Файл қосу

Курстың міндеті. Пәннің пререквизиті








              «Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

    5 В 010200 «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандықтарына
                                  арналған









               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ














                                    СЕМЕЙ
                                    2013
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013
оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна

2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.




























                                   Мазмұны


МАЗМҰНЫ


1                                                                      Жалпы
ережелер....................................................................
...................
2                 Пәнді                 оқытудың                 әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
3                    Курс                    саясаты                     мен
форматы.....................................................................
..
4                                                                    Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
5      Пәннің      мазмұны      және      сағаттарды      сабақ       түріне
шағу.............................
6                     ОСӨЖ                     және                      СӨЖ
мазмұны.....................................................................
...
7        Пән        бойынша        оқу         үрдісінің         календарлық
кестесі....................................

































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Педагогика  кафедрасының  оқытушысы,  педагогика және психология магистрі
Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ;  414-аудитория
Ақпараттық  қатынас:  телефон : 44-25-33
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 418 аудитория
Кредит саны: 3

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:

1.2.1 Курстың  мақсаты:
«Ғылыми-педагогикалық  зерттеу  әдістері»  педагогиканың  жалпы  негіздерін,
ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету,  озық  тәжірибелерді
меңгерту.
Курсты оқып-үйренуде студент білу керек:
-педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
-оқу-тәрбие процесінің технологиясын.

1.2.2Курстың міндеті:
    • Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу.
    • Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
    • Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру.


1.2.3  Курс нәтижесі:
 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;

1.2.4  Пәннің   пререквизиті.   «Ғылыми-педагогикалық    зерттеу   әдістері»
курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет:
-социология
-философия
-психология
-мәдениет тану

1.3.5 Постреквизит. Пәні  туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
-жалпы педагогиканы;
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-әлеуметтік педагогиканы;
-дидактиканы;
-мектеп педагогикасы;

2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

   1- Кесте

|№  |Тақырып мазмұны      |Сағат саны                     |Әдебиеттер    |
|                                                  |                        |
|Аудиториялық           |Аудиториядан тыс          |                        |
|1                      |2                         |3                       |
|Болашақ бастауыш сынып |Мақсаты:студенттердің     |Жоғары оқу орнында      |
|мұғалімдерін даярлау   |ғылыми – зерттеу          |төменгі және жоғарғы    |
|жүйесіндегі            |жұмыстарымен таныстыру.   |курстардағы ғылыми      |
|студенттердің          |Өткізілу формасы:Конспект.|студенттік іс-әрекетті  |
|ғылыми – зерттеу       |                          |жоспарлау.              |
|жұмыстары.             |                          |                        |
|Ғылыми – педаго        |Мақсаты: ғылыми –         |Студенттердің ғылыми    |
|гикалық  зерттеудің    |педагогикалық зерттеудің  |зерттеу жұмыстары –     |
|нақты-әдіснамалық      |әдіснамасымен таныстыру.  |курстық және дипломдық  |
|принциптері.           |Өткізілу формасы: реферат |жұмыстардың негізі      |
|Қазіргі заманғы педа   |Мақсаты: Қазіргі таңдағы  |Студенттік ғылыми       |
|гогикалық зерт         |көкейкесті педагогикалық  |үйірмелер.              |
|теулердің мәселелері.  |мәселелерді талдай білу.  |                        |
|                       |Өткізілу формасы: конспект|                        |
|Зерттеу тақырыбын      |Мақсаты: Зерттеу тақырыбын|Ғылыми мәтінмен жұмыс   |
|негіздеу               |негіздеуді үйрену. .      |істеу әдістемесі        |
|                       |Өткізілу формасы:баяндама |                        |
|Библиографиялық ізде   |Мақсаты: библиографиялық  |Ғылыми ұғымдар,ғылымның |
|ніс,түрлі ката         |ізденіс жұмыстарын        |терминологиясы.         |
|логтармен жұмыс        |жүргізуді, каталогтармен  |                        |
|істеу.                 |жұмыс істеуді оқып үйрену |                        |


5 КУРС  САЯСАТЫ

|  Әріп   |Ұпай   |Пайыздық  |Дәстүрлі         |   Бірінші |Студенттердің |
|бойынша  |дың    |баға      |жүйе             |аттестация |жинайтын      |
|баға     |сандық |          |бойынша          |           |ұпайы         |
|жүйесі.  |балама |          |баға.            |           |              |
|         |сы     |          |                 |           |              |
|А        |4,00   |95-100    |Үздік            |22-7       |91-93,5       |
|А-       |3,67   |90-94     |Өте жақсы        |20-21      |86-90         |
|В+       |3,33   |85-89     |Жақсы            |18-19      |81-85         |
|В        |3,00   |80-84     |Жақсы            |16-17      |76-80         |
|В-       |2,67   |75-79     |Жақсы            |14-15      |71-75         |
|С+       |2,33   |70-74     |Қанағаттанарлық  |13         |66-70         |
|С        |2,00   |65-69     |Қанағаттанарлық  |12         |61-65         |
|С-       |1,67   |60-64     |Қанағаттанарлық  |11         |56-60         |
|Д+       |1,33   |55-59     |өту ұпайы        |10         |51-55         |
|Д        |1,00   |50-54     |өту ұпайы        |9          |48-50         |
|Ғ        |0,00   |0-49      |өту ұпайы        |8          |47            |



6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2



7  ӘДЕБИЕТТЕР

   1. Автухов И.Г., Огородников  И.Т.,  Хант  И.Т.  Организация  и  методика
      работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др.  -  М.:АПН  СССР,
      1933. - 175с.
2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации  системообразующих  функций
педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. –  Усть-
Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с.
3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен:
С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет.
4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен
педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет
5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б.  Қоянбаев.  –  Алматы.:  Раун,
1992. – 240 бет.
6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева  Р.М.  Педагогика:  университеттер  студенттеріне
арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. -  Алматы,  2000.  –  384
бет.
7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.:  Рауан,  1980.  –  180
бет.
8.Новые педагогические и информационные технологии  в  системе  образования:
учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с.
9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. –  Алматы.:  Абай  атындағы
Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет.
10.  Якиманская  И.С.  Технологии  личностно  ориентированного  обучения   в
современной школе: монография /И.С.  Якиманская.  –  М.:  Сентябрь,  2000  –
307с.

































Пәндер