Файл қосу

Әлемдік музыка тарихы пәннің бағдарламасы



0000ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
 «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2013    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакция № 1  ______    |                       |
|«Әлемдік музыка тарихы»    |                        |                       |
|пәннің бағдарламасы        |                        |                       |






                           «Әлемдік музыка тарихы»
                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін


      СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ











                                    Семей


                             2013-2014 оқу жылы



      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  2__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |



                                  Алғы сөз
      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім»
кафедрасының аға оөытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т.
      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл
«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл.  Хаттама №
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің  отырысында  бекітілген  «___»____  2013  жыл.
Хаттама №
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




















































      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  3__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |






                            Мазмұны
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                             |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                         |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |
|    |   |
|    |   |
|    |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |























|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  4__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек,Бейсембеков Аймуханбет Турсунбекович «Музыкалық
білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 20 жыл,
тел: 42-52-68; , № 2 ғибарат, 219 дәрісхана
    - Пәннің аты - «Әлемдік музыка тарихы»;
- Кредиттер саны -  3
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:
              Жалпы бұл пән Әлемдік  музыка  тарихы  5В010600  –  «Музыкалық
білім» мамандығы бойынша жоғары  оқу  орының  3-  курс  студенттерінің  5-6
семестріне, 3 кредит 135 (сағат)  яғни,   іштей  және  сырттай  оқитындарға
арналған.
1.3 Пәннің мақсаты –  студенттердің  кәсіби  бағыттағы  мақсатты   музыкалық
дайындығы.   жоғары   дәрежеде   өз   бетімен   білім   алуға   қажеттілікті
қалыптастыру, алған  білімдерін  практикада  қолдану,  жалпы  білім  беретін
мектептің  әр  сыныптарында   музыкадан   бағдарламаларды   жүзеге   асыруда
оқушылардың жас  ерекшеліктерін,  қызығушылықтарын,  бейімділіктерін  ескере
отырып,  музыканың  тарихын  терең  біліуге  көмектесу.   Өз   тәжірбиелерін
жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
           - студенттердің пән мазмұны,  оның  бөлімдері,  бағыттары  туралы
             түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
           -   Әлемдік  музыка  тарихы   мәселерімен  байланысты   музыкалық
             білімдерді меңгеру;
           - Әлемдік музыка тарихына  қатысты  әдебиеттермен  жұмыс  жасауда
             пәнді талдауды игеру  және  оны  шығармашылық  тұрғыда  қолдану
             әдетіне тәрбиелеу;
           -  жоғары  дәрежеде   өз   бетімен   білім   алуға   қажеттілікті
             қалыптастыру;
           - болашақ музыка мұғалімінің жеке  тұлғалық  кәсіби-педагогикалық
             қасиеттерін тауып көмектесу.

1.5 Оқытудың нәтижесі:
      Жас үстаздың білім арқылы дамуы,  оның  танымдылық  қабілеттерін  және
танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін  арнайы  жасалған  оқу
және танымдық әдістемелер арқылы дамытуға,  өзін - өзі жетілдіру,  қарым  –
қатынас,  танымдық  және  шығармашылық  қажеттіліктерін   қанағаттандыруға,
белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге  мектептегі  музыка  мұғалімнің
күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да  жүйелі
әлемдік музыка тарихы пәнінен білім беру, осы  алған  білімдерін  музыкалық
оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.6  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1 Әлемдік мзыка тарихын  оқу- студенттердің  музыкалық-педагогикалық
кәсіби деңгейін көтеру,теория мен практиканы ұштастыру.
1.6.2 Сонымен  бірге  шет  ел  және  қазақ  музыкасы  тарихы,шет  ел  музыка
әдебиеті  курсынан  алған   білімдеріне,   біліктілігне   және   дағдыларына
сүйенеді.
1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 Әлемдік музыка тарихы пәні
1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы

|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  5_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


   1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                    Кесте  1
|№  |Тақырыптың аты       |                 |Әдебиеттер                        |
|   |                     |Дә|Т/К|ОБ   |СӨЖ |                                  |
|   |                     |рі|   |СӨЖ  |    |                                  |
|   |                     |с |   |     |    |                                  |
|1  |2                    |3 |4  |5    |6   |7                                 |
|1  |Антикалық-дәуір      |2 |1  |2    |6   |Қоңыратбаев Т. «Әлем музыка       |
|   |музыкасы. Орта       |  |   |     |    |тарихы» Алматы.2010ж. 480 б       |
|   |ғасырдағы музыка.    |  |   |     |    |Розеншильд К. История зарубежной  |
|   |Қайтөрлеудәуіріндегі |  |   |     |    |музыки. Вып.1- Москва.1978г.      |
|   |музыка.              |  |   |     |    |«музыка»                          |
|2  |18-ғасыр музыкасы.   |2 |1  |2    |6   |Қоңыратбаев Т. «Әлем музыка       |
|   |Музыканың            |  |   |     |    |тарихы» . Левик Б.  История       |
|   |бағыттары.Барокко.   |  |   |     |    |зарубежной музыки. Вып.2-Москва   |
|   |Бах И., Гендель Ф.   |  |   |     |    |«музыка»                          |
|   |Виваьди.             |  |   |     |    |                                  |
|3  |Вена классикалық     |4 |2  |2    |8   |Қоңыратбаев Т. Әлем музыка тарихы.|
|   |мектебінің           |  |   |     |    |Розеншильд К. История зарубежной  |
|   |қалыптасуы. Гайдн И. |  |   |     |    |музыки.вып. 1-Москва Ливанов Т.   |
|   |Моцарт В., Бетховен  |  |   |     |    |Ист.запдно-европейской            |
|   |Л., Глюк Х.          |  |   |     |    |муз.мос.1983г.                    |
|4  |Музыкадағы романтизм |4 |2  |2    |8   |Левик Б. История зарубежной музыки|
|   |бағыты. шуберт       |  |   |     |    |.вып.2-Мос. «музыка».  Қоңыратбаев|
|   |Ф.,Шуман Р., Шопен   |  |   |     |    |Т. Әлем музыка тарихы. Алматы .   |
|   |Ф.,Лист Ф., Вагнер   |  |   |     |    |2010 ж.                           |
|   |Р.,Верди ДЖ. Брамс   |  |   |     |    |                                  |
|   |И., Бизе Ж.          |  |   |     |    |                                  |
|5  |Музыкалық            |3 |2  |2    |7   |Галацкая В. Музыкальная литература|
|   |импрессионизм жане   |  |   |     |    |зарубежных стран. Вып.1-Москва    |
|   |оның бағыттары.      |  |   |     |    |«музыка» 1968г.  Қоңыратбаев Т.   |
|   |Дебюсси К., Равель М.|  |   |     |    |Әлем музыка тарихы  Алматы  2010ж.|
|   |20-ғасырдағы         |  |   |     |    |                                  |
|   |музыканың жаңа       |  |   |     |    |                                  |
|   |бағыттары.           |  |   |     |    |                                  |
|6  |Ресей музыкасы. 19-  |3 |2  |3    |7   |Руская музыкальная история вып.   |
|   |ғасырдағы орыс       |  |   |     |    |2-Москва-Ленинград «музыка»1965   |
|   |копозиторлары.       |  |   |     |    |260стр                            |
|   |Алябьев,Варламов,    |  |   |     |    |Қоңыратбаев Т. Әлем музыка тарихы.|
|   |Глинка,Доргомыжский.М|  |   |     |    |                                  |
|   |усоргский,Чайковский,|  |   |     |    |                                  |
|   |Римский-корсаков,Боро|  |   |     |    |                                  |
|   |дин.                 |  |   |     |    |                                  |
|7  |20-ғасырдағы музыка  |3 |2  |3    |8   |Исстория музыки СССР. В 5-ти томах|
|   |Скрябин,Рахманинов   |  |   |     |    |том-1.Москва «Советский           |
|   |Прокофьев,Шостаквич,Х|  |   |     |    |композитор» 1966г. 436стр.        |
|   |ачатурян, Хреников,  |  |   |     |    |Бокшанина Е. История народов      |
|   |Шапорин.             |  |   |     |    |СССР-Москва «музыка» 1969г.       |
|8  |Азия және Африка     |5 |3  |3    |8   |Музыка народов Азии и Африки.     |
|   |елдерінің музыкасы.  |  |   |     |    |Вып.4- Москва «Советский          |
|   |Қытай,Үнді,Жапон,    |  |   |     |    |композитор» 1984г.-328 стр.       |
|   |Монғол,Вьетнам,Түрік,|  |   |     |    |Қоңыратбаев Т. Әлем музыка тарихы.|
|   |Арап,Алжир,Марокко   |  |   |     |    |Алматы 2010ж.                     |
|   |халықтарының         |  |   |     |    |                                  |
|   |музыкасы.            |  |   |     |    |                                  |
|9  |ТМД-епдерінің        |4 |   |3,5  |9,5 |Бокшанина Е. « Истроия музыки     |
|   |музыкасы.            |  |   |     |    |народов СССР» Москва-«музыка»     |
|   |Украин,Белорурсь,    |  |   |     |    |1969г. 382 стр.  «Советская       |
|   |Азербайжан,Түркімен, |  |   |     |    |музыкальная литература»  вып.1    |
|   |Тәжік,Өзбек,Қырғыз,  |  |   |     |    |Москва «музыка» 1981г. 560 стр.   |
|   |Армян,Грузин         |  |   |     |    |                                  |
|   |халықтарының         |  |   |     |    |                                  |
|   |музыкасы.            |  |   |     |    |                                  |
|   |                     |  |   |     |    |                                  |
|   |Барлығы:             |30|15 |22,5 |67,5|                                  |


3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
   а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: «Әлемдік  музыка  тарихы»  пәні  жас
үстазға музыканың  таихы  мен  әдебиетін  кең  түрде  біліу  мен  бірге,оның
қоғамдағы жас  ұрпаққа  эстетикалық,патриоттік  тәрбие  берудегі  іскерлігін
қалыптастырады  және   музыкалық  тәрбие  заңдылықтарын,  қоғамдық  өмірдегі
музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
   ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Әлемдік музыка тарихы  пәнін
оқу   –   студенттердің   музыкалық-орындаушылық,   психология-педагогикалық
циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы  мен  практикасы  курсынан
алған білім, іскерлік және дағдыларына  сүйенеді.  Музыкалық-  педагогикалық
болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру  тәсілдерін  ұғыну,
логикалық  ойлауды  меңгеру,  әртүрлі  мамандықтағы  оқытушының  шығармашлық
өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
   б) Дәрістік және тәжірбиелік  сабақтарды  дайындаудағы  нұсқау:  Дайындық
тұлғаның білім арқылы дамуы,  тұлғаның  кәсіби  қабілеттерін  және  танымдық
жүйені:  ойлауды,  ынтаны,  қабылдау  қабілетін  арнайы  жасалған  оқу  және
танымдық  жағдайлар  арқылы  дамытуға,    өзін  -  өзі  жетілдіру,  қарым  –
қатынас,  танымдық  және  шығармашылық   қажеттіліктерін   қанағаттандыруға,
белсенді сөздік қорын молайту,  студенттерге  мектептегі  музыка  мұғалімнің
күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты  да  жүйелі
музыка тарихынан,  музыка-теориясыннан  білім  беру,  осы  алған  білімдерін
музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана  білуге  үйрету,  өз  бетімен
жұмыс істеуге дағдыландыру.
     в)  оқу-әдістемелік  кешеннің  қолданудағы  нұсқаулар   кредиттік   оқу
жүйесінде СӨЖ жұмыстары  екі есеге  ұлғаяды,  бұл  білім  жоғарлатуға  үлкен
талаптар қояды.
    г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық  сессияға  дайын
болу үшін ең  алдымен  берілген  тапсырмаларды  тәжірбиелік,  СӨЖ  уақытында
өткізілсе, ерінбей еңбек етсе,сонда студенттің білімі жоғары бағаланады.








4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы -30, тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ
тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер
алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл
Сабақты босату – минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда және 75 балл 2 аттестацияда .
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда және 45 балл 2 аттестацияда
Бақылау жұмысы 7 және  15  апталарда  қойылады,  қорытынды  нәтижесінде  1-2
аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл,  ал  семестр  бойынша  әр  рейтинг
аттестация бойынша 300 балл




Пәннің балға бөлінуі «_________________________»


Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |баллы  |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1-7    |Сабаққа қатысу1-7апталықтары                 |30     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|1-7    |Сабақтығы жұмыстар                           |75     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|3,5,6  |СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|4,7    |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|7      |Бақылау жұмысы 1                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында             |300    |             |
|8-15   |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары              |30     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|8-15   |Сабақтығы жұмытар                            |75     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|10,12,1|СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|3      |                                             |       |             |
|11,14  |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|15     |Бақылау жұмысы 2                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында            |300    |             |
|Экзаменнің қорытынды баллы                           |400    |экзамен      |
|Барлық академиялық уақыттағы балл                    |1000   |             |

      7 Қолданылған әдебиеттер
1 –Қоңыатбаев Т. Алматы 2010ж. 479 бет.
2-  Розеншильд  К.История  зарубежной  музыки  1-вып.Москва  1976г.»музыка».
3- Левик Б. История зарубежной музыки. Вып. 2-Москва «музыка»  1966г.280стр.

Қосымша әдебиеттер:
      1 -  Конен В. История зарубежной  музыки  1-половина  19-века-  Москва
«музыка» 1989г. 544стр.
   2. –  Галацкая В. Музыкальная литература зарубежных стран. Вып. 1  Москва
      «музыка» 1968г. 296 стр..
      3- Русская музыкальная литература  вып. 1 Москва «музыка»1979 288
стр.
      4- Советская музыкальная литература  вып. 1 –Москва «музыка»1981-
560стр.
    5 -  Музыка народов Азии и Африки вып. 4 –Москва «Советский композитор»
1984г. -328 стр.
      6 – История народов СССР-Москва «музвка»1969г. 382 стр.

|Курс                   |семестр         |
|                       |Бақылау түрі      |қатыс|тс   |СРОП   |СӨЖ   |     |
|                       |                  |у    |     |       |      |     |
|                       |мак. балл         |30   |75   |45     |60    |     |
|Апталар                |8               |
|                       |Бақылау түрі      |қатысу |ТС   |ОБСӨЖ|СӨЖ   |РК   |
|                       |мак. балл         |30     |75   |45   |60    |90   |
|Барлық семестр бойынша |                  |60     |150  |90   |120   |180  |


Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1  – 1 рубеждік бақылау;
РК 2 –  2 рубеждік бақылау








Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
  2.1 кесте
|Бағасы   |Мағынасы                            |Балл          |Пайыздар,%  |
|А        |Өте жақсы                           |4,00          |95 – 100    |
|А-       |Өте керемет                         |3,67          |90 – 94     |
|В.+      |Жақсы                               |3,33          |85 – 89     |
|В        |Жақсыға жақын                       |3,00          |80 – 84     |
|В -      |Сәл жақсы                           |2,67          |75 – 79     |
|С.+      |Толық қанағаттанарлық               |2,33          |70 – 74     |
|С        |Қанағаттанарлық                     |2,00          |65 – 69     |
|С-       |Сәл қанағаттанарлық                 |1,67          |60 – 64     |
|Д +      |Нашар                               |1,33          |55 - 59     |
|Д        |Өте нашар                           |1,00          |50 - 54     |
|F        |Қанағаттанарлықсыз                  |0,00          |0-49        |












           5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ
Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны
|№    |Тақырыптың аты                   |                                     |
|     |                                 |Т/К      |ОБСӨЖ          |СӨЖ        |
|1    |2                                |3        |4              |5          |
|1    |Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы|1        |2              |6          |
|     |бағыттары, оның вуздық           |         |               |           |
|     |музыка-педагогикалық мұғалім     |         |               |           |
|     |дайындау жүйесінде алатын орны   |         |               |           |
|2    |Әлемдік музыка тарихы музыкалық  |1        |2              |6          |
|     |білім ұғымдараның мәні           |         |               |           |
|3    |Музыыкалық білім беруде Әлемдік  |2        |2              |8          |
|     |музыка тарихының философиямен,   |         |               |           |
|     |психологиямен, музыкатумен және  |         |               |           |
|     |басқа ғылымдармен байланысы      |         |               |           |
|4    |Музыкалық білім беруде Әлемдік   |2        |2              |8          |
|     |музыка тарихы мәселелерінің      |         |               |           |
|     |әдіснамалық талдауы              |         |               |           |
|5    |Жас үстазды тәрбиелеуде музыка   |2        |2              |7          |
|     |тарихы пәнінің алатын орны       |         |               |           |
|6    |Әлемдік музыка тарихындағы әр    |2        |3              |7          |
|     |түрлі кезеңдер мен ағымдар.      |         |               |           |
|7    |Азия және Африка елдерінің       |2        |3              |7          |
|     |музыкадағы ұлыттық ерекшеліктері.|         |               |           |
|8    |ТМД елдерінің музвкадағы ортақ   |2        |3              |8          |
|     |көріністері.                     |         |               |           |
|9    |Музыканың халық аралық, қоғамдық |         |3,5            |9,5        |
|     |жағдайдағы маңызы.               |         |               |           |
|     |Барлығы:                         |15       |22,5           |67,5       |

6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
   Кесте  3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
|ОБСӨЖ                                    |СӨЖ                                 |
|1-2Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы     |1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері,     |
|бағыттары, оның вуздық                   |жалпы бағыттары, оның вуздық        |
|музыка-педагогикалық мұғалім дайындау    |музыка-педагогикалық мұғалім        |
|жүйесінде алатын орны                    |дайындау жүйесінде алатын орны      |
|3-5 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның|7-12 Әдіснама, музыкалық білім      |
|мәні                                     |ұғымдараның мәні                    |
|6-8Музыыкалы беруде вокалдік             |13-18 Музыыкалық білім беруде       |
|педагогиканың философия мен психология   |вокалдік педагогиканың философия мен|
|және музыкатанумен тағы басқа ғылымдармен|психология және музыкатумен тағы    |
|байланысы                                |басқа ғылымдармен байланысы         |
|9-11 Музыкалық білім беруде вокалдік     |19-22,5 Музыкалық білім беруде      |
|педагогика мәселелерінің әдіснамалық     |вокалдік педагогика мәселелерінің   |
|талдауы                                  |әдіснамалық талдауы                 |
|12-13                                    |                                    |
|14-15                                    |                                    |
|16-18                                    |                                    |
|19-20                                    |                                    |
|21-22,6                                  |                                    |
|                                         |                                    |










                  7 «ДАУЫС ҚОЮ» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
Кесте  4 – «Әлемдік музыка тарихы» пәнінен күнтізбелік жоспар
|№  |Бақылау түрі  |Баллы|Апталар                                            |Қорыты|
|   |              |     |                                                   |нды   |
|   |              |     |                                                   |балл  |


 | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7
РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15
РК2 | | |1 |Дәріс |100 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |100 |
|2 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |50 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |*  |*  |*
|* |* |50 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90  |  |4
|СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау
жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум)  |
| | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | |  |
| | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | |  |  |
| | | | | | | | | |1000 | |












































Пәндер