Файл қосу

Психология әдістері





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                            |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК             |                           |
| ПОӘК                    |                 |ПОӘК 042-18-31.1.14/02-2014|
|«Психология және адам    |11.09.2014 жылғы |                           |
|дамуы» пәнінің           |№2 басылым       |                           |
|студенттерге арналған    |                 |                           |






                    «Психология  және адам дамуы» пәнінің
                            5В010900 «Математика»
                           5В011100 «Информатика»
                                   1 курс
                            мамандығына  арналған




                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                 СЕМЕЙ 2014

                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х.
 ____________ «26» 08.2014 ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1  «03» 09.2014 ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1   «05» 09.2014 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1   «11» 09.2014ж.

ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д.  Искакова Г.К.


4  05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына































                                   Мазмұны




      |1   |Жалпы ережелер                                                   |4   |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу     |6   |
|3   |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары                            |7   |
|4   |Курс форматы                                                     |8   |
|5   |Курс саясаты                                                     |8   |
|6   |Бағалау саясаты                                                  |9   |
|7   |Әдебиеттер                                                       |10  |































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы  туралы жалпы мәлімет
Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі, аға оқытушы
«Педагогикалық психология» кафедрасы
Ақпараттық  қатынас - телефон: 30-43-41, №3  оқу ғимараты
Сабақ өтетін орын – №3- 314, 306 аудитория сабақ кестесіне сәйкес
Пән туралы жалпы мәлімет атауы «Психология және адам дамуы»
2014-2015 оқу жылы, 1 семестр, кредит саны - 3


   |Курс|Семестр                   |Кредит                        |ДС          |
|    |                          |                              |сағ.        |
|    |                          |ДС   |ЗС |ТС |БАОӨЖ    |БӨЖ   |            |
|1   |                          |3    |4  |5  |6        |7     |8           |
|    |2                         |     |   |   |         |      |            |
|1   |Психология ғылым.         |2    |-  |   |-        |      |НӘ1,3,5,7,8 |
|    |Психология әдістері.      |     |   |   |         |      |            |
|2   |Адамды психологиялық      |1    |-  |1  |-        |№1    |НӘ8,7,5,3   |
|    |жағынан талдау- таным,    |     |   |   |         |      |            |
|    |еңбек және қарым-қатынас. |     |   |   |         |      |            |
|3   |Психика табиғаты туралы   |1    |-  |1  |-        |      |НӘ8,7,5,3   |
|    |түсініктің дамуы.  Психика|     |   |   |         |      |            |
|    |мен сананың дамуы.        |     |   |   |         |      |            |
|4   |Әрекетке психологиялық    |1    |-  |   |-        |      |НӘ5,7,8,14  |
|    |талдау. Әрекет пен        |     |   |   |         |      |            |
|    |қарым-қатынастағы тұлға.  |     |   |   |         |      |            |
|5   |Топтарға психологиялық    |1    |-  |1  |-        |№2    |НӘ5,8,15    |
|    |сипаттама. Ұжымдағы       |     |   |   |         |      |            |
|    |тұлғааралық қарым-қатынас.|     |   |   |         |      |            |
|6   |Түйсік.                   |2    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|7   |Қабылдау.                 |2    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|8   |Ес. Елестету.             |2    |-  |   |-        |№3    |НӘ3,5,7,8   |
|9   |Ойлау.                    |2    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|10  |Сөйлеу.                   |1    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8,20|
|11  |Психикалық жағдайлар.     |1    |-  |   |-        |      |НӘ5,7,8,20  |
|12  |Темперамент.              |1    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|13  |Мінез.                    |2    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|14  |Қабілет.                  |2    |-  |1  |-        |№4    |НӘ3,5,7,8   |
|15  |Даму психологиясы пәні.   |2    |-  |   |-        |      |НӘ5,7,8,15  |
|16  |Психика дамуының жас      |1    |-  |1  |-        |№5    |НӘ3,7,8,15  |
|    |заңдылықтары мен          |     |   |   |         |      |            |
|    |мәселелері.               |     |   |   |         |      |            |
|17  |Психикалық дамудың түрлі  |1    |-  |1  |-        |      |НӘ3,5,7,8   |
|    |теориялық көзқарастар     |     |   |   |         |      |            |
|    |негізіндегі жас кезеңдері.|     |   |   |         |      |            |
|18  |Әртүрлі жас кезеңдеріндегі|3    |-  |2  |-        |      |НӘ27,28,29,3|
|    |психологиялық дамудың     |     |   |   |         |      |0           |
|    |ерекшеліктері.            |     |   |   |         |      |            |
|19  |Жасқа байланысты          |2    |-  |1  |-        |      |НӘ27,28,29, |
|    |дағдарыстардың пайда      |     |   |   |         |      |30          |
|    |болуының және оны жеңудің |     |   |   |         |      |            |
|    |механизмдері мен шығу     |     |   |   |         |      |            |
|    |жолдары.                  |     |   |   |         |      |            |


      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
   Өтілген дәріс материалын талқылау өздік жұмысының ең негізгі  түрі  болып
саналады.  Материалды  терең  және  толығырақ  талқыланатын   болса,   өздік
жұмыстарынынң  басқа  да  түрлерін   орындау   жеңілірек   болады.   Өтілген
дәрістерді үнемі, жүйелі қарастыратын болса, кейінгі  материалдарды  түсінге
дәрістер  мен  тәжірибелік  сабақтарды  меңгеруге  мүмкіндік  береді.   Оқу-
әдістемелік кешенінен дәріс  материалдарын  толығырақ  қарау  үшін,  сондағы
тақырып бойынша  берілген   сұрақтарға  жауап  беріңіз.  Конспектімен  жұмыс
жасағанда әдебиеттерге сілтеме жасау, орындау  барысында  кейбір  өзгерістер
мен толықтыруларға болады.  Егерде  тақырып  бойынша  түсінбеген  сұрақтарын
болса, келесі дәріс барысында оқытушымен бірге талқылау керек.
       БӨЖ  тапсырмасы  аудиториядан  тыс  уақытта  оқытушының  қатысуынысыз
орындалады. БӨЖ  (БАОӨЖ)  негізгі  міндеті  –  тәжірибелік  сабақтарға  және
дәріске дайындық болып  табылады.  Тәжірибелік  сабақтарға  тақырып  бойынша
негізгі сұрақтар қарастырылады.  Оқыған  материалды  мұқият  ұғатындай  етіп
оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып,  оның  негізгі  жақтарын
жазып алу керек. Дайындалу барысында әрбір сұраққа  қысқаша,  нақты  негізгі
жақтарына жауап тезистері, фактілік   материалдарды  іріктеу  және  жинақтау
негізінде кестелер,  схемаларды дәптерлеріне жазыңыздар.  Дайындалып  біткен
өз білімдеріңізді өзі-өзі тексеру сұрақтары бойынша тексеріңіз. Өздік  жұмыс
кезінде  қиындық  туғызған  сұрақтарыңызды  жазып  алыңыз,  оны   оқытушымен
талқылаңыз.
      БӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалу керек. Дәрісте  өздігінен  алған
білімдеріңіз  тереңдей  түсу  керек.  Тәжірибелік  сабақтардағы  сұрақтардың
көлемі  тақырыптыңтолық  мазмұнын  қамти  алмайды.  Студенттің  өз   білімін
кеңейту және тереңдете түсу үшін,  ол   БАОӨЖ  үдеріснде  жүзеге  асырылады.
Тақырыптың мазмұнын толығырақ ашу үшін,  БАОӨЖ  қосымша  сұрақтар  беріледі,
ол студенттерді қиындықтар туғызады.
      Конспект  –  (латынша  conspectus  –  шолу,  баяндау)  жазбалардың  ең
жетілген түрі, бірдеңенің маңызды мазмұнын қысқаша баяндау.
      Тірек-схемамен  конспектілеу  білімді  бекіту   үшін  негізгі  формасы
болып табылады. Конспектілеу барысында студент негізгі  ұғымдарды  өздігінен
меңгереді, аргуметтейді, қорытынды шығарады, бұл олардың  келесі  сабақтарды
игеруге  көмектеседі.  БӨЖ  тапсырмаларын   орындау   студенттер   ұсынылған
әдебиеттермен жұмыс істеулері  керек.  Сонымен  қатар  қосымша  әдебиеттерді
пайдалануға болады.
      Реферат – (латынша refero – баяндаймын, хабарлаймын) берілген  тақырып
бойынша қолжетімді  әдебиетке,  басқа  дерекнамаларға  шолу  кіретін  ғылыми
мәселені  зерттеу  нәтижелерін  қысқаша  баяндау.   Рефератты   талқылау   –
шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық  тұрғысынан
және тәрбиелік мән-мазмұны жағынан. Бұл кезде сөйлеушілер  негізгі  мәселені
нақты,  тұжырымды  ойды  айтуға  көңіл  бөлуі  тиіс.   Рефератты   талқылап,
қорытындысын  шығару  –  маңызы  зор  жауапты  сәт,  белгілі   бір   тақырып
төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
      Әртүрлі педагогикалық  міндеттерді  шешуде  іскерлік  және  дағдыларын
қалыптастыруда   оқытудың   дәстүрлі   формасын    қолдану,    студенттердің
белсенділігін,   оқыту   үдерісінің   жақсартуға,   сабақта    студенттердің
белсенділігін арттыру, олардың ораторлық, риторикалық  дағдыларды  меңгеруге
мүмкіндік беру.
      Бұл рефератты байындалу және  қорғау,  шығармашылық  жазба  жұмыстары,
тестік  тапсырмаларды  орындау,   педагогикалық   міндеттерді   шешу,   жаңа
педагогикалық әдебиеттерді  талдау,  сонымен  қатар  тәжірибелік  сабақтарды
әртүрлі формада өткізу  т.б.  Тәжірибенің  көрсетуі  бойынша  дәстүрлі  емес
формаларды қолдану, студенттердің  шығармашылық  белсенділіктерін  дамытады.
Оқытудың  белсенді  формалары  пікірталас,   демонстрациялық   материалдарды
қолдану, видеоматериалдарын қолдану.


    5 КУРС САЯСАТЫ
Келесі талаптар қойылады:
1. Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір  тақырыпқа
   конспект жазу. Оқулық материалдары  бойынша  өз  бетімен  практикалық  үй
   жұмыстарын  көрсетілген  уақытта  орындау.  Егер  студент   белгілі   бір
   себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап
   беру тиіс.
2.  Сабақ  үстінде  үнемі  тәртіп  бұзған  студент  аудиториядан   шығарылып
   жіберіледі  және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады.
3. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа  қатысуын,  өздік  жұмысты
   уақытында орындауын, сабақта  ауызша  және  жазбаша  түрде  жауап  беруін
   ескере отырып қойылады.
4. Сабақтарға кешікпей келу қажет;
5. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
6.  Межелік  аттестация  студенттің   сабаққа   қатынасуына,   тапсырмаларды
   уақытында орындауына, бақылау  жұмыстарының  бағасына  қатысты  қойылады.
   Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан  бағасының  40(
   құрайды.




      6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

                     Бақылау түрлері бойынша балды бөлу


|Бақылау түрлері                                      |%         |Балл     |
|Барлық балл                                          |100       |300      |
|Сабаққа қатысу және аудиториялық сабаққа дайындық –  |10        |30       |
|электрондық журналға балл ретінде кіргізілмейді,     |          |         |
|оқытушы тек нақты  сабақта жоқ білім алушыны         |          |         |
|белгілейді.                                          |          |         |
|Тәжірибелік (семинар) және зертханалық сабақтарда    |26-35     |80-100   |
|білімдерін тексеру -  ауызша, жазбаша,  тесттік      |          |         |
|бақылау, пікірталас т.б.                             |          |         |
|Оқытушының жетекшілігімен студенттің өздік жұмысы    |27- 47    |80-140   |
|(БӨЖ)) – тренингтер, дөңгелек үстел, эссе жазу,      |          |         |
|реферат, бақылау жұмысы т.б.                         |          |         |
|Межелік бақылау кезінде егерде компьютерлік тестпен  |17-30     |50-90    |
|өткізілетін болса (тезаурустық жолмен) көрсетілген   |          |         |
|балдар оқытушының журналының «Компьютерлік тестілеу» |          |         |
|бағанасына кіргізіледі                               |          |         |


      Аралық  аттестатциялаудың  кейін  емтиханға,  қорытындыға   400   балл
бөлінеді.
      Барлық академиялық кезеңге жалпы 1000 балл құрайды.
      Барлық  аудиториялық  (дәріс,   тәжірибелік,   зертханалық)   сабақтың
түрлеріне 30 балл бөлінеді,  оқытушы  тек  сабаққа  келмеген  білім  алушыны
белгілейді, ал оның сабаққа қатысқанын автоматты жүйе өзі есептейді.
      Оқытушы қалған 270 балды жұмыс түрлеріне  бөледі,  пәнді  оқуда  білім
алушы 6 кестеде берілген балл параметрлерін сақтауы керек.
      1 межелік бақылау - 7 аптада жүргізіледі, ал 2 межелік  бақылау  –  15
аптада.



















«Психология және адам дамуы» пәні бойынша ұпай бөлінісі

|Апта  |Бақылау түрі                       |Ұпай жиыны    |Ескерту        |
|1     |2                                  |3             |4              |
|      |1-7 апта бойы дәріске қатысу       |30            |               |
|2     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|   3  |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |БӨЖ №1                             |30            |               |
|4     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|5     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |БӨЖ №2                             |35            |               |
|6     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |БӨЖ №3                             |35            |               |
|   7  |Межелік бақылау 1                  |70            |               |
|1-7 апта бойынша барлық ұпай саны         |300           |               |
|      |8-15 апта бойы дәріске қатысу      |30            |               |
|8     |Тәжірибелік                        |25            |               |
|   9  |БӨЖ №4                             |30            |               |
|  10  |Тәжірибелік                        |25            |               |
|  11  |БӨЖ №5                             |30            |               |
|12    |Тәжірибелік                        |25            |               |
|  13  |БӨЖ №6                             |40            |               |
|  14  |Тәжірибелік                        |25            |               |
|  15  |Межелік бақылау 2                  |70            |               |
|8-15 апта бойынша барлық ұпай саны        |300           |               |
|Емтихан ұпайы                             |400           |               |
|Академиялық мерзімге жиынтық ұпай         |1000          |               |

7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі
7.1.1 Ж.Аймауытұлы. Психология  Алматы, «Рауан» 1995ж.
7.1.2  Алдамұратов  Ә,  Мұқанов   М.   Психология   пәнінен   лабораториялық
практикалық сабақтар. А, 1978 ж.
   3. Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы «Білім» 1993ж.
   4. Тәжібаев Т. Жалпы психология А. Білім 1993 ж.
   5. Алдамұратов Ә.  Рақымбеков  Қ,  Іргебаева  Н,  Бапаева  М.  Нығыметова
      Г,Түрікпенов Ж. Жалпы психология. А, Білім. 1996 ж.
   6. Немов Р. С. Общая  психологии. Кн. 1 М: Владос 1998 ж.
   7. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В- 2 х т. под ред. А.А.
      Бодалева, Б. Ф. Ломова том 1М. 2001 ж.
   8. Петровский А. В. Ярошевский М. Г. Психология М. Высшая школа,.
   9. Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1997.
  10.  Жарикбаев К. Развитие психологической мысли в  Казахстане.  Алма-Ата.
      1996.
  11.  Ждан А.Н.История психологии. 1997.
  12.  Возрастная психология // Под.ред. Л.Ф.Обуховой. М., 1996
  13.  О.П.Солодилова. Возрастная психология. М., 2005
  14.  В.С.Мухина. Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы.А., 1999
 1. Қосымша әдебиеттер тізімі
   1. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. Спб. Питер, 1997.
   2. Практикум по общей психологии. Под.ред. А.И.Щербакова. М, 1990
   3. Кон И.С. Психология ранней юности. М., Просвещение. 1999
   4. Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. СПб, 2000











Пәндер