Файл қосу

Тіл теориясының негіздері




|КАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                              |
|CЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты              |ПОӘК                 |                        |
|                                   |                     |ПОӘК                    |
|                                   |                     |042-18-17.1.12/02-2014  |
|ПОӘК                               |11.09.2014ж. №1      |                        |
|студентке  арналған                |басылым              |                        |
|«Ел тану» пәнінің бағдарламасы     |                     |                        |









                 5B020700 «Аударма ісі» мамандығына арналған

                              «Ел тану» пәнінің

                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН
                                БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей
                                    2014


                                   Кіріспе
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: _______________ «02»   09    2014ж.

Aударма теориясы және практикасы кафедрасының ағылшын тілінің аға оқытушысы
_______________     Г.С. Кусаинова




2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Аударма теориясы және практикасы кафедрасында


Хаттама № 1  « 02 »         09           2014 ж.


Кафедра меңгерушісі_______________ Ж.У. Калимова




2.2.  Экономика, зан және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу-
әдістемелік бюросында


Хаттама №  1  «09»       09             2014 ж.


Төрағаcы   ___________________             С.Х.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің  оқу-  әдістемелік  кеңесінің  отырысында   мақұлданды   және
басылымға ұсынылды.


Хаттама №  1  «11»           09                   2014 ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің бастығы
     Г. К. Искакова


4 АЛМАСТЫРЫЛДЫ  №1 11.09.2014 ж.




















                                   Мазмұны

1.  Жалпы мәліметтер
2. Пән мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
3. Пәнді үйренуге қажет әдістемелік нұсқаулар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты
7. Әдебиет










































   1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР

1. Оқытушы мен пән туралы жалпы мәліметтер
Лектордың аты-жөні  Кусаинова Г.С. аға оқытушы
Кафедра – Аударма теориясы және практикасы
Байланыс мәліметтері: 33-60-72
Мекен-жайы: Глинки көшесі, 20 ауд.903
Сабақ өткізетін орны- кестеге сай
Пән бойынша кредит саны – 2

1.2 Курстың қысқаша мінездемесі
Елтану курсы шет тілінде оқылады және студенттердің дүниетанымын дамытуға
өз үлесін қосады, тілдік бірліктердің ұлттық-мәдени семантикасы туралы
мағлұмат беріп, осы семантикада өз көрінісін табатын адамдардың тарихы
жағдайы, салт-дәстүрі, олардың бір-біріне, дүниеге көзқарасы туралы
хабардар етеді.

1.3  Курстың мақсаты: Аударма процесі кезінде кәсіби деңгейде қатынас
құралы ретінде қолданылатын шет тілін меңгеру үшін қажет мәдениаралық және
танымдық біліктерін қалыптастыру.

1.4  Курстың міндеті:
Танымдық біліктілік тілін оқитын елдің тарихы, экономикасы, мәдениеті,
қоғамдық-саяси құрылымы туралы білімді жетілдіріп қана қоймай, алған
білімді кәсіби-практикалық қызметте де қолдануды қарасырады.

1.5 Курс соңында студент білуі тиіс:
Елтану курсын аяқтағанда студенттер білулері керек:
    - тілін оқитын елдің саяси, экономикалық және әлеуметтік, мәдени
      процестеріне талдай жасай алуы;
    - Қазақстан Республикасында жүріп жатқан процестерді ақиқатты және
      құбылыстарды салыстыра отырып, жалпы және ерекше оқиғаларды көрсете
      алуы;
    - нақты мәдениаралық жағдайларға байланысты туындайтын мәселелерде
      лингвоелтану курсы бойынша алған білімін пайдалана алуы;
    - сөздік қорын елтануға байланысты қолданылатын фразеологиялық сөз
      тіркестерімен, ағылшын тілі лексикалық- семантикалық айырмашылығын
      көрсететін варианттармен толтыра алу;
    - қарама-қайшы келетін пікір қалыптасқан уақытта өз пікірін дәлелдей
      алатын болуы керек.


1.6 Курстың пререквизиттері:
1.6.1«Шет тілі»
1.6.2 «Тіл біліміне кіріспе»
1.6.3 «Мамандыққа кіріспе»
1.6.4 «Тіл теориясының негіздері».

1.7  Курстың постреквизиттері:
1.7.1 «Лингвоелтану»
1.7.2 «Арнайы кәсіби тіл»
1.7.3  «Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және аударма мәселелері»
1.7.4  «Стилистика».

      2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы              |Дәріс                    |Әдебиет            |
|          |                               |ЛК               |ЛБ               |
|1         |2                              |3                |4                |
|          |1-7 жұма аралығында сабаққа    |30               |                 |
|          |қатысу                         |                 |                 |
|3         |Лекцияның конспектісі          |5                |ЛС               |
|          |Жаттығулар орындау             |10               |ПС               |
|          |Үй жұмысы. The specific        |10               |                 |
|          |geographical location of the   |                 |                 |
|          |separate islands and the       |                 |                 |
|          |specifics of the North Sea.    |5                |                 |
|          |Глоссарий                      |                 |                 |
|5         |Лекцияның конспектісі          |5                |ЛС               |
|          |Жаттығулар орындау             |10               |ПС               |
|          |Дом работа. Sources of income  |10               |                 |
|          |of the royal family. The major |                 |                 |
|          |ceremonies and traditions      |                 |                 |
|          |associated with the monarchy.  |                 |                 |
|          |Глоссарий                      |5                |                 |
|6         |Конспект лекции                |5                |ЛС               |
|          |Үй жұмысы.  History of the     |20               |ПС               |
|          |formation of the Parliament.   |                 |                 |
|          |Жаттығулар орындау.            |10               |                 |
|          |Глоссарий                      |5                |                 |
|          |Реферат «Depression and its    |80               |ОӨЖ              |
|          |impact on British industry»    |                 |                 |
|7         |«Reform of the House of Lords, |90               |РК               |
|          |and the basic principles»      |                 |                 |
|          |тақырып бойынша доклад         |                 |                 |
|1 апта мен 7 апта аралығындағы сабақ     |300              |                 |
|нәтижесінің жиынтық ұпайы                |                 |                 |
|          |8-15 жұма аралығында сабаққа   |30               |                 |
|          |қатысу                         |                 |                 |
|9         |Лекцияның конспектісі          |5                |ЛС               |
|          |Жаттығулар орындау             |10               |ПС               |
|          |Үй жұмысы. Possible reforms of |10               |                 |
|          |unwritten constitution and its |                 |                 |
|          |perception in modern society.  |                 |                 |
|          |Глоссарий                      |5                |                 |
|11        |Лекцияның конспектісі          |5                |ЛС               |
|          |Жаттығулар орындау             |10               |ПС               |
|          |Үй жұмысы. Prime Minister.     |10               |                 |
|          |Shadow cabinet.                |                 |                 |
|          |Глоссарий                      |5                |                 |
|14        |Лекцияның конспектісі          |5                |ЛС               |
|          |Үй жұмысы. Kindergartens,      |20               |ПС               |
|          |schools, their types and       |                 |                 |
|          |differences. School            |                 |                 |
|          |examinations and certificates. |10               |                 |
|          |Жаттығулар орындау.            |5                |                 |
|          |Глоссарий                      |                 |                 |
|          |Реферат «Alternative electoral |80               |ОӨЖ              |
|          |system, the contemporary       |                 |                 |
|          |debates on the issue».         |                 |                 |
|15        |«Ethnic minorities and         |90               |РК               |
|          |immigrants» тақырып бойынша    |                 |                 |
|          |доклад                         |                 |                 |
|8-15 жұма аралығында сабақ нәтижесінің   |300              |                 |
|жиынтық ұпайы                            |                 |                 |
|Емтихан үшін  қорытынды ұпай             |400              |                 |
|Барлығы                                  |1000             |                 |

      7 ӘДЕБИЕТ
      7.1. Негізгі әдбиет:
7.1.1 David McDowall. Britain in Close-Up. Longman. ISBN: 0582328268. 208
pages. - 2008.
7.2.1 Михайлов Н.Н. Лингвострановедение Англии. / English Cultural
Studies. ISBN 5-7695-3548-2. Учеб. пособие для студ. филол. фак. и фак. ин.
яз. высш. учеб. заведений. — 2-е изд., стер. - М.: Издательский центр
«Академия », 2006. — 208 с.
7.1.3 The history of Britain and Ireland. ISBN: 9780199112517. Oxford :
Oxford University Press, 416 pages. – 2005.

7.2 Қосымша әдебиет:
7.2.1 Contemporary Britain.  McCormick, John. ISBN: 9780333964200.
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 242 pages. - 2003.
7.2.2 G.D. Tomakhin: Great Britain, Cities and Counties (2001).
7.2.3 G.D. Tomakhin: : Great Britain, London (2000).
7.2.4 Peter Bromhead. Life in Modern Britain. ISBN: 9780582749191. – 1998.
7.2.5 The official website of the British Monarchy.
7.2.6 The official website of the UK Parliament .
7.2.7 Голицынский Ю.Б. Great Britain (2006).
7.2.8 Yerokhina L. Palette of Five Countries (2005).
7.2.9  Томахин  Г.Д.  Образование  в   Британии.   Education   in   Britain:
Лингвострановед. справ. / Г.Д. Томахин. - Москва : Просвещение, 2002.  -  80
с. - ISBN 5-09-010835-8.
7.2.10 Томахин Г. Д. Дом англичанина - его крепость.  An  Englishman's  home
is his castle : Лингвострановед. справ. /  Сост.  Г.Д.Томахин.  -  Москва  :
Просвещение, 2002. - 126 с. - ISBN 5-09-009881-6.
7.2.11 Томахин Г.Д. Будни и отдых  британцев.  Everyday  life  and  leisure:
Лингвострановед. справ. /  Г.Д. Томахин;  Сост.  Г.  Д. Томахин.  -  Москва:
Просвещение, 2002. - 128 с. - ISBN 5-09-009959-6. 
7.2.12 G.D. Tomakhin: Across The Countries of the English Language (1998).
7.2.13 Bogdanor, Vernon. The Monarchy and the Constitution (1996).
7.2.14 Britain.  O'Driscoll, James. ISBN: 9780194324298. Oxford : Oxford
University Press, 224 pages. - 1995.
7.2.15 Bell, Michael, Childerley: The Moral Landscape of a Country Village
(1994).
7.2.16 Champion, A.G., and Townsend, A.R. Contemporary Britain: A
Geographical Perspective (1991).
7.2.17 Kearney, Hugh, The British Isles: A History of  Four Nations (1989).
7.2.18 Elbaum, Bernard the Decline of the British Economy (1985).
7.2.19 Khimunina Т., Konon N., Welsh I. Customs,  Traditions  and  festivals
of Great Britain. M., Prosveschenie, 1984.
7.2.20 Томахин Г.Д. Страноведение Великобритании. // Иностранные языки в
школе.
Пәндер