Файл қосу

тәрбие - қалай - тәрбиелеу - әдіс - атаймыз - тәрбиесі - өзі



$ | Оқушыларда дүниеге ғылыми материалистік көзқарастар қалыптастыруды
қалай атаймыз | |
|-      | Оқу                                                                |
|-      | Жас ерекшелігін ескеру                                             |
|-      | Тәрбие                                                             |
|-      | Адамгершілік                                                       |
|-      |Жыныстық тәрбие                                                     |
|       |                                                                    |
|$      |Тәрбие барысын тиімді құруда басшылыққа алатын негізгі жетекші      |
|       |ойлануын қалай атаймыз                                              |
|-      | Деректер                                                           |
|-      | Дәстүрлер                                                          |
|-      | Бірлік                                                             |
|-      | Тәрбиелеу талаптары                                                |
|-      | Әдістер                                                            |
|       |                                                                    |
|$      |Мұғалімнің жұмыс тәжірибесін зерттеу және тарату түрін қалай атаймыз|
|-      |Ашық сабақ                                                          |
|-      |Әдістемелік кеңес                                                   |
|-      |Әдіс                                                                |
|-      |Баяндама                                                            |
|-      |Реферат                                                             |
|       |                                                                    |
|$      |Мұғалімдердің әдістемелік іс-әрекетін басқарудың қоғамдық орталығы  |
|       |қалай айтамыз                                                       |
|-      |Әңгімелесу                                                          |
|-      |Әдістемелік құрал                                                   |
|-      |Келелі мәселе                                                       |
|-      |Әдістемелік кеңес                                                   |
|-      |Саяхат                                                              |
|       |                                                                    |
|$      |Адам ойында шындықтың дұрыс бейнеленуі, қоғамдық тәжірибеде         |
|       |тексерілген таным барысының нәтижесін қалай айтамыз                 |
|-      |Білік                                                               |
|-      |Білім                                                               |
|-      |Еңбек                                                               |
|-      |Таным                                                               |
|-      |Сенім                                                               |
|       |                                                                    |
|$      |Адамның жоғары құндылықтарды мойындауына негізделген көзқарастар    |
|       |жиынтығын қалай айтамыз                                             |
|-      |Мәдениет                                                            |
|-      |Тәлімгерлік                                                         |
|-      |Мейірімділік                                                        |
|-      |Дүниеге көзқарас                                                    |
|-      |Отбасы                                                              |
|       |                                                                    |
|$      |Қоғам мүшесі болып табылатын оқушының жалпы тәрбиесі барысының      |
|       |саласын қалай айтады                                                |
|-      |Жанұя тәрбиесі                                                      |
|-      |Атеистік тәрбие                                                     |
|-      |Өзін-өзі тәрбиелеу                                                  |
|-      |Еңбек тәрбиесі                                                      |
|-      |Жыныстық тәрбие                                                     |
|       |                                                                    |
|$      |Обьективтік шындықты адамның  ойында бейнелейтін және қайта         |
|       |жаңғыртып қоғамдық іс-әрекет барысын қалай айтады                   |
|-      |Таным                                                               |
|-      |Білім                                                               |
|-      |Білік                                                               |
|-      |Пікір                                                               |
|-      |Сенім                                                               |
|       |                                                                    |
|$      |Нақты шындықты оқушының тікелей қабылдайтын оқиғасы және құбылысын  |
|       |қалай атайды                                                        |
|-      |Болжам                                                              |
|-      |Жарыс                                                               |
|-      |Баяндама                                                            |
|-      |Дерек                                                               |
|-      |Жиналыс                                                             |
|       |                                                                    |
|$      | Іс-әрекеттің міндетінен шығатын алдын ала белгілейтін мақсатқа     |
|       |баытты қабылдауды қалай атаймыз                                     |
|-      |Бедел                                                               |
|-      |Байқау                                                              |
|-      |Жарыс                                                               |
|-      |Болжам                                                              |
|-      |Отбасы                                                              |
|       |                                                                    |
|$      |Мақсатты орындауға бағытталған тәрбиешімен тәрбиеленушінің          |
|       |ынтымақтастығы ол                                                   |
|-      |Өзін-өзі тәрбиелеу                                                  |
|-      |Тәрбие үрдісі                                                       |
|-      |Тәрбие                                                              |
|-      |Қайта тәрбиелеу                                                     |
|-      |Әдіс                                                                |
|       |                                                                    |
|$      | «Менің барлық өмірім, ұзыннан ұзақ тәрбие» деп жазған кім          |
|-      |С.Т Шацкии                                                          |
|-      |П.П Блонскии                                                        |
|-      |А.С Макаренко                                                       |
|-      |Гельвеции                                                           |
|-      |А. Құнанбаев                                                        |
|       |                                                                    |
|$      |Баланың бойына білім нәрін себетін басты тұлға                      |
|-      |Өзі                                                                 |
|-      |Дос                                                                 |
|-      |Ұстаз                                                               |
|-      |Ата-ана                                                             |
|-      |Ұжымы                                                               |
|       |                                                                    |
|$      |Грузин педагогі Аманашвилли ұстазға тән мінез-құлық сапасының қанша |
|       |деңгейін көрсетті                                                   |
|-      |5                                                                   |
|-      |2                                                                   |
|-      |4                                                                   |
|-      |3                                                                   |
|-      |9                                                                   |
|       |                                                                    |
|$      |Гумандылық – латын тілінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді     |
|-      | Тәрбие                                                             |
|-      |Іскерлік                                                            |
|-      |Білім беру                                                          |
|-      |Адамсүйгіштік адам мен адамдық қасиеттерге құрметпен қарау          |
|-      |Еңбек                                                               |
|       |                                                                    |
|$      |Темперамент нешеге бөлінеді                                         |
|-      |5                                                                   |
|-      |2                                                                   |
|-      |3                                                                   |
|-      |4                                                                   |
|-      |9                                                                   |
|       |                                                                    |
|$      |Кім жаңа адам тәрбиелеу майданына белсене араласты                  |
|-      |А.С Макаренко                                                       |
|-      |Н.К Крупская                                                        |
|-      |П.П Блонскии                                                        |
|-      |В.А Сухомолинскии                                                   |
|-      |Ш. Уалиханов                                                        |
|       |                                                                    |
|$      |. ... ұжым өмірінде орныққан, қалыптасқан тартымды тәжірибе,        |
|       |салт—сана                                                           |
|-      |Тәрбие                                                              |
|-      |Дәстүр                                                              |
|-      |Іскерлік                                                            |
|-      |Топ                                                                 |
|-      |Әдіс                                                                |
|       |                                                                    |
|$      |Ғылыми зерттеулердің айтуы бойынша ұжыммен жеке адам арасындағы даму|
|       |қарым-қатынасында неше түрі тараған                                 |
|-      |5                                                                   |
|-      |3                                                                   |
|-      |4                                                                   |
|-      |2                                                                   |
|-      |8                                                                   |
|       |                                                                    |
|$      |Тәрбие міндеттері дегеніміз                                         |
|-      |Қатынас мәдениетіне баулу                                           |
|-      |Қалыптасқан тартымды тәжірибе                                       |
|-      |Жеке тұлға дамыту                                                   |
|-      |Мақсатты орындауға үйрету                                           |
|-      |Әдіс, тәсілдер                                                      |
|       |                                                                    |
|$      |Бос уақыт өрісінің неше міндеті бар                                 |
|-      |3                                                                   |
|-      |4                                                                   |
|-      |5                                                                   |
|-      |2                                                                   |
|-      |9                                                                   |
|       |                                                                    |
|$      |...-баланың өмір сүретін ортасы, тұрмыс қалпы                       |
|-      |Тәрбие үрдісі                                                       |
|-      |Үйіндігі тұрмыс                                                     |
|-      |Тәрбие                                                              |
|-      |Өзін-өзі тәрбиелеу                                                  |
|-      |Қайта тәрбиелеу                                                     |
|       |                                                                    |
|$      |Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспары                         |
|-      |Жоспар                                                              |
|-      |Тәрбие құжаты                                                       |
|-      |Мектеп құжаты                                                       |
|-      |Педагогикалық құжат                                                 |
|-      |Сабақ кестесі                                                       |

Пәндер