Файл қосу
Курстың негізгі міндеттері
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Публицистік шығармашылық шеберханасы » пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ-2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: ____________ Дәулет Сейсенұлы Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20 ___ жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Қолданыс аясы........................................................................ ............ 1-3 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. .... 3-4 3. Жалпы ережелер.................................................................... ............... 4-6 4. Пәннің оқу-әдістемелік картасы...........................................................6-8 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы...............9- 11 7. Әдебиеттер.................................................................. .............................11-12 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Дәулет Сейсенұлы Кафедра:Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасы Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 913- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: Сабақ өтетін орын: 801 аудитория Кредит саны: 3 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны а) Басты мәселе: Бұл пәнді оқыту барысында студенттерге бірінші кезекте шығармашылық ойлау және оны іске асыру жолдары түсіндіріледі. Шеберлік – бұл журналистік қызметтің жаңа әдіс-тәсілдерін игеру үшін қолданылатын термин екендігін ескерсек, журналистикадағы нақтылық ұғымының да соған сәйкес дамитындығы түсінікті. Студенттер бұл пәнді игеру үшін практикалық, семинар сабақтарында негізгі және қосымша әдебиеттермен танысып, қазіргі «Егемен Қазақстан», «Алматы ақшамы», «Астана ақшамы», «Айқын», «Түркістан» т.б. республикалық басылымдардағы саясат, тарих, экономика, ауыл мәселесі, нарық жағдайы туралы күнделікті жарияланған материалдарды талдап, журналистердің жеке даралық стилін қалыптасуына әсер ететін алғышарттарды анықтайды. Қазіргі қазақ басылымдарының күнделікті сандары бойынша журналистік шеберлік әдістерін терең меңгеру үшін студенттерге жеке тапсырмалар беріледі. Шығармашылық байланыс жүйесінің қалыптасуы үшін студенттер мекемелерге немесе өндіріс орындарына интервью алуға жіберіледі. Интервьюде қойылатын сұрақтар жобасы алдын-ала дайындалады. Бұл ретте. Журналистің коммуникативтік рөлінің артуы үшін қолданылатын диалог формасындағы шеберлікті дамытып, қайымдасу (полемика), публицистік идеялар жүйесі, нақты ой, факті, деректік негізге құрылған өмір көрінісі оқырманға жеткізу жолдары қарастырылады. Аудиториямен белгілі-бір тақырып арқылы жүздесу, авторлық «Мен» және т.б. журналистік ізденістердің түрлерін жетілдіруге үйрету басты бағыт алады. 1.3. Осы курстың мақсаты: «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәнін студенттерге оқытудағы негізгі мақсат: - Қазіргі ақпараттық кеңістікте қалыптасқан тенденцияларға баға беріп, теориялық жағынан байыптама жасау; - Қалыптасқан жанрлар жүйесінің өзіндік заңдылықтарын зерделеу; - Жекелеген жанрлардың өзіне тән эволюциясы мен ерекшеліктерін ажырата білу; - Әр жанрдың атқарар міндетін теория және практика жүзінде ұғыну; - Дәстүрлі жанрлар модельдерін толысу, даму процесінде көрсету; - Баспа өнімдерін рецензиялау және жарнамалау ісіне теория және практикалық істе үйрету. - Журналистердің кәсіби шеберлігін арттырып, өзіндік творчестволық шыңдалуға жеткізу. 1.4. Курстың негізгі міндеттері: Студенттердің мазмұндық жеке жазу стилі мен ойлау қабілеттілігін жоғары дәрежеге жеткізіп, творчестволық даму үрдісін жетілдіруге бағыттау; Бүгінгі таңдағы жаңа методологиялық ізденістерге толы журналистика саласын қазіргі кезеңге сай шебер журналистермен толықтыруға бірден-бір үлес қосу. Сол мақсатта қазіргі қоғамдағы шебер журналистердің жазу ерекшеліктері үңіле отырып, олардың шығармашылық даралық әдісі мен шеберлігін арттыру формаларына назар аудару; Студенттерді қазіргі қазақ журналистерінің ғылым, өнер, әдебиет, экономика тақырыптарына жазған мақалаларын жинақтап, талдап, стиль даралығы тұрғысынан бағалау. Әсіресе сараптамалық тұрғыда жазылған мақалаларға ерекше көңіл бөлу; Саяси тақырыптарға жазылған мақаларларға сараптама жасау; Журналистік шығармашылықтың проблемалық-тақырыптық ерекшеліктерін анықтау. 1.5. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Нәтижесінде студенттердің теориялық білімдерін тәжірибемен орнықтыру. Яғни пәнді өту барысында студенттер түрлі хрестоматиялық мәні бар әдебиеттерді міндетті түрде оқып, конспектілеумен қоса, өздері де бүгінгі күннің көкейкесті мәселелері бойынша туындылар жазып, оны талдауға тартылатын болады. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі. Теория мен практикада байланыс болмаса істің нәтижесіне нұқсан. Шетел журналистерінің озық тәжірибелерін, телерадиохабарлары материалдарын талдай отырып, студентгер өз бетінше ізденіп, арнайы тапсырма алады. Пәннің табиғатына сай материал жасауға пайдаланады 1.6. Курстың пререквизиттері Журналистикаға кіріспе,Тележурналистика, Қазақ журналистикасының тарихы. 1.7. Курстың постреквизиті: Стилистика және редакциялау, Журналист психологиясы мен социологиясы, Журналистік шеберлік 2. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ ОӘК жоғары оқу орындарында оқытылатын Публицистің шығармашылық шеберханасы курсының типтік бағдарламасына негізделіп жасалды. 3. КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 4. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ | Әріп |Ұпайдың |Пайыздық |Дәстүрлі | 1 |Студенттердің | |бойынша |санды |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |баламасы | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. | | |баға. | | | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптың атауы | | |Дәріс |Тәжір | Баға.к. (балл) |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |6 | |1-дәріс. Көрнекті |1 | |5 | | |журналист, | | | | | |қаламгерлердің | | | | | |шығармашылық жолға | | | | | |келуі | | | | | |№1 – семинар. Тақырыбы:| |1 |3 |0.5 | |Әр журналист, | | | | | |қаламгердің | | | | | |шығармашылыққа келу | | | | | |жолындағы ерекшеліктері| | | | | | 2-дәріс: Журналист |1 | |5 | | |шеберлігіне қойылатын | | | | | |талаптар мен міндеттер | | | | | |№2 – семинар. Тақырыбы:| |1 |3 |0.5 | |Қоғамдық мәселелерді | | | | | |айқындаудағы | | | | | |журналистік көзқарас | | | | | |3-дәріс: Әдеби сын мен |1 | |5 | | |көркем шығарма | | | | | | №3 – семинар. | |1 |5 | | |Тақырыбы: Қаламгер | | | | | |шығармашылығы мен | | | | | |шеберлігінің әдеби | | | | | |сынға әсері | | | | | | 4-дәріс: Әдеби |1 | |5 | | |басылымдар және көркем | | | | | |әдебиет мәселелері | | | | | | №4 – семинар. | |1 |5 | | |Тақырыбы: «Қазақ | | | | | |әдебиеті» газетінің | | | | | |әдеби жарияланымдары | | | | | |мен тұрақты айдарлары | | | | | | 5-дәріс: Тақырып – |1 | |5 | | |көркем туынды идеясының| | | | | |жалпы көрінісі | | | | | |№5 – семинар. Тақырыбы:| |1 |4 | | |Көркем шығарма мен | | | | | |тақырыптың өзара | | | | | |байланысы | | | | | | 6-дәріс: Әзілхан |1 | |4 | | |Нұршайықовтың | | | | | |публицистикалық | | | | | |шығармашылығы | | | | | |№6 – семинар. Тақырыбы:| |1 |4 |0.5 | |Ә.Нұршайықовтың | | | | | |күнделік,хаттарының | | | | | |тәрбиелік мәні | | | | | |7-дәріс: Сапар |1 | |4 | | |Байжановтың редакторлық| | | | | |шеберлігі | | | | | |№7 – семинар. Тақырыбы:| |1 |3 |0.5 | |С.Байжановтың «Лениншіл| | | | | |жас» газетіндегі | | | | | |журналистік қызметі | | | | | |8- дәріс: Камал |1 | |4 | | |Смайыловтың | | | | | |публицистикалық | | | | | |шеберлігі | | | | | |№8-семинар. Тақырыбы: | |1 |3 | | |К.Смайыловтың «Оянған | | | | | |ойлар» еңбегіндегі | | | | | |тарих, мәдениет және | | | | | |ана тілі мәселелерінің | | | | | |ұлттық сана-сезімге | | | | | |әсері | | | | | |9-дәріс: Шерхан |1 | |3 |0.5 | |Мұртазаның редакторлық,| | | | | |басшылық қызметі | | | | | | №9 – семинар. | |1 |2 | | |Тақырыбы: Ш.Мұртазаның| | | | | |«Қазақстан» телерадио | | | | | |компаниясындағы | | | | | |басшылық қызметі | | | | | |10 дәріс: Сейдахмет |1 | |2 | | |Бердіқұловтың спорт | | | | | |журналистикасындағы | | | | | |қолтаңбасы | | | | | | №10 – семинар. | |1 |2 |0.5 | |Тақырыбы: Сейдахмет | | | | | |Бердіқұловтың спорт | | | | | |тақырыбындағы өзіндік | | | | | |қолтаңбасы | | | | | |11-дәріс: Олжас |1 | |2 | | |Сүлейменов | | | | | |публицистикасындағы | | | | | |азаматтық болмысы | | | | | |№11 – семинар. | |1 | | | |Тақырыбы: 1960ж. | | | | | |О.Сүлейменов | | | | | |шығармаларының негізгі | | | | | |тақырыбы | | | | | |12-дәріс: Оралхан |1 | |2 | | |Бөкеев шығармаларының | | | | | |көркемдік деңгейі | | | | | |№12 – семинар. | |1 | | | |Тақырыбы: О.Бөкеев | | | | | |публицистикасының | | | | | |бастаулары | | | | | |13 дәріс: Сағат |1 | |2 |0.5 | |Әшімбаев – публицист, | | | | | |сыншы | | | | | |№13 – семинар. | |1 | | | |Тақырыбы: | | | | | |С.Әшімбаевтың алғашқы | | | | | |публицистикалық | | | | | |мақалалары | | | | | |14-дәріс: Сауытбек |1 | |2 | | |Абдрахманов | | | | | |публицистикасының сырлы| | | | | |сипаты | | | | | |№14 – семинар. | |1 | | | |Тақырыбы: | | | | | |С.Абдрахмановтың алғаш | | | | | |қалам тартқан жанры | | | | | |15 дәріс: Жанболат |1 | |3 |0.5 | |Аупбаевтың журналистік | | | | | |шеберлігі | | | | | |№15 – семинар. | |1 | | | |Тақырыбы: Ж.Аупбаевтың| | | | | |журналистикаға келу | | | | | |жолдары | | | | | | Барлығы: |15 |15 | 161 |9,5 | 6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1. Әзілхан Нұршайықов |1. Ә.Нұршайықовтың |1. Қазақ журналистерінің| |очерктерінің көркемдік |журналистік |шығармашылыққа келу | |сипаты |пайымдарындағы |жолдары | | |шындықтың көрінуі | | |2. Сапар Байжановтың |2. С.Байжанов |2. Бүгінгі жастар | |журналистік шеберлік |очерктерінің |поэзиясындағы жаңашылдық| |мектебі |тақырыптық, мазмұндық, |және БАҚ | | |проблемалық | | | |ерекшеліктері | | |3. Камал Смайылов |3. К.Смайыловтың |3. Қазақ баспасқзінде | |публицистикасының тілі |«Жолданбаған 27 |тәуелсіздік пен | |мен стилі |хатының» саяси |демократия мәселелерінің| | |астарындағы қоғамдық, |жазылуы | | |ұлттық мүдде | | |4. Шерхан Мұртазаның |4. Ш.Мұртазаның |4. Бүгінгі жас | |редакторлық шеберлігі |«Жұлдыз», «Жалын» |журналистердің | | |журналдарындағы |шығармашылық | | |редакторлық шеберлігі |ерекшеліктері | |5. Сейдахмет |5. С.Бердіқұловтың |5. Қазақ әдеби сыны және| |Бердіқұловтың спорт |«Жұмыр жерде теңбіл |баспасөз | |журналистикасындағы |доп», «Мұңайып оянған | | |қолтаңбасы |қала», «Үшінші | | | |подьезд», «84 жылдың | | | |теңдессіз 16 күні» | | | |публицистикалық | | | |шығармаларындағы стиль | | | |даралығы | | |6. Сағат Әшімбаевтың |6. Сағаттың қазақ |6. Бүгінгі және кешегі | |сыни публицистикасы |теледидарындағы |әдеби басылымдардың | | |басшылық қызметі |жанрлық ерекшеліктері | |7. Оралхан Бөкеев көркем|7. Оралханның «Құм |7. Журналист шеберлігі | |шығармаларындағы |мінезі» очеркінің |және оқырман | |публицистикалық сарын |стильдік ерекшелігі | | |8. Олжас Сүлейменовтың |Олжастың «Ази Я», «Сөз |8. Бүгінгі жаһандану | |публицистикасындағы |төркіні», «Тарихқа |дәуіріндегі БАҚ-тың рөлі| |дәуір үні |дейінгі түркілер» | | | |зерттеулерінің ғылыми | | | |сипаты | | |9.Сауытбек |8. САбдрахмановтың |9. Қазақ журналистерінің| |Абдрахмановтың саяси |әдебиет, өнер |шеберлік мектебінің | |публицистикасы |тақырыбындағы |қалыптасуына негіз | | |публицистикасы |болған басты критерилер | |10. Жанболат Аупбаевтың |10. Ж.Аупбаевтың |10. Журналистік зерттеу | |журналистік шеберлігі |публицистикалық |мен сараптама жүргізу | | |мақалаларының |тәсілдері | | |тақырыптық, стильдік | | | |ерекшеліктері | | 7 «Публицистің шығармашылық шеберханасы» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте «Публицистік шығармашылық шеберханасы» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар123456789101112131415Бақылау түріД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д АБ1Д Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д СД Д АБ2Балдар5+55+55+55+55+ 55+55+55+55+55+55+ 55+ 55+55+ 55+ 5
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz