Файл қосу

Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары. Пәннің мақсаты






                  «Мектептегі дамыта оқыту жүйесі» пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
     5В010200  – Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі  мамандығына
                                  арналған

                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


























                                Семей - 2013
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ Джанбөбекова М.З.

2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама № 1 «18»09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К.

БІРіНШІ БАСЫЛЫМЫ (№                 )
























                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер


































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к.
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1
Ақпараттық қатынас: 42-25-33
Сабақ өтетін орын:  № 2 оқу ғимараты, 420, 213 дәрісханалар
Кредит саны: 3
      1.2 Курстың қысқаша мазмүны:
   Қазақстан   Республикасының   нарықтық   заман    талаптарының    қазіргі
жағдайларына түрлі экономикалық жүйелерді басқару қазметтерін тиімді  жүзеге
асыру үшін жеке тұлға дамуының психологиялық механизмдерін білу өте  қажетті
шарттардың бірі болып отыр. Курс ҚР  білім  беру  жүйесінің  алдында  тұрған
білім   берудің   сапасын   арттыру,   стратегиялық    міндеттерді    шешуге
бағдарланған.  Бұл  талаптарға  сәйкес  педагогикалық  мамандарды  даярлауда
«Мектептегі дамыта оқыту жүйесі» пәнінің маңызы зор.
       Пәннің  мазмұны  студенттерді   қазіргі   мектептегі   дамыта   оқыту
жүйесімен, оның мазмұнымен,  ерекшеліктерімен  және   осы  мәселеге  қатысты
сұрақтарды қарастыруды қамтиды.
      1.3 Пәннің мақсаты:
       Студенттерді  мектептегі  дамыта   оқыту   жүйесінің   мазмұны   және
ерекшелігі  туралы  біліммен  қаруландырып,   практикалық  дағдысын,  кәсіби
біліктілігін,  жаңаша жұмыс істеу қабілетін дамыту.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
   - дамыта оқытудың теориялық негіздерін меңгерту;
   - дамыта оқытудың қалыптасу тарихымен таныстыру;
   - дамыта оқыту әдістемесінен білім, іскерліктерін қалыптастыру;
   - өздігімен ізденуге және білім алуға дағдыландыру.
      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
   - дамыта оқыту жүйесінің қалыптасу тарихын білуі;
   -дамыта оқытудың  заңдылықтарын, ерекшелігін, тиімді жақтарын меңгеруі;
   - пән бойынша меңгерген теориялық білімін практикалық  мәселелерді шешуде
   қолданудың қажеттігін түсінуі;
   - жаңа сұранысқа сәйкес оқу-тәрбие процесін  жүргізетін,  әдіс-тәсілдерді
   түрлендіретін, педагогикалық технологияларды меңгеруі;
   - кәсіби құзыреттілігі қалыптасқан, қазіргі заманның  маманына  қойылатын
   талаптарды меңгеруі керек.
      1.6 Пәннің  пререквизиті:
      Пәннің  пререквизиті: «Мектептегі дамыта оқыту жүйесі» курсын  меңгеру
үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
      - Педагогика;
      - Психология;
      - Педагогикалық мамандыққа кіріспе;
        - Анатомия және физиология;
        - Балалар психологиясы.
      1.7 Пәннің постреквизиті: пән туралы  білім  мамандық  бойынша  тиісті
   білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.


2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

                                                                     Кесте 1

|№  |Тақырып мазмұны     |Сағат саны                          |Әдебиеттер  |
|      |                    |ДС                          |ТС                |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|2     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|7     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақ        |60                          |                  |
|1-7 апта бойынша барлық   |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|8     |                    |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|9     |                    |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|10    |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|11    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|12    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|13    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|14    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|15    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақ        |60                          |                  |
|8-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|Емтиханға балл            |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық балл              |                            |                  |

       «Мектепке дейінгі педагогика» пәні бойынша дәріс сабағы,  тәжірибелік
сабақтар,  ОСӨЖ,  СӨЖ  жұмыстары  арнайы  көрсетілген,  белгіленген  ұпайлар
негізінде бағаланады.
1
ап
та2
апта3 апта4 
апта5 
апта6 апта7 апта8 апта9 апта10
апта11
апта12
апта13
апта14 апта15
аптаДәріс-Тәжір-1515152020201010101515151515ОСӨЖ-10-10-10--10-10-10СӨЖ--25-25-25---25-25-25руб6060Барлы
ғы-2545254530452540251540Барлы
ғы-270270 
 Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды бақылауға 400 балл беріледі. Академиялық кезеңдегі баллдың  жалпы жиыны - 1000 балл. Пән бойынша аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны оқытушы электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары бойынша балл берілмейді. Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі.  

7  ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиеттер:
Жүсіпова Д.З, Искакова Ф.Қ, Омарғалиева Т.Ж, Ноғайбаева Б.Ж. Тіл дамыту ғажайып әлемі.- Хрестоматия Алматы, 2002. - 107б.
Шорманов Ж.Р. Жаңа технология заман талабы. – Алматы, 2004.-159б.
Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процессті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы. -  Оқу құралы. Алматы, 2005. - 140б.
Абсатова М.А.  Қазіргі педагогикалық технологиялар. – Алматы, 2006. - 262б.
Бабаев С.Р. Бастауыш мектеп педагогикасы. - Оқу құралы. Алматы, 2007.- 412б.
Әбиев Ж.Ә.,Бабаев С.Б., Құдиярова А.М. Педагогика. – Алматы, 2004.
Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы. - Оқушының дамыту құралы ретінде.Алматы, 2002. - 179б.
Педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік негіздері. Оқу құралы. –Алматы, 2011.- 225б.
Нуртазина Р.Б., Сейсенова А.Д. Мен оқимын, ойлаймын, ойнаймын.- Астана,2006. 119б.
 «Қазақ мектебі бүгінгі жайы және даму болашағы» атты республикалық ғылыми практикалық конференциясы материалдарының жинағы. -   Ред. алқасы: Мұқанова С. Д., Әділбаева Т.Ә., Қазақбаева Д.М. – Алматы, 2003-72б.
Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика.- Москва,2004.
Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования.- М., 2001.
Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: Инновационная деятельность.- М., 1997.
Педагогика: Педагогические теории, системы, технологии: Учеб. для студ. высш. и ср. пед. учебных заведений/ С.А.Смирнов, И.Б.Котова, Е.Н.Шиянов и др.; под.ред. С.А.Смирнова- М.: «Академия», 2000.
Қосымша әдебиеттер:
1. Зязюн И.А. Основы педагогического мастерства. – Москва, 1989.
2. Рувинский Л.И. Введение в специальность.- Москва,1988.
3. Котова И.Б., Шиянов Е.Н. Педагог: профессия и личность.– Ростов н/Д, 1997.
4. Мищенко И.А. Введение в педагогическую профессию. – Новосибирск, 1991.
5. Профессиональная культура учителя / Под.ред. В.А.Сластенина.- М., 1993.
6. Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество.- М., 1990.
7. Педагогика: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений/ В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, А.И.Мищенко, Е.Н.Шиянов.- М., 1998.
8. Педагогика: Учебное пособие/ Под.ред. П.И.Пидкасистого.- М.: Рос. пед. агентство, 1996.
Басылымдар:
Жантурина М. Дарындылықты дамытудағы мұғалімнің рөлі //Бастауыш мектеп, 2009, №9, №5.
Ужисова Г.М. Бастауыш сатыда морфолияны дамыта оқытудың кейбір мәселелері  //Бастауыш мектеп6 2008, №2.
Акимова Қ. Дамыта оқыту мәселесінің педагогикада зерттеу жайы //Бастауыш мектеп, 2009,  №4.  
«Бастауыш сыныпта сөз құрамын дамыта оқытуға арналған жаттығулар жүйесі» М.Б Тукенова. Абай атындағы Қазақ ҰПУ- нің 2 курс магистранті. Бастауыш мектеп № 7-8. 2008ж
Қақанова Б.Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыта оқыту технологиясы арқылы жетілдіру  //Бастауыш мектеп журналы, 2008, №10, 16бет.
Оразаева Ә.Қ. Дамыта оқыту сабақта //Бастауыш мектеп, 2013, №1-2,  22-24б.
Бекеева Ә. Дамыта оқыту технологиясын пайдаланудың теориялық негіздері// 
 Бастауыш білім,2009, №6, 6-7б.
Смаилова Ш. Дамыта оқыту технологиясын пайдалану жолдары //Бастауыш мектеп, 2010, №3.
Нұрғожина Л. Дамыта оқыту жүйесінің оқу әрекетіндегі маңыздылығы және сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының ерекшелігі //Бастауыш мектеп, 2010, №2, 15-17б.
Тукенова М.Б. Бастауыш сыныпта сөз құрамын дамыта оқытуға арналған жаттығулар жүйесі //Бастауыш мектеп, 2008,  № 7-8. 
Алимова Қ. Дамыта оқыту мәселесінің педагогикада зерттелу жайы  //Бастауыш мектеп, 2009, №4, 32б.
Тойбазарова Н. А. Дамыта оқыту технологиясы  //Бастауыш мектеп, 2009, №2, 3б.
Уәйісова Г.И. Бастауыш сатыда морфологияны дамыта оқытудың кейбір мәселелері //Бастауыш мектеп, 2008, №2.
Жұмабаева Ә. Қазақ тілін дамыта оқытуда әңгіме әдісін қолдану //Бастауыш мектеп, 2006, №11-12, 6-7б.
Тойбазарова Н. Грамматикалық ұғымдарды дамыта оқыту технологиясын педагогикалық психология тұрғысынан тану негіздері //Бастауыш мектеп, 2006, №7.
Тойбазарова Н. Дамыта оқыту технологиясы  //Бастауыш мектеп, 2006, №4. 
Шәдібекова Р. Патриоттық тәрбие беруде дамыта оқыту технологиясын қолдану//  Бастауыш мектеп, 2006,  №5. 
 Шадинова К. Дамыта оқыту негізінде //Қазақстан мектебі, 2005 №1, 34-39б.
 Сансызбайұлы Н. Дамыта оқыту  //География және табиғат, 2005, №1, 57-59б.
Сұлтанова М. Қазақ мәдени мұрылары арқылы студенттерді болашақ маман ретінде даярлау барысында дамыта оқыту технологиясын пайдалану //Ұлт тығылымы, 2005, №1, 58-61б.
Өрістенбекова Г. Қазақ тілін дамыта оқытуда халықтық педагогиканы қолдану // Ұлт тағылымы, 2005 №1, 139-142б.
Тұрдыбекова А. Бастауыш мектептегі дамыта оқыту жағдайындағы жүйелі жұмыстардың үлгісі мен әдісі  // Бастауыш сыныпта оқыту, 2005 №6, 3-7б.
Бектұрғанова Ж. Қызмет теориясының дамыта оқытудағы мәні ізденіс // Гуманитарлық ғылым, 2006, №2, 302-307б.
Мұратбекова А. Шығармашылық жұмыс орындауда дамыта оқыту технологиясын қолдану //Қазақ тілі мен әдебиеті, 2008, №3, 3-8б.
Искакова А. Дамыта оқытудың кейбір мәселелері // Математика және физика 2008, №4, 5-7б.
Тойбазарова Н. Дамыта оқыту технологиясы – шағын жинақты бастауыш мектепте нәтижеге бағытталған білім беру негізі  //Шағын мектеп, 2010, №4, 3-8б.
Байниязова Н. Дамыта оқыту технологиясы негізінде оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру //Қазақстан орта мектебі, 2010, №11-12, 13-16б.
Бектұрғанова Ж. Дамыта оқытудың мәні мен философиялық негізі // Қазақ тілі мен әдебиеті, 2011, №6, 12-19б.
«Дамыта оқыту технологиясының ғылыми негіздері» //Республикалық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары. Семей 2011, 273-276б.
Мұқанова Қ., Арзымбетова Ш.  Дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық еңбектерде зерттелу жағдайлары //Білім берудегі менеджмент, 2012, №1, 98-103б. 
Байжұманқызы Н.  Дамыта оқыту әрекетін ұйымдастыру //Қазақ тілі мен әдебиеті, 2012, №12, 11-15б.
Пәндер