Файл қосу
Балықтардың қоректенуі
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті | |Оқу әдістемелік кешенінің|ПОӘК |УМКД | |құжаты 3 деңгейлі | |042-14.4.04.1.20.3| | | |1 /01 -2013 | |ПОӘК |Редакция №___ | | |«Ихтология» пәнінің |от « »_________20 | | |оқытушысына арналған | | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ «Ихтиология» 5В080300 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ Туманбаев В.М. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының доцент м.а. 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген 2 3 Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Ереже белгілейтін сілтемелер 3 Пәннің әдістемелік ұсыныстар 4 Оқытушыға арналған пәнің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8. Әдебиеттер Қолдану саласы: «Ихтиология» пәнінің ОӘК 050803 – «Аңшылықтану және аң өсіру», мамандықтарына арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, оның көкейкесті және қажеттілігімен, саясатымен, оқу барысында меңгерілетін дағдылар және іскерліктермен таныстырады. ОӘК пәнді зерделеудегі ең басты құрал болып келеді. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Осы әзірленген «Ихтиология» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: 2.1.Каталог элективных дисциплин специальности 5В080300 - «Охотоведение и звероводство» Государственного университета имени Шакарима г. Семей 2.2.Учебная программа дисциплины «Ихтиология» 2.3. СТУ 042-СГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 2.4. ДП 042-1.01- 2013 Документированная процедура «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин» Жалпы ереже 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. «Ихтиология» курсы ихтиофаунанын шығу тегін мазмұндайды, анатомиясын, физиологиясын, балық систематикасын. Курс мазмұнындағы талаптар, балықтардың әртүрлілігімен көрсетілетін сыртқы ортаға деген бейімделу зейінділігі, қоректенуі және жемдіктік базасы. Ең бірінші талап балық систематикасы жайлы білімі, түр биологиясы, әртүрлі тұқымдас, су бассейінінде тіршілік ететін түр, сонымен бірге Қазақстан және Шығыс Қазақстан облыстарындағы ихтиофаунамен танысу. 3.2.Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты, болашақ маман иелеріне теориялық білім беру және жалпы және жеке ихтиология саласына практикалық дағды, анатомиясы, физиологиясы, қоректенуі, жеке дамуы, судың экологиясына деген талаптар, систематикасына, әртүрлі ихтиофауна биологиясына. Студенттерді балық түрін ажырата білуге уйрету, олардың жынысын, жасын, су сараптамасын жасау, өздігінен су бассейінінің жемдіктік базасымен танысу. 3.3. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері – ихтиофаунаның шығу тарихымен студенттерді таныстыру, биологиясымен, әр түрлі балық түрлерінің бейімделу ерекшелігімен, дуниежүзілік мұхиттың ихтиофауна түрлілігімен, балық түрін ажыратуды үйрету және ихтиофаунаның тіршілік ортасындағы шарттарына өздігімен баға беру . 3.4. білу қажет: балықтың пайда болуын және тарихын; анатомия ерекшеліктерін және физиологиясын; бейімделу ерекшеліктерін және сыртқы орта жағдайына талаптар, ихтиофауна систематикасы және түрге жатқызуды қалай анықтау, жасы, жынысы, және адам қорегінде балық маңызы. - игеру қажет: балықтардың түрлерін анықтай отырып білу, балықтардың түрлеріне байланысты тіршілік ету ортасына судың жарамдылығын анықтау дағдылары. - иемдену: теориялық және тәжірибелік курс мазмұнын; - білу керек: балық түрлерін ажырата білу және олардың зоологиялық систематикалық орны; - ұғу: жануарлар әлемінде ихтиофауна мәні, халық шаруашылығында және адам қорегінде, сонымен қатар кей балықтардың экономика қажеттігі үшін су бассейініндегі пайдалану ерекшелігіндегі рөлі; 3.5.Курстың пререквизиті: Берілген курсты оқу үшін қажетті пән атауы: «Ихтиология» пәніне қатысу үшін мектеп кезінен студент білу қажет «зоологияны», «жалпы биологияны», «химияны», «аналитичкалық химияны», «физиологияны», «анатомияны», «гистологияны». 3.6.Курс постреквизиті: Берілген курсты оқу үшін қажетті пән атауы: «Ведение охотничьего хозяйства на современном этапе», «Агробизнес», «аңшылықтану». 3 1кесте Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі: 1 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс |сарама|ОБСӨЖ |СӨЖ |Жиыны |бақылау түрі | | | | |(сағ.) |ндық |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.)| | | | | | |(сағ.)| | | | | |3 |5 |3 |15 |30 |22,5 |67,5 |135 |емтихан | 1 2 4. Пәннің жұмыс бағдарламасы (МОДУЛЯ) Кесте 2 |№ п/п|Тақырып атауы |Мазмұны |Сабақ түрі |Әдебиеттер | | | | |дәріс |тж |ОБӨЖ|СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1. Жануарлар систематикасында балықтың орны | |Блок 1. Ихтиология балықтар туралы ғылым. | |1 |Кіріспе |Ихтиология |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | | |балықтар туралы | | | | |4,5 | | | |ғылым. Ихтиология | | | | | | | | |дамуы. Әлем | | | | | | | | |ихтиологиясының | | | | | | | | |жүргізушілері. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |биологиялық | | | | | | | | |топтары. | | | | | | | | |Дүниежүзілік мұзит| | | | | | | | |экологиясында | | | | | | | | |балықтардың рөлі. | | | | | | |2 |Ихтиофаунаның |Қазіргі кездегі |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |шығуы. |балықтардың шығуы | | | | |4,5 | | | |туралы теориялар. | | | | | | | | |Жануарлар | | | | | | | | |систематикасында | | | | | | | | |балықтың негізгі | | | | | | | | |топтарының | | | | | | | | |жағдайы. | | | | | | |3 |Балықтардың |Судың тығыздығы |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |тіршілік |және балық | | | | |4,5 | | |ортасындағы |қозғалысы. Суға | | | | | | | |абиотикалық |ерітілген газ. | | | | | | | |факторлар. |Судағы тұз құрамы.| | | | | | | | |жарық, дауыс, тоқ | | | | | | | | |өткізгіштік және | | | | | | | | |судың иісі. | | | | | | |Блок 2. Түзілуі және балықтардың кейбір физиологиялық ерекшеліктері. | | |Түзілуі және |Түзілуі және балық|1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |балықтардың |организмінің | | | | |4,5 | | |кейбір |функциясы. Дене | | | | | | | |физиологиялық |пішіні және | | | | | | | |ерекшеліктері. |қозғалуы. Тері | | | | | | | | |жане сыртқы | | | | | | | | |қабығы. Балық | | | | | | | | |организмінің | | | | | | | | |негізгі системасы | | | | | | | | |және олардың | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | |Асқорыту | | | | | | | | |физиологиясы, | | | | | | | | |ерекшелігі, | | | | | | | | |көбеюі, тыныс алу,| | | | | | | | |қаны, тепе-теңдік.| | | | | | |5 |Балықтарлың |Балықтардың |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |өмірлік даму |өмірлік даму | | | | |4,5 | | |циклы. |циклы. Көбеюі және| | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |эмбриональді және | | | | | | | | |ертедегі | | | | | | | | |постэмбриональді | | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |қоректенуі және | | | | | | | | |тығыздығы. Жас | | | | | | | | |ерекшелігіне | | | | | | | | |байланысты | | | | | | | | |балықтардың | | | | | | | | |қоректенуі. | | | | | | | | |Балықтардың | | | | | | | | |мерзімдік | | | | | | | | |қоректену | | | | | | | | |ерекшелігі. Жыныс | | | | | | | | |ерекшелігіне | | | | | | | | |байланысты | | | | | | | | |қоректенуі. | | | | | | | | |Ұзындығы және | | | | | | | | |өспелі ұзындығы. | | | | | | | | |Балықтың жасын | | | | | | | | |анықтау. | | | | | | |Модуль 1. Балықтардың биологиясы және систематикасы | |Блок 1. Балықтардың биологиясы және систематикасы | |6 |Көші қон |Балықтар өмірінде |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |амалдарымен |көші қон маңызы. | | | | |4,5 | | |танысу. |Көші қон | | | | | | | | |амалдарымен | | | | | | | | |танысу.Миграция | | | | | | | | |себебі мен маңызы.| | | | | | | | |Миграцияның | | | | | | | | |биологиялық | | | | | | | | |маңызы. Сулы | | | | | | | | |биоценозда | | | | | | | | |балықтардың орны. | | | | | | | | |Балықтардың басқа | | | | | | | | |жануарлармен. | | | | | | |7 |Балықтардың |Балықтардың |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |биологиясы және |биологиясы және | | | | |4,5 | | |түрдің |түрдің | | | | | | | |әртүрлілігі . |әртүрлілігі. | | | | | | | | |Надкласс | | | | | | | | |бесчелюстные. | | | | | | | | |Класс круглоротые.| | | | | | | | |Подкласс миноги. | | | | | | | | |Надкласс | | | | | | | | |челюстноротые. | | | | | | | | |Класс хрящевые | | | | | | | | |рыбы. Подкласс | | | | | | | | |пластиножаберные. | | | | | | | | |Надотряд акулы и | | | | | | | | |скаты. | | | | | | |Блок 2. Сүйекті балықтар классы | |8 |Сүйекті балықтар|Подкласс |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |класы |лопастеперые рыбы.| | | | |4,5 | | | |Надотряд | | | | | | | | |кистеперые рыбы. | | | | | | | | |Отряд | | | | | | | | |целакантообразные.| | | | | | | | |Надотряд | | | | | | | | |двоякодышащие. | | | | | | | | |Подкласс лучеперые| | | | | | | | |рыбы. Надотряд | | | | | | | | |ганоидные. Отряд | | | | | | | | |осетрообразные. | | | | | | |9 |Биология |Биология семейства|1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |семейства |осетровые. | | | | |4,5 | | |осетровые |Биологиясы және | | | | | | | | |мекен ортасы. | | | | | | | | |Осетровых | | | | | | | | |тұқымдасының | | | | | | | | |негізгі | | | | | | | | |өкілдерінің | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | | | |Жынысын анықтаушы.| | | | | | | | |Веслоногие | | | | | | | | |тұқымдасының | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | |Модуль 1. Сүйекті балықтар тобы | |Блок 1. Отряд сельдеобразные | |10 |Отряд |Семейство |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |сельдеобразные |сельдевые. Род | | | | |4,5 | | | |океаническая | | | | | | | | |сельдь. Род | | | | | | | | |шпроты, или | | | | | | | | |кильки. Род | | | | | | | | |тюльки, или | | | | | | | | |каспийские кильки.| | | | | | | | |Род | | | | | | | | |каспийско-черномор| | | | | | | | |ские сельди. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |анчоусовые. | | | | | | | | |Негізгі өкілдері | | | | | | | | |және олардың | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | |11 |Отряд |Биологиясы мен |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,| | |лососеобразные |мекен ортасы. Род | | | | |4,5 | | | |тихоокеанский | | | | | | | | |лосось. Кета. | | | | | | | | |Гарбуша. Кижуч. | | | | | | | | |Род благородные | | | | | | | | |лососи. Семга, | | | | | | | | |кумжа, форель, | | | | | | | | |радужная форель, | | | | | | | | |стальноголовый | | | | | | | | |лосось. Род | | | | | | | | |белорыбицы. Нәлім.| | | | | | | | |Род сиги. Ряпушка,| | | | | | | | |омуль, пелядь, | | | | | | | | |чир, обыкновенный | | | | | | | | |сиг. | | | | | | |Блок 2. Семейство хариусовые. | |12 |Семейство |Семейство |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |хариусовые. |корюшковые. Мойва.| | | | |,5 | | | |Шортан тұқымдасы. | | | | | | | | |Кәдімгі шортанның | | | | | | | | |мекен ету ортасы | | | | | | | | |мен биологиясы. | | | | | | |13 |Отряд |Биология и |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |карпообразные. |местообитание | | | | |,5 | | | |карпообразных. | | | | | | | | |Требования к | | | | | | | | |условиям внешней | | | | | | | | |среды. Род плотвы.| | | | | | | | |Тарань, вобла. Род| | | | | | | | |черный амур. Род | | | | | | | | |белый амур. Род | | | | | | | | |верховка. Род | | | | | | | | |шемая. Род лещи. | | | | | | | | |Род рыбцы. Род | | | | | | | | |лини. Род пескари.| | | | | | | | |Род караси. Род | | | | | | | | |толстолоб. | | | | | | |14 |Отряд |Отряд |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |сомообразные. |сомообразные. | | | | |,5 | | | |Биология и | | | | | | | | |распространение. | | | | | | | | |Требования к | | | | | | | | |условиям | | | | | | | | |местообитания. | | | | | | | | |Семейство сомовые.| | | | | | | | |Обыкновенный сом. | | | | | | | | |Семейство кошачьи | | | | | | | | |сомы. Канальный | | | | | | | | |сом. Треска. | | | | | | | | |Налим. Отряд | | | | | | | | |кефалеобразные. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |кефалевые. Отряд | | | | | | | | |окуневые. | | | | | | | | |Семейство | | | | | | | | |окуневые. Судак, | | | | | | | | |окунь, ерш. | | | | | | |15 |Казақстан |Қазақстан |1 |2 |1,5 |4,5 |1,2,3,4| | |ихтиофаунасы. |ихтиофаунасының | | | | |,5 | | | |түрлілігі және | | | | | | | | |олардың | | | | | | | | |биологиясы. | | | | | | | | |Қазақстанның | | | | | | | | |негізгі су | | | | | | | | |бассейні. | | | | | | | | |Балқаштық окунь. | | | | | | | | |ШҚО-дағы су | | | | | | | | |бассейінінің | | | | | | | | |ихтиофаунасы. | | | | | | | | | |15 |30 |22,5|67,5 | | |Тәжірибелік сабақтар |Әдебиет | |Модуль 1 Балықтардың физиологиясы және түзілуі. | |Блок 1 Балықтардың физиологиясы және түзілуі | | |Балытардың сүйегімен танысу. Суретін салу. |1 |1,2,3,4,5 | | |Жергілікті балықтын скелетін дайындау. | | | | |Терісі және сыртқы қабатымен танысу. Суретін |1 |1,2,3,4,5 | | |салу. Жергілікті балықтардың сыртқы қабатының | | | | |коллекциясы. | | | | |Балықтардың бұлшықетімен танысу. Суретін салу.|1 |1,2,3,4,5 | | |Дене пішінімен ианысып, суретін салу. |1 |1,2,3,4,5 | |Блок 2 Балықтардың физиологиялық ерекшелігі. | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Ас қорыту |1 |1,2,3,4,5 | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | |салу. | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Қан айналым |1 |1,2,3,4,5 | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | |салу. | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Жыныстық |1 |1,2,3,4,5 | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | |салу. | | | | |Балықтың ішкі ағзаларын ашу. Тыныс алу |1 |1,2,3,4,5 | | |системасының анатомиясымен танысу. Суретін | | | | |салу. | | | |Модуль 2. Балықтың көбеюі | |Блок 1 Балықтардың көбеюінің физиологиялық ерекшелігі | | |Балықтардың көбеюінің биологиясымен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | |Балықтардың дамуы және өсуімен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | |Балықтардың қоректенуі. Балықтар үшін жемтік. |1 |1,2,3,4,5 | | |Балықтардың жемдіктік белсенділігі. | | | | |Балықтардың дамуы мен өсудегі өзгергіштігімен |1 |2,3,4,5 | | |танысу. | | | | |Балықтардың миграциясы және оларды зерттеудің |1 |2,3,4,5 | | |әдістері. | | | |Блок 2 Балықтарды анықтаудағы жұмыс ережелері | | |Балықтарды анықтаудағы жұмыс ережелерімен |1 |1,2,3,4,5 | | |танысу. | | | | |Балықтардың түрін, жасын, жынысын тәжірибелік |1 |1,2,3,4,5 | | |анықтау. | | | | |Балықтардың өмірлік циклымен танысу. |1 |1,2,3,4,5 | | |Модуль 3. Балық түрлерінің жергілікті | | | | |өкілдердің биологиясы. | | | | |Блок 1. Жергілікті өкілдердің ихтиофаунасымен| | | | |танысу. | | | |17 |Осетровых тұқымдасының өкілдерімен танысу, |1 |1,2,3,4,5 | | |сүйрікті мысалға ала отырып. | | | | |Сельдевые тұқымдасының өкілдерімн танысу, |1 |1,2,3,4,5 | |18 |сельди мысалға ала отырып. | | | |19 |Изучить представителей рода плотвы, на |1 |1,2,3,4,5 | | |примере плотвы. | | | |20 |Шортан тұқымдасы өкілдерімен танысу, кәдімгі |1 |1,2,3,4,5 | | |шортанды мысалға ала отырып. | | | |21 |Изучить представителей рода лещи, на примере|1 |1,2,3,4,5 | | |леща. | | | |22 |Изучить представителей отряда карпообразные |1 |1,2,3,4,5 | | |осетровых, на примере карпа. | | | |23 |Изучить представителей рода лини, на примере|1 |1,2,3,4,5 | | |лини. | | | |24 |Изучить представителей род карася, на |1 |1,2,3,4,5 | | |примере карася обыкновенного. | | | |25 |Сазан туыс өкілдерімен танысу, сазанды |1 |1,2,3,4,5 | | |мысалға ала отырып. | | | |26 |Изучить представителей рода буффало, на |1 |1,2,3,4,5 | | |примере буффало. | | | |27 |Изучить представителей рода сомовые, на |1 |1,2,3,4,5 | | |примере сома. | | | |28 |Изучить представителей семейства осетровых, |1 |1,2,3,4,5 | | |на примере стерляди. | | | |29 |Изучить представителей семейства осетровых, |1 |1,2,3,4,5 | | |на примере стерляди. | | | |30 |Изучить представителей семейства окуневых и |1 |1,2,3,4,5 | | |отряда камбалаобразных, на примере окуня | | | | |речного и камбалы. | | | | |Итого часов: |30 |- | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. Тері қаптамасы және оның функциялары. 5.2. Балықтың қаңқасы. Қаңқаның жеке сүйектерінің функциясы. 5.3. Балықтардың гидродинамикалық ерекшелігі. 5.4. Балықтардың тыныс алу органдары. 5.5. Балықтардың жүрек қан тамырларының системасы. 5.6. Выделительная система и водно-солевой обмен. 5.7. Балықтардың көбею ерекшелігі. 5.8. Балықтардың ішкі секреция бездері. 5.9. Балықтардың өсуі мен дамуына сыртқы ортаның әсері. 5.10. Биотические взаимоотношения у рыб. 5.11. Балықтардың экологиялық топтары және олардың ерекшелігі. 5.12. Балықтардың адаптациясы. 5.13. Балықтардың қорегі мен жемтігіне анықтама. 5.14. Пищевая конкуренция и кормообеспечение. 5.15 Балықтардың эмбриогенезі. 5.16 Көбею мерзімі және әр түрлі балықтардың уылдырықтары. 5.17. Плодовитость и воспроизводительная способность рыб. 5.18. Балық миграциясының түрлері және олардың мағынасы. 5.19. Балықтардың таралу ерекшеігі. 5.20. Акклиматизация рыб, типы и критерии. 5.21. Балық аурулары. 5.22. Қазақстан Республикасының ихтиофауна жағдайы. 5.23. ШҚО-дағы ихтиофауна жағдайы. 5.24.Ертіс өзенінің ихтиофаунасының казіргі жағдайы. 5.25.Каспий теңізінің ихтиофаунасы. 5.26. Іле-Балқаш бассейінінің ихтиофаунасы 5.27. Законодательсто РК по природопользованию/ Перечень ценных видов животных, являющихся объектами охоты и рыболовства. Постановление. № 433 от 15.04.20002 г.; Положение о службе ихтиологического мониторинга и регулирования рыболовства. Приказ Ком. рыбн. хоз-ва МСХ РК. №25 от21.11.2003 г.; Инструкция о порядке проведения работ по акклиматизации и зарыблению водоемов РК. Приказ Ком. рыбн. хоз-ва МСХ РК. от 14.05.2004 г.; Инструкция по осуществлению гос.контроля должностными лицами уполномоченных органов и их территориальных органов в области лесного, рыбного и охотничьего хозяйства и особо охраняемых природных территорий. Приказ Ком. рыбн. хоз-ва МСХ РК. №457 от 29.08.2003 г.; Правила применения специальных средств должностными лицами уполномоченных и территориальных органов, гос. учреждений по охране животного мира, специализированных организаций в области охраны, воспроизводства и использования животного мира и особо охраняемых природный территорий. Приказ Ком. рыбн. хоз-ва МСХ РК.№639 от 10.11.2004 г/. 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 1 кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау| | |құралдар,ТОҚ,плакат|дайындалуға |түрлері| | |тар, зертханалық |арналған сұрақтар| | | |стенд | | | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе |Балықтың |Слайдтар, кестелер,|Какие виды рыб |КБ | | |қаңқасымен |плакаттар, стендтер|акклиматизированы| | | |танысу. Суретін| |в РК. | | | |салу. | | | | | |Жергілікті | | | | | |балықтың | | | | | |қаңқасын | | | | | |дайындау. | | | | |Ихтиофаунаның |Терісі және |схемалар, |Какие виды рыб |КБ | |шығуы. |сыртқы |плакаттар, |акклиматизированы| | | |қабатымен |стендтер, альбомдар|в реке Иртыш. | | | |танысу. Суретін| | | | | |салу. | | | | | |Жергілікті | | | | | |балықтардың | | | | | |сыртқы | | | | | |қабатының | | | | | |коллекциясы. | | | | |Балықтардың |Балықтардың |слайдтар, схемалар,|Различие в |КБ | |мекен |бұлшықетімен |плакаттар, |биологии | | |ортасындағы |танысу. Суретін|стендтер, балықтар |глубоководных и | | |абиотикалық |салу. | |неглубоководных | | |факторлар | | |видов рыб. | | |Балықтардың |Дене пішінімен |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың қатты|КБ | |түзілуі және |танысып, |плакаттар, |және жартылай | | |физиологиялық |суретін салу. |стендтер, балықтар |тұзды суда | | |ерекшелігі | | |ерекшелігі бар | | |Балықтардың |Балықтың ішкі | Слайдтар, |Какие условия |КБ | |өмірлік циклының|ағзаларын ашу. |схемалар, фильмдер |необходимы для | | |дамуы. |Ас қорыту | |нормального | | | |системасының | |икрометания и | | | |анатомиясымен | |эмбриогенеза рыб.| | | |танысу. Суретін| | | | | |салу. | | | | |Миграции |Балықтың ішкі |Слайдтар, схемалар,| Каким образом |КБ | |амалдары және |ағзаларын ашу. |плакаттар, стендтер|влияет | | |олармен танысу |Қан айналым | |гидрологический | | | |системасының | |режим водных | | | |анатомиясымен | |бассейнов на | | | |танысу. Суретін| |результат | | | |салу. | |воспроизводства | | | | | |рыб. | | |Балық түрлері |Балықтың ішкі | Слайдтар, |Балықтардың |КБ | |және биологиясы.|ағзаларын ашу. |схемалар, |лимфалық құрылымы| | | |Жыныстық |плакаттар, |және маңызы. | | | |системасының |стендтер, атластар| | | | |анатомиясымен | | | | | |танысу. Суретін| | | | | |салу. | | | | |Сүйекті балықтар|Балықтың ішкі |Слайдтар, схемалар,|Органы химической|КБ | |түрлері |ағзаларын ашу. |плакаттар, |рецепции и | | | |Тыныс алу |стендтер, балықтар|осязания | | | |системасының | | | | | |анатомиясымен | | | | | |танысу. Суретін| | | | | |салу. | | | | |Биология |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Электрические |КБ | |семейства |көбеюінің |плакаттар, |рецепторы и | | |осетровые |биологиясымен |стендтер, балықтар |электрические | | | |танысу. | |органы рыб | | |Отряд |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың көз |КБ | |сельдеобразные |дамуы және |плакаттар, |құрылымы және | | | |өсуімен танысу.|стендтер. |көруі. | | |Отряд |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың есту |КБ | |лососеобразные |қоректенуі. |плакаттар, |және тепе-теңдік | | | |Балықтар үшін |стендтер. |мүшесі. | | | |жемтік. | | | | | |Балықтардың | | | | | |жемдіктік | | | | | |белсенділігі. | | | | |Семейство |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың ішкі |КБ | |хариусовые |дамуы мен |плакаттар, |түр аралық | | | |өсудегі |стендтер, кинолар, |қарым-қатынасы | | | |өзгергіштігімен| | | | | |танысу. | | | | |Отряд |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтың түр |КБ | |карпообразные. |миграциясы және|плакаттар, |аралық | | | |оларды |стендтер, кинолар, |қарым-қатынасы | | | |зерттеудің | | | | | |әдістері. | | | | |Отряд |Балықтарды |Слайдтар, схемалар,|Балықтың өмір |КБ | |сомообразные. |анықтаудағы |плакаттар, |сүру ұзақтығы | | | |жұмыс |стендтер, кинолар, |және оны анықтау | | | |ережелерімен |балық анықтауыштар |факторы. | | | |танысу. | | | | |Ихтиофауна |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтың қорегін |КБ | |Казахстана. |түрін, жасын, |плакаттар, |таңдау. Жыл | | | |жынысын |стендтер, кинолар, |мезгіліне сай | | | |тәжірибелік |қабыршақ, бас |қорегінің ауысуы.| | | |анықтау. |сүйегң және т.б. | | | | |Балықтардың |Слайдтар, схемалар,|Балықтың |КБ | | |өмірлік |плакаттар, |майлылығын | | | |циклымен |стендтер, кинолар, |анықтау тәсілдері| | | |танысу. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Судың тұздылығын |КБ | | |представителей |плакаттар, |анықтау | | | |семейства |стендтер, |тәсілдері. | | | |осетровых, на |кинолар,стерлядь | | | | |примере | | | | | |стерляди. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|ҚР-дағы су |КБ | | |представителей |плакаттар, |бассейініндегі | | | |семейства |стендтер, кинолар, |балықтардың | | | |сельдевые, на |сельдь |жыныстық жетілу | | | |примере сельди.| |мерзімі | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Строение половых |КБ | | |представителей |плакаттар, |продуктов рыб | | | |рода плотвы, |стендтер, кинолар, | | | | |на примере |плотва | | | | |плотвы. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Изучить |КБ | | |представителей |плакаттар, |представителей | | | |семейства |стендтер, кинолар, |семейства | | | |щуковые, на |щука |вьюновых | | | |примере щуки | | | | | |обыкновенной. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Изучить |КБ | | |представителей |плакаттар, |представителей | | | |рода лещи, на |стендтер, кинолар, |отряда | | | |примере леща. |лещ |колюшкообразные | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Изучить |КБ | | |представителей |плакаттар, |представителей | | | |отряда |стендтер, кинолар, |семейства | | | |карпообразные |карп |бычковые | | | |осетровых, на | | | | | |примере карпа. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Изучить |КБ | | |представителей |плакаттар, |представителей | | | |рода лини, на |стендтер, кинолар, |рода щиповка | | | |примере лини. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Шығыс |КБ | | |представителей |плакаттар, |Қазақстанның | | | |род карася, на|стендтер, кинолар, |ихтиофаунасының | | | |примере карася |карась |тарихымен танысу | | | |обыкновенного. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Ертіс өзенінің |КБ | | |представителей |плакаттар, |экологиясы. | | | |рода сазана, |стендтер, кинолар, | | | | |на примере |сазан | | | | |сазана. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Отличительные |КБ | | |представителей |плакаттар, |особенности | | | |рода буффало, |стендтер, кинолар, |золотого и | | | |на примере |буффало |серебряного | | | |буффало. | |карасей | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,| Виды рыб |КБ | | |представителей |плакаттар, |разводимые в | | | |рода сомовые, |стендтер, кинолар, |прудовом | | | |на примере |сом |рыбоводстве | | | |сома. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың дене |КБ | | |представителей |плакаттар, |пішіні неге | | | |семейства |стендтер, кинолар, |байланысты | | | |осетровых, на |рыба буффало | | | | |примере | | | | | |стерляди. | | | | | |Изучить |Слайдтар, схемалар,|Балықтардың көбею|КБ | | |представителей |плакаттар, |амалдары. | | | |семейства |стендтер, кинолар, | | | | |окуневых и |окунь и камбала | | | | |отряда | | | | | |камбалаобразных| | | | | |, на примере | | | | | |окуня речного и| | | | | |камбалы. | | | | | |Просмотр фильма|Фильм |Биотехнические |КБ | | |об океанских, | |мероприятия для | | | |морских и | |увеличения | | | |речных видах | |производства | | | |рыб. | |рыбопродукции в | | | | | |искусственных | | | | | |водоемах. | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы кесте 4 |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану | |оқу-әдістемелік | | |% | |құралдарының атаулары | | | | |Анисимова И.М., Лавровский | | | | |В.В. Ихтиология: учебник | | | | |для вузов М.,1991 | | | | |Аминева В.А., Яржомбек А.А.| | | | |Физиология рыб. М.,1984. | | | | |Атлас пресноводных рыб | | | | |России / Под ред. | | | | |Ю.С.Решетникова. М.,2002 | | | | |Жизнь животных. Т.4 Рыбы. | | | | |М., 1983 | | | | |Карташев Н.Н. и др. | | | | |Практикум по зоологии | | | | |позвоночных. М.,2004 | | | | |Методическое пособие по | | | | |изучению питания и пищевых | | | | |отношений рыб в | | | | |естественных условиях. М., | | | | |1974 | | | | |Моисеев П.А. и др. | | | | |Ихтиология.М.,1981. | | | | |Никольский Г.В. Частная | | | | |ихтиология. М., 1971 | | | | |Никольский Г.В. Экология | | | | |рыб. М., 1974 | | | | |Правдин И.Ф. Руководство по| | | | |изучению рыб. М., 1966 | | | | |Суворов Е.К. Основы | | | | |ихтиологии. М., 1962 | | | | |Ильмаст Н.В. Введение в | | | | |ихтиологию. Петрозаводск, | | | | |2005. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1.Негізгі: 8.1.1 Анисимова И.М., Лавровский В.В. Ихтиология: учебник для вузов М.,1991 8.1.2 Аминева В.А., Яржомбек А.А. Физиология рыб. М.,1984 8.1.3 Ильмаст Н.В. Введение в ихтиологию. Петрозаводск, 2005. 8.1.4. Правдин И.Ф. Руководство по изучению рыб. М., 1966 8.1.5 Карташев Н.Н. и др. Практикум по зоологии позвоночных. М.,2004 8.1.6 Никольский Г.В. Частная ихтиология. М., 1971 8.2.Қосымша: 8.2.1 Аминева В.А., Яржомбек А.А. Физиология рыб. М.,1984 8.2.2 Атлас пресноводных рыб России / Под ред. Ю.С.Решетникова. М.,2002 8.2.3 Жизнь животных. Т.4. Рыбы. М., 1983 8.2.4 Методическое пособие по изучению питания и пищевых отношений рыб в естественных условиях. М., 1974 8.2.5 Никольский Г.В. Экология рыб. М., 1974 8.2.6 Суворов Е.К. Основы ихтиологии. М., 1962 8.2.7. Рыбы Казахстана. Т.4 Алма-Ата. Наука. 1989. 312 с. 8.2.8. Прокопов К.П. и др. Ихтиофауна Восточного Казахстана. Усть- Каменогорск. Медиа-Альянс. 2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz