Файл қосу
Экологиялық аудит
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-9.1.22/02-2014 | |ПОӘК |18.09.2013 ж. | | |«Сапа аудиті» пәнінен |№ 1 басылымның | | |студенттерге арналған |орнына 11.09.2014 | | |пәннің бағдарламасы |ж. | | | |№ 2 басылым | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығы бойынша «Сапа аудиті» пәнінен СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы ___________ 29.08.2014 ж., С. Төлеубекова, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» ___08____2014 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «05» ___09____2014 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» ___09___2014 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, проректор ___________ Г. Искакова 4 «18» __09__2013 ж. № 1 БАСЫЛЫМНЫҢ ОРНЫНА ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны мен сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру|5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Төлеубекова Сандуғаш Сайлауқызы, аға оқытушы «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті Сабақ өткізілетін орындары - № 303 аудитория Пән бойынша кредитердің саны 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Сапа аудиті» пәнінде аудиттің түрі мен мақсаттары, аудит категориялары, аудит типтері, сертификациялық аудит типтері, түзетуші әрекеттерді өткізу, ішкі аудит, аудит бағдарламасы мен кезеңдері, жоспарлау және дайындау, бақылау парақтары мен олардың қажеттілігі, аудиторлардың жауапкершілігі мен міндеттері, аудиторларды дайындау деңгейі, аудитті орындау, есептілік, ішкі аудиторларды тіркеу қарастырылады. 1.3 Осы курстың мақсаты - «Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша)» мамандығынан сапа аудиті қызметінің пәндік аймағында білім алушылардың білім алуы болып табылады. 1.4 Осы курсты оқудың негізгі мәселесі – мамандық бойынша оқытылатын пәнді тәжірибеде қолдана білуі. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: Білуі керек: - ИСО 9000 сериялы халықара;лық стандарттың мазмұны мен құрылымын, сонымен қатар ИСО 10005-2005 «Сапа менеджменті – Сапа жоспарларын әзірлеу бойынша жетекші нұсқаулықтар» стандарты, ИСО 10006-2003 «Сапа менеджменті – Жобаларды басқару кезіндегі сапа бойынша жетекші нұсқаулықтар», ИСО 10012-2003 «Өлшеулердің менеджмент жүйелері: Өлшеу үрдістері мен өлшеу құралдарына талаптар», ИСО 10007-2003 «Сапа менеджменті – Менеджмент бойынша жетекші нұсқаулықтар», ИСО 10013-2001 «Сапаны басқару жүйесінің құжаттамасы бойынша жетекші нұсқаулықтар», ИСО 19011-2002 «Сапа жүйесі және/немесе қоршаған ортаны қорғауды басқару жүйесін аудиттеу бойынша жетекші нұсқаулықтар». - сапа менеджменті жүйесін құрудың негізгі принциптері жөнінде. Игеруі керек: - ИСО 9000, 10000 және 19011 сериялы стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын, теориялық материалдарда құрылымдау және оларды сұлба түрінде көрсету; сапа аймағындағы терминдер мен анықтамаларды қолдану, ұйымдастырушылық құрылымдарды әзірлеу, функцияларды жіктеу матрицаларын және жауапкершіліктерді әзірлеу, жұмыс нәтижелерін топтастыру, құжат элементтерінің мазмұны мен құрылымына талаптарды топтастыру, мақсаттарды қалыптастыру және кәсіпорын стратегиясын анықтау. Меңгеру керек: пәннің дәрістік және әдістемелік материалдарын. Істеуі керек: - стандарттау жұмыстарын жобалау және өткізу үшін компьютерлік технологияларды. Ойлау керек: - сапа менеджмент жүйесі саласындағы отандық және шет елдік тәжирибені зерттеу және тануды. Болу керек: - ИСО 9000 сериялы сапа менеджмент жүйесінің стандарттары. Алу керек: - ИСО 9000, 10000 және 19011сериялы халықаралық стандарттарын қолдануды; - кәсіпорында қолданылатын сапа менеджмент жүйесінің стандарттар мен өзге де нормативтік құжаттарды жүйелі түрде тексеруді. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Сертификаттау; 1.6.2 Сапа менеджмент жүйелері. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Дипломдық жұмыс. 2 Пәннің мазмұны және сабақтар бойынша сағаттарды үлестіру 1 кесте |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны | | |дс |стс |баоөж |баөж |әдебиетте| | | | | | |р | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Дәріс сабақтары | |1 модуль – Сапа аудиті жөнінде жалпы түсінік | |Кіріспе | 1 | | |2,5 |8.2.1 | |Аудиторлық қызмет туралы ҚР заңы | 1 | | |2,5 |8.2.1 | |Аудиттің негізгі құрамдары мен |1 | | |2,5 |8.1.1 | |принциптері | | | | | | |Кәсіби ұйымдардың аккредиттелуі |1 | | |2,5 |8.1.2 | |2 модуль – Аудиторларға қойылатын талаптар | |«Аудитор» біліктілігін беруге |1 | | |2,5 |8.1.1 | |кандидаттарды аттестаттау | | | | |8.2.1 | |Аудиторлар мен аудиторлық ұйымдардың |2 | | |2,5 |8.1.1 | |құқықтары мен міндеттері | | | | |8.2.1 | |Аудиттің мамандық этикасы |1 | | |2,5 |8.2.2 | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |3 модуль – Аудиторлық дәлелдеулер | |Аудиторлық дәлелдеулер және оның түрлері |1 | | |2,5 |8.1.2 | |белгіленуі | | | | | | |Аудиторлық мәнділік |1 | | |2,5 |8.2.2 | |Аудиторлық тәуекелдік |1 | | |2,5 |8.2.2 | |4 модуль – Экологиялық аудит | |Экологиялық аудит |2 | | |2,5 |8.1.4 | |Міндетті түрде экологиялық аудиттеу |2 | | |2,5 |8.1.4 | |мәселелері | | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | |1 модуль – Сапа аудиті жөнінде жалпы түсінік | |№ 1-2 тәжірибелік сабақтар. Аудитке | |2 |1,5 |2,5 |8.2.1 | |кіріспе | | | | | | |№ 3-4 тәжірибелік сабақтар. Аудиттің | |2 |1,5 |2,5 |8.1.1 | |категориялары | | | | | | |№ 5-6 тәжірибелік сабақтар. Аудиттің | |2 |1,5 |2,5 |8.1.1 | |типтері | | | | | | |№ 7-8 тәжірибелік сабақтар. | |2 |1,5 |2,5 |8.1.1 | |Сертификатталған аудит типтері | | | | | | |2 модуль – Аудиторларға қойылатын талаптар | |№ 9-10 тәжірибелік сабақтар. Реттеуші | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |әрекеттердің орындалуы | | | | | | |№ 11-12 тәжірибелік сабақтар. Реттеуші | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |әрекеттердің орындалуы (жалғасы) | | | | | | |№ 13-14 тәжірибелік сабақтар. Ішкі аудит | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |3 модуль – Аудиторлық дәлелдеулер | |№ 15-16 тәжірибелік сабақтар. Аудит | |2 |1,5 |2,5 |8.2.1 | |кезеңдері | | | | | | |№ 17-18 тәжірибелік сабақтар. Аудит | |2 |1,5 |2,5 |8.2.1 | |кезеңдері (жалғасы) | | | | | | |№ 19-20 тәжірибелік сабақтар. Бақылау | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |парақтары | | | | | | |№ 21-22 тәжірибелік сабақтар. | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |Аудиторлардың қызметі | | | | | | |№ 23-24 тәжірибелік сабақтар. | |2 |1,5 |2,5 |8.2.3 | |Аудиторлардың қызметі (жалғасы) | | | | | | |4 модуль – Экологиялық аудит | |№ 25-26 тәжірибелік сабақтар. Аудитті | |2 |1,5 |2,5 |8.2.1 | |орындау | | | | | | |№ 27-28 тәжірибелік сабақтар. Аудитті | |2 |1,5 |2,5 |8.2.1 | |орындау (жалғасы) | | | | | | |№ 29-30 тәжірибелік сабақтар. Ішкі | |2 |1,5 |2,5 |8.2.2 | |аудиторды тіркеуге алу | | | | | | |Барлығы: |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар Пәнді жақсы меңгеру үшін білім алушы алдымен 7-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген білім алушы, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. Курстың бір бөлігі семестр бойы білім алушылардың өзіндік жұмыстарына келеді. Өздік жұмыс «Сапа аудиті» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік-графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік-графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және білім алушылардың кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Білім алушылардың рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 Курстың форматы Семестр кезінде білім алушыларға оқу жоспарына сәйкес 30 тәжірибелік сабақтар және курсқа сәйкес 15 дәріс оқылады. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде білім алушы өткен материалдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі БАОӨЖ және БАӨЖ алынады. 5 Курстың саясаты Осы курсты меңгеруде білім алушы жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 Бағаларды қою саясаты Әрбір білім алушы қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максималды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай, Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. «Сапа аудиті» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескертпе | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |1 |2 |3 |4 | |2 |ТС қорғау | | | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |50 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |4 |№ 1 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |5 |ТС қорғау |50 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |6 |№ 2 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |7 |Аралық бақылау |90 |Тест | |1-7 апталар бойынша оқу нәтижелерінен |300 | | |балдардың жиынтығы | | | |8-15 |8 – 15 аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |9 |№ 3 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |10 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |БАОӨЖ | | | | |БАӨЖ | | | |12 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |13 |№ 4 БАӨЖ |40 |Жұмысты қорғау | |14 |ТС қорғау |25 |Ауызша сабақ | | |БАОӨЖ | |сұрау | | |БАӨЖ | | | |15 |Аралық бақылау |90 |Тест | |8-15 апталар бойынша оқу нәтижелерінен|300 | | |балдардың жиынтығы | | | |Емтиханда алынған балдардың жиынтығы |400 | | |Академиялық мерзімде алынған балдардың|1000 | | |жиынтығы | | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Абленов Д.О. Аудит негіздері: Оқулық. – Алматы: Экономика, 2005. – 400 б. 7.1.2 Основы стандартизации, метрологии, сертификации и менеджмента качества. – Учебное пособие под редак. Тазабекова.: Алматы: Казахстанская ассоциация маркетинга, 2003. – 564 с. 7.1.3 Жақыпбеков С. Ішкі аудит: Оқу құралы. – Алматы: экономика, 2008. – 344 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 «Аудиторлық қызмет туралы» ҚР заңы 1998 ж. (2007 жылғы өзгерістермен) 7.2.2 ҚР СТ ИСО 9000 «Сапа менеджмент жүйесі. Негізгі ережелер және сөздік» 7.2.3 ҚР СТ ИСО 9001 «Сапа менеджменті жүйесі. Талаптар» 7.2.4 ҚР СТ ИСО 9004 «Сапа менеджменті жүйесі. Қызметті жақсарту жүйесі жөніндегі ұсыныстар» 7.2.5 ҚР СТ ИСО 19011 «Сапа менеджменті жүйесіне және/немесе экологиялық менеджментіне аудит жүргізу бойынша басқарушы нұсқаулар» 7.2.6 МЕСТ Р ИСО 10011 «Сапа жүйелерін тексеру бойынша басқарушы нұсқаулар»
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz