Файл қосу
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.1.03.1.20.33/02-2012 | |«Ет және балык |Баспа № 1 | | |консервілерін өндіру |30.09.2012 ж. | | |технологиясы» пәнінен | | | |студенттерге арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы» 050727 – «Азық-түлік өнімдірінің технологиясы» мамандығы студенттерге арналған білім бағдарламасы СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 1. ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеушілер Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының доцент Қажыбаева Ғалия Төлеуқызы_______________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының аға оқытушы Қасымов Самат Қайратұлы_______________ «___» _______________2012 ж. 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде Хаттама «____» _____________ 2012 ж., № __. Кафедра менгерушісі ______________ Б.Қ. Әсенова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде Хаттама «____» _____________ 2012 ж., № __. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 2.3 Инженерлік-технологиялық факультеттің ғылыми кеңесінің мәжілісінде Хаттама «____» _____________ 2012 ж., № __. Төрағасы ______________ Ә.Л.Қасенов 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама «____» _____________ 2012 ж., № __. ОӘК төрайымы, ОЖ жөніндегі проректор_____________ Б.А.Рскелдиев АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |5 | |3 |Формат және курс саясаты |5 | |4 |Студенттерге білімін бағалау саясаты |6 | |5 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |9 | |6 |СӨЖ тақырыптарының мазмұны |10 | |7 |Пәннен оқу үрдісінің күнтізбелік жоспары |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер: Қажыбаева Ғалия Төлеуқызы, техника ғылымдарының кандидаты, доцент; • Кафедра – Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы; • Байланыс ақпараты – тел: 35-48-56, № 9-оқу корпусы, № 214 кабинет; • Сабақ өткізу орыны – № 205, 207 аудиториялар; • Пән аты – «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы»; • Кредит саны – 2; 1.2. Жұмыс оқу жоспарынан жазба (1-кесте): 1-кесте |Курс |Семестр |Кре дит|Дәріс |Зерт. |СӨЖ |Барлы |Қоры тынды | | | |саны |тер |сабақ |(сағ.) |ғы (сағ.) |бақылау | | | | |(сағ.) |(сағ.) | | |түрі | |4 |7 |2 |15 |15 |30/30 |90 |Емтихан | | | | | | | | |(ауызша) | 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән тамақ өнеркәсібінің құрал-жабдықтары пәнін оқып-үйренуге негіз болады және азық-түлік өнімдерінің технологиясына қосымша болып табылады. Курс жалпы инженерлік цикл пәні болып табылады және азық-түлік өнімдерінің биохимиясына, микробиологиясына, ет және балық өнімдерінің технологиясына, аралас ет және балық өнімдерінің биотехнология және т.б. курстарға сүйенеді. «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы» пәні ет және балық өнімдерін консервілеу мен сақтау негіздерін, сақтау кезінде өтетін процестерді оқып үйренуге негізделген. 1.4 Пәнді оқыту мақсаты: Аталған курстың мақсаты – студенттерге тамақ өнімдерін консервілеу мен сақтаудың казіргі заманғы технологиясы жайлы білім беру болып табылады. Тамақ өнімдерін сақтау үшін өңдеудің әртүрлі тәсілдерін қолданудың практикалық және теориялық аспектылары қарастырылады. Сақтау мен өңдеудің әртүрлі тәсілдері кезінде мал, құс және балық етіндегі көрсеткіштердің өзгеруі оқытылады. Сонымен катар, тамақ өнімдерін сақтау кезінде өтетін физика – химиялық, биохимиялық өзгерістер, ұзақ уақыт сақтау кезінде сапалық көрсеткіштердің өзгеруі қарастырылады. 1.5 Пәннің оқып-үйренудің негізгі міндеттері: - өнімнің сапасы мен сақтау мерзімін ұзартуда негізгі болып табылатын, өңдеудің әртүрлі стадияларында тамақ өтетін физика- химиялық өзгерістер мен шикізат қасиетін оқып-үйрену; - суықпен өңдеу, тұздау, кептіру ыстаудың негізгі өндірістік тәсілдерімен және тамақ өнімдерін басқа да қазіргі заманғы сақтау тәсілдерімен таныстыру; - тамақ өнімдерін консервілеудің негізгі тәсілдерін оқып-үйрену суықпен өңдеу, тұздау, кептіру және т.б. олардың артықшылықтары мен кемшіліктері; - тамақ өнімдерін консервілеу технологиясы. Аралас тамақ өнімдерін сақтау техникасы мен техникалық жабдықтары, сақтау тәртібі; - әртүрлі тәсілдермен сақтау және консервілеу кезінде тамақ өнімдерін технологиялық қасиеттерінің өзгерісін оқып-үйрену; - тамақ өнімдерін сапасының негізгі көрсеткіштерін анықтауды үйрену 1.6 Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент білуі қажет: • тамақ өнімдерін сақтау кезінде өтетін процестерді, оларды сақтау және консервілеу технологиясын білу; • тамақ өнімдерін сақтау мен консервілеу технологиясы бойынша практикалық және теориялық тәжірибелерді меңгеруі; • тамақ өнімдерін сақтау мен консервілеу технологиясы бойынша теориялық материалдарды меңгеру; • тамақ өнімдерінің физика-химиялық көрсеткіштерін анықтай білу; • тамақ өнімдерін сақтау мен консервілеу кезінде өтетін физико- химиялық және биологиялық процессінің маңыздылығын түсіну; • тамақ өндірісінде ары қарай колдану тәжірибесі мен тәжірибе практикалық жинау 1.7 Курс пререквизиттері: • Азық-түліқ жалпы технологиясы • Ет және балык өндіру технологиясы 2. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы» пәні бойнша бағдарлама қарастырылған әрбір тақырып аумағымен толық танысу қажает. Әрбір тақырып бойнша мұкият оқып, сұрақтарға жауаптар құрастыру; нақты материалды меңгеру дәрежісін – практикалық жұмыстары мен зертханалық жұмыстар жүргізіп, олардың есебі арқылы тексереді. Пәнді оқуға арналған әдістемелік нұсқаулар мен танысып, магистранттар пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқаны құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері студенттермен үздік жұмыс ретінде жүргізіледі. 3. Формат және курс саясаты «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы» пәнін оқу бір бірімен тығыз байланысты төрт сабақтан тұрады: дәрістер, зертханалық сабақтар, студенттердің өздік жұмысы (СӨЖ). Соның ішінде ең маңыздысы дәрістер мен зертханалық сабақ болып саналады. Оқулықтарды бар, жеңіл тақырыптар СӨЖ ретінде жүргізіледі. Ал зертханалық сабақтар, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының алғаш қадамдарымен таныстырады. СӨЖ күнделікті жүргізіліп отыруы керек және олар әрдайым оқытушының басқаруымен болу керек. 3.1 Курс саясаты: - дәрістер мен сараптамалық сабақтарға кешігіп қалмай келу, сабаққа кіргенде ұялық телефонды сөндіру; - сабақтарды босатпау, ауырып қалған жағдайда анықтама әкелу; - тапсырманы орындамау үшін қорытынды баға төмендейді; - оқу процесіне белсене қатысу, оқылатын тақырыпты терең игеру, үйге берілген тапсырмаларды уақытында және өз бетімен орындау; - курстас әріптестері мен оқытушымен араласу кезінде шыдамды, ашық көңілді бөлу; - университетте темекі шекпеу; - сабақтарға спорт киімімен келмеу. 4. Студенттердің білімін бағалау саясаты 4.1 Студенттердің үлгерім бақылауы ағымды, шектік және қорытынды бақылау арқылы жүзеге асырылады. Баға „ Студенттердің білімін рейтингтік бағалау” стандарты бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан түрінде алынады. Ол ауызша сұрау немесе жазбаша тест көмегі арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға әрбір сабақтың, рефераттың, сонымен қатар экзамен нәтижелері арқылы қойылады. Егер студенттердің семестр бойынша рейтинг баллдарының сомасы 50 %-ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар (5 