               |
|                             |                 |ПОӘК                           |
|                             |                 |042-05-14-5-05.01.20.30/02-2012|
|« Нормативті қазақ тілі»     |№ 1 басылым      |                               |
|пәнінің студентке арналған   |______ 2013 жыл  |                               |
|жұмыс бағдарламасы           |                 |                               |






         5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті»   мамандығына  арналған
                       «Нормативті қазақ тілі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                    2013
КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ  тілінің
теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Т.К. Мүрсәлімов

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының кафедрасының
отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________

2.2  Филология  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл.

0ӘБ төрайымы_________________

2.3 Филология  факультетінің Ғылыми кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013   жыл.

Төрағасы________________


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013  жыл.


Оқу ісі жөніндегі проректор_________________
4  2013 ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

№ 1 БАСЫЛЫМЫ












Мазмұны

1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 «Нормативті қазақ тілі» пәні бойынша оқу үдерісінің күнтізбелік кестесі

































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Мүрсәлімов Төлеуғазы Кәметайұлы, аға оқытушы
Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
Кафедраның мекен-жайы: Шугаев көшесі, 159.    - бөлме
Ақпараттық  қатынас: ұялы телефон: 87771554505
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын:          аудитория
Кредит саны: 2

1.2  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр  |Кредит    |ДС (сағ)        |СПС (сағ) |Лаб. (сағ)    |
|А        |4,00     |95-100    |Үздік           |22-27     |950-1000      |
|А-       |3,67     |90-94     |Өте жақсы       |20-21     |900-949       |
|В+       |3,33     |85-89     |Жақсы           |18-19     |850-899       |
|В        |3,00     |80-84     |Жақсы           |16-17     |800-849       |
|В-       |2,67     |75-79     |Жақсы           |14-15     |750-799       |
|С+       |2,33     |70-74     |Қанағаттанарлық |13        |700-740       |
|С        |2,00     |65-69     |Қанағаттанарлық |12        |650-699       |
|С-       |1,67     |60-64     |Қанағаттанарлық |11        |600-649       |
|Д+       |1,33     |55-59     |өту ұпайы       |10        |550-599       |
|Д        |1,00     |50-54     |өту ұпайы       |9         |500-549       |
|Ғ        |0,00     |0-49      |                |8         |0-495         |


    Рейтингілік баллдарды жинау реті


    |Апта                             |1                                       |
|                                 |Дәріс  |Семинар| Зертх. |ОСӨЖ    |СӨЖ    |
|1                                |2      |3      |4       |5       |6      |
|1. Фонетика, орфография,         |       |2      |        |        |       |
|орфоэпия. Фонетиканың зерттеу    |       |       |        |        |       |
|нысаны туралы түсінік. Қазақ     |       |       |        |        |       |
|тілінің дыбыстық жүйесі.         |       |       |        |        |       |
|2.  Сөйлеу мәдениеті. Сөз сазы,  |       |2      |        |        |6      |
|яғни дұрыс айту (дыбыстау)       |       |       |        |        |       |
|заңдылықтары. Тілдік норма       |       |       |        |        |       |
|жайында түсінік.                 |       |       |        |        |       |
|Сатылай кешенді фонетикалық      |       |       |        |        |       |
|талдау.                          |       |       |        |        |       |
|3. Лексика. Сөз және мағына.     |       |2      |        |3       |3      |
|Сөздің көп мағыналылығы және     |       |       |        |        |       |
|омоним. Синоним. Антоним. Тұрақты|       |       |        |        |       |
|тіркестер. Мақал мен  мәтелдер,  |       |       |        |        |       |
|афоризмдер.                      |       |       |        |        |       |
|4. Сөйлеу мәдениеті. Термин      |       |2      |        |        |3      |
|сөздер. Жаргон сөздер. Сатылай   |       |       |        |        |       |
|кешенді лексикалық талдау.       |       |       |        |        |       |
|5. Грамматика. Морфология. Сөз   |       |2      |        |2       |3      |
|құрамы. Сөз тұлғасы.             |       |       |        |        |       |
|6. Сөз таптары. Зат есім. Зат    |       |2      |        |        |3      |
|есімнің грамматикалық            |       |       |        |        |       |
|категориялары.                   |       |       |        |        |       |
|7. Сын есім. Сын есімнің         |       |2      |        |2       |3      |
|мағынасы, мағыналық топтары.     |       |       |        |        |       |
|8. Сан есім. Сан есімнің         |       |2      |        |        |3      |
|семантика-морфологиялық топтары. |       |       |        |        |       |
|9. Есімдік. Есімдіктің мағыналық |       |2      |        |2       |3      |
|түрлері, емлесі.                 |       |       |        |        |       |
|10. Етістік. Етістіктің          |       |2      |        |        |3      |
|аналитикалық формалары.          |       |       |        |        |       |
|Етістіктің лексико-грамматикалық |       |       |        |        |       |
|категориялары.                   |       |       |        |        |       |
|11. Үстеу. Үстеудің мағынасы,    |       |2      |        |2       |3      |
|жасалу жолдары. Шылау. Одағай    |       |       |        |        |       |
|сөздер. Еліктеуіш сөздер. Сатылай|       |       |        |        |       |
|комплексті морфологиялық талдау. |       |       |        |        |       |
|12. Синтаксис. Синтаксис туралы  |       |2      |        |        |3      |
|түсінік. Сөз тіркесі туралы      |       |       |        |        |       |
|түсінік.                         |       |       |        |        |       |
|13. Сөйлем мүшелері. Сөйлемнің   |       |2      |        |2       |3      |
|тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің     |       |       |        |        |       |
|тұрлаусыз мүшелері.              |       |       |        |        |       |
|14. Жай сөйлем. Сөйлем туралы    |       |2      |        |        |3      |
|түсінік. Жай сөйлемнің түрлері.  |       |       |        |        |       |
|15. Құрмалас сөйлем. Құрмалас    |       |2      |        |2       |3      |
|сөйлемнің белгілері. Жасалу      |       |       |        |        |       |
|жолдары., түрлері.               |       |       |        |        |       |
| Барлығы:                        |       |30     |        |15      |45     |


6  ОБСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|Апта    |СӨЖ                                       |ОБСӨЖ                |
|реті    |                                          |                     |
|        |Аудиториялық        |Аудиториядан тыс     |                     |
|1 апта  |Фонетикалық талдауға|                     |                     |
|        |арналған жаттығулар |                     |                     |
|2 апта  |Фонетикалық талдауға|                     |Мақал-мәтелдердің    |
|        |арналған жаттығулар |                     |айтылу мақсатына     |
|        |                    |                     |қарай түрлері        |
|3 апта  |Лексикалық талдауға |Фонема және дыбыс,   | Қазақ тіліндегі     |
|        |арналған жаттығулар |оны зерттеген        |тұрақты  сөз         |
|        |                    |ғалымдар.            |тіркестерінің түрлері|
|        |                    |Қазақ орфографиясы   |                     |
|        |                    |принциптері жөнінде  |                     |
|4 апта  |Лексикалық талдауға |                     |А. Байтұрсынов –     |
|        |арналған жаттығулар |                     |қазақ лингвистиканың |
|        |                    |                     |негізін қалаған ғалым|
|5 апта  |Морфологиялық       |Қазақ терминологиясы |Мақал-мәтелдердің    |
|        |талдауға арналған   |                     |айтылу мақсатына     |
|        |жаттығулар          |                     |қарай түрлері        |
|6 апта  |Морфологиялық       |                     |Септік жалғауларының |
|        |талдауға арналған   |                     |мағынасы мен қызметі |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|7 апта  |Морфологиялық       |Араб-парсы тілдерінен|Сын есімнің          |
|        |талдауға арналған   |енген сөздердің      |шырайлары.           |
|        |жаттығулар          |қолданысы            |                     |
|8 апта  |Морфологиялық       |                     | Тіліміздегі одағай  |
|        |талдауға арналған   |                     |сөздердің қызметі    |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|9 апта  |Морфологиялық       |Фразеогогизмдердің   |Еліктеу сөздердің    |
|        |талдауға арналған   |ұлттық сипаты        |табиғаты             |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|10 апта |Морфологиялық       |                     | Сөз тіркесі, оның   |
|        |талдауға арналған   |                     |зерттелуі            |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|11 апта |Синтаксистік        |Грамматикалық        |Сөздердің байланысу  |
|        |талдауға арналған   |категория, оның      |түрлері мен тәсілдері|
|        |жаттығулар          |түрлері              |                     |
|12 апта |Синтаксистік        |                     | Сөйлем мүшесі       |
|        |талдауға арналған   |                     |                     |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|13 апта |Синтаксистік        |Морфема жайында. Өнер|Салалас құрмалас     |
|        |талдауға арналған   |алды-қызыл тіл       |сөйлемдер            |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|14 апта |Синтаксистік        |                     |Сабақтас құрмалас    |
|        |талдауға арналған   |                     |сөйлемдер            |
|        |жаттығулар          |                     |                     |
|15 апта |Синтаксистік        |Сөз таптарының шығуы |Көп компонентті      |
|        |талдауға арналған   |мен дамуы            |құрмалас сөйлемдер   |
|        |жаттығулар          |                     |                     |





7 «НОРМАТИВТІ ҚАЗАҚ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮДЕРІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ

4-Кесте «Нормативті қазақ тілі»  пәні  бойынша  оқу  үдерісінің  күнтізбелік
кестесі


Апталар123456789101112131415Бақылау
түріССССССАБ1СССССССАБ2Балдар
Пәндер