Файл қосу
Оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | П 042-14-4.04. 1.20.117 | | | |/01-2013 | |ПОӘК«Қазақстан |№ басылым | | |биоресурстары » пәнінің |«__»__________ | | |оқытушысына арналған жұмыс | | | |оқу бағдарламасы | | | 5В060700-«Биология» мамандығына арналған «Қазақстан биоресурстары» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ, 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ А.Б. Исмагулова «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова алғаш рет еҢгізілген Мазмұны 1. Қолдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өэ бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәннің оқытушыға арналған бағдарламасы, «Қазақстан биоресурстары» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына еніп, 050607 -«Биология» 050607 -«Биология» мамандығының студенттеріне арналған. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы «Қазақстан биоресурстары» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің элективті пәндер каталогы «Қазақстан биоресурстары» пәнінің оқу бағдарламасы СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің жалпы негізігі талаптары» туралы университет стандарты ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 050607-«Биология» мамандығының студенті түлегі «Қазақстан биоресурстары» Өсімдіктер мен жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу, пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 3.2. Пәнді оқытудың мақсаты: Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы қорын сақтау. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент биологиялық обьектілер мен биологиялық процестердің негізінде -Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігін, олардың шығу тегін, органдар жұйесінің құрылысын, систематикасын, таралуын, тіршілік ортасымен байланысын және адам ұшін маңызын, эвлюциясын жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу студенттер пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу қажет және күнделікте өмірде пайдалану - игеру өсімдіктердің мүшелер мен мүшелер жүйелерінің құрылысын, төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің негізгі өкілдерінің систематикасы мен эволюциясын; - меңгеру өсімдіктердің биотехнологиялық ғылымдағы орны мен маңызын шаруашылықтық және кәсіптік маңызын білу тиіс; - істей білу ғылыми мәселелерді білуге, зертханалық және далалық жағдайларды зерттеу жұмыстарын іске асыруға тәжірибелік дағды алуды; - иемдену алған білімін ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге , түрлердің биологиялық ерекшеліктерін түсінуге, өсімдіктер әлемінің эволюциясындағы әртүрлі топтарының маңыздылығын анықтауға колдану. 3.5 Курстың пререквизиті: «Өсімдіктер систематикасы», «жалпы биология», «зоология» «экология» 3.6 Курc постреквизиті: «Геоботаника», «Өсімдіктер географиясы» 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | | 2 | 3 | | Дәрістер | | |Ресурстану ботаниканың құрамдас бөлігі ретінде. Оның өзектілігі.|1 | |Шикізатты өсімдіктердің классификациясы. |1 | |Өсімдіктерден жаңа биологиялық активті заттарды алу. |1 | |Қазақстанның шикізатты өсімдіктерін зерттеу кезеңдері. | | |Флористикалық және геоботаникалық, фитохимиялық, интродукциялық |1 | |әдістер. | | |Ресурстану әдістері.Дәрілік өсімдіктер қорын анықтау.Қолданбалы |1 | |және теориялық әдістер. | | |ТМД елдеріндегі өсімдіктердің табиғи ресурстары және оларды |1 | |тиімді пайдалану және зерттеу орталықтары.Қазақстан табиғи | | |флорасындағы пайдалы өсімдіктерді тиімді пайдалану және қорғау. | | |Қазақстанды ресурстық тұрғыдан аудандастыру. |1 | |Аса бағалы және белгілі шикізаттық өсімдіктердің қазіргі кездегі|1 | |қорларының жағдайы. | | |Ботаникалық ресурстанудың жаңа бағыттары, оны медицина мен |1 | |фармацевтика өндірісімен байланыстары. | | |Жануарлар әлемінің биоресурстары. Популияияның тіршілік |1 | |икемділігінің негізгі критериилері. | | |Популияцияның икемділігінің бөлшектері: демографиялық. |1 | |Популияцияларды сақтау стратегиялары. Жойылу типі бар түрлер. |1 | |әлемдәк және Қазақстанның қызыл кітаптары.Популияцияның | | |тіршілікке икемділігін сақтауға қажетті қорықтық аудандар. | | |Адам жасанды биоценоздарды жасаушы. |1 | |Өсімдік, бунақдене,балықтар,құстар,сүтқоректілерді жер аудару |1 | |және жерсіндіру. | | |Балықтар,шаянтәрізділер,құстар,сүтқоректілердіжәне т.б. |1 | |популияцияларын шамадан артық пайдалану. | | Зертханалық сабақтар |Ресурстану ботаниканың құрамдас бөлігі ретінде. Оның өзектілігі.|2 | |Шикізатты өсімдіктердің классификациясы. |2 | |Өсімдіктерден жаңа биологиялық активті заттарды алу. |2 | |Қазақстанның шикізатты өсімдіктерін зерттеу кезеңдері. | | |Ресурстану әдістері.Дәрілік өсімдіктер қорын анықтау.Қолданбалы |2 | |және теориялық әдістер. | | |ТМД елдеріндегі өсімдіктердің табиғи ресурстары және оларды |2 | |тиімді пайдалану және зерттеу орталықтары.Қазақстан табиғи | | |флорасындағы пайдалы өсімдіктерді тиімді пайдалану және қорғау. | | |Қазақстанды ресурстық тұрғыдан аудандастыру. |2 | |Аса бағалы және белгілі шикізаттық өсімдіктердің қазіргі кездегі|2 | |қорларының жағдайы. | | |Ботаникалық ресурстанудың жаңа бағыттары, оны медицина мен |2 | |фармацевтика өндірісімен байланыстары. | | |Жануарлар әлемінің биоресурстары. Популияияның тіршілік |2 | |икемділігінің негізгі критериилері. | | |Популияцияның икемділігінің бөлшектері: демографиялық. |2 | |Популияцияның тіршілікке икемділігінің генетикалық анализі. | | |Либих заңы, Миюерлих және Шелфорд ережелері. | | |Популияцияларды сақтау стратегиялары. Жойылу типі бар түрлер. |1 | |әлемдәк және Қазақстанның қызыл кітаптары.Популияцияның | | |тіршілікке икемділігін сақтауға қажетті қорықтық аудандар. | | |Адам жасанды биоценоздарды жасаушы. |2 | |Өсімдік, бунақдене,балықтар,құстар,сүтқоректілерді жер аудару |2 | |және жерсіндіру. | | |Балықтар,шаянтәрізділер,құстар,сүтқоректілердіжәне т.б. |2 | |популияцияларын шамадан артық пайдалану. | | |Фаунаны қорғауда ғы биологиялық негізі |1 | |Қорықтар және олардың сипаттамасы |1 | |Фаунының биологиялык толтырылуы |1 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҮМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 1. Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар әлемін қорғау. Оларды тиімді пайдалану. Қазақстанның қорықтары. 2. Ресурстану ботаниканың құрамдас бөлігі ретінде.Оның өзектілігі. 3. Шикізатты өсімдіктердің классификациясы 4. Табиғаттағы тірі организмдердің бірлестіктері. Биоценоздағы түр қатынастарының мөлшері. 5. Өсімдіктерден жаңа биологиялық активті заттарды табу. Қазақстанның шикізатты өсімдіктерін зерттеу кезеңдері. 6. Флористикалық, геоботаникалық, фитохимиялық, интродукциялық әдістер. 7. Ресурстану әдістері.Дәрілік өсімдіктер қорын анықтау. 8. ТМД елдеріндегі өсімдіктердің табиғи ресурстары және оларды тиімді пайдалану және зерттеу орталықтары. 9. Қазақстанды ресурстық тұрғыдан аудандастыру. 10. Аса бағалы және белгілі шикізаттық өсімдіктердің қазіргі кездегі қорларының жағдайы. 11. Ботаникалық ресурстану және медицина 12. Жануарлар әлемінің биоресурстары. 13. Популияцияның икемділігінің бөлшектері: демографиялық.Популияцияның тіршілікке икемділігінің генетикалық анализі. Либих заңы, Миюерлих және Шелфорд ережесі. 14. Популияцияларды сақтау стратегиялары. Жойылу типі бар түрлер.Әлемдік және Қазақстанның қызыл кітаптары. 15. Адам жасанды биоценоздарды жасаушы. 16. Өсімдік,бунақдене, балықтар,құстар,сүтқоректілерді жер аудару және жерсіндіру. 17. Балықтар,шаянтәрізділер,құстар,сүтқоректілерді және т.б. популияцияларын шамадан артық пайдалану. 6.ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақыл| | |құралдар,ТОҚ,плака|дайындалуға |ау | | |ттар |арналған |түрле| | | |сұрақтар |рі | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Ресурстану |Ресурстану |Плакаттар, |Ресурстану |ТК | |ботаниканың |ботаниканың |препараттар, |ботаниканың | | |құрамдас бөлігі |құрамдас бөлігі |медиатехника |құрамдас бөлігі| | |ретінде. Оның |ретінде. Оның | |ретінде. Оның | | |өзектілігі |өзектілігі | |өзектілігі | | |Шикізатты |Шикізатты |Микроскоп, |Шикізатты |ТК | |өсімдіктердің |өсімдіктердің |Плакаттар, |өсімдіктердің | | |классификациясы. |классификациясы. |препараттар, |классификациясы| | | | |медиатехника |. | | |Өсімдіктерден |Өсімдіктерден жаңа|Плакаттар, |Өсімдіктерден |ТК | |жаңа биологиялық |биологиялық |препараттар, |жаңа | | |активті заттарды |активті заттарды |медиатехника |биологиялық | | |алу. Қазақстанның|алу. Қазақстанның | |активті | | |шикізатты |шикізатты | |заттарды алу. | | |өсімдіктерін |өсімдіктерін | |Қазақстанның | | |зерттеу |зерттеу кезеңдері.| |шикізатты | | |кезеңдері. | | |өсімдіктерін | | | | | |зерттеу | | | | | |кезеңдері. | | |Флористикалық |Флористикалық және|Плакаттар, |Флористикалық |ТК | |және |геоботаникалық, |препараттар, |және | | |геоботаникалық, |фитохимиялық, |медиатехника |геоботаникалық,| | |фитохимиялық, |интродукциялық | |фитохимиялық, | | |интродукциялық |әдістер. | |интродукциялық | | |әдістер. | | |әдістер. | | |Ресурстану |Ресурстану |Плакаттар, |Ресурстану |ТК | |әдістері.Дәрілік |әдістері.Дәрілік |препараттар, |әдістері.Дәрілі| | |өсімдіктер қорын |өсімдіктер қорын |медиатехника |к өсімдіктер | | |анықтау.Қолданбал|анықтау.Қолданбалы| |қорын | | |ы және теориялық |және теориялық | |анықтау.Қолданб| | |әдістер. |әдістер. | |алы және | | | | | |теориялық | | | | | |әдістер. | | |ТМД елдеріндегі |ТМД елдеріндегі |Плакаттар, |ТМД елдеріндегі|ТК | |өсімдіктердің |өсімдіктердің |препараттар, |өсімдіктердің | | |табиғи ресурстары|табиғи ресурстары |медиатехника |табиғи | | |және оларды |және оларды тиімді| |ресурстары және| | |тиімді пайдалану |пайдалану және | |оларды тиімді | | |және зерттеу |зерттеу | |пайдалану және | | |орталықтары.Қазақ|орталықтары.Қазақс| |зерттеу | | |стан табиғи |тан табиғи | |орталықтары.Қаз| | |флорасындағы |флорасындағы | |ақстан табиғи | | |пайдалы |пайдалы | |флорасындағы | | |өсімдіктерді |өсімдіктерді | |пайдалы | | |тиімді пайдалану |тиімді пайдалану | |өсімдіктерді | | |және қорғау. |және қорғау. | |тиімді | | | | | |пайдалану және | | | | | |қорғау. | | |Қазақстанды |Қазақстанды |Плакаттар, |Қазақстанды |ТК | |ресурстық |ресурстық тұрғыдан|препараттар, |ресурстық | | |тұрғыдан |аудандастыру. |медиатехника |тұрғыдан | | |аудандастыру. | | |аудандастыру. | | |Аса бағалы және |Аса бағалы және |Плакаттар, |Аса бағалы және|ТК | |белгілі |белгілі шикізаттық|препараттар, |белгілі | | |шикізаттық |өсімдіктердің |медиатехника |шикізаттық | | |өсімдіктердің |қазіргі кездегі | |өсімдіктердің | | |қазіргі кездегі |қорларының | |қазіргі кездегі| | |қорларының |жағдайы. | |қорларының | | |жағдайы. | | |жағдайы. | | |Ботаникалық |Ботаникалық |Плакаттар, |Ботаникалық |ТК | |ресурстанудың |ресурстанудың жаңа|препараттар, |ресурстанудың | | |жаңа бағыттары, |бағыттары, оны |медиатехника |жаңа бағыттары,| | |оны медицина мен |медицина мен | |оны медицина | | |фармацевтика |фармацевтика | |мен | | |өндірісімен |өндірісімен | |фармацевтика | | |байланыстары. |байланыстары. | |өндірісімен | | | | | |байланыстары. | | |Жануарлар |Жануарлар әлемінің|Плакаттар, |Жануарлар |ТК | |әлемінің |биоресурстары. |препараттар, |әлемінің | | |биоресурстары. |Популияияның |медиатехника |биоресурстары. | | |Популияияның |тіршілік | |Популияияның | | |тіршілік |икемділігінің | |тіршілік | | |икемділігінің |негізгі | |икемділігінің | | |негізгі |критериилері. | |негізгі | | |критериилері. | | |критериилері. | | |Популияцияның |Популияцияның |Плакаттар, |Популияцияның |ТК | |икемділігінің |икемділігінің |препараттар, |икемділігінің | | |бөлшектері: |бөлшектері: |медиатехника |бөлшектері: | | |демографиялық. |демографиялық. | |демографиялық. | | |Популияцияның |Популияцияның | |Популияцияның | | |тіршілікке |тіршілікке | |тіршілікке | | |икемділігінің |икемділігінің | |икемділігінің | | |генетикалық |генетикалық | |генетикалық | | |анализі. Либих |анализі. Либих | |анализі. Либих | | |заңы, Миюерлих |заңы, Миюерлих | |заңы, Миюерлих | | |және Шелфорд |және Шелфорд | |және Шелфорд | | |ережелері. |ережелері. | |ережелері. | | |Популияцияларды |Популияцияларды |Плакаттар, |Популияцияларды|ТК | |сақтау |сақтау |препараттар, |сақтау | | |стратегиялары. |стратегиялары. |медиатехника |стратегиялары. | | |Жойылу типі бар |Жойылу типі бар | |Жойылу типі бар| | |түрлер. әлемдәк |түрлер. әлемдәк | |түрлер. әлемдәк| | |және Қазақстанның|және Қазақстанның | |және | | |қызыл |қызыл | |Қазақстанның | | |кітаптары.Популия|кітаптары.Популияц| |қызыл | | |цияның тіршілікке|ияның тіршілікке | |кітаптары.Попул| | |икемділігін |икемділігін | |ияцияның | | |сақтауға қажетті |сақтауға қажетті | |тіршілікке | | |қорықтық |қорықтық аудандар.| |икемділігін | | |аудандар. | | |сақтауға | | | | | |қажетті | | | | | |қорықтық | | | | | |аудандар. | | |Адам жасанды |Адам жасанды |Плакаттар, |Адам жасанды |ТК | |биоценоздарды |биоценоздарды |препараттар, |биоценоздарды | | |жасаушы. |жасаушы. |медиатехника |жасаушы. | | |Өсімдік, |Өсімдік, |Плакаттар, |Өсімдік, |ТК | |бунақдене,балықта|бунақдене,балықтар|препараттар, |бунақдене,балық| | |р,құстар,сүтқорек|,құстар,сүтқоректі|медиатехника |тар,құстар,сүтқ| | |тілерді жер |лерді жер аудару | |оректілерді жер| | |аудару және |және жерсіндіру. | |аудару және | | |жерсіндіру. | | |жерсіндіру. | | |Балықтар,шаянтәрі|Балықтар,шаянтәріз|Плакаттар |Балықтар,шаянтә|ТК | |зділер,құстар,сүт|ділер,құстар,сүтқо|препараттар, |різділер,құстар| | |қоректілердіжәне |ректілердіжәне |медиатехника |,сүтқоректілерд| | |т.б. |т.б. | |іжәне т.б. | | |популияцияларын |популияцияларын | |популияцияларын| | |шамадан артық |шамадан артық | |шамадан артық | | |пайдалану. |пайдалану. | |пайдалану. | | | Фаунаны |Фаунаны қорғаудағы|Плакаттар |Жануарлар мен |ТК | |қорғаудағы |биолоиялық негізі.|препараттар, |өсімдіктерді | | |биолоиялық | |медиатехника |қорғау. | | |негізі. | | | | | |Қорықтар және |Қорықтар және |Плакаттар |Қорықтар |ТК | |олардың |олардың |препараттар, | | | |сипаттамасы. |сипаттамасы. |медиатехника | | | |Фаунаның |Фаунаның |Плакаттар |Аңдардың |ТК | |биологиялық |биологиялық |препараттар, |биологиялық | | |толтырылуы |толтырылуы |медиатехника |артылуы. | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 кесте |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| |оқу-әдістемелік | | |% | |құралдарының атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | | КолосовА.М. «Экология» |3 |14 |10 | |СССР 1973. | | | | |Наумов С.П. Карташов Н.Н. |6 |14 |15 | |Зоология позвоночных М . | | | | |1979 | | | | |Соколов В.Е. Систематикп |5 |14 |10 | |млекопитающих М. 1979 | | | | |Картошов Н.Н Ботаника М. |5 |14 |10 | |1974 | | | | |Наумов С.П. Зоология |15 |14 |20 | |позвоночных М. 1963 | | | | |Михеев А.В. Перелеты птиц |10 |14 |10 | |М. 1981 | | | | |Наумов С.П. Омыртқалылар |10 |14 |10 | |зоологиясы. А., 1979 | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер; 1. Колосов А.М., Лавров Н.П., Наумнв С.П, Биология промыслово охотничьих зверей СССР. М., 197 2. Экология. А.,1979. 3 Наумов Н.П. Карташов Н.Н. Зоология позвоночных. М., 1973. 4 Наумов С.П. Зоология позвоночных. М., 5 Михеев А.В. Перелеты птиц. М., 1981. 6 Соколов В.Е. Систематика млекопиташих. М., 1973-1979, т.І-П.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz