Файл қосу
ЖАҢА ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ АСПАПТАР ЖӘНЕ ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР ТЕХНОЛОГИЯСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК 3 деңгейлі құжат |ОӘК | | | | | | | | |ОӘК 042-18-14.1.23/02-2013 | |«Жаңа геодезиялық | | | |аспаптар және |№ 2 Баспа | | |геодезиялық өлшемдер |02.09.2013ж. | | |технологиясы» оқытушыға | | | |арналған пәнінің | | | |бағдарламасы | | | ЖАҢА ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ АСПАПТАР ЖӘНЕ ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ ӨЛШЕМДЕР ТЕХНОЛОГИЯСЫ ПӘНІ БОЙЫНША 5В071100 «Геодезия және картография» мамандығына СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған - Кудеринова Н.А., к.т.н., «Геодезия және құрылыс» кафедрасының меңгерушісі 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Геодезия және құрылыс» кафедрасының отрысында Хаттама от «_2__» ___09__ 2013 жылғы, № _1_ Каф. меңгерушісі ____________ Н.Күдеринова 2.2 «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросында Хаттама «__11__» ____09____ 2013 жылғы, № _1_ Төраға ____________ Р.Бекбаева 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама «_18__» ____09____ 2013 жылғы, № _1_ ОӘК төрағасы ____________ Г.Искакова 4. ЕНГІЗІЛГЕН №1 от 1.09.2008г. баспаның орнына Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пән ің мазмұны және сабақ түрі бойынша сағат санын бөлу | | |3 |Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Баға қою саясаты. | | |7 |Әдебиет | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Оқытушы және пән туралы мәліметтер: Оқытушының фамилиясы, аты-жөні – Кудеринова Назира Адамбековна Кафедра – «Геодезия және құрылыс»; Байланыс ақпараты – тел: 35-84-38 №1 оқу корпусы, кабинет № 1001 Сабақты өткізетін орын – № 1004, 1007 аудиториялар және т.б. Пәннің аты – «Жаңа геодезиялық аспаптар және геодезиялық өлшемдер технологиясы» Кредиттер саны – 2 1.2 Курстың сипаттамасы: «Жаңа геодезиялық аспаптар және геодезиялық өлшемдер технологиясы» – бұл ғылыми және тәжірибелік геодезиялық міндеттер мен тапсырмаларды шешу үшін, қазіргі заман талабына сай технологияларының қолданылуын оқытатын пән. Студенттер жаңа технологиялардың ерекшеліктері мен әр түрлі геодезиялық өлшемдерде маңыздылығын оқып үйренеді. 1.3 Пәннiң мақсаты студенттер геодезияның жаңа технологияларын теориялық және тәжірибелік негізде қарастырып, тиімділігін білу. алынған өлшемдердің сапасына қарап геодезияның технологияларының айырмашылықтарын анықтау. 1.4 Курстың міндеттері: Геодезиялық өлшемдердің жаңа технологияларын оқыту; Жаңа жоғары дәлдікті өлшеу әдістерін оқыту; 1.5 Курсты бiткен соң студент бiлуi қажет: • Геодезиялық өлшемдердің жаңа технологияларын; • Кейбір геодезиялық тұрақтыларды бекітуді • Жоғары дәлдікті аспаптермен жұмыс жасай білуді; • Жаңа технологияларды қолданып геодезиялық аспап-құралдармен жұмыс жасай білуді. 1.6 Пререквизиттер: • география • математика • геодезия • инженерная геодезия 1.7 Постреквизиттер: • Құрылыстағы геодезиялық жұмыстар • Ғимараттың деформациясын бақылау • Геодезиялық өлшемдерді автоматтандыру 2 ПӘН ІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТ САНЫН БӨЛУ Кесте 2 |№ |Тақырыптардың аты мен қысқаша |Сағат саны |Әдебиет | | |мазмұны | | | | | |ДС |ТС |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кіріспе. Жаңа геодезиялық аспаптар |1 |1 | |1 |1 |- | | |және геодезиялық өлшемдер | | | | | | | | |технологиясы пәні, мақсаты мен | | | | | | | | |міндеттері. Геодезиялық құралдарға | | | | | | | | |қойылатын талаптар. Жаңа | | | | | | | | |технологияларды енгізу қажеттілігі. | | | | | | | | |Жаңа технологияларға қойылатын | | | | | | | | |талаптар. | | | | | | | |2 |Геодезиялық аспаптардың дамуының |1 |1 | |1 |1 | | | |негізгі тенденциялары . RTK - | | | | | | | | |технологиясы (нақты уақыттағы | | | | | | | | |кинематика) GPS -түзетулерді радио | | | | | | | | |арқылы жіберу. | | | | | | | |3 |Глобальды спутниктік позиционирлеу |1 |1 | |1 |1 | | | |жүйелерінің мәні және даму тарихы. | | | | | | | | |Глобальды позиционерлеу жүйесі GPS | | | | | | | | |арқылы навигациялау технологиясы. | | | | | | | | |GPS-навигаторлардың қызметі. GPS | | | | | | | | |және ГЛОНАСС глобальды спутниктік | | | | | | | | |жүйелердің даму тарихы. | | | | | | | |4 |Спутниктік геодезиялық жүйелер. |1 |1 | |1 |1 | | | |Заманауи геодезия мен | | | | | | | | |геоинформатиканың есептерін шешімін | | | | | | | | |табуға арналған жаңа спутниктік | | | | | | | | |технологиялар. Геодезиялық өлшеулер | | | | | | | | |мен кадастырлық жұмыстардағы | | | | | | | | |спутниктік әдістің орны. Спутниктік | | | | | | | | |технологиялардың түрлері . Қысқаша | | | | | | | | |тарихи мәлімет . | | | | | | | |5 |Жаңа жоғары дәлділік өлшеу |1 |1 | |1 |1 | | | |аспаптарының қолдануы: | | | | | | | | |техникалық-инженерлік тахеометрлер, | | | | | | | | |роботталған тахеометрлер, электронды| | | | | | | | |теодолиттер, далалық контролерлер, | | | | | | | | |сандық лазерлі нивелирлер, | | | | | | | | |өлшеулерді тіркеу жүйелері. | | | | | | | |6 |Жер асты коммуникацияларын іздестіру|1 |1 | |1 |1 | | | |аспаптары. Георадар. | | | | | | | | |Биік ғимараттардың геодезиялық | | | | | | | | |мониторингісінде Trimble есептеуіш | | | | | | | | |кешені арқылы спутниктік геодезия | | | | | | | | |әдісімен шешімдерін табу. | | | | | | | |7 |Сандық фотограмметриялық |1 |1 | |1 |1 | | | |технологиялар. Қашықтан барлау | | | | | | | | |материалдарын өңдеуге жаңа | | | | | | | | |ақпараттық технологияларды енгізу. | | | | | | | | |Картографиялау және мониторинг | | | | | | | | |жүргізу кезінде космостық | | | | | | | | |суреттердің қолданылуы. | | | | | | | |8 |Жердегі лазерлік сканерлеу |1 |1 | |1 |1 | | | |технологиясы.Лазерлік сканерлеу | | | | | | | | |технологиясының өнеркәсіпте, | | | | | | | | |топографияда қолданылуы. Лазерлік | | | | | | | | |сканерлеу және сандық аэротүсіріс. | | | | | | | | |Лазерлік спутниктік дальномерлер. | | | | | | | | |Горизонталь және вертикаль | | | | | | | | |жазықтықтарды лазермен | | | | | | | | |тұрғызу.Лазерлі позиционирлеу | | | | | | | | |жүйесі. | | | | | | | |9 |Геоақпараттық білім: туындайтын |1 |1 | |1 |1 | | | |қиындықтар, бағыттар және даму | | | | | | | | |мүмкіншіліктері. Жерді қашықтан | | | | | | | | |барлау мәліметтерінің қолданылу | | | | | | | | |салалары және өңдеу технологиялары. | | | | | | | |10 |Заманауи тахеометрлар, түрлері және |1 |1 | |1 |1 | | | |ерекшеліктері. Электронды | | | | | | | | |тахеометрлер. Жердегі фазалық | | | | | | | | |геодезиялық дальномерлер. | | | | | | | | |Арақашықтықты шағылыспайтын | | | | | | | | |дальномер арқылы дәл есептеу. | | | | | | | | |Нивелирлеу үрдісін автоматтандыру. | | | | | | | |11 |Доплерлік үлгідегі спутниктік |1 |1 | |1 |1 | | | |жүйелер (TRANSIT және т.б.), олардың| | | | | | | | |кемшіліктері. Спутниктік | | | | | | | | |қабылдағыштардың түрлері. Даму | | | | | | | | |бағыттары . Спутниктік қабылдағыштың| | | | | | | | |негізгі функциялары . | | | | | | | |12 |Геодезиялық өлшемдерді өңдеу кезінде|1 |1 | |1 |1 | | | |қолданылатын заманауи программалар. | | | | | | | |13 |Базалық станцияларда, |1 |1 | |1 |1 | | | |контроллерларда және лазерлі | | | | | | | | |сканерлеуде қолданылатын арнайы | | | | | | | | |бағдарламалар. | | | | | | | |14 |Геодезиялық тапсырмаларды шешуде |1 |1 | |1 |1 | | | |қолданылатын бағдарламалар. | | | | | | | |15 |Жерге орналастыру жұмыстарында, |1 |1 | |1 |1 | | | |топографиялық есептерді шешуде, | | | | | | | | |геологиялық, сызықтық іздестіру | | | | | | | | |жұмыстарында, жобалауда, қосымша | | | | | | | | |жобалау тапсырмаларын өңдеуде | | | | | | | | |қолданылатын бағдарлам түрлері. | | | | | | | 3 ПӘН БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныс студенттің өз бетімен осы жинақты алып, оқып, ұғынып, жұмыс істеуіне мүмкіндік болатындай дәрежеде түсінікті болуы керек. Бұл әдістемелік кешенде: - пәнді оқуға кететін уақыт пен оны ұйымдастыру және жоспарлау туралы кеңес - студенттің қандай іс-әрекет жасауы керектігі туралы сценарийі; - ОӘК материалдарын пайдалану туралы ұсыныстар; - әдебиетпен жұмыс жасау туралы; - емтиханға дайындық туралы кеңес. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Пәнді оқыту үш түрлі формамен тығыз байланысты – лекциялар, оқытушы бақылауында аудиторияда орындалатын студенттің өздік жұмысы (ОСӨЖ) және студенттің өздік жұмысы (СӨЖ). Ең маңызды формаға лекция жатады, мұнда пәннің қиын әрі маңызды сұрақтары қарастырылады; тәжірибелік тақырыптар анықталады; жүргізілетін зерттеулердің әдістері сипатталып, қорытындылары шығарылады. Ал студенттерге түсінуге жеңіл кейбір тақырыптар ОСӨЖ және СӨЖ түрінде әр сабақ сайын беріліп отырылады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Курс саясаты: - лекциялық және тәжірибелік сабақтарға кешігуге болмайды, сабақ кезінде ұялы телефонды сөндіріп қоюы керек; - сабақты себепсіз босатуға болмайды, ауырған жағдайда медициналық анықтама алып келу керек; - босатылған сабақтар оқытушы белгілеген уақытта қайта тапсырылады, ал орындалмаған жағдайда қорытынды баға төмендетіледі; - оқу процесінде белсенді қатысып, өтіп жатқан материалдарға қызығушылық таныту қажет; - ОСӨЖ бен СӨЖ өз уақытында әрі өздігінше орындаулары керек; - тәртіпті, ұқыпты, барлығына жауапкершілікпен қарауы керек; - сабаққа спорттық формада келмеу керек; - университет ішінде тәртіпті болуы керек (шылым шегуге, спиртті ішімдіктерді ішуге, сағыз шайнауға, шемішке шағуға болмайды); - оқытушылармен және курстастарымен сөйлескенде мәдениетті және кеңпейілді болуы керек. 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына, дер кезінде өткізілуіне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады. Жұмыстардың әр түрлі түрлдерін бағалау 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |балл |ескертулер | | | |жиыны | | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта аралығындағы аудиторлық |30 | | | |сабақтарға дайындық және қатысу | | | |2 |1,2,3,4-ші практикалық сабақтар және |30 |практикалық | | |дәріс тақырыптары бойынша ағымдағы | |сабақта | | |бақылау | |тест-бақылаулары| | |тақырып бойынша жер орналастыруды |10 |ОСӨЖ | | |оындайтын органдар. | | | |3 |1,2,3,4-ші үйге тапсырма «Құрылыстың |50 |СӨЖ | | |конструкциясының технологиялық жағдайын | | | | |геодезиялық бақылау технологиясын | | | | |жобалау» | | | |4 |Негіздің деформациясының түрлері мен |40 |ОСӨЖ сабағында | | |шектері | | | | |5,6,7-ші практикалық сабақтар және дәріс |30 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары| |6 |5,6,7-ші практикалық сабақтар және дәріс |30 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары| |7 |Үйге тапсырма «Сызқтық өлшемдердің |30 |СӨЖ | | |әдістері» | | | |8 |Ай аралығындағы қорытынды бақылау № 1 |50 |сабақ кестесіне | | |1-7 дәріс материалдары бойынша кешенді | |сәйкес | | |тестілеу | | | |1-7 апта бойынша оқудың нәтижесінің барлық баллы|300 | | | |8-15 апта аралығындағы аудиторлық |30 | | | |сабақтарға дайындық және қатысу | | | |10 |8,10-шы практикалық сабақтар және дәріс |50 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары| | |тақырып бойынша рефераттар жазу |20 |СӨЖ | |12 |Үй тапсырмасы «Жер кадастрі және дерге |50 |СӨЖ | | |орналастыру үшін пландық-картографиялық | | | | |негізді дайындау және құру.» | | | | |11,12,13,14-ші практикалық сабақтар және |100 |практикалық | | |дәріс тақырыптары бойынша ағымдағы | |сабақта | | |бақылау | |тест-бақылаулары| |14 |15-ші практикалық сабақтар және дәріс |50 |практикалық | | |тақырыптары бойынша ағымдағы бақылау | |сабақта | | | | |тест-бақылаулары| |15 |Тақырыптар бойынша пікірлер алмасу |10 |ОСӨЖ сабағында | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің барлық |300 | | |баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі 7.1.1 Дистанционное зондирование и географические информационные системы – А.М. Чандра; С.К.Гош; Пер.с англ. А.В.Кирюшина.- М.: Технофера, 2008.- 307 с., 7.1.2 Периодические журналы: Геодезия и картография 7.2. Қосымша 7.2.1 Журнал «ГеоПрофиль» №1 (16) 2011ж 7.2.2 «ВЕСТНИК Санкт-Пеербургского общества геодезии и картографии», №2, май 2006ж 7.2.3 «Изыскательский вестник», №1 (9) 2010ж 7.2.4 «Использование спутниковых радионавигационных систем в геодезии» К.М.Антонович, ФГУП «Картгеоцентр» М.:2005 7.2.5 А.П.Ворошилов, «Спутниковые системы и электронные тахеометры в обеспечении строительных работ», Челябинск: АКСВЕЛЛ, 2007 7.2.6 Научно-технический журнал «ГеоПрофи» №1,2004ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz