Файл қосу
СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-2.1.019/02 | | | |-2013 | |ПОӘК |Басылым № 2 | | |Студенттер үшін |28.08.2009ж. орнына | | |«Тәуекелділікті |Басылым №3 18.09.2013ж.| | |басқару» пәнінің |ауыстырылды | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ТӘУЕКЕЛДІЛІКТІ БАСҚАРУ» 5В050900 «Қаржы» мамандықтары СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушылар: ___________ «____ »_________ 2013ж. Самиева Гүлмира Толеуғалиқызы, аға оқытушы, Темиргалиева Айгүл Сержанқызы, аға оқытушы Омарбаева С.Т. аға оқытушы «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында. «__28__ »____10_____ 2013ж. № __3__Хаттама Кафедра меңгерушісі: Г.А.Орынбекова 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының отырысында. «__13___ »____11_____ 2013ж. № __3__Хаттама ОӘБ төрағасы: С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «___14__ »____11_____ 2013ж. № __2__Хаттама ОӘК төрағасы Искакова Г.К. Мазмұны 1. Жалпы ереже 1. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 1. Курс форматы және саясаты 1. Бағалау саясаты 1. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 1. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 1. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 Жалпы ереже 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер Темиргалиева Айгүл Сержанқызы, Омарбаева С.Т. - аға оқытушылар «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы Байланыс телефоны: 53-02-29, 8-ғимарат, 305- кабинет Сабақ жүргізу орыны - 304 дәрісхана Пән бойынша несие саны - 3 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме(кесте 1) 1 кесте - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Несиелер |Дәріс |Практик|СӨЖ |СОӨЖ |Барлығы|Бақылау | | | | | |а | | | |формасы | |3 |6 |2 |15 |15 |30 |30 |90 |емтихан | 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасы экономикасының қайта құрылуы және нарықтық қатынасқа көшуі жоғарғы оқу орындарына жаңа тапсырмалар мен талаптар қойды. Экономиканың қазіргі даму сатысында жоғары білімді мамандар териялық білім алып қана қоймай, оны практикалық және коммерциялық қызметтерінде қолдана білу керек. Менеджмент – тәуекелділігін жылдам игеру және енгізу әдістері нарықтық экономика кезінде ең алдымен қазіргі уақытта дағдарыс жағдайында Қазақстанның кәсіпорындарына қаржылық қолдау көрсетпеуге байланысты негізделіп отыр. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты болып кәсіпорынның тұрақтылығын қамтамасыз ету мүмкіндігі және негізгі жолдарын зерттеу, оның қолайсыз жағдайларға төтеп бере алу қабілеттілігін оқу табылады. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері. «Тәуекелділікті басқару» пәнін оқытудың негізгі тапсырмасы болып студенттерді потенциалды тәуекелділіктің шығу негізін және бағалауының теориясымен ғана танысу емес, сонымен бірге практикада тәуекелділікті анықтау тәсілдерін және формаларын қолдану, яғни пайдалылық және рентабелділік, өндірістік бөлім және қызметтер, ең алдымен менеджер – тәуекел квалификациясына тәуелді болады. 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент: - курстың негізгі анықтамаларын: «Тәуекелділік», «Тәуекелділікті басқару», «Тәуекелділік менеджмент» «Тәуекелділік менеджмент жүйесі» және т.б. білуі керек; - тәуекелділік түсінігі және оның классификациясының, тәуекелділікті бағалау тәсілін, келтірілген зияндарын, әртүрлі қызмет түрлерінде тәуекелділікті азайтудың негізгі тәсілдеріне ие болуы қажет; - әртүрлі қызмет түрлерінде тәуекелдікке баға беру әдісін, тәекелділікті азайту тәсілдерін қолдану дағдыларын игеруі керек; - компания қызметіндегі тәуекелділікті басқарудың теориялық дағды және білімін көрсетіп жұмыс істей білуі керек; - курстың мазмұнын ашатын анықтамаларды, түсініктерді түсінуі қажет; - тәуекелділікті анықтау және баға беруді, оларды қаржылық және басқару тетіктерін қолдану, алдын-алу шараларын ұйымдастыруды үйренуі тиіс. 1.6 Курстың пререквизиттері: - Экономикалық теория - Менеджмент - Кәсіпорын экономикасы 1.7 Курстың постреквизиттері: - Өндірістік менеджмент - Қазақстанның экономикасын басқару - Дағдарысқа қарсы менеджмент. 2 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар Курс барысы: 10 тақырып «Тәуекелділікті басқару» курсының барлық мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 45 аудиторлық сағат, соның ішінде 30 сағат дәріс, 15 сағат практикалық (семинарлық) сабақ қарастырылған. Аудиторлық дәріс курсы студент білімін жүйелендіретін негізгі және маңызды көзі болып табылады. Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын қарастыру мақсаты болып табылатын оқу сабағының нысаны. Дәрістің негізгі бағыты барлық оқу сабақтарының, сонымен қатар студенттердің өздік жұмыстарының негізгі мазмұны мен сипатын, негізгі бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу. Берілген пәнді тиімді оқыту шарты болып практикалық (семинарлық) сабақтарды жүргізу табылады. Практикалық сабақтар – студенттердің өз бетінше жұмыс орындауын дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға бағытталған оқу сабақтарының нысанының бірі болып табылады. Пән бойынша практикалық сабақтар студенттерге ғылыми әдебиеттер негізінде өздік жұмыстарды орындауға және ауызша өз ой-пікірін жеткізе білуге мүмкіндік беретін семинарлар түрінде өткізіледі. Практикалық (семинарлық) сабақтар жоспар бойынша жүргізіледі және студенттердің үнемі сабаққа дайындығын, олардың жауаптарын мұқият тыңдауды, теориялық білімді есептер мен тапсырмаларды орындаумен бекітуді талап етеді. Практикалық сабақтар пәннің күрделі сұрақтарын терең меңгеруге және студенттердің өздік жұмыстарын қорытындылаудың негізгі нысаны болып табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы білікті жеткізе білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді. СӨЖ орындауға әдістемелік нұсқаулар: «Тәуекелділікті басқару» курсы бойынша кредиттік технология студенттерімен СӨЖ реферат түрінде орындалады. СӨЖ орындауға кіріскенде студенттер берілген рефераттың тақырыбын зерттеуі керек. Сонымен қатар ұсынылған әдебиеттер мен инструктивтік материалдарды қолдануға болады. Жұмыс А4 стандартты парақтың бір жағына жазылады. Студенттерге өздік жұмысты дәптерге жазуға рұқсат етіледі. Жұмысты орындау барысында келесідей өлшемдерді сақтау қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, жоғарғы және төменгі жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 15-17 мм-ге тең. Жұмыс тақырыбын қолжазба түрінде немесе компьютермен жазуға болады. Қолжазба әдісімен мәтін қара немесе көк түсті сиямен, анық жазумен жазылуы тиіс. Бір жұмыста түрлі түсті сия қолдануға болмайды (графиктерді, диаграммаларды, суреттерді, кестелерді орындағанда түрлі түсті сия қолдануға болмайды.) Жұмыс қолмен жазылғанда мәтіннің әрбір беті 28-30 жолдан тұруы қажет, әрбір жол ортасы 60-65 белгіден болуы керек, мұндағы әрбір сөздер арасындағы пробел бір белгі болып есептеледі. Қолжазбалық мәтінге №3 трафареті қолданылады. Жұмыстың қолжазбалық нұсқадағы жалпы көлемі қосымшаларды есептемегенде 5 беттен кем болмауы тиіс. Жұмыс беттерінде еш қателіктер жіберілмеуі тиіс – жолдарды және сөздерді сызу, жол аралық қосымша жазулар және т.б.рұқсат етілмейді. Сонымен қатар, жалпы қабылданбағандардан басқа сөздерді және сөз тіркестерін қысқартуға болмайды. Жұмыстың әрбір тарауы жаңа беттен басталады, ал бөлімдер жолдың ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді. Екінші жағдайда жұмыс мәтіні компьютерде Microsoft Word мәтіндік редакторінде, Timеs New Roman шрифімен, 14 мөлшермен, жартылай жоларалық интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс. Рефератқа қысқаша жоспар құру керек. Рефератты орындаған соң берілген тақырып бойынша қолданылған әдебиеттер тізімі жазылып, студенттің қолы мен орындаған мерзімі көрсетілуі керек. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу, жазбаша бақылау жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің белсенді қатысуына қарай білімі бағаланады. Пән бойынша емтихан компьютерлік тест тәсілі бойынша, яғни тест сұрақтары қарастырылған. Жалпы курс бойынша 360 сұрақ беріледі. 3 Курс форматы және саясаты Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, практикалық сабақтар, студенттің оқытушымен өздік жұмысы. Мұнда оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Әрбір сабақтың бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымдарға қатысты ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, онда кафедрада бекітілген қосымша сабақтың графигі бойынша қосымша сабаққа қатысады. Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы беріледі. Ол эссе немесе реферат түрінде ұсынылады. Сонымен қатар студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік жұмысы беріледі. Онда ол бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде жүргізіледі. Студенттің әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасында (4 бөлім Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі. Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. 4 Бағалау саясаты «Тәуекелділікті басқару» пәні бойынша студенттардің білімін бақылау келесі түрде жүзеге асады: ▪ Ағымдық бақылау – оқылған пән тақырыптары бойынша ауызша сұрау немесе өздік жұмыстар жазу ; ▪ Межелік бақылау – оқылған пән тақырыптары бойынша жазбаша түрде екі межелік бақылау жүргізіледі; ▪ Қорытынды бақылау – емтихан дәстүрлі түрде өткізіледі (билет бойынша). |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың|Ескерту | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |0 | | | |СОӨЖ |0 | | | |СӨЖ |0 | | |2 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |20 |Тест тапсырмалар | |3 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |10 |Жағдайды талқылау | |4 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |20 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |20 |Эссе жазу | |5 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |15 |Жағдайды талқылау | |6 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |20 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |20 |Эссе жазу | |7 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |15 |Жағдайды талқылау | | |Межелік бақылау 1 – 1-7 апта |70 |Практикалық | | |дәрістер материалдары бойынша кешенді| |сабақта | | |тестілеу | | | |1-7 апталарында оқу нәтижесі бойынша |300 | | |баллдардың барлығы | | | |8 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |10 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |15 |Эссе жазу | |9 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |10 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |15 |Жағдайды талқылау | |10 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |10 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |15 |Эссе жазу | |11 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |10 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |10 |Жағдайды талқылау | |12 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |10 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |20 |Эссе жазу | |13 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СӨЖ |10 |Презентация жасау | |14 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |10 |Жағдайды талқылау | |15 |Дәріс сабақтарға қатысу және дайындау|4 | | | |Практикалық сабақтар |15 |Дәріс тақырыбы | | | | |бойынша сұрау | | |СОӨЖ |10 |Жағдайды талқылау | | |Межелік бақылау 1 – 8-15 апта |70 |Практикалық | | |дәрістер материалдары бойынша кешенді| |сабақта | | |тестілеу | | | |8-15 апталарында оқу нәтижесі бойынша |300 | | |баллдардың барлығы | | | |Емтихан берілетін баллдардың барлығы |400 | | |Академиялық кезені бойынша баллдардың барлығы|1000 | | Пән бойынша емтихандық бағалау үлгерім көрсеткіштері бойынша межелік бақылау (60%) және қорытынды аттестатция, емтихан (40%), бұлардың барлығы 100%-ті құрайды. Яғни: И% = (( Р1 + Р2 ) / 2) х 0,6 + Ех 0,4 , мұндағы Р1 - бірінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны Р2 - екінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны; Рөт - өтеу уақытындағы алған % бойынша қосымша баллы; Е - % бойынша емтиханның баллы. Кесте 3 - Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері |Жұмыс түрлері |Баллдар | |Сабақтарға қатысу |60 | |Тәжірибелік сабақта жауап беру, есептерді шығару, кейстер |296 | |бойынша жұмыс істеу | | |Эссе |35 | |Жазбаша жұмыс |43 | |Дискуссияда қатысу |40 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру |11 | |Межелік бағалау |45 | |Ағымды бақылау жұмысы |70 | |Емтихан |400 | |Жиыны |1000 | Кесте 4 - Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Әрбір дәріс сабағына қатысқаны үшін 4 баллдан қойылады. Жалпы дәріске қатысқаны үшін 15 аптаға 60 балл берілген. Практикалық сабақтарға жауап бергендері үшін 2 аптадан 6 аптаға дейін 15 баллдан, 7 аптаға – 20 балл, 8 аптаға – 30 балл, 9 аптадан 13 аптаға дейін 15 баллдан, 14 аптада - 20, 15 аптаға - 30 балл қойылады. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы (СОӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге тапсырма беріледі. Онда студент берілген тапсырма бойынша жағдайды оқып, берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін ортаға салады. Оған 8-15 балл беріледі. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) мұнда оқытушы студенттерге өздік жұмысының тақырыптарын ұсынады. Ол тақырыптар бойынша студенттер баяндама немесе эссе жазып тапсырады. СӨЖ–на 10-15 баллдан қойылады. Жалпы студент курс бойынша 600 балл жинау керек. Берілген тапсырмаларға студент уақытында, дұрыс жауап беру қажет. 5 Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі 5.1 СӨЖ тақырыптары 5.1.1 Өндірістік қауіпсіздік және өндірістік тәуекелділікті басқару стратегиясы 5.1.2 Кәсіпкерлік – табысты қызмет, бірақ қауіпті 5.1.3 Өндірістік кәсіпкерліктегі тәуекелділік 5.1.4 Кәсіпкерліктегі ішкі тәуекелділік 5.1.5 Қаржылық тәуекелділік және оның фирма қызметіне әсер етуі 5.1.6 Диверсификация тәуекелділікті төмендетудің тәсілі ретінде 5.1.7 Тәуекелділікті беру. 5.1.8 Кәсіпкерлік тәуекелділікті сақтандыру 5.1.9 Қаржылық тәуекелділік 5.1.10 Сақтандыру тәуекелділікті төмендетудің тәсілі ретінде: 5.1.11. Кәсіпкерлік тәуекелділікке әсер ететін факторлар. 5.1.12 Инновациялық тәуекелділік және оның Қазақстандағы көкейкестілігі 5.1.13 Банктік кәсіпкерліктегі тәуекелділік 5.1.14 Валюталық тәуекелділік және оның әсері 5.2 СОӨЖ тақырыптары 5.2.1 Тәуекелділікті басқару және тұрақты даму. 5.2.2 Тәуекелділік қоғамдық өмірдің факторы ретінде. 5.2.3 Тәуекел мен басқаруға көзқарастардың дамуы. 5.2.4 Шетелдегі тәуекелділікті басқару тәжірибесі. 5.2.5 Экономикадағы және бизнестегі тәуекелді жағдайларды моделдеу. 5.2.6 Бизнестегі тәуекелділік. 5.2.7 Экономикалық тәуекелдері: мәні, өлшеу әдістері, төмендету жолдары. 5.2.8 Экономикадағы тәуекелділіктер. 5.2.9 Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелділіктер. 5.2.10 Тәуекелді басқару. Ипотекалық сфера. 5.2.11 Басқару қызметіндегі тәуекелділік проблемалар. 5.2.12 Нарықтық экономикадағы сақтандыру бизнесі. 5.2.13 Коммерциялық банктің қауіпсіздігі. 5.2.14 Валюталық тәуекелділіктерді, банктік және экспорттық коммерциялық несиелерді сақтандыру. 6 Әдебиеттер 6.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Малохимина А.В Риск – менеджмент, М. 2004 7.1.2 Лапуста М.Т, Шаршукова Л.Г. Риски в предпринимательской деятельности.- М: ИНФРА-М, 1998 7.1.3 Турбина К.Е. Инвестиционный процесс и страхование инвестиций от политических рисков.-М, 1998 7.1.4 Хорн Ван Дж.К. Основы управления финансами.-М, 1994 7.1.5 ӘділбековМ.Т. Кәсіпкерлік негіздері,Семей. 2002 7.1.6 Хохлов Н.В. Управление риском./ Учебное пособие.- М: ЮНИТИ-ДАНА, 1999- 239б 7.1.7 Цай Т.Н, Грабовый П.Г, Марашда Бассам Сайел. Конкуренция и управление рисками на предприятиях в условиях рынка.- М, 1994 7.1.8 Чалый- Прилуцкий В.А. Рынок и риск.- М, 1998 7.1.9 Чернов В.А, Анализ коммерческого риска.-М, 1998 7.1.10 Черкасов В.В. Проблемы риска в управленческой деятельности. Монография.- М: 1999 7.1.11 Шумпетер Й. Теория экономического развития.-М: Прогесс,1992 7.1.12 Ахметов А.Б Менеджмент,Ақтөбе. 2005 7.1.13 Буянов В.П.,Кирсанов К.А.,Михайлов Л.А. Управление рисками (Рискология). М.2009 7.1.14 Взяткин В.Н., Вяткин И.В., Гализа В.А. и др. Риск менеджмент. – М., 2011. 6.2. Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Безопасность и предупреждение чрезвычайных ситуаций: Каталог- справочник. Кн. 1 и 2. — М., 1997. 7.2.2 Турбина К.Е. Инвестиционный процесс и страхование инвестиций от политических рисков. — М., 1995.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz