Файл қосу

Талдау әдістері



|                                                                               |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМЖ          |                     |                               |
|құжаты                  |ПОӘК                 |                               |
|ПОӘК                    |                     |                               |
|«Көркем талдау          |_____2013 жылғы      |УМКД 042-16.1.33/01-2013       |
|әдістемесі»             |№ 1 басылым          |                               |
|пәнінен оқытушыға       |                     |                               |
|арналған                |                     |                               |



















                        ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

        5В012100  «ҚТОМ қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған
                     «Көркем талдау әдістемесі» пәнінен


                     ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    СЕМЕЙ
                                     2013




|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 2-беті       |

                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің қазақ
филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, филол.ғ.к. Әбділманатқызы Ә.
 ____________ «___» _________20__ ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1   Қазақ әдебиеті кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.
Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С.
2.2  Филология   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.
Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.

ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К.
4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ
























|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 3-беті       |


      Мазмұны

1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 СӨЖ тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер





























|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 4-беті       |

1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

      «Көркем талдау әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің  құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы   5В020500  «Филология:
қазақ тілі»  мамандығының студенттеріне арналған.


2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

        Осы «Көркем талдау  әдістемесі»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс
  бағдарламасы берілген пән бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
  төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:

  -  5В020500  «Филология:   қазақ   тілі»    мамандығының    3.08.275-2006
  бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;

  -  «5 В 020500» «Филология: қазақ тілі» мамандығының типтік оқу жоспары;

  - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге
  және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

  - ДП 042-1.07-2012  «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Пәннің  оқу-әдістемелік  кешені  Шәкәрім  атындағы  СМУ-нің   пәндерге
арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған.  Аталған
пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ  сабақтары
қүрастырылады.  Оқу  жоспарының  көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр   сабақ
түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен  міндеттері
көрсетілген.  ОӘК  оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай  келеді.
Негізгі және  қосымша  әдебиеттер  тізімі  бар.  Оқушылар  мен  студенттерге
арналған   жүмыс   бағдарламасы   берілген.   Студентке    арналған    жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жүмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.






    |ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 5-беті       |

 3.3 Пәнді оқытудың  негізгі міндеттері:
«Көркем талдау әдістемесі»   пәнін  оқытудың  негізгі  міндеті  студенттерді
көркем мәтінді талдауға дағдыландару.  Студенттердің  әдебиеттануға  кіріспе
пәнінен  игерген  оқу  материалдарын  теориялық   және   тәжірибелік   түрде
бекітуіне  негіз  болады.  Семинар  және   өздік   жұмыстарында   студенттер
теориялық білімдерін бекітеді.
   3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
Көркем әдебиетінің өзіндік табиғатын меңгереді;
Қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, жанрлары
туралы терең білім алады.
Қазақ әдебиеті өкілдерінің  көркем шығармаларымен танысып,

олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір
қалыптастырады.
теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді.
зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады.
кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.

   3.5 Курстың пререквизиттері:
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Әдебиеттануға кіріспе


   3.6 Курстың постреквизиті:
Әдебиет теориясы


3.7  Оқу жоспарынан көшірме:
                                                                     1 Кесте

|Курс                          |Семестр                 |Кредит                |

4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
                                                                     2 Кесте
|Тақырыптардың атауы мен мазмұны                                        |Сағат  |
|                                                                       |саны   |
|1                                                                      |1      |
|Дәріс сабақтары                                                               |
|Тақырыптың атауы                                                       |1      |
|Әдеби шығарманы талдау принциптері.                                    |1      |
|Әдеби талдау. Талдау әдістері.                                         |1      |
|Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау әдісі.                           |1      |
|Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі.                             |1      |
|Көркем шығарманы образдар бойынша талдау. Кейіпкер бейнесін талдаудың  |1      |
|әдіс-тәсілдері.                                                        |       |
|Образ композициясын талдау, кейіпкер тұлғасын құрап тұрған көркем      |       |
|компоненттерді анықтау.                                                |       |
|Әдеби талдау барысында көркем туындыны мазмұн мен пішін бірлігіне сай  |1      |
|талдау                                                                 |       |
|Прозалық шығармаларды талдау.                                          |1      |
|Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан талдау.                      |1      |
|Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.                            |1      |
|Әдеби кейіпкер характерін таныту.                                      |1      |
|Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.                         |1      |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                         |       |
|Тақырыптың атауы                                                       |1      |
|Әдеби шығарманы талдау принциптері.                                    |1      |
|Әдеби талдау. Талдау әдістері.                                         |1      |
|Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау әдісі.                           |1      |
|Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі.                             |1      |
|Көркем шығарманы образдар бойынша талдау. Кейіпкер бейнесін талдаудың  |2      |
|әдіс-тәсілдері.                                                        |       |
|Образ композициясын талдау, кейіпкер тұлғасын құрап тұрған көркем      |1      |
|компоненттерді анықтау.                                                |       |
|Әдеби талдау барысында көркем туындыны мазмұн мен пішін бірлігіне сай  |2      |
|талдау                                                                 |       |
|Прозалық шығармаларды талдау.                                          |1      |
|Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан талдау.                      |1      |
|Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.                            |1      |
|Әдеби кейіпкер характерін таныту.                                      |1      |
|Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.                         |1      |


5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
                                                                     3 Кесте
|р/с|СӨЖ тапсырмаларының мазмұны                |Тапсырма  |Тапсыру мерзімі  |
|   |                                           |түрі      |                 |
|1  |Әдеби шығарманы талдаудың тарихи-қоғамдық  |Ауызша    |І апта           |
|   |негізі.                                    |баяндау   |                 |
|2  |Поэзиялық шығармаларды талдау әдістері     |Конспект  |ІІ апта          |
|3  |Прозалық шығармаларды оқытудың             |Реферат   |ІІІ апта         |
|   |педагогикалық және әдістемелік принциптері.|          |                 |
|4  |Драмалық шығармаларды талдау әдістері      |өздік     |ІҮ апта          |
|   |                                           |жұмысы    |                 |
|5  |Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі   |Конспект  |Ү апта           |
|   |психологиясы жайлы автор ойы.              |          |                 |
|6  |Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын    |Реферат   |ҮІ апта          |
|   |таныту                                     |          |                 |
|7  |Әдеби талдау. Талдау әдістері.             |Конспект  |ҮІІ апта         |
|8  |Әдеби шығарманы талдаудың логикалық        |Реферат   |ҮІІІ апта        |
|   |-психологиялық сипаты.                     |          |                 |
|9  |Әдеби шығарманы талдаудың эстетикалық -    |Реферат   |ІХ апта          |
|   |әсершілдік мәні.                           |          |                 |
|10 |Көркем бейнеге тән ерекшеліктерді өзге     |өздік     |Х апта           |
|   |кейіпкерлерді сөйлету жолымен көрсету.     |жұмысы    |                 |
|11 |Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі   |Конспект  |ХІ апта          |
|   |психологиясы жайлы автор ойын анықтау.     |          |                 |
|12 |Кейіпкер бейнесін талдаудың әдіс-тәсілдері.|өздік     |ХІІ апта         |
|   |                                           |жұмысы    |                 |
|13 |Әдеби көркем шығармадағы бейне қатары.     |Реферат   |ХІІІ апта        |
|14 |Әдебиеттегі композициялық бүтіндік         |Ауызша    |ХІҮ апта         |
|   |мәселесі, композициялық-сюжеттік           |баяндау   |                 |
|   |құрылымдағы стильдік ерекшеліктерді        |          |                 |
|   |талдау.                                    |          |                 |
|15 |Көркем әдебиеттегі шарттылық мәселесі.     |Ауызша    |ХҮ апта          |
|   |Психологиялық портрет. Мінездеу.           |баяндау   |                 |



|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 8-беті       |


6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     4-Кесте
|Тақырыбы                                      |Көрнекі      |Өз       |Бақылау   |
|                                              |құралдар,    |бетімен  |түрі      |
|                                              |плакаттар,   |дайындалу|          |
|                                              |лабораториялы|сұрақтары|          |
|                                              |қ стендтер   |         |          |
|Дәріс сабақ       |Семинар сабақ     |Лаборатор|             |         |          |
|                  |                  |иялық    |             |         |          |
|                  |                  |сабақ    |             |         |          |
|1                 |2                 |3        |4            |5        |6         |
|Әдеби шығарманы   |Әдеби шығарманы   |         |Кітап        |Зерттеу  |Жазбаша,  |
|талдау            |талдау            |         |көрмесі,     |еңбектерм|ауызша    |
|принциптері.      |принциптері.      |         |портрет,     |ен жұмыс |          |
|                  |                  |         |бейнетаспа   |         |          |
|Әдеби талдау.     |Әдеби талдау.     |         |Бейнетаспа,  |Көркем   |Жазбаша,  |
|Талдау әдістері.  |Талдау әдістері.  |         |альбом,      |шығармала|ауызша    |
|                  |                  |         |портреттер,  |рмен     |          |
|                  |                  |         |суреттер     |жұмыс    |          |
|Шығарманы         |Шығарманы         |         |Альбомдар,   |Көркем   |Жазбаша,  |
|танып-білудегі    |танып-білудегі    |         |кестелер,    |шығармала|ауызша    |
|тұтас талдау      |тұтас талдау      |         |суреттер     |рмен     |          |
|әдісі.            |әдісі.            |         |             |жұмыс    |          |
|Көркем шығарманы  |Көркем шығарманы  |         |Баспасөз     |Лирикалық|Жазбаша,  |
|проблемалық талдау|проблемалық талдау|         |материалдар, |шығармала|ауызша    |
|әдісі.            |әдісі.            |         |кітаптар,    |рмен     |          |
|                  |                  |         |қималар      |жұмыс    |          |
|Көркем шығарманы  |Көркем шығарманы  |         |Кітаптар,    |Дастандар|Жазбаша,  |
|образдар бойынша  |образдар бойынша  |         |кесте,       |ы мен    |ауызша    |
|талдау. Кейіпкер  |талдау. Кейіпкер  |         |бейнетаспалар|айтыс-өле|          |
|бейнесін талдаудың|бейнесін талдаудың|         |             |ңдерін   |          |
|әдіс-тәсілдері.   |әдіс-тәсілдері.   |         |             |оқу      |          |
|Образ             |Образ             |         |Альбомдар,   |Көркем   |Жазбаша,  |
|композициясын     |композициясын     |         |суреттер,    |шығармала|ауызша    |
|талдау, кейіпкер  |талдау, кейіпкер  |         |сызба нұсқа, |р оқу    |          |
|тұлғасын құрап    |тұлғасын құрап    |         |үлестірмелі  |         |          |
|тұрған көркем     |тұрған көркем     |         |карточка     |         |          |
|компоненттерді    |компоненттерді    |         |             |         |          |
|анықтау.          |анықтау.          |         |             |         |          |
|Әдеби талдау      |Әдеби талдау      |         |бақылау      |Көркем   |Жазбаша   |
|барысында көркем  |барысында көркем  |         |тапсырмалары |шығармала|          |
|туындыны мазмұн   |туындыны мазмұн   |         |             |р оқу    |          |
|мен пішін         |мен пішін         |         |             |         |          |
|бірлігіне сай     |бірлігіне сай     |         |             |         |          |
|талдау            |талдау            |         |             |         |          |
|Прозалық          |Прозалық          |         |Кітаптар,    |Туындылар|Жазбаша,  |
|шығармаларды      |шығармаларды      |         |суреттер,    |ындағы   |ауызша    |
|талдау.           |талдау.           |         |кестелер,    |ана      |          |
|                  |                  |         |бейнетаспалар|образының|          |
|                  |                  |         |             |галереясы|          |
|Көркем шығарманы  |Көркем шығарманы  |         |үлестірме    |Ғылыми   |Жазбаша,  |
|тектік, жанрлық   |тектік, жанрлық   |         |каточка,     |және     |ауызша    |
|тұрғыдан талдау.  |тұрғыдан талдау.  |         |сызба нұсқа, |баспасөз |          |
|                  |                  |         |кестелер,    |материалд|          |
|                  |                  |         |теориялық    |арымен   |          |
|                  |                  |         |зерттеулер   |жұмыс    |          |
|Шығарманың        |Шығарманың        |         |Альбомдар,   |Поэмалары|Жазбаша,  |
|көркемдік         |көркемдік         |         |суреттер,    |н оқу    |ауызша    |
|ерекшеліктерін    |ерекшеліктерін    |         |баспасөз     |         |          |
|талдау.           |талдау.           |         |материалдары |         |          |
|Әдеби кейіпкер    |Әдеби кейіпкер    |         |Зерттеу      |Поэмалары|Жазбаша,  |
|характерін таныту.|характерін таныту.|         |еңбектері,   |н оқу    |ауызша    |
|                  |                  |         |сызба нұсқа, |         |          |
|                  |                  |         |үлестірме    |         |          |
|                  |                  |         |каточка      |         |          |
|Шығарманың негізгі|Шығарманың негізгі|         |Суреттер,    |Поэмалары|Жазбаша,  |
|идеялық           |идеялық           |         |дыбыс        |н оқу    |ауызша    |
|мақсаттарын       |мақсаттарын       |         |таспалар,    |         |          |
|талдау.           |талдау.           |         |кесте        |         |          |
|Кейіпкер портреті,|Кейіпкер портреті,|         |Бейнетаспалар|Поэзиялық|Жазбаша,  |
|іс-әрекеті, оның  |іс-әрекеті, оның  |         |, сызба      |шығ. оқу,|ауызша    |
|ішкі психологиясы |ішкі психологиясы |         |нұсқа,       |жаттау   |          |
|жайлы автор ойы.  |жайлы автор ойы.  |         |үлестірмелі  |         |          |
|                  |                  |         |карочка      |         |          |





|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 10-беті      |

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

                                                                     5-Кесте
|Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы  |Саны     |Студенттерді|Қамтамасыз |
|                                      |         |ң саны      |ету пайызы |
|1                                     |2        |3           |4          |
|Базарбаев М. Таңдамалы. Т.2. Көрікті  |15       |2           |100%       |
|ойдан - көркем сөз. Нұра-Астана,      |         |            |           |
|2009.- 351 б.                         |         |            |           |
|Қазіргі қазақ әдебиеті: оқулық /      |20       |2           |100%       |
|Б.Ердембеков, Ж.Аймұхамбет,           |         |            |           |
|Р.Тұрысбек,  - Алматы: Дәуір, 2012.-  |         |            |           |
|215 б.                                |         |            |           |
|Міркемелұлы, С.                       |5        |2           |100%       |
|Қанаты қырқылған қырандар: Әдеби      |         |            |           |
|естеліктер / С. Міркемелұлы.- Алматы: |         |            |           |
|                                      |         |            |           |
|Білім, 2008.- 335б.                   |         |            |           |
|Сарбалаұлы, Б.                        |5        |2           |100%       |
|Жиырма бес: 1-ші том: Әдеби эссе, сын |         |            |           |
|мақалалар / Б. Сарбалаұлы.- Алматы:   |         |            |           |
|АнАрыс, 2008.- 276 б.                 |         |            |           |
|Кәкішев, Т. Шығармалары. 1-т.         |5        |2           |100%       |
|Саңлақтар / Т. Кәкішев.- Алматы:      |         |            |           |
|Анатілі,  2007.- 335 б.               |         |            |           |
|ӘуезовМ. Шығармаларының елу томдық    |2        |2           |100%       |
|толық жинағы. 41-том. Мақалалар,      |         |            |           |
|зерттеулер 1952-1961 Алматы:          |         |            |           |
|Жібекжолы, 2009.- 287б.               |         |            |           |
|Ысмағұлов Ж. Алтын ғасырдың ақ таңы.- |3        |2           |100%       |
|Алматы: Арыс, 2009.- 499 б.           |         |            |           |
|Елеукенов Ш. Әдебиет - тәуелсіздік    |3        |2           |100%       |
|қаруы: бүгінгі сөз өнері: өрісі мен   |         |            |           |
|өресі. -  Алматы: Баспалар Үйі, 2009.-|         |            |           |
|468 б.                                |         |            |           |
|Бейісқұлов Т. Бес томдық жинағы.Т.1./ |5        |2           |100%       |
|Т. Бейісқұлов.- Алматы: 2008.- 510 б. |         |            |           |
|Ахметов З. Таңдамалы. Т.1 / З.        |3        |2           |100%       |
|Ахметов; Құраст. Оразбек М., Закиұлы  |         |            |           |
|М.-  Алматы: Ана тілі, 2008.- 279б.   |         |            |           |

|ПОӘК 042-18/29.1.33/01-2013   |№1 басылым  05.09.2013  |11беттің 11-беті      |

8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Ахметов, З. Таңдамалы. Т.1 / З. Ахметов; Құраст. Оразбек М., Закиұлы
М.-
         Алматы: Ана тілі, 2008.- 279б.-

8.1.2 Әуезов, М. Шығармаларыныңелутомдықтолықжинағы. 41-том.
         Мақалалар, зерттеулер 1952-1961 / М. Әуезов; М.О. Әуезоватынд.
Әдебиет
         және өнер ин-ты.-  Алматы: Жібекжолы, 2009.- 287б.
8.1.3 Базарбаев М. Таңдамалы. Т.2. Көрікті ойдан - көркем сөз. Нұра-Астана,

         2009.- 351 б.
8.1.4 Бейісқұлов, Т. Бес томдық жинағы.Т.1./ Т. Бейісқұлов.- Алматы: 2008.-
510
         б.
8.1.5 Елеукенов Ш. Әдебиет - тәуелсіздік қаруы: бүгінгі сөз өнері: өрісі
мен
         өресі. -Алматы: Баспалар Үйі, 2009.- 468 б.
8.1 .6 Кәкішев, Т. Шығармалары. 1-т. Саңлақтар / Т. Кәкішев.- Алматы:
Анатілі,
          2007.- 335 б.
8.1. 7 Қазіргі қазақ әдебиеті: оқулық / Б.Ердембеков, Ж.Аймұхамбет,
          Р.Тұрысбек,  - Алматы: Дәуір, 2012.- 215 б.
8.1.8 Міркемелұлы С. Қанаты қырқылған қырандар: Әдеби естеліктер.-
          Алматы: Білім, 2008.- 335б.
8.1.9 Сарбалаұлы Б. Жиырма бес: 1-ші том: Әдеби эссе, сын мақалалар
          Алматы: АнАрыс, 2008.- 276 б.- (Наркескен).
8.1.10 Ысмағұлов Ж. Алтын ғасырдың ақ таңы.- Алматы: Арыс, 2009.- 499 б.
8.2 Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Әуезов М. Абай жолы. 1-4ші кітап: роман- эпопея / М. Әуезов.- Алматы:

         Жазушы, 2009.- 375 б.- (Қазақстан 100 романы).
8.2.2 Жұмабек С. Таңдамалы шығармалары: 1-ші том. - Алматы: АнАрыс,
         2008.- 287 б.
8.2.3 Мәмет С. Абай бол, қазақ: Сыр-сұхбат және публицистикалық ой-
         толғамдар.- Алматы: Қайнар, 2008.- 231 б
8.2.4 Махат Д. Тіл мен діл тағдыры: тарихы деректер, уақыт бедері және
ақиқат.
         -Астана: Ана тілі - Ата тарих, 2007.- 192б.
8.2.5 Сыдықов Т. Жетісу дүлдүлдерінің дүбірі. Зерттеулер, портреттер. -
         Алматы: Арда, 2009.-     479б.









Пәндер