Файл қосу

Физиканы оқыту



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК                    |
|                        |                        |042-18-38.54/01-2014    |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыға арналған      |№ 2 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |25.06.2014 ж.           |                        |
|«Физиканы оқыту         |                        |                        |
|теориясы»               |                        |                        |















                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          «Физиканы оқыту теориясы»
                     5В011000 – «Физика» мамандығы үшін

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ














                                    Семей
                                    2014
Алғы сөз
1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы:                 «25»   06   2014ж.     Сыдықова  Ж.Қ.,  п.ғ.к.,
доцент м.а., физика кафедрасы

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Физика» кафедрасы отырысында


«25»  06  2014ж., №  10     хаттама

Кафедра             меңгерушісі,              п.ғ.д.,              профессор
С.С.Маусымбаев

2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында

« 26 » 06  2014ж., № 6     хаттама

Төрайымы                                                Қ.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университететің  Оқу-әдістемелік   Кеңесінің   отырысында   басып   шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«        »             2014ж., №               хаттама

ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова


4. 11.09.2013ж. №1 редакцияның ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР









Мазмұны

|1   |Қолдану саласы                                               |4     |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                       |4     |
|3   |Жалпы ережелер                                               |4     |
|4   |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны                               |6     |
|5   |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі  |7     |
|6   |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                            |8     |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы         |13    |
|8   |Әдебиеттер                                                   |14    |





























1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ


«5В011000» –  «Физика»  мамандығы  студенттеріне  арналған  «Физиканы  оқыту
теориясы»   пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешеннің   кұрамына   енгізілген
оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.


2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

«Физиканы оқыту теориясы» пәнінің  оқытушыға  арналған  бағдарламасы  келесі
құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған  және  аталған  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»;
     -«5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары;
     - СТУ 042-СГУ-4-2014«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-  әдістемелік  кешенініңқұрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
«Физиканы оқыту теориясы» пәні  бакалавр  дайындау  барысында  маңызды  орын
алады және «Физика»  мамандығында  оқитын  студенттер  үшін  негізгі  пәндер
блогының   міндетті   бөлігі   болып    табылады,    өйткені    студенттерге
профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс.

3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты:
студенттерге  мектеп  физика  курсы  мазмұнынының  жүйелі  түрде  өзгеруінің
обьективті қажеттілігін түсіндіру; жалпы білім беретін  мектеп  реформасының
мәнін және физиканы оқытуда  оны  жүзеге  асырудың  жолдарын  көрсету;  оның
ғылыми-техникалық  прогреспен  байланысын  көрсету;  жалпы   білім   беретін
мектептер мен кәсіптік-техникалық оқу орындары үшін физика курсының  негізгі
мазмұны  мен  құрылымын  және  жан-жақты   талантты,   білімді   де   білгір
мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу-тәрбие процесін  жетілдірудің  жолдарын
талдау.  Курсты  меңгеру  процесінде   студенттерді   оқу   жұмысының   жаңа
формаларымен,  сабақ  құрылымындағы  өзгерістермен,  жоспралаудың  әртүрімен
және  т.б.  таныстыру.  Оқыту   әдістерін   қарастыра   отырып,   оқу-тәрбие
процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі  заманғы  техникалық
құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық  белсенділігін  артыруға
көңіл  бөлу,  оқыту  әдістерімен  таным  әдістерінің  арасындағы  байланысты
көрсету;  студенттерді  оқушыларға  әдіснамалық   білімдердің   элементтерін
қалыптастыру әдістемесін үйрету.
      Физиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелерін қарастырған кезде ғылыми-
әдістемелік  талдауға  және  негізгі  физикалық  ұғымдарды   қалыптастыруға,
мектеп физика  курсындағы  теориялар  мен  заңдарды  меңгертуге  көңіл  бөлу
керек.

3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
-    физиканы  оқытудың  негізгі   мақсаттарын,   оларға   жетудің   негізгі
тәсілдерін  тұжырымдау;
- жалпы орта білім беретін  мекемелердегі  физика  курсының  құрылымын  және
қысқаша мазмұнын беру және талдау;
-  оқыту әдістерінің  теориялық  негіздерін,  физиканы  оқытудың  тәсілдерін
қарастыру;
- физика бойынша оқу процесін  ұйымдастырудың  формаларын  талдау;  физиканы
оқыту  технологиясының  теориялық   негіздерін,   физиканы   оқыту   кезінде
оқушылардың оқу  іскерлігін  ұйымдастыру  технологиясын  талдау;  мектептегі
физика курсының жекелеген бөлімдерін  меңгерту  әдістемесін  талдау;  физика
курсы  бойынша  демонстарциялық   тәжірибелерді   қоюдың   техникалық   және
әдістемелік  талаптарын  талдау;  физика  есептерін  шығарудың   әдістемелік
негіздерін талдау;
- мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру  негіздерімен
таныстыру.

3.4Оқып-білудің нәтижелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
    •  физикадан  оқушылардың  зерттеу  іскерліктерін  (эксперимент  барысын
      бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу,  талдау)  жүзеге  асыру
      үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері  жайындағы  түсініктерін
      дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді білуі тиіс;
    •  оқушылардың  ақпараттармен  жұмыс  істей  алу   іскерлігін   дамытуға
      бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс;
    • оқушылардың ұжымдық қарым-қатынастарын ұйымдастыру,  өзбетімен  жүзеге
      асыру іс-тәжірибеін дамытуға қажетті шарттарды меңгере білуі тиіс;
    • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға  мүмкіндік  беретін
      мұғалім жұмысын ұйымдастыра алуы тиіс;
    • оқыту әдістерін тиімді ұйымдастыруды түсінуі тиіс;
    • оқушылардың шығармашылық белсенділігін жоғарылата  білу  дағдысына  ие
      болуы керек;
    •  Сабақ  беру  процесінде  оқытудың  әртүрлі  тәсілдерін  қоладан  білу
      дағдысын алуы керек.


3.5 Курстың пререквизиттері:
Педагогика, психология, философия
3.6 Курстың постреквизиттері:
Астрономия, физиканы оқыту әдістемесі.

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
 1кесте
|Курс                                                               |Семест|
|                                                                   |р     |
|1                                                                  |2     |
|1МИКРОМОДУЛЬ  «ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ»                                            |
|Дәріс сабақтары                                                           |
|Кіріспе. Физиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым             |1     |
|Мектепте физиканы оқытудың негізгі міндеттері                      |2     |
|Физиканы оқытудың қазіргі заманға концепциясы. Пәнаралық байланыс, |2     |
|оның әдістемелік дидактикалық мәні                                 |      |
|Физикадан оқу сабақтарын ұйымдастырудың формалары. Демонстрациялық |2     |
|эксперимент, оның мәні                                             |      |
|Практикалық сабақ                                                  |      |
|Қолданыстағы бағдарлама бойынша физиканы оқыту                     |1     |
|Физика мұғалімінің жұмысын жоспарлау. Сабаққа дайындық             |1     |
|Физика сабағы және оны талдау                                      |2     |
|Физика сабақтарында оқушылардың құралдармен жұмыс жасауы           |1     |
|Білім, іскерлік және дағдыны тексеру және бақылау, тіркеу          |1     |
|Зертханалық сабақ                                                         |
|«Мектепте фронталь лабораториялық жұмыстарды өткізу әдістемесі.    |2     |
|Физикадан экскурсияларды дайындау және өткізу»                     |      |
|«Мектеп физикалық экспериментінде компьютерлік технологияларды,    |2     |
|моделдерді қолдану»                                                |      |
|Тақырып: «Механика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау       |3     |
|әдістемесі»                                                        |      |
|2МИКРОМОДУЛЬ  «САБАҚ ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ»                                  |
|Дәріс сабақтары                                                           |
|Физикадан зертханалық сабақтар. Физика бойынша экскурсиялар,       |2     |
|олардың міндеттері мен түрлері                                     |      |
|Физика есептерін шығару. Оқушылардың білімдерін, іскерліктерін және|2     |
|дағдыларын тексеру                                                 |      |
|Техникалық құралдарды пайдалану, бағдарламалап оқыту тәсілдері     |2     |
|Физикадан факультативтік курстар. Физикадан сыныптан тыс жұмыстар, |2     |
|түрлері және әдістері                                              |      |
|Практикалық сабақ                                                  |      |
|Физика сабақтарында есептер шығару                                 |2     |
|Физика кабинеті және оны жабдықтау (мектепте өтеді)                |2     |
|Мектеп физика курсында тарихи материалдарды қолдану                |1     |
|Физика сабағын талдау (мектепте жүргізіледі)                       |1     |
|Білімдерді жалпылау және қайталау сабағы. Оқу конференциялары      |1     |
|Физикадан сыныптан тыс жұмыстар                                    |1     |
|Білім берудегі жаңа технологиялар                                  |1     |
|Зертханалық сабақ                                                         |
|«Молекулалық физикадан лабораториялық жұмыстарды орындау           |2     |
|әдістемесі»                                                        |      |
|«Электродинамика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау         |2     |
|әдістемесі»                                                        |      |
|«Электр және магнетизм бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау   |2     |
|әдістемесі»                                                        |      |
|«Оптика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау әдістемесі»      |2     |




5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
   5.1. 7-11 кл. Тақырыптық, календарлық жоспарды жасау
   5.2. Есеп шығару сабақтарында электронды-оқытушы бағдарламаларды қолдану.




















   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
            3 кесте
|Тақырыбы                                 |Көрнекті    |Өздік          |Бақылау   |
|                                         |құралдар,   |меңгерілетін   |нысанасы  |
|                                         |ТОҚ,зертхана|сұрақтар       |          |
|                                         |лық тақталар|               |          |
|                                         |(стед)      |               |          |
|Дәрістер     |Практикалық |Зертханалық   |            |               |          |
|             |сабақтар    |сабақ         |            |               |          |
|1            |2           |3             |4           |5              |6         |
|Кіріспе.     |Қолданыстағы|«Мектепте     |            |Физиканы оқыту |Кезектік  |
|Физиканы     |бағдарлама  |фронталь      |            |әдістемесі     |бақылау   |
|оқыту        |бойынша     |лабораториялық|            |педагогикалық  |          |
|әдістемесі   |физиканы    |жұмыстарды    |            |ғылым, зерттеу |          |
|педагогикалық|оқыту       |өткізу        |            |әдістері мен   |          |
|ғылым        |            |әдістемесі.   |            |мәселелері.    |          |
|             |            |Физикадан     |            |Физиканы оқыту |          |
|             |            |экскурсияларды|            |әдістемесінің  |          |
|             |            |дайындау және |            |физикамен,     |          |
|             |            |өткізу»       |            |философиямен,  |          |
|             |            |              |            |психологиямен, |          |
|             |            |              |            |педагогикамен  |          |
|             |            |              |            |байланысы. Орта|          |
|             |            |              |            |мектептің      |          |
|             |            |              |            |қазіргі заманғы|          |
|             |            |              |            |даму           |          |
|             |            |              |            |кезеңіндегі    |          |
|             |            |              |            |физиканы оқыту |          |
|             |            |              |            |әдістемесінің  |          |
|             |            |              |            |міндеттері мен |          |
|             |            |              |            |өзекті         |          |
|             |            |              |            |мәселелері.    |          |
|Мектепте     |Физика      |«Мектеп       |Сурет, кесте|Мектепте       |Кезектік  |
|физиканы     |мұғалімінің |физикалық     |            |физиканы       |бақылау   |
|оқытудың     |жұмысын     |экспериментінд|            |оқытудың       |          |
|негізгі      |жоспарлау.  |е компьютерлік|            |негізгі        |          |
|міндеттері   |Сабаққа     |технологиялард|            |міндеттері:    |          |
|             |дайындық    |ы, моделдерді |            |физика         |          |
|             |            |қолдану»      |            |ғылымының      |          |
|             |            |              |            |негізін меңгеру|          |
|             |            |              |            |(бағдарламаланғ|          |
|             |            |              |            |ан мәселелер   |          |
|             |            |              |            |білімі,        |          |
|             |            |              |            |іскерліктер мен|          |
|             |            |              |            |ждағдыларды    |          |
|             |            |              |            |қалыптастыру), |          |
|             |            |              |            |оқушылардың    |          |
|             |            |              |            |ойлауын және   |          |
|             |            |              |            |танымдық       |          |
|             |            |              |            |іскерлігін     |          |
|             |            |              |            |дамыту,        |          |
|             |            |              |            |диалектика-мате|          |
|             |            |              |            |риалистік      |          |
|             |            |              |            |көзқарас       |          |
|             |            |              |            |қалыптастыру,  |          |
|             |            |              |            |политехикалық  |          |
|             |            |              |            |білімдер       |          |
|             |            |              |            |меңгеру.       |          |
|Физиканы     |Физика      |«Механика     |Схема, кесте|Физиканы       |Кезектік  |
|оқытудың     |сабағы және |бойынша       |Диаграмма,  |оқытудың       |бақылау   |
|қазіргі      |оны талдау  |лабораториялық|схема       |қазіргі заманғы|          |
|заманға      |            |жұмыстарды    |            |концепциясы.   |          |
|концепциясы. |            |орындау       |            |Мектеп физика  |          |
|Пәнаралық    |            |әдістемесі»   |            |курсының       |          |
|байланыс,    |            |              |            |бірінші және   |          |
|оның         |            |              |            |екінші         |          |
|әдістемелік  |            |              |            |басқышының     |          |
|дидактикалық |            |              |            |жүйесі мен     |          |
|мәні         |            |              |            |мазмұны.       |          |
|             |            |              |            |Физиканың      |          |
|             |            |              |            |пропедевтикалық|          |
|             |            |              |            |курсы. Мектеп  |          |
|             |            |              |            |физика курсының|          |
|             |            |              |            |өркендеу       |          |
|             |            |              |            |болашағы.      |          |
|             |            |              |            |Физика курсының|          |
|             |            |              |            |химиямен,      |          |
|             |            |              |            |биологиямен,   |          |
|             |            |              |            |математикамен, |          |
|             |            |              |            |жаратылыстануме|          |
|             |            |              |            |н және еңбекпен|          |
|             |            |              |            |байланысы.     |          |
|             |            |              |            |Пәнаралық      |          |
|             |            |              |            |байланыстың    |          |
|             |            |              |            |әдістемелік    |          |
|             |            |              |            |және           |          |
|             |            |              |            |дидактикалық   |          |
|             |            |              |            |мәні.          |          |
|Физикадан оқу|Физика      |«Молекулалық  |Кесте,      |Физикадан оқу  |Кезектік  |
|сабақтарын   |сабақтарында|физикадан     |плакат      |сабақтарын     |бақылау   |
|ұйымдастыруды|оқушылардың |лабораториялық|            |ұйымдастырудың |          |
|ң формалары. |құралдармен |жұмыстарды    |            |формалары,     |          |
|Демонстрациял|жұмыс жасауы|орындау       |            |физика бойынша |          |
|ық           |            |әдістемесі»   |            |сабақ жүйесі.  |          |
|эксперимент, |            |              |            |Күнтізбелік    |          |
|оның мәні    |            |              |            |және тақырыптық|          |
|             |            |              |            |жоспарлау,     |          |
|             |            |              |            |оқушылардың    |          |
|             |            |              |            |сабақтағы және |          |
|             |            |              |            |сабақтан тыс   |          |
|             |            |              |            |уақыттағы      |          |
|             |            |              |            |орындайтын     |          |
|             |            |              |            |өзбеттерінше   |          |
|             |            |              |            |жұмыстары.     |          |
|             |            |              |            |Материалды     |          |
|             |            |              |            |ауызша баяндау |          |
|             |            |              |            |формалары және |          |
|             |            |              |            |олардың        |          |
|             |            |              |            |ерекшеліктері: |          |
|             |            |              |            |әңгімелеу,     |          |
|             |            |              |            |әңгіме,        |          |
|             |            |              |            |түсіндіру,     |          |
|             |            |              |            |дәріс.         |          |
|             |            |              |            |Демонстрациялық|          |
|             |            |              |            |эксперимент,   |          |
|             |            |              |            |оның мәні және |          |
|             |            |              |            |оған қойылатын |          |
|             |            |              |            |әдістемелік    |          |
|             |            |              |            |талаптар.      |          |
|Физикадан    |Білім,      |«Электродинами|Схема,      |Физикадан      |Кезектік  |
|зертханалық  |іскерлік    |ка бойынша    |плакат,     |зертханалық    |бақылау   |
|сабақтар.    |және дағдыны|лабораториялық|картатека   |сабақтар:      |          |
|Физика       |тексеру және|жұмыстарды    |            |фронтальды     |          |
|бойынша      |бақылау,    |орындау       |            |зертханалық    |          |
|экскурсиялар,|тіркеу      |әдістемесі»   |            |жұмыстар,      |          |
|олардың      |            |              |            |физикалық      |          |
|міндеттері   |            |              |            |практикум,     |          |
|мен түрлері  |            |              |            |фронтальды     |          |
|әдістемесі.  |            |              |            |эксперимент,   |          |
|             |            |              |            |сыныптан тыс   |          |
|             |            |              |            |бақылаулар,    |          |
|             |            |              |            |тәжірибелер.   |          |
|             |            |              |            |Физикалық      |          |
|             |            |              |            |эксперименттің |          |
|             |            |              |            |техникалық     |          |
|             |            |              |            |жабдықталуы    |          |
|             |            |              |            |және оның      |          |
|             |            |              |            |жүйесі.        |          |
|             |            |              |            |Физикалық      |          |
|             |            |              |            |құралдардың    |          |
|             |            |              |            |классификациясы|          |
|             |            |              |            |және жалпы     |          |
|             |            |              |            |сипаттамасы.   |          |
|             |            |              |            |Физика бойыша  |          |
|             |            |              |            |экскурсиялар,  |          |
|             |            |              |            |олардың        |          |
|             |            |              |            |міндеттері және|          |
|             |            |              |            |түрлері.       |          |
|             |            |              |            |Экскурсияларды |          |
|             |            |              |            |жоспарлау.     |          |
|             |            |              |            |Экскурсияларды |          |
|             |            |              |            |ұйымдастыру    |          |
|             |            |              |            |және жүргізу   |          |
|Физика       |Физика      |«Электр және  |Кесте       |Физика         |Кезектік  |
|есептерін    |сабақтарында|магнетизм     |            |есептерін      |бақылау   |
|шығару.      |есептер     |бойынша       |            |шығару. Физика |          |
|Оқушылардың  |шығару      |лабораториялық|            |есептерінің    |          |
|білімдерін,  |            |жұмыстарды    |            |классификациясы|          |
|іскерліктерін|            |орындау       |            |және оларды    |          |
|және         |            |әдістемесі»   |            |шығару         |          |
|дағдыларын   |            |              |            |әдістемесі.    |          |
|тексеру      |            |              |            |Есептерді      |          |
|             |            |              |            |шығару         |          |
|             |            |              |            |алгоритмі.     |          |
|             |            |              |            |Шығармашылық   |          |
|             |            |              |            |есептер және   |          |
|             |            |              |            |олардың        |          |
|             |            |              |            |түрлері.       |          |
|             |            |              |            |Әртүрлі типті  |          |
|             |            |              |            |есептерді құру |          |
|             |            |              |            |принциптері.   |          |
|             |            |              |            |Бақылау        |          |
|             |            |              |            |жұмыстарын     |          |
|             |            |              |            |дайындау,      |          |
|             |            |              |            |өткізу және    |          |
|             |            |              |            |бағалау.       |          |
|             |            |              |            |Бақылау        |          |
|             |            |              |            |түрлері,       |          |
|             |            |              |            |оқушылардың    |          |
|             |            |              |            |білімдерін және|          |
|             |            |              |            |іскерліктерін  |          |
|             |            |              |            |тіркеу.        |          |
|Техникалық   |Физика      |«Оптика       |Сурет, кесте|Физика         |Кезектік  |
|құралдарды   |кабинеті    |бойынша       |            |сабақтарында   |бақылау   |
|пайдалану,   |және оны    |лабораториялық|            |сынып          |          |
|бағдарламалап|жабдықтау   |жұмыстарды    |            |тақтасында     |          |
|оқыту        |(мектепте   |орындау       |            |схемаларды,    |          |
|тәсілдері    |өтеді)      |әдістемесі»   |            |плакаттарды    |          |
|             |            |              |            |және           |          |
|             |            |              |            |суреттерді,    |          |
|             |            |              |            |диафильмдерді, |          |
|             |            |              |            |диапозивтерд,  |          |
|             |            |              |            |әртүрлі        |          |
|             |            |              |            |моделдерді     |          |
|             |            |              |            |пайдалану.     |          |
|             |            |              |            |Оқытудың       |          |
|             |            |              |            |техникалық     |          |
|             |            |              |            |тәсілдері: оқу |          |
|             |            |              |            |киносы,        |          |
|             |            |              |            |дыбыстық       |          |
|             |            |              |            |құралдар,      |          |
|             |            |              |            |радио,         |          |
|             |            |              |            |телевизор.     |          |
|             |            |              |            |Бағдарламалап  |          |
|             |            |              |            |оқыту тәсілдері|          |
|             |            |              |            |және оларды    |          |
|             |            |              |            |физиканы       |          |
|             |            |              |            |оқытуда        |          |
|             |            |              |            |қолдану.       |          |
|Физикадан    |Мектеп      |              |Схема, сурет|Физикадан      |Кезектік  |
|факультативті|физика      |              |            |факультативтік |бақылау   |
|к курстар.   |курсында    |              |            |курстар, оларды|          |
|Физикадан    |тарихи      |              |            |қою және оларды|          |
|сыныптан тыс |материалдард|              |            |өткізу         |          |
|жұмыстар,    |ы қолдану   |              |            |әдістемесі.    |          |
|түрлері және |            |              |            |Физикадан      |          |
|әдістері     |            |              |            |сыныптан тыс   |          |
|             |            |              |            |жұмыстар,      |          |
|             |            |              |            |формалары мен  |          |
|             |            |              |            |өткізу         |          |
|             |            |              |            |әдістемесі.    |          |
|             |            |              |            |Физикалық және |          |
|             |            |              |            |тақырыптық     |          |
|             |            |              |            |үйірмелер,     |          |
|             |            |              |            |мектеп         |          |
|             |            |              |            |олимпиадалары  |          |
|             |            |              |            |және физикалық |          |
|             |            |              |            |кештер.        |          |
|             |            |              |            |Физиканы       |          |
|             |            |              |            |оқытудың       |          |
|             |            |              |            |мәселелік      |          |
|             |            |              |            |әдісі.         |          |
|             |            |              |            |Бағдарламалап  |          |
|             |            |              |            |оқыту.         |          |
|             |            |              |            |Компьютерді    |          |
|             |            |              |            |қолданып       |          |
|             |            |              |            |оқытуға        |          |
|             |            |              |            |арналған       |          |
|             |            |              |            |оқытушылық,    |          |
|             |            |              |            |анықтамалық    |          |
|             |            |              |            |және моделдеуші|          |
|             |            |              |            |бағдарламалар. |          |
|             |            |              |            |Кәсіптік       |          |
|             |            |              |            |мектептердегі  |          |
|             |            |              |            |физиканы оқыту |          |
|             |            |              |            |әдістемесінің  |          |
|             |            |              |            |ерекшеліктері. |          |
|             |            |              |            |Физиканы       |          |
|             |            |              |            |оқытудың жаңа  |          |
|             |            |              |            |технологиялары.|          |
|             |Физика      |              |Сурет, схема|               |Кезектік  |
|             |сабағын     |              |            |               |бақылау   |
|             |талдау      |              |            |               |          |
|             |(мектепте   |              |            |               |          |
|             |жүргізіледі)|              |            |               |          |
|             |Білімдерді  |              |Схема, сурет|               |Кезектік  |
|             |жалпылау    |              |            |               |бақылау   |
|             |және        |              |            |               |          |
|             |қайталау    |              |            |               |          |
|             |сабағы. Оқу |              |            |               |          |
|             |конференциял|              |            |               |          |
|             |ары         |              |            |               |          |
|             |Физикадан   |              |Схема, сурет|               |Кезектік  |
|             |сыныптан тыс|              |            |               |бақылау   |
|             |жұмыстар    |              |            |               |          |
|             |Білім       |              |Схема, сурет|               |Кезектік  |
|             |берудегі    |              |            |               |бақылау   |
|             |жаңа        |              |            |               |          |
|             |технологияла|              |            |               |          |
|             |р           |              |            |               |          |

   7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
   4 кесте
|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың  |Дана (саны) |Студентте|Қамтама-сыз|
|атауы                                      |            |рдің саны|етілу      |
|                                           |            |         |пайызы     |
|Теория и методика обучения физике в школе: |            |17       |           |
|общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, |            |         |           |
|М.: 2000                                   |            |         |           |
|Теория и методика обучения физике в школе: |            |17       |           |
|частные вопросы //под ред. С.Е.            |            |         |           |
|Каменецкого,  М.: 200                      |            |         |           |
|Бугаев А.И. Методика преподавания физики в |            |17       |           |
|средней школе: теоретические основы.       |            |         |           |
|Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по    |            |17       |           |
|методике и технике школьного физического   |            |         |           |
|эксперимента: Учебн.пособие для студентов  |            |         |           |
|пед.ин                                     |            |         |           |
|Межпредметные связи курса физики в средней |            |17       |           |
|школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.    |            |         |           |
|Учебное оборудование по физике в средней   |            |17       |           |
|школе//под ред. А.А.Покровского. М.:       |            |         |           |
|Просв.1973                                 |            |         |           |
|Демонстрационный эксперимент по физике.    |            |17       |           |
|Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.:      |            |         |           |
|Просв.1968                                 |            |         |           |
|Фронтальные лабораторные работы по физике в|            |17       |           |
|7-11 классах общеобразовательных учреждений|            |         |           |
|//под ред. В.А.Бурова, -М.,1996            |            |         |           |
|Физический практикум для классов с         |            |17       |           |
|углубленным изучением физики: дидактический|            |         |           |
|материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик,      |            |         |           |
|О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993      |            |         |           |
|Методика факультативных занятий по физике: |            |17       |           |
|пособие для учителей //под ред.            |            |         |           |
|О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.:            |            |         |           |
|Просвещение, 1988                          |            |         |           |
|Усова А.В., Бобров А.А. Формирование       |            |17       |           |
|учебных умений и навыков учащихся на уроке |            |         |           |
|физики. – М.: Просвещение, 1988            |            |         |           |
|Бурсиан Э.М. Задачи по физике для          |            |17       |           |
|компьютера. – М.: Просвещение, 1991        |            |         |           |
|Методика преподавания физики ч.1,2 //под   |            |17       |           |
|ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.-М.:           |            |         |           |
|Просв.,1980                                |            |         |           |
|Смирнов А.В. Методика применения           |            |17       |           |
|информационных технологий в обучении       |            |         |           |
|физике. Учеб.пособие.                      |            |         |           |
|Усова А.В. Практикум по решению физических |            |17       |           |
|задач: Для студентов физ.                  |            |         |           |
|Симакин М.В. Методика решения задач по     |            |17       |           |
|физике для 10 класса естественно           |            |         |           |
|Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп         |            |17       |           |
|нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов|            |         |           |
|пен А.В.Усова. Алматы 1978.                |            |         |           |
|М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте |            |17       |           |
|физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998.   |            |         |           |
|Физикадан факультатив сабақтар методикасы. |            |17       |           |
|Түп нұсқасының редакциясын басқарған       |            |         |           |
|О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985.                |            |         |           |


   8.ӘДЕБИЕТ
1. Негізгі әдебиет
8.1.1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы  //под  ред.
С.Е. Каменецкого, М.: 2000
8.1.2. Теория и методика обучения физике  в  школе:  частные  вопросы  //под
ред. С.Е. Каменецкого,  М.: 2000
8.1.3.  Бугаев  А.И.  Методика  преподавания   физики   в   средней   школе:
теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981
8.1.4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного
физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.-
мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с.
8.1.5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И.  Дик,
И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987
8.1.6.Учебное   оборудование   по   физике   в   средней   школе//под   ред.
А.А.Покровского. М.: Просв.1973
8.1.7.Демонстрационный   эксперимент    по    физике.    Ч.1,2.//под    ред.
А.А.Покровского. М.: Просв.1968
8.1.8.  Фронтальные  лабораторные  работы   по   физике   в   7-11   классах
общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996
8.1.9. Физический практикум для  классов  с  углубленным  изучением  физики:
дидактический материал: 9-10кл.  //под  ред.  Ю.И.Дик,  О.Ф.Кабардина.-  М.:
Просвещение, 1993
8.1.10. Методика факультативных занятий  по  физике:  пособие  для  учителей
//под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988
8.1.11. Усова А.В.,  Бобров  А.А.  Формирование  учебных  умений  и  навыков
учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988
8.1.12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для  компьютера.  –  М.:  Просвещение,
1991
8.1.13.  Методика   преподавания   физики   ч.1,2   //под   ред.В.П.Орехова.
А.В.Усовой.-М.: Просв.,1980
8.1.14.  Смирнов  А.В.  Методика  применения  информационных  технологий   в
обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с
8.1.15.Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.-
мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева  М.: Просвещение, 2001, - 206с.
8.1.16.Симакин  М.В.  Методика  решения  задач  по  физике  для  10   класса
естественно-математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030,  2008.  –
120с.
8.1.17.Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының  редакциясын  басқарған
В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978.
8.1.18.М.Құдайқұлов,   Қ.Жаңабергенов   Орта   мектепте    физиканы    оқыту
әдістемесі. Алматы, 1998.
8.1.19.Физикадан   факультатив   сабақтар   методикасы.    Түп    нұсқасының
редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985.
8.2.Қосымша әдебиет:
8.2.1.Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.:
Дрофа, 2000.
8.2.2.Оценка качества  подготовки  выпускников  средней  (полной)  школы  по
физике. М.: Дрофа, 2001.
8.2.3.Кассандрова О.Н., Матвеев А.Н. Методика решения задач по  молекулярной
   физике.             М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982
8.2.4.Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся  на  уроках
   физики.М.: Просвещение, 1985
8.2.5.  Л.А.Сена  Сборник  вопросов  и  задач  по   физике.   Учебн.пособие.
М.:Высшая школа, 1986
8.2.6. Бурсиан Э.В.  Физические  приборы.  Учебн.пособие.  М.:  Просвещение,
1984
8.2.7. ж. Физика в школе.- мерзімдік басылым
8.2.8. ж. ФМИ – мерзімдік басылым
8.2.9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание
8.2.10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары


Пәндер