Файл қосу
Өсімдіктер физиологиясының әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |УМКД 042-18-22-1.114/01 | | | |-20___ | |ПОӘК |Басылым № __ | | |оқытушыға арналған |от «___»______ | | |«Өсімдіктер | | | |физиологиясы» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | 5В060700-«Биология» мамандығына арналған «ӨСІМДІКТЕР ФИЗИОЛОГИЯСЫ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Исмагулова А.Б «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Ереже белгілейтін сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В060700- «Биология» мамандығы бойынша студенттеріне арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, саясатымен, өзектілігімен, қажеттілегімен таныстырады.Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқытуда негізгі құрал болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы әзірленген «Өсімдіктер физиологиясы» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді. Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің элективті пәндер каталогы «Өсімдіктер физиологиясы» пәнінің оқу бағдарламасы СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің жалпы негізіг талаптары» туралы университет стандарты ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» ҚРМЖБС- 5.04.019-2011 сәйкес құрылған №158 бұйрық 10.05.2012 №62 қосымша 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 5В060700-«Биология» мамандығының студенті түлегі «Өсімдіктер физиологиясы» (өсімдіктердің әр түрлі қызметтерінің физиологиялық еркшеліктерін) пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Өсімдіктердің тіршілік әрекеттеріндегі физиологиялық процесстердің заңдылықтарын студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент фотосинтездің жарық және қараңғы сатысының мәні мен механизмдерінің, тыныс алу құбылысындағы оттегінің тотығу процессінің, және т.б өсімдік құбылыстарының негізін білуі тиіс. Ол үшін тиісті физиологиялық ғылыми зерттеулердің әдістерін жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 3.4. Зерделеу нәтижесі - студенттерге өсімдіктердегі тіршілік әрекеттірінің жалпы заңдлылықтарымен физиологиялық процесстердің өзара және қоршаған орта жағдайларымен тығыз байланыстылығы туралы білуге ; -өсімдіктер физиологиясының қазіргі жетістіктеріне сай өсімдіктердің құрылысы, дамуы және өсу ерекшеліктерін білуге : - өсімдік морфологиясы эволюциясының негізгі баѓыттарын білуге - көбеюдің биологиялық мәнін білуге: - өсімдіктердің мерзімдік өзгерістерін білуге: - өсімдіктер, сондай-ақ басқа да тірі организмдер жғне тіршілік ортасы арасындаѓы байланыстарды білуге: -пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу қажет. -микроскоппен жұмыс жасау әдістерін үйренеді. Жазѓы далалық практика кезінде өсімдіктердің мүшелерін гербарийге жинауды, этикеткалауды және кептіруді үйренуге. - өсімдіктерді анатомиялық жғне морфологиялық зерттеудің қарапайым әдістеріді меңгеруге; - фенологиялық бақылау үдістерін үйренуге; - өсімдік мүшесінің негізгі белгілерін анықтауды үйренуге міндетті. 3.5. Курстың пререквизиті: “Ботаника ”, “Жалпы биология”, “Экология” 3.6. Курстың постреквизиті: «Өсімдіктер географиясы», «Экология», «геоботаника». 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1кесте |Курс |Сем | | |естр | |1 |2 | |Дәрістер | | |Кіріспе. Кіріспе. Өсімдіктер физиологиясы пәні. Даму тарихы. |1 | |Жасушаның жеке бөліктерінің құрылысы және атқаратын қызметі. |2 | |Өсімдіктін су алмасуы физиологиясы. |1 | |Фотосинтез |2 | |Өсімдіктердің тыныс алу физиологиясы. |2 | |Өсімдіктердің тамыр арқылы минералды заттармен қоректенуі |1 | |Өсімдіктердегі органикалық заттардың синтезделуі, тасымалдануы.|1 | |Өсімдіктердің өсуі. |1 | |Өсімдіктердің дамуы және көбею физиологиясы. |1 | |Өсімдіктердің қолайсыз жағдайларға төзімділігі. |2 | |Өсімдіктер физиологиясындағы биокибернетика жүйелері |1 | |Зертханалық сабақтар | | |Өсімдіктер физиологиясының әдістері |1 | |Жасушаның мембраналық құрылымы және өткізгіштігі |1 | |Жапырақтың су потенциялын Шардаков әдісімен анықтау |1 | |Гутация құбылысына сыртқы жағдайлардың әсері |1 | |Лептесіктердің ашық-жабық деңгейін Молиштің іркілу әдісімен |1 | |анықтау | | |Жасыл жапырақ пигменттерінің ерітіндісін алу |1 | |Пигменттерді Краус әдісімен бөлу |1 | |Өнген тұқымдардың оттегін сіңіруін байқау |1 | |Тұқым бөрткенде сіңіретін су мөлшерін анықтау |1 | |Тұқымның өнгіштігін анықтау |1 | |Тұқымгың өнгіштігін анықтау |1 | |Өсімдіктің өсуіне температураның әсері |1 | |Фототропизм құбылысын байқау |1 | |Өсімдіктердің аязға төзімділігін өскіндерді пайдаланып анықтау |1 | |Өсімдіктердің тұзға төзімділігін хлорофилдік түссіздену |1 | |деңгейінен анықтау | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары. 5.1 Гиалоплазмадағы процесстер. 5.2 Өсімдік жасушасынан заттардың бөлінуі (секреция). 5.3 Әртүрлі экологиялық топтағы өсімдіктердің су алмасудағы ерекшеліктері. 5.4 Суармалы егіншіліктің физиологиялық негіздері. 5.5 Фотосинтездің тұтас өсімдік деңгейінде реттелуі. 5.6 Фотосинтез және түсім. 5.7 Тыныс алудың реттелуі. 5.8 Тыныс алуға ішкі және сыртқы жағдайлардың әсері. 5.9 Өсімдіктің минералдық қоректенуіне сыртқы орта жағдайларының әсері. 5.10Минералдық тыңайтқыштар және оларды қолдану. 5.11 Өсімдік жасушаларын жасанды қоректік ортада өсіру. 5.12 Жеке өсімдік дамуының молекулалық негіздері. 5.13 Галофиттердің сипаттамасы. 5.14 Індеттенген өсімдіктердегі физиологиялық өзгерістер. 5.15 Өсімдіктегі ырықты иммунитет факторлары. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақыла| | |құралдар|дайындалуға |у түрі| | |,ТОҚ,пла|арналған | | | |каттар |сұрақтар | | |Дәріс |Зертханалық | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. Өсімдіктер |Өсімдіктер |Плакатта|Неліктен |ТК | |физиологиясы пәні. |физиологиясының |р |өсімдік | | |Даму тарихы. |әдістері | |жасушасын | | | | | |осмостық жүйе | | | | | |деуге болады. | | |Жасушаның жеке |Жасушаның мембраналық |Плакатта|Плазмолиз және|ТК | |бөліктерінің құрылысы |құрылымы және |р |деплазмолиз | | |және атқаратын |өткізгіштігі | | | | |қызметі. | | | | | |Жасушаның жеке |Жапырақтың су |Плакатта|Цитоплазма мен|ТК | |бөліктерінің құрылысы |потенциялын Шардаков |р |ядро | | |және атқаратын |әдісімен анықтау | |арасындағы | | |қызметі. | | |байланыстылық | | |Өсімдіктін су алмасуы |Гутация құбылысына |Плакатта|Су тапшылығы. |ТК | |физиологиясы. |сыртқы жағдайлардың |р | | | | |әсері | | | | |Фотосинтез |Лептесіктердің |Плакатта|Фотосинтез |ТК | | |ашық-жабық деңгейін |р |және өнім | | | |Молиштің іркілу | | | | | |әдісімен анықтау | | | | |Фотосинтез |Жасыл жапырақ |Плакатта|Фотсинтез |ТК | | |пигменттерінің |р |қарқындылығы | | | |ерітіндісін алу | | | | |Өсімдіктердің тыныс |Пигменттерді Краус |Плакатта|Оксидазалар |ТК | |алу физиологиясы. |әдісімен бөлу |р | | | |Өсімдіктердің тыныс |Өнген тұқымдардың |Плакатта|Тыныс алу |ТК | |алу физиологиясы. |оттегін сіңіруін |р |коэффициенті | | | |байқау | | | | |Өсімдіктердің тамыр |Тұқым бөрткенде |Плакатта|Азоттың маңызы|ТК | |арқылы минералды |сіңіретін су мөлшерін |р | | | |заттармен қоректенуі |анықтау | | | | |Өсімдіктердегі |Тұқымның өнгіштігін |Плакатта|Фитогормон-цит|ТК | |органикалық заттардың |анықтау |р |окинин. | | |синтезделуі, | | | | | |тасымалдануы. | | | | | |Өсімдіктердің өсуі. |Тұқымгың өнгіштігін |Плакатта|Өсімдік |ТК | | |анықтау |р |жасушаларын | | | | | |жасанды ортада| | | | | |өсіру | | |Өсімдіктердің дамуы |Өсімдіктің өсуіне |Плакатта|Өсімдік |ТК | |және көбею |температураның әсері |р |дамуының | | |физиологиясы. | | |гормондық | | | | | |негізі | | |Өсімдіктердің қолайсыз|Фототропизм құбылысын |Плакатта|Өсімдіктердің |ТК | |жағдайларға |байқау |р |газдануға | | |төзімділігі. | | |төзімділігі | | |Өсімдіктердің қолайсыз|Өсімдіктердің аязға |Плакатта|Өсімдіктердің |ТК | |жағдайларға |төзімділігін |р |жұқпалы | | |төзімділігі |өскіндерді пайдаланып | |аураларға | | | |анықтау | |төзімділігі | | |Өсімдіктер |Өсімдіктердің тұзға |Плакатта|Өсімдіктердегі|ТК | |физиологиясындағы |төзімділігін |р |аса | | |биокибернетика |хлорофилдік түссіздену| |сезімталдық | | |жүйелері |деңгейінен анықтау | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану % | |оқу-әдістемелік | | | | |құралдарының атаулары | | | | |Қалекенов Ж. Өсімдіктер |25 |20 |100 | |физиологиясы. | | | | |Алматы,2000 | | | | | Ағелеуов . Ботаника. |25 |20 |100 | |Алматы. 2000. | | | | |Әметов.Ә.Ә. Ботаника. |25 |20 |100 | |Алматы. 2000. | | | | |Комарницкий Н.А., |25 |20 |100 | |Кудряшов Л.В., Уранов | | | | |А.А. Систематика | | | | |растений. М., 1975 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Қалекенов Ж. Өсімдіктер физиологиясы Алматы, 2000ж 8.1.2 Ағелеуов . Ботаника. Алматы. 200. 8.1.3 Әметов.Ә.Ә. Ботаника. Алматы. 2000. 8.1.4 Комарницкий Н.А., Кудряшов Л.В., Уранов А.А. Систематика растений. М., 1975 8.1.5 Курсенов Л.И. и др.. Ботаника в 2-х Т., М., 1951. 8.1.6 Абдрахманов О. Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы. Алматы. 1972. 8.1.7 Голубаева Н.В. Альгология., 1999. 8.1.8 Шостаковский С.А. Систематика высших растений. М., 1971 8.1.9 Буш Н.А. Систематика высших растений. М., 1972. 8.2.1 Горышина Т.К. Экология растений. М., 1979. 8.2.2 Культисов И.М., Павлов В.Н. История ситематики и методы (источники өфилогении покрытосеменных растений. Учебно-методическое пособие. МГУ., 1972. 8.2.3 Флора Казахстана. В 9-ти томах, 1956-1966. 8.2.4 Иллюстративный определитель растений Казахстене. В 2-х Т., 1969; 1972. 8.2.5 Гордеева Т.Н. и др. Практический курс систематики растений. М., 1996. 8.2.6 Нестерова С.Г. Практический курс систематики высших растений. Алматы, 2001. 8.2.7 Красная книга Казахской ССР. часть 2. Растения. Алма-Ата, 1991.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz