Файл қосу

Маркетинг кешені



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты         |ПОӘК           |                               |
|                              |               |ПОӘК 042-18-2.1.032/01-2014    |
|ПОӘК                          |Басылым №1     |                               |
|Оқытушылар үшін «Маркетинг    |11.09.2014ж    |                               |
|және менеджмент негіздері»    |               |                               |
|пәнінің бағдарламасы          |               |                               |








                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

   5В090100 «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану»
                            мамандығына арналған
             «Маркетинг және менеджмент негіздері» пәні бойынша


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



































                                 Семей 2014




Алғы сөз

1. ӘЗІРЛЕГЕН
 Құрастырушы __________       «__29__ »_08__ 2014ж., Абеуханова Еркежан
 Бахытбековна,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында


   «__29__ »__08____ 2014ж. №_1___Хаттама




 Кафедра меңгерушісі  ___________        Г. Орынбекова


 2. 2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар  факультетінің Оқу-
    әдістемелік Бюросының отырысында.


    «__09__ »____09____ 2014ж. № _1_ Хаттама


 ОӘБ төрағасы____________________  С. Тойкин




 3. БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


    «__11___ »__09_ 2014ж. № _1_ Хаттама




 ОӘК төрағасы   _________________Г.Искакова








      .




























                                            Мазмұны
   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны (модульмен)
   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   7. Әдебиеттер














































ПӘННІҢ  ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ  ПОӘК 042-18-2.1.032/01-2014


                   «Маркетинг және менеджмент  негіздері»

                                                 пәнінің оқу- әдістемелік
 кешені


            «_11__ »_09___  2014 ж., №__1___хаттамасымен  университеттің Оқу
 - әдістемелік Кеңестің  шешімімен әрекетке  енгізілді және бекітілді.


Енгізілген күні_

   1. Қолданылу аумағы
   «Маркетинг  және  менеджмент  негіздері»  пәні  бойынша   оқу-әдістемелік
кешенінің  құрамына  кіретін  оқытушылар  үшін  пәннің  жұмыс  оқу   жоспары
5В090100    мамандығы студенттеріне арналған.

   2. Нормативтік сілтемелер
       «Маркетинг  және  менеджмент  негіздері»  пәні   бойынша   осы   оқу-
әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына  сәйкес
берілген пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін  белгілейді  және
жасайды:
- 5В090100 «Тасымалдауды, қозғалысты  ұйымдастыру  және  көлікті  пайдалану»
мамандығы үшін Мемлекеттік жалпы білім беру стандарты МЕСТ  ҚР  5.04  019  –
2011   бекітілген   және    Қазақстан   Республикасы   Білім   және    Ғылым
министрлігінің    №158,  10.04.2012ж.  қосымша  № 54 енгізілген;
 –  СТУ  042-  ГУ-4-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенін  жасау   және
   рәсімдеудің жалпы талабы»  университет стандарты;
 – ДП 042 - 1.01-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  және
   құрылымы»құжатталған процедурасы;
    – МУ 042-1.01-2013 Студенттердің  өздік  жұмыстарын  орындауға  арналған
      әдістемелік нұсқау;
 – МУ 042-1.01-2013 Пәннің оқу  жұмыс  бағдарламасын  жасау  және  безендіру
   бойынша әдістемелік нұсқау.


3.  Жалпы ереже
      3.1. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.
      «Маркетин және менеджмент  негіздері»  -  кәсіпорынның  тиімді  қызмет
етуі, көп жағдайда басқару шараларына байланысты,  ол  үшін  жоғары  білікті
мамандарды менеджерлерді даярлау қажет. Олар нақты жағдайды бағалап,  аңғара
біледі, әрі дер  кезінде  басқару  шешімдерін  қабыладап,  оның  іс  жүзінде
жүзеге  асырылуын қамтамасыз  етеді,  әр  ұжымға  қазіргі  талап  деңгейінде
басшылық етуді жүзеге асыра алады бұл басқарушылық қызмет  түрлерінің  бірі,
осыған  сәйкес  тауар  мен  қызмет   көрсетулердің   бәсекеге   жарамдылығын
қамсыздандыру,  жеке  сату  мен  насихаттау,  жарнама  техникасын,  өткізуді
ынталандыру шараларын, баға белгілеу жүйесін, өткізім амалдарын және  тиімді
әдістерін пайдалану, бөлу арналарын бақылау  мен  ұйымдастыру,  осы  өнімнің
нарығын  зерттеу,  жаңа  өнімді  шығару  процесін  қарастырады.   Сондай-ақ,
нарықтағы тұтынушы әрекетінің ерекшеліктерін, фирма  мен  оның  клиентерінің
әрекетін, макро және микро ортаның факторларының әсер етуін оқытады.
      3.2. Курстың негізгі мақсаты: студенттерді  әр  ұжымға  қазіргі  талап
деңгейінде  басшылық  етуді   және    бұл   басқарушылық   қызмет   түрлері,
маркетингтің негізгі  тұжырымдамалары  мен  қағидаларымен  таныстыру,  нарық
жағдайында кәсіпорынды, фирманы басқару, шаруашылық  және  өндірістік-өткізу
қызметіне қажет теориялық білімдерді меңгеру.
      3.3. Пәнді оқытудың негізгі тапсырмасы:   келесі  мәселелерді  зерттеу
болып  табылады:  студенттер  маркетингінің   және   менеджменттің   негізгі
тұжырымдамалары мен принциптері, тауар және  тауар  саясатының  стратегиясы,
маркетингтік ортаның құрамалары және  негізгі  факторлары,  нарықты  кешенді
зерттеу және тұтынушылардың сатыпалушылық  іс  әрекеті,  тауар  жылжуы  және
таратылуының негіздерін меңгеруі қажет.
      3.4.  Оқыту  нәтижесі:  маркетингтің  және   менеджменттің   теориялық
негіздері мен тұжырымдамаларын, нарықтарды зерттеу, болжау және  сегменттеу,
маркетингілік ортаны, тауар және тауар саясатын, бөлу және  тауар  қозғалысы
арналарын,  маркетингілік  қызметті  ұйымдастыру,  жоспарлау  және   бақылау
сұрақтарын,    менеджменттің    мәні     және   мазмұны    туралы    негізгі
түсініктерді,  жүйелік  қағидаларын,   қалыптастыру   процестерін,   негізгі
атқаратын  қызметтерін,  басқару  шешімдерінің  мәнін,  басқару   шешімдерін
әзірлеу технологиясын, шешім қабылдау және жүзеге  асыру  мәселелерін  білуі
қажет.
      Мамандыққа қолдануына байланысты курстың міндеттері:
•   менеджменттің маңызын оқу
•   менеджметтің даму кезеңдерін қарастыру
•   менеджменттің мақсаттарын, қызетгерін және қағидаларын оқу
•   ұйымдастырушылық формаларды жене ұйымды баскару құрылымдарын зерттеу
•   менеджменттің негізгі әдістерді қарастыру
•  басқару құрлмы және еңбек процесттерін оқу
•  басқару психологиясын меңгеру
      Бұл қасиеттер  студенттерге  болашақта,  жұмыста  және  жеке  өмірінде
қабылдайтын шешімдеріне сын  көзбен,  жан-жақты  қарауға  мүмкіндік  береді,
көмектеседі. Олардың  белсенді  өмір  көз  қарасынын  пайда  болуына  әсерін
тигізеді.
      3.5 Курстың  басты деректемелері: Экономикалық теория.
      3.6 Курстың деректемелері: Логистика
      3. 7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1)


  1 кесте -  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
|Курс                                                           |семестр   |
|Дәріс сабағы                                                              |
|Модуль 1 Маркетингтің теориялық әдістемелік негіздері және маркетингтік   |
|зерттеулер                                                                |
|1.Маркетингінің теориялық негіздері және тұжырымдамалары       |          |
|Қазақстанда маркетинг пайда болуының және даму эволюциясының   |2         |
|алғы шарттары. Маркетинг ұғымы, мәні және мазмұны.             |          |
|Маркетингінің негізгі тұжырымдамалары.                         |          |
|Маркетингінің негізгі мақсаттары, принциптері мен қызметі.     |          |
|Маркетинг кешені. «4 Р» жүйесі.                                |          |
|2. Маркетингттік орта                                          |2         |
|Маркетингттің макроорта және оның фирмаға әсер тетуі.          |          |
|Маркетингттің микроорта, олардың артықшылықтары және           |          |
|кемшіліктері. Маркетингттің медиаорта, олардың әсер етулері.   |          |
|Тұтыну нарығы туралы түсінік. Жеке адамдар мен үй              |          |
|шаруашылықтарындағы тұтынушылар. Тұтынушылардың айырмашылықтары|          |
|және еркшеліктері.  Тұтынушылар топтары.                       |          |
|3. Маркетингттік зерттеулер                                    |2         |
|Зерттеулер тұжырымдамасын әзірлеу.Ақпаратты зерттеу мақсаты    |          |
|және зерттеу объекті. Ақпарат көздері бойынша жіктеу.Ақпарат   |          |
|көздерін таңдау. Алғашқы ақпарат және оның мәні.Екінші ақпарат |          |
|туралы түсінік және оның көздері. Іріктеменің типтері және     |          |
|процедурасы. Сауалнама құрастыру және пікір алу әдістемесі.    |          |
|Мәліметтерді талдау                                            |          |
|4. Нарықты сегменттеу                                          |2         |
|Тауарлы нарықтың кешенді зерттеуі және талдаудың негізгі       |          |
|бағыттары.Бұқаралық, сараланған және мақсатты                  |          |
|маркетинг.Нарықтың сегменттеуі. Критерийлері мен принциптері.  |          |
|5. Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты              |2         |
|Тауар және оның жіктелуі. Тауар саясаты. Жаңа тауар түсінігі   |          |
|және оны жоспарлау. Тауардың өмірлік циклы. Буып – түю және    |          |
|орау, оларға қойылатын талаптар. Тауардың бәсекеге             |          |
|қабілеттілігі және оларды бағалау.                             |          |
|6. Маркетинг жүйесіндегі баға саясаты                          |2         |
|Баға белгілеу проблемасына көзқарастар. Нарықтың тұрпаттарына  |          |
|байланысты баға белгілеу тәсілдерінің сипаттамасы. Баға        |          |
|белгілеу саясатына ықпал етуші факторлар. Бәсекелесушілер      |          |
|бағасы мен тауарын талдау.                                     |          |
|7. Өнімдерді өткізу және тарату                                |2         |
|негіздеріжәнетұжырымдамалары                                   |          |
|Бөлу арналары ұғымы. Олардың деңгейлері мен функциялары.       |          |
|Өткізудің маркетингттік жүйелері. Кәсіпорындағы өткізу         |          |
|қызметінің рөлі.                                               |          |
|8. Маркетингттік коммуникация және халықаралық маркетинг       |2         |
|Маркетингттік коммуникацияның түсінігі және түрлері. Жарнама   |          |
|және оның түрлері. Жарнама құралдары. Халықаралық маркетингі   |          |
|ортасын зерттеу.                                               |          |
|Кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу мүмкіндіктерін айқындау. Шығу |          |
|әдістері. Кәсіпорынның халықаралық маркетингі қызметінің       |          |
|құрылымы.                                                      |          |
|Модуль 2 Менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері, менеджменттің     |
|қызметтері, ерекшеліктері                                                 |
|9. Менеджмент туралы түсінік, оның мазмұны, менеджмент         |2         |
|туралы             ғылымды қалыптастыру және дамыту,           |          |
|Менеджменттегі жүйелі ыкпал                                    |          |
|Менеджмент туралы түсінік. Менеджер және оның  міндеттері.     |          |
|Менеджменттің даму кезеңдері. Менеджмент мектептері. Ғылыми    |          |
|басқару мектебі. Классикалық немесе әкімшілік мектебі.         |          |
|Бихиевиоралдық қарым-қатынас мектебі. Сандық ықпал ету мектебі.|          |
|Жүйелердің  негізгі ұғымы. Жүйенің түрлері,  элементтері мен   |          |
|тармақтары. Менеджменттің сыртқы ортасы.                       |          |
|10. Менеджменттегі басқару процесінің  мақсаты, жоспарлау      |2         |
|қызметі  және ұйымдастыру құрылымы                             |          |
|Басқару процесінің ұғымы. Басқару процесінің мақсаты  және     |          |
|негізгі сипаттамалары. Мақсатты анықтау процесі. Жоспарлау     |          |
|түсігінігі және мәні. Стратегиялық жоспарлау мазмұны,          |          |
|Тактикалық жоспарлау. Тауарды жылжыту, нарықты анықтау, пайданы|          |
|жоспарлау. Ұйымдастыру негіздері. Ұйымдастырушылық құрылымға   |          |
|қойылатын талаптар. Өндірісті  басқару құрылымының түрлері.    |          |
|11. Менеджменттегі  ынталандыру  және бақылау қызметі          |2         |
|Мотивация түсінігі. Мотивацияның басқару  міндеттері.          |          |
|Мотивацияның мәселелері. Бақылаудың мәні және негізгі          |          |
|принцптері.  Бақылау түрлері және бақылау әдістері. Бақылаудың |          |
|жүйелік концепциясы. Мәліметті – басқарушы жүйелері            |          |
|жағдайындағы бақылау.                                          |          |
|12. Басшылық,    адамдарды      және  топтарды басқару.        |2         |
|Басқару қызметшілерінің құрамы мен құрылымы. Басқару           |          |
|кадрларының жұмыс принциптері. Кадрларды іріктеу, бағалау      |          |
|тәсілдері. Басшылық ұғымының түсінігі. Басқару тәсілдері.      |          |
|Жетекшілік (лидерлік).                                         |          |
|13. Менеджменттегі коммуникация                                |2         |
|Басқарудағы коммуникацияның ролі және оның түрлері.            |          |
|Коммуникация процесі. Ұйымдық қарым- қатынас кедергісі және оны|          |
|жою әдістері. Вербалсыз қатынас құралдары                      |          |
|14. Менеджметтегі келіспеушілік                                |2         |
|Келіспеушілік табиғаты мен себептері. Келіспеушілікті жіктеу.  |          |
|Келіспеушілік жағдайды реттеу.                                 |          |
|15. Басшылық стилі,  баскару еңбегінің  мәдениеті  мен этикасы |2         |
|Басшылық стилінің түсінігі және оны қалыптастыру факторлары.   |          |
|Стиль түрлері және олардың сипаттамалары. Либералдық,          |          |
|авторитарлық және демократиялық стилдер.  Басқару еңбегінің    |          |
|мазмұны, сипаты және ерешеліктері. Басшы іс - әрекетінің       |          |
|психологиясы. Басшы жұмысын жоспарлау.                         |          |
| Практикалық сабақ                                                        |
|Модуль 1 Маркетингтің теориялық әдістемелік негіздері және маркетингтік   |
|зерттеулер                                                                |
|1.Маркетингінің теориялық негіздері және тұжырымдамалары       |1         |
|Қазақстанда маркетинг пайда болуының және даму эволюциясының   |          |
|алғы шарттары. Маркетинг ұғымы, мәні және мазмұны.             |          |
|Маркетингінің негізгі тұжырымдамалары.                         |          |
|Маркетингінің негізгі мақсаттары, принциптері мен қызметі.     |          |
|Маркетинг кешені. «4 Р» жүйесі.                                |          |
|2. Маркетингттік орта                                          |1         |
|Маркетингттің макроорта және оның фирмаға әсер тетуі.          |          |
|Маркетингттің микроорта, олардың артықшылықтары және           |          |
|кемшіліктері. Маркетингттің медиаорта, олардың әсер етулері.   |          |
|Тұтыну нарығы туралы түсінік. Жеке адамдар мен үй              |          |
|шаруашылықтарындағы тұтынушылар. Тұтынушылардың айырмашылықтары|          |
|және еркшеліктері.  Тұтынушылар топтары.                       |          |
|3. Маркетингттік зерттеулер                                    |1         |
|Зерттеулер тұжырымдамасын әзірлеу. Ақпаратты зерттеу мақсаты   |          |
|және зерттеу объекті. Ақпарат көздері бойынша жіктеу. Ақпарат  |          |
|көздерін таңдау. Алғашқы ақпарат және оның мәні. Екінші ақпарат|          |
|туралы түсінік және оның көздері. Іріктеменің типтері және     |          |
|процедурасы. Сауалнама құрастыру және пікір алу әдістемесі.    |          |
|Мәліметтерді талдау                                            |          |
|4. Нарықты сегменттеу                                          |1         |
|Тауарлы нарықтың кешенді зерттеуі және талдаудың негізгі       |          |
|бағыттары.Бұқаралық, сараланған және мақсатты                  |          |
|маркетинг.Нарықтың сегменттеуі. Критерийлері мен принциптері.  |          |
|5. Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты              |1         |
|Тауар және оның жіктелуі. Тауар саясаты. Жаңа тауар түсінігі   |          |
|және оны жоспарлау. Тауардың өмірлік циклы. Буып – түю және    |          |
|орау, оларға қойылатын талаптар. Тауардың бәсекеге             |          |
|қабілеттілігі және оларды бағалау.                             |          |
|6. Маркетинг жүйесіндегі баға саясаты                          |1         |
|Баға белгілеу проблемасына көзқарастар. Нарықтың тұрпаттарына  |          |
|байланысты баға белгілеу тәсілдерінің сипаттамасы. Баға        |          |
|белгілеу саясатына ықпал етуші факторлар. Бәсекелесушілер      |          |
|бағасы мен тауарын талдау.                                     |          |
|7. Өнімдерді өткізу және тарату                                |1         |
|Өнімдерді өткізу және тарату негіздері және тұжырымдамалары.   |          |
|Бөлу арналары ұғымы. Олардың деңгейлері мен функциялары.       |          |
|Өткізудің маркетингттік жүйелері. Кәсіпорындағы өткізу         |          |
|қызметінің рөлі.                                               |          |
|8. Маркетингттік коммуникация және халықаралық маркетинг       |1         |
|Маркетингттік коммуникацияның түсінігі және түрлері. Жарнама   |          |
|және оның түрлері. Жарнама құралдары. Халықаралық маркетингі   |          |
|ортасын зерттеу.                                               |          |
|Кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу мүмкіндіктерін айқындау. Шығу |          |
|әдістері. Кәсіпорынның халықаралық маркетингі қызметінің       |          |
|құрылымы.                                                      |          |
|Модуль 2 Менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері, менеджменттің     |
|қызметтері, ерекшеліктері                                                 |
|9. Менеджмент туралы түсінік, оның мазмұны, менеджмент         |1         |
|туралы             ғылымды қалыптастыру және дамыту,           |          |
|Менеджменттегі жүйелі ыкпал                                    |          |
|Менеджмент туралы түсінік. Менеджер және оның  міндеттері.     |          |
|Менеджменттің даму кезеңдері. Менеджмент мектептері. Ғылыми    |          |
|басқару мектебі. Классикалық немесе әкімшілік мектебі.         |          |
|Бихиевиоралдық қарым-қатынас мектебі. Сандық ықпал ету мектебі.|          |
|Жүйелердің  негізгі ұғымы. Жүйенің түрлері,  элементтері мен   |          |
|тармақтары. Менеджменттің сыртқы ортасы.                       |          |
|10. Менеджменттегі басқару процесінің  мақсаты, жоспарлау      |1         |
|қызметі  және ұйымдастыру құрылымы                             |          |
|Басқару процесінің ұғымы. Басқару процесінің мақсаты  және     |          |
|негізгі сипаттамалары. Мақсатты анықтау процесі. Жоспарлау     |          |
|түсігінігі және мәні. Стратегиялық жоспарлау мазмұны,          |          |
|Тактикалық жоспарлау. Тауарды жылжыту, нарықты анықтау, пайданы|          |
|жоспарлау. Ұйымдастыру негіздері. Ұйымдастырушылық құрылымға   |          |
|қойылатын талаптар. Өндірісті  басқару құрылымының түрлері.    |          |
|11. Менеджменттегі  ынталандыру  және бақылау қызметі          |1         |
|Мотивация түсінігі. Мотивацияның басқару  міндеттері.          |          |
|Мотивацияның мәселелері. Бақылаудың мәні және негізгі          |          |
|принцптері.  Бақылау түрлері және бақылау әдістері. Бақылаудың |          |
|жүйелік концепциясы. Мәліметті – басқарушы жүйелері            |          |
|жағдайындағы бақылау.                                          |          |
|12. Басшылық,    адамдарды      және  топтарды басқару.        |1         |
|Басқару қызметшілерінің құрамы мен құрылымы. Басқару           |          |
|кадрларының жұмыс принциптері. Кадрларды іріктеу, бағалау      |          |
|тәсілдері. Басшылық ұғымының түсінігі. Басқару тәсілдері.      |          |
|Жетекшілік (лидерлік).                                         |          |
|13. Менеджменттегі коммуникация                                |1         |
|Басқарудағы коммуникацияның ролі және оның түрлері.            |          |
|Коммуникация процесі. Ұйымдық қарым- қатынас кедергісі және оны|          |
|жою әдістері. Вербалсыз қатынас құралдары                      |          |
|14. Менеджметтегі келіспеушілік                                |1         |
|Келіспеушілік табиғаты мен себептері. Келіспеушілікті жіктеу.  |          |
|Келіспеушілік жағдайды реттеу.                                 |          |
|15. Басшылық стилі,  баскару еңбегінің  мәдениеті  мен этикасы |1         |
|Басшылық стилінің түсінігі және оны қалыптастыру факторлары.   |          |
|Стиль түрлері және олардың сипаттамалары. Либералдық,          |          |
|авторитарлық және демократиялық стилдер.  Басқару еңбегінің    |          |
|мазмұны, сипаты және ерешеліктері. Басшы іс - әрекетінің       |          |
|психологиясы. Басшы жұмысын жоспарлау.                         |          |



5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
5.1 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
   1. Қазақстанда маркетингтің  қалыптасуы  және  даму  ерекшеліктері-  Эссе
      (2апта)
   2. Маркетинг кешенін әзірле, әрбір құрамдас бөлігіне жеке-жеке  сипаттама
      бер - баяндама (4апта)
   3. Нарықты сегменттеу және мақсатты нарықтық сегментті таңдап  алу-  Эссе
      (6апта)
   4. Басқару тәсілдері, жетекшілік (лидерлік)- Эссе (11апта)
   5. Ұжымдағы келіспеушілік жағдайды реттеу  - баяндама (12апта)
   6. Баскару еңбегінің  мәдениеті  мен этикасы - баяндама (13апта)


6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
Кесте 4- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік  |Жалпы саны  |Студенттер саны|Қамтамасыз етілу|
|әдебиеттердің аттары        |            |               |пайызы,%        |
|1. Қ. Хожаназаров. Маркетинг|  3         |13             |23              |
|негіздері. А., Экономика.   |            |               |                |
|2006.                       |            |               |                |
|С.Н.Нысанбаев, Г.А.         |5           |13             |38              |
|Садыханова. Маркетинг       |            |               |                |
|негіздері. А., 2002.        |            |               |                |
|Филип Котлер. Основы        |10          |13             |77              |
|маркетинг С-П. Коруна, 2000 |            |               |                |
|С.Х.Тойкин Маркетинг        |15          |13             |115             |
|негіздері. А., 2008.        |            |               |                |
|С.Х.Тойкин Маркетинг курсы  |5           |13             |38              |
|бойынша ойын,тесттер,тапсыр.|            |               |                |
|Семей, 2002.                |            |               |                |
|Г.К.Есімжанова Маркетинг    |3           |13             |23              |
|негіздері. А., 2011.        |            |               |                |
|Есімжанова С.Р. Маркетинг   |10          |13             |77              |
|практикумы. Оқу құралы. –   |            |               |                |
|Алматы: «ЭКО» Баспа үйі,    |            |               |                |
|2007                        |            |               |                |
|Ахметов Қ.Ғ.  Менеджменттің |12          |13             |92              |
|негіздері (Оқу құралы),     |            |               |                |
|Ақтөбе Орал . 2005          |            |               |                |
|Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О,|8           |13             |62              |
|Менеджмент, Алматы. 2006    |            |               |                |
|А.К. Бельгебаев, А.Б        |9           |13             |69              |
|Рахимбаев, Менеджмент,      |            |               |                |
|Алматы. 2006                |            |               |                |
|Бердалиев К. Менджмент,     |7           |13             |54              |
|Алматы. 2005                |            |               |                |

7. Әдебиет
7.1.Негізгі әдебиеттер
7.1.1. Хожаназаров. Маркетинг негіздері. Алматы., Экономика. 2006.
7.1.2. С.Н.Нысанбаев, Г.А. Садыханова. Маркетинг негіздері. Алматы., 2002.
7.1.3.Н.М. Мамыров. Маркетинг. Алматы., Экономика, 2008.
7.1.4.Филип Котлер. Маркетинг негіздері. С-П.» Коруна», 2000.

7.1.5. Тойкин С.Х. Маркетинг  негіздері:  Оқулық  /  С.  Х.  Тойкин,  Ә.  Т.
Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 252 б.

 7.1.6. Г.К.Есімжанова Маркетинг негіздері. Алматы., 2011.

 7.1.7. С.Қ. Тойкин. Маркетинг курсы  бойынша  ойын,  тесттер,  тапсырмалар.
Семей,  2002.54б.

7.1.8. Сатыбалдыұлы С. С. Маркетинг және менеджмент негіздері : оқулық /  С.
С.  Сатыбалдыұлы,  Б.  А.  Байтанаева.  -  2-басылым.  -  Астана:  "Фолиант"
баспасы, 2011. - 319 б.
7.1.9. Тойкин С.Х. Маркетинг негіздері1:  Оқулық  /  С.  Х.  Тойкин,  Ә.  Т.
Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана: Фолиант, 2008.
7.1.10. Тоқбаева Ж. Ж. Маркетинг негіздері: оқу құралы / Ж. Ж. Тоқбаева,  Ж.
Тасқынбай. - Астана: "Фолиант" баспасы, 2012. - 190 б
Ахметов Қ.Ғ.  Менеджменттің негіздері (Оқу құралы), Ақтөбе Орал . 2005
7.1.11. Рахимбаев А.О,Сабатаева Б.О, Менеджмент, Алматы. 2006
7.1.12. А.К. Бельгебаев, А.Б Рахимбаев, Менеджмент, Алматы. 2006
7.1.13.Бердалиев К. Менджмент, Алматы. 2005
7.1.14.Рахметов Б.А. Персоналды басқару, Алматы. 2005


  7.2 Қосымша әдебиеттер

7.2.1.Қ.Р.  Заңы  «Тауарлық  белгілер,   қызмет   көрсету   белгілері   және
тауарлардың шығу жерінің атаулары жөнінде», 2003, 26.07.
7.2.2.Қ.Р. Заңы « Стандартизациялау және сертификациялау жөнінде» , 2003.
7.2.3.Қ.Р. Заңы « Жеке кәсіпкерлікті қорғау және қолдау жөнінде» , 2005.
7.2.4.Қ.Р.  Заңы  «Бәсекенің  дамуы  және   монополиялық   қызметті   шектеу
жөнінде»,2003.
7.2.5.С. Есімжанова С.Р. Маркетинг практикумы. Оқу құралы. –  Алматы:  «ЭКО»
Баспа үйі, 2007. – 136 бет
7.2.6.Мамыров Н.К. Менеджмент и рынок: казахстанская модель. -  Алматы,
2008
7.2.7.Бердалиев К.Е. Основы управления экономикой Казахстана. - Алматы,
2005
7.2.8.Уткин Э.А.,Кочеткова А.И. Практикум по курсу менеджмента. -  М.,2008
Пәндер