Файл қосу

Қазақ тілін оқытудың принциптері оқытудың мен міндеттері




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |ПОӘК             |                               |
|                             |                 |ПОӘК  042-16.1.32/03-2013      |
|ПОӘК  Қазақ тілі оқыту       |______2013 жылғы |                               |
|әдістемесінің мәселелері»    |№ басылым        |                               |
|пәніне арналған              |                 |                               |
|оқу-әдістемелік материалдар  |                 |                               |






          5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына  арналған
                 «Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ




                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


























                                    СЕМЕЙ
                                    2013



КІРІСПЕ

Құрастырушы: Жақсыбаева Фарида Задақызы қазақ тілінің теориясы мен
әдістемесі кафедрасының доценті, филология ғылымдарының кандидаты


Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында бекітілген.
/«___»__________ж. № __ хаттама/


Кафедра меңгерушісі: __________ Жұмағұлова Ә.М.

Филология  факультетінің оқу -әдістемесі кеңесінде талқыланған.
 «___»________ж.  № __ хаттама


Филология  факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
«___»________ж.  № __ хаттама

Филология  факультеті
ОӘК төрайымы, _________________Муканова К.К.


























                                   Мазмұны


1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны
5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер


































      1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ


      «Қазақ тілі оқыту әдістемесінің  мәселелері»  пәнінің  оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін  оқытушыға  арналған  пәннің  жұмыс  бағдарламасы
5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Қазақ тілі оқыту  әдістемесінің  мәселелері»   пәнінің  оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін  ұйымдастырудың
тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының  3.08.275-2006  бекітілген
ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ  042-РГКП-ГУ-8-2007  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
-  ДП  042-08.10.12-2007  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
      «Қазақ тілі оқыту әдістемесінің мәселелері»   пәні бойынша  студенттер
сабақты ұйымдастыру жолдарын  меңгеріп,  мазмұныны  айқындап,  сабақ  өткізу
әдістемелерін  меңгереді.  «Қазақ  тілін  оқыту   әдістемесі»   жоғары   оқу
орындарына қойылатын талаптар тұрғысынан ғылыми негізде  және  жылдар  бойғы
жинақталған  бай  іс-тәжірибелік  нәтижелер   мен   әдістемелік   тұжырымдар
ескеріле отырып оқытылады.  Сонымен қатар,  қазақ  тілінің  оқытылу  жүйесі,
ерекшелік сипаттары көрсетіледі. Қазақ  тілі  әдістемесінің  курсы  қвазіргі
әдістеме, лингвистика,  халықтық  педагогика  және  психология  ғылымдарының
жетістіктеріне негізделеді.
      3.2 Осы курстың  мақсаты:
      Қазақ тілін оқыту әдістемесібакалаврда тілдік  категорияларды,  қандай
әдіс-тәсілдер арқылы үйретуге болады деген мәселелерді қарастырады.  Әдіскер
оқытушылар оларға педагогикалық қыр-сырымен жете таныстырып  қана  қоймайды,
қазақ тілін тиімді оқыта отырып, өзінің мамандығын құрметтеуге тәрбиелейді.
      3.3 Курстың негізгі міндеттері:
      Студенттерді  ұстаздық  мамандыққа  бейімдетудегі  қазақ  тілін  оқыту
әдістемесінің міндеті – сыныптық сабақтарды жүргізудің түрлері:
      - аудиториялық сабақтарды жүргізудің түрлері;
      - лекциялық сабақтар;
      - семинар сабақтары;
      - лабораториялық сабақтар;
      - педагогикалық практика өткізуге әзірлік.
      3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
Қазақ тілі әдістемесінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады;
Күнтізбелік жоспар жасай білуге төселеді;
Сабақтық жоспар жасау тәжірибесін меңгереді;
Жазу жұмыстарын ұйымдастырып жүргізуді игереді.
Теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді;
Зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады;
Кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.
      3.5 Курстың пререквизиттері:

      Қазіргі қазақ тілі


                3.6 Курстың постреквизиті:
      - Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі
      - Қазақ әдебиетінің сынының тарихы
      Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                                |Сем-ест|Кредит             |
|                                                    |р      |                   |
|1                                                   |2      |3                  |
|Дәріс сабақтары                                                                |
|1. Қазақ тілі әдістемесі туралы кіріспе.            |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Қазіргі әдістеме ғылымның өзекті мәселелері.        |       |                   |
|Қазақ тілі – оқу пәні. Қазақ тілін оқытудың         |       |                   |
|принциптері мен міндеттері. Қазақ тілін оқыту       |       |                   |
|әдістері, ойлау тәсілдері.Оқыту әдістерінің әртүрлі |       |                   |
|топтастырылуы. Оқытудың проблемалық түрі.           |       |                   |
|2. Көрнекті ғалым- әдіскерлердің мұрасы.            |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Көрнекті ғалым-әдіскерлердің  ғылыми зерттеу        |       |                   |
|әдістемелері.  Қазақ тілін оқыту әдістемесінің      |       |                   |
|ғылыми- зерттеу әдістері: әдістемелік әдебиеттерді  |       |                   |
|талдау және зерттеу әдісі, әңгімелесу әдісі, анкета |       |                   |
|бойынша сұрап білу әдісі, эксперимент әдісі, тестпен|       |                   |
|жұмыс істеу әдісі. Ғылыми- зерттеу әдістеріне       |       |                   |
|жеке-жеке тоқталып, оларға сипаттама беру.          |       |                   |
|3. Фонетиканы оқыту әдістемесі. Мектепте фонетиканы |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|оқытудың маңызы, міндеттері мен негізгі принциптері.|       |                   |
|Фонетикалық жаттығу, оның негізгі түрлері.          |       |                   |
|Фонетикалық талдау, оны өткізу әдісі. Фонетика      |       |                   |
|сабақтарында көрнекті құралдарды және техникалық    |       |                   |
|құралдарды пайдалану. Фонетикалық оқытумен          |       |                   |
|байланысты орфоэпиялық дағдыларды қалыптастыру.     |       |                   |
|4. Лексиканы оқыту әдісі.                           |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Лексиканы оқытудың маңызы, міндеттері, орны,        |       |                   |
|принциптері. Лексиканың мазмұны. Лексикалық негізгі |       |                   |
|ұғымдарды  меңгеруде оқушыларға кездесетін          |       |                   |
|қиыншылықтар. Лексиканы оқытудың әдістері мен       |       |                   |
|тәсілдері. Лексикаға арналған жаттығу түрлері.      |       |                   |
|Лексиканы оқытуда көрнекілік құралдар мен техникалық|       |                   |
|құралдарды пайдалану.                               |       |                   |
|5. Морфологияны оқыту әдісі.                        |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Морфологияны оқытудың маңызы, міндеттері, орны,     |       |                   |
|принциптері, Морфологияны оқыту кезінде оқушылардың |       |                   |
|іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру жағдайлары,   |       |                   |
|кезеңдері, әдістері мен тәсілдері. Морфологияны     |       |                   |
|арналған жаттығу түрлері. Морфологияны оқытуда      |       |                   |
|көрнекілік құралдармен техникалық құралдарды        |       |                   |
|пайдалану                                           |       |                   |
|6. Синтаксисті оқыту әдістемесі.                    |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Мектепте синтаксисті оқытудың маңызы, міндеттері,   |       |                   |
|мазмұны мен принциптері. Синтаксистік ұғымдарды     |       |                   |
|қалыптастыру ерекшеліктері және оны оқыту әдісі. Сөз|       |                   |
|тіркесін оқыту әдісі. Сөздердің байланысу тәсілдері |       |                   |
|мен түрлерін оқушыға меңгерту жолдары. Синтаксистік |       |                   |
|жаттығулар мен талдау. Синтаксис сабақтарында       |       |                   |
|қолданылатын көрнекі құралдар мен техникалық        |       |                   |
|құралдар.                                           |       |                   |
|7. Сөз тіркесін оқыту әдістемесі.                   |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Сөз тіркесі коммуникативтік бірлік – сөйлем құрау   |       |                   |
|материалы. Сөз тіркесінің жасалуындағы синтаксистік |       |                   |
|байланыстар мен синтаксистік қатынастарды танудың   |       |                   |
|алатын орны. Сөз тіркесін модельдеудің алғашқы      |       |                   |
|үлгілерін үйрету жолдары. Сөз тіркесінің байланысу  |       |                   |
|тәсілдері, байланысу түрлері. Сөз тіркесінің құрамы |       |                   |
|мен сөз тіркесінің түрлері. Сөз тіркесінің мағыналық|       |                   |
|түрлері.                                            |       |                   |
|8. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі.                   |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Жай сөйлем жасалуындағы синтаксистік байланыстар.   |       |                   |
|Жай сөйлемнің құрылымдық- мағыналық жүйесі және оны |       |                   |
|меңгерту әдістемесі. Жалаң және жайылма сөйлемді    |       |                   |
|проблемалық әдіспен меңгерту  әдістемесі. Жақты және|       |                   |
|жақсыз сөйлемдерді оқыту және олардың стильдік      |       |                   |
|қызметіне назар аудару. Толымды және толымсыз жай   |       |                   |
|сөйлемдерді оқыту және оларды қатысым синтаксисі    |       |                   |
|тұрғысынан меңгерту әдістемесі. Атаулы сөйлемді     |       |                   |
|оқыту және логикалық байланыстыру жолдары. Жай      |       |                   |
|сөйлемді талдау әдістемесі.                         |       |                   |
|9. Орфографияны оқыту әдістемесі.                   |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Орфографияны оқытудың ғылыми-практикалық маңызы,    |       |                   |
|міндеттері мен принциптері. Орфографиялық іскерлік  |       |                   |
|пен дағдыларды қалыптастырудың психологиялық        |       |                   |
|негіздері. Орфографиялық ережелерді оқыту әдісі     |       |                   |
|(орфография бойынша жаттығу жұмысы мен талдау.      |       |                   |
|Орфографиялық қателермен жұмыс. Орфографияны оқытуда|       |                   |
|көрнекі құралдар мен техникалық құралдарды          |       |                   |
|пайдалану)                                          |       |                   |
|10. Тіл ұстарту әдісі.                              |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Тіл ұстарту жұмысының маңызы мен міндеті, салалары. |       |                   |
|Оқушының сөздік қорын байыту, сөздік жұмысының      |       |                   |
|маңызы мен міндеттері, принциптері. Тіл ұстарту     |       |                   |
|оқушылардың ойын, байқағыштығын, эмоциалық әдептігін|       |                   |
|дамытумен байланысты, әдебиет сабағымен             |       |                   |
|байланыстылығы жайлы.                               |       |                   |
|11. Мазмұндама және шығарма жұмыстары.              |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Мазмұндама және оның түрлері. Мәтінге тілдік талдау |       |                   |
|жасау, оның маңызы.                                 |       |                   |
|Шығарма, оның түрлері, шығарма жазуға қажетті тілдік|       |                   |
|материалды дайындау жұмысы.                         |       |                   |
|Шығарма мен мазмұндаманы тексеру. Олардың мазмұны   |       |                   |
|мен тілдік жақтарына баға беру.                     |       |                   |
|Тілдік қателер мен кемшіліктер.                     |       |                   |
|12. Тіл мәдениеті мен стилистика.                   |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Тіл мәдениеті бойынша жүргізілетін жұмыстың маңызы, |       |                   |
|міндеттері, мазмұны. Оқушылардың сөзіндегі тілдік   |       |                   |
|қателер мен кемшіліктер, есепке алу, жіктеу.        |       |                   |
|Стилистикаға байланысты жаттығу түрлері,            |       |                   |
|Оларды жіктеу. Стилистика сабақтарының оқушыларға   |       |                   |
|тигізетін әсері. Стильдік қате болдырмау және түзету|       |                   |
|әдісі.                                              |       |                   |
|13. Сынақ жұмыстары оның түрлері. Сынақ жұмыстары,  |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|олардың түрлері, оларды өткізудің әдісі. Сынақ      |       |                   |
|жұмысының мәтіні мен көлеміне қойылатын талаптар.   |       |                   |
|Оқушылардың тілін дамытуға арналған сынақ жұмыстары.|       |                   |
|Оқушылар жіберген қателерге талдау жасау. Сынақ     |       |                   |
|жұмысына қойылатын баға нормалары.                  |       |                   |
|14. Қазақ тілін оқыту құралдары.                    |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Оқулық оқытудың – басты құралы екендігі.            |       |                   |
|Дидактикалық құралдар. Оқулықтарға сипаттама беру.  |       |                   |
|Бағдарлама мен оқулықтың  байланысы. Көрнекі        |       |                   |
|құралдар түрлері.                                   |       |                   |
|15. Қазақ тілі кабинеті.                            |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Қазақ тілінен оқу жұмысын ұйымдастыру. Сабақ оқу    |       |                   |
|жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі, мұғалімнің     |       |                   |
|сабаққа дайындалуы. Сыныптан тыс жұмыстар. Қазақ    |       |                   |
|тілі пәні бойынша жұмыстарды жоспарлау.             |       |                   |
|Практикалық сабақтар                                                           |
|1. Қазақ тілі әдістемесі туралы кіріспе.            |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Қазіргі әдістеме ғылымның өзекті мәселелері.        |       |                   |
|Қазақ тілі – оқу пәні.Қазақ тілін оқытудың          |       |                   |
|принциптері мен міндеттері.Қазақ тілін оқыту        |       |                   |
|әдістері,ойлау тәсілдері.Оқыту әдістерінің әр       |       |                   |
|Түрлі топтастырылуы.Оқытудың проблемалық түрі.      |       |                   |
|2. Көрнекілік ғалым- әдіскерлердің мұрасы.          |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Көрнекті ғалым-әдіскерлердің де ғылыми зерттеу      |       |                   |
|әдістемесі бар. Қазқ тілін оқыту әдістемесінің      |       |                   |
|ғылыми- зерттеу әдістері: әдістемелік әдебиеттерді  |       |                   |
|талдау және зерттеу әдісі, әңгімелесу әдісі, анкета |       |                   |
|бойынша сұрап білу әлісі, эксперимент әдісі тестпен |       |                   |
|жұмыс істеу әдісі.Ғылыми- зерттеу әдістеріне        |       |                   |
|жеке-жеке тоқталып, оларға сипаттама беру.          |       |                   |
|3. Фонетикалық оқыту әдістемесі. Мектепте фонетиканы|1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|оқытудың маңызы, міндеттері мен негізгі принциптері.|       |                   |
|Фонетикалық жаттығу, оның негізгі түрлері.          |       |                   |
|Фонетикалық талдау, оны өткізу әдісі.               |       |                   |
|Фонетика сабақтарында көрнекті құралдарды және      |       |                   |
|техникалық құрлдарды пайдалану. Фонетикалық оқытумен|       |                   |
|байланысты орфоэпиялық дағдыларды қалыптастыру.     |       |                   |
|4. Лексиканы оқыту әдісі.                           |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Лексиканы оқытудың маңызы, міндеттері, орны,        |       |                   |
|принциптері. Лексиканың мазмұны. Лексикалық негізгі |       |                   |
|ұғымдарды  меңгеруде оқушыларға кездесетін          |       |                   |
|қиыншылықтар. Лексиканы оқытудың әдістері мен       |       |                   |
|тәсілдері. Лексикаға арналған жаттығулар түрлері.   |       |                   |
|Лексиканы оқытуда көрнекілік құралдармен техникалық |       |                   |
|құралдарды пайдалану.                               |       |                   |
|5. Морфологияны оқыту әдісі.                        |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Морфологияны оқытудың маңызы, міндеттері,орны,      |       |                   |
|принциптері, Морфологияны оқыту кезінде оқушылардың |       |                   |
|іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру жағдайлары,   |       |                   |
|кезеңдері, әдістері мен тәсілдері. Морфологияны     |       |                   |
|арналған жаттығулар түрлері.Морфологияны оқытуда    |       |                   |
|көрнекілік құралдармен техникалық құралдарды        |       |                   |
|пайдалану                                           |       |                   |
|6. Синтаксисті оқыту әдістемесі.                    |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Мектепте- синтаксисті оқытудың маңызы,міндеттері,   |       |                   |
|мазмұны мен принциптері. Синтаксистік ұғымдарды     |       |                   |
|қалыптастыру ерекшеліктері және оны оқыту әдісі. Сөз|       |                   |
|тіркесінің әдісі. Сөздердің байланысу тәсілдері мен |       |                   |
|түрлерін оқушыға меңгерту жолдары –Синтаксистік     |       |                   |
|жаттығулар мен талдау. Синтаксис сабақтарында       |       |                   |
|қолданылатын көрнекі құралдармен техникалық         |       |                   |
|құралдар.                                           |       |                   |
|7. Аралық бақылау.                                  |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|8. Жай сөйлемді оқыту әдістемесі.                   |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Жай сөйлем жасалуындағы синтаксистік байланыстар.   |       |                   |
|Жай сөйлемнің құрылымдық- мағыналық жүйесі және оны |       |                   |
|меңгерту әдістемесі. Жалаң және жайылма сөйлемді    |       |                   |
|проблемалық әдіспен меңгерту  әдістемесі. Жақты және|       |                   |
|жақсыз сөйлемдерді оқыту және олардың стильдік      |       |                   |
|қызметіне назар аудару.Толымды және толымсыз жай    |       |                   |
|сөйлемдерді оқыту және оларды қатысым синтаксисі    |       |                   |
|Тұрғысынан меңгерту әдістемесі. Атаулы сөйлемді     |       |                   |
|оқыту және логикалық байланыстыру жолдары. Жай      |       |                   |
|сөйлемді талдау әдістемесі.                         |       |                   |
|9. Орфографияны оқыту әдістемесі.                   |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|Орфографияны оқытудың ғылыми- практикалық маңызы,   |       |                   |
|міндеттері мен принциптері. Орфографиялық іскерлік  |       |                   |
|пен дағдыларды қалыптастырудың                      |       |                   |
|психологиялықнегіздері. Орфографиялық ережелерді    |       |                   |
|оқыту әдісі (орфография бойынша жаттығу жұмысы мен  |       |                   |
|талдау. Орфографиялық қателермен жұмыс. Орфографияны|       |                   |
|оқыту көрнекі құралдар мен техникалық құралдарды    |       |                   |
|пайдалану)                                          |       |                   |
|10. Тіл ұстарту әдісі.                              |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Тіл ұстарту жұмысының маңызы мен міндеті,           |       |                   |
|салалары.Оқушының сөздік қорын байыту, сөздік       |       |                   |
|жұмысының маңызы мен міндеттері,принциптері. Тіл    |       |                   |
|ұстарту оқушылардың ойын, байқағыштығын, эмоциялық  |       |                   |
|әдептігін дамытумен байланысты, әдебиет сабағымен   |       |                   |
|байланыстылығы жайлы.                               |       |                   |
|11. Мазмұндама және шығарма жұмыстары.              |1      |1, 5, 10, 11, 13   |
|Мазмұндама және оның түрлері. Мәтінге тілдік талдау |       |                   |
|жасау, оның маңызы.                                 |       |                   |
|Шығарма, оның түрлері, шығарма жазуға қажетті тілдік|       |                   |
|материалды дайындау жұмысы.                         |       |                   |
|Шығарма мен мазмұндаманы тексеру. Олардың мазмұны   |       |                   |
|мен тілдік жақтарына баға беру.                     |       |                   |
|Тілдік қателер мен кемшіліктер.                     |       |                   |
|12. Тіл мәдениеті мен стилистика.                   |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Тіл мәдениеті бойынша жүргізілетін жұмыстың маңызы, |       |                   |
|міндеттері, мазмұны. Оқушылардың сөзіндегі тілдік   |       |                   |
|қателер мен кемшіліктер, есепке алу, жіктеу.        |       |                   |
|Стилистикаға байланысты жаттығу түрлері,            |       |                   |
|Оларды жіктеу. Стилистика сабақтарының оқушыларға   |       |                   |
|тигізетін әсері. Стильдік қате болдырмау және түзету|       |                   |
|әдісі.                                              |       |                   |
|13. Сынақ жұмыстары оның түрлері. Сынақ жұмыстары,  |1      |1, 5, 8, 9, 12     |
|олардың түрлері, оларды өткізудің әдісі. Сынақ      |       |                   |
|жұмысының мәтіні мен көлеміне қойылатын талаптар.   |       |                   |
|Оқушылардың тілін дамытуға арналған сынақ жұмыстары.|       |                   |
|Оқушылар жіберген қателерге талдау жасау. Сынақ     |       |                   |
|жұмысына қойылатын баға нормалары.                  |       |                   |
|14. Қазақ тілін оқыту құралдары.                    |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |
|Оқулық оның ісіндегі басты құрал                    |       |                   |
|екендігі.Дидактикалық құралдар. Оқулықтарға         |       |                   |
|сипаттама беру. Бағдарлама мен оқулықтың  байланысы.|       |                   |
|Көрнекі құралдар түрлері.                           |       |                   |
|15. Аралық бақылау.                                 |1      |1, 2, 3, 4, 5, 11  |



      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ


      5.1 Жазу модулін даярлау технологиясы.
      5.2 Жазу модулінде оқушы қызметін бағалау.
      5.3 Оқушылардың білім, білік, дағдыларын бақылау және тексеру.
      5.4 Тестілер және оны құруға ұсыныстар
      5.5 Ауызша бақылау түрлері
      5.6 Жалпы білім беретін мектептің мақсаты, міндеттері мен қызметі
      5.7 Бағдарлы оқытуды ұйымдастырудың ғылыми негіздері
      5.8 Бағдарлы оқытуды ұйымдастыру үлгілері
      5.9 Модульдік оқытудың құрылымы
      5.10 Оқу модулінің кіріспе бөлімі
      5.11 Ш.Сарыбаев - әдіскер, ғалым ұстаз
      5.12 С.Жиенбаевтың қазақ тілін оқыту әдістемесіне қосқан үлесі
      5.13 Оқу модулінің қорытынды (бақылау) бөлімі
      5.14 Оқу модульдерін әзірлеуге ұсыныстар.
      5.15 Сабақ конспектісін жасау, оған қойылатын шарттар
      5.16 Қазақ  тілі  сабағында  тілдік  құбылыстарды  өздігінен  талдауға
үйрету
      5.17 Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар
      5.18 Пікірталастық жөне рөлдік оқыта үйрету ойындары
      5.19 Жеке-топтық жұмыс формасы
      5.20 Өзара оқыту сабағы
      5.21 Оқыта үйрету ойындары


      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

      Кесте 3 - Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Дәріс сабағының      |Семинар сабағының |Көрнекі     |Өз бетімен|Бақылау   |
|тақырыбы             |тақырыбы          |құралдар,   |дайындалу |түрі      |
|                     |                  |плакаттар,  |сұрақтары |          |
|                     |                  |лаборатория-|          |          |
|                     |                  |лық стендтер|          |          |
|1                    |2                 |4           |5         |6         |
|1. Қазақ тілі        |1. Қазақ тілі     |Дәріс       |Сөздіктерм|Жазбаша,  |
|әдістемесі туралы    |әдістемесі туралы |тезисі,     |ен жұмыс  |ауызша    |
|кіріспе.             |кіріспе.          |сызба нұсқа |          |          |
|Қазіргі әдістеме     |Қазіргі әдістеме  |            |          |          |
|ғылымының өзекті     |ғылымның өзекті   |            |          |          |
|мәселелері.          |мәселелері.       |            |          |          |
|Қазақ тілі – оқу     |Қазақ тілі – оқу  |            |          |          |
|пәні. Қазақ тілін    |пәні. Қазақ тілін |            |          |          |
|оқытудың принциптері |оқытудың          |            |          |          |
|мен міндеттері. Қазақ|принциптері мен   |            |          |          |
|тілін оқыту әдістері,|міндеттері. Қазақ |            |          |          |
|ойлау тәсілдері.     |тілін оқыту       |            |          |          |
|Оқыту әдістерінің әр |әдістері, ойлау   |            |          |          |
|түрлі                |тәсілдері. Оқыту  |            |          |          |
|топтастырылуы.Оқытуды|әдістерінің әр    |            |          |          |
|ң проблемалық түрі.  |түрлі             |            |          |          |
|                     |топтастырылуы.    |            |          |          |
|                     |Оқытудың          |            |          |          |
|                     |проблемалық түрі. |            |          |          |
|2. Көрнекті ғалым-   |2. Көрнекті ғалым-|Дәріс       |Тілдік    |Жазбаша,  |
|әдіскерлердің мұрасы.|әдіскерлердің     |тезисі,     |таңбаларға|ауызша    |
|Көрнекті             |мұрасы.           |кестені     |сипаттама |          |
|ғалым-әдіскерлердің  |Көрнекті          |слайд арқылы|беру      |          |
|ғылыми зерттеу       |ғалым-әдіскерлерді|көрсету     |          |          |
|әдістемесі. Қазақ    |ң ғылыми зерттеу  |            |          |          |
|тілін оқыту          |әдістемесі бар.   |            |          |          |
|әдістемесінің        |Қазқ тілін оқыту  |            |          |          |
|ғылыми- зерттеу      |әдістемесінің     |            |          |          |
|әдістері: әдістемелік|ғылыми- зерттеу   |            |          |          |
|әдебиеттерді талдау  |әдістері:         |            |          |          |
|және зерттеу әдісі,  |әдістемелік       |            |          |          |
|әңгімелесу әдісі,    |әдебиеттерді      |            |          |          |
|анкета               |талдау және       |            |          |          |
|бойынша сұрап білу   |зерттеу әдісі,    |            |          |          |
|әлісі, эксперимент   |әңгімелесу әдісі, |            |          |          |
|әдісі тестпен жұмыс  |анкета            |            |          |          |
|істеу әдісі. Ғылыми- |бойынша сұрап білу|            |          |          |
|зерттеу әдістеріне   |әлісі, эксперимент|            |          |          |
|жеке-жеке тоқталып,  |әдісі тестпен     |            |          |          |
|оларға сипаттама     |жұмыс істеу әдісі.|            |          |          |
|беру.                |Ғылыми- зерттеу   |            |          |          |
|                     |әдістеріне        |            |          |          |
|                     |жеке-жеке         |            |          |          |
|                     |тоқталып, оларға  |            |          |          |
|                     |сипаттама беру.   |            |          |          |
|3. Фонетиканы оқыту  |3. Фонетиканы     |Дәріс       |Диалектоло|Жазбаша,  |
|әдістемесі. Мектепте |оқыту әдістемесі. |тезисі,     |гия-лық   |ауызша    |
|фонетиканы оқытудың  |Мектепте          |сызба нұсқа,|сөздікпен |          |
|маңызы, міндеттері   |фонетиканы        |интернет    |жұмыс     |          |
|мен негізгі          |оқытудың маңызы,  |пайдалану   |          |          |
|принциптері.         |міндеттері мен    |            |          |          |
|Фонетикалық жаттығу, |негізгі           |            |          |          |
|оның негізгі түрлері.|принциптері.      |            |          |          |
|Фонетикалық талдау,  |Фонетикалық       |            |          |          |
|оны өткізу әдісі.    |жаттығу, оның     |            |          |          |
|Фонетика сабақтарында|негізгі түрлері.  |            |          |          |
|көрнекті құралдарды  |Фонетикалық       |            |          |          |
|және техникалық      |талдау, оны өткізу|            |          |          |
|құралдарды пайдалану.|әдісі.            |            |          |          |
|Фонетикалық оқытумен |Фонетика          |            |          |          |
|байланысты           |сабақтарында      |            |          |          |
|орфоэпиялық          |көрнекті          |            |          |          |
|дағдыларды           |құралдарды және   |            |          |          |
|қалыптастыру.        |техникалық        |            |          |          |
|                     |құрлдарды         |            |          |          |
|                     |пайдалану.        |            |          |          |
|                     |Фонетиканы        |            |          |          |
|                     |оқытумен          |            |          |          |
|                     |байланысты        |            |          |          |
|                     |орфоэпиялық       |            |          |          |
|                     |дағдыларды        |            |          |          |
|                     |қалыптастыру.     |            |          |          |
|4. Лексиканы оқыту   |4. Лексиканы оқыту|Дәріс       |Фразеологи|Жазбаша,  |
|әдісі.               |әдісі.            |тезисі,     |ялық      |ауызша    |
|Лексиканы оқытудың   |Лексиканы оқытудың|сызба нұсқа,|сөздікпен |          |
|маңызы, міндеттері,  |маңызы,           |кесте       |жұмыс     |          |
|орны, принциптері.   |міндеттері, орны, |            |          |          |
|Лексиканың мазмұны.  |принциптері.      |            |          |          |
|Лексикалық негізгі   |Лексиканың        |            |          |          |
|ұғымдарды  меңгеруде |мазмұны.          |            |          |          |
|оқушыларға кездесетін|Лексикалық негізгі|            |          |          |
|қиыншылықтар.        |ұғымдарды         |            |          |          |
|Лексиканы оқытудың   |меңгеруде         |            |          |          |
|әдістері мен         |оқушыларға        |            |          |          |
|тәсілдері. Лексикаға |кездесетін        |            |          |          |
|арналған жаттығулар  |қиыншылықтар.     |            |          |          |
|түрлері. Лексиканы   |Лексиканы оқытудың|            |          |          |
|оқытуда көрнекілік   |әдістері мен      |            |          |          |
|құралдармен          |тәсілдері.        |            |          |          |
|техникалық құралдарды|Лексикаға арналған|            |          |          |
|пайдалану.           |жаттығулар        |            |          |          |
|                     |түрлері. Лексиканы|            |          |          |
|                     |оқытуда көрнекілік|            |          |          |
|                     |құралдармен       |            |          |          |
|                     |техникалық        |            |          |          |
|                     |құралдарды        |            |          |          |
|                     |пайдалану.        |            |          |          |
|5.Морфологияны оқыту |5.Морфологияны    |Дәріс       |Тілдік    |Жазбаша,  |
|әдісі.               |оқыту әдісі.      |тезисі,     |белгілерді|ауызша    |
|Морфологияны оқытудың|Морфологияны      |кесте       |ажырату.  |          |
|маңызы,              |оқытудың маңызы,  |            |          |          |
|міндеттері,орны,     |міндеттері,орны,  |            |          |          |
|принциптері,         |принциптері,      |            |          |          |
|Морфологияны оқыту   |Морфологияны оқыту|            |          |          |
|кезінде оқушылардың  |кезінде           |            |          |          |
|іскерлігі мен        |оқушылардың       |            |          |          |
|дағдыларын           |іскерлігі мен     |            |          |          |
|қалыптастыру         |дағдыларын        |            |          |          |
|жағдайлары,          |қалыптастыру      |            |          |          |
|кезеңдері, әдістері  |жағдайлары,       |            |          |          |
|мен тәсілдері.       |кезеңдері,        |            |          |          |
|Морфологияны арналған|әдістері мен      |            |          |          |
|жаттығулар           |тәсілдері.        |            |          |          |
|түрлері.Морфологияны |Морфологияны      |            |          |          |
|оқытуда көрнекілік   |арналған          |            |          |          |
|құралдармен          |жаттығулар        |            |          |          |
|техникалық құралдарды|түрлері.Морфология|            |          |          |
|пайдалану            |ны оқытуда        |            |          |          |
|                     |көрнекілік        |            |          |          |
|                     |құралдармен       |            |          |          |
|                     |техникалық        |            |          |          |
|                     |құралдарды        |            |          |          |
|                     |пайдалану         |            |          |          |
|6. Синтаксисті оқыту |6. Синтаксисті    |Дәріс       |Үлестірмел|Жазбаша,  |
|әдістемесі.          |оқыту әдістемесі. |тезисі,     |і         |ауызша    |
|Мектепте- синтаксисті|Мектепте-         |сызба нұсқа,|карточкаме|          |
|оқытудың             |синтаксисті       |үлестірмелі |н жұмыс   |          |
|маңызы,міндеттері,   |оқытудың          |карточка    |          |          |
|мазмұны мен          |маңызы,міндеттері,|            |          |          |
|принциптері.         |мазмұны мен       |            |          |          |
|Синтаксистік         |принциптері.      |            |          |          |
|ұғымдарды            |Синтаксистік      |            |          |          |
|қалыптастыру         |ұғымдарды         |            |          |          |
|ерекшеліктері және   |қалыптастыру      |            |          |          |
|оны оқыту әдісі. Сөз |ерекшеліктері және|            |          |          |
|тіркесінің әдісі.    |оны оқыту әдісі.  |            |          |          |
|Сөздердің байланысу  |Сөз тіркесінің    |            |          |          |
|тәсілдері мен        |әдісі. Сөздердің  |            |          |          |
|түрлерін оқушыға     |байланысу         |            |          |          |
|меңгерту жолдары     |тәсілдері мен     |            |          |          |
|–Синтаксистік        |түрлерін оқушыға  |            |          |          |
|жаттығулар мен       |меңгерту жолдары  |            |          |          |
|талдау. Синтаксис    |–Синтаксистік     |            |          |          |
|сабақтарында         |жаттығулар мен    |            |          |          |
|қолданылатын көрнекі |талдау. Синтаксис |            |          |          |
|құралдармен          |сабақтарында      |            |          |          |
|техникалық құралдар. |қолданылатын      |            |          |          |
|                     |көрнекі           |            |          |          |
|                     |құралдармен       |            |          |          |
|                     |техникалық        |            |          |          |
|                     |құралдар.         |            |          |          |
|7. Сөз тіркесін оқыту|7. Аралық бақылау.|Дәріс       |Тест      |Жазбаша   |
|әдістемесі.          |                  |тезисі,     |тапсырмала|          |
|Сөз тіркесі          |                  |бақылау     |ры-мен    |          |
|коммуникативтік      |                  |тапсырмалары|жұмыс     |          |
|бірлік – сөйлем құрау|                  |            |          |          |
|материалы. Сөз       |                  |            |          |          |
|тіркесінің           |                  |            |          |          |
|жасалуындағы         |                  |            |          |          |
|синтаксистік         |                  |            |          |          |
|байланыстар мен      |                  |            |          |          |
|синтаксистік         |                  |            |          |          |
|қатынастарды танудың |                  |            |          |          |
|алатын орны. Сөз     |                  |            |          |          |
|тіркесін модельдеудің|                  |            |          |          |
|алғашқы үлгілерін    |                  |            |          |          |
|үйрету жолдары. Сөз  |                  |            |          |          |
|тіркесінің байланысу |                  |            |          |          |
|тәсілдері, байланысу |                  |            |          |          |
|түрлері. Сөз         |                  |            |          |          |
|тіркесінің құрамы мен|                  |            |          |          |
|сөз тіркесінің       |                  |            |          |          |
|түрлері. Сөз         |                  |            |          |          |
|тіркесінің түрлері.  |                  |            |          |          |
|Сөз тіркесінің       |                  |            |          |          |
|мағыналық түрлері.   |                  |            |          |          |
|8. Жай сөйлемді оқыту|8. Жай сөйлемді   |Дәріс       |Картотека |Жазбаша,  |
|әдістемесі.          |оқыту әдістемесі. |тезисі,     |теру      |ауызша    |
|Жай сөйлем           |Жай сөйлем        |сызба нұсқа |          |          |
|жасалуындағы         |жасалуындағы      |            |          |          |
|синтаксистік         |синтаксистік      |            |          |          |
|байланыстар. Жай     |байланыстар. Жай  |            |          |          |
|сөйлемнің құрылымдық-|сөйлемнің         |            |          |          |
|мағыналық жүйесі және|құрылымдық-       |            |          |          |
|оны меңгерту         |мағыналық жүйесі  |            |          |          |
|әдістемесі. Жалаң    |және оны меңгерту |            |          |          |
|және жайылма сөйлемді|әдістемесі. Жалаң |            |          |          |
|проблемалық әдіспен  |және жайылма      |            |          |          |
|меңгерту  әдістемесі.|сөйлемді          |            |          |          |
|Жақты және жақсыз    |проблемалық       |            |          |          |
|сөйлемдерді оқыту    |әдіспен меңгерту  |            |          |          |
|және олардың стильдік|әдістемесі. Жақты |            |          |          |
|қызметіне назар      |және жақсыз       |            |          |          |
|аудару.Толымды және  |сөйлемдерді оқыту |            |          |          |
|толымсыз жай         |және олардың      |            |          |          |
|сөйлемдерді оқыту    |стильдік қызметіне|            |          |          |
|және оларды қатысым  |назар             |            |          |          |
|синтаксисі           |аудару.Толымды    |            |          |          |
|Тұрғысынан меңгерту  |және толымсыз жай |            |          |          |
|әдістемесі. Атаулы   |сөйлемдерді оқыту |            |          |          |
|сөйлемді оқыту және  |және оларды       |            |          |          |
|логикалық            |қатысым синтаксисі|            |          |          |
|байланыстыру жолдары.|Тұрғысынан        |            |          |          |
|Жай сөйлемді талдау  |меңгерту          |            |          |          |
|әдістемесі.          |әдістемесі. Атаулы|            |          |          |
|                     |сөйлемді оқыту    |            |          |          |
|                     |және логикалық    |            |          |          |
|                     |байланыстыру      |            |          |          |
|                     |жолдары. Жай      |            |          |          |
|                     |сөйлемді талдау   |            |          |          |
|                     |әдістемесі.       |            |          |          |
|9. Орфографияны оқыту|9. Орфографияны   |Дәріс       |Психология|Жазбаша,  |
|әдістемесі.          |оқыту әдістемесі. |тезисі,     |лық       |ауызша    |
|Орфографияны оқытудың|Орфографияны      |сызба нұсқа |оқулықтарм|          |
|ғылыми- практикалық  |оқытудың ғылыми-  |            |ен жұмыс  |          |
|маңызы, міндеттері   |практикалық       |            |          |          |
|мен принциптері.     |маңызы, міндеттері|            |          |          |
|Орфографиялық        |мен принциптері.  |            |          |          |
|іскерлік пен         |Орфографиялық     |            |          |          |
|дағдыларды           |іскерлік пен      |            |          |          |
|қалыптастырудың      |дағдыларды        |            |          |          |
|психологиялықнегіздер|қалыптастырудың   |            |          |          |
|і. Орфографиялық     |психологиялықнегіз|            |          |          |
|ережелерді оқыту     |дері.             |            |          |          |
|әдісі (орфография    |Орфографиялық     |            |          |          |
|бойынша жаттығу      |ережелерді оқыту  |            |          |          |
|жұмысы мен талдау.   |әдісі (орфография |            |          |          |
|Орфографиялық        |бойынша жаттығу   |            |          |          |
|қателермен жұмыс.    |жұмысы мен талдау.|            |          |          |
|Орфографияны оқыту   |Орфографиялық     |            |          |          |
|көрнекі құралдар мен |қателермен жұмыс. |            |          |          |
|техникалық құралдарды|Орфографияны оқыту|            |          |          |
|пайдалану)           |көрнекі құралдар  |            |          |          |
|                     |мен техникалық    |            |          |          |
|                     |құралдарды        |            |          |          |
|                     |пайдалану)        |            |          |          |
|10. Тіл ұстарту      |10. Тіл ұстарту   |Дәріс       |Сөздікпен |Жазбаша,  |
|әдісі.               |әдісі.            |тезисі,     |жұмыс     |ауызша    |
|Тіл ұстарту жұмысының|Тіл ұстарту       |кесте, сызба|          |          |
|маңызы мен міндеті,  |жұмысының маңызы  |нұсқа       |          |          |
|салалары.Оқушының    |мен міндеті,      |            |          |          |
|сөздік қорын байыту, |салалары.Оқушының |            |          |          |
|сөздік жұмысының     |сөздік қорын      |            |          |          |
|маңызы мен           |байыту, сөздік    |            |          |          |
|міндеттері,принциптер|жұмысының маңызы  |            |          |          |
|і. Тіл ұстарту       |мен               |            |          |          |
|оқушылардың ойын,    |міндеттері,принцип|            |          |          |
|байқағыштығын,       |тері. Тіл ұстарту |            |          |          |
|эмоциалық әдептігін  |оқушылардың ойын, |            |          |          |
|дамытумен байланысты,|байқағыштығын,    |            |          |          |
|әдебиет сабағымен    |эмоциалық         |            |          |          |
|байланыстылығы жайлы.|әдептігін         |            |          |          |
|                     |дамытумен         |            |          |          |
|                     |байланысты,       |            |          |          |
|                     |әдебиет сабағымен |            |          |          |
|                     |байланыстылығы    |            |          |          |
|                     |жайлы.            |            |          |          |
|11. Мазмұндама және  |11. Мазмұндама    |Дәріс       |Үлестірме |Жазбаша,  |
|шығарма жұмыстары.   |және шығарма      |тезисі,     |карточкаме|ауызша    |
|Мазмұндама және оның |жұмыстары.        |сызба нұсқа,|н жұмыс   |          |
|түрлері. Мәтінге     |Мазмұндама және   |үлестірме   |          |          |
|тілдік талдау жасау, |оның түрлері.     |каточка     |          |          |
|оның маңызы.         |Мәтінге тілдік    |            |          |          |
|Шығарма, оның        |талдау жасау, оның|            |          |          |
|түрлері, шығарма     |маңызы.           |            |          |          |
|жазуға қажетті тілдік|Шығарма, оның     |            |          |          |
|материалды дайындау  |түрлері, шығарма  |            |          |          |
|жұмысы.              |жазуға қажетті    |            |          |          |
|Шығарма мен          |тілдік материалды |            |          |          |
|мазмұндаманы тексеру.|дайындау жұмысы.  |            |          |          |
|Олардың мазмұны мен  |Шығарма мен       |            |          |          |
|тілдік жақтарына баға|мазмұндаманы      |            |          |          |
|беру.                |тексеру. Олардың  |            |          |          |
|Тілдік қателер мен   |мазмұны мен тілдік|            |          |          |
|кемшіліктер.         |жақтарына баға    |            |          |          |
|                     |беру.             |            |          |          |
|                     |Тілдік қателер мен|            |          |          |
|                     |кемшіліктер.      |            |          |          |
|12. Тіл мәдениеті мен|12. Тіл мәдениеті |Дәріс       |Кестені   |Жазбаша,  |
|стилистика.          |мен стилистика.   |тезисі,     |толтыру   |ауызша    |
|Тіл мәдениеті бойынша|Тіл мәдениеті     |кесте       |          |          |
|жүргізілетін жұмыстың|бойынша           |            |          |          |
|маңызы, міндеттері,  |жүргізілетін      |            |          |          |
|мазмұны. Оқушылардың |жұмыстың маңызы,  |            |          |          |
|сөзіндегі тілдік     |міндеттері,       |            |          |          |
|қателер мен          |мазмұны.          |            |          |          |
|кемшіліктер, есепке  |Оқушылардың       |            |          |          |
|алу, жіктеу.         |сөзіндегі тілдік  |            |          |          |
|Стилистикаға         |қателер мен       |            |          |          |
|байланысты жаттығу   |кемшіліктер,      |            |          |          |
|түрлері,             |есепке алу,       |            |          |          |
|Оларды жіктеу.       |жіктеу.           |            |          |          |
|Стилистика           |Стилистикаға      |            |          |          |
|сабақтарының         |байланысты жаттығу|            |          |          |
|оқушыларға тигізетін |түрлері,          |            |          |          |
|әсері. Стильдік қате |Оларды жіктеу.    |            |          |          |
|болдырмау және түзету|Стилистика        |            |          |          |
|әдісі.               |сабақтарының      |            |          |          |
|                     |оқушыларға        |            |          |          |
|                     |тигізетін әсері.  |            |          |          |
|                     |Стильдік қате     |            |          |          |
|                     |болдырмау және    |            |          |          |
|                     |түзету әдісі.     |            |          |          |
|13. Сынақ жұмыстары  |13. Сынақ         |Дәріс       |Үлестірмел|Жазбаша,  |
|оның түрлері. Сынақ  |жұмыстары оның    |тезисі,     |і         |ауызша    |
|жұмыстары, олардың   |түрлері. Сынақ    |сызба нұсқа,|карточкаме|          |
|түрлері, оларды      |жұмыстары, олардың|үлестірмелі |н жұмыс   |          |
|өткізудің әдісі.     |түрлері, оларды   |карточка    |          |          |
|Сынақ жұмысының      |өткізудің әдісі.  |            |          |          |
|мәтіні мен көлеміне  |Сынақ жұмысының   |            |          |          |
|қойылатын талаптар.  |мәтіні мен        |            |          |          |
|Оқушылардың тілін    |көлеміне қойылатын|            |          |          |
|дамытуға арналған    |талаптар.         |            |          |          |
|сынақ жұмыстары.     |Оқушылардың тілін |            |          |          |
|Оқушылар жіберген    |дамытуға арналған |            |          |          |
|қателерге талдау     |сынақ жұмыстары.  |            |          |          |
|жасау. Сынақ жұмысына|Оқушылар жіберген |            |          |          |
|қойылатын баға       |қателерге талдау  |            |          |          |
|нормалары.           |жасау. Сынақ      |            |          |          |
|                     |жұмысына қойылатын|            |          |          |
|                     |баға нормалары.   |            |          |          |
|14. Қазақ тілін оқыту|14. Қазақ тілін   |Дәріс       |Сөздікпен |Жазбаша,  |
|құралдары.           |оқыту құралдары.  |тезисі,     |жұмыс     |ауызша    |
|Оқулық оның ісіндегі |Оқулық оның       |сызба нұсқа |          |          |
|басты құрал          |ісіндегі басты    |            |          |          |
|екендігі.Дидактикалық|құрал             |            |          |          |
|құралдар. Оқулықтарға|екендігі.Дидактика|            |          |          |
|сипаттама беру.      |лық құралдар.     |            |          |          |
|Бағдарлама мен       |Оқулықтарға       |            |          |          |
|оқулықтың  байланысы.|сипаттама беру.   |            |          |          |
|Көрнекі құралдар     |Бағдарлама мен    |            |          |          |
|түрлері.             |оқулықтың         |            |          |          |
|                     |байланысы. Көрнекі|            |          |          |
|                     |құралдар түрлері. |            |          |          |
|15. Қазақ тілі       |15. Аралық        |Дәріс       |Тест      |Жазбаша   |
|кабинеті.            |бақылау.          |тезисі,     |сұрақтарын|          |
|Қазақ тілінің оқу    |                  |бақылау     |а жауап   |          |
|жұмысын ұйымдастыру. |                  |тапсырмалары|беру      |          |
|Сабақ оқу жұмысын    |                  |            |          |          |
|ұйымдастырудың       |                  |            |          |          |
|негізгі түрі,        |                  |            |          |          |
|мұғалімнің сабаққа   |                  |            |          |          |
|дайындалуы. Сыныптан |                  |            |          |          |
|тыс жұмыстар. Қазақ  |                  |            |          |          |
|тілі пәні бойынша    |                  |            |          |          |
|жұмыстарды жоспарлау.|                  |            |          |          |


      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

      Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтардың, оқу құралдарының|Саны   |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|атауы                         |       |саны           |пайызы           |
|1                             |2      |3              |4                |
|1. Әбілқаев А. Қазақ тілін    |3      |9              |20%              |
|оқыту әдістемесі. Алматы,     |       |               |                 |
|1996.                         |       |               |                 |
|2. Әлімжанов Д., Маманов Ы.   |7      |9              |80%              |
|Қазақ тілін оқыту методикасы. |       |               |                 |
|Орта мектеп мұғалімдері мен   |       |               |                 |
|жоғары оқу орындарының        |       |               |                 |
|филология факультеттеріне     |       |               |                 |
|арналған. Алматы, 1965.       |       |               |                 |
|3. Қазақ тілі мен әдебиетін   |2      |9              |40%              |
|оқыту методикасының           |       |               |                 |
|мәселелері. Алматы, 1954,     |       |               |                 |
|1974.                         |       |               |                 |
|4. Ұйықбаев И. Қазақ тіліндегі|9      |9              |100%             |
|сөз таптарын оқытуға көмекші  |       |               |                 |
|материалдар. «Мектеп» Алматы, |       |               |                 |
|1957.                         |       |               |                 |
|5. Құлмағанбетова Б.,         |2      |9              |40%              |
|Көккөзова М. Қазақ тілін оқыту|       |               |                 |
|әдістемесі. Лингвистика, 2001.|       |               |                 |
|6. Байтұрсынов А. Тіл тағлымы.|6      |9              |60%              |
|Алматы, 1990.                 |       |               |                 |



8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер
      8.1.1 Көккөзова М.Б. Қазақ тілін оқыту әдістемесі /  М.Б.  Көккөзова.,
Л.О. Асқар.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2007.- 41б.

      8.1.2 Қазақ тілін  оқыту  әдістемесі  /  Б.Құлмағамбетова,  А.Исанова,
М.Исинғарина ж/е басқ. - Алматы: Білім, 2000.- 142 б.
Оразахынова Н.А. Жалпы білім  беретін  орта  мектепте  қазақ  тілін  сатылай
кешенді  талдау  технологиясымен  оқытудың   ғылыми-әдістемелік   негіздері:
Педагогика ғылым. д-ры... дис. автореф. / Н.А. Оразахынова; Абай атынд.  Қаз
ҰПУ. - Алматы, 2007.- 44 б.
8.1.3 Мейірманқұлова Т. Қазақ  тілін  оқыту  әдістемесі:  оқу  құралы  /  Т.
Мейірманқұлова.- Астана: Фолиант, 2010. - 167 б.- (Кәсіптік білім).
8.2. Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Асылбаева Р.Б. Қазақ мектебінің  6-сыныбында  күрделі  сөздер  емлесін
оқыту  әдістемесі:  Педагогика  ғылымд.  канд.  ғылыми  дәрежесін  алу  үшін
дайын... дис. автореф. / Р.Б. Асылбаева;  Қазақ  мем.  қыздар  пед.  ин-ты.-
Алматы, 2006.- 30 б.
8.2.2 Әбдісүлейменова Р.  Қазақ  тілін  техникалық  жоғары  оқу  орындарында
оқыту әдістемесі (оқулық). - Алматы: Сөздік-Словарь, 2007. - 190 б.
8.2.3 Оралбаева Н. Орыс тіліндегі мектептерде қазақ тілін оқыту  әдістемесі:
Жоғары оқу орынд. студенттеріне арн. оқулық / Н.  Оралбаева;  К.Жақсылыкова.
- Алматы: Ана тілі, 2007.- 207 б.
8.2.4  Тілегенова  К.Ә.  Электронды  оқулық  негізінде  орыс  бөлімдеріндегі
студенттерге қазақ тілін оқытудың дидактикалық шарттары:  Педагогика  ғылым.
канд... дис. автореф. / К.Ә. Тілегенова; Еуразия ГИ.- Алматы, 2007.- 32 б.
8.2.5 Маселова К. Қазақ тілін  механика  факультеті  студенттеріне  сөйлесім
әрекеті  арқылы  оқыту  әдістемесі  (техникалық  жоғары  оқу  орнының   орыс
бөлімдеріне арналған): Педагогика ғылымд. канд. ғылыми  дәрежесін  алу  үшін
дайын... дис. автореф. / К. Маселова; Абай атын. Қаз.  ұлттық  пед.  ун-ті.-
Алматы, 2004.- 23 б.


Пәндер