Файл қосу
Электр тізбегінің активті элементтері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38-27/02-2014 | |ПОӘК |№1 басылым 11.09.2014ж. | | |«Электромагниттік | | | |құбылысты техникада | | | |қолдану» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В011000 - «Физика» мамандығы үшін «Электромагниттік құбылысты техникада қолдану» ПӘНІНІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы - Желдыбаева Балғын Сембаевна «Физика» кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында №10 хаттама, 25.06. 2014. Кафедра меңгерушісі _______ п.ғ.д., профессор Маусымбаев С.С. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында №6 хаттама, 26.06. 2014. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып және баспаға ұсынылды № хаттама, 2014 ж. ОӘК төрағасы ________ Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағатты жіктеу. 3. Курсты оқыту туралы әдістемелік нұсқау 4. Курстың форматы 5. Курстың саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Желдыбаева Балгын Сембаевна Кафедра «Физика » Байланыс туралы ақпарат – тел. 77-33-58, №3 оқу корпусы, № 305 ауд. Сабақты жүргізу орыны – 3-ші қабат аудиториялары Осы пән бойынша кредит саны – «Электромагниттік құбылысты техникада қолдану» - 3 кредит 2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаттамасы Осы пәнді оқыта отырып электротехниканы дамытудың негізгі кезеңдері, физика курсындағы осы пәннің жағдайы, сонымен бірге оның эксперименталдық және техникалық қолданыстары, әлемнің физикалық бейнесін қалыптастырудағы электротехниканың рөлі қарастырылады. Электр техникасы деп электромагнит құбылыстарының іс жүзінде кең салаларда қолданылуын айтамыз. Электр техникасының өсіп-өркендеуі электромагнит құбылыстарын жете зерттеуді, оқып-білуді, іс жүзінде пайдалануды керек етеді. Электротехника пәнінің шығу тарихы және даму перспективалары. Базалық негізгі түсініктері және заңдары. Электр тізбегінің пассивті элементтері. Электр тізбегінің элементтері және оның идеалды моделдері: R, L және С. Параметрлер және элементтерге сипаттама. Ауыстыру схемалары. Электр тізбегінің активті элементтері. Электр энергиясы көзінің моделдері: ЭҚК көзі және тоқ көзі. Параметрлері және сипаттама. Нақты тоқ көзінің ауыстыру схемалары. Тізбекті талдау есептері. Тізбек реакциясы және туу функциясы. Анализ және синтез тізбегін есептеу. Тізбектің тексеру әдісі анализдеу. Кирхгоф заңдары. Кирхгофтың бірінші және екінші заңдары. Тізбекті талдау үшін оларды қолдану. Контурлық тоқ әдісі. Тексеру әдістері. Есептеудің басқа әдістері. Тізбекті есептеудің дұрыстығын тексеру әдістері: Потенциалдық диаграмма әдісі және қуаты. Айнымалы тоқтың тізбегі. Айнымалы тоқтар және оның параметрлері. Уақытша диаграммалар. Тоқтың түрлері, параметрлері: периоды, жиілігі және т.б. Бірфазалы синусойдалы тоқ. Комплексті сандар арқылы көрсету. Комплексті түрде электротехниканың негізгі заңдары. Бірфазалы синусойдалы тоқ тізбегін есептеу әдістері. Комплексті түрде Кирхгофтың заңдары және әдістері. Векторлық диаграммалар. Көпфазалы айнымалы тоқ тізбегі. Үшфазалы тоқ жүйесін құру, оның параметрлері және ерекшелігі. Үшфазалы синусойдалы тоқ тізбегін есептеу әдістері. Төрт және үшөткізгішті тізбектер. Нөлдік өткізгіш және оның рөлі. Сызықты емес және өтпелі процестер. Сызықты емес тізбек. Сызықты емес элементтер және оның сипаттамасы. Сызықты емес тізбекті есептеу. Өтпелі процестер. Қарапайым физиканың заңдары бойынша есептеу. Коммутация заңдары. Ауыспалы процестерде классикалық әдістерді есептеу. Операторлық әдіс. Ауыспалы прооуестерде операторлық әдісті есептеу туралы мағлұмат. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты негізгі электрлік құрылғылардың теориясы (тұрақты, айнымалы тоқтар және кернеулер берілген кезде қалыптасқан режимде шоғырланған параметрлі сызықты электр тізбектерінің қасиеттері және оларға талдау жасау тәсілдері), физикалық процестерімен танысу болып табылады; электрлік құрылғылардың қолдану мүмкіндіктерін бағалай білу, нақты физикалық эксперименттің құрылымы; негізгі электротехникалық құралдармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Ғылым мен техниканың түрлі салалары үшін болашақ мамандарды және мектеп мұғалімдерін дайындауда электротехника негіздері пәнінің маңызы өте зор. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - құбылыстарды тоқтар, кернеулер, қуаттар, магнит ағындары т.б. түсініктер арқылы есептеу, зерттеу; - әрбір құбылысты электр кернеулігі, магнит өрісінің индукциясы, қуат ағындары, т.б. түсініктер арқылы есептеу, зерттеу; - теориялық білімдерді меңгеру; - теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру; - электротехникалық есептерді шешу және дағдысын қалыптастыру; - электротехникада экспериментті жүргізу әдістемесін меңгеру. 1.5 Пәнді оқытудың нәтижелері: Пәнді оқыған соң студент игеруі қажет: - негізгі заңдылықтарды, олардың жүру ерекшеліктерін; - негізгі түсініктер, шамалар, математикалық өрнектері және өлшем бірліктері; - электротехниканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсер етуін; - электротехниканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі ролін; - электротехниканы, жалпы физиканы; - электротехниканың фундаментальды заңдарымен негізгі түсініктерін; - Электромагнит құбылыстары, электромагниттік, электродинамикалық байланыстарды, электромагниттік индукция негіздерін, электротехника пәндерімен шұғылдану барысында кездесетін теориялық және практикалық мәселерді шешуді; ұға білуі қажет: - әртүрлі физикалық түсініктер, заңдар, теориялардың қолданылу шекаралары туралы; - зерттеудің эксперименттік немесе математикалық әдістері арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау туралы; - пәннің негізгі қағидаларын, шамаларын, заңдарын, есепті шығару әдістерін; математикалық аппаратты, қазіргі заман өндірісінде және ғылымда алатын орыны мен атқаратын ролін; - негізгі құбылыстар, олардың табиғаттағы және техникада қолданылуы; олардың математикалық сипаттамасы; - мамандыққа қатысты арнаулы әдебиеттерді оқып игеру, оларды жұмыс атқаруға қолдана білуге тиіс; істей білуі қажет: - қазіргі физикалық принциптерді, техниканың білім алушылар мамандандырылатын салаларында пайдалана білу; - физика заңдарын тұжырымдау; - құбылыстар мен заңдарды сипаттайтын шамаларды анықтау, олардың арасындағы байланысты анықтау (бұл байланысты талдау, графикалық, сөзбен білдіру); - стандарттық жағдайларда физиканың негізгі заңдары мен принциптерін қолдану; - қолдану шекарасын көрсетіп, физикалық құбылыс моделін салу; - элекротехника аспаптардың сипаттамаларын анықтауға машықтану; 1.6 Курстың пререквизиті: Пәнді меңгеру үшін студенттің жалпы білім беретін оқу орындарында «Математика», «Жалпы физика» пәндерінен алған білімдері 1.7 Курстың постреквизиті: «Радиоэлектроника» 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІНЕ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1. |№ |Тақырыптың аты |Сағаттар |Әдебиеттер| | | |Дс |Зс |Пр |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |МОДУЛЬ 1. Электр тізбегі және оның|1 |1 |1 |1 |3 |Н.Ә. | | |моделі - 6 сағат. | | | | | |7.1.1 -1 | | |Кіріспе. Электротехника пәнінің | | | | | |тарау, | | |шығу тарихы және даму | | | | | |6-13 | | |перспективалары.Базалық негізгі | | | | | |беттер | | |түсініктері және заңдары. | | | | | | | |2 |Электр тізбегінің пассивті |1 |1 |1 |1 |6 |Н.Ә. | | |элементтері | | | | | |7.1.2 -1 | | |Электр тізбегінің элементтері және| | | | | |тарау, | | |оның идеалды моделдері: R, L және | | | | | |5-12 | | |С. Параметрлер және элементтерге | | | | | |беттер | | |сипаттама. Ауыстыру схемалары. | | | | | | | |3 |Электр тізбегінің активті |1 |1 |1 |1 |5 |Н.Ә. | | |элементтері | | | | | |7.1.2 -1 | | |Электр энергиясы көзінің | | | | | |тарау, | | |моделдері: ЭҚК көзі және тоқ көзі.| | | | | |13-27 | | |Параметрлері және сипаттама. Нақты| | | | | |беттер | | |тоқ көзінің ауыстыру схемалары. | | | | | | | |4 |Тізбекті талдау есептері |1 |1 |1 |2 |4 |Н.Ә. | | |Тізбек реакциясы және туу | | | | | |7.1.3 -2 | | |функциясы. Анализ және синтез | | | | | |тарау, | | |тізбегін есептеу. | | | | | |6-13 | | |Тізбектің тексеру әдісі анализдеу.| | | | | |беттер | |5 |Кирхгоф заңдары |1 |1 |1 |2 |6 |Н.Ә. | | |Кирхгофтың бірінші және екінші | | | | | |7.1.4 -2 | | |заңдары. Тізбекті талдау үшін | | | | | |тарау, | | |оларды қолдану. | | | | | |5-13 | | |Контурлық тоқ әдісі. | | | | | |беттер | |6 |Тексеру әдістері |1 |1 |1 |1 |3 |Н.Ә. | | |Есептеудің басқа әдістері. | | | | | |7.1.4 -2 | | |Тізбекті есептеудің дұрыстығын | | | | | |тарау, | | |тексеру әдістері: | | | | | |14-27 | | |Потенциалдық диаграмма әдісі және | | | | | |беттер | | |қуаты. | | | | | | | |7 |МОДУЛЬ 2. Айнымалы тоқтың тізбегі.|1 |1 |1 |2 |6 |Н.Ә. | | | | | | | | |7.1.5 -2 | | |Айнымалы тоқтар және оның | | | | | |тарау, | | |параметрлері.Уақытша диаграммалар.| | | | | |13-25 | | |Тоқтың түрлері, параметрлері: | | | | | |беттер | | |периоды, жиілігі және т.б. | | | | | | | |8 |Бірфазалы синусойдалы тоқ. |1 |1 |1 |2 |6 |Н.Ә. | | |Комплексті сандар арқылы көрсету. | | | | | |7.1.6 -3 | | |Комплексті түрде | | | | | |тарау, | | |электротехниканың негізгі заңдары.| | | | | |23-31 | | | | | | | | |беттер | |9 |Бірфазалы синусойдалы тоқ тізбегін|1 |1 |1 |2 |6 |Н.Ә. | | |есептеу әдістері | | | | | |7.1.6 -4 | | |Комплексті түрде Кирхгофтың | | | | | |тарау, | | |заңдары және әдістері. Векторлық | | | | | |32-41 | | |диаграммалар. | | | | | |беттер | |10 |Көпфазалы айнымалы тоқ тізбегі. |1 |1 |1 |2 |5 |Н.Ә. | | |Үшфазалы тоқ жүйесін құру, оның | | | | | |7.1.6 -5 | | |параметрлері және ерекшелігі. | | | | | |тарау, | | | | | | | | |42-51 | | | | | | | | |беттер | |11 |Үшфазалы синусойдалы тоқ тізбегін |1 |1 |1 |2 |4,5 |Н.Ә. | | |есептеу әдістері. Төрт және | | | | | |7.1.6 -6 | | |үшөткізгішті тізбектер. Нөлдік | | | | | |тарау, | | |өткізгіш және оның рөлі. | | | | | |52-58 | | | | | | | | |беттер | |12 |МОДУЛЬ 3. Сызықты емес және өтпелі|1 |1 |1 |1 |4 |Н.Ә. | | |процестер. | | | | | |7.1.6 -7 | | |Сызықты емес тізбек. Сызықты| | | | | |тарау, | | |емес элементтер және оның | | | | | |59-63 | | |сипаттамасы. Сызықты емес тізбекті| | | | | |беттер | | |есептеу. | | | | | | | |13 |Өтпелі процестер. Қарапайым |1 |1 |1 |1,5 |3 |Н.Ә. | | |физиканың заңдары бойынша есептеу,| | | | | |7.1.6 -8 | | |мағлұмат. | | | | | |тарау, | | | | | | | | |64-71 | | | | | | | | |беттер | |14 |Коммутация заңдары. |1 |1 |1 |1 |3 |Н.Ә. | | |Ауыспалы процестерде классикалық | | | | | |7.1.6 -9 | | |әдістерді есептеу. | | | | | |тарау, | | | | | | | | |72-83 | | | | | | | | |беттер | |15 |Операторлық әдіс. Ауыспалы |1 |1 |1 |1 |3 |Н.Ә. | | |прооуестерде операторлық әдісті | | | | | |7.1.6 -10 | | |есептеу туралы мағлұмат. | | | | | |тарау, | | | | | | | | |84-93 | | | | | | | | |беттер | | |Барлығы |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта пәннің оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Пәнді оқып меңгеруі үшін студенттің қолында оқулықтар, оқу құралдары, электромагниттік құбылыстардан зертханалық жұмыстарға әдістемелік нұсқаулар бар. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдап алу. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ, ұсынылып отырға әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтарды тек қажетті материал болмаған кезде немесе оқулықта қысқаша ғана көрсетілген кезде ғана пайдаланады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Студент барлық аудиториялық сабақтарға және ОКӨБЖ –қа қатысуы міндетті, оқытушымен қосымша сабақ өтуге мүмкіндігі бар. «Электромагниттік құбылысты техникада қолдану» пәнін оқытуға қатыстылар: - оқулықтар және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау; - лекция материалдарымен жұмыс жасау және лекцияға дайындалу; - семинар сабақтарына дайындалу. 3.1 Әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау: 3.1.1 Әдебиеттен қажетті материалдың тарауын тауып, студент оны оқып және оқыған әрбір абзацына ат қояды. Егер студент абзацқа ат қоя білсе, онда оның сол абзацты түсінгенін көрсетеді. 3.1.2 Осы абзацтағы материалды конспекті жасап, студент келесі тексттің абзацна көшеді. 3.1.3 Егер студент тексттің әр абзацна ат беруге қиналса, онда материалдың мөлшерін үлкейтуге болады. Сонда студент материалды конспекті жасап, оған ат беруі мүмкін. Сөйтіп параграфтың барлық текстін өтуі керек. 3.1.4 Осылайша материалды оқып және конспекті жасап, текстке қатысты сұрақтарға жауап беруі қажет. 3.1.5 Егер текстке қатысты сұрақтар жоқ болса, онда өзінің оқыған материалдары бойынша сұрақтарды өзі құрастыруы керек. 3.1.6 Соңында студенттің параграф бойынша оқығған материалдарын мазмұндап бергені тиімді. 3.2 Дәріске дайындық 3.2.1 Сіздердің қолдарыңызда пәннің мазмұны ашылып көрсетілген, әдебиеттер көрсетілген, дәріс және семинар сабақтарының басты сұрақтары мен тақырыптары жазылған жұмыс бағдарламасы бар. 3.2.2 Дәрісте белсенді жұмысқа дайындалу үшін Сіз көрсетілген әдебиет бойынша өз бетінізше лекция материалдарын оқып келуіңіз, қосымша әдебиеттерден тақырып бойынша материалдар қарастырып, өз ойыңызша маңызды деген моменттерге қысқаша конспект жасап келуіңіз керек. Тақырып бойынша түсінуге қиындық тудырған материалдарға оқытушы үшін сұрақтар дайындау. 3.2.3 Дәріс тыңдаған материалдардан өзіңіздің конспектіңізді толықтыруңызға болады, Сіз дайындаған сұрақтарға жауаптар алуыңыз мүмкін. Өз конспектіңізді қайта айта алуыңыз пайдалы, ол сіздің материалды толық түсінгеніңізді көрсетеді. Емтихан алдында өткен материалдарды қайта қарап шығу жеткілікті болады. 3.3. Семинар сабағына дайындық 3.3.1 Студентке семинар сбағының тақырыбы белгілі және қосымша әдебиеттер көрсетліген. Студент өзіне қажетті материалды тауып, 5 беттен артық көлемде конспекті жасау керек. 3.3.2 Студент өзбетінше тақырып бойынша конспект соңында сұрақтар құрастырады. 3.3.3 Семинар сабағында бүкіл жоспар бойынша материалды айтып бері, оқытушының және басқа студенттердің сұрақтарына жауап береді. 3.3.4 Семинарға қатысуы бойынша және конспект 5-тік балмен бағаланады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Студент мерзімінде оқытушыға СӨЖ тапсырмаларын тапсыруы қажет, зертханалық, практикалық сабақтарына дайын болуы керек. Студент сабақты босататын болса, оның рейтингісі төмендетіледі, сондықтан ол босатылған сабақтар бойынша бақылау жұмысын орындауы қажет. Студент оқу сабақтарының барлық түрлерінде белсенді жұмыс істеуі қажет, оның жұмысы баллмен бағаланады да, қосылып аралық және қорытынды рейтинг қойылады. ОКӨБЖ –қа сабақ және өзбетімен жұмыс кезінде қиындық тудырған сұрақтар шығарылады. Егер ондай сұрақтар туындамайтын болса, дәріс бойынша білімін кеңейтіп тереңдетеді, қосымша ғылыми әдебиеттермен танысуына болады. 4.1 Дәріске дайындық 4.1.1 Қолдарыңыздағы жұмыс бағдарламасында пәннің мазмұны ашылып көрсетілген, негізгі әдебиетте көрсетілген, дәріс сұрақтары берілген, практикалық сабақтар үшін және өзбетімен жұмыс тапсырмалары көрсетілген. 4.1.2 Сабақ кестесі Сізге семестр басталмай тұрып белгілі болады. 4.1.3 Дәріс кезінде белсенді түрде жұмыс істеуге дайындық жасау үшін көрсетілген әдебиет бойынша дәріс материалын өзбетіңмен оқуын қажет, тақырып бойынша қосымша әдебиеттерді қарастыру қажет, өз ойыңыз бойынша тақырып бойынша түсуге қиындық тудырған сұрақтар тізімін жасау керек. 4.1.4 Тақырып бойынша дәрісті тыңдау барысында өз конспектінді толықтыруға мүмкіндігіңіз бар, өз сұрақтарыңызға жауап алуыңызға болады. Өз конспектіңізді түсіндіре білуіңіз керек, себебі семестр соңындағы емтиханды және курстың соңында өткізілетін мемлекеттік емтиханды ауызша тапсыратын боласыз. 4.2 Зертханалық сабаққа дайындық. 4.2.1 Студенттің қолында жұмыстың тақырыбы және оған әдебиеттер бар. Студент жұмыс дәптеріне конспект жасап, қойылған сұрақтарға жауаптар жазып, оларды жаттап алуы керек. 4.2.2 Сабақ кезінде студент оқытушының қойған сұрақтарына жауап беріп, одан кейін жұмысты орындауға жіберіледі. 4.2.3 Өлшеуді тиянақты орындағаннан кейін, студент жұмыс дәптеріндегі кестені толтырып және өлшеу нәтижелерін математикалық түрде өңдеуін жасайды. Жұмыс бойынша қорытынды жасайды. 4.2.4 Жеке дәптерде жұмыс туралы қысқаша сараптама жасайды. 4.2.5 Зертханалық жұмысты орындау, өңдеу және қорғау 5 баллмен бағаланады. 4.2.6 Барлық жұмыстар бойынша алынған баллдар аралық және қорытынды аттестацияда қосылады. 4.3 Семинарлық сабақтарға дайындық. 4.3.1 Студентке семинар сабақтарының тақырыптары мен қосымша әдебиеттер белгілі. Студент қажетті әдебиетті тауып негізгі пунктерін ерекшелей отырып конспектілейді, қолданғанн әдебиетін көрсетеді. 4.3.2 Студент конспект соңында тақырып бойынша сұрақтар тізімін жасайды. 4.3.3 Семинар кезінде өз жоспары бойынша материалды баяндайды, оқытушы мен студенттердің қойған сұрақтарына жауап береді. 4.3.4 Семинар тақырыбы бойынша жауап беру 5 баллға бағаланады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Студентке қойылатын талаптар: Сабаққа қатысу: Дәріс, практикалық сабақтарына қатысу міндетті түрде. Қандай да бір себептермен сабақты босататын жағдайда да студент өзбетімен жұмыс тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тақырып бойынша жауап беруіңіз керек. Мінез-құлық: Сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша “қанағаттанғысыз” деген баға қойылады. Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктіріліп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп бағаланады. Межелік аттестация: Межелік аттестация сабаққа қатысу, өзбетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады. Көшіру мен плагиат: Кез-келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмалары мен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша “қанағаттанғысыз” деген баға қойылады. Ұялы телефондар: Сабақ кезінде өшіріліп қоюы керек. Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханға пән бойынша қойылатын ең жоғары баллдың 50% алған студенттер жіберіледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ. «Электромагниттік құбылысты техникада қолдану» пәні бойынша балдардың бөлінуі 2- кесте |Апталар | | | | |1 |2 | |Аудитори| | | | |ялық | | | | |сабақтар| | | | |дың | | | | |барлығын| | | | |а қатысу| | | | |(1-7) | | | | |және | | | | |(8-15) | | | | |апталард| | | | |а | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7 ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі 7.1.1 Бессонов Л. А. Теоретические основы электротехники. ( М.: Высш. шк., 1986. 7.1.2 Теоретические основы электротехники в 2-х томах. /Под ред. П. А.Ионкина. ( М.: Высш. шк., 1976. 7.1.3 Атабеков Г. И. Теоретические основы электротехники в 3-х частях. ( М.: Энергия, 1978-79 7.1.4 Сборник задач и упражнений по теоретическим основам электротехники. /Под ред. П. А.Ионкина. ( М.: Энергоатомиздат, 1988. – 503 с. 7.1.5 Амиров Ж.Х. Электротехника және электроника. – Алматы, 2003, 2005 7.1.6 Сборник задач по теоретическим основам электротехники. /Под ред. Л. А.Бессонова. ( М.: Высш. щк., 2000. – 528 с. 7.1.7 Попов В.С. Теоретическая электротехника. М., «Энергия», 1971. |7.1.8 С.Б.Балабатыров, Д.О.Тобаяқов, Х.А.Иманбаев. Синусойдалы тоқтың электр| |тізбектері. АЭИ, 1984. | 7.1.9 С.Б.Балабатыров. Өтпелі процестер. Алматы. АЭИ, АЭИ, -1994.-52б. 7.1.10 С.Б.Балабатыров. Төртұштықтарды зерттеу. Алматы. АЭИ, -1991.-46б. Қосымша 7.2.1 С.Б.Балабатыров. Электротехниканың теориялық негіздері/ Оқу құралы/ 1-бөлім. –Алматы. «Бастау», 2010. -254б. 7.2.2 С.Б.Балабатыров. Электротехниканың теориялық негіздері/ Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқу құралы/ 2-бөлім. –Алматы. «Бастау», 2010. -340 б. 7.2.3 Молчанов А.П., Занадворов П.Н. Курс электротехники и радиотехники. Издательство «Наука» .- М. 1969 г. 7.2.4 С.Б.Балабатыров. Үш фазалы электр тізбектері. Оқу құралы. АЭИ, -1992. 7.2.5 С.Б.Балабатыров. Таралған параметрлі тізбектер. Алматы. АЭИ, -1996.- 74б. 7.2.6 С.Б.Балабатыров. Жиіліктік электр сүзгілері. Алматы. АЭиБИ, -1997.- 77б. 7.2.7 С.Б.Балабатыров, А.С.Балабатыров Периодты синусойдалы емес ЭҚК, кернеулері және тоқтары арқылы электр тізбектерін есептеу. Алматы. АЭИ, -1990.-36б. 7.2.8 С.Б.Балабатыров, А.С.Балабатыров, Н.Қожасбаев. Электротехниканың теориялық негіздері. Оқулық. Алматы, «Ғылым», -2001.-295б. 7.2.9 Казиева Г.С., Балабатыров А.С., Баймағанов А.С. Бейсызықты электр тізбектеріндегі өтпелі процестер, тізбектерді синтездеу. Алматы, АЭИ, 1994.-77б. 7.2.10 поисковые и справочные системы Интернет. 6. СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ СОӨЖ және СӨЖ жоспары 3-кесте. |СМӨЖ |СӨЖ | |Аудиториядағы |Аудиториядан тыс | | | | | | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№1 семинар сабағына | |жауап; 1 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |Студенттің сұрағына |Өздігінен теориялық |№2 семинар сабағына | |жауап; 2 ЛК материалы |материалдарды Меңгеру, |дайындық. | |бойынша сұрау. |есепті шешу, 5 №№1-183 | | |3 лекциялар және 3 |Студенттік бақылау |№3 семинар сабағына және | |семинар сабақтары бойынша|жұмысын талдау. |бақылау жұмысына | |бақылау жұмысы. | |дайындық. | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№4 семинар сабағына | |жауап; 4 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№5 семинар сабағына | |жауап; 5 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№6 семинар сабағына | |жауап; 6 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. Конспект, | |бойынша сұрау. |дайындау. |есептерді тапсыру | |4-7 лекциялар және |Студенттердің жауаптарын |№7 семинар сабағына және | |семинар сабақтары бойынша|талдау. |аралық бақылауға | |аралық бақылау. | |дайындық. | |Студенттің сұрағына |Теориялық материалды |№8 семинар сабағына | |жауап; 8 ЛК материалы |меңгеру, есепті шығару, 4|дайындық. | |бойынша сұрау. |№№ 1-63 | | |Студенттің сұрағына |Теориялық материалды |№9 семинар сабағына | |жауап; 9 ЛК материалы |меңгеру, есепті шығару, 4|дайындық. | |бойынша сұрау. |№№ 64-117 | | |8-10 лекциялар және |Теориялық материалды |№10 семинар сабағына және| |семинар сабақтары бойынша|меңгеру, есепті шығару, 4|бақылау жұмысына | |бақылау жұмыстары. |№№118-234 |дайындық. | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№11 семинар сабағына | |жауап; 11 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№12 семинар сабағына | |жауап; 12 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |11-13 лекциялар және |Студенттердің бақылау |№13 семинар сабағына | |семинар сабақтары бойынша|жұмыстарын талдау. |дайындық. | |бақылау жұмыстары. | | | |Студенттің сұрағына |Студенттердің оқытушыға |№14 семинар сабағына | |жауап; 14 ЛК материалы |деген сұрақтарын |дайындық. | |бойынша сұрау. |дайындау. | | |8-15 лекциялар және |Студенттердің жауаптарын |№15 қорытындылау. | |семинар сабақтары бойынша|талдау. | | |аралық бақылау. | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz