Файл қосу
тәрбие - қалай - тәрбиелеу - әдіс - атаймыз - тәрбиесі - өзі
$ | Оқушыларда дүниеге ғылыми материалистік көзқарастар қалыптастыруды қалай атаймыз | | |- | Оқу | |- | Жас ерекшелігін ескеру | |- | Тәрбие | |- | Адамгершілік | |- |Жыныстық тәрбие | | | | |$ |Тәрбие барысын тиімді құруда басшылыққа алатын негізгі жетекші | | |ойлануын қалай атаймыз | |- | Деректер | |- | Дәстүрлер | |- | Бірлік | |- | Тәрбиелеу талаптары | |- | Әдістер | | | | |$ |Мұғалімнің жұмыс тәжірибесін зерттеу және тарату түрін қалай атаймыз| |- |Ашық сабақ | |- |Әдістемелік кеңес | |- |Әдіс | |- |Баяндама | |- |Реферат | | | | |$ |Мұғалімдердің әдістемелік іс-әрекетін басқарудың қоғамдық орталығы | | |қалай айтамыз | |- |Әңгімелесу | |- |Әдістемелік құрал | |- |Келелі мәселе | |- |Әдістемелік кеңес | |- |Саяхат | | | | |$ |Адам ойында шындықтың дұрыс бейнеленуі, қоғамдық тәжірибеде | | |тексерілген таным барысының нәтижесін қалай айтамыз | |- |Білік | |- |Білім | |- |Еңбек | |- |Таным | |- |Сенім | | | | |$ |Адамның жоғары құндылықтарды мойындауына негізделген көзқарастар | | |жиынтығын қалай айтамыз | |- |Мәдениет | |- |Тәлімгерлік | |- |Мейірімділік | |- |Дүниеге көзқарас | |- |Отбасы | | | | |$ |Қоғам мүшесі болып табылатын оқушының жалпы тәрбиесі барысының | | |саласын қалай айтады | |- |Жанұя тәрбиесі | |- |Атеистік тәрбие | |- |Өзін-өзі тәрбиелеу | |- |Еңбек тәрбиесі | |- |Жыныстық тәрбие | | | | |$ |Обьективтік шындықты адамның ойында бейнелейтін және қайта | | |жаңғыртып қоғамдық іс-әрекет барысын қалай айтады | |- |Таным | |- |Білім | |- |Білік | |- |Пікір | |- |Сенім | | | | |$ |Нақты шындықты оқушының тікелей қабылдайтын оқиғасы және құбылысын | | |қалай атайды | |- |Болжам | |- |Жарыс | |- |Баяндама | |- |Дерек | |- |Жиналыс | | | | |$ | Іс-әрекеттің міндетінен шығатын алдын ала белгілейтін мақсатқа | | |баытты қабылдауды қалай атаймыз | |- |Бедел | |- |Байқау | |- |Жарыс | |- |Болжам | |- |Отбасы | | | | |$ |Мақсатты орындауға бағытталған тәрбиешімен тәрбиеленушінің | | |ынтымақтастығы ол | |- |Өзін-өзі тәрбиелеу | |- |Тәрбие үрдісі | |- |Тәрбие | |- |Қайта тәрбиелеу | |- |Әдіс | | | | |$ | «Менің барлық өмірім, ұзыннан ұзақ тәрбие» деп жазған кім | |- |С.Т Шацкии | |- |П.П Блонскии | |- |А.С Макаренко | |- |Гельвеции | |- |А. Құнанбаев | | | | |$ |Баланың бойына білім нәрін себетін басты тұлға | |- |Өзі | |- |Дос | |- |Ұстаз | |- |Ата-ана | |- |Ұжымы | | | | |$ |Грузин педагогі Аманашвилли ұстазға тән мінез-құлық сапасының қанша | | |деңгейін көрсетті | |- |5 | |- |2 | |- |4 | |- |3 | |- |9 | | | | |$ |Гумандылық – латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді | |- | Тәрбие | |- |Іскерлік | |- |Білім беру | |- |Адамсүйгіштік адам мен адамдық қасиеттерге құрметпен қарау | |- |Еңбек | | | | |$ |Темперамент нешеге бөлінеді | |- |5 | |- |2 | |- |3 | |- |4 | |- |9 | | | | |$ |Кім жаңа адам тәрбиелеу майданына белсене араласты | |- |А.С Макаренко | |- |Н.К Крупская | |- |П.П Блонскии | |- |В.А Сухомолинскии | |- |Ш. Уалиханов | | | | |$ |. ... ұжым өмірінде орныққан, қалыптасқан тартымды тәжірибе, | | |салт—сана | |- |Тәрбие | |- |Дәстүр | |- |Іскерлік | |- |Топ | |- |Әдіс | | | | |$ |Ғылыми зерттеулердің айтуы бойынша ұжыммен жеке адам арасындағы даму| | |қарым-қатынасында неше түрі тараған | |- |5 | |- |3 | |- |4 | |- |2 | |- |8 | | | | |$ |Тәрбие міндеттері дегеніміз | |- |Қатынас мәдениетіне баулу | |- |Қалыптасқан тартымды тәжірибе | |- |Жеке тұлға дамыту | |- |Мақсатты орындауға үйрету | |- |Әдіс, тәсілдер | | | | |$ |Бос уақыт өрісінің неше міндеті бар | |- |3 | |- |4 | |- |5 | |- |2 | |- |9 | | | | |$ |...-баланың өмір сүретін ортасы, тұрмыс қалпы | |- |Тәрбие үрдісі | |- |Үйіндігі тұрмыс | |- |Тәрбие | |- |Өзін-өзі тәрбиелеу | |- |Қайта тәрбиелеу | | | | |$ |Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспары | |- |Жоспар | |- |Тәрбие құжаты | |- |Мектеп құжаты | |- |Педагогикалық құжат | |- |Сабақ кестесі |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz