Файл қосу

СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                          |
|Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|3 деңгейдегі СМК құжаты         |ПОӘК            |ПОӘК                        |
|                                |                |042.14.2.07.1.20.хх/01-2013 |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|                                |                |                            |
|ПОӘК                            |03.09.2013ж     |                            |
|Оқытушыға арналған              |№..... басылым  |                            |
|«Компьютерлік графика» пәні     |                |                            |
|бойынша оқу жұмыс бағдарламасы  |                |                            |
|                                |                |                            |
















                           «Компьютерлік графика»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


                5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған


                  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ








































                                    Семей
                                    2013

                                  АЛҒЫ СӨЗ

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_________   Семей   қаласы    Шәкәрім    атындағы    Мемлекеттік
университеті, Информатика кафедрасының  аға оқытушысы Рысжанова А.С.
      «___»__________ 2013ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1 «12» қыркүйек 2013 ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек 2013 ж.


Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ












                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                |       |
|Курс саясаты мен форматы                                 |       |
|Бағаларды қоюдағы саясат                                 |       |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың       |       |
|бөлінуі                                                  |       |
|СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары                                 |       |
|Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі            |       |



































































ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
        Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С7, аға оқытушы
        Кафедра – Информатика
        Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102-кабинет
        Пәннің өтілу орны – 205 аудитория
        Пән атауы – Компьютерлік графика
        Кредит саны -3
1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (Кесте 1).

Кесте 1. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс   |Семестр                                       |Кредит   |Дәріс     |
|1      |2                                             |3        |4         |
|       |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық         |30       |          |
|       |сабақтарға қатысу                             |         |          |
|2      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|3      |Ауызша сұрау                                  |15       |СОӨЖ      |
|3      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|4      |Ауызша сұрау                                  |30       |СӨЖ       |
|4      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|5      |Тапсырманы орындау                            |20       |ЗЖ        |
|6      |Ауызша сұрау                                  |15       |СОӨЖ      |
|6      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|7      |Тапсырманы орындау                            |15       |ЗЖ        |
|7      |Ауызша сұрау                                  |45       |СӨЖ       |
|7      |Аралық бақылау 1                              |60       |АБ        |
|1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы          |300      |          |
|       |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық        |30       |          |
|       |сабақтарға қатысу                             |         |          |
|8      |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|9      |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|9      |Ауызша сұрау                                  |20       |СОӨЖ      |
|10     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|10     |Ауызша сұрау                                  |30       |СӨЖ       |
|11     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|12     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|12     |Ауызша сұрау                                  |20       |СОӨЖ      |
|13     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|14     |Ауызша сұрау                                  |45       |СӨЖ       |
|14     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|15     |Тапсырманы орындау                            |10       |ЗЖ        |
|15     |Аралық бақылау 2                              |75       |АБ        |
| 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы           |300      |          |
|Емтихан балы                                          |400      |          |
|Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы             |1000     |          |


    Мерей А. студенттің рейтингісін есептеу мысалы:
    Бірінші рейтинг:
    [pic]
    Екінші рейтингті есептеу барысында [pic] нәтижесіне  студенттің  екінші
аралықтағы барлық ұпайларын қосу керек. Сонымен  қатар  Мерей  А.  студентке
зертханалық жұмыс тапсырмалары, машықтану сабағының тапсырмалары  және  СОӨЖ
үшін 9 балл қосылған, себебі  ол  оны  бірінші  аралықта  орындамағандықтан.
Сонда Мерей А. екінші рейтингісі былайша анықталады:
    [pic].
    Егер  студент  денсаулығының  нашарлауына  немесе  басқа   да   себепті
жағдайлар бойынша  межелік бақылауды тапсыра алмаса және  ол  құжат  бойынша
дәлелденсе, онда ол межелік бақылауды жеке тапсыруына болады.
    Студент,  пән  бойынша  қорытынды  бақылауға  жіберіледі,   егер   оның
рейтингілік ұпайы 50%. Тең немесе одан артық болса.


Кесте 3 -  Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен
шкаласы

|Әріп      |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға    |
|жүйесі    |эквиваленті       |                  |                          |
|бойынша   |                  |                  |                          |
|баға      |                  |                  |                          |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |                          |
|          |                  |                  |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |                          |
|          |                  |                  |                          |
|          |                  |                  |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |қанағаттанарлықсыз        |
|I         |NA                |-                 |аяқталмаған               |
|P         |-                 |өтті              |Пәнді өтті                |


          5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Кесте 4 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
|Тақырып атауы                            |Дәріс  |Зертханал|ОСӨЖ  |СӨЖ  |Барлық|
|                                         |сабақта|ық       |      |     |саны  |
|                                         |ры     |сабақтар |      |     |      |
|1                                        |2      |3        |4     |5    |6     |
|Компьютерлік графиканың негізгі қызметі, |1      |         |      |     |1     |
|анықтамасы.                              |       |         |      |     |      |
|Фрактальды және үш өлшемді графика       |1      |         |      |     |1     |
|түсініктері.                             |       |         |      |     |      |
|Компьютерлік графикадағы түстер.         |1      |         |      |     |1     |
|Компьютерлік графиканың аппарат-тық      |1      |         |      |     |1     |
|жабдықтары.                              |       |         |      |     |      |
|Растрлық алгоритм-дер. Кесінділерді      |1      |         |      |     |1     |
|векторлық формадан растрлыққа            |       |         |      |     |      |
|түрлен-діру.                             |       |         |      |     |      |
|Jpeg сығуы тәсілі, оның принциптері-мен  |1      |         |      |     |1     |
|таныстыру.                               |       |         |      |     |      |
|CorelDraw графикалық редакторымен танысу.|       |2        |      |     |1     |
|Графикамен жұмыс. Сызықтар, элепистер,   |       |         |      |     |      |
|төртбұрыштар және көпбұрыштарды салу     |       |         |      |     |      |
|Суретті дискіде сақтау және редакторда   |       |2        |      |     |2     |
|жүктеу. Қарапайым объектілерді ерекшелеу |       |         |      |     |      |
|және өңдеу.                              |       |         |      |     |      |
|Объектіні бояу және контурының түсі.     |       |2        |      |     |2     |
|Кескіндерді көрудің түрлі әдістері       |       |         |      |     |      |
|Объектілер тобымен жүргізілетін          |       |2        |      |     |2     |
|әрекеттер. Суреттердегі текст.           |       |         |      |     |      |
|CorelDraw графикалық редакторының қосалқы|       |2        |      |     |2     |
|мүмкіндіктері. Rectangle, Polygon, Shape,|       |         |      |     |      |
|Bezier құралдарының қолданысы            |       |         |      |     |      |
|Интерактивті ауысу. Көлемді имитациялау. |       |2        |      |     |4     |
|Интерактивті көлем.  Интерактивті        |       |         |      |     |      |
|бұрмалау. Көлемін ұқсату. Powerclip.     |       |         |      |     |      |
|Растрлық бейнелерді өңдеу. Машық         |       |         |      |     |      |
|дағдыларды қолдану                       |       |         |      |     |      |
|Corel R.A.V.E программасымен танысу.     |       |2        |      |     |2     |
|Corel RAVE программасында қозғалыстарды  |       |         |      |     |      |
|құру. R.A.V.E көмегімен жарнамалық банер |       |         |      |     |      |
|жасау. Corel RAVE программасында         |       |         |      |     |      |
|интерактивті ауысуды пайдалану           |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №1                                  |       |         |4     |     |4     |
|СОӨЖ №2                                  |       |         |5     |     |5     |
|СОЖ №1                                   |       |         |      |15   |15    |
|СОЖ №2                                   |       |         |      |15   |15    |
|1-рейтинг қорытындысы                    |6      |14       |9     |30   |60    |
|Corel Draw графиктік редакторының жұмыс  |1      |         |      |     |1     |
|істеу                                    |       |         |      |     |      |
|орны, құралдар және олармен жұмыс.       |       |         |      |     |      |
|Corel Draw графиктік редакторында        |1      |         |      |     |1     |
|құжатпен                                 |       |         |      |     |      |
|жұмыс                                    |       |         |      |     |      |
|Сorel Draw графиктік редакторынның       |1      |         |      |     |1     |
|мүмкіншіліктері                          |       |         |      |     |      |
|AdobePhotoShop программасымен танысу     |1      |         |      |     |1     |
|Photoshop бағдарламасын баптау.          |1      |         |      |     |1     |
|Суреттердің сипатталуы және өзгеруі      |       |         |      |     |      |
|Фотошоп бағдаpламасының құрал -          |1      |         |      |     |1     |
|жабдықтары                               |       |         |      |     |      |
|Гpафиқадағы жалпы -өңдік түзетулеp       |1      |         |      |     |1     |
|Фотошоптын графикасы. Аймақтарды         |1      |         |      |     |1     |
|белгілеу. Фотомонтаж                     |       |         |      |     |      |
|Қабаттар. Қабаттарды түрлендіру          |1      |         |      |     |1     |
|AdobePhotoshop бағдарламасымен  танысу.  |       |2        |      |     |2     |
|Фондық және негізгі түстер. Каталог      |       |         |      |     |      |
|палитрасы.                               |       |         |      |     |      |
|Сурет салу және бояу құралдары. Түс пен  |       |2        |      |     |2     |
|бояуды қолдану. Ерекшелеу құралдары.     |       |         |      |     |      |
|Бейнені баптау.                          |       |         |      |     |      |
|Бейнелердің үзінділерімен  амалдар жасау.|       |3        |      |     |2     |
|Қабаттармен амалдар жасау.               |       |         |      |     |      |
|Түспен түзету. Арналар. Color палитрасы. |       |3        |      |     |2     |
|Ерекшеленген бөліктің модификациясы      |       |         |      |     |      |
|Бейненің үзінділерін жеке қабатқа шығару |       |3        |      |     |2     |
|әдістері. Ақ-қара түсті фотобейнені бояу.|       |         |      |     |      |
|Модификациялау бұйрығының қызметі        |       |         |      |     |      |
|Adobe Photoshop бағдарламасында ерекшелеу|       |3        |      |     |2     |
|және трансформация Фильтрлер. Дуплекстер.|       |         |      |     |      |
|Фотомонтаждау. Жаңа қылқаламды құру      |       |         |      |     |      |
|СОӨЖ №3                                  |       |         |6     |     |4,5   |
|СОӨЖ №4                                  |       |         |7,5   |     |4,5   |
|СОЖ №3                                   |       |         |      |18   |18    |
|СОЖ №4                                   |       |         |      |19,5 |19,5  |
|2-ші рейтинг қорытындысы                 |8      |16       |13,5  |37,5 |75    |
|                                         |15     |30       |22,5  |67,5 |135   |



                          6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары
Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды  орындау және тапсыру)
|№  |Тақырып          |Тапсырманың       |Ұсынылатын   |Бал|Жұмысты   |Бақылау  |
|   |                 |мақсаты мен       |әдебиеттер.  |л  |тапсыру   |формасы  |
|   |                 |мазмұны           |Негізгі/     |   |мерзімі   |         |
|   |                 |                  |қосымша      |   |          |         |
|   |Өзіңіздің        |Берілген          |[1-12]       |15 |3 апта    |         |
|   |нұсқаңызға сәйкес|тақырыптың        |             |   |          |Электрон-|
|   |төмендегі        |теориялық         |             |   |          |ды түрде |
|   |тақырыптар       |материалын        |             |   |          |         |
|   |бойынша реферат  |оқып-үйрену;      |             |   |          |         |
|   |жазу, қорғау.    |Берілген тақырыпта|             |   |          |         |
|   |(Тапсырма 1).    |электрондық       |             |   |          |         |
|   |                 |анықтамалық сөздік|             |   |          |         |
|   |                 |әзірлеу (35-40    |             |   |          |         |
|   |                 |сөз).             |             |   |          |         |
|   |Өзіңіздің        |Берілген          |[1-12]       |15 |6 апта    |         |
|   |нұсқаңызға сәйкес|тақырыптың        |             |   |          |Электрон-|
|   |Corel Draw       |теориялық         |             |   |          |ды түрде |
|   |графиктік        |материалын        |             |   |          |         |
|   |редакторында     |оқып-үйрену;      |             |   |          |         |
|   |бейнелік         |                  |             |   |          |         |
|   |композициялар    |                  |             |   |          |         |
|   |жасау (Тапсырма  |                  |             |   |          |         |
|   |№2).             |                  |             |   |          |         |
|   |Corel Rave       |Corel Rave        |[1-12]       |20 |9 апта    |         |
|   |программасында   |програм-масынан   |             |   |          |Электрон-|
|   |жарнамалық баннер|меңгерген         |             |   |          |ды түрде |
|   |жасау            |дағдылырын        |             |   |          |         |
|   |                 |практикада        |             |   |          |         |
|   |                 |қолдануға         |             |   |          |         |
|   |                 |аранлаған         |             |   |          |         |
|   |Adobe Photoshop  |Adobe Photoshop   |[1-12]       |20 |12 апта   |         |
|   |графикалық       |программасынан    |             |   |          |Электрон-|
|   |редакторында     |меңгерген         |             |   |          |ды түрде |
|   |жарнамалық баннер|дағдылырын        |             |   |          |         |
|   |жасау            |практикада        |             |   |          |         |
|   |                 |қолдануға         |             |   |          |         |
|   |                 |аранлаған         |             |   |          |         |


ТАПСЫРМА  №1
Төмендегі  тақырыптар  бойынша  реферат  жазу,  қорғау.  Нұсқа  номері  есеп
кітапшасындағы соңғы цифр бойынша анықталады.

Бірінші тапсырма  бойынша  теориялық  материалдар  қарастырылады,  сондықтан
қолданылатын әдебиетермен танысу талап етіледі.

|№  |Тақырыптар                                                             |
|0  |Компьютерлік графикаға кіріспе                                         |
|   |КГ графиканың негізгі қызметі, анықтамасы. КГ қолдану сфералары. КГ    |
|   |қолданудың классификациясы. КГ қысқаша тарихы.                         |
|1  |Векторлық графика                                                      |
|   |Векторлық графика ұғымы. Сызық векторлық графиканың элементарлы        |
|   |объектісі ретінде. Объектілер және олардың атрибуттары. Векторлық      |
|   |графиканың математикалық негіздері. Векторлық графиканың жетістігі мен |
|   |кемшіліктері. Безье қисықтары.                                         |
|2  |Растрлық графика                                                       |
|   |Пиксельдер. Түпнұсқа, эхкран бейнесінің, баспа кескінінің мүмкіндіктері|
|   |және линиатура түсінігі. Динамикалық диапазон. Кескін параметрі және   |
|   |файл өлшемі арасындағы байланыс. Растрлау әдістері. Растрлық           |
|   |кескіндерді масштабтау. Жиілік модуляциялы растрлау. Стохастикалық     |
|   |растрлау.                                                              |
|3  |Графиктік мәліметтерді беру                                            |
|   |Бейнелерді сақтауға арналған файлдардың форматтары. Растрлық бейнелер  |
|   |файлдары. Векторлық бейнелер файлдары. Бейнелерді сақтауға арналған    |
|   |универсалды форматтарды пайдалану.                                     |
|4  |Түсті сипаттау                                                         |
|   |Түстер түсінігі. Реңдерді қалыптастырудың физикалық принциптері. Түстік|
|   |кеңістік. Колометриялық жүйе. Компьютерлік графикадағы аддитивті және  |
|   |субтрактивті түстер. HSB, HSL, RGB, CMYK   түстер жүйелері.            |
|   |Индекстелген түстер. Түстерді басқару жүйелері. Түсті басқару          |
|   |жүйелерінің түрлері.                                                   |
|5  |Екі өлшемді графиканың программалық құралдары                          |
|   |Растрлық бейнелер жасаудың программалық құралдары. Векторлық бейнелер  |
|   |жасаудың программалық құралдары. Трассировкалаушы программалар         |
|   |(векторизаторлар). КГ-ның Adobeжәне Corelкомпанияларының программалар. |
|6  |Фрактальді және үшөлшемді графика түсініктері.                         |
|   |Үш өлшемді графиканың математикалық және алгоритмдік негіздері. Шынайы |
|   |физикалық    дененің қозғалмалы бейнесін жасау этаптары және оларды    |
|   |жүзеге асырудағы қолданылатын әдістер.                                 |
|7  |Үшөлшемді  графиканы өңдеудің программалық құралдары.                  |
|   |Дербес компьютерде   үшөлшемді  графиканы жасау және өңдеу программалық|
|   |құралдары. Компьютерлік анимация және видео жасаумен өңдеудің кәсіби   |
|   |программалық құралдары. Компьютерлік анимация файлдары форматтары.     |
|   |Тіркеу құрылғысы форматтары.                                           |
|8  |Компьютерлік  графиканың ақпараттық жабдықтары.                        |
|   |Растрлық бейнелерді енгізу құрылғылары. Дисплей, плоттер, принтер,     |
|   |сканер, цифрлық фотоаппараттар және бейнекамералар және т.б.           |
|   |Видеожүйелер: режимдер мен сипаттамалары. Форматтары. Электронды –     |
|   |сәулелік трубалар. IBM PC дисплейлік ішкі құрылғылары.                 |
|9  |Растрлық алгоритмдер.                                                  |
|   |Кесінділерді векторлық формадан растрлыққа түрлендіру. Қарапайым       |
|   |қаламды алгоритм. Түзу кесінділері үшін Брезенхем алгоритмі.           |
|   |Кесінділерді туралау. Тұрақты жарық түзулері. әріптердің растрлық      |
|   |мазмұны. Литерлерді пропорциональды орналастыру және төменгі түсіндірме|
|   |элементтер. Литерлерді туралау. Дөңгелектердің растрлық мазмұны.       |
|   |Сегізжақты симметрия. Брезенхем алгоритмі.                             |


ТАПСЫРМА  №2
Екінші тапсырма Corel Draw  графиктік  редакторында  бейнелік  композициялар
жасау. Нұсқа номері есеп кітапшасындағы соңғы цифр бойынша анықталады.

Нұсқа №1
Детальдың  қарапайымдалған   сызбасын   жаса.   Сызбаны   жоғары   дәлдікпен
орналастыру  үшін  Сетка  мен  Направляющие  линии  орнат.  Сызбаны  жасауда
сызықтың әртүрлі  типтері  мен  жуандықтарын  бер.  Объектіге  айна  тәрізді
шағылдыру түріндегі  түрлендіру  тәсілін  қолдан.Сызбаға  өлшемдік  сызықтар
қойып шық.

Нұсқа №2
Авиатасымалдаумен айналысатын кәсіпорынның жарнамалық  хабарландыруын  жаса.
Иллюстрациялар   жасауда   Corel   Draw   символдар   кітапханасынан   дайын
символдарды пайдалануға болады. Жарнама контрастылы болуы  керек,  Сондықтан
бір  ғана  қара  түсті  падалан.  Хабарландыру  текстін  жасауда  шрифтердің
әртүрлі типтерін пайдалан, керек болса, тексті форматтап, редактрле, сондай-
ақ перспектива, тень, выдавливание сияқты қосымша эффектілерді қолдан.

Нұсқа №3
Визиттік карточка жаса. Фирма логотипін  жасау  үшін  Corel  Draw  символдар
кітапханасынан дайын  символдарды  пайдалануға  немесе  қарапайым  графиктік
примитивтер көмегімен дайындауға болады. Фирма атауы жазылған  тексті  қисық
бойымен орналастыр және көлем  немесе  көлеңке  эффектілерін  бер.  Визиттік
карточка фонын беру үшін сызықтық градиентті бояуды пайдалан.

Нұсқа №4
Салауатты өмір  салтын  жарнамалайтын  көркем  плакат  жаса.  Негізгі  мәнін
өрнекпен бояу, текстурамен  бояу,  градиентті  бояу  сияқты  бояу  типтеріне
аудар.  Иллюстрацияларды әсерлі безендіру  үшін  перетекание,  выдавливание,
оконтуривание,  перспектика,  тень  сияқты  қосымше  эффектілерді  қос.  Бұл
эффектілерді  текстік  блокқа  да  қосуға  болады.  Сондай-ақ  тексті  қисық
бойымен орналастырып, оны қабықшаға кіргізіп, трансформациялауға да  болады.


Нұсқа №5
Автотасымалдаумен айналысатын кәсіпорынның жарнамалық  хабарландыруын  жаса.
Иллюстрациялар   жасауда   Corel   Draw   символдар   кітапханасынан   дайын
символдарды пайдалануға болады. Жарнама контрастылы болуы  керек,  Сондықтан
бір  ғана  қара  түсті  падалан.  Хабарландыру  текстін  жасауда  шрифтердің
әртүрлі типтерін пайдалан, керек болса, тексті форматтап, редактрле, сондай-
ақ перспектива, тень, выдавливание сияқты қосымша эффектілерді қолдан.

Нұсқа №6
Фирманың өнімін жарнамалайтын көркем плакат  жаса.  Негізгі  мәнін  өрнекпен
бояу,  текстурамен  бояу,  градиентті  бояу  сияқты  бояу  типтеріне  аудар.
Иллюстрацияларды   әсерлі   безендіру   үшін   перетекание,    выдавливание,
оконтуривание,  перспектика,  тень  сияқты  қосымше  эффектілерді  қос.  Бұл
эффектілерді  текстік  блокқа  да  қосуға  болады.  Сондай-ақ  тексті  қисық
бойымен орналастырып, оны қабықшаға кіргізіп, трансформациялауға да  болады.


Нұсқа №7
Фирмалық белгі жаса. Иллюстрацияны  жасау  үшін  шеңберлер,  оларды  қисыққа
айналдыру, комбинациялау жұмыстарын қолдан. Фирмалық белгіге  текст  енгізіп
фирманың атын жаз.  Интерактивті  қабықша,  текстуралық  бояу,  интерактивті
көлем беру әрекеттерін жүргіз.

Нұсқа №8
Техникалық    детальдың   комплекстік   сызбасын   жаса.Сызық,   тор    және
бағыттаушыларды  пайдаланып  объектінің  парақтағы  орынын  бер.   Детальдың
қарапайымдалған  сызбасын  құр.  Графика  панеліндегі  құралдармен   керекті
өлшемдерін бер .

Нұсқа №9
Құрылымдық схема жаса.   Қарапайым графиктік примитивтерді пайдаланып  схема
элементтерін   жаса   және   оларға   жазулар    орналастыр.    Объектілерге
түрлендірулердің  әртүрлі  түрлерін  қолдан:  жылжыту,  айналдыру,  қисайту.
Объектілерге контурды  сызу,  бояуды  қолдан,  бағдаршалары  бар  жалғастыру
сызықтарын сыз, барлық объектілерді бір-біріне қатысты тегісте.



                СӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу графигі
             Студенттің  өзіндік  жұмысы  дәpicтiк  материалдарды  талқылау,
тәжірибелік   және  практикалық  сабақтарға  дайындалу,  Практикалық    және
тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар,  косымша
материалдарды оқуды және   курстық  жұмысты  орындауды  қамтиды.  Ақпараттар
көзі  ретінде  студент  оқулықтарды,  оқу   құралдарын,   компьютерлер   мен
компьютерлік  технологиялар  туралы  мерзімдік   басылымдарды,   анықтамалық
әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын  және
Интернет қорын пайдаланады.

|№    |Іс- тәжірибелік сабақ атаулары         |Балл |Тапсырманы   |Бақылау түрі   |
|     |                                       |     |орындау      |               |
|     |                                       |     |уақыты       |               |
|     |CorelDraw графикалық редакторының      |30   |4 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |мүмкіндіктері және артықшылықтары,     |     |             |Реферат        |
|     |кемшіліктері.                          |     |             |               |
|     |Графикалық редакторлардың форматтары,  |45   |7 апта       |Ауызша қоғау   |
|     |олардың ерекшеліктері мен кемшіліктері |     |             |Реферат        |
|     |Adobe Photoshop  графикалық            |30   |10 апта      |Ауызша қоғау   |
|     |редакторының мүмкіндіктері және        |     |             |Реферат        |
|     |артықшылықтары, кемшіліктері.          |     |             |               |
|     |Adobe Photoshop  графикалық            |45   |13 апта      |Ауызша қоғау   |
|     |редакторында жарнамалық баннер жасау   |     |             |Реферат        |
|     |ұғымы, оның тарихы                     |     |             |               |

                     СӨЖді орындау және тапсыру графигі

СӨЖ үй тапсырмасы ретінде  дәптерге  не  А4  форматтағы  қағазға  орындалып,
оқытушыға  тапсырылады.   СӨЖ   программасы   оқытушыға   электронды   түрде
өткізіледі.
  Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін:
– орындалған жұмыстың презентациясы;
– өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы;
– оқытушының ауызша сұрауы;
– жазбаша түрде;
    Ескерту:  Жақсы бағада  аттестация  алу  үшін  СОӨЖ,  СӨЖ  тапсырмалары
аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет.




7. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Негізгі әдебиеттер:
    1. Залогова Л.А., Компьютерная графика. Элективный курс.  Практикум.  -
       М:Бином. Лаборатория занятий., 2005. - 264
    2. Миронов Д. «Corel DRAW 12»: Учебный курс. -СПб.: Питер, 2004
    3.  ШукетаеваК.К.,  Белгожаева  Ш.Д.,  Текесбаева   Н.А.   Компьютерная
       графика. Corel Draw., 2008. -138с
    4. Панкратова Т. PhotoShop 6. Учебный курс.
    5. Петров    М.Н., В.П.Молчанов.  Компьютерная  графика.  СПб.:  Питер,
       2002.
    6. Мұхамбетжанова С. Т. Компьютерлік дизайн. - Алматы, 2007.
    7. Левковец, Л. Уроки компьютерной графики. Photoshop CS/, СПб.: Питер,
       2005.
    8. Миронов Д. «Corel DRAW 12»: Учебный курс. -СПб.: Питер, 2004.
    9. Миронов Д. Компьютерная графика в дизайне. -СПб.: Питер, 2004.
   10. Мюррей Д.Д., Райпер У. Энциклопедия форматов графических файлов.
       Пер. С анг. Киев: ВНҮ, 1997.
   11. Панкратов Т. Photoshop7. СПб.: Питер, 2005.

Қосымша әдебиет және қорлар
   1. Шикин Е.В., Боресков А.В. Компьютерная графика. Динамика, реалистичные
      изображения. - М.: Диалог-МИФИ, 2000.
   2. Иванов В.П., Батраков А.С. Трехмерная компьютерная графика./ Под. ред.
      К.М. Полищука. - М.: Радио и связь, 1995.
   3.  Музыченко  В.Л.,  Андреев  О.Ю.  Самоучитель  компьютерной  графики.:
      Учебное пособие -М.: Технолоджи - 3000, 2003.
   4. Бурлаков М. CorelDRAW 12. - СПб.: БХИ-Петербург, 2004.
   5. Самоучитель Adobe Photoshop 5.5 А.М. Тайц, А.А. Тайц издательство "БХВ
      - Санкт-Петербург" 1999 год.
   6. Видеоуроки  «Фотошоп  с  нуля  в  видеоформате»  автор  курса  Зинаида
      Лукьянова. Сайт: http://photshop.master.ru/

Пәндер