Файл қосу
Сенсорлық анализді тәжірибеде қолдану
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042- | | | |18.-7.1.12/01-2013 | |ПОӘК | | | |« Жануар текті өнімдерді | | | |сенсорлық талдау» пәнінің |№ 1 басылым | | |оқытушыға арналған жұмыс |11.09.2014 ж. | | |бағдарламасы | | | «Жануар текті өнімдерді сенсорлық талдау» ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М073500 – «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «тамақ өнімдерінің технологиясы және жеңіл өнеркәсіп бұйымдары»кафедрасының т.ғ,.к., доцент м.а. Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы ____________ «27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «тамақ өнімдерінің технологиясы және жеңіл өнеркәсіп бұйымдары» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «03» қыркүйек 2014ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 05 қыркүйек 2014ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолдану аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жапы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |6 | |5 |Магистранттардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік карта |9 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қамтамасыз етілу картасы |12 | |8 |Әдебиеттер |14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ 6М073500 – «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы магистранттарына арналған «Жануар текті өнімдерді сенсорлық талдау» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдаламасы. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жануар текті өнімдерді сенсорлық талдау» пәннің оқытушылары үшін нағыз пәннің жұмыс оқу бағдарламасы осы пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру тәртібін белгілейді және төмендегі құжаттардың талаптары мен сілтемелеріне сай келеді: - 6М073500 - «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы бойынша жалпыға бірдей білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.354-2006, Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігінің 2006 жылғы 9 қаңтардан № 671 бұйрығымен бекітілген және іске қосылған. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 университет стандарты «Пәннің оқу әдістемелік кешенін дайындау және өңдеуге жалпы талаптар» ; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттық процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрамы мен құрлымы». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Пән профилді болып табылады. «Жануар текті өнімдерді сенсорлық талдау» курсы профилді пән болып саналады және магистранттарды тамақ өнімдерінің сенсорлық талдауға,органолептика ғылымының анықтамасы, мақсаты мен міндетіне,азық-түлік тауарының сапалық экспертизасында сенсорлық анализдің рөліне, ғылым дамунының перспективасына, органолептика стандартизациясына негізделген. 3.2. Пәнді оқыту мақсаты: Жануар текті өнімдерді сенсорлық талдау үшін білікті маман дайындау, қазіргі таңда ең маңызды тапсырма болып табылады. Магистранттарды методологиялық және негізгі дегустациялық анализ соның ішінде азық- түлік тауарлардың органолептикалық (сенсорлық) көрсеткіштерінің номенклатурасын оқыту. 3.3. Пәннің негізгі міндеттері: - Сапаның органолептикалық сараптамасына қазiргi деңгейде ұйымдастырсын және сапалық деңгейіне арналған азық-түлiк тауарлары саралауға рұқсат беретiн нәтижелердi реттеуді білу; - Сарапшылар тестiлеу жүргiзсін және қойылған мiндеттердi шешiм үшiн сенсор әдiстерiн дәлелдi қолданылуді білу; - Тамақ өнімге органолептикалық баға берудегі кездесетін қателіктерді оқып білу; - Сенсорлы анализдің ғылыми дәлелденген әдісітерін білу. 3.4. Пәнді оқу барысында магистрант білу керек: - Органолептиканың теориялық және практикалық негізі, - Өнімге органолептикалық баға берудегі кездесетін қателіктер, - Сенсорлы анализдің ғылыми дәлелденген әдісі, - Дегустация анализіндегі эксперттік методология. Магистранттың қолынан келу керек: • Сапаның органолептикалық сараптамасына қазiргi деңгейде ұйымдастырсын және сапалық деңгейіне арналған азық-түлiк тауарлары саралауға рұқсат беретiн нәтижелердi реттеу. • Сарапшылар тестiлеу жүргiзгенде қойылған мiндеттердi шешiм үшiн сенсор әдiстерiн дәлелдi қолданылу 3.5. Курстың пререквизиттері: жоқ 3.6. Курстың постреквизиттері: 3.6. 1.Азық-түлік өнімінің қауіпсіздігін бақылау. 3.6.2. Материалдар мен биологиялық шикізаттардың микробиологиялық және токсикологиялық көрсеткіштерін зерттеу. 3.6.3.Дайын өнімнің қауіпсіздігі мен сапасына қойылатын негізгі талаптар 3.6.4.Арнайы тағайындалатын өнімдердің технологиясы. 3.7 Пәннің жұмыс бағдарламасынан үзінді: |№ |Семестр | |1 |2 | |Дәрісханалық сабақ | |Модуль 1. Ғылымға кіріспе | |1. Органолептика ғылымының анықтамасы, мақсаты мен | | |міндеті. |2 | |2. Азық-түлік тауарының сапалық экспертизасында сенсорлық|2 | |анализдің рөлі. | | |3. Органолептика ғылымына отандық және шетелдік |2 | |ғалымдардың үлесі | | |4. Ғылым дамуының перспективасы. |2 | |5. Органолептика стандартизациясы. |2 | |Модуль 2. Ұғымдық құрылғы | | |6. Азық-түлік тауарының сапасы сенсорлық характеристика | | |ретінде. |2 | |7. Сенсорлық анализді тәжірибеде қолдану |2 | |8. Сенсорлық анализ және оған кері әсер етуші факторлар | | | |2 | |9. Сезiм мүшелерi көмегiмен анықталатын | | |көрсеткiштер.Баллдық шкала.Дегустация |2 | |Модуль 3. Тамақ өнімдерінің сапасын бақылау | | |10. Заманауи терминология |2 | |11. Колоранттар, ароматизаторлардың және дәмдеуіш |2 | |қосылыстардың адамның денсаулығы үшiн қаупі | | |12. Құрылым, құрамды әсер және конситенция көрсеткiшi |2 | |13. Көзбен бақылау сезімнің табиғаты мен факторы |2 | |14. Иіс сезіну түйсігін анықтау |2 | |15. Сезімнің сенсорлық түйсіктері | | | |2 | |Магистранттың өздік жұмысы (МӨЖ) | |1. Органолептика ғылымы туралы түсінік және тағам |3 | |өнімдерінің экспертизадағаы ролі | | |2.Тағам өнімдерінің сапа көрсеткіштернің класификациясы |3 | |3. Органолептика стандартизациясы |3 | |4.Сезім мүшелері арқылы анықтау көрсеткіштерінің |3 | |номенклатурасы | | |5. Өнімдердің түсі мен флейворын қамтамасыз ететін заттар|3 | |туралы : | | |А) өнімдердің түсін қамтамасыз ететін заттар | | |Б) өнімдердің флейворын қамтамасыз ететін заттар. | | |6. Сезім мүшелерімен қабылданатын өнім консистенциясы мен|3 | |басқа көрсеткіштері. | | |7.Түсті, дәмді және иісті сезіну теориясы негізі. | | | |3 | |8. Сенсорлық органдардың қабылдау ерекшеліктеріне әсер |3 | |ететін әр түрлі факторлар. | | |9. Органолептикалық және құрал-саймандық көрсеткіштер |3 | |өзара байланыстылықты зерттеу. | | | 10. Өнімнің сапасын бағалау әдістері |3 | |11. 6. Адам ағзасына колоранттар, ароматизаторлар және |3 | |дәмдеуіш қоспалардың әсері. | | |12. Сенсорлық аналаизде әділ нәтижелер алу мақсатында |3 | |дегустаторларды іріктеу әдісі. | | |13. Дегустаторларды тестілеу |3 | |А) дегустаторлардың көріп сезінуін тестілеу | | |Б) дегустаторлардың иіс сезінуін тестілеу | | |В) дегустаторлардың дәм сезінуін тестілеу | | |14. Дегустаторларды аттестациялау. |3 | |15. Баллдық шкалалар |3 | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫП ТІЗІМІ 1. Өнім сапа көрсеткіштері қандай? 2. Тағам және дәмдік өнімдерінің органолептикалық анализін қандай сезім мүшелері арқылы анықтайтынын сиапаттаңыз? 3. Өнімнің түсін беретін заттарға анықтама беріңіз?. 4. Өнімнің флейворын беретін заттарға анықтама беріңіз?. 5. Колорантарға анықтама бере отырып оның адам ағзасына әсерін сипаттаңыз? 6. Ароматизаторларды сипаттаңыз?. 7. «Дәмдік қоспалар» дегеніміз не? Және адам ағзасына әсері қандай?. 8. Сезім мүшелері арқылы анықталатын өнмнің консистенциясы және басқа көрсеткіштер. 9. Түсті сезінудің теориялық негізі қандай? 10. Дәмді және иісті сезінудің теориялық негізі қандай ? 11. Сенсорлық органдардың қабылдау ерекшеліктеріне әсер ететін әр түрлі факторлар. 12. Дегустаторлардың көріп сезінуін тестілеуі қалай жүргізіледі? 13. Дегустаторлардың иіс сезінуін тестілеуі қалай жүргізіледі? 14. Дегустаторлардың дәм сезінуін тестілеу әдіснамасы қалай жүргізіледі? 15. Дегустаторларды аттестациялау қалай жүргізіледі.? 16. Дегустациялық анализге арналған үлгілерді іріктеу ережесі? 17. Оранолептикалық анализді жүргізу ережесін сипаттаңыз? 6 ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-кесте |ТАҚЫРЫП |Көрнекі оқу|Өздік жұмысына |Бақылау | | |құралдар, |арналған сұрақтар |үлгісі | | |ТСО, | | | | |плакаттар, | | | | |зертханалық| | | | |стендтер | | | |Дәрістер |практикалық | | | | |1 |3 |4 |5 |6 | |1. |1. Органолептика |Оқу |Өнім сапа |Тесттер, | |Органолептика |ғылымы туралы түсінік |-әдістемелі|көрсеткіштері |ауызша | |ғылымының |және тағам өнімдерінің|к оқу |қандай? |жауап | |анықтамасы, |экспертизадағаы ролі |құралдар, | | | |мақсаты мен | |кітаптар, | | | |міндеті. | |плакаттар | | | |2. Азық-түлік |2.Тағам өнімдерінің |Оқу |Тағам және дәмдік |Тесттер, | |тауарының |сапа көрсеткіштернің |-әдістемелі|өнімдерінің |ауызша | |сапалық |класификациясы |к оқу |органолептикалық |жауап | |экспертизасында| |құралдар, |анализін қандай | | |сенсорлық | |кітаптар, |сезім мүшелері | | |анализдің рөлі.| |плакаттар |арқылы | | | | | |анықтайтынын | | | | | |сиапаттаңыз? | | |3. |3. Органолептика |Оқу |Өнімнің түсін |Тесттер, | |Органолептика |стандартизациясы |-әдістемелі|беретін заттарға |ауызша | |ғылымына | |к оқу |анықтама беріңіз?.|жауап | |отандық және | |құралдар, | | | |шетелдік | |кітаптар, | | | |ғалымдардың | |плакаттар | | | |үлесі | | | | | |4. Ғылым |4.Сезім мүшелері |Оқу |Өнімнің флейворын |Тесттер, | |дамуының |арқылы анықтау |-әдістемелі|беретін заттарға |ауызша | |перспективасы. |көрсеткіштерінің |к оқу |анықтама беріңіз?.|жауап | | |номенклатурасы |құралдар, | | | | | |кітаптар, | | | | | |плакаттар | | | |5. |5. Өнімдердің түсі мен|Оқу |Колорантарға |Тесттер, | |Органолептика |флейворын қамтамасыз |-әдістемелі|анықтама бере |ауызша | |стандартизацияс|ететін заттар туралы :|к оқу |отырып оның адам |жауап | |ы. |А) өнімдердің түсін |құралдар, |ағзасына әсерін | | | |қамтамасыз ететін |кітаптар, |сипаттаңыз? | | | |заттар |плакаттар | | | | |Б) өнімдердің | | | | | |флейворын қамтамасыз | | | | | |ететін заттар. | | | | |Модуль 2. | |Оқу | |Тесттер, | |Ұғымдық құрылғы| |-әдістемелі| |ауызша | | | |к оқу | |жауап | | | |құралдар, | | | | | |кітаптар, | | | | | |плакаттар | | | |6. Азық-түлік |6. Сезім мүшелерімен |Оқу |Ароматизаторларды |Тесттер, | |тауарының |қабылданатын өнім |-әдістемелі|сипаттаңыз?. |ауызша | |сапасы |консистенциясы мен |к оқу | |жауап | |сенсорлық |басқа көрсеткіштері. |құралдар, | | | |характеристика | |кітаптар, | | | |ретінде. | |плакаттар | | | |7. Сенсорлық |7.Түсті, дәмді және |Оқу |«Дәмдік қоспалар» |Тесттер, | |анализді |иісті сезіну теориясы |-әдістемелі|дегеніміз не? Және|ауызша | |тәжірибеде |негізі. |к оқу |адам ағзасына |жауап | |қолдану | |құралдар, |әсері қандай?. | | | | |кітаптар, | | | | | |плакаттар | | | |8. Сенсорлық |8. Сенсорлық |Оқу |Сезім мүшелері |Жұмысты | |анализ және |органдардың қабылдау |-әдістемелі|арқылы анықталатын|қорғау | |оған кері әсер |ерекшеліктеріне әсер |к оқу |өнмнің | | |етуші факторлар|ететін әр түрлі |құралдар, |консистенциясы | | | |факторлар. |кітаптар, |және басқа | | | | |плакаттар |көрсеткіштер. | | |9. Сезiм | |Оқу |Түсті сезінудің |Жұмысты | |мүшелерi |9. Органолептикалық |-әдістемелі|теориялық негізі |қорғау | |көмегiмен |және құрал-саймандық |к оқу |қандай? | | |анықталатын |көрсеткіштер өзара |құралдар, | | | |көрсеткiштер.Ба|байланыстылықты |кітаптар, | | | |ллдық |зерттеу. |плакаттар | | | |шкала.Дегустаци| | | | | |я | | | | | |Модуль 3. Тамақ| |Оқу | |Жұмысты | |өнімдерінің | |-әдістемелі| |қорғау | |сапасын бақылау| |к оқу | | | | | |құралдар, | | | | | |кітаптар, | | | | | |плакаттар | | | |10. Заманауи |10. Өнімнің сапасын |Оқу |Дәмді және иісті |Жұмысты | |терминология |бағалау әдістері |-әдістемелі|сезінудің |қорғау | | | |к оқу |теориялық негізі | | | | |құралдар, |қандай. | | | | |кітаптар, | | | | | |плакаттар | | | |11. |11. Адам ағзасына |Оқу |Сенсорлық |Ауызша | |Колоранттар, |колоранттар, |-әдістемелі|органдардың |сұрау | |ароматизаторлар|ароматизаторлар және |к оқу |қабылдау | | |дың және |дәмдеуіш қоспалардың |құралдар, |ерекшеліктеріне | | |дәмдеуіш |әсері. |кітаптар, |әсер ететін әр | | |қосылыстардың | |плакаттар |түрлі факторлар. | | |адамның | | | | | |денсаулығы үшiн| | | | | |қаупі | | | | | |12. Құрылым, |12. Сенсорлық |Оқу |Дегустаторлардың |Ауызша | |құрамды әсер |аналаизде әділ |-әдістемелі|көріп сезінуін |сұрау | |және |нәтижелер алу |к оқу |тестілеуі қалай | | |конситенция |мақсатында |құралдар, |жүргізіледі? | | |көрсеткiшi |дегустаторларды |кітаптар, | | | | |іріктеу әдісі. |плакаттар | | | |13. Көзбен |13. Дегустаторларды |Оқу |Дегустаторлардың |Ауызша | |бақылау |тестілеу |-әдістемелі|иіс сезінуін |сұрау | |сезімнің |А) дегустаторлардың |к оқу |тестілеуі қалай | | |табиғаты мен |көріп сезінуін |құралдар, |жүргізіледі? | | |факторы |тестілеу |кітаптар, | | | | |Б) дегустаторлардың |плакаттар | | | | |иіс сезінуін тестілеу| | | | | |В) дегустаторлардың | | | | | |дәм сезінуін тестілеу| | | | |14. Иіс сезіну |14. Дегустаторларды | |Дегустаторлардың | | |түйсігін |аттестациялау. | |дәм сезінуін | | |анықтау | | |тестілеу | | | | | |әдіснамасы қалай | | | | | |жүргізіледі? | | |15. Сезімнің |15. Баллдық шкалалар | |Дегустаторларды | | |сенсорлық | | |аттестациялау | | |түйсіктері | | |қалай | | | | | |жүргізіледі.? | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ |Оқулықтар,оқу-методикалық |Көшірме саны |Магистранттар |Қамтамасыз ету | |оқу-құрадарының атаулары | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Родина Т.Г. Сенсорный анализ|3 |4 |75 | |продовольственных товаров. | | | | |Учебник для студ. высш. | | | | |учеб. заведений– М.: | | | | |Издательский центр | | | | |«Академия», 2004. - 208с. | | | | |Елисеева Л.Г., Иванова Т.Н. |3 | |75 | |и др. Идентификационная и | | | | |товарная экспертиза | | | | |продуктов растительного | | | | |происхождения: Учебное | | | | |пособие / Под ред. Л.Г. | | | | |Елисеевой - М.: ИНФРА-М, | | | | |2012. - 524 с. | | | | |Современное состояние и |3 | |75 | |перспективы развития | | | | |производства мясных | | | | |продуктов функционального | | | | |назначения: Монография/ | | | | |Амирханов К.Ж., Асенова | | | | |Б.К., Нургазезова А.Н., | | | | |Касымов С.К., Байтукенова | | | | |Ш.Б. Алматы, 2013.-127 с | | | | |Микробиология молока и |4 | |100 | |молочных продуктов: учебное | | | | |пособие, М.Б.Ребезов, | | | | |Е.П.Мирошникова, | | | | |Г.К.Альхамова и | | | | |др.-Челябинск: Издательский | | | | |центр ЮУрГУ, 2011.-132с | | | | |Функциональные продукты |3 | |75 | |питания. Спрос и | | | | |предложение: монография/ | | | | |Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, | | | | |Е.Я.Варганова-Челябинск: | | | | |издателский центр | | | | |ЮУрГУ,2012-78с. | | | | |Технохимический контроль и |3 | |75 | |управление каечством | | | | |производства мяса и | | | | |мясопродуктов: учебное | | | | |пособие/ М.Б.РЕбезов, | | | | |Е.П.Мирошникова, | | | | |Н.Н.Максимюк и | | | | |др.-Челябинск: издательсикй | | | | |центр ЮУрГУ, 2011.-107с | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. . Родина Т.Г. Сенсорный анализ продовольственных товаров. Учебник для студ. высш. учеб. заведений– М.: Издательский центр «Академия», 2004. - 208с. 8.1.2. Елисеева Л.Г., Иванова Т.Н. и др. Идентификационная и товарная экспертиза продуктов растительного происхождения: Учебное пособие / Под ред. Л.Г. Елисеевой - М.: ИНФРА-М, 2012. - 524 с. 8.1.3. Современное состояние и перспективы развития производства мясных продуктов функционального назначения: Монография/ Амирханов К.Ж., Асенова Б.К., Нургазезова А.Н., Касымов С.К., Байтукенова Ш.Б. Алматы, 2013.-127 с 8.1.4. Микробиология молока и молочных продуктов: учебное пособие, М.Б.Ребезов, Е.П.Мирошникова, Г.К.Альхамова и др.-Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011.-132с 8.1.5. Функциональные продукты питания. Спрос и предложение: монография/ Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, Е.Я.Варганова-Челябинск: издателский центр ЮУрГУ,2012-78с. 8.1.6. Технохимический контроль и управление каечством производства мяса и мясопродуктов: учебное пособие/ М.Б.РЕбезов, Е.П.Мирошникова, Н.Н.Максимюк и др.-Челябинск: издательсикй центр ЮУрГУ, 2011.-107с 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1.Антипова,Л.В. Методы исследования мяса и мясных продуктов: учебник/Л.В.Антипова, И.А.Глотова, И.А.Рогов –М.:Колос, 2001.-376с 8.2.2.Донченко, Л.В. Безопасность пищевой продукции / Л.В.Донченко, В.Д.Надыкта. – М.:Пищепромиздат, 2001. – 296с. 8.2.3. Общая технология пищевых производств. Л.П. Ковальский. М.Колос. – 1997 –320 стр. 8.2.4. Химический состав и пищевая ценность продуктов [Текст]: справочник. М.Н.Волгарева. – М.: Агропромиздат, 1987. – 360 с. 8.2.6. Рогов, И.А. Химия пищ / И.А.Рогов, Л.В.Антипова, Н.И.Дунченко. – М.: Колос С, 2007. – 853с 8.2.7. Голубев, В.Н. Пищевая биотехнология / В.Н. Голубев, И.Н. Жиганов. – М.: Делипринт, 2001. – 123с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz