Файл қосу

Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-36.1.           |
|                        |                        |36/01-2014                   |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |от 18.09. 2014 г.       |                             |
|«Бастапқы әскери        |                        |                             |
|дайындықты оқыту        |                        |                             |
|әдістемесі»             |                        |                             |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                «БАСТАПҚЫ ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ»
                                пәні бойынша
               5В010400  «Бастапқы әскери дайындық» мамандығы
                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                 Семей 2014

1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«    »  __________2014 ж. Акжигитов Б.А.
 « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі»
кафедрасының  аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі
кафедрасында отырысында
«    »  __________2014 ж.     №   хаттама

Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«    »  __________2014 ж.  №     хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«    »  __________2014 ж.      №    хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН


















Мазмұны



1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер






































1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

5В010400   «Бастапқы  әскери  дайындық»  мамандығы  студенттеріне   арналған
«Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі» пәні  бойынша  оқу-әдістемелік
кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.


2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Бастапқы  әскери  дайындықты  оқыту  әдістемесі»   пәнінің   оқытушыға
арналған бағдарламасы келесі  құжаттар  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:

     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»

     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;

     5В010400  «Бастапқы әскери дайындық» мамандығының Типтік оқу жоспары,

      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;

     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;

         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.




3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
«Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі»    студенттерді бастапқы
әскери дайындық бақалаврына арнайы дайындайтын негізгі  пәндердің  бірі
болып табылады.

       «Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі» пәні -оқу  жоспарындағы
таңдау компонентіне жататын курс. «Бастапқы  әскери  дайындықты  ұйымдастыру
мен өткізудің  кәсіптік  педагогикалық  негіздері»  пәні  бакалавр  дайындау
барысында маңызды орын алады және «Бастапқы  әскери  дайындық»  мамандығында
оқитын  студенттер  үшін  негізгі  пәндер  блогының  міндетті  бөлігі  болып
табылады, өйткені студенттерге кәсіптік жұмыс барысында көп  нәрсені  біліп,
істей алу тиіс.

3.2  Пәнді оқып-білудің мақсаты: Студенттер бастапқы әскери дайындығынан
сабақты сапалы өткізу үшін және оқушыларды әскери – патриоттық тұрғыда
тәрбиелеу үшін мындай пән аралық байланысты іске асыруы керек: оқу
процесіне жаңа оқыту құралдарымен әдістерін енгізу; әскери комиссариат және
әскери бөлімдермен тығыз байланыс орнату; бастапқы әскери дайындық бойынша
оқу – материал базасын құру және дамыту; оқушылармен жеке жұмыс жүргізу;
олардың іскерлік және денелік сапаларын тексеріп, Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінде қызмет етуге дайындау.

3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
Аталған пәнді оқу барысында студенттер мынаны білу керек: «Жалпы әскери
міндет туралы , жастарды бастапқы әскери дайындау туралы қалып, оқушы
жастарменбастапқы әскери дайындығы және әскери патриоттық дайындықты
ұйымдастыру және өткізу бойынша Қазақстан Республикасы білім және ғылым
министрлігінің бұйрықтары» Қазақстан Республиксаы Заңдары талаптары;
бастапқы әскери дайындығы бойынша оқу процесін жоспарлау принцептері; оқу
орындарында және оқу дала жиындарында жастарды бастапқы әскери дайындығы
Бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша сабақты ұйымдастыру және өткізу
әдістерінің және белсенді, алғы түрлері; бастапқы әскери дайындығы
оқытушысының міндеттері және құқықтары; оқушылардың Бастапқы әскери
дайындық бағдарламасын меңгеруін бағалауға қойылатын талаптар және оқу
орынының бастапқы әскери және дене дайындығы жағдайы; әскери
комиссариаттармен, әскери бөлімдермен, соғыс және еңбек ардагерлерімен
кездесу түрлері.
3.4 Оқып-білудің нәтижелелері:

      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:

    • Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша бағадарламаны білуге;
    • Бастапқы әскери дайындық  пәні  бойынша  апталық,  күнтізбелік  жоспар
      жасай білуге;
      • Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2006 жылғы 21  мамырдағы  №449
        қаулысын игеруі тиіс;
      • Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша сабақ жоспарын жасай білуге;
      • Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқытушы-ұйымдастырушының жеке
        жоспарын жасай алуға;
      • Бастапқы әскери  дайындық  пәні  бойынша  әскери-патриоттық  тәрбие
        жұмыс жоспарын жасй білуге;
      •  Бастапқы  әскери  дайындық  пәні  бойынша  қазіргі  заманғы   жаңа
        технологияларды қолдана отырып сапалы сабақ өткізе алуға тиіс.
3.5 Курстың пререквизиттері:
- Әскери – педагогикалық пәндер

- Бастапқы әскери дайындық негіздері

- Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

- Мамандыққа кіріспе

3.6 Курстың постреквизиттері:

  - жалпы психология

 - педагогика.

- педагогикалық практика


3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
 1кесте

|Курс                                                   |Семестр                 |
|1                                                      |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 1. Кіріспе. Қарулы Күштер Қазақстан Республикасы егемендігінің      |
|күзетінде тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.                          |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Кіріспе. Қазақстан Республикасының мемлекеттік        |2                        |
|құрылымы. Қарулы Күштердің ұлттық қауіпсіздікті       |                         |
|қамтамасыз етудегі ролі. Республиканың мемлекеттік    |                         |
|тәуелсіздікке ие болуы. Отанды қорғау-мемлекеттің     |                         |
|маңызды қызметі. Қазақстан Республикасының            |                         |
|Конституциялық негіздері. Қазақстан Республикасының   |                         |
|мемелекттік нышандары. Қазақстан Республикасы Қарулы  |                         |
|Күштерінде қызмет ету-патриотизм мен интернационализм |                         |
|мектебі. Қазақстанның қазіргі армиясы.                |                         |
|                                                      |                         |
|Қазақстан Республикасының мемлекеттік құрылымы. Қарулы|2                        |
|Күштердің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі     |                         |
|ролі. Республиканың мемлекеттік тәуелсіздікке ие      |                         |
|болуы.                                                |                         |
|Отанды қорғау-мемлекеттің маңызды қызметі. Әскери     |2                        |
|пайданбалы спорт түрлері әскерде жастарды қызметке    |                         |
|даярлаудың қызметі.Қазақстан Республикасының          |                         |
|Конституциялық негіздері                              |                         |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Қазақстан Республикасының мемелекттік нышандары.       |2                       |
|Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет        |2                       |
|ету-патриотизм мен интернационализм мектебі.           |                        |
|Қазақстанның қазіргі армиясы.                          |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 2 Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жарғылары тарауы бойыншы |
|сабақтарды өткізу әдістемесі.                                                   |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің               |2                       |
|Жарғылары-әскери қызметшілер мінез-құлқының құқықтық   |                        |
|негіздері. Тәртіп және әскери құқық.                   |                        |
|Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ішкі қызмет,  |2                       |
|тәртіптік және саптық жарғылары.                       |                        |
| Тәжірбиелік сабақтар                                                           |
|Қарауылдық қызметті тағайындау және оның міндеттері.   |2                       |
|Қарауылдық қызметті ұйымдастыру.                       |                        |
|Обьектілерді қоршау және постыларды жабдықтау. Сақшының|2                       |
|міндеттері.                                            |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 3 Тактикалық дайындық тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.  |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|20 ғ.д. әскери өнер тактикасының дамуы. Жаңа қару және |1                       |
|әскери ұрыс принциптерінің дамуы.                      |                        |
|Қазіргі заманғы ұрыс сипаты. Ұрыстық әрекет негіздері  |1                       |
|және мотоатқыштар бөлімшесінің ұйымдастырылуы.         |                        |
| Тәжірбиелік сабақтар                                                           |
|Ұрыстағы ату, атыс жүйесі. Жауынгердің ұрыстағы        |2                       |
|іс-әрекеті.                                            |                        |
|Бақылаушы, қорғаныстағы және шабуылдағы жауынгер.      |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 4 Атыс дайындығы тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.       |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Атыс негіздері. Қарудың материалдық бөлігі.            |1                       |
|Автоматтың бөліктері мен механизмдерінің жұмысы.       |     1                  |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Автоматты бөлшектеу және жинақтау.                     |2                       |
|Автоматты тексеріп қарау және атысқа дайындау.         |2                       |
|Қол гранаттары.                                        |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 5 Атыс қаруынан атыс жүргізу ережелері мен тәсілдері және жарықшақты|
|қол гранаттарын лақтыру тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.            |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Атысты жүргізі, атысты тоқтату.                         |1                       |
|Автоматтан ату тәсілдері.                               |1                       |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Жарықшақты қол гранатарын лақтыру тәсілдері            |1                       |
|Ұрыста бақылау және арақашықтықты өлшеу.               |1                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 6 Әскери топография тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.    |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Жергілікті жерде картасыз бағдарлану                   |2                       |
|Азимут бойынша қозғалыс.                               |2                       |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Жергілікті жерде картасыз бағдарлану.                   |1                       |
|Азимут бойынша қозғалыс.                                |1                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 7 Саптық дайындық тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.      |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Сап және оларды басқару.                                |2                       |
|Бөлімше сабы.                                           |2                       |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Орында тұрғандағы бұрылыстар. Саптық және жорықтық      |2                       |
|адыммен қозғалыс.                                       |                        |
|Қозғалыстағы бұрылыстар. Бір қатарлы саптанекі қатарлы  |2                       |
|сапқа тұру және керіснше.                               |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 8 Азаматтық қорғаныс тарауы бойыншы сабақтарды өткізу әдістемесі.   |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Азаматтық қорғаныстың медециналық қызметінің міндеттері.|2                       |
|Мектептер мен орта оқу орындарында Азаматтық қорғанысты |2                       |
|ұйымдастыру ерекшеліктері.                              |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Медециналық көмек көрсетудің түрлері.                   |1                       |
|Апатты жағдайлардың негізгі сипаттары және санитарлық   |1                       |
|постылар жұмысын ұйымдастыру.                           |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 9 Медециналық білім негіздері тарауы бойыншы сабақтарды өткізу      |
|әдістемесі.                                                                     |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Жаралану, қан кету және күйген кезде көрсетілетін       |1                       |
|алғашқы медециналық көмек.                              |                        |
|Қан кетуді тоқтату, таңғыш салу құралдары мен түрлері.  |1                       |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Артериядан қан кетуді тоқтату үшін қолда бар құралдарды |1                       |
|пайдалану және жгут салуды ережелері.                   |                        |
|Дененің әр түрлі бөлігіне таңғыш қою. Бас пен қолға     |1                       |
|таңғыш қою тәсілдері.                                   |                        |






        5  Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі

5.1 Қарулы Күштердің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі ролі.
 5.2 Тәртіп және әскери құқық.
  5.3 Қазіргі заманғы ұрыс сипаты.
  5.4 Атыс негіздері.
5.5 Автоматтан ату тәсілдері.
5.6 Азимут бойынша қозғалыс.
 5.7 Сап және оларды басқару.
5.8 Азаматтық қорғаныстың медециналық қызметінің міндеттері.
5.9 Жаралану, қан кету және күйген кезде  көрсетілетін  алғашқы  медециналық
көмек.














   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
            3 кесте

|Тақырыбы                             |Көрнекті        |Өз бетімен оқып |Бақылау       |
|                                     |құралдар,       |үйренуге        |нысанасы      |
|                                     |ТОҚ,            |арналған        |              |
|                                     |зертханалық     |сұрақтар        |              |
|                                     |тақталар (стенд)|                |              |
|Дәрістер         |Тәжірбиелік         |                |                |              |
|                 |сабақтар            |                |                |              |
|1                |2                   |3               |4               |5             |
|Кіріспе.         |ПС № 1,2 Қазақстан  |Дәріс           |1.Әскери        |Әңгімелесу,   |
|Қазақстан        |Республикасының     |материалдары    |қызметке        |өздік  жұмыс  |
|Республикасының  |мемелекттік         |бойынша         |шақыруды        |тапсырмаларыны|
|мемлекеттік      |нышандары. Қазақстан|презентациялар, |ұйымдастыру     |ң түрлерін    |
|құрылымы. Қарулы |Республикасы Қарулы |дидактикалық    |жұмыстары.      |жазбаша       |
|Күштердің ұлттық |Күштерінде қызмет   |материалдар     |2.Қазіргі       |орындау       |
|қауіпсіздікті    |ету-патриотизм мен  |                |заманғы әскери  |              |
|қамтамасыз       |интернационализм    |                |жанжалдардың    |              |
|етудегі ролі.    |мектебі.            |                |сипаты мен      |              |
|Республиканың    |                    |                |негізгі         |              |
|мемлекеттік      |                    |                |ерекшеліктері.  |              |
|тәуелсіздікке ие |                    |                |3. Бастапқы     |              |
|болуы. Отанды    |                    |                |әскери даярлықты|              |
|қорғау-мемлекетті|                    |                |ұйымдастыру     |              |
|ң маңызды        |                    |                |тәртібі.        |              |
|қызметі.         |                    |                |                |              |
|Қазақстан        |                    |                |                |              |
|Республикасының  |                    |                |                |              |
|Конституциялық   |                    |                |                |              |
|негіздері.       |                    |                |                |              |
|Қазақстан        |                    |                |                |              |
|Республикасының  |                    |                |                |              |
|мемелекттік      |                    |                |                |              |
|нышандары.       |                    |                |                |              |
|Қазақстан        |                    |                |                |              |
|Республикасы     |                    |                |                |              |
|Қарулы Күштерінде|                    |                |                |              |
|қызмет           |                    |                |                |              |
|ету-патриотизм   |                    |                |                |              |
|мен              |                    |                |                |              |
|интернационализм |                    |                |                |              |
|мектебі.         |                    |                |                |              |
|Қазақстанның     |                    |                |                |              |
|қазіргі армиясы. |                    |                |                |              |
|                 |                    |                |                |              |
|                 |Қазақстанның қазіргі|                |                |Әңгімелесу,   |
|                 |армиясы.            |                |                |өздік  жұмыс  |
|                 |                    |                |                |тапсырмаларыны|
|                 |                    |                |                |ң түрлерін    |
|                 |                    |                |                |жазбаша       |
|                 |                    |                |                |орындау       |
|Қазақстан        |  ПС № 5,6 Автоматты|Дәріс           |1.Қазақстан     |Әңгімелесу,   |
|Республикасы     |тексеріп қарау және |материалдары    |Республикасы    |өздік  жұмыс  |
|Қарулы Күштерінің|атысқа дайындау.    |бойынша         |Президентінің   |тапсырмаларыны|
|Жарғылары-әскери |                    |презентациялар, |қорғаныс        |ң түрлерін    |
|қызметшілер      |                    |дидактикалық    |саласындағы     |жазбаша       |
|мінез-құлқының   |                    |материалдар     |өкілеттігі.     |орындау       |
|құқықтық         |                    |                |2.Қазақстан     |              |
|негіздері. Тәртіп|                    |                |Республикасы    |              |
|және әскери      |                    |                |Парламентiнің   |              |
|құқық.           |                    |                |қорғаныс        |              |
|                 |                    |                |саласындағы     |              |
|                 |                    |                |өкілеттіктері.  |              |
|                 |                    |                |3.Жауынгерлiк   |              |
|                 |                    |                |кезекшiлiктi    |              |
|                 |                    |                |атқарудың       |              |
|                 |                    |                |ережелерiн бұзу.|              |
|                 |                    |                |4.Бөлiмдi немесе|              |
|                 |                    |                |қызмет орнын өз |              |
|                 |                    |                |бетiмен тастап  |              |
|                 |                    |                |кету. 5.Бұйрыққа|              |
|                 |                    |                |бағынбау немесе |              |
|                 |                    |                |оны өзгедей     |              |
|                 |                    |                |орындамау.      |              |
|                 |ПС № 7,8            |                |                |Әңгімелесу,   |
|                 |Обьектілерді қоршау |                |                |өздік  жұмыс  |
|                 |және постыларды     |                |                |тапсырмаларыны|
|                 |жабдықтау. Сақшының |                |                |ң түрлерін    |
|                 |міндеттері.         |                |                |жазбаша       |
|                 |                    |                |                |орындау       |
|20 ғ.д. әскери   |  ПС№9,10 Ұрыстағы  |Дәріс           |1.Келiсімшарт   |Әңгімелесу,   |
|өнер тактикасының|ату, атыс жүйесі.   |материалдары    |бойынша әскери  |өздік  жұмыс  |
|дамуы. Жаңа қару |Жауынгердің ұрыстағы|бойынша         |қызметке        |тапсырмаларыны|
|және әскери ұрыс |іс-әрекеті.         |презентациялар, |кіретін адамдарғ|ң түрлерін    |
|принциптерінің   |                    |дидактикалық    |а қойылатын     |жазбаша       |
|дамуы. Қазіргі   |                    |материалдар     |талаптар.       |орындау       |
|заманғы ұрыс     |                    |                |2.Азаматтардың  |              |
|сипаты. Ұрыстық  |                    |                |әскери оқу      |              |
|әрекет негіздері |                    |                |орындарына      |              |
|және мотоатқыштар|                    |                |(әскери         |              |
|бөлімшесінің     |                    |                |факультеттерге) |              |
|ұйымдастырылуы.  |                    |                |түсуi. Әскери   |              |
|                 |                    |                |оқу             |              |
|                 |                    |                |орындарында (әск|              |
|                 |                    |                |ери             |              |
|                 |                    |                |факультеттерде) |              |
|                 |                    |                |оқитын          |              |
|                 |                    |                |азаматтармен әск|              |
|                 |                    |                |ери қызмет      |              |
|                 |                    |                |өткеру туралы   |              |
|                 |                    |                |келiсiмшарттар  |              |
|                 |                    |                |жасасу. 3.Қарулы|              |
|                 |                    |                |Күштердегі      |              |
|                 |                    |                |әскери қызметтің|              |
|                 |                    |                |құқықтық негізі.|              |
|                 |                    |                |4.Әскери        |              |
|                 |                    |                |қызметшінің     |              |
|                 |                    |                |мәртебесі.      |              |
|                 |                    |                |5.Әскери        |              |
|                 |                    |                |қызметшілердің  |              |
|                 |                    |                |құқықтары.      |              |
|                 |                    |                |                |              |
|                 |  ПС №,11,12        |                |                |Әңгімелесу,   |
|                 |Бақылаушы,          |                |                |өздік  жұмыс  |
|                 |қорғаныстағы және   |                |                |тапсырмаларыны|
|                 |шабуылдағы жауынгер.|                |                |ң түрлерін    |
|                 |                    |                |                |жазбаша       |
|                 |                    |                |                |орындау       |
|Атыс негіздері.  |ПС №,13,14          |Дәріс           |1.Білім беру    |Әңгімелесу,   |
|Қарудың          |Автоматты бөлшектеу |материалдары    |ұйымдарының     |өздік  жұмыс  |
|материалдық      |және жинақтау.      |бойынша         |бастапқы әскери |тапсырмаларыны|
|бөлігі.          |                    |презентациялар, |даярлықты       |ң түрлерін    |
|Автоматтың       |                    |дидактикалық    |ұйымдастырушы   |жазбаша       |
|бөліктері мен    |                    |материалдар     |оқытушыларын    |орындау       |
|механизмдерінің  |                    |                |және ұйымдардың |              |
|жұмысы.          |                    |                |оқу-жаттығу     |              |
|                 |                    |                |пункттерінің    |              |
|                 |                    |                |әкімшілігін     |              |
|                 |                    |                |іріктеу,        |              |
|                 |                    |                |тағайындау және |              |
|                 |                    |                |даярлау         |              |
|                 |                    |                |2.Азаматтарды   |              |
|                 |                    |                |әскерге шақыру  |              |
|                 |                    |                |учаскелеріне    |              |
|                 |                    |                |тіркеу. Әскери  |              |
|                 |                    |                |қызметшiлердiң  |              |
|                 |                    |                |әскери қызметте |              |
|                 |                    |                |болуының шектi  |              |
|                 |                    |                |жасы.           |              |
|                 |                    |                |Запастағы       |              |
|                 |                    |                |офицерлерді     |              |
|                 |                    |                |әскери қызметке |              |
|                 |                    |                |шақыру. Әскери  |              |
|                 |                    |                |мiндеттілердi   |              |
|                 |                    |                |әскери жиындарға|              |
|                 |                    |                |шақыру.         |              |
|                 |ПС №,15,16          |                |                |Әңгімелесу,   |
|                 |Азаматтарды әскерге |                |                |өздік  жұмыс  |
|                 |шақыру учаскелеріне |                |                |тапсырмаларыны|
|                 |тіркеу. Әскери      |                |                |ң түрлерін    |
|                 |қызметшiлердiң      |                |                |жазбаша       |
|                 |әскери қызметте     |                |                |орындау       |
|                 |болуының шектi жасы.|                |                |              |
|                 |ПС №17,18 Қол       |                |                |Әңгімелесу,   |
|                 |гранаттары.         |                |                |өздік  жұмыс  |
|                 |                    |                |                |тапырмаларының|
|                 |                    |                |                |түрлерін      |
|                 |                    |                |                |жазбаша       |
|                 |                    |                |                |орындау       |















   Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы

|№      |Әдебиеттер аты                   |Баспа саны  |Студент|Пайызы             |
|       |                                 |            |тер    |                   |
|       |                                 |            |саны   |                   |
|  1    |Бағдарламалар Алғашқы әскери     |23          |23     |100                |
|       |дайындық, орта білім беретін     |            |       |                   |
|       |мектептің 10-11 сынып оқушыларына|            |       |                   |
|       |арналған. Алматы 2006 ж.         |            |       |                   |
|2.     |Алғашқы әскери дайындық          |23          |23     |100                |
|       |әдістемелік нұсқау. Алматы мектеп|            |       |                   |
|       |– 2003 жыл Қ.Р. Аманжолов,  А.   |            |       |                   |
|       |Тасболатов, Д. Майхиев, Б.       |            |       |                   |
|       |Аманжолов.                       |            |       |                   |
|3      |Алғашқы әскери дайындық 10 сынып.|23          |23     |100                |
|       |Алматы мектеп 2004 – жыл         |            |       |                   |
|       |К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д.  |            |       |                   |
|       |Майхиев, Б. Аманжолов.           |            |       |                   |
|4      |Алғашқы әскери дайындық 11 сынып.|23          |23     |100                |
|       |Алматы мектеп 2007 – жыл         |            |       |                   |
|       |К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д.  |            |       |                   |
|       |Майхиев, Б. Аманжолов.           |            |       |                   |
|5      |Қазақстан Республикасының        |23          |23     |100                |
|       |Үкіметінің 2006 жылғы 21         |            |       |                   |
|       |мамырдағы №449 қаулысы.          |            |       |                   |
|6      |Бастапқы әскери дайындық,        |23          |23     |                   |
|       |Жақсыгельдинов М.Т., 2003ж.      |            |       |                   |
|7      |Бастапқы әскери дайындық         |23          |23     |5                  |
|       |негіздері, Дошаков С.Х., 2003ж.  |            |       |                   |






Пәндер