Файл қосу
Пән постпреквизиттері
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.69/01-2014 | |«20-30 жж. Ұлттық интелл.| | | |әлеуметтік-философиялық |№ 1 басылым | | |және саяси бағыттары» |11.09.2014 | | |пәні бойынша | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және саяси бағыттары» курсы бойынша Мамандық 6М011400 - «Тарих» ОҚЫТУШЫ ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасы т.ғ.д., профессор Қ.Қ. Байсарина. «__04__» __09__ 2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды. Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл Төраға ________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды. Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл Төрайым_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (немесе № 4 «13» 09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3Жалпы ереже 4 Оқытушылар үшін оқу пәнінің модульдік мазмұны 5 Магистранттардың өздік жұмыстарының тізімі 6 Оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені «6М020300» -«Тарих» мамандықтары магистранттарға арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы арнайы типтік бағдарлама негізінде жасалған. Пәнннің ОӘК келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін бекітеді: 6М011400 -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 23 тамыз 2012 жылғы, № 1080 бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - СТУ 042- ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін құрастыруға және безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1.1. Оқытушының аты-жөні-Байсарина Қ.Қ. - т.ғ.д. Кафедра – «Қазақстан тарихы» Байланыс ақпараты: №1 оқу ғимараты 1006-кабинет Сабақ өткізу орны - №1 оқу ғимараты, 1011 дәрісханасында Пән бойынша кредит саны – 4 2. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты «20-30 жж. Ұлттық интелл. әлеуметтік-философиялық және саяси бағыттары»пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 6М011400 - «Тарих» мамандықтары магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық алатын әдістемелік құрал болып табылады. «30 жж. Зиялыларының әлеуметтік-философиялық және идеялы-саяси көзқарастары» курсында магистранттар тарих ғылымның ең жаңа табыстарының және ең маңызды уақиғаны және Қазақстанның тарихының мәселелерін в ең жаңа уақытта арқылы саяси қайраткер қызмет призмасын қарастырады. 3. Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақстан тарихы бойынша ертеректен алынған білім негізінде әлеуметтік- экономикалық және мәдени тарихи Қазақстан және орта Азия елдері қазіргі заман тарихы уақыт арқылы байқауды саяси қайраткердің ғұмырнамасы және оның рөлін оқиды. 4. Пәнді оқытудың міндеттері: Магистранттарды курс бағдарламасын игере отырып, тарихымыздың өзекті мәселелерінің түйінін шешуде ғылыми тұжырымдамалар жасауға ықпал ету. Қазақ интеллегенциясының тарихи қызметі атты тақырыптағы арнаулы курс бағдарламасының қысқаша мазмұны. 5. Оқытудың нәтижелері: 20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және саяси бағыттары» арнайы пән ретінде Қазақстан тарихы, деректану мен тарихнама пәндерімен тығыз байланыста оқытылады. 6. Пән пререквизиттері: Отандық тарихтың фундаменталды мәселелері. 7. Пән постпреквизиттері: 1.7.1 «20-30 жж. Ұлттық интеллегенияның әлеуметтік-философиялық және саяси бағыттары» курсын толық игеру нәтижесінде жаңа замандағы Қазақстан тарихы, қазіргі дүние тарихы пәндерін меңгеруге болады. 1.7.2 Отандық тарихтың фундаменталды мәселелерін қарастыру. Оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредит саны | |с | | | | | |Дәріс |Сем. |ОСӨЖ |СӨЖ | | |Модуль 1. Пәнге кіріспе |2 |2 |4 |6 | | |Қазақ интеллегенциясының қалыптасуы мен |4 |2 |4 |6 | | |дамуы | | | | | | |Қазақ өлкесіндегі ұлттық-демокртиялық |4 |4 |4 |6 | | |қозғалыс | | | | | | |Қазақ интеллегенциясының қалыптасуындағы |2 |2 |6 |6 | | |Айқап журналы мен Қазақ газеттерінің ролі | | | | | | | Модуль 2. Алашорда өкіметінің құрылу |4 |2 |4 |6 | | |тарихы | | | | | | |Алашорда және Кеңес өкіметі |2 |2 |4 |6 | | |Алашорда және ресейлік күштер /азаматтық | |2 | |4 | | |қарсыласу жылдарында/ | | | | | | |Алашорданың қызметінің ресми тұрғыда |4 |2 |6 |4 | | |тоқтатылуы және оның нақты тарихи | | | | | | |қалыптасқан жағдайлар барысында жалғаса | | | | | | |беру | | | | | | |Модуль 3. Қазақ зиялыларының | |2 |6 |4 | | |әлеуметтік-филосафиялық көзқарастарының мәні| | | | | | |Қазақ зиялыларының Кеңестік Қазақстан |4 |4 |8 |4 | | |тұсындағы қызметтері. | | | | | | |Ғасыр қасіретін арқалаған арыстар |2 |1 |8 |4 | | |Тәуелсіз Қазақстанда ұлттық |2 |3 |6 |4 | | |интеллегенцияның қайта жаңғыруы | | | | | | |Барлығы |30 |30 |60 |60 | 5 Магистранттардың өздік жұмыстарының тізімі. |№ |Тақырып |Мақсаты мен |Әдебиеттер |Бақылау түрі|Балл |Орын | | | |мазмұны | | | |далу | | | | | | | |мерзімі| |1. |Пәнге кіріспе |Алаш кезеңі жайлы|Ұсынылған |Конспект |2 |1 апта | | | |толық ғылыми |әдебиеттер | | | | | | |мағлұмат беру. |және қосымша| | | | | | |Пәннің негізгі |деректерді | | | | | | |теориялық |қараңыз | | | | | | |мәселелерін | | | | | | | |қамту. | | | | | |2. |Алаш |Алаш қозғалысын | |Ауызша |2 |2 апта | | |қозғалысының |ХХ-ғ. Бас | |баяндау | | | | |қалыптасуы мен |кезіндегі | | | | | | |дамуы |Қазақстан | | | | | | | |тарихына қатысты | | | | | | | |тарихи құбылыс | | | | | | | |ретінде түсіндіру| | | | | |3 |Қазақ |Алашорда | |Конспект |2 |3 апта | | |өлкесіндегі |қайраткерлерінің,| | | | | | |ұлттық-демокртия|қазақ халқының | | | | | | |лық қозғалыс |саяси тұрғыдағы | | | | | | |(1917 ж) |өзіндік | | | | | | | |бет-бейнесін | | | | | | | |көрсету | | | | | |4. |Қазақ |1917 жылғы ақпан | |Ауызша |2 |4 апта | | |интеллегенциясын|төкерісінен | |баяндау | | | | |ың |кейінгі Алашорда | | | | | | |қалыптасуындағы |қызметінің | | | | | | |Айқап журналы |тарихи маңызын | | | | | | |мен Қазақ |көрсету | | | | | | |газеттерінің | | | | | | | |ролі | | | | | | |5. |Алашорда |Алашорда | |Конспект |2 |5 апта | | |өкіметінің |өкіметінің | | | | | | |құрылу тарихы |құрылу мен оның | | | | | | | |тарихи | | | | | | | |алғышаттрарын | | | | | | | |түсіндіру | | | | | |6. |Алашорда және |Алашорда | |Конспект |2 |6 апта | | |Кеңес өкіметі |тарихының | | | | | | | |жан-жақты ғылыми | | | | | | | |негізде | | | | | | | |қаралуының | | | | | | | |тарихи маңызын | | | | | | | |көрсету | | | | | |7. |Алашорда | Алашорданың | |Реферат |2 |7 апта | | |өкілдері және |ресейлік | | | | | | |Кеңес өкіметі |азаматтық | | | | | | |азамат соғысы |қарсыласу | | | | | | |жылдарында |жылдарындағы | | | | | | | |ұстанған | | | | | | | |позицияларының | | | | | | | |тарихи | | | | | | | |түп-тамырын | | | | | | | |түсіндіру | | | | | |8. |Алашорда және |Алашорданың және | |Конспект |2 |8 апта | | |ресейлік күштер|ресейлік | | | | | | |(азаматтық |азаматтық | | | | | | |қарсыласу |қарсыласу | | | | | | |кезеңі). |жылдарындағы | | | | | | | |ұстанған | | | | | | | |позицияның | | | | | | | |себептерін | | | | | | | |түсіндіру | | | | | |9. | Алашорда және |Алашорда тарихы | |Ауызша жауап|2 |9 апта | | |оның қызметі |қазақ қоғамы | | | | | | | |кеңістігіндегі | | | | | | | |бірден-бір | | | | | | | |халықтық | | | | | | | |негіздегі саяси | | | | | | | |күш ретінде орын | | | | | | | |алған тарихи | | | | | | | |үрдіс ретінде | | | | | | | |түсіндіру | | | | | |10. | Алашорданың |Алашорда | |Конспект |2 |10-11 | | |қызметінің ресми|тарихының | | | |апта | | |тұрғыда |жан-жақты | | | | | | |тоқтатылуы және |қаралуының тарихи| | | | | | |оның нақты |маңызын көрсету | | | | | | |тарихи | | | | | | | |қалыптасқан | | | | | | | |жағдайлар | | | | | | | |барысында | | | | | | | |жалғаса беру. | | | | | | |11. |Алашорда |Алашорданың Кеңес| |Ауызша жауап|2 |12-13 | | |қозғалысы |өкіметімен, | | | |апта | | |қайраткерлері |антикеңестік | | | | | | |Кеңестік |күштермен | | | | | | |Қазақстан |байланысы жайлы | | | | | | |тұсындағы |түсіндіру | | | | | | |қызметтері. | | | | | | |12. |Ғасыр қасіретін |Алаш арыстарының | |Конспект |2 |14-15 | | |арқалаған |қилы тағдыры | | | |апта | | |арыстар |жайлы баяндау | | | | | 6 Оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы. |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы саны |Магистранттар |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары | |саны |етілу пайызы,% | |. Қоз | 2 |2 |100% | |Актуальные вопросы методики | | | | |обучения истории в средней | | | | |школе М, 1999 г. | | | | | | | | | | | | | | | Қазақстан Республикасының | 2 |2 |100% | |Конституциясы. Алматы 1999ж. | | | | | | | | | | | | | | |Абай Құнанбаев Екі томдық | 2 |2 |100% | |шығармалары Алматы, 1986 ж. | | | | |Ы.Алтынсарин. Таңдамалы | 2 |2 |100% | |шығармалары. Алматы 1994 ж. | | | | |Ә.Бөкейханов Шығармалар. | |2 | | |Алматы, 1994 ж. | | | | 7 Әдебиеттер. Негізгі әдебиеттер: 1. Қазақстан тарихы. Очерктер. 1995. 2. Әлихан Бөкейханов. Шығармалар. А.,1994. 3. Ө. Әбліманов «Қазақ» газеті. А.,1993. 4. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995. 5. М. Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. А., 1995. 6. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994. Қосымша әдебиеттер: 1. Т. Қожекеев. Көк сеңгірлер. А., 1992. 2. М. Қойгелдиев, Т. Омарбеков. Тарих тағлымы не дейді. А., 1993. 3. Ж. алмашұлы. Сұлтанбек Қожанұлы А.,1994. 4. Бес арыс /жинақ/ А., 1992. 5. Қазақ тарихы // №1-6,1993-1994жж 6. Ақиқат // №1-12. 1992-1999жж 7. Саясат. Политика // №1-6, 1996-1999жж Қазақ тарихы // №1-6. 1993-1999жж Арнаулы семинар тақырыптарына ұсынылатын әдебиеттер: 1. Қазақстан тарихы. Очерктер. А.1992ж 2. Қозыбаев М. Қ. Ақтандықтар ақиқаты. А. 1992ж 3. Қожанов Т. Көк сеңгңрлер. А.1992ж 4. Қойгелдиев М. Алаш қозғалысы. А. 1995ж 5. Нәубәт (жинақ) А. 1994ж 6. Зобалаң (жинақ) А. 1994ж 7. Қызылдар қырғыны А. 1993ж 8. Зауал. А.1991ж 9. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994. 10. К. Есмағанбетов. Қазақтар шетел әдебиетінен. А., 1994. 11. Қойгелдиев. М., Омарбеков Т. Тарих тағлымы не дейді А. 1993ж 12. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995. 13. Қазақстан тарихының журанал. 1993-1999жж 14. Ақиқат журналы. 1991-1999жж 15. Отан жураналы. 1998-1999жж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz