Файл қосу
Мектеп физика курсында
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-13.1.04 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |10.01.2013 ж. | | |«Мектеп физика курсында | | | |ДЭЕМ қолдану» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ « »________2013ж Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2013ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 «18» 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2012 ж. № 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Мектеп физика курсында ДЭЕМ қолдану» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: физика есептерін шығарғанда, физикалық процестерді моделдегенде, ақпараттарды өңдеген кезде компьютерлік әдістерді қолдана білу. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Қазіргі кездегі күрделі операциялық ортада мәтіндерді өңдейтін қолданбалы пакеттер, ақпарттарды графикалық елестету және т.б. жұмыстарда дағдысы блуы; Жоғары деңгейлі программалау тілдері әдістері ауағында іргелі даярлықтан өту (визульды программалауды қоса); қарапайым компьютерлік графика және анимация әдістерін меңгеру; Физиканың компьютерлік моделдеу дағдысын меңгеру. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді меңгеруі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • қарапайым компьютерлік графика және анимация әдістерін меңгеруі тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: «математика», «физика» (орта мектеп бағдарламасы көлеміндегі), «информатика» 3.6 Курстың постреквизиттері: Физиканы оқыту әдістемесі, «Физикадағы компьютерлік әдістер» 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |1МИКРОМОДУЛЬ «ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ» | |Дәріс сабақтары | |Лабораториялық эксперименттерді орындау және эксперименттік |2 | |деректерді өңдеу | | |Физикалық эксперимент түрлері: демонстрациялық тәжірибе мен |2 | |лабораториялық жұмыс | | |ДЭТ-ны (компьютерді) физикалық зерттеулерде қолданудың екі |6 | |формасы | | |Практикалық сабақ | |Лабораториялық эксперименттерді орындау және эксперименттік |2 | |деректерді өңдеу | | |Физикалық практикум есептеріне жалпы шолу. Эксперимент |2 | |нәтижесін математикалық өңдеу | | |Өлшеу нәтижелерін компьютерде өңдеу. Механика бөлімі бойынша|2 | | | | |2МИКРОМОДУЛЬ «ӨЛШЕУЛЕР ЖӘНЕ ҚАТЕЛІКТЕР» | |Дәріс сабақтары | |Өлшеулер және өлшеу қателіктері жайлы түсінік. |4 | |Тұрақты шамаларды тура және жанама өлшеу нәтижелерін өңдеу |4 | |және берілген серия бойынша қайталау санына және керекті | | |сенімділік үшін қателікті есептеу | | |Физикалық практикум есептеріне жалпы шолу. Программалар |4 | |жұмысы мен өлшеу нәтижесін шығаруды ұйымдастыру | | |Орташа арифметикалық өлшеу қателіктерін есептеуде ДЭТ-ны |4 | |қолдану | | |Физикалық ойындар. Физика тематикасына ойындарды тұрғызудың |4 | |жалпы принциптері | | |Практикалық сабақ | |Өлшеу нәтижелерін компьютерде өңдеу. Молекулалық физика және|2 | |термодинамика бөлімі бойынша | | |Өлшеу нәтижелерін компьютерде өңдеу. Электромагнетизм бөлімі|2 | |бойынша | | |Өлшеу нәтижелерін компьютерде өңдеу. Оптика бөлімі бойынша |2 | |Физикалық практикум есептеріне жалпы шолу. Программалар |3 | |жұмысы мен өлшеу нәтижесін шығаруды ұйымдастыру | | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Windows операциялық системасы 5.2. Есептеу мысалдарын дайындау, оларға программа құру, физика курсының сәйкес бөлімін қайталау. 5.3. Программалар модельдеріне дайындық ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін |нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Лаборатория|Лабораториял| | |Лабораториялық |Кезектік | |лық |ық | | |эксперимент. |бақылау | |эксперимент|экспериментт| | |Эксперименттік | | |терді |ерді орындау| | |деректер. | | |орындау |және | | | | | |және |экспериментт| | | | | |эксперимент|ік | | | | | |тік |деректерді | | | | | |деректерді |өңдеу | | | | | |өңдеу | | | | | | |Физикалық |Физикалық | |Сурет, кесте|Физикалық |Кезектік | |эксперимент|практикум | | |эксперименттің |бақылау | |түрлері: |есептеріне | | |түрлері, | | |демонстраци|жалпы шолу. | | |міндеттері. | | |ялық |Эксперимент | | | | | |тәжірибе |нәтижесін | | | | | |мен |математикалы| | | | | |лаборатория|қ өңдеу | | | | | |лық жұмыс | | | | | | |ДЭТ-ны |Өлшеу | |Схема, кесте|Дербес |Кезектік | |(компьютерд|нәтижелерін | |Диаграмма, |электронды |бақылау | |і) |компьютерде | |схема |технологияны | | |физикалық |өңдеу. | | |есептеулер үшін| | |зерттеулерд|Механика | | |және | | |е |бөлімі | | |математикалық | | |қолданудың |бойынша | | |модельдеуде; | | |екі формасы| | | |физикалық | | | | | | |эксперименттер | | | | | | |нәтижесін | | | | | | |өңдеулерде | | | | | | |қолдану | | |Өлшеулер |Өлшеу | |Кесте, |Өлшеулер және |Кезектік | |және өлшеу |нәтижелерін | |плакат |өлшеу |бақылау | |қателіктері|компьютерде | | |қателіктері | | |жайлы |өңдеу. | | |жайында | | |түсінік. |Молекулалық | | |мағұлымат. | | | |физика және | | |Кездейсоқ | | | |термодинамик| | |қателердің | | | |а бөлімі | | |таралу | | | |бойынша | | |заңдылықтары. | | | | | | |Өлшеу | | | | | | |сериясының | | | | | | |нәтижесінің | | | | | | |орташа | | | | | | |арифметикалық | | | | | | |мәні. Орташа | | | | | | |квадраттық және| | | | | | |салыстырмалық | | | | | | |қателіктер. | | |Тұрақты |Өлшеу | |Схема, |Шамаларды тура |Кезектік | |шамаларды |нәтижелерін | |плакат, |және жанама |бақылау | |тура және |компьютерде | | |өлшеу | | |жанама |өңдеу. | | |нәтижелерін | | |өлшеу |Электромагне| | |өңдеу, қайталау| | |нәтижелерін|тизм бөлімі | | |санына | | |өңдеу және |бойынша | | |байланысты | | |берілген | | | |қателіктерді | | |серия | | | |есептеу. | | |бойынша | | | | | | |қайталау | | | | | | |санына және| | | | | | |керекті | | | | | | |сенімділік | | | | | | |үшін | | | | | | |қателікті | | | | | | |есептеу | | | | | | |Физикалық |Өлшеу | |Кесте |Физикалық |Кезектік | |практикум |нәтижелерін | | |практикум |бақылау | |есептеріне |компьютерде | | |есептеріне | | |жалпы шолу.|өңдеу. | | |шолу. ДЭТ-ны | | |Программала|Оптика | | |қолдану | | |р жұмысы |бөлімі | | |экспериментальд| | |мен өлшеу |бойынша | | |ы зерттеулердің| | |нәтижесін | | | |құрамды бөлігі.| | |шығаруды | | | |Программалар | | |ұйымдастыру| | | |жұмысы мен | | | | | | |өлшеу | | | | | | |нәтижелерін | | | | | | |шығаруды | | | | | | |ұйымдастыру | | |Орташа |Физикалық | |Сурет, кесте|Орташа |Кезектік | |арифметикал|практикум | | |арифметикалық |бақылау | |ық өлшеу |есептеріне | | |және өлшеу | | |қателіктері|жалпы шолу. | | |қателіктерді, | | |н есептеуде|Программалар| | |есептеу | | |ДЭТ-ны |жұмысы мен | | |алгоритмдері, | | |қолдану |өлшеу | | |блок схемасы. | | | |нәтижесін | | |Сандық | | | |шығаруды | | |эксперимент. | | | |ұйымдастыру | | |Сандық | | | | | | |эксперименттің | | | | | | |негізгі | | | | | | |этаптары. | | |Физикалық | | |Схема, сурет|Физикалық |Кезектік | |ойындар. | | | |ойындар. Физика|бақылау | |Физика | | | |тематикасына | | |тематикасын| | | |ойындарды | | |а ойындарды| | | |тұрғызудың | | |тұрғызудың | | | |жалпы | | |жалпы | | | |принциптері. | | |принциптері| | | |Варияциялық | | | | | | |принципке | | | | | | |бағытталған | | | | | | |ойындар | | | | | | |моделдері. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |Д.В.Хеерман. методы компьютерного | |18 | | |эксперимента в теоретической физике (пер.| | | | |С анг.).-М.:Наука, 1990 | | | | |К.Биндер, Д.В. Хеерман Моделирование | |18 | | |методом Монте-Карло статистической физике| | | | |(пер с анг).-М.:Наука, 1995. | | | | |Д.Каханер, К.Моулер, С.Нэш. Численные | |18 | | |методы в физике (пер с анг).-М.: Мир, | | | | |1998. | | | | |Д.Поттер. Вычислительные методы в физике| |18 | | |(пер с анг).-М.:Мир,1975. | | | | |Х.Гулд, Я.Тоболчик. Компьютерное | |18 | | |моделирование в физике. В 2-х частях (пер| | | | |с анг).-М.:Мир,1990. | | | | 6. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет Негізгі әдебиеттер: 1. Д.В.Хеерман. методы компьютерного эксперимента в теоретической физике (пер. С анг.).-М.:Наука, 1990 2. К.Биндер, Д.В. Хеерман Моделирование методом Монте-Карло статистической физике (пер с анг).-М.:Наука, 1995. 3. Д.Каханер, К.Моулер, С.Нэш. Численные методы в физике (пер с анг).-М.: Мир, 1998. 4. Д.Поттер. Вычислительные методы в физике (пер с анг).-М.:Мир,1975. 5. Х.Гулд, Я.Тоболчик. Компьютерное моделирование в физике. В 2-х частях (пер с анг).-М.:Мир,1990.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz