Файл қосу
Курстың міндеті. Пәннің пререквизиті
«Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5 В 010200 «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: 1.2.1 Курстың мақсаты: «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» педагогиканың жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту. Курсты оқып-үйренуде студент білу керек: -педагогикалық негізгі ұғымдарды, -педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; -педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; -мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; -теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; -оқу-тәрбие процесінің технологиясын. 1.2.2Курстың міндеті: • Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу. • Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу. • Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру. 1.2.3 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: педагогикалық негізгі ұғымдарды, -педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; -педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; -мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; -теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; 1.2.4 Пәннің пререквизиті. «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: -социология -философия -психология -мәдениет тану 1.3.5 Постреквизит. Пәні туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: -жалпы педагогиканы; -педагогика тарихы; -этнопедагогиканы; -әлеуметтік педагогиканы; -дидактиканы; -мектеп педагогикасы; 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Болашақ бастауыш сынып |Мақсаты:студенттердің |Жоғары оқу орнында | |мұғалімдерін даярлау |ғылыми – зерттеу |төменгі және жоғарғы | |жүйесіндегі |жұмыстарымен таныстыру. |курстардағы ғылыми | |студенттердің |Өткізілу формасы:Конспект.|студенттік іс-әрекетті | |ғылыми – зерттеу | |жоспарлау. | |жұмыстары. | | | |Ғылыми – педаго |Мақсаты: ғылыми – |Студенттердің ғылыми | |гикалық зерттеудің |педагогикалық зерттеудің |зерттеу жұмыстары – | |нақты-әдіснамалық |әдіснамасымен таныстыру. |курстық және дипломдық | |принциптері. |Өткізілу формасы: реферат |жұмыстардың негізі | |Қазіргі заманғы педа |Мақсаты: Қазіргі таңдағы |Студенттік ғылыми | |гогикалық зерт |көкейкесті педагогикалық |үйірмелер. | |теулердің мәселелері. |мәселелерді талдай білу. | | | |Өткізілу формасы: конспект| | |Зерттеу тақырыбын |Мақсаты: Зерттеу тақырыбын|Ғылыми мәтінмен жұмыс | |негіздеу |негіздеуді үйрену. . |істеу әдістемесі | | |Өткізілу формасы:баяндама | | |Библиографиялық ізде |Мақсаты: библиографиялық |Ғылыми ұғымдар,ғылымның | |ніс,түрлі ката |ізденіс жұмыстарын |терминологиясы. | |логтармен жұмыс |жүргізуді, каталогтармен | | |істеу. |жұмыс істеуді оқып үйрену | | 5 КУРС САЯСАТЫ | Әріп |Ұпай |Пайыздық |Дәстүрлі | Бірінші |Студенттердің | |бойынша |дың |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |сандық | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. |балама | |баға. | | | | |сы | | | | | |А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 | |Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 | |Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР, 1933. - 175с. 2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации системообразующих функций педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. – Усть- Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с. 3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет. 4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет 5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев. – Алматы.: Раун, 1992. – 240 бет. 6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М. Педагогика: университеттер студенттеріне арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. - Алматы, 2000. – 384 бет. 7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан, 1980. – 180 бет. 8.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с. 9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.: Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет. 10. Якиманская И.С. Технологии личностно ориентированного обучения в современной школе: монография /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000 – 307с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz