Файл қосу
Шет тілін оқытудың психологиялық негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |2-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.01/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Шетел тілдерін оқыту |_____2013 жылғы | | |психологиясы» пәнінің |№ 1 басылым | | |оқытушыға арналған | | | 5В010300 «Педагогика және психология» 2 курс мамандығына арналған «Шетел тілдерін оқыту психологиясы» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Педагогикалық психология” кафедрасының оқытушысы Оспанова Қ.Ш. “______” __________ 2013 ж 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2013 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «18» 09. 2013ж. ОӘК төрағасы________________ 4 «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ Шетел тілдерін оқыту психологиясы пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В011900 «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы Жалпы психология пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011жылғы «_08_» _тамыз__ №349__ бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - «5 В010300» «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазіргі қоғамдағы саяси экономикалық , әлеуметтік және т.б. өзгерістер ғылым мен техниканың жедел қарқынды дамуы, барлық салаларда кәсіби біліктілігі жоғары мамандарды, әсіресе педагогикалық мамандар даярлауды түбегейлі жақсартуды және сапалы өзгертуді талап етуде. Осы мәселеде психология ғылымының алар орны ерекше. Әрбір жоғары маман білікті болу үшін психика дамуының механизмінің оның жалпы заңдылықтарынан хабардар болуы керек. Сондықтан қазіргі психологиялық ғылымдар талаптарын есепке алу, тұлға мен қоғамның қазіргі өзгерісі жағдайында оның ролі мен әсерін көрсету қажет. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге шетел тілінің психологиялық ерекшеліктерін оқу пән ретінде көрсету, қазіргі заман технологияларын меңгерудегі олардың психолингвистикалық біліктілігін қалыптастыру және жас ерекшелігіне сай шетел тілін үйрету әдістерін қолдану. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: • студенттерді шетел тілін оқытудағы психологиялық және психолингвистикалық мәселелерімен таныстыру. • жас ерекшеліктеріне байланысты шетел тілін меңгерудегі психологиялық және педагогикалық білім, іскерлік, дағдыны жүйлендіру. • қазіргі заманның психолингвистикалық жетістіктеріне негізделген кәсіби маңызды іскерліктің жүйесін қалыптастыру. • болашақ шетел тілі ұстазының шығармашылық, аналитикалық іс- әрекеттерінің теориялық болжамдарын белсенді түрде қалыптастыру. • кәсіби педагогикалық іс-әрекеттегі студенттердің шетел тілін инновация технологиялар аркылы үйрену барысындағы танымдық қызығушылықтарын дамыту. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: • шетел тілін меңгеру барысындағы қарым-қатынастьң құралы ретінде оқушының танымдық іс-әрекеттерін басқару. • шетел тілін меңгеру барысындағы оқушының мүмкіндігін зерттеу мақсатында жас ерекшеліктер және педагогикалық психология әдістерін қолдану. • тілді меңгеру барысындағы психолингвистикалық білімге негізделіп және оқытылатындардың жас ерекшеліктерінің дамуын біле отырып олардың білім деңгейін талқылау. • тілді меңгеру және қолдану барысындағы білім, іскерлік, дағдының калыптасуына ықпал ететін ыңғайлы жағдайды анықтау. • шетел тілінің психолингвистикалық ерекшеліктерін ескере отырып сабақты жоспарлау, өткізу және талдау. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Пәнге кіріспе», «Тіл біліміне кіріспе», «Жалпы педагогика», «Этнопедагогика», «Жалпы психология», «Жас ерекшеліктері психологиясы», «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері», сонымен қатар оқу-тәрбие және оқулық таныстыру тәжірибиесі. 3.6 Курстың постреквизиті: Екінші шетел тілді үйрету әдістемесі», «Шетел тілін оқытудағы әдісттердің тарихы», «Шетел тілді оқытудағы арнайы бағытталған әдістер». 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | | |Тақырып 1. Шет тілін оқытудағы психологиялық негіздер. |1 | |Тақырып 2. Оқу пәні ретінде шет тілінің ерекшеліктері. |1 | |Тақырып 3. Психологиялық және лингводидактикалық аспект. |1 | |Тақырып 4. Шет тілін оқытудағы жеке әрекет сәйкестігі. |2 | |Тақырып 5 Шет тілін оқыту үрдісі. |1 | |Тақырып 6. Шет тілін оқытуда ақыл ой еңбегін қалыптастыру. |2 | |Тақырып 7. Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым қатынас. |2 | |Тақырып 8. Жаңа психо-педагогикалық әдістер. |2 | |Тақырып 9. Оқудың әртүрлі кезеңіндегі шет тілін психологиялық |2 | |меңгеруі. | | |Тақырып 10. Оқуды қалыптастыру үрдісінде оқытушының әсері. |1 | |Тақырып 11. Сөйлеудің психологиялық және нейрофизиологиялыық |1 | |механизмдері. | | |Тақырып 12. Оқытудың әртүрлі сатысында шет тілін меңгеру |1 | |психологиясы. | | |Тақырып 13. Мектепте оқыту барысында шет тілдерін үйрену, дағды |1 | |қалыптасу ерекшеліктері. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | | №1 Тәжірибелік. Шет тілін оқу пәні ретінде қолдану |1 | |1. Шет тілі дегеніміз не? | | |2. Оны қолданудың маңыздылығы | | |№2-Тәжірибелік. Шет тілін оқытудағы жеке әрекет сәйкестігі |1 | |1. Шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру | | |2. Тіл шеберлігін қалыптастыру | | |№3-Тәжірибелік. Сөйлеудің психологиялық және нейрофизиология |1 | |лық механизмдері | | |1 тілді дамыту | | |2 сөйлеу ой өрісін дамыту | | |№4 Тәжірибелік. Оқытудың әртүрлі сатысында шет тілін меңгеру |1 | |психологиясы. | | |Оқытудың әртүрлі сатысында шет тілін меңгеру психологиясы. | | |1 бастауыш сыныптарда | | |2 орта жастағы кластарда | | |3 жоғары сыныпта | | |1 топтарда | | |2 кішігірім топтарда | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Шет тілін оқытудың психологиялық негіздері 5.2 Шет тілінің оқу пән ретіндегі ерекшеліктері 5.3 Шет тілін оқытудағы жеке әрекет сәйкестігі 5.4 Сөйлеудің психологиялық және нейрофизиологиялық механизмдері 5.5 Тіл және сөз Сөйлеудің онтогенездегі дамуы 5.6 Оқыту тәрбиелік процестің психологиялық демеу жүйесін ұйымдастыру 5.7 Оқытудың әртүрлі сатысында шет тілін меңгеру психологиясы 5.8 Мектепте оқыту барысында шет тілдерін үйрену, дағды қалыптасу ерекшеліктері 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырыптар |Көрнекі құралдар,|Өз бетімен |Бақылау | | |плакаттар, |дайындалу |Түрі | | |лабораториялық |сұрақтары | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Тәжірибелік сабақ | | | | |1 |2 |5 |6 | | |Шет тілін |Шет тілін оқытудың |Библиографиялық |1. Шет тілі |Жазбаша, | |оқытудың |психологиялық негізі |жұмыс. |дегдегеніміз|ауызша | |психологиялық | |Кесте |не? | | |негізі | | |2. Оны | | | | | |қолданудың | | | | | |маңыздылығы | | |Шет тілін |Шет тілін оқытудағы | Кесте – зерттеу |Объективті |Жазбаша, | |оқытудағы жеке |жеке әрекет |әдістері |және |ауызша | |әрекет |сәйкестігі. | |субъективті | | |сәйкестігі. | | |әдістер | | |Ағылшын тілін |Ағылшын тілін үйрету |Мидың құрылысы |аудио |Жазба | |үйрету |барысындағы оқушының |мен қызметі.- |материалдар |жұмыстарын | |барысындағы |ой өрісінің |Сурет |мен жұмыс |тексеру, | |оқушының ой |қалыптасуын сатылау. | |жасауға |әңгімелесу | |өрісінің | | |қабілеттерін| | |қалыптасуын | | |дамыту | | |сатылау. | | | | | |Шет тілін оқу |Шет тілін оқу пәні |Сызба нұсқалары- | қолданудың| Жазбаша | |пәні ретінде |ретінде қолдану | |маңыздылығы |түрінде | |қолдану | | | | | |Сөйлеудің |Сөйлеудің |Кесте, сызбалары |сөйлеу |Жазбаша, | |психологиялық |психологиялық және | |1 тілді |ауызша | |және |нейрофизиологиялық | |дамыту | | |нейрофизиологиялы|механизмдері. | |2 сөйлеу ой | | |қ механизмдері. | | |өрісін | | | | | |дамыту | | |Оқытудың әртүрлі |Оқытудың әртүрлі |Кестелер, |1 бастауыш |Жазбаша, | |сатысында шет |сатысында шет тілін |бақылау |сыныптарда |әңгімелесу | |тілін меңгеру |меңгеру психологиясы. |тапсырмалары |2 орта | | |психологиясы. | | |жастағы | | | | | |кластарда | | | | | |3 жоғары | | | | | |сыныпта | | | | | |1 топтарда | | | | | |2 кішігірім | | | | | |топтарда | | |Мектепте оқыту |Мектепте оқыту |Кестелер |1 бастауыш |жазбаша, | |барысында шет |барысында шет тілдерін| |сыныптарда |әңгімелесу | |тілдерін үйрену, |үйрену, дағды | |2 орта | | |дағды қалыптасу |қалыптасу | |жастағы | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері. | |кластарда | | | | | |3 жоғары | | | | | |сыныпта | | | | | |1 топтарда | | | | | |2 кішігірім | | | | | |топтарда | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ «ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІНЕН 4-Кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |Студе|% | | | |саны |нттер|Қамту| | | | |саны |пайыз| | | | | |ы | |1 |2 |3 |4 |5 | |1. |Ж.Аймауытұлы. Психология Алматы, «Рауан» 1995ж. |10 |13 |100 | |2. |Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы «Білім» 1993ж. |10 | |100 | |3. |Тәжібаев Т. Жалпы психология А. Білім 1993 ж. |20 | |100 | |4. |Немов Р. С. Общая психологии. Кн. 1 М: Владос 1995ж. |15 | |60 | |5. |Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. С п б: Питер 1990|10 | |100 | |6. |Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В- 2 х т. |10 | |100 | | |под ред. А.А. Бодалева, Б. Ф. Ломова том 1М. 2001 ж. | | | | |7. |Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1997. |5 | |60 | |8. |Петровский А. В. Ярошевский М. Г. Психология М. Высшая |5 | |60 | | |школа, 2001 ж. | | | | |9. |Джемс У. Психология. М., 1991. |10 | |100 | |10. |Жарықбаев Қ. Б. Жантану негіздері. Алматы 2005ж. |10 | |100 | |11. |Алдамұратов Ә. Рақымбеков Қ, Іргебаева Н, Бапаева М. |10 | |100 | | |Нығыметова Г, Түрікпенов Ж. Жалпы психология. А, Білім. | | | | | |1996 ж. | | | | |12. |Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. 2-ое изд. |5 | |60 | | |М. Политиздат. 1977 ж. | | | | |13. |Ждан А.Н.История психологии. 1997. |5 | |60 | |14. |Елеусізова С. Қарым-қатынас психологиясы. А. 1995 |5 | |60 | |15. |Жарикбаев К. Развитие психологической мысли в Казахстане. |10 | |100 | | |Алма-Ата. 1996 | | | | |16. |Аверин В.А. Психология детей и подростков. М., 1998 |10 | |100 | |17. |Кордуэлл М. Психология.- М., 1999. |5 | |60 | |18. |История зарубежной психологии. М., МГУ, 1983. |10 | |100 | |19. |Соколов А.Н. Внутренняя речь и мышление. –М., 1987. |5 | |60 | |20. |А.В.Петровский, В.В.Шпалинский. Социальная психология |5 | |60 | | |коллектива. М.1978 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР Ұсынылатын әдебиеттер тізімі. Негізгі әдебиеттер тізімі. 1. Алхазишвили А.А. Основы овладения устной иностранной речью. М.,1988. 2. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности старшеклассников на уроках иностранного языка. ИЯШ. 3. Беляев Б.В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам. М., 1965. 4. Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003. 5. Выготский Л.С. Орудие и знак в развитии ребенка.// Выготский Л.С.Собр.сочин.М.,1998 6. Горолев И.Н., Седов К.Ф. Основы психолингвистики. М.,1998. 7. Ейгер Г.В., Рапопорт И.А. Языки речь Харьков 1991. 8. Жинкин Н.И. Язык и речь. Творчество. М.,1998. 9. Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного двуязычия. Т.,2002. 10. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранным языке. М.,1985. 11. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. М.,1989. 12. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. М.,1991. 13. Калач П. Хейкинен А. Атрибуция в рамках дискурсивного подхода: объяснение успехов и неудач в изучении английского языка как иностранного. // Язык коммуникация и социальная среда. Воронеж.,2002, №2. 14. Карлинский А.Е. Основы теории взаимодействия языков. А., 1990. 15. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать? ИЯШ. 2000.№4. 16. Клычникова З.И. Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке.М.,1983. 17. П.Кузнецова Т.Д. Роль установки в формировании правильного и ошибочного речевого действия в условиях билингвизма и филингвизма: автореферат дис. к. психол.н. Тбилиси.1982. 18. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.,1977. 19. Медведева И.Л. Психолингвистические аспекты функционирования иноязычного слова. Т., 1999. 20. Мягкова Е.Ю. Структурные споры при обучении пониманию и переводу иностранного текста. // Психолингвистические исследования: слово и текст-Т., 1995. Қосымша әдебиеттер тізімі. 21. Привалова И.В. Понимание иноязычного текста. С.,2001. 22. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология. 23. М, 2004 24. Домолов А.Г. Психология личности.М.,1990. 25. Успанов К.С. Теория и ппрактика формирования профессионально значимых качеств у будущих учителей.- А., 1998. 26. Познавательные процессы и способности в обучении. М.,1990. 27. Жашкуревич. Л.Г. Формирование универсальных умений билингва. М.,2002. 28. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002. 29. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002. 30. : //www. schools.kz 31. http://www.euro book.ru; 32. www.nlp.ru
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz