Файл қосу
Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.19/026-2013 | |ПОӘК | | | |«Дарынды балалармен |№ 2 – басылым | | |жұмысты ұйымдастыру» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені (оқытушылар үшін) | | | 5В010200-Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығына арналған «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей -2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 п.ғ.м., аға оқытушы Мухметова Раукен Женисовна п.ғ.м., аға оқытушы Карипбаева Шынар Тоқтаровна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» таңдау пәні бойынша оқу- әдістемелік кешені университеттің 5В010200-Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы топтарына арналған. Оқу-әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері, маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру» пәні қазіргі уақытта 5В010200- Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы топтарына арналған таңдау пәні. Оқыту және тәрбиелеу процесінде әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың интеллектуалдық, қабілетін арттыруға бағытталған жұмыс түрлерін ұйымдастыру кезек күттірмейтін міндеттердің бірі болып табылады. Бүгінгі таңда жаңа талап, жаңа заманға сай оқушыларға тәлім-тәрбие мен білім берудің басым бағыттарында дарындылықты айқындау, ақыл-ой, интеллектуалдық қабілетін дамытуға баса назар аударылуда. Оқушылардың дарындылығын қалыптастыру мәселесінің өзектілігінің артуы мектептегі оқу-тәрбие процесіне жаңаша тұрғыда қарап, оны оқушының білім, білік, дағдыны меңгеру ғана емес, танымдық іс-әрекет және интеллектуалдық, процесс ретінде қарастыруды міндеттейді. Міне осы мәселелерді негізге ала отырып таңдау курсы аталған мамандық дайындау барысында енгізіліп отырған таңдау пәні. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты. Болашақ мұғалімдерді жан-жақты педагогикалық білімге сәйкес дарынды баламен жұмысын ұйымдастыру және анықтау бойынша теориялық дайындау, алған білімді тәжірибеде қолдануға бағыттау. Оқушыларының дарындылығын дамытуды және жұмысын ұйымдастырудың теориялық білімімен қаруландыр. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: • Педагогикалық жаңалықтар заңдылықтарымен, қағидаларымен болашақ мамандарды қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру; • Мамандардың бала тәрбиесіне және дамуына, оларды ұйымдастыру әдістері мен формасы туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; • Практикада теориялық білімін қолдана білу біліктілігін дамыту. • Болашақ маманның шығармашылық негізін қалыптастыру. • Баланы оқытып тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету. • Алған білімі арқылы кәсіптік стандартты, стандартты емес міндеттерді шешуіне көмек жасау. • Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық жұмысқа үйрету 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: білуі тиіс: - Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру педагогикасы мен ұғымдары және әдіснамалық негіздерін; - балалардың тұлғалық дамуы және қалыптасу заңдылықтарын; - мектепте балалардың анатомиялық-физиологиялық негізгі заңдылықтары мен дамуын; - баланың дайындығының мониторингінің ғылыми – теориялық негіздерін; -қазіргі қолданыстағы білімнің стандарты, оқу бағдарламалары, және оқу құралдарының құрылымы мен мазмұны; - дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру әдістемесінің теориялық негіздерін; біліктілігі: - педагогикалық әрекетті үлгілеу, педагогикалық қызметте рефлексияны жүзеге асыру, мақсатты қоя білу, педагогикалық диагностика жүргізу; оқыту және тәрбиелеу үдерісін құруды жүзеге асыру; - оқу-танымдық әрекетті оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыра білу; - дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудың қазіргі технологиясын пайдалану; - сабақта және сабақтан тыс уақытта оқушылардың оқу танымдық мотивациясының негізін түйінді құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында қолдану; дағдысы: - компьютерлік және коммуникативті сауаттылық; - дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру барысында дарындылығын дамытуға арналған әдістерін қолдана отырып сабақтарды ұйымдастыру және өткізу; - педагогикалық процесінде инновациялық технологияларды пайдалану. құзыреттілігі: - оқушылардың түйінді құзыреттілігін қалыптастыру; - оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттерінің мониторнигін жасау; 3.5 Пәннің пререквизиті: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Пәннің постреквизиті: Таңдау курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқа да педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Курс |Семестр |Несие |Лек (сағ)|Сем (сағ)|СОӨЖ |СӨЖ |Бақылау | | | | | | |сағ | |түрі | |2,3,4 |4-5 |3 |30 |15 |15 |45 |емтихан | 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу |№ |Тақырып аты |Мазмұны |Дәріс |Практик|Әдебиеттер | | | | |Сағат |алық | | | | | |саны |сағат | | | | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | Лекциялық және практикалық сабақтар | |1 |1. |1.Дарындылық |3 |1 |Куатова А.Проблемы| | |Дарындылықтың |психологиялық құбылыс | | |формирования | | |теориялық |ретінде. | | |творческой | | |негіздері |2.Дарындылықтың тұқым | | |активности | | | |қуалауы. | | |одаренных учащихся| | | |3.Психологиялық – | | |в современной | | | |педагогикалық | | |психолого – | | | |әдебиеттердегі | | |педагогической | | | |дарындылық ұғымының | | |литературе | | | |мағынасы. | | |//Поиск, 2001, №6.| | | |4.Дарындылық мәні. | | |– С. 143 – 145. | |2 |2. Балалар мен |1.Дарындылық түрлері. |3 |1 |Савенков А. | | |жеткіншектерде |2.Шығармашылық – | | |Одаренный ребенок | | |дарындылық |дарындылықтың көрінісі | | |в массовой школе | | |байқалуының |ретінде. | | |//Нач. Школа. | | |ерекшеліктері |3.Оқушының оқу іс - | | |Прил. К газ. | | | |әрекетінің мотивациясы | | |«Первое сентября» | | | |дарындылықтың негізгі | | |, 2004, № 4.- С. | | | |сипаттамасы ретінде. | | |16 – 20. | | | |4.Потенциалдық | | | | | | |дарындылық. | | | | |3 |3. Балалар |1.Дарынды балалардың |3 |1 |Одаренные дети. | | |ұжымындағы |психологиялық – | | |Пер. с англ. | | |дарындылардың |физикалық даму | | |М.:Прогресс, 1990.| | |жай – күйіне |ерекшеліктері. | | |– 381с. | | |психологиялық –|2.Дарынды балалардың | | | | | |педагогикалық |психологиялық – жастық | | | | | |талдау жасау |дамуының сипаттамасы. | | | | | | |3.Дарынды балалардың | | | | | | |ұжыммен өзара әрекетін | | | | | | |ұйымдастыру бойынша | | | | | | |педагогикалық | | | | | | |жетекшілік жасаудың | | | | | | |міндеттері. | | | | |4 |4. Дарындылық |1.Балалар мен |3 |1 |Славинская И.С. | | |диагностикасыны|жасөспірімдердің | | |Диагностика и | | |ң концептуалдық|интеллектуалдық | | |развитие | | |бағыттары |мүмкіндіктерінің | | |одаренности в | | | |диагностикасы | | |системе | | | |дарындылықты зерттеп – | | |специализированной| | | |білудің негізі ретінде | | |школы – интерната | | | |(тест IQ). | | |//Дарын, 2004, | | | |2.Ойлаудың | | |№1.- С.95 – 98 | | | |«шапшаңдығын» зерттеу. | | | | | | |3.Баланың іс-әрекетінің | | | | | | |мотивациялық саласын | | | | | | |дарындылық | | | | | | |диагностикасының негізі | | | | | | |ретінде зерттеу. | | | | | | |4.Шығармашылық | | | | | | |белсенділік | | | | | | |дарындылықтың пайда | | | | | | |болуы ретінде. | | | | |5 |5. Дарындылық |1.Мұғалімнің дарынды |3 |1 |Одаренные дети. | | |дамуына |балалармен жұмысқа | | |Пер. с англ. | | |педагогикалық |даярлығының | | |М.:Прогресс, 1990.| | |жетекшілік |ерекшеліктері. | | |– 381с. | | |жасаудың |2.Мұғалімнің дарынды | | | | | |ерекшелікрі |балалармен жұмысқа | | | | | | |педагогикалық жетекшілік| | | | | | |жасау мотивациясының | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | |3.Дарынды балалармен | | | | | | |жұмыста дамытушы | | | | | | |ойындарды қолдану. | | | | | | |4.Дарынды балаларды | | | | | | |интеллектуалдық жарысқа | | | | | | |даярлаудың бірқатар | | | | | | |әдістемелерінің | | | | | | |сипаттамасы. | | | | |6 |6. Әлемдік |1.Ұлыбританиядағы білім |3 |2 |3.Тартарашвили | | |педагогикалық |беру мекемелеріндегі | | |Т.А. Подготовка | | |практикадағы |оқытуды саралау | | |интеллектуальной | | |дарындылықты |жүйесі(А, В, С). | | |элиты в США | | |дамыту |2.Ұлыбританиядағы | | |//Вестник высшей | | |жүйесінің |таңдаулы білім беру | | |школы, 1989, №1. –| | |бағыттарына |мекемелері арқылы | | |С. 84 – 87. | | |талдау жасау |дарындылықты қолдау | | | | | | |жүйесі. | | | | | | |3.Әлемдік практикадағы | | | | | | |жеке және дистанттық | | | | | | |оқыту тәжірибесі. | | | | | | |4.Дарындылықты | | | | | | |мемлекеттік емес қолдау | | | | | | |жүйесі (АҚШ). | | | | |7 |7. Дарындылықты|1.Дарындылықты дамытудың|3 |2 |1.Информация о | | |қолдау мен |дәстүрлі технологиялары.| | |Казахстанско – | | |дамытуға |2.Дамыта оқыту | | |Британском | | |бағытталған |технологиясы. | | |университете | | |педагогикалық |3. «Жеделдету» | | |//Дарын, 2004, №1.| | |технологиялар |стратегиясы. | | |– С. 3 – 5. | | |сипаттамасы |4. «Байыту» стратегиясы.| | | | |8 |8. Дарындылықты|1.Педагогикалық процесте|3 |2 |Иванова И.И. | | |анықтау, қолдау|дарындылықты анықтау, | | |Подготовка учителя| | |және дамытуға |қолдау және дамытудағы | | |к инновационной, | | |бағытталған |отбасының рөлі. | | |научно – | | |білім беру |2.Дарындылықты қолдау | | |исследовательской | | |мекемелері мен |бойынша отбасы мен | | |деятельности | | |отбасының |мектептің біріккен | | |//Дарын,2004,№3.-С| | |біріккен |жұмысының жүйесі. | | |.68-75. | | |педагогикалық |3.Дарынды балалардың | | | | | |іс-әрекеттері |ата-анасын | | | | | | |психо-педагогикалық | | | | | | |қолдау. | | | | | | |4.Дарынды балалардың | | | | | | |ата-анасын үйретуге | | | | | | |бағытталған | | | | | | |педагогикалық ағарту | | | | | | |жұмысын ұйымдастыру. | | | | |9 |9. Қазақстан |1.Қазақстан |3 |2 |1.Положение о | | |Республикасында|Республикасындағы білім | | |специализированной| | |ғы дарынды |беру саласының | | |школе для | | |балалармен |нормативті-құқықтық | | |одаренных. Сборник| | |жұмыстың |базасының жалпы | | |законодательных | | |нормативті – |сипаттамасы. Ондағы | | |актов Республики | | |заң шығарушы |дарынды балалармен | | |Казахстан по | | |базасының |жұмысқа талдау жасау. | | |вопросам | | |сипаттамасы |2.Дарынды балалар үшін | | |образования | | | |арнайы мектептер туралы | | | | | | |ереже. | | | | | | |3.Республикалық | | | | | | |ғылыми-практикалық | | | | | | |орталық «Дарын» туралы | | | | | | |ереже. | | | | | | |4.Дарынды балалармен | | | | | | |педагогикалық жұмысты | | | | | | |ұйымдастыруға | | | | | | |бағытталған нормативті | | | | | | |құжаттар сипаттамасы. | | | | |10 |10. Қазақстан |1.Дарынды балалармен |3 |2 |1.Положение о | | |Респупликасында|жұмыстың алғы шарттары. | | |специализированной| | |ғы дарынды |Республикалық арнайы | | |школе для | | |балалармен |мектеп интернаттардың іс| | |одаренных. Сборник| | |жұмыс жүйесі |– тәжірибесіне талдау | | |законодательных | | | |жасау. | | |актов Республики | | | |2. «Дарын» РҒПО | | |Казахстан по | | | |ұйымдастырылуы. Дарынды | | |вопросам | | | |балаларға арналған | | |образования | | | |облыстық және аймақтық | | | | | | |мектептердің | | | | | | |іс-тәжірибесі. | | | | | | |3.Мектептің жаңа | | | | | | |типтерінің дарынды | | | | | | |балалармен | | | | | | |іс-тәжірибесі – | | | | | | |гимназиялар, лицейлер, | | | | | | |кәсіби кластар. | | | | | | |4.Интелектуалдық | | | | | | |ойындар, жарыстар, | | | | | | |олимпиадалар. | | | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Психологиядағы дарындылық түсінігін ашыңыз. 2. Дарындылыққа тұқымқуалаушылықтың ықпалын анықтаңыз. 3. Дарындылықтың пайда болуына ықпал жасайтын факторларды анықтаңыз. 4. Дарындылық психологиялық құбылыс ретінде. 5. Дарындылықты зерттеу және дамыту педагогикалық мәселе ретінде. 6. Дарындылық түрлерін ашыңыз. Олардың өзара байланысын дәлелдеңіз. 7. Дарындылық компоненттерін сипаттаңыз. 8. Оқуға деген мотивацияның жетекші маңызын дарындылықтың басты сипаттамасы ретінде дәлелдеңіз. 9. « Жеке бас мүмкіндігі» түсінігінің мәнін ашыңыз. 10. Дарындылық түрлері. 11. Дарындылық компоненттері. 12. Балалар мен жасөспірімдердің психо – физикалық дамуының мәнін ашыңыз. Дарынды балалардың психофизикалық дамуының ерекшеліктерін атаңыз. 13. Балалар мен жасөспірімдердің психологиялық – жастық даму ерекшеліктерін ашыңыз. 14. Дарынды балалардың басқа ұжымдармен қарым – қатынасының қалыптасуының бірнеше нұсқаларын ашыңыз. 15. Дарындылардың балалар ұжымымен өзара әрекетін ұйымдастыру бойынша педагогикалық жетекшілік жасаудың қажеттігін дәлелдеңіз. 16. Дарынды балалардың психологиялық – физикалық даму ерекшеліктері. 17. Баланың интеллектуалдық мүмкіндіктерін зерттеу әдістерінің кешенін сипаттаңыз. 18. Оқушылардың оқу мотивациясын зерттеудің әдістері туралы айтыңыз. 19. Шығармашылық белсенділікті зерттеу әдістерінің кешенін сипаттаңыз. 20. Дарындылықты зерттеу әдістерінің қалыптасу тарихы. 21. Дарындылықты зерттеу тәжірибесін жалпы қорытындылау (білім беру мекемесі, педагог жұмысының тәжірибесі үлгісімен). 22. Мұғалімнің дарынды балалармен жұмысқа даярлығының ерекшеліктері. 23. Мұғалімнің дарынды балалармен жұмысқа педагогикалық жетекшілік жасау мотивациясының ерекшеліктері. 24. Дарынды балалармен жұмыста дамытушы ойындарды қолдану. 25. Дарынды балаларды интеллектуалдық жарысқа даярлаудың бірқатар әдістемелерінің сипаттамасы. 26. Мұғалімнің дарынды балалармен өзара қатынасының типтерін сипаттаңыз. 27. «Дарындылықтың дамуы» түсінігінің мәнін ашыңыз. 28. Дарындылықты дамыту процесіндегі педагогтің әр түрлі ұйымдастырушылық, білім берушілік және тәрбиелеушілік әрекеттерінің рөлін көрсетіңіз. 29. Дарындылық дамуының мәні. 30. Ойын – дарындылық дамытудың құралы ретінде. 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 |Тақырып |Көрнекті |Өзіндік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтар |форма-сы | | |ТОҚ, | | | | |плакаттар, | | | | |мультимедиал| | | | |ық тақта | | | |Лекциялық |Тәжірибелік |Лаб. | | | | |сабақ |сабақ |сабақ | | | | |Дарындылықтың |Дарындылықтың | |Тест, кесте |талап, |Ауызша | |теориялық |теориялық | | |дарындылық, |сұрау | |негіздері |негіздері | | |қабілет, | | | | | | |нышан, | | | | | | |дарындылық | | | | | | |механизмі, | | | | | | |дарындылық | | | | | | |құрылымы | | | | | | |анықтама | | | | | | |жасаңыз. | | |Балалар мен |Балалар мен | |Викторина, |жалпы |Ауызша | |жеткіншектерде|жеткіншектерде | |реферат |дарындылық, |сұрау | |дарындылық |дарындылық | | |арнайы | | |байқалуының |байқалуының | | |дарындылық, | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | |дарындылық | | | | | | |компоненттері| | | | | | |, дарындылық | | | | | | |сипаттамасы, | | | | | | |шығармашылық,| | | | | | |креативтілік,| | | | | | |анықтымы | | | | | | |жасаңыз. | | |Балалар |Балалар | |Дәріс |психикалық |Ауызша | |ұжымындағы |ұжымындағы | |тезисі, |даму, жастық|сұрау | |дарындылардың |дарындылардың | |сызба нұсқа |даму, дамудың| | |жай – күйіне |жай – күйіне | | |озуы, | | |психологиялық |психологиялық –| | |қарым-қатынас| | |– |педагогикалық | | |, өзара | | |педагогикалық |талдау жасау | | |әрекет, | | |талдау жасау | | | |балалар | | | | | | |ұжымы, | | | | | | |ұжымдағы | | | | | | |қарым-қатынас| | | | | | |тың | | | | | | |комфорттілігі| | | | | | |және | | | | | | |дискомфорттіл| | | | | | |ігі сөздеріне| | | | | | |анақтама | | | | | | |беріңіз. | | |Дарындылық |Дарындылық | |Дәріс |диагностика, |Ауызша | |диагностикасын|диагностикасыны| |тезисі, |диагностика |сұрау | |ың |ң концептуалдық| |кесте |әдістері, | | |концептуалдық |бағыттары | | |кешендік | | |бағыттары | | | |әдістеме, | | | | | | |зерттеу | | | | | | |нәтижесі, | | | | | | |нәтижені | | | | | | |өңдеу | | | | | | |сөздеріне | | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіз. | | |Дарындылық |Дарындылық | |Дәріс |педагогикалық|Ауызша | |дамуына |дамуына | |тезисі, |жетекшілік, |сұрау | |педагогикалық |педагогикалық | |сызба нұсқа,|педагогикалық| | |жетекшілік |жетекшілік | |үлестірмелі |жетекшілікке | | |жасаудың |жасаудың | |карточка |даярлық, іс -| | |ерекшелікрі |ерекшелікрі | | |әрекет | | | | | | |мотивациясы, | | | | | | |іс - | | | | | | |әрекеттің | | | | | | |жағымды | | | | | | |мотивациясысө| | | | | | |здеріне | | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіз. | | |Әлемдік |Әлемдік | |Тест, |жүйе, |Ауызша | |педагогикалық |педагогикалық | |әдебиеттер |жүйелілік, |сұрау | |практикадағы |практикадағы | | |жүйелі бағыт,| | |дарындылықты |дарындылықты | | |таңдаулы | | |дамыту |дамыту | | |білім, | | |жүйесінің |жүйесінің | | |дарындылықты | | |бағыттарына |бағыттарына | | |мемлекеттік | | |талдау жасау |талдау жасау | | |қолдау, | | | | | | |дарындылықты | | | | | | |мемлекеттік | | | | | | |емес қолдау | | | | | | |сөздеріне | | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіз. | | |Дарындылықты |Дарындылықты | |Дәріс |технология, |Ауызша | |қолдау мен |қолдау мен | |тезисі, |педагогикалық|сұрау | |дамытуға |дамытуға | |кесте, сызба|технология, | | |бағытталған |бағытталған | |нұсқа |педагогикалық| | |педагогикалық |педагогикалық | | |стратегия, | | |технологиялар |технологиялар | | |оқу-тәрбие | | |сипаттамасы |сипаттамасы | | |жұмысының | | | | | | |формалары мен| | | | | | |әдістері, | | | | | | |педагог | | | | | | |бағыты | | | | | | |сөздеріне | | | | | | |түсініктеме | | | | | | |жасаңыз. | | |Дарындылықты |Дарындылықты | |Мультимедиал|отбасы, білім|Ауызша | |анықтау, |анықтау, қолдау| |ық тақта |беру |сұрау | |қолдау және |және дамытуға | | |мекемелері | | |дамытуға |бағытталған | | |мен отбасының| | |бағытталған |білім беру | | |біріккен | | |білім беру |мекемелері мен | | |жұмысы, | | |мекемелері мен|отбасының | | |педагогикалық| | |отбасының |біріккен | | |жалпыға | | |біріккен |педагогикалық | | |бірдей оқыту,| | |педагогикалық |іс-әрекеттері | | |педагогикалық| | |іс-әрекеттері | | | |ағарту ісі, | | | | | | |отбасын | | | | | | |педагогикалық| | | | | | |қолдау, | | | | | | |отбасы мен | | | | | | |мектептің | | | | | | |біріккен | | | | | | |педагогикалық| | | | | | |үрдісі | | | | | | |сөздеріне | | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіз. | | |Қазақстан |Қазақстан | |Викторина, |нормативті – |Ауызша | |Республикасынд|Республикасында| |реферат |құқықтық |сұрау | |ағы дарынды |ғы дарынды | | |база, | | |балалармен |балалармен | | |нормативті-құ| | |жұмыстың |жұмыстың | | |қықтық | | |нормативті – |нормативті – | | |құжаттар | | |заң шығарушы |заң шығарушы | | |сөздеріне | | |базасының |базасының | | |анықтама | | |сипаттамасы |сипаттамасы | | |беріңіз. | | |Қазақстан |Қазақстан | |Тест, кесте |жүйе, | | |Респупликасынд|Респупликасында| | |жүйелілік, | | |ағы дарынды |ғы дарынды | | |республикалық| | |балалармен |балалармен | | |арнайы | | |жұмыс жүйесі |жұмыс жүйесі | | |мектеп-интерн| | | | | | |аттар, | | | | | | |дарынды | | | | | | |балалар үшін | | | | | | |мектептер, | | | | | | |мектептің | | | | | | |жаңа типтері,| | | | | | |интеллектуалд| | | | | | |ық жарыстар | | | | | | |сөздеріне | | | | | | |анықтама | | | | | | |беріңіз. | | 7.Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 5 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал аты |Экземпляр саны|Студент |Қамтамасыз | | | |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Грабовский А.И. К вопросу о |1 |18 |0,1% | |классификации видов детской | | | | |одаренности //Педагогика, 2003,№8.- | | | | |С.13 – 18. | | | | |Одаренные дети. Пер. с англ. М.: |1 |18 |0,1% | |Прогресс,1990. – 381с. | | | | | | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізі әдебиеттер: 1.Грабовский А.И. К вопросу о классификации видов детской одаренности //Педагогика, 2003,№8.- С.13 – 18. 2.Биология одаренности. Беседа с ученым – генетиком А.Седовым //Лицейское и гимназическое образование. – 2002, 3. – С. 41 – 52. 3.Куатова А.Проблемы формирования творческой активности одаренных учащихся в современной психолого – педагогической литературе //Поиск, 2001, №6. – С. 143 – 145. 4.Одаренные дети. Пер. с англ. М.: Прогресс,1990. – 381с. 5. Савенков А. Одаренный ребенок в массовой школе //Нач. Школа. Прил. К газ. «Первое сентября» , 2004, № 4.- С. 16 – 20. 6.Байтукова Б.У. Развитие творческого мышления учащихся как основная задача современной школы //Дарын, 2004,№1. – С.90 -94. 7.Славинская И.С. Диагностика и развитие одаренности в системе специализированной школы – интерната //Дарын, 2004, №1.- С.95 – 98 8.Богоявленская М. Дар богов или все дети талантливы //Школьный психолог. Прил.к газ. «Первое сентября», 2004, № 42. 9.Рейтинговая система оценки знаний, умений и навыков учеников в школе одаренных детей «Мурагер» // Дарын, 2004, № 2. – С.76 – 88. 10.Хромова Т. Трудно ли учить вундеркиндов? //Лицейское и гимназическое образование, 2002, №2. – С. 31 – 34. 11.Иванова И.И. О профессиональном становлении будущих учителей в контексте работы с одаренными детьми //Инновации в образовании, 2001, №1. – С.122- 124. 12.Иванова И.И. Подготовка учителя к инновационной, научно – исследовательской деятельности //Дарын,2004,№3.-С.68-75. 13.Информация о Казахстанско – Британском университете //Дарын, 2004, №1. – С. 3 – 5. 14.Тартарашвили Т.А. Подготовка интеллектуальной элиты в США //Вестник высшей школы, 1989, №1. – С. 84 – 87. 15.Школа для особенных. Беседа с психологом Н.Шумаковой //Лицейское и гимназическое образование, 2002, №2. – С. 25 – 30. 16.Савенков А., Беляева Н. Одаренные дети в обычной школе // Народное образование, 1999, №9.- С.183-185. 8.2. Қосымша әдебиеттер: 1. Ахметова.Г.К, Исаева.З.А, Әлқожаева.Н.С. Педагогика.А:2006ж. 2. Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика» Алматы 2006. 3. С.Ш. Әбенбаев, А.М. Құдиярова, Ж.Ә. Әбиев «Педагогика» Астана 2003. 4. Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. Бабаев «Педагогика» Алматы 2004. 5. ҚР Конститутциясы.-Алматы:Қазақстан 1998.96-б. 6. ҚР «Білім туралы» Заңы / Егемен Қазақстан.11 маусым 1999 (2007ж) 7. Бала құқығы туралы Конвенция «Қазақстан мұғалімі» 5 шілде 1995 8. 2005-2010 жылға дейінгі ҚР-да білім беруді дамытудың Мемлекеттік бағдарламасы / Егемен Қазақстан 11қазан 2004 ж. 9. ҚР-ның 12 жылдық білім беру Концепциясы Алматы,2002 ж. 10. ҚР жаңа формация педагогының үздіксіз педагогикалық білім беру тұжырымдамасы.Алматы, 2005 ж. 11. Назарбаев Н.А. Инновациялар мен оқу- білімді жетілдіру арқылы білім беру экономикасына / Егемен Қазақстан 27.05.2006. 12. "Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру әдістері" Тәжібаева. Алматы, 2004 ж. 13. "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz