Файл қосу

Тілдердің білімі











                             «Тіл біліміне кіріспе» пәні бойынша

                          5В011900 «Шет тілі: екі шет тілі»
                          5В021000 « Филология: шетел филологиясы »

           мамандықтарына арналған үшін







СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН   ПӘННІҢ  ЖҰМЫС  БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 СЕМЕЙ-2013







1. ҚҰРАСТЫРҒАН
        Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университеті, шетел  филологиясы
      кафедрасының аға оқытушысы,   Кабдрахманова У.Б.


2 .КЕЛІСІЛДІ
2.1 Шетел  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №_1__  «_03__» 09_2013_жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Исмаилова.Г.К.

2.2  Филолгия   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №_1__  «_11__» 09 .-2013_жыл.

Төрайымы_________________Муканова К.К.


3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №__1_  «_30__» _09_2013жыл.


Бірінші  проректор_________________Искакова  Г.К.

4 . 2009ж. «_30 » _13 шыққан ПОӘК-нің
№3 БАСЫЛЫМЫ























МАЗМҰНЫ


1.                                                                     Жалпы
ережелер....................................................................
...........................4-5
2.                Пәнді                 оқытудың                 әдістемелік
нұсқаулықтары...................................................5
3.                    Курс                    саясаты                    мен
форматы.....................................................................
............5
4.                                                                   Бағалау
саясаты.....................................................................
...............................6
5.      Пәннің      мазмұны      және      сағаттарды      сабақ      түріне
шағу................................6-11
6.                     ОСӨЖ                     және                     СӨЖ
мазмұны.....................................................................
...11-12
7.        Пән        бойынша        оқу        үрдісінің         календарлық
кестесі..........................................12








































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Кабдрахманова У.Б.
Кафедра: Шетел филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Шугаева 154;  321- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон : 51-56-12
Кафедрада болатын уақыты: дүй.:900-17.00; сей.:9.00-17.00; сәр.:9.00-1700;
бей.:9.00-17.00; жұм.9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 314 аудитория
Кредит саны: 2

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр   |Кредит    |Дәріс(сағ)       |Тәж (сағ)  |Бағ. (сағ)    |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |


5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу


|Тақырыптардың атауы мен мазмұны     |Сағат саны      |Әдебиеттер                 |
|1                                   |2               |3                          |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
| 1.Тіл білімі және оның басқа       |1               |Аханов К.   Тіл  білімінің |
|ғылымдармен байланысы.              |                |негіздері. Алматы,1973;    |
|                                    |                |1994.                      |
|2. Тілдің қоғамдық мәні. Тілдің     |2               |Қордабаев . Т.   Жалпы  тіл|
|анықтамасы. Тіл және ойлау. Тілдің  |                |білімі  .  Алматы, 1999.   |
|таңбалық сипаты.                    |                |                           |
|3. Лексикология. Түрлері мен        |2               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|салалары. Сөз  және оған тән        |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|белгілер.                           |                |                           |
|4. Сөз мағынасының өзгеру себептері.|1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|Омонимдер. Синонимдер. Антонимдер.  |                |Алматы, 1996.              |
|Этимология.                         |                |                           |
|5. Тілдің сөздік құрамы. Сөздік     |1               |Общее  языкознание .       |
|құрам және оның дамуы. Кірме        |                |Внутренняя   структура     |
|сөздер.Терминдер және терминология. |                |языка. М,1972              |
|6. Фразеология. Фразеологиялық      |1               |Бенвенист . Э.    Общая    |
|оралым. Пайда болуы, басты          |                |лингвистика . М  ,  1974.  |
|белгілері.                          |                |                           |
|7.Фонетика, оның салалары. Дыбыстау |1               |Соссюр  Ф. де  Труды  по   |
|мүшелері. Тіл дыбыстары.            |                |языкознанию. М, 1977.      |
|                                    |                |                           |
|8. Сөйлеудің фонетикалық жақтан     |1               |                           |
|мүшеленуі. Сингармонизм.            |                |Аханов.К.   Тіл  білімінің |
|Ассимилияция, диссимиляция.         |                |негіздері.  Алматы,1973    |
|9. Грамматика. Оның салалары. Түбір |1               |Общее  языкознание .       |
|морфема. Аффикстік морфема          |                |Внутренняя   структура     |
|Грамматикалық тәсілдер (бірігу,     |                |языка. М,1972              |
|тәсілі, қосарлану тәсілі және тағы  |                |                           |
|б.                                  |                |                           |
|10. Грамматикалық форма.            |1               |Соссюр  Ф. де  Труды  по   |
|Грамматикалық категория.            |                |языкознанию. М, 1977.      |
|                                    |                |                           |
|11. Сөз таптары. Олардың            |1               |Соссюр  Ф. де  Труды  по   |
|классификациясы.                    |                |языкознанию. М, 1977.      |
|                                    |                |                           |
| 12. Синтаксис мәселелері. Сөз      |1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|тіркесі. Сөйлем. Сөйлем түрлері.    |                |Алматы, 1996               |
|13. Тілдің шығуы және тілдердің     |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|жасалуы мен дамуы. Тілдердің        |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|классификациясы.                    |                |                           |
|                                    |                |                           |
|                                              Тәжірбиелік сабақтар               |
|1.Тіл білімі туралы жалпы түсінік   |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|                                    |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|2.Тіл білімінің ғылымдар жүйесіндегі|1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|орны                                |                |Алматы, 1996               |
|3. Тілдің табиғаты                  |2               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|                                    |                |Алматы, 1996               |
|4 Тілдің таңбалық, құрылымдық,      |1               |Соссюр  Ф. де  Труды  по   |
|жүйелік сипаттары                   |                |языкознанию. М, 1977.      |
|                                    |                |                           |
|5. Тілдің дыбыстық жүйесі           |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|                                    |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|6. Тілдің лексика жүйесі мен        |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|құрылымы                            |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|7.Аралық бақылау жұмысы             |1               |                           |
|8. Онамастика  және фразеология     |1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|                                    |                |Алматы, 1996               |
|9. Грамматикалық ұғымдар            |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|                                    |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|10. Сөз таптары                     |1               |Общее  языкознание .       |
|                                    |                |Внутренняя   структура     |
|                                    |                |языка. М,1972              |
|11. Синтаксис                       |1               |Общее  языкознание .       |
|                                    |                |Внутренняя   структура     |
|                                    |                |языка. М,1972              |
|12. Тілдің дамуы                    |1               |Қалиев .Б.    Жалпы  тіл   |
|                                    |                |білімі .  Алматы,  2000.   |
|13. Жазу және оның даму кезеңдері   |1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|                                    |                |Алматы, 1996               |
|14. Дүние жүзі тілдері және         |1               |Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .|
|классификациялау                    |                |Алматы, 1996               |

|                                 |Дәріс  |Тәжірб   |Бағалау |ОСӨЖ     |СӨЖ      |
|                                 |       |         |        |         |         |
|1.Тіл білімі және оның басқа     |1      |1        |9       |-        |-        |
|ғылымдармен байланысы.           |       |         |        |         |         |
|2. Тілдің қоғамдық мәні. Тілдің  |2      |1        |        |-        |-        |
|анықтамасы. Тіл және ойлау.      |       |         |        |         |         |
|Тілдің таңбалық сипаты.          |       |         |        |         |         |
|3. Лексикология. Түрлері мен     |2      |1        |        |         |         |
|салалары. Сөз  және оған тән     |       |         |        |         |         |
|белгілер.                        |       |         |        |         |         |
|4. Сөз мағынасының өзгеру        |1      |1        |        |         |         |
|себептері. Омонимдер. Синонимдер.|       |         |        |         |         |
|Антонимдер. Этимология.          |       |         |        |         |         |
|5. Тілдің сөздік құрамы. Сөздік  |1      |1        |        |         |         |
|құрам және оның дамуы. Кірме     |       |         |        |         |         |
|сөздер.Терминдер және            |       |         |        |         |         |
|терминология.                    |       |         |        |         |         |
|6.Фразеология. Фразеологиялық    |1      |1        |        |         |         |
|оралым. Пайда болуы, басты       |       |         |        |         |         |
|белгілері.                       |       |         |        |         |         |
|7. Фонетика, оның салалары.      |1      |1        |        |         |         |
|Дыбыстау  мүшелері. Тіл          |       |         |        |         |         |
|дыбыстары.                       |       |         |        |         |         |
|8. Сөйлеудің фонетикалық жақтан  |1      |1        |        |         |         |
|мүшеленуі. Сингармонизм.         |       |         |        |         |         |
|Ассимилияция, диссимиляция.      |       |         |        |         |         |
|9. Грамматика. Оның салалары.    |1      |1        |        |         |         |
|Түбір морфема. Аффикстік морфема.|       |         |        |         |         |
| Грамматикалық тәсілдер          |       |         |        |         |         |
|10 Грамматикалық форма.          |1      |         |        |         |         |
|Грамматикалық категория.         |       |         |        |         |         |
|11. Сөз таптары. Олардың         |1      |1        |        |         |         |
|классификациясы.                 |       |         |        |         |         |
|12. Синтаксис мәселелері. Сөз    |1      |1        |        |         |         |
|тіркесі. Сөйлем. Сөйлем түрлері. |       |         |        |         |         |
|13 Тілдің шығуы және тілдердің   |1      |1        |        |         |         |
|жасалуы мен дамуы. Тілдердің     |       |         |        |         |         |
|классификациясы.                 |       |         |        |         |         |
|14. Аралық бақылау жұмысы        |       |2        |        |         |         |


6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ                                                |СӨЖ                       |
|Аудиториялық                |Аудиториядан тыс        |                          |
|1                           |2                       |3                         |
|1 Тарихи-салыстырмалы әдіс  |1. Тіл білімі туралы    |1. Синхронды, диахронды   |
|(өкілдері, еңбектеріне      |жалпы түсінікке         |тіл білімі                |
|анализ)                     |анаграмма құраңыз.      |                          |
|2. Психолингвистика,        |2. Тілдің шығуы туралы  |2.Лингвистикалық анкета   |
|нейролингвистика            |діни-аңыз әңгімелерден  |«Көп тараған әлем тілдері»|
|ғылымдарының                |материалдар             |                          |
|жетістіктерін талқылау.     |жинақтап, талқылау.     |                          |
|                            |                        |                          |
|3.    Тілдің таңбалық       |3. Қазақ графикасы      |3. Әлем тілдерінің        |
|сипаты.?                    |қандай әліпбиге көшу    |картасы. Тілдерді         |
|                            |керек?                  |топтастыру, семьялық      |
|                            |                        |тілдер.                   |
|4. Ф. де Соссюрьдің  тіл    |4. Қазақ   тілінің      |4. «Тіл-қатынас құралы.   |
|жайлы еңбектері.            |кеңестер   одағы        |Тілдің жүйелік қасиеті»   |
|                            |тұсындағы    тілдермен  |тақырыбына эссе жазу.     |
|                            |әсері                   |                          |
|5. Фонетика саласындағы     |5. Тілдің               |5. Көнерген сөздер.       |
|соңғы еңбектер              |классификациясына       |Неалогизмдер. Кірме       |
|                            |сөзжұмбақ құрастырыңыз  |сөздер. Фразеологизмдер   |
|                            |                        |(коммуникативті,          |
|                            |                        |номинативті) тақырыптарына|
|                            |                        |реферат жазу.             |
|6. Функционалды грамматика  |6. Лингвистика  және    |6. Терминдерге арналған   |
|                            |семиотика.              |сөздік дәптер.            |
|                            |                        |Сөздіктермен жұмыс жасау. |
|7. Тіл  типтері.            |7. Тілдің дамуы         |7. Сөз таптары мәселесінің|
|Лингвистикалық   типология. |тақырыбында «Жұлдызды   |тіл білімінде  қойылысы.  |
|                            |сәт» сабағына жоспар    |Сөз таптарының шығуы мен  |
|                            |жасаңыз                 |дамуы. Реферат дайындау.  |
|8. Тіл-жүйе.  Тілдің   ішкі |8. Адамның  тілі   және |8. Тілдің дамуындағы -    |
|құрылымы.                   |мінез-құлқы.            |жазудың ролі. Анкета      |
|                            |                        |толтыру.                  |
|9. Жалпы  фонетика.         |9. Тіл  және  әлемді    |9. «Тілдердің             |
|                            |қабылдау.               |генеологиялық             |
|                            |                        |классификациясы»          |
|                            |                        |тақырыбына қосымша        |
|                            |                        |әдебиеттер дайындау.      |
|10.Жалпы морфология.        |10.Тіл  туралы          |10. «Тілдердің            |
|                            |постулаттар  жинағы.    |типологиялық              |
|                            |                        |классификациясы». Реферат |
|                            |                        |жазу.                     |
|11. Жалпы  синтаксис.       |11. Қазақ  тілі-        |11. Ф. де  Соссюрдың      |
|                            |жалпытүркітанудың       |лингвистикалық            |
|                            |құрамдас  бөлігі.       |көзқарастары.             |
|12. Жалпы   семантика.      |12.Тілге  дейінгі  және |12.Әлем тілдерінің        |
|                            |тілден  тыс  ойлау      |жалпы симаникасы туралы   |
|                            |мәселесі.               |баяндама жазу             |
|13. Ресей тіл білімі.       |13. Компьтерлік         |13.Қазіргі уақыттағы      |
|                            |лингвистика.            |техниканың өсуі           |
|14. Қазіргі қазақ тіл       |14. Герменевтика  және  |14. Қазіргі уақыттағы     |
|білімі.                     |риторика.               |қазақ тілінің ролі туралы |
|15. Паралингвистика.        |15. Тіл  біліміндегі    |15. Барлық материалдарды  |
|                            |эксперимент.            |қортындылау               |

7. «ТІЛ БІЛІМІНЕ КІРІСПЕ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ
4-Кесте
Апталар123456789101112131415Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
А2Д
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
СД
Д
АБ2
8. ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1. Аханов.К.   Тіл  білімінің  негіздері.  Алматы,1973;  1994.
8.1.2. Қордабаев . Т.   Жалпы  тіл  білімі  .  Алматы, 1999.
8.1.3. Қалиев .Б.    Жалпы  тіл  білімі .  Алматы,  2000.
8.1.4. Хасенов. Ә.  Тіл  білімі  .  Алматы, 1996.
8.1.5. Общее  языкознание . Внутренняя   структура  языка. М,1972
8.1.6. Бенвенист . Э.    Общая    лингвистика . М  ,  1974.
8.1.7. Соссюр  Ф. де  Труды  по  языкознанию. М, 1977.

8.2. Қосымша әдебиеттер Дополнительная литература Алматы,1997.
8.2.1. Аманжолов. А.С.   Қазақша-орысша  лингвистикалық  терминдер.
8.2.2. Сулейменова  Э.Д.,  Н.Ж. Шаймерденова  «Тіл  білімі  сөздігі»  Алматы, 1998.
8.2.3. Березин.  Ф.М.  «Очерки  по  языкознанию  в  Росий.  Москва,1968.
8.2.4. Балли Ш. Общая лингвистика и вопросы французского языка. М., 1955г.
8.2.5. Гумбольдт В. Фон Избранные труды по языказнанию. М., 1984г.
8.2.6. Сепир Э. Избарнные труды по языкознанию и культурологии. М., 1993г.
8.2.7. Бюллер К. Теория языка. М., 1992г.
8.2.8. Леотьев А.А. Психолингвистика. М., 1967г.
Пәндер