Файл қосу
Курстың міндеті. Пәннің пререквизиті
«Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері» пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5 В 010200 «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандықтарына
арналған
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы: 28.08.2013
оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна
2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./
2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж.
Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./
3. БЕКІТІЛДІ:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-
әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Мазмұны
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы
ережелер....................................................................
...................
2 Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
3 Курс саясаты мен
форматы.....................................................................
..
4 Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне
шағу.............................
6 ОСӨЖ және СӨЖ
мазмұны.....................................................................
...
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық
кестесі....................................
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі
Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория
Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33
Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 418 аудитория
Кредит саны: 3
1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:
1.2.1 Курстың мақсаты:
«Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» педагогиканың жалпы негіздерін,
ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін оқып-үйрету, озық тәжірибелерді
меңгерту.
Курсты оқып-үйренуде студент білу керек:
-педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
-оқу-тәрбие процесінің технологиясын.
1.2.2Курстың міндеті:
• Тұлғаны қоғамдық талаптарға сәйкес тәрбиелеу.
• Жан-жақты, әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
• Жалпы адамзаттық құндылықтар қалыптастырудың маңыздылығын ескеру.
1.2.3 Курс нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
педагогикалық негізгі ұғымдарды,
-педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін;
-педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын;
-мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін;
-теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды;
1.2.4 Пәннің пререквизиті. «Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері»
курысын меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет:
-социология
-философия
-психология
-мәдениет тану
1.3.5 Постреквизит. Пәні туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:
-жалпы педагогиканы;
-педагогика тарихы;
-этнопедагогиканы;
-әлеуметтік педагогиканы;
-дидактиканы;
-мектеп педагогикасы;
2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
1- Кесте
|№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер |
| | |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|Болашақ бастауыш сынып |Мақсаты:студенттердің |Жоғары оқу орнында |
|мұғалімдерін даярлау |ғылыми – зерттеу |төменгі және жоғарғы |
|жүйесіндегі |жұмыстарымен таныстыру. |курстардағы ғылыми |
|студенттердің |Өткізілу формасы:Конспект.|студенттік іс-әрекетті |
|ғылыми – зерттеу | |жоспарлау. |
|жұмыстары. | | |
|Ғылыми – педаго |Мақсаты: ғылыми – |Студенттердің ғылыми |
|гикалық зерттеудің |педагогикалық зерттеудің |зерттеу жұмыстары – |
|нақты-әдіснамалық |әдіснамасымен таныстыру. |курстық және дипломдық |
|принциптері. |Өткізілу формасы: реферат |жұмыстардың негізі |
|Қазіргі заманғы педа |Мақсаты: Қазіргі таңдағы |Студенттік ғылыми |
|гогикалық зерт |көкейкесті педагогикалық |үйірмелер. |
|теулердің мәселелері. |мәселелерді талдай білу. | |
| |Өткізілу формасы: конспект| |
|Зерттеу тақырыбын |Мақсаты: Зерттеу тақырыбын|Ғылыми мәтінмен жұмыс |
|негіздеу |негіздеуді үйрену. . |істеу әдістемесі |
| |Өткізілу формасы:баяндама | |
|Библиографиялық ізде |Мақсаты: библиографиялық |Ғылыми ұғымдар,ғылымның |
|ніс,түрлі ката |ізденіс жұмыстарын |терминологиясы. |
|логтармен жұмыс |жүргізуді, каталогтармен | |
|істеу. |жұмыс істеуді оқып үйрену | |
5 КУРС САЯСАТЫ
| Әріп |Ұпай |Пайыздық |Дәстүрлі | Бірінші |Студенттердің |
|бойынша |дың |баға |жүйе |аттестация |жинайтын |
|баға |сандық | |бойынша | |ұпайы |
|жүйесі. |балама | |баға. | | |
| |сы | | | | |
|А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 |
|А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 |
|В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 |
|В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 |
|С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 |
|С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 |
|Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 |
|Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 |
|Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 |
6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» пәні бойынша ұпай бөлінісі
Кесте 2
7 ӘДЕБИЕТТЕР
1. Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика
работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР,
1933. - 175с.
2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации системообразующих функций
педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. – Усть-
Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с.
3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен:
С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет.
4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен
педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет
5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев. – Алматы.: Раун,
1992. – 240 бет.
6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М. Педагогика: университеттер студенттеріне
арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. - Алматы, 2000. – 384
бет.
7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан, 1980. – 180
бет.
8.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования:
учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с.
9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.: Абай атындағы
Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет.
10. Якиманская И.С. Технологии личностно ориентированного обучения в
современной школе: монография /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000 –
307с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz