Файл қосу
Тілдердің білімі
«Тіл біліміне кіріспе» пәні бойынша 5В011900 «Шет тілі: екі шет тілі» 5В021000 « Филология: шетел филологиясы » мамандықтарына арналған үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ-2013 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті, шетел филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, Кабдрахманова У.Б. 2 .КЕЛІСІЛДІ 2.1 Шетел филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №_1__ «_03__» 09_2013_жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Исмаилова.Г.К. 2.2 Филолгия факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №_1__ «_11__» 09 .-2013_жыл. Төрайымы_________________Муканова К.К. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №__1_ «_30__» _09_2013жыл. Бірінші проректор_________________Искакова Г.К. 4 . 2009ж. «_30 » _13 шыққан ПОӘК-нің №3 БАСЫЛЫМЫ МАЗМҰНЫ 1. Жалпы ережелер.................................................................... ...........................4-5 2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары...................................................5 3. Курс саясаты мен форматы..................................................................... ............5 4. Бағалау саясаты..................................................................... ...............................6 5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу................................6-11 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ...11-12 7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі..........................................12 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Кабдрахманова У.Б. Кафедра: Шетел филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Шугаева 154; 321- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 51-56-12 Кафедрада болатын уақыты: дүй.:900-17.00; сей.:9.00-17.00; сәр.:9.00-1700; бей.:9.00-17.00; жұм.9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 314 аудитория Кредит саны: 2 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс(сағ) |Тәж (сағ) |Бағ. (сағ) | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | | 1.Тіл білімі және оның басқа |1 |Аханов К. Тіл білімінің | |ғылымдармен байланысы. | |негіздері. Алматы,1973; | | | |1994. | |2. Тілдің қоғамдық мәні. Тілдің |2 |Қордабаев . Т. Жалпы тіл| |анықтамасы. Тіл және ойлау. Тілдің | |білімі . Алматы, 1999. | |таңбалық сипаты. | | | |3. Лексикология. Түрлері мен |2 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | |салалары. Сөз және оған тән | |білімі . Алматы, 2000. | |белгілер. | | | |4. Сөз мағынасының өзгеру себептері.|1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| |Омонимдер. Синонимдер. Антонимдер. | |Алматы, 1996. | |Этимология. | | | |5. Тілдің сөздік құрамы. Сөздік |1 |Общее языкознание . | |құрам және оның дамуы. Кірме | |Внутренняя структура | |сөздер.Терминдер және терминология. | |языка. М,1972 | |6. Фразеология. Фразеологиялық |1 |Бенвенист . Э. Общая | |оралым. Пайда болуы, басты | |лингвистика . М , 1974. | |белгілері. | | | |7.Фонетика, оның салалары. Дыбыстау |1 |Соссюр Ф. де Труды по | |мүшелері. Тіл дыбыстары. | |языкознанию. М, 1977. | | | | | |8. Сөйлеудің фонетикалық жақтан |1 | | |мүшеленуі. Сингармонизм. | |Аханов.К. Тіл білімінің | |Ассимилияция, диссимиляция. | |негіздері. Алматы,1973 | |9. Грамматика. Оның салалары. Түбір |1 |Общее языкознание . | |морфема. Аффикстік морфема | |Внутренняя структура | |Грамматикалық тәсілдер (бірігу, | |языка. М,1972 | |тәсілі, қосарлану тәсілі және тағы | | | |б. | | | |10. Грамматикалық форма. |1 |Соссюр Ф. де Труды по | |Грамматикалық категория. | |языкознанию. М, 1977. | | | | | |11. Сөз таптары. Олардың |1 |Соссюр Ф. де Труды по | |классификациясы. | |языкознанию. М, 1977. | | | | | | 12. Синтаксис мәселелері. Сөз |1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| |тіркесі. Сөйлем. Сөйлем түрлері. | |Алматы, 1996 | |13. Тілдің шығуы және тілдердің |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | |жасалуы мен дамуы. Тілдердің | |білімі . Алматы, 2000. | |классификациясы. | | | | | | | | Тәжірбиелік сабақтар | |1.Тіл білімі туралы жалпы түсінік |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | | | |білімі . Алматы, 2000. | |2.Тіл білімінің ғылымдар жүйесіндегі|1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| |орны | |Алматы, 1996 | |3. Тілдің табиғаты |2 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| | | |Алматы, 1996 | |4 Тілдің таңбалық, құрылымдық, |1 |Соссюр Ф. де Труды по | |жүйелік сипаттары | |языкознанию. М, 1977. | | | | | |5. Тілдің дыбыстық жүйесі |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | | | |білімі . Алматы, 2000. | |6. Тілдің лексика жүйесі мен |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | |құрылымы | |білімі . Алматы, 2000. | |7.Аралық бақылау жұмысы |1 | | |8. Онамастика және фразеология |1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| | | |Алматы, 1996 | |9. Грамматикалық ұғымдар |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | | | |білімі . Алматы, 2000. | |10. Сөз таптары |1 |Общее языкознание . | | | |Внутренняя структура | | | |языка. М,1972 | |11. Синтаксис |1 |Общее языкознание . | | | |Внутренняя структура | | | |языка. М,1972 | |12. Тілдің дамуы |1 |Қалиев .Б. Жалпы тіл | | | |білімі . Алматы, 2000. | |13. Жазу және оның даму кезеңдері |1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| | | |Алматы, 1996 | |14. Дүние жүзі тілдері және |1 |Хасенов. Ә. Тіл білімі .| |классификациялау | |Алматы, 1996 | | |Дәріс |Тәжірб |Бағалау |ОСӨЖ |СӨЖ | | | | | | | | |1.Тіл білімі және оның басқа |1 |1 |9 |- |- | |ғылымдармен байланысы. | | | | | | |2. Тілдің қоғамдық мәні. Тілдің |2 |1 | |- |- | |анықтамасы. Тіл және ойлау. | | | | | | |Тілдің таңбалық сипаты. | | | | | | |3. Лексикология. Түрлері мен |2 |1 | | | | |салалары. Сөз және оған тән | | | | | | |белгілер. | | | | | | |4. Сөз мағынасының өзгеру |1 |1 | | | | |себептері. Омонимдер. Синонимдер.| | | | | | |Антонимдер. Этимология. | | | | | | |5. Тілдің сөздік құрамы. Сөздік |1 |1 | | | | |құрам және оның дамуы. Кірме | | | | | | |сөздер.Терминдер және | | | | | | |терминология. | | | | | | |6.Фразеология. Фразеологиялық |1 |1 | | | | |оралым. Пайда болуы, басты | | | | | | |белгілері. | | | | | | |7. Фонетика, оның салалары. |1 |1 | | | | |Дыбыстау мүшелері. Тіл | | | | | | |дыбыстары. | | | | | | |8. Сөйлеудің фонетикалық жақтан |1 |1 | | | | |мүшеленуі. Сингармонизм. | | | | | | |Ассимилияция, диссимиляция. | | | | | | |9. Грамматика. Оның салалары. |1 |1 | | | | |Түбір морфема. Аффикстік морфема.| | | | | | | Грамматикалық тәсілдер | | | | | | |10 Грамматикалық форма. |1 | | | | | |Грамматикалық категория. | | | | | | |11. Сөз таптары. Олардың |1 |1 | | | | |классификациясы. | | | | | | |12. Синтаксис мәселелері. Сөз |1 |1 | | | | |тіркесі. Сөйлем. Сөйлем түрлері. | | | | | | |13 Тілдің шығуы және тілдердің |1 |1 | | | | |жасалуы мен дамуы. Тілдердің | | | | | | |классификациясы. | | | | | | |14. Аралық бақылау жұмысы | |2 | | | | 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |1 Тарихи-салыстырмалы әдіс |1. Тіл білімі туралы |1. Синхронды, диахронды | |(өкілдері, еңбектеріне |жалпы түсінікке |тіл білімі | |анализ) |анаграмма құраңыз. | | |2. Психолингвистика, |2. Тілдің шығуы туралы |2.Лингвистикалық анкета | |нейролингвистика |діни-аңыз әңгімелерден |«Көп тараған әлем тілдері»| |ғылымдарының |материалдар | | |жетістіктерін талқылау. |жинақтап, талқылау. | | | | | | |3. Тілдің таңбалық |3. Қазақ графикасы |3. Әлем тілдерінің | |сипаты.? |қандай әліпбиге көшу |картасы. Тілдерді | | |керек? |топтастыру, семьялық | | | |тілдер. | |4. Ф. де Соссюрьдің тіл |4. Қазақ тілінің |4. «Тіл-қатынас құралы. | |жайлы еңбектері. |кеңестер одағы |Тілдің жүйелік қасиеті» | | |тұсындағы тілдермен |тақырыбына эссе жазу. | | |әсері | | |5. Фонетика саласындағы |5. Тілдің |5. Көнерген сөздер. | |соңғы еңбектер |классификациясына |Неалогизмдер. Кірме | | |сөзжұмбақ құрастырыңыз |сөздер. Фразеологизмдер | | | |(коммуникативті, | | | |номинативті) тақырыптарына| | | |реферат жазу. | |6. Функционалды грамматика |6. Лингвистика және |6. Терминдерге арналған | | |семиотика. |сөздік дәптер. | | | |Сөздіктермен жұмыс жасау. | |7. Тіл типтері. |7. Тілдің дамуы |7. Сөз таптары мәселесінің| |Лингвистикалық типология. |тақырыбында «Жұлдызды |тіл білімінде қойылысы. | | |сәт» сабағына жоспар |Сөз таптарының шығуы мен | | |жасаңыз |дамуы. Реферат дайындау. | |8. Тіл-жүйе. Тілдің ішкі |8. Адамның тілі және |8. Тілдің дамуындағы - | |құрылымы. |мінез-құлқы. |жазудың ролі. Анкета | | | |толтыру. | |9. Жалпы фонетика. |9. Тіл және әлемді |9. «Тілдердің | | |қабылдау. |генеологиялық | | | |классификациясы» | | | |тақырыбына қосымша | | | |әдебиеттер дайындау. | |10.Жалпы морфология. |10.Тіл туралы |10. «Тілдердің | | |постулаттар жинағы. |типологиялық | | | |классификациясы». Реферат | | | |жазу. | |11. Жалпы синтаксис. |11. Қазақ тілі- |11. Ф. де Соссюрдың | | |жалпытүркітанудың |лингвистикалық | | |құрамдас бөлігі. |көзқарастары. | |12. Жалпы семантика. |12.Тілге дейінгі және |12.Әлем тілдерінің | | |тілден тыс ойлау |жалпы симаникасы туралы | | |мәселесі. |баяндама жазу | |13. Ресей тіл білімі. |13. Компьтерлік |13.Қазіргі уақыттағы | | |лингвистика. |техниканың өсуі | |14. Қазіргі қазақ тіл |14. Герменевтика және |14. Қазіргі уақыттағы | |білімі. |риторика. |қазақ тілінің ролі туралы | |15. Паралингвистика. |15. Тіл біліміндегі |15. Барлық материалдарды | | |эксперимент. |қортындылау | 7. «ТІЛ БІЛІМІНЕ КІРІСПЕ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте Апталар123456789101112131415Д Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д А2Д Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д АБ2 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Аханов.К. Тіл білімінің негіздері. Алматы,1973; 1994. 8.1.2. Қордабаев . Т. Жалпы тіл білімі . Алматы, 1999. 8.1.3. Қалиев .Б. Жалпы тіл білімі . Алматы, 2000. 8.1.4. Хасенов. Ә. Тіл білімі . Алматы, 1996. 8.1.5. Общее языкознание . Внутренняя структура языка. М,1972 8.1.6. Бенвенист . Э. Общая лингвистика . М , 1974. 8.1.7. Соссюр Ф. де Труды по языкознанию. М, 1977. 8.2. Қосымша әдебиеттер Дополнительная литература Алматы,1997. 8.2.1. Аманжолов. А.С. Қазақша-орысша лингвистикалық терминдер. 8.2.2. Сулейменова Э.Д., Н.Ж. Шаймерденова «Тіл білімі сөздігі» Алматы, 1998. 8.2.3. Березин. Ф.М. «Очерки по языкознанию в Росий. Москва,1968. 8.2.4. Балли Ш. Общая лингвистика и вопросы французского языка. М., 1955г. 8.2.5. Гумбольдт В. Фон Избранные труды по языказнанию. М., 1984г. 8.2.6. Сепир Э. Избарнные труды по языкознанию и культурологии. М., 1993г. 8.2.7. Бюллер К. Теория языка. М., 1992г. 8.2.8. Леотьев А.А. Психолингвистика. М., 1967г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz