Файл қосу
Жасөспірімдер спортының негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-36.1. | | | |32 /01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от 18. 09. 2013 г. | | |«Жасөспірімдер спортының| | | |негіздері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жасөспірімдер спортының негіздері» 5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы _______________________ «____»___________ 20___ж., Ерменова Б.О. - «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемелері» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемелері» кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______ Б.Н.Прохоров 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған «Жасөспірімдер спортының негіздері » пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Жасөспірімдер спортының негіздері» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; -«5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының 2006 жылы «Балалар мен жасөспірімдер спортының негіздері» пәніне арналған кәсіби жоғары білім бағдарламасы Типтік оқу жоспары ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі» курсы дене тірбиесі және спорт мамандығына оқытылтын негізгі пәндерге жатады. Бұл әдістемелік нұсқау «050108 – Дене тәрбиесі және спорт» мамандығында оқитын студенттерге арналған. Себебі, балалардың, жетіншектердің және жасөспірімдер мен қыз балалардың спорттық дайындығын жүргізуші жаттықтырушылар мен оқытушылар жасөспірімдер спортының ерекшелігін жақсы білуі міндетті. Сондықтан «Балалар мен жасөспірімдерспортының негізі» курсы болашық оқушылармен жаттықтырушыларды жасөспірім спортшылардың сабағына керекті негізгі білімдермен қаруландырады. Дене шынықтыру мұғалімі және жаттықтырушының мақсаты ғылыми негізделген қызметте балалардың және жасөспірімдердің ағзасын терең білуді талап етеді. Жас ерекшеліктеріне байланысты ағзасының дамуы, олардың дене жүктемесіне бейімделуі және қалыптасқан физиологиялық механизмдер ерешеліктерімен таныстыру болып табылады. 3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі» курсын оқыту мақсаты басқа пәндермен тығыз баланыстырыла отырып студенттерге, блашақ дене тәрбиесі мен спорт мамандарына баалар жіне жасөспірімдер спортының негізгі тұстарынан хабардар ете отырып, біліммен сусындандырады. Елімізде спорт ізбасарларын дайындайтын негізгі база жасөспірімдер спортының рөлі жыл өткен сайын дамуда. Әлемдік деңгейдегі спорттық жетістіктер жсөспірім спортшылармен жұмыс жасауды үздіксіз ізденуді, жаңа ғылыми жетістіктерді, әдістемелер мен жоғарғы жетістікке жетудің қолайлы жолдарын қарастыруды талап етеді. 3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушының мақсаты ғылыми негізделген қызметте балалардың және жасөспірімдердің ағзасын терең білуді талап етеді. Жас ерекшеліктеріне байланысты ағзасының дамуы, олардың дене жүктемелеріне бейімделуі және қалыптасқан физиологиялық механизмдер ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі» курсы дене шынықтыру мен спорт саласындағы болашақ мамандардың қызметімен тікелей байланысты. Студенттер жас кезеңдері бойынша білім негізіне ие болады және барлық жасөспірім жастағы және ересек адамдардың психологиялық және анатомо- физиоогиялық ерекшеліктерін қолданбалы аспетіде терең үйрене отырып, дене шынықтыру сабақтары мен сауықтыру іс-шараларының міндеттерін тиімділікпен ісе асырады. Сонымен қатар оқыту мен тәрбиелеудің басты факторларымен және жасөспірім балалардың қалыптасу мен дамуы процессіндегі қызметтің кейбір заідылықтарымен танысады. 3.4Оқып-білудің нәтижелелері: «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі» курсынан семинар сабағы оқу сабақтарының негізгі формасы. Сол арқылы бұл пәннің лекциясын терең меңгеруге болады. Студенттерді дене шынықтыру және спорт мамандығына байланысты оқулықтармен, әдебиеттермен ізденіп, ғылыми жұмыстарға қызығушылығын оятады. Пән бойынша әдістемелік нұсқауда семинар тақырыптары, жоспарлар, студенттердің өзінді жұмыстары, бақылау жұмысы тақырыптары және емтихан сұрақтарымен қамтамасыз етіледі. «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі» курсы екі тараудан тұрады: - Балалар мен жасөспірімдер спорты жүйесінің негізі. - Балалар мен жасөспірімдер спортшыларды жаттықтыру қызметі. Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек: 3.5Курстың пререквизиттері: - жалпы педагогика -этнопедагогика -жалпы психология -анатомия және спорттық морфология негіздері 3.6 Курстың постреквизиттері: - жаттықтырушылық практика 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: |Курс |Семест| | |р | |1 |2 | |МОДУЛЬ 1. Кіріспе. Жас өспірімдер спортының ұйымдастырушылық-әдістемелік | |негіздері | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. «Балалар мен жасөспірімдер спортының негіздері» ілімі мен |2 | |пәнінің даму тарихы және оны айқындаушы негізгі кезеңдері. | | |- «Балалар мен жасөспірімдер спортының негізі»ғылыми және оқу пәні | | |ретінде, оның құрылымы. | | |- Негізгі түсініктерді анықтау: балалар, жасөспірімдер спорты, | | |спорттық даярлық, спорттық машықтану, спорттық машық құралы мен | | |әдісі, спортшының көпжылдық даярлығы, спорттық бағдар мен іріктеу. | | |Тақырып: Жас спортшыларды іріктеудің қазіргі заман жүйесі |2 | |Іріктеу жүйесінің негізгі түсініктері, спорттық-тәсілдік, дене | | |даярлығының бастапқы деңгейі, дене қабілеттерінің дамуы, спорттық | | |дарындылық, спорттық бағдар, жас спортшыларды іріктеу кезеңі. | | |Спорт мектептерінде іріктеу шарты: дәрігерлік-биологиялық, | | |педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік. | | |Тақырып: Жасөспірімдер спортының анатомиялық-физиологиялық негіздері |2 | |Спортпен айналысу үрдісіне адам ағзасының жас ерекшелік құрылысы және| | |қызметі, бұлшық ет аппараты және қозғалыс қызметін демеу, спортшы | | |ерекшілігі, бұлшық ет қызметіндегі жүрек соғу ерекшелігі. | | |Адамның қозғалыс тәсілі, қозғалыс тәсілін меңгеру және даму | | |ерекшелігі, спорттық тәсілдің физиологиялық ерекшелігі, машыққандық | | |дамуының физиологиялық шарты. | | |Тақырып: Жасөспірімдер спортының ұйымдастыру-әдістемелік негізі |2 | |Жасөспірімдер спортының теориясы және методикасының ғылыми және оқу | | |пәні ретінде құрылуы. | | |Жасөспірімдер спортының қоғамдағы орны. | | |Жасөспірімдер спорты теорисының методологиялық негізі мен ғылыми | | |зерттеулер әдістемелері. | | |Оқыту, жаттықтыруды ұйымдастару формалары мен жаттықтыру әдістері | | |арасындағы қатынас. | | |Әр жастағы балаларға арналған спорттық жарыстар. | | |Тақыры: Жеке тұлғаның қабілеті және спорт сабақтарын таңдауы |2 | |Іріктеуге қойылатын педогогикалық талаптар. | | |Дарындылық және спортқа қабілетінің құрылымы. | | |Спортқа дарындылық және қабілеттілікке үйретудің жүйелі қатынасы. | | |Өзін-өзі жетілдіру процессінің әдістемесі мен мазмұны | | |Ұжым арқылы жеке тұлғаға ықпал етудің әдістемесін іске асыру. | | |Белсенділікке баулу жодары | | |Спортшының жеке тұлғасының бағытталығы | | |Тақырып: Жасөспірімдер спортының физиологиялық негізі |2 | |Адам қозғалысының техниасы | | |Спорттық қызмет кезіндегі ағзаның күйі | | |Қимыл техникасын меңгеру және бейімділікті жетілдіру | | |Жасөспірім жастағы спрттық жаттығулар ерекшеліктері | | |Жаттығу деңгейін көтерудің ағзаға физиологиялық әсері | | |Жасөспірім спортшылрдың қимы дағдыларының дамуының физиологиялық | | |механизмдері | | |Машықтану жүктемелерін физиологиялық негіздеу | | |Тақырып: Жасөспірімдер спортының педагогикалық негізі |2 | |Жасөспірім спортшылармен жүргзілетін тәрбие жұмыстары | | |Жасөспірім спортшыларды тәрбиелеудегі негізгі міндеттер | | |Жеке тұлғаны педагогикалық тұрғыдан түсінудің, оны қалыптастыру, | | |тірбиееу және дамыту факторларының әдістемелік негізі. | | |Жасөспірім спортшылардың спорттық мінез-құлқын тәрбиелеу. | | |Жасөспірімдерді тәрбиелеудің кешенді амалы | | |Тәрбие мақсатында барық оқу жұмыстары мен сабақтар, саяси тәрбиелік | | |шаралар,мәдени ағартушылық және спорттық жарыс шараларын пайдалану. | | |Спорттық педагогиканың спорттық психология, дене тәрбиелеу | | |мәдениетінің ілімі мен әдісі, спорттық физиология, спорттық медицина | | |т.б. арнайы урстар мен пәнаралық байланысы. | | |Тақырып: Балалар және жасөспірімдер спорты жүйесінің қызметі |2 | |Спорттық дайындық комплексті әсердің педагогикалық жүйесі | | |Көпжылдық спорттық дайындық жүйесінің мазмұны | | |Жасөспірім спортшылардың жаттықтырушысының кәсіпқойлық әрекетіне | | |қойылатын қазіргі талаптар | | |Жалпы білім беретін мектептерде оқушылардың дене тәрбиесі туралы | | |ережелер | | |Балалр мен жасөспірімдердің спорттық мектептері олимпиадалық | | |резервтердің арнайы балалар және жасөспірімдерге арналған спорт | | |мектертерінің, жоғарғы спорттық шеберлік мектептерінің жұмысын | | |ұйымдастыру жұмыстарына жалпы сипаттама | | |Жасөспірімдер спорт мектебінде ұзақ мерзімдік бірнеше жылға,торташа | | |бір жылға және таяу араға оқу тоқсанына, бір айға белгіленген | | |міндеттер | | |МОДУЛЬ 2 Балалар мен жасөспірім спортшыларды жаттықтыру қызметі | |Дәріс сабақтары | |Тақырып:Бастапқы спортқа мамандандырудың бөлімдері. |2 | |Дайындықтың негізгі міндеттері | | |Дене шынықтыру-спорт қызметіне ынталандыру;адамгершілік пен спорт | | |этикаарына сәйкес тәртіп әдістері | | |Спорттық тактика және техниканы жетілдіру | | |Дене қабілеттерін тәрбиелеу | | |Спортшының психикаық және дене қасиеттерінің бірлігі | | |Тактика-спортшының спорттық нәтиже жолындағы,ақыл-ерік күресі | | |Спорттағы тактикалық дайындық пен психикалық қызмет дамуының | | |байланысы | | |Тақырып:Қалаған спорт түрінен тереңдетіп жаттықтыру бөлімдері. |2 | |Дайындық жетілдірудің негізгі міндеттері | | |Спорттық тактика және техниканы жетілдіру | | |Жасөспіріс спортшылардың психлогиялық дайындығын жетілдіру | | |Дене қабілетін жетідіру | | |Жоғарғы спорт жағдайындағы тәрбиелік процесстің жалпы және ерекше | | |заңдылықтары | | |Спорттағы бәсекелелестіктің кері ықпалдарын болдырмаудың | | |жолдары(қақтығыстар, менсінбеушіліктің бой көтеруі,менменді және | | |т.б.) | | |Спорттағы тереңдетілген жеке тәрбиеік жұмыстардың мүмкүндіктері | | |Спортшының нақты жарысқа деген психологиялық дайындығы | | |Тақырып: Жас спортшылардың машықтану ерекшеліктері |2 | |Дене даярлығының ерекшеліктері, дене қабілетінің дамуы, төзімділік, | | |иілгіштік, ептілік, күш және шапшаңдықты тәрбиелеу құралы мен әдісі, | | |дене қабілеттерін тәрбиелеуге әсер етуші факторлар, жеке машықтану | | |сабағының тәртібі, машықтанудағы кіші, орта, үлкен циклдері. | | |Тәсілдік даярлығының ерекшелігі: тәсілдік даярлық кезеңдері, қозғалыс| | |дағдылары, тәсілдік даярлықтың құралы мен әдісі, сабақтар тәртібі. | | |Тактикалық даярлығының ерекшелігі: тактика түрлері, тактика | | |даярлығының құралы мен әдісі, сабақтар тәртібі. | | |Психикалық даярлығының ерекшелігі: қозғалысты үйрету, үрдісі, жүйке | | |жүйесінің ерекшелігі, балалар жүйке қызметінің негізгі түрлері. | | |Тақырып: Жас спортшылар даярлығының көпжылдық жүйесі |2 | |Бастапқы даярлық кезеңінің сипаттамасы: оның ұзақтығы, міндеттері, | | |құралдары, әдістері, даярлық талаптары. | | |Бастапқы спорттық мамандық кезеңінің сипаттамасы: оның ұзақтығы, | | |міндеттері, құралдары, әдістері мен даярлық талаптары. | | |ТАСТ жетілдіру және тереңдете машықтану кезеңінің сипаттамасы, оның | | |ұзақтылығы, міндеттері, құралдары, әдіс даярлық талаптары. | | | | | |Тақырып: Жасөспірім спортшылардың дайындығын басқарудағы бақылау |2 | |жүйесі. | | |Спорт мектептерінде оқу-машықтану үрдісін жоспарлау, көпжылдық, | | |жеделдік және топтық жоспарлау. | | |Спорттық машықтанудың тиімділігін есептеу көпжылдық дайындық | | |барысында құжаттарды бақылау, жылдық даярлық үрдісіндекүнделікті | | |қызметті бақылау. | | |Тақырып: Кейбір спорт түрлеріндегі машықтану ерекшеліктері |2 | |Басқару қызметі, қағидалары мен әдістері | | |Спорт мектептеріндегі комплексті бақылаудың методологиялық негізі | | |Педагогикалық бақылаудық мөлшерлі көрсеткіштері | | |Спорт мектептеріндегі кешенді дәрігерлік бақылаудың ерекшелігі | | |Оқу-тәрбие ісін басқару жүйесіндегі оқытушы мен жаттықтырушы | | |Жасөспірімдер спорты бойынша маман қызметіндегі педпгогикалық | | |басқарудың ерекшеліктері | | |Бақылау-басқарудың негізгі бір түрі | | |Тақырып:Балалар мен жасөспірімдер спорт мектебінде оқу-машықтану |1 | |үрдісін ұйымдастыру | | |Дене жаттықтыруларын топтастыру. Спорттық мамандықтың физиологиялық | | |өздеріне тән ерекшеліктері. | | |Тақырып: Спорттық машықтануды жоспарлау және тиімділігін есептеу |1 | |Балалар мен жасөспірімдер спортының мектебінің жобасы. Спорт түрлері | | |бойынша спорт мектебіне түсушілердің жас ерекшеліктері, топтардың | | |сиымдылығы, бастауыш даярлық тобына , оқу-машықтану тобына, спорттық | | |жетілдіру тобына спорттық даярлықтарына қойылатын талаптар. | | | |30 | Практикалық, семинар сабақтарының мазмұны |1 тарау: Балалар мен жасөспірімдер спорт жүйесінің негізі | | |Тақырып: Балалар мен жасөспірімдер спортының ұйымдастыру –әдістемелік|1 | |негізі | | |Тақырып: Жеке тұлғаның қабілеті және спорт сабақтарын таңдауы |1 | |Тақырып:Жасөспірімдер спортының физиологиялық негіздері |1 | |Тақырып: Жасөспірімдер спортының педагогикалық негізі |1 | |Тақырып: Балалар мен жасөспірімдер спорты жүйесінің қызметі |1 | | | | |Тарау2: Балалар мен жасөспірім спортшыларды жаттықтыру қызметі | | |Тақырып: Бастапқы спортқа мамандандырудың негізі |1 | |Тақырып: Қалаған спорт түрін тереңдетіп жаттықтыру бөлімдері |1 | |Тақырып: Жас спортшылардың машықтану ерекшеліктері |1 | |Тақырып: : Жас спортшылар даярлығының көпжылдық жүйесі |1 | |Тақырып: Жасөспірім спортшылардың дайындығын басқарудағы бақылау |1 | |жүйесі. | | |Тақырып: Кейбір спорт түрлеріндегі машықтану ерекшеліктері |1 | |Тақырып: Балалар мен жасөспірімдер спорт мектебінде оқу-машықтану |2 | |үрдісін ұйымдастыру | | |Тақырып: Спорттық машықтануды жоспарлау және тиімділігін есептеу |2 | |ЖИЫНЫ: |15 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1. Жасөспірімдер спортының ұйымдастыру-әдістемелік негізі 5.2. Жасөспірімдер спортының физиологиялық негізі 5.3. Жасөспірімдер спортының педагогикалық негізі 5.4. Жас спортшылардың машықтану ерекшеліктері 5.5. Жасөспірім спортшылардың дайындығын басқарудағы бақылау жүйесі. 5.6. Балалар мен жасөспірімдер спорт мектебінде оқу-машықтану үрдісін ұйымдастыру 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өз бетімен оқып|Бақылау | | |құралдар, |үйренуге |нысанасы | | |ТОҚ, |арналған | | | |зертханалық |сұрақтар | | | |тақталар | | | | |(стенд) | | | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Балалар мен |Жалпы білім |Дәріс |Жасөспірімдер |Әңгімелесу,| |жасөспірімдер |беретін |материалдары |сспортының |өздік | |спортының |мектептердегі |бойынша |ееркшеліктеріне|жұмыс | |ұйымдастыру |сыныптан тыс |презентацияла|сәйкес |тапсырмалар| |–әдістемелік негізі|жұмыстар |р, |жаттықтыру |ының | | | |дидактикалық |үрдісін |түрлерін | | | |материалдар |ұйымдастыру, |жазбаша | | | | |қазіргі таңдағы|орындау | | | | |ссаясат, | | | | | |тұрғылықты | | | | | |жерлердегі | | | | | |спорт саласы | | | | | |т.с.с. | | | |Мектептен тыс | | |Әңгімелесу,| | |мекемелердегі | | |өздік | | |дене шынықтыру | | |жұмыс | | |және спорт | | |тапсырмалар| | |жұмыстары | | |ының | | | | | |түрлерін | | | | | |жазбаша | | | | | |орындау | |Жеке тұлғаның |Спарт саласына |Дәріс | |Әңгімелесу,| |қабілеті және спорт|жасөспірімдерді|материалдары |Іріктеуге |өздік | |сабақтарын таңдауы |іріктеп алу |бойынша |қойылатын |жұмыс | | |ерекшеліктері |презентацияла|педогогикалық |тапсырмалар| | | |р, |талаптар. |ының | | | |дидактикалық |Дарындылық және|түрлерін | | | |материалдар |спортқа |жазбаша | | | | |қабілетінің |орындау | | | | |құрылымы. | | | | | |Спортқа | | | | | |дарындылық және| | | | | |қабілеттілікке | | | | | |үйретудің | | | | | |жүйелі | | | | | |қатынасы. | | | | | |Өзін-өзі | | | | | |жетілдіру | | | | | |процессінің | | | | | |әдістемесі мен | | | | | |мазмұны | | | | | |Ұжым арқылы | | | | | |жеке тұлғаға | | | | | |ықпал етудің | | | | | |әдістемесін | | | | | |іске асыру. | | | | | |Белсенділікке | | | | | |баулу жодары | | | | | |Спортшының жеке| | | | | |тұлғасының | | | | | |бағытталығы | | | | | | | | | |Салауатты өмір | | |Әңгімелесу,| | |салтын | | |өздік | | |жасөспірімдер | | |жұмыс | | |бойында | | |тапсырмалар| | |қалыптастыру | | |ының | | |және таңдап | | |түрлерін | | |алған спорт | | |жазбаша | | |түрлерін | | |орындау | | |тереңдете | | | | | |жаттығуларына | | | | | |себепкер болу, | | | | | |жасөспірімдерді| | | | | |спорт түрлерін | | | | | |таңдап | | | | | |алуларына | | | | | |көмектесу | | | | |Жасөспірімдер |Адамзат |Дәріс |Адам |Әңгімелесу,| |спортының |ағзасының |материалдары |қозғалысының |өздік | |физиологиялық |ерекшеліктері |бойынша |техниасы |жұмыс | |негіздері | |презентацияла|Спорттық қызмет|тапсырмалар| | | |р, |кезіндегі |ының | | | |дидактикалық |ағзаның күйі |түрлерін | | | |материалдар |Қимыл |жазбаша | | | | |техникасын |орындау | | | | |меңгеру және | | | | | |бейімділікті | | | | | |жетілдіру | | | | | |Жасөспірім | | | | | |жастағы спрттық| | | | | |жаттығулар | | | | | |ерекшеліктері | | | | | |Жаттығу | | | | | |деңгейін | | | | | |көтерудің | | | | | |ағзаға | | | | | |физиологиялық | | | | | |әсері | | | | | |Жасөспірім | | | | | |спортшылрдың | | | | | |қимы | | | | | |дағдыларының | | | | | |дамуының | | | | | |физиологиялық | | | | | |механизмдері | | | | | |Машықтану | | | | | |жүктемелерін | | | | | |физиологиялық | | | | | |негіздеу | | | |Жасөспірімдер | | |Әңгімелесу,| | |дене | | |өздік | | |дамуларының | | |жұмыс | | |ерекшеліктері, | | |тапсырмалар| | |физиологиялық | | |ының | | |дамулары | | |түрлерін | | | | | |жазбаша | | | | | |орындау | | |Дене сапаларын | | |Әңгімелесу,| | |дамытудың | | |өздік | | |жолдары мен | | |жұмыс | | |әдістері | | |тапырмалары| | | | | |ның | | | | | |түрлерін | | | | | |жазбаша | | | | | |орындау | |Жасөспірімдер |Жасөспірімдерді|Дәріс |Жасөспірім |Әңгімелесу,| |спортының |тәрбиелеу және |материалдары |спортшылармен |өздік | |педагогикалық |жан-жақты |бойынша |жүргзілетін |жұмыс | |негізі |жетілдірудің |презентацияла|тәрбие |тапсырмалар| | |ерекшеліктері |р, |жұмыстары |ының | | | |дидактикалық |Жасөспірім |түрлерін | | | |материалдар |спортшыларды |жазбаша | | | | |тәрбиелеудегі |орындау | | | | |негізгі | | | | | |міндеттер | | | | | |Жеке тұлғаны | | | | | |педагогикалық | | | | | |тұрғыдан | | | | | |түсінудің, оны | | | | | |қалыптастыру, | | | | | |тірбиееу және | | | | | |дамыту | | | | | |факторларының | | | | | |әдістемелік | | | | | |негізі. | | | | | |Жасөспірім | | | | | |спортшылардың | | | | | |спорттық | | | | | |мінез-құлқын | | | | | |тәрбиелеу. | | | | | |Жасөспірімдерді| | | | | |тәрбиелеудің | | | | | |кешенді амалы | | | |Спорт | | |Әңгімелесу,| | |топтарымен | | |өздік | | |жұмыс атқару, | | |жұмыс | | |жаттықтырушылар| | |тапырмалары| | |қызметі | | |ның | | | | | |түрлерін | | | | | |жазбаша | | | | | |орындау | |Жас спортшылардың |Дене сапаларын |Дәріс |Басқару |Әңгімелесу,| |машықтану |дамытудың |материалдары |қызметі, |өздік | |ерекшеліктері |жолдары мен |бойынша |қағидалары мен |жұмыс | | |әдістері |презентацияла|әдістері |тапсырмалар| | | |р, |Спорт |ының | | | |дидактикалық |мектептеріндегі|түрлерін | | | |материалдар |комплексті |жазбаша | | | | |бақылаудың |орындау | | | | |методологиялық | | | | | |негізі | | | | | |Педагогикалық | | | | | |бақылаудық | | | | | |мөлшерлі | | | | | |көрсеткіштері | | | | | |Спорт | | | | | |мектептеріндегі| | | | | |кешенді | | | | | |дәрігерлік | | | | | |бақылаудың | | | | | |ерекшелігі | | | | | |Оқу-тәрбие ісін| | | | | |басқару | | | | | |жүйесіндегі | | | | | |оқытушы мен | | | | | |жаттықтырушы | | | |Айлық, апталық | | | | | |жаттықтыру | | | | | |үрдістері | | | | |Спорттық |Жылдық жоспар, |Дәріс |Жас |Әңгімелесу,| |машықтануды |тақырыптық және|материалдары |спортшылардың |өздік | |жоспарлау және |күнделікті |бойынша |жаттықтыру |жұмыс | |тиімділігін есептеу|жоспардың |презентацияла|үрдісін |тапсырмалар| | |түрлері |р, |жоспарлау, |ының | | | |дидактикалық |жаттықтырушылық|түрлерін | | | |материалдар |практиканың |жазбаша | | | | |құжаттарына |орындау | | | | |көңіл аудару, | | | | | |үлкен, орташа, | | | | | |кіші жаттығу | | | | | |циклдері | | | | | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы |№ |Әдебиеттер аты |Баспа саны |Студент|Пайызы | | | | |тер | | | | | |саны | | | |МатвеевА.П., Мельников |2 |17 |0,1 | |1 |С.В.»Методика ФВ с основами | | | | | |теории»М,. 1991 | | | | |2. |Железняк Д.Д., Петров П.К.»Основы|8 |17 |0,4 | | |научно-методической деятельности | | | | | |в ФКиС»М., 2002 | | | | |3 |Кофман Л.Б. «Настольная книги |12 |17 |0,70 | | |учителя ФК» М.,1998 | | | | |4 |Уаңбаев Е.Қ. «Дене тәрбиесінің |7 |17 |0,41 | | |негіздері»Алматы 2000 | | | | |5 |Минаев Б.Н., Шиян Б.Н. «Основы |20 |17 |1,18 | | |методика ФВ школьников» М. 1989 | | | | |6 |Дүкенбаева Н. «Мектеп жасындағы |3 |17 |0,18 | | |балаларды ойын арқылы | | | | | |адамгершілікке тәрбиелеу» Алматы | | | | | |1992 | | | | |7 |Ашмарин Б.А. «ТМФКиС»-М., 1979, |12 |17 |0,70 | | |1990 | | | | |8 |Теория и методика ФК иС- 2-х тома|20 |17 |1,18 | |9 |Филин В.П. тренировка юных |12 |17 |0,70 | | |спртсменов.-М.:ФКиС, 1965г. | | | | |10 |Филин В.П.,Фомин. Основы |1 |17 |0,05 | | |юношеского спорта .-М.:ФКиС,1980.| | | | |11 |Рудик П А. Психоогия и |6 |17 |0,4 | | |современный | | | | | |спорт.-М.:ФКиС,1973г,14с. | | | | |12 |Мұстафаев Е.Т. Қыз балаларды |1 |17 |0,05 | | |спортқа баулудың ейбір | | | | | |аспектілері.-Қызылорда.2004ж. | | | | |13 |Тайжанов С.,Құлназаров А., Дене |10 |17 |0,6 | | |тәрбиесі. Алматы «Жазушы» 2002ж. | | | | |14 |Холодов Ж К., Кузнецов В С. |8 |17 |0,5 | | |Теория и методика физичесого | | | | | |воспитания и спорта.-М.:2000г. | | | | Ұсынылатын әдебиеттер: 1. МатвеевА.П., Мельников С.В.»Методика ФВ с основами теории»М,. 1991 2. Железняк Д.Д., Петров П.К.»Основы научно-методической деятельности в ФКиС»М., 2002 3. Кофман Л.Б. «Настольная книги учителя ФК» М.,1998 4. Уаңбаев Е.Қ. «Дене тәрбиесінің негіздері»Алматы 2000 5. Минаев Б.Н., Шиян Б.Н. «Основы методика ФВ школьников» М. 1989 6. Дүкенбаева Н. «Мектеп жасындағы балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу» Алматы 1992 7. Ашмарин Б.А. «ТМФКиС»-М., 1979, 1990 8. Теория и методика ФК иС- 2-х тома 9. Филин В.П. тренировка юных спртсменов.-М.:ФКиС, 1965г. 10. Филин В.П.,Фомин. Основы юношеского спорта .-М.:ФКиС,1980. 11. Минаев Б Н., Шиян Б М. Основы методики физического воспитания школьников. –М. «Просвещение» 1989г. 12. Филин В П. Теория и методик юношеского спорта.-М.:ФКиС,1987. 13. Волков Л.В. теория и методика детского и юношеского спорта.-К.: Олимпийская литература, 2002г. 14. Набатникова М.Я. основы управления подготовкой юных спортсменов .- М.:ФКиС,1982г. 15. Рудик П А. Психоогия и современный спорт.-М.:ФКиС,1973г,14с. 16. Мұстафаев Е.Т. Қыз балаларды спортқа баулудың ейбір аспектілері.- Қызылорда.2004ж. 17. Холодов Ж К., Кузнецов В С. Теория и методика физичесого воспитания и спорта.-М.:2000г. 18. Бұғыбаева С Ж., Бөлекбаева А Е., Лесбекова Р Б., Дене жаттығуларының физиологиясы. Оқу құралы. Алматы-2002ж. 19. Иванов Г. Физическое воспитание.-Алматы-1995г. 20. Тайжанов С.,Құлназаров А., Дене тәрбиесі. Алматы «Жазушы» 2002ж. 21. Қасымбекова С., Мырзамед Д. Дене тәрбиесі. Алматы «Атамұра» 2001 ж. ----------------------- 2 6
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz