Файл қосу

Дене шынықтыру және спорт педагогикасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-36.1.           |
|                        |                        |25  /01-2014                 |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |от 18. 09. 2013 г.      |                             |
|«Дене шынықтыру және    |                        |                             |
|спорт педагогикасы»     |                        |                             |













                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  «Дене шынықтыру және спорт педагогикасы»
            5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2014
1.ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы _______________________                «____»___________
20___ж.,
Ерменова Б.О. -   «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы
мен әдістемелері» кафедрасының аға оқытушысы


2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1.      «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен
әдістемелері»   кафедрасында отырысында
   «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра менгерушісі  _______ Б.Н.Прохоров
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы ____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН




















                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер



































1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ
«5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған
«Дене шынықтыру және спорт педагогикасы» пәні бойынша оқу-әдістемелік
кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
     «Дене шынықтыру және спорт  педагогикасы»  пәнінің  оқытушыға  арналған
бағдарламасы   келесі   құжаттар   талаптары   мен    ұсыныстарына    сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     -«5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының 2006 жылы  «Балалар
мен жасөспірімдер спортының негіздері» пәніне арналған кәсіби  жоғары  білім
бағдарламасы
     Типтік оқу жоспары ___2013 ж.  №  ___  бұйрығымен  іске  қосылған  және
бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
    Дене тәрбиесі және  спорттың  теориялық  негіздері;  Дене  мәдениетінің
теориялық негіздері; Дене тәрбиесі және  спорттың  амалдары;  Дене  тәрбиесі
және спорттың әдістері; Дене тәрбиесі және спорттағы қозғалысқа үйрету  және
оның  қағидалары; Дене қуаты қасиеттері және оны дамыту әдістемесі; Сабақ  -
мектептегі негізгі оқу түрі; Дене тәрбиесі  сабағын  педагогикалық  бақылау,
бағалау;  Мектептегі  дене  тәрбиесі  жұмысын   жоспарлау;   Дене   тәрбиесі
жұмысындағы  бақылау және есепке алу;  Мектептегі  сыныптан,  мектептен  тыс
және күн тәртібі ішіндегі дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастыру;  Оқушы  және
студент жастардың дене тәрбиесі;  Ересек және үлкен жастағы адамдардың  дене
тәрбиесі.
3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты
      Қазақстандық білім беру жүйесін  модернизациялау  жағыдайында  болашақ
дене шынықтыру пәні мұғалімі  және  спорт  түрлері  бойынша  жаттықтырушының
кәсіби-педагогикалық даярлығын қалыптастыру.
3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
    - Студенттерді дене шынықтыру мен спорт жағыдайында  жан-жақты  біртұтас
      дамыған тұлғаны тәрбиелеу заңдылықтары туралы білммен қаруландыру.
    - Болашақ мамандарды дене шынықтыру және  спорт  саласында  жүргізілетін
      тәрбие жұмысының әдістемесіне үйрету.
    - Студенттерді балалар спорт ұжымымен жұмыс істеу және оны басқара  білу
      машықтарына баулу.
    - Болашақ  дене  шынықтыру  мұғалімдері  мен  жаттықтырушылардың  кәсіби
      біліктіліктерін қалыптастыру.
3.4 Оқып-білудің нәтижелелері:
1.Дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесі пәнін оқу барысында студенттер
дене тәрбиесі және спорттық жаттықтыру сабақтарын ұйымдастыруға қажет дене
тәрбиесі амалдарын, әдістерін, қағидаларын үйренеді.
    .  Дене  қуаты  қасиеттерін,  оны  дамыту  жолдары   туралы   теориялық
      мәліметтер алады.
    . Жоспарлау технологиясын, сабақтарды талдауды  үйренеді.
    . Сабақтар жүргізу іскеліктері мен дағдыларына қалыптасады.
    . Мектепте дене тәрбиесі сабағын, спорт түрлерінен жаттықтыру   жүргізу
      әдістемесін үйренеді.
3.5 Курстың пререквизиттері:
      «Дене шынықтыру педагогикасы» курсын оқып  үйрену  үшін  философияның,
жалпы  педагогиканың,   психологияның,   әлеументтанудың,   мәдениеттанудың,
анатомия мен физиологияның жалпы негіздерін білу қажет.
3.6 Курстың постреквизиттері:
      «Дене шынықтыру педагогикасы»  төмендегідей  іргелес  пәндермен  тығыз
байланысты: «Мамандыққа кіріспе», «Дене шынықтыру мен  спорт  психологиясы»,
«Дене  шынықтыру  мен   спорттың   теориясы   мен   әдістемесі»,   «Спорттық
физиология», «Спорттық медицина», «Дене шынықтыру және спорт менеджменті».
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

|курс|семестр                                  |кредит|дәріс |практик|СОӨЖ |
|    |                                         |      |      |а      |     |
|3 семестр 1 модуль                                                        |
|1.  |Жалпы және дене шынықтыру және спорт     |      |      |       |1-10 |
|    |педагогикасының негіздері                |      |      |       |     |
|1.1.|Педагогика пәне мен оның негізгі         |1     |      |       |     |
|    |категориялары Дене шынықтыру және        |      |      |       |     |
|    |спорт-білім беру үрдісінің құрамдас      |      |      |       |     |
|    |бөлімі                                   |      |      |       |     |
|1.2.|Дене шынықтыру және спорттық білім       |1     |1     |       |     |
|    |берудің актуальді проблемалары           |      |      |       |     |
|2.  |Дене шынықтыру және спорт үрдісінің жалпы|      |      |+      |1-10 |
|    |және арнайы міндеттерінің жалпы          |      |      |       |     |
|    |сипаттамасы                              |      |      |       |     |
|2.1 |Оқыту үрдісін жетілдіру мақсатында дене  |1     |      |       |     |
|    |шынықтыру және спорттың оқу              |      |      |       |     |
|    |бағдарламасының мазмұнын таңдап алудың   |      |      |       |     |
|    |әдістемелік негіздері                    |      |      |       |     |
|2.2.|Дене шынықтыру мен спортты үйрету        |1     |1     |       |     |
|    |әдістерінің сипаттамасы мен оны іске     |      |      |       |     |
|    |асыру                                    |      |      |       |     |
|2.3.|Үйрету түрлі әдістерін қолданудың        |2     |1     |       |     |
|    |ерекшеліктерінің психофизиологиялық      |      |      |       |     |
|    |ерекшеліктері                            |      |      |       |     |
|2.4.|Оқу-жаттығу үрдісі – арнайы педагогикалық|2     |1     |       |     |
|    |үрдістің негізі.                         |      |      |       |     |
|3.  |Дене шынықтыру және спорт саласындағы    |      |      |+      |1-10 |
|    |тәрбие үрдісінің сипаттамасы             |      |      |       |     |
|3.1.|Дене шынықтыру және спорт - оқушының жеке|2     |1     |       |     |
|    |басының қалыптасуындағы арнайы           |      |      |       |     |
|    |динамикалық үрдіс                        |      |      |       |     |
|3.2.|Дене шынықтыру және спорт- оқушылардың   |2     |1     |       |     |
|    |қажыр-қайрат сапаларын тәрбиелеудің      |      |      |       |     |
|    |негізгі амалы                            |      |      |       |     |
|3.3.|Дене шынықтыру және спорт саласындағы    |2     |1     |       |     |
|    |оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру           |      |      |       |     |
|    |2 модуль                                 |      |      |       |     |
|4.  |Дене шынықтыру және спорт маманының іс   |      |      |+      |1-10 |
|    |әрекеттері                               |      |      |       |     |
|4.1.|Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің    |1     |      |       |     |
|    |(жаттықтырушының)  қызметінің негізі     |      |      |       |     |
|4.2.|Оқытушының педагогикалық шеберлігі       |1     |1     |       |     |
|4.3.|Педагогикалық жағдаяттар. Және           |1     |      |       |     |
|    |педагогикалық тапсырмалар. Оларды шешудің|      |      |       |     |
|    |жолдары                                  |      |      |       |     |
|4.4.|Дене шынықтыру және спорт саласындағы    |1     |1     |       |     |
|    |үйретудің хабарламалық және              |      |      |       |     |
|    |коммуникациялық хабарламалары.           |      |      |       |     |
|5.  |Педагогикалық үрдістің факторы ретінде   |      |      |       |1-10 |
|    |студент пен оқытушының біріккен еңбегінің|      |      |       |     |
|    |негізі                                   |      |      |       |     |
|5.1.|Оқушылар мен студенттердің ғылыми        |2     |1     |       |     |
|    |жұмыстарының негізгі бағыттарының        |      |      |       |     |
|    |сипаттамалары                            |      |      |       |     |
|5.2.|Студенттер мен оқушылардың психологиялық |2     |1     |       |     |
|    |негіздері                                |      |      |       |     |
|5.3.|Педагогикалық үрдіс және оның            |2     |1     |       |     |
|    |нәтежиесінің  анализі мен қорытындысы    |      |      |       |     |
|    |(педагогикалық диагностика               |      |      |       |     |
|6.  |Дене шынықтыру және спорт саласындағы    |      |      |+      |1-10 |
|    |қосалқы білім берудің педагогикалық      |      |      |       |     |
|    |негіздері                                |      |      |       |     |
|6.1.|Балалар мен жасөспірімдер спорт          |2     |1     |       |     |
|    |мектептеріндегі дене және спорттық       |      |      |       |     |
|    |тәрбиенің негіздері                      |      |      |       |     |
|6.2.|Педагогикалық қарым –қатынастың          |2     |1     |       |     |
|    |субъектісі ретінде – спорттық команда    |      |      |       |     |
|6.3.|Спорттық білім жүйесі ретіндегі балалар  |2     |1     |       |     |
|    |мен жасөспірімдер спорт мектебі          |      |      |       |     |
|Барлығы                                       |30    |15    |22,5   |67,5 |


              5. СРО тапсырмаларын орындау және өткізу кестесі

|№    |  Тақырып            |Ұсынылатын  |сағат  |Жұмысты тапсыру|Бақылау    |
|     |                     |әдебиеттер  |       |мерзімі        |формасы    |
|     |                     |Негізгі /   |       |               |           |
|     |                     |қосымша     |       |               |           |
|1.   |Дене тәрбиесі және   |[1,2,4,9]/  |3      |4 апта         |жазбаша    |
|     |спорттың амалдары мен|[1,2,3]     |       |               |           |
|     |әдістері             |            |       |               |           |
|2.   |Дене тәрбиесі және   |[1,2,4,9]/  |3      |6 апта         |Жазбаша    |
|     |спорттағы қозғалысқа |[1,2,3]     |       |               |           |
|     |үйретудің қағидалары |            |       |               |           |
|     |мен дене сапалары    |            |       |               |           |
|     |және оны дамытудың   |            |       |               |           |
|     |жолдары              |            |       |               |           |
|3.   |Жалпы білім беретін  |[1,2,4,9]/  |3      |11 апта        |Ауызша     |
|     |мектептердегі дене   |[1,2,3]     |       |               |           |
|     |тәрбиесі сабағы –    |            |       |               |           |
|     |дене тәрбиелеу       |            |       |               |           |
|     |үрдісінің негізі     |            |       |               |           |
|4.   |Мектептегі дене      |[1,2,4,9]/  |4      |14 апта        |Жазбаша    |
|     |тәрбиелеу жұмыстарын |[1,2,3]     |       |               |           |
|     |жоспарлау (нақты     |            |       |               |           |
|     |сыныпқа жылдық сағат |            |       |               |           |
|     |сеткасы)             |            |       |               |           |


   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|Тақырыбы                            |Көрнекті     |Өз бетімен оқып|Бақылау    |
|                                    |құралдар,    |үйренуге       |нысанасы   |
|                                    |ТОҚ,         |арналған       |           |
|                                    |зертханалық  |сұрақтар       |           |
|                                    |тақталар     |               |           |
|                                    |(стенд)      |               |           |
|Дәрістер           |Практикалық    |             |               |           |
|                   |сабақтар       |             |               |           |
|1                  |2              |3            |4              |5          |
|1 тарау. Дене      |Дене           |Дәріс        |Жасөспірімдер  |Әңгімелесу,|
|шынықтырудың жалпы |тәрбиесінің    |материалдары |сспортының     |өздік      |
|теориясы мен       |құралдары: дене|бойынша      |ееркшеліктеріне|жұмыс      |
|әдістемесі         |жаттығулары,   |презентацияла|сәйкес         |тапсырмалар|
|Дене тәрбиесінің   |табиғаттың     |р,           |жаттықтыру     |ының       |
|жүйесі             |күштері,       |дидактикалық |үрдісін        |түрлерін   |
|Дене тәрбиесінің   |гигиеналық     |материалдар  |ұйымдастыру,   |жазбаша    |
|принциптері,       |факторлар      |             |қазіргі таңдағы|орындау    |
|әдістері           |               |             |ссаясат,       |           |
|Қозғалысқа үйрену  |               |             |тұрғылықты     |           |
|                   |               |             |жерлердегі     |           |
|                   |               |             |спорт саласы   |           |
|                   |               |             |т.с.с.         |           |
|                   |Қозғалыс       |             |               |Әңгімелесу,|
|                   |әрекеттеріне   |             |               |өздік      |
|                   |үйрету:        |             |               |жұмыс      |
|                   |ептілік-       |             |               |тапсырмалар|
|                   |әдет-автоматты |             |               |ының       |
|                   |орындалуға     |             |               |түрлерін   |
|                   |қалыптасу      |             |               |жазбаша    |
|                   |               |             |               |орындау    |
|2 тарау. Дене      |Спорт саласына |Дәріс        |               |Әңгімелесу,|
|шынықтырудың жас   |жасөспірімдерді|материалдары |Іріктеуге      |өздік      |
|ерекшеліктері. Жеке|іріктеп алу    |бойынша      |қойылатын      |жұмыс      |
|тұлғаның қабілеті  |ерекшеліктері  |презентацияла|педогогикалық  |тапсырмалар|
|және спорт         |               |р,           |талаптар.      |ының       |
|сабақтарын таңдауы |               |дидактикалық |Дарындылық және|түрлерін   |
|1.Сәби және        |               |материалдар  |спортқа        |жазбаша    |
|мектепке дейінгі   |               |             |қабілетінің    |орындау    |
|балалар дене       |               |             |құрылымы.      |           |
|тәрбиесінің негізі |               |             |Спортқа        |           |
|2.Мектепе жасындағы|               |             |дарындылық және|           |
|балалардың дене    |               |             |қабілеттілікке |           |
|тәрбиесінің негізі |               |             |үйретудің      |           |
|3.Оқушылардың дене |               |             |жүйелі         |           |
|тәрбиесін жоспарлау|               |             |қатынасы.      |           |
|мен бақылау        |               |             |Өзін-өзі       |           |
|4.Ересе тұрғындар  |               |             |жетілдіру      |           |
|арасындағы дене    |               |             |процессінің    |           |
|тәрбиесінің        |               |             |әдістемесі мен |           |
|бағыттары          |               |             |мазмұны        |           |
|                   |               |             |Ұжым арқылы    |           |
|                   |               |             |жеке тұлғаға   |           |
|                   |               |             |ықпал етудің   |           |
|                   |               |             |әдістемесін    |           |
|                   |               |             |іске асыру.    |           |
|                   |               |             |Белсенділікке  |           |
|                   |               |             |баулу жодары   |           |
|                   |               |             |Спортшының жеке|           |
|                   |               |             |тұлғасының     |           |
|                   |               |             |бағытталығы    |           |
|                   |               |             |               |           |
|                   |Салауатты өмір |             |               |Әңгімелесу,|
|                   |салтын         |             |               |өздік      |
|                   |жасөспірімдер  |             |               |жұмыс      |
|                   |бойында        |             |               |тапсырмалар|
|                   |қалыптастыру   |             |               |ының       |
|                   |және таңдап    |             |               |түрлерін   |
|                   |алған спорт    |             |               |жазбаша    |
|                   |түрлерін       |             |               |орындау    |
|                   |тереңдете      |             |               |           |
|                   |жаттығуларына  |             |               |           |
|                   |себепкер болу, |             |               |           |
|                   |жасөспірімдерді|             |               |           |
|                   |спорт түрлерін |             |               |           |
|                   |таңдап         |             |               |           |
|                   |алуларына      |             |               |           |
|                   |көмектесу      |             |               |           |
|3 тарау Спорт      |Адамзат        |Дәріс        |Адам           |Әңгімелесу,|
|теориясы мен       |ағзасының      |материалдары |қозғалысының   |өздік      |
|әдістемесі         |ерекшеліктері  |бойынша      |техниасы       |жұмыс      |
|                   |               |презентацияла|Спорттық қызмет|тапсырмалар|
|                   |               |р,           |кезіндегі      |ының       |
|                   |               |дидактикалық |ағзаның күйі   |түрлерін   |
|                   |               |материалдар  |Қимыл          |жазбаша    |
|                   |               |             |техникасын     |орындау    |
|                   |               |             |меңгеру және   |           |
|                   |               |             |бейімділікті   |           |
|                   |               |             |жетілдіру      |           |
|                   |               |             |Жасөспірім     |           |
|                   |               |             |жастағы спрттық|           |
|                   |               |             |жаттығулар     |           |
|                   |               |             |ерекшеліктері  |           |
|                   |               |             |Жаттығу        |           |
|                   |               |             |деңгейін       |           |
|                   |               |             |көтерудің      |           |
|                   |               |             |ағзаға         |           |
|                   |               |             |физиологиялық  |           |
|                   |               |             |әсері          |           |
|                   |               |             |Жасөспірім     |           |
|                   |               |             |спортшылрдың   |           |
|                   |               |             |қимы           |           |
|                   |               |             |дағдыларының   |           |
|                   |               |             |дамуының       |           |
|                   |               |             |физиологиялық  |           |
|                   |               |             |механизмдері   |           |
|                   |               |             |Машықтану      |           |
|                   |               |             |жүктемелерін   |           |
|                   |               |             |физиологиялық  |           |
|                   |               |             |негіздеу       |           |
|                   |Жасөспірімдер  |             |               |Әңгімелесу,|
|                   |дене           |             |               |өздік      |
|                   |дамуларының    |             |               |жұмыс      |
|                   |ерекшеліктері, |             |               |тапсырмалар|
|                   |физиологиялық  |             |               |ының       |
|                   |дамулары       |             |               |түрлерін   |
|                   |               |             |               |жазбаша    |
|                   |               |             |               |орындау    |
|                   |Дене сапаларын |             |               |Әңгімелесу,|
|                   |дамытудың      |             |               |өздік      |
|                   |жолдары мен    |             |               |жұмыс      |
|                   |әдістері       |             |               |тапырмалары|
|                   |               |             |               |ның        |
|                   |               |             |               |түрлерін   |
|                   |               |             |               |жазбаша    |
|                   |               |             |               |орындау    |
|Дене шынықтыру     |Жасөспірімдерді|Дәріс        |Жасөспірім     |Әңгімелесу,|
|сабақтарында дене  |тәрбиелеу және |материалдары |спортшылармен  |өздік      |
|қасиеттеріне       |жан-жақты      |бойынша      |жүргзілетін    |жұмыс      |
|тәрбиелеу          |жетілдірудің   |презентацияла|тәрбие         |тапсырмалар|
|                   |ерекшеліктері  |р,           |жұмыстары      |ының       |
|                   |               |дидактикалық |Жасөспірім     |түрлерін   |
|                   |               |материалдар  |спортшыларды   |жазбаша    |
|                   |               |             |тәрбиелеудегі  |орындау    |
|                   |               |             |негізгі        |           |
|                   |               |             |міндеттер      |           |
|                   |               |             |Жеке тұлғаны   |           |
|                   |               |             |педагогикалық  |           |
|                   |               |             |тұрғыдан       |           |
|                   |               |             |түсінудің, оны |           |
|                   |               |             |қалыптастыру,  |           |
|                   |               |             |тірбиееу және  |           |
|                   |               |             |дамыту         |           |
|                   |               |             |факторларының  |           |
|                   |               |             |әдістемелік    |           |
|                   |               |             |негізі.        |           |
|                   |               |             |Жасөспірім     |           |
|                   |               |             |спортшылардың  |           |
|                   |               |             |спорттық       |           |
|                   |               |             |мінез-құлқын   |           |
|                   |               |             |тәрбиелеу.     |           |
|                   |               |             |Жасөспірімдерді|           |
|                   |               |             |тәрбиелеудің   |           |
|                   |               |             |кешенді амалы  |           |
|                   |Спорт          |             |               |Әңгімелесу,|
|                   |топтарымен     |             |               |өздік      |
|                   |жұмыс атқару,  |             |               |жұмыс      |
|                   |жаттықтырушылар|             |               |тапырмалары|
|                   |қызметі        |             |               |ның        |
|                   |               |             |               |түрлерін   |
|                   |               |             |               |жазбаша    |
|                   |               |             |               |орындау    |
|Спортшы даярлау    |Дене сапаларын |Дәріс        |Басқару        |Әңгімелесу,|
|жүйесіндегі        |дамытудың      |материалдары |қызметі,       |өздік      |
|басқару, жоспарлау |жолдары мен    |бойынша      |қағидалары мен |жұмыс      |
|және бақылау       |әдістері       |презентацияла|әдістері       |тапсырмалар|
|                   |               |р,           |Спорт          |ының       |
|                   |               |дидактикалық |мектептеріндегі|түрлерін   |
|                   |               |материалдар  |комплексті     |жазбаша    |
|                   |               |             |бақылаудың     |орындау    |
|                   |               |             |методологиялық |           |
|                   |               |             |негізі         |           |
|                   |               |             |Педагогикалық  |           |
|                   |               |             |бақылаудық     |           |
|                   |               |             |мөлшерлі       |           |
|                   |               |             |көрсеткіштері  |           |
|                   |               |             |Спорт          |           |
|                   |               |             |мектептеріндегі|           |
|                   |               |             |кешенді        |           |
|                   |               |             |дәрігерлік     |           |
|                   |               |             |бақылаудың     |           |
|                   |               |             |ерекшелігі     |           |
|                   |               |             |Оқу-тәрбие ісін|           |
|                   |               |             |басқару        |           |
|                   |               |             |жүйесіндегі    |           |
|                   |               |             |оқытушы мен    |           |
|                   |               |             |жаттықтырушы   |           |
|                   |Айлық, апталық |             |               |           |
|                   |жаттықтыру     |             |               |           |
|                   |үрдістері      |             |               |           |
|Спорттық           |Жылдық жоспар, |Дәріс        |Жас            |Әңгімелесу,|
|машықтануды        |тақырыптық және|материалдары |спортшылардың  |өздік      |
|жоспарлау және     |күнделікті     |бойынша      |жаттықтыру     |жұмыс      |
|тиімділігін есептеу|жоспардың      |презентацияла|үрдісін        |тапсырмалар|
|                   |түрлері        |р,           |жоспарлау,     |ының       |
|                   |               |дидактикалық |жаттықтырушылық|түрлерін   |
|                   |               |материалдар  |практиканың    |жазбаша    |
|                   |               |             |құжаттарына    |орындау    |
|                   |               |             |көңіл аудару,  |           |
|                   |               |             |үлкен, орташа, |           |
|                   |               |             |кіші жаттығу   |           |
|                   |               |             |циклдері       |           |
|                   |               |             |               |           |


   7.  Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы

|№    |Әдебиеттер аты                     |Баспа саны  |Студент|Пайызы |
|     |                                   |            |тер    |       |
|     |                                   |            |саны   |       |
|     |Аманбаев Р.Р. Сборник типовых      |2           |17     |0,1    |
|1    |учебных программ цикла             |            |       |       |
|     |общепрофессиональных дисциплин для |            |       |       |
|     |вузов: “Теория и методика          |            |       |       |
|     |физической культуры и спорта”.-    |            |       |       |
|     |Алматы, 2001г.                     |            |       |       |
|2.   |Железняк Д.Д., Петров П.К.»Основы  |8           |17     |0,4    |
|     |научно-методической деятельности в |            |       |       |
|     |ФКиС»М., 2002                      |            |       |       |
|3    |Кофман Л.Б. «Настольная книги      |12          |17     |0,70   |
|     |учителя ФК» М.,1998                |            |       |       |
|4    |Уаңбаев Е.Қ. «Дене тәрбиесінің     |7           |17     |0,41   |
|     |негіздері»Алматы 2000              |            |       |       |
|5    |Минаев Б.Н., Шиян Б.Н. «Основы     |20          |17     |1,18   |
|     |методика ФВ школьников» М. 1989    |            |       |       |
|6    |Дүкенбаева Н. «Мектеп жасындағы    |3           |17     |0,18   |
|     |балаларды ойын арқылы              |            |       |       |
|     |адамгершілікке тәрбиелеу» Алматы   |            |       |       |
|     |1992                               |            |       |       |
|7    |Ашмарин Б.А. «ТМФКиС»-М., 1979,    |12          |17     |0,70   |
|     |1990                               |            |       |       |
|8    |Теория и методика ФК иС- 2-х тома  |20          |17     |1,18   |
|9    |Филин  В.П. тренировка юных        |12          |17     |0,70   |
|     |спртсменов.-М.:ФКиС, 1965г.        |            |       |       |
|10   |Филин В.П.,Фомин. Основы юношеского|1           |17     |0,05   |
|     |спорта .-М.:ФКиС,1980.             |            |       |       |
|11   |Рудик П А. Психоогия и современный |6           |17     |0,4    |
|     |спорт.-М.:ФКиС,1973г,14с.          |            |       |       |
|12   |Мұстафаев Е.Т. Қыз балаларды       |1           |17     |0,05   |
|     |спортқа баулудың ейбір             |            |       |       |
|     |аспектілері.-Қызылорда.2004ж.      |            |       |       |
|13   |Тайжанов С.,Құлназаров А., Дене    |10          |17     |0,6    |
|     |тәрбиесі. Алматы «Жазушы» 2002ж.   |            |       |       |
|14   |Холодов Ж К., Кузнецов В С. Теория |8           |17     |0,5    |
|     |и методика физичесого воспитания и |            |       |       |
|     |спорта.-М.:2000г.                  |            |       |       |

Әдебиеттер тізімі:

   1. Подласый И.П. Педагогика 1-том Минск-1996.
   2. Под. ред. П.И. Пидкасистого. Педагогика. Минск -1996.
   3. Харламов В.Ф. Педагогика. Минск-1999.
   4. Әбиев. Ж. Бабаев. С. Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004.
   5. Дүсембекова Ш.Д. Педагогика. Семей 2004 ж.
   6. Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2002 ж.
   7. Сағындықұлы Е. Педагогика. Алматы 1999.
   8. Бабанский Ю. Педагогика - Москва 1998
   9. Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р. Педагогика - Астана 1988
  10. Савин Н.В. Педагогика Алматы 1975
  11. Берікжанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
  12. Ильина Т.А. Педагогика. Минск -1984
  13. Дүсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004.
  14.   Абай   атындағы    Қазақ    Ұлттық    Педагогикалық    Университеті,
      ПедагогикаАлматы 2003
  15. Табылдиев Ә. Қазақ этнопедагогикасы Алматы 2001.
  16.  Амантурин.Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж
  17. Көпбаев.О. Жастар және провалық тәрбие.А.,1988ж
  18. Қоянбаев.Р.М. Тәрбие теориясы.А., 1991ж
  19. Тәрбие сағатының үлгі тақырыптары.// Қазақстан әйелдері,№1,2000,8бет
  20. Жарықбаев.Қ,Қалиев.С. Қазақ тәлім-тәрбиесі.Оқу құралы. А.,Санат,1995
  21.   Мектепке   дейінгі   және   мекеп   жасындағы   балалардың    тәрбие
      тұжырымдамасы.А.,1995ж
  22.  Қазақ  мектептері  мен  мектепке  дейінгі  мекемелерінде   имандылық-
      эстетикалық тәрбие берудің кешенді программасы. //Қазақстан  мектебі.-
      8.06.1990ж
  23.   Елманов.С,Күнтілеуов.А.Жастарға   арналған   праволық   білім   беру
      негіздері.,-А.,1985.
  24.  «Білім беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңы.-А.,1992ж
  25. Қоянбаев.Р.М. Білім беру және оқыту теориясы.-А., 1990ж
  26.   Қазақстан   Республикасы   жалпы   білім    беретін    мектептерінің
      тұжырымдамасы.// Республикалық баспа кабинеті.-А., 1995ж
  27. Мусин .Қ.С.Америкадағы педагогтық білім және заң  саясаты  //Қазақстан
      мектебі №5, №6.-А., 1996-1998;
  28. Қазақстан  Республикасында  гуманитарлық  білім  беру  тұжырымдамасы.-
      А.,1994ж
  29. Педагогика /дәріс курсы /.-А., Нұрлы әлем, 2003ж
  30.  Қоянбаев.Р.М.  Бастауыш  мектеп  педагогикасының  жалпы   негіздері.-
      А.,2005ж
  31.     Қабдықайырұлы.Қ,Монахов.В.М,    Оқытудың    педагогикалық     жаңа
      техналогиясы.А., 1999
  32. Нағымжанова.Қ. Педагогикалық инновацияның зерттелуі //Бастауыш мектеп.-
      №3 1999ж
  33. Подласый.И.П. Педагогика. М,1999ж
  34. Сластенин.В.А, Исаев И.Ф, Шиянов.Е.Н. Общая педагогика.М ,2002г
  35. Виноградов.Г.С Народная педагогика.-Иркутск.1926г
  36. Қалиев.С.К. Халық педагогикасында ауыз әдебиетіндегі көрініс. А.,1987;
  37. Педагогикалық ізденіс.Құрасты.И.Н Боженова-А.,Рауан 1990ж
  38. Макаренко.А.С. Проблемы школьного советского воспитания-М.,1984
  39. Каримов.Л.К Основы правого воспитания.-А 1991
  40. Жарықбаев.К.Б и Калиев.С.К Национальные аспекты обучения и  воспитания
      в Казахстане.-1990
  41. Беспалько.В.П.Слагаемые педагогической технологии-М.,Педагогика 1989ж
  42. Ильина.Т.В Педагогическое планирование в образовательных учереждениях.-
      Ярославль ,1995г
  43. Шадриков.В.Д.Философия образования и образовательные политики-1993.

-----------------------
3


Пәндер