балл): - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін; - СӨЖ қосымша әдебиет көздерін пайдалану; - жұмысты мерзімінен бұрын тапсыру. Айып балдар (5 балл) алынады: - материалды өз уақытында бермегені үшін; - жұмысты сапасыз орындағаны үшін; - сабақтарды босатқаны үшін. |Атауы |1 |2 |3 | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу 4-кесте |№ тақырып |Тақырып аты |Дәріс |Зертх |МӨЖ | |1 |2 |4 |5 |6 | |1 |Тамақ өнімдерін консервілеу |2 | |3 | |2 |Консервілер өндірісі техлогиясы. Шикізатты |2 | |3 | | |дайындау. | | | | |3 |Консервілер өндірісі технологиясы. Қосымша |2 | |3 | | |материалдарды дайындау. | | | | |4 | Қыздырып өңдеу. |2 | |3 | |5 |Стерилизациялау формуласы туралы ұғым. |2 | |3 | |6 |Стерилизациялау техникасы. |2 | |3 | |7 |Консервілерді сақтау. |2 | |3 | |8 |Сақтауда болған ет шикізаттарын консерві |2 | |3 | | |өндірісінде қодану. | | | | |9 |Балалар және диеталық тағамдар шығаратын |2 | |3 | | |консервілер өндірісінің ерекшелігі. | | | | |10 |Сүт консервілері |2 | |3 | |11 |Балық консервілері мен пресервтері. |2 | |3 | |12 |Тағам өнімдерін сақтау мерзімін ұзарту |2 | |4 | | |тәсілдері. | | | | |13 |Тағамдық және биологиялық активті қоспалар |2 | |3 | | |жіктелу | | | | |14 |Өнімнің физико-химиялық қасиетін және |2 | |3 | | |құрылымын өзгертетін тағамдық қоспалар | | | | |15 |Тағамдық өнімдердің сақтау мерзімін |2 | |3 | | |ұзартатын тағамдық қоспалар. | | | | |16 |Ет қалбырларын өндірудің барысын және | |4 |8 | | |сапасын бақылау | | | | |17 |Қүрғақ тағамдар сапасын бағалау және | |2 |8 | | |бақылау. | | | | |18 |Консервіленген өнімдерді қаңылтыр ыдыста | |3 |8 | | |сақтау кезіндегі процестерді оқу және | | | | | |зерттеу. | | | | |19 |Стерилденген сүттің бақылауын оқып үйрену. | |2 |8 | |20 |Сүт консервісінің бақылауын үйрену.( қант | |2 |6 | | |қосылған қоймалжың сүт ) | | | | |21 | Балық консервісі өнімдерінің бақылаудың | |2 |6 | | |сапасы. | | | | | |Барлығы |30 |15 |90 | 6. СӨЖ тақырыптарының мазмұны СӨЖ жоспары 5-кесте |№ |СӨЖ (рефераттар тақырыбның атауы, 5 беттен артық емес) | |1 |Ет консервілері ассортименті және оларға қойылатын талаптар | |2 |Өсімдік шикізатты сақтау әдістері | |3 |Консервілердің сапалық көрсеткіштерін нормативтік құжаттар және | | |шұжық өнімдерінің спасын анықтау әдістемелер бойынша зерттеу | |4 |Ортаның стерилизация формуласына әсері | |5 |Қазіргі заманғы ет өнімдерін сақтау әдістері | |6 |Консерві өндірісінде полимерлі ыдыстарды қолдану | |7 |Құрғақ заттарды есептеу әдіснамасы | |8 |Консерві өндірісіне қажет шикізатты есептеу | |9 |Заманауи автоклавтвр | |10 |Консервілеуге қажетті ыдыстардың түрлері | 7. пәннен оқу үрдісінің күнтізбелік жоспары «Ет және балык консервілерін өндіру технологиясы» пәннен оқу үрдісінің күнтізбелік жоспары 6-кесте №Апталар 1234567891011121314151 Бақылау түріАуызшаЖазбашаАраласАуызшаЖазбашаАраласМБ1АуызшаЖазбашаАраласАуызшаЖазбашаАраласЖазбашаМБ12 Баллдар 20304050708010020304050607585100МБ – межелік бақылау 8. әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Алехина Л.Т., Большаков А.С. и др.; Под ред. Рогова И.А. Технология мяса и мясных продуктов. Учебник. – М.: Агропромиздат, 1988, 538 с. 8.1.2. Флаубенбаум Б.Л. «Основы консервирования пищевых продуктов».-М: Легкая и пищевая промышленность, 1982-272с. 8.1.3. Голубев В.Н. и др. «Обработка рыбы морепродуктов»: М.: ИРПО; Изд. центр «Академия». 2001 г. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Быков В.П. «Технология рыбных продуктов» М., Пищевая промышленность, 1971. 8.2.2. Журавская Н.К. и др. «Исследование и контроль качества мяса и мясопродуктов». – М.: Агропромиздат, 1985. - 296 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz