Файл қосу
Әзербайжан асханасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-7.1.85/01-2014 | | ПОӘК |№1 басылым | | |Оқытушыға арналған |«__» _______ 2008 ж. | | |пәндердің бағдарламасы | | | |«Әлем халықтарының | | | |асханасы» | | | «Әлем халықтарының асханасы» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «5В072700 –Азық-түлік тағамдары технологиясы» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының доцент м.а. Касымов Самат Кайратович ___________ 27 тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 3 қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Б.К. Асенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 5 қыркүйек 2014ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы ____________ Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ |Мазмұны | | | | | |1 Қолданылу аясы |4 | |2 Нормативтік сілтемелер |4 | |3 Жалпы ережелер |4 | |4 Оқу пәнінің (модуль бойынша) мазмұны |6 | |5 Білім алушылардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |8 | |7 Әдебиеттер |9 | | |10 | | | | | | | | | | 1 Қолданылу саласы «Электрстанцияның жылумеханиикалық және қосалқы жабдықтары» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енгізілген окытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы 050717 - «Жылуэнергетика» мамандығының студенттері үшін арналған. Бұл студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығымен, қажеттілігімен, курс саясатымен және студенттің оқу үрдісінде көрсететін іскірлігімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі басты құрал болып саналады. 2 Нормативтік сілтемелер «Электрстанцияның жылумеханиикалық және қосалқы жабдықтары» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі кұжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - 050717 - «Жылуэнергетика» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.092-2004, 7 тамыз 2004 ж. № 671 Қазакстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Бүйрыгымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 Жалпы ережелер 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Әртүрлі елдердегі тамақтану ерекшелігі. Ас дайындауға қолданылатын азық – түлік. Аудандық асхана. Жақын (ТМД) және алыс шет елдердегі ас дайындау технологиясы (бірінші, екінші ас, тісбасар және салат, ыстық сусын, суық сусын, соус, тары, ет және балық, теңіз тағамдары, гарнир, кондитерлік өнім, тәтті тағамдар). Кулинарлы өнімдердің негізгі әдісі ас дайындауда қолданылады. Шығарылатын азық – түліктің есебі. Дайын өнімдердің сапасына баға беру. 3.2 Курс мақсаты Берілген курстың мақсаты әртүрлі елдерде ас дайындау технологиясы саласындағы студенттердің алған білімі болып табылады. Тамақтық жеке технологиясымен танысу. 3.3 Курс міндеттері Пәнді оқып - үйренудің негізгі міндеттері: әлемдегі халықтардың тамақтану ерекшеліктенінің мінездемесін оқып - үйрену; шет ел және дәстүрлі асхананың ас дайындау технологиясын, кулинарлық өнімдерді дайындаудың әдісін оқып - үйрену. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінен кейін студент мыналарды: – әр түрлі елдерде ас дайындауда қолданылатын негізгі ингредиент туралы жалпы мағлұматтарды білуі тиіс; – ас дайындау технологиясының теориялық және практикалық ілімдерін игеруі тиіс; – әлемнің әр түрлі ас дайындау технологиясының теориялық материалын меңгеру керек; – ас дегустациясын жүргізуді, дайын астардың органолептикалық, физико – химиялық көрсеткіштерін анықтауды білу керек; – ас дайындау кезінде жүзеге асатын физико – химиялық және биохимиялық үрдістердің негізін түсіну керек; – әлемдегі әр түрлі елдердің тамақтану ерекшеліктерін елестете алу керек; – практикалық ілімді және оның тамақ өнеркәсібінде болашақта қолдану тәжірибесін жүзеге асыру керек. 3.5 Курс потреквизиті: • технологиялық құрылғылар, ғылыми зерттеу негізі, жалпы тамақтанудың азық – түлік технологиясы. 3.6 Курс постреквизиті: • жалпы тамақтану өнеркәсібіндегі есеп – қисап, жалпы тамақтану өнеркәсібіндегі сервис және өндіріс ұйымы. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1–кестеде көрсетілген. 1–кесте – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | | |Дәрістік сабақтар | | |Әзербайжан асханасы. |1 |8.1.1 | |Армян асханасы. | | | |Қазақ асханасы. |1 |8.1.1 | |Тәджік асханасы. |1 |8.1.1 | |Түрікмен асханасы. | | | |Украин асханасы. |1 |8.1.1 | |Молдавия асханасы. |1 |8.1.1 | |Латвия асханасы. |1 |8.1.1 | |Литвия асханасы. | | | |Болгар асханасы. |1 |8.1.1 | |Поль асханасы. |1 |8.1.1 | |Югаславия асханасы. | | | |Неміс асханасы. |1 |8.1.1 | |Француз асханасы. |1 |8.1.1 | |Испан асханасы. |1 |8.1.1 | |Англия асханасы. |1 |8.1.1 | |Италия асханасы. |1 |8.1.1 | |Жапония асханасы. |1 |8.1.1 | |Қытай асханасы. |1 |8.1.1 | | |Зертханалық сабақтар | | |Болгар асханасы. |2 |8.1.1 | |Неміс асханасы. |2 |8.1.1 | |Англия асханасы. |2 |8.1.1 | |Француз асханасы. |2 |8.1.1 | |Италия асханасы. |2 |8.1.1 | |Шығыс елдерінің |6 |8.1.1 | |асханасы. | | | | |Сарамандық (семинар) | | | |сабақтар | | |Мәзірдің құрылуы |2 |8.2.13. | |Технологиялық картаның |4 |8.2.13. | |құрылуы | | | |Астың тамақ және |5 |8.2.13. | |энергетикалық | | | |құндылығының құрылуы | | | |Астың технологиялық |2 |8.2.13. | |сызбасының құрылуы | | | |Калькуляциялық картаның |2 |8.2.13. | |құрылуы | | | 5 Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптар Кредитті оқу жүйесі кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарылатуда жоғары талаптар қойылады, олар көптеген үй тапсырмаларын өздігінен орындау болып табылады. Оқытушының қатысуымен студенттің өздік жұмысы – кредиттік оқу жүйесінің оқу жұмысының бір фомасы, ол диалог түрінде аудиторияда өтетін сабақ түрі және сабақтан тыс кезде консультация түрінде өтуі мүмкін. Оқытушының қатысуымен студенттің өздік жұмысы және студенттің өздік жұмысы 3 кестеде көрсетілген. 3-кесте –ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |№ |СӨЖ |Сағат саны |СОӨЖ |Сағат саны | |1 |Америка асханасы. |2 |Грузия асханасы. |2 | |2 |Үнді асханасы. |2 |Қырғыз асханасы. |2 | |3 |Африка асханасы. |2 |Өзбек асханасы. |2 | |4 |Бельгия асханасы. |2 |Белоруссия асханасы.|2 | |5 |Голландия асханасы. |2 |Орыс асханасы. |2 | |6 |Финляндия асханасы. |2 |Эстония асханасы. |2 | |7 |Австралия асханасы. |2 |Венгрия асханасы. |2 | |8 |Грек асханасы. |2 |Румыня асханасы. |2 | |9 |Канада асханасы. |2 |Мексика асханасы. |2 | |10 |Ирландия асханасы. |2 |Моңғол асханасы. |2 | |11 |Еврей асханасы. |2 |Корей асханасы. |2 | |12 |Иран асханасы. |2 | | | |13 |Бразилия асханасы. |2 | | | |14 |Португалия асханасы.|2 | | | |15 |Швеция асханасы. |2 | | | |Барлығы | |30 | |22,2 | 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 4-кестеде көрсетілген. 4-кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптары |Көрнекі |Өзіндік |Бақылау | | |құралдар, |оқуға |түрі | | |зертханалық|арналған | | | |стенд |сұрақтар | | |Дәрістік |Сарамандық |Зертханалық | | | | |сабақтар |(семинар) |сабақтар | | | | | |сабақтар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Әзербайжан |Мәзірдің |Болгар |Оқу-әдістем|Америка |Тест, | |асханасы. |құрылуы |асханасы. |елік |асханасы. |ауызша | |Армян | | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Грузия | | | | | | |асханасы. | | | | | | |Қазақ |Технологиялық |Неміс |Оқу-әдістем|Үнді |Тест, | |асханасы. |картаның |асханасы. |елік |асханасы. |ауызша | |Қырғыз |құрылуы | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Тәджік |Астың тамақ |Англия |Оқу-әдістем|Африка |Тест, | |асханасы. |және |асханасы. |елік |асханасы. |ауызша | |Түрікмен |энергетикалық | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. |құндылығын | | | | | |Өзбек |есептеу | | | | | |асханасы. | | | | | | |Украин |Астың |Француз |Оқу-әдістем|Бельгия |Тест, | |асханасы. |технологиялық |асханасы. |елік |асханасы. |ауызша | |Белорусия |сызбасының | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. |құрылуы | | | | | |Молдавия |Калькуциялық |Италия |Оқу-әдістем|Голландия |Тест, | |асханасы. |картаның |асханасы. |елік |асханасы. |ауызша | |Орыс |құрылуы | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Латвия | |Шығыс |Оқу-әдістем|Финляндия |Тест, | |асханасы. | |елдерінің |елік |асханасы. |ауызша | |Литвия | |асханасы. |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Эстония | | | | | | |асханасы. | | | | | | |Б олгария | | |Оқу-әдістем|Австралия |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | |Венгрия | | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Поль | | |Оқу-әдістем|Грек |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | |Румыня | | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Югаславия | | | | | | |асханасы. | | | | | | |Неміс | | |Оқу-әдістем|Канада |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | |Австрия | | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Француз | | |Оқу-әдістем|Ирландия |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | | | | |құралдар | |сұрақ | |Испания | | |Оқу-әдістем|Еврей |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | |Мексика | | |құралдар | |сұрақ | |асханасы. | | | | | | |Англия | | |Оқу-әдістем|Иран |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | | | | |құралдар | |сұрақ | |Италия | | |Оқу-әдістем|Бразилия |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | | | | |құралдар | |сұрақ | |Жапония | | |Оқу-әдістем|Портгалия |Тест, | |асханасы. | | |елік |асханасы. |ауызша | |Моңғол | | |құралдар | |сұрақ | |асхансы | | | | | | |Қытай | | | |Швеция | | |асханасы. | | | |асханасы. | | |Корей | | | | | | |асханасы. | | | | | | 7 ОҚу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 5-кестеде көрсетілген. 5-кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы |Оқулықтар мен |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамсыздандыру | |оқу-әдістемелік | | |пайызы | |құралдардың аттары| | | | |1 |2 |3 |4 | |Новоженов Ю.М., |1 |7 |10 | |Сопина Л.Н. Кухня | | | | |народов мира. Ч. | | | | |2. – М.: Высшая | | | | |школа, 1993. -288 | | | | |бет | | | | |Радченко |10 | |100 | |Обслуживание на | | | | |предпрятиях | | | | |общественного | | | | |питания. Ростов на| | | | |Дону. : Феникс, | | | | |2001 – 284 бет | | | | |Сборник рецептуры |10 | |100 | |блюд и кулинарных | | | | |изделий ближнего | | | | |зарубежья. СНБ.: | | | | |Профессия, | | | | |2001.-424 бет | | | | 8 ОҚУЛЫҚТАР 8.1 Негізгі 8.1.1 Новоженов Ю.М., Сопина Л.Н. Кухня народов мира. Ч. 2. – М.: Высшая школа, 1993. -288 бет 8.1.2 Радченко Обслуживание на предпрятиях общественного питания. Ростов на Дону. : Феникс, 2001 – 284 бет 8.1.3 Сборник рецептуры блюд и кулинарных изделий ближнего зарубежья. СНБ.: Профессия, 2001.-424 бет. 8.2 Қосымша 8.2.1 Рыжкин В. Я. Тепловые электрические станции. / Под ред. В. Я. Гиршфельда. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Энергоатомиздат, 1987. – 328 с. 8.2.2 Соколов Е. Я. Теплофикация и тепловые сети. – М.: Энергоиздат, 1982. 8.2.3 Маргулова Т.X. Атомные электрические станции. – М.: Высшая школа, 1984. 8.2.4 Росляков П.В., Егорова Л.Е., Ионкин И.Л. Технологические мероприятия по снижению вредных выбросов ТЭС в атмосферу – М.: Изд-во МЭИ, 2001. 1,18,3,16,5,14,7,12,9,10,11,8,13,6,15,4,17,2,19
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz