Файл қосу
Отбасы педагогикасы
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | |ПОӘК |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30-2013 | |«Педагогикалық |№ 4 басылым | | |мамандыққа кіріспе» | | | |пәнінің оқытушыға | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемес»мамандығына арналған «Отбасы педагогикасы» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 Аға оқытушы Карипбаева Шынар Токтаровна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Отбасы педагогика» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы жалпы педагогикалық білім беретін мамандық студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Отбасы педагогика» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 6.08.067- 2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Соңғы он жылдықта білім беру жағдайындағы әлеуметтік-экономикалық өзгерістер қоғамның сұраныстарына, талабына сәйес тез арада жылдам жауап беруі қажет. Ол үшін отбасы педагогикасы пінін оқытудың зор мәні бар, жүйелі білім және іскерлікпен дағдыны меңгеруге бағдар беру, болашақ маманның зерттеу және тәжірибелік міндеттерді шығармашылықпен, ғылыммен техниканың мәдени жетістіктерін дамыта отырып өздігінен және жауапкершілікпен шешуіне мүмкіндік береді. Курстың мақсаты: болашақ мұғалімдердің кәсіби – педагогикалық құзырлығын қалыптастыру. - Курстың міндеттері: студенттерді кәсіби іс-әрекет теориясымен қаруландыру болашақ мұғалімдерді дайындаудың негізі; - болашақ мұғалімдерде өзіндік кәсіби іс-әрекетінің жүйелі түрде көрінуін қалыптастыру; - болашақ мұғалімдерде тұлғалық, мәнді, кәсіби (гумандық, педагогикалық ойлау, қарым-қатынас жасай білу, педагогикалық әдеп, төзімділік т.б.) сапаларды қалыптастыру; - болашақ мұғалімдердің теориялық білімін тәжірибеде қолдана білу, іскерлікке қабілеттілігі ретінде түйінді компетенттілігін қалыптастыру; - студенттердің өзін-өзі білімін ктеруге, шығармашылықпен ғылыми ізденіс жұмысына дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуге тиіс : - - отбасы педагогикасының негізгі ұғымдарды; - отбасы педагогикасы ғылымының негізгі міндеттері мен принцптерін; - педагогикалық процестің заңдылықтарымен қағидаларын; - мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым – қатынас мәдениетін; - теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; 3.5 Курстың пререквизиттері: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Пәннің постреквизиттері: пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет: - этнопедагогиканы; - мектепке дейінгі педагогиканы; - жоғары мектеп педагогикасын; - әлеуметтік педагогика; 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-кесте |Кур|Семестр |Кредит|Дәріс |Тәж | |с | | | | | |1 |1-тақырып. Отбасымен әлеуметтік |2 |Тақырып:1Қазiргi қоғамдық |1 | | |жұмыс -ғылым ретінде | |даму кезеңiндегi жанұя | | | | | |тәрбиесiнiң ерекшелiктерi. | | | | | |Отбасы– тәрбие факторы. | | | | | |Отбасындағы педагогикалық | | | | | |процесінің негізгі | | | | | |сипаттамалары. | | |2 |2-тақырып.Адам қоғамы тарихындағы |2 |Тақырып:2 Отбасы |1 | | |отбасының эволюциясы. | |тәрбиесінің негіздері. | | |3 |3-тақырып.Қазіргі отбасы |2 |Тақырып:3.Отбасының |1 | | |функциялары. | |педагогикалық процесін | | | | | |ұйымдастырудың теориялық | | | | | |негiздерi. | | |4 |4-тақырып.Қазақстан |2 |Тақырып:4.Отбасы |1 | | |Республикасында | |тәрбиесiнiң құқықтық | | | |әлеуметтік-экономикалық жағдайын | |негізі. | | | |тұрақтандырудағы әйелдердің рөлі. | | | | |5 |5-тақырып.Отбасылық тәрбиенің |2 |Тақырып:5.Мектеп пен |1 | | |мәні. | |отбасының әрекеттестiк | | | | | |формалары. | | |6 |6-тақырып. Отбасылық қарым-қатынас|2 |Тақырып:6.Халық |1 | | |педагогикасы. | |педагогикасы тәсiлдерi, | | | | | |оларды қазiргi отбасы | | | | | |тәрбиесiнде қолдану. | | |7 |7-тақырып. Әлеуметтік қызметкер |2 |Тақырып:7Отбасының негізгі |1 | | |және отбасы. | |қызметтері және | | | | | |отбасынадағы тәрбиені | | | | | |ұйымдастырудың жолдары.. | | | | | | | | |8 |8-тақырып. Студент жастардың |2 |Тақырып:8.Халықтық |1 | | |неке-отбасы қарым-қатынасын | |педагогикадағы отбасындағы | | | |қалыптастыруға дайындаудың | |қыз және ер балалар | | | |негіздері. | |тәрбиесінің ерекшеліктері. | | |9 |9-тақырып. Жұбайлардың |2 |Тақырып9.Отбасындағы |1 | | |келіспеушілігі: себептері мен | |тәрбиенің патриоттық және | | | |алдын-алу. | |азаматтық жүйесі. | | |10 |10-тақырып. Ата-аналардың |2 |Тақырып10. Қазiргi қоғамдық|1 | | |педагогикалық мәдениетінің | |даму кезеңiндегi жанұя | | | |қалыптасуы. | |тәрбиесiнiң ерекшелiктерiн.| | | | | |Отбасы– тәрбие факторы. | | | | | |Отбасындағы педагогикалық | | | | | |процесінің негізгі | | | | | |сипаттамалары. | | |11 |11-тақырып. Отбасының бос уақытты |2 |Тақырып11.Отбасы |1 | | |дұрыс ұйымдастыруы және оның | |тәрбиесінің негіздері. | | | |функциялары. | | | | |12 |12-тақырып. Әлеуметтік жұмыс |2 |Тақырып12. Отбасының |1 | | |тәжірибесіндегі отбасылық кеңес | |педагогикалық процесін | | | |беру. | |ұйымдастырудың теориялық | | | | | |негiздерi | | |13 |13-тақырып. Отбасының әлеуметтік |2 |Тақырып13.Отбасы |1 | | |мәселелері және түрлері. | |тәрбиесiнiң құқықтық | | | | | |негізі. | | |14 |14-тақырып. Отбасының негізгі |2 |Тақырып 14. Мектеп пен |1 | | |қызметтері және отбасынадағы | |отбасының әрекеттестiк | | | |тәрбиені | |формалары. | | | |ұйымдастырудың жолдары. | | | | |15 |15-тақырып.Отбасылық тәрбиедегі |2 |Тақырып15.Халық |1 | | |этникалық мәдениет құндылықтарға | |педагогикасы тәсiлдерi, | | | |тәрбиелеу. | |оларды қазiргi отбасы | | | | | |тәрбиесiнде қолдану. | | | |Барлығы |30 | |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |Тақырып:1 Қазiргi қоғамдық даму кезеңiндегi жанұя тәрбиесiнiң ерекшелiктерiн. | |Отбасы– тәрбие факторы. | |Отбасындағы педагогикалық процесінің негізгі сипаттамалары. | |Тақырып:2 Отбасы тәрбиесінің негіздері. | |Тақырып:3.Отбасының педагогикалық процесін ұйымдастырудың теориялық негiздерi.| |Тақырып: 4.Отбасы тәрбиесiнiң құқықтық негізі. | |Тақырып: 5.Мектеп пен отбасының әрекеттестiк формалары. | |Тақырып: 6.Халық педагогикасы тәсiлдерi, оларды қазiргi отбасы тәрбиесiнде | |қолдану. | |Тақырып:7 Отбасының негізгі қызметтері және отбасынадағы тәрбиені | |ұйымдастырудың жолдары.. | |Тақырып:8.Халықтық педагогикадағы отбасындағы қыз және ер балалар тәрбиесінің | |ерекшеліктері. | |Тақырып9.Отбасындағы тәрбиенің патриоттық және азаматтық жүйесі. | |Тақырып10. Қазiргi қоғамдық даму кезеңiндегi жанұя тәрбиесiнiң ерекшелiктерiн. | |Отбасы– тәрбие факторы. | |Отбасындағы педагогикалық процесінің негізгі сипаттамалары. | |Тақырып11. Отбасы тәрбиесінің негіздері. | |Тақырып12. Отбасының педагогикалық процесін ұйымдастырудың теориялық негiздерi| |Тақырып 13. Отбасы тәрбиесiнiң құқықтық негізі. | |Тақырып 14. Мектеп пен отбасының әрекеттестiк формалары. | |Тақырып 15. Халық педагогикасы тәсiлдерi, оларды қазiргi отбасы тәрбиесiнде | |қолдану. | 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |лаборатория-лы| | | | |қ стендтер | | | |1 |4 |5 |6 | |1-тақырып. Отбасымен |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен |Жазбаша, | |әлеуметтік жұмыс -ғылым |сызба нұсқа |жұмыс |ауызша | |ретінде | | | | |2-тақырып.Адам қоғамы |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |тарихындағы отбасының |сызба нұсқа |карточкамен |ауызша | |эволюциясы. | |жұмыс | | |3-тақырып.Қазіргі отбасы |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |функциялары. |сызба нұсқа, |Үлестірмелі |ауызша | | |кесте |карточкамен | | | | |жұмыс | | |4-тақырып.Қазақстан |Дәріс тезисі, | |Жазбаша, | |Республикасында |кесте |Үлестірмелі |ауызша | |әлеуметтік-экономикалық | |карточкамен | | |жағдайын тұрақтандырудағы | |жұмыс | | |әйелдердің рөлі. | | | | |5-тақырып.Отбасылық |Дәріс тезисі, |Үлестірмелі |Жазбаша, | |тәрбиенің мәні. |сызба нұсқа, |карточкамен |ауызша | | |үлестірмелі |жұмыс | | | |карточка | | | |6-тақырып. Отбасылық |Дәріс тезисі, |Үлестірме |Жазбаша | |қарым-қатынас педагогикасы. |бақылау |тапсырмалары-| | | |тапсырмалары |мен жұмыс | | |7-тақырып. Әлеуметтік |Дәріс тезисі, |Картотека |Жазбаша, | |қызметкер және отбасы. |сызба нұсқа |теру |ауызша | |8-тақырып. Студент жастардың|Дәріс тезисі, |Оқулықпен |Жазбаша, | |неке-отбасы қарым-қатынасын |кесте, сызба |жұмыс |ауызша | |қалыптастыруға дайындаудың |нұсқа | | | |негіздері. | | | | |9-тақырып. Жұбайлардың | |Үлестірме |Жазбаша, | |келіспеушілігі: себептері | |карточкамен |ауызша | |мен алдын-алу. | |жұмыс | | |10-тақырып. Ата-аналардың | |Кестені |Жазбаша, | |педагогикалық мәдениетінің | |толтыру |ауызша | |қалыптасуы. | | | | |11-тақырып. Отбасының бос | |Сөздікпен |Жазбаша, | |уақытты дұрыс ұйымдастыруы | |жұмыс |ауызша | |және оның функциялары. | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |№ |Оқулық және оқу әдістемелік |Саны |Студент |Қамтылу |Ескерту | | |құралдың атауы | |саны |пайызы | | |1 |Ж.Б.Қоянбаев, Р. М.Қоянбаев. |50 |7 |100 | | | |Педагогика.-Астана: Л.Н.Гумилев | | | | | | |атындағы ЕАУ, 1998. | | | | | |2 |Ж.Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. |23 | |100 | | | |Педагогика.-Алматы: Дарын, 2004. | | | | | | | | | | | | |3 |М. | | | | | | |Жұмабаев.Педагогика.-Алматы:Рауан.| | | | | |4 |С.Ш.Әбенбаев. Тәрбие теориясы мен |5 | |2,6 | | | |әдістемесі.-Алматы:Дарын, 2004. | | | | | |5 |Қ.Бержанов, С. Мусин. Педагогика |20 | |100 | | | |тарихы.-Алматы: Мектеп,1984 | | | | | |6 |«Педагогика» Абай атындағы Қазақ |50 | |100 | | | |Ұлттық педагогикалық университеті.| | | | | |7 |Бабаев С.Б, Оңалбек Ж.К. «Жалпы |8 | |1,6 | | | |педагогика» Алматы 2006. | | | | | |8 |Ж. Әбиев, А.М. Құдиярова, С. |10 | |1,3 | | | |Бабаев «Педагогика» Алматы 2004. | | | | | |9 |Е. Сағындықұлы «Педагогика» Алматы|7 | |1,8 | | | |1999. | | | | | |10 |Ж.Б.Қоянбаев «Педагогика» Алматы |50 | |100 | | | |1992. | | | | | |11 |Азаров Ю.П. Семейная педагогика: |2 | |1,1 | | | |Педагогика Любви и Свободы. | | | | | | |М.,1993. | | | | | |12 |А.С.Макаренко. Таңдамалы |8 | |1,6 | | | |шығармалары. Ұстаздық | | | | | | |дастан.-Алматы, 1985. | | | | | |13 |Куликова Т.А. Семейная педагогика |1 | |0,1 | | | |и домашнее воспитание. М., 1999. | | | | | 8.1ӘДЕБИЕТТЕР 1. . О. Табылдиев. Қазақ этнопедагогикасы А-2001ж 2. Қоянбаев.Р.М,Ыбыраймжанов.Қ.Т "Жалпы бастауыш білім беру педагогикасы". Түркістан-2005ж З. З.Ә Әбілова,К.М.Қалиева. Этнопедагогика.А-1999ж 4. Ә. Табылдиев.Халық тағылымы. А-1992 5. С.Ғаппасов.Ізгілік әліппесі А-1991 б. К.Б.Жарықбаев. Қазақтың тәлімдік ой-пікір антологиясы А-І994 7.Б.Адамбаев Шешендік сөздер А-1992 8.С.Қалнев Қазак этнопедагогикасының теориялык негіздері мен тарихы. А 1998 9. К.Б.Жарыкбаев,С.Қалиев Қазактың халық педагогикасының тарихы.А-І992 ІО.К.Ж.Қожахметов Халыктық педагогиканы зерттеудің кейбір ғылыми және теориялык мәселелері. А-1993 1 І.М.Әлімбаев Халық ғажап тәлімгер.А-1994 І2.Бастауыш мектеп .N14 -2006 13. Бастауыш мектеп №5 -2006 14. Бастауыш мектеп №7 -2006 15. Бастауыш мектеп .№ 8 . 9-2006 16. Бастауыш мектеп . №1-2007 1 7. Бастауыш мектеп №4-2007 18.Қазақстан мектебі №'5.6-2007. 19. Қазақстан мектебі №5-2006. 20. Тәрбие құралы №3-2007. 21. Тәрбие құралы №5-2006. Қосымша караңыздар: 1. Такырыптық картотекалар -52-53 2 Жүйелілік каталогы -78
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz