Файл қосу
Көркем өнер психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК | | | | |УМКД 042-18.1.03/02-2013| |«Көркем өнер | | | |психологиясы» пәнінің |№ 1-басылым | | |оқу-әдістемелік кешені | | | |(студенттер үшін) | | | «Көркем өнер психологиясы» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырған: ___________ аға оқытушы Тоқтаров А.Т. «Бейнелеу өнері және сызу» кафедрасы Хаттама № ______ «03» 09 2013ж 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Бейнелеу өнері және сызу» кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 03.09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________ Мырзаканов М.С. 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 05.09.2013ж. Төрағасы: ________________ /ф.ғ.к. Кеңесбаева Ш.С./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 13.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы ережелер 1. Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер Құрастырған «Бейнелеу өнері және сызу» кафедрасының аға оқытушысы Тоқтаров А.Т. – Байланыс ақпараты – тел. – Ә.Тәңірбергенов к-сі 1, №2 ғимарат, 405 ауд. – Сабақ өткізу орны – – Пән аты – «Көркем өнер психологиясы» – Кредит саны -2 1.2. Курстың қысқаша мазмұны: «Көркем шығарма психологиясы» пәні өнердің психологияға қатысты мәселелері, өнер және психоанализ, көркемдік тәрбие көркем құндылықтарды меңгеру барысында визуальді түйсіну маңызы болып табылады. 1.3. Курстың мақсаты : Көркем шығарма психологиясы– бүгінгі күнде маңызды саналатын «визуальді түйсінудің» мәселелерін жинақтайтын күрделі құбылыс, біртұтас дүние. Көркем шығарма әр алуан құбылыстың тармақтарынан алынады. «Кеңістік», «Түс», «Ұқсас және ұқса еместік» т.б. ерекшеліктерді қолданылу – көркем шығарма психологиясының негізгі мазмұны. 4. Пәннің негізгі міндеті: Студенттерде эстетикалық сезімді дамыту. Көркем талғамды, шынайы-көркем шығарманы қолөнершіліктен, орташалықтан, көрнектіліктен, табиғилықтан, формастикалықтан, «жаппай» лақаптылықтан айыра алу қасиетінтәрбиелеу. 1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек: 1 Көркем шығармалардың терең анализі арқылы мәдениеттің құндылығы неде екенін көрсете білуі керек; 2 Өмірлік шындық пен айқындыққа, бейнелердің әдемілігі мен бейнелілігіне, олардың танымдық және шынайы мәнділігіне, қалай қол жететіндігін түсіндіре білу; 3 Суретшінің шеберлілігі мен дарындылығының неде және қалай айқындалатынын аша білу керек; 4 Бейнелеу өнерінің өзіндік ерекшелігі мен түпнұсқалылығы, осы немесе басқа көркем мектеп пен стильге тиістілігін білу. 1.6 Пререквизиттер: Көркем шығарма психологиясы пәні суреткерлік әрекеттің психологиялық механизмдерін және адамның өнер туындыларын жасау және ұғыну кезіңдегі тұлғалық көрінісінің ерекшеліктерін зерттейтін психологиядағы бағыт. Студенттерге шығармашылық үрдісінің психологиялық аспектілерін және суреткерлік ұғыну үрдісін бірлікте және өзара байланысында зерттеуге мүмкіндік беретін жүйелі көзқарас тұрғысын жүзеге асыру. 1.7 Постреквизиттер: «Көркем шығарма психологиясы» бойынша курсты оқи отырып, оқытушының шолу лекцияларынан неғұрлым қиын және көкейкесті мәселелерге арналуға тиіс таңдауға ауысуы қажет. Лекциялардағы оқу сағаттарының шағын көлемі кезінде мәдениет тарихының барлық мәселелерін қарастыру мүмкін емес, сондықтан, семинарлық сабақтар, факультативтер, сондай-ақ, студенттердің әдебиеттермен дербес жұмысы үлкен мәнге ие. Сондықтан бағдарлама айқара ашылған тізіммен, монографиялық баспаларға басымдылық берілген ұсынылатын әдебиетпен толықтырылады. 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны |Сағаттар | | | |саны | | |Дәріс, семинар сабақтары | | |1 |2 |3 | |1 |Көркем шығармашылық оның атқаратын қызметі |1 | |2 |Бейнелеу өнері: Қазақстан және әлемдік бейнелеу өнері |1 | |3 |Бейнелеу өнерінің көркемдік кеңістік пен уақытқа |1 | | |қатынасы | | |4 |Бейнелеу өнерінің жіктелу белгілері |1 | |5 |Бейнелеу өнерінің жіктелу белгілері |1 | |6 |Таза өнер теориясы |1 | |7 |Таза өнер теориясы |1 | |8 |Көркемдік кеңістік пен уақыт ырғағында дәстүрлі |1 | | |пластикалық үлгілердің қалыптасуы | | |9 |Бояу түсінің табиғи және эмоционалды көріністері |1 | |10 |Бояу түсінің дәстүрлі сипатты |1 | |11 |Бояу түсінің дәстүрлі сипатты |1 | |12 |Модельдеу теориясы |1 | |13 |Модельдеу теориясы |1 | |14 |Этика және эстетика: кескін мен әдемілік |1 | |15 |Өнер. Философия. Мәдениет |1 | |Барлығы |15 | 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. Дәріс- оқытудың формасы, себебі теориялық сұрақтар қарастырылып, негізгі мақсаттары белгіленеді және логикалық мәселелер қарастырылады. Семинар – оқыту формасының бір түрі, студенттердің өзіндік ой дамытуы мен біліктілігін қалыптастырудағы бағыттары қарастырылады. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға және көпшілік алдында жауаптылыққа бағыттайды. Студенттердің өздік жұмысы- пән бойынша құрастырылған жұмыс бағдарламасы негізінде студент өздігінен пәннің қарастыратын мәселелері бойынша толық мағлұмат алуға үйренетін оқу формасының бір түрі. Студенттер өздерінің пән бойынша алған білім негіздерін қо,амның әлеуметтік-саяси өмірінде кездестірумен бірге оны шешудің жолдарында азаматтық тұрғыда, жеке тұлғалық деңгейде шеше білуді ойластыруы керек. Қоғамның саяси- әлеуметтік проблемаларын шешуде теориялық алған білімге сүйенумен бірге саяси тәжірибелердің де мәнін жақсы меңгеруі қажет. Бұл талаптар әр тұлғаның қоғамның мынау қым-қиғаш өзгерістерімен процестерінде жол табудың қиын екенін түсінумен бірге оның шешімін өз тұжырымы мен пайымдауында табатындығына зор сеніммен қарауды үйренеді. Сол үшінде студент дәрістерде алған білім негізін ақпараттық-техникалық қордың да жаңалықтарынан хабардар болуы керек. Студент білімі егерде қоғамның әлеуметтік-саяси өміріндегі жағдайлардан хабардар болуымен ғана шешілмейді. Қарастыратын пәннің негізін меңгермейінше, және де оған нақты жауапты шынайы түрде бермейінше мәселелердің шешімінің табылуы екі талай болмақ. Қорытындысында студент өз білімінің «өте жақсы» деп бағалануын өзінің білімділігімен біліктілігін арттырғанда ғана болатындығын ескергені дұрыс. Ал «жақсы» деген баға егерде студент берілген немесе зерттелудегі мәселелердің теориялық және пракутикалық деңгейінде аса көп қателіктер жібермеген жағдайда есепке алынады. Студент біліміне «қанағаттанарлық» деген баға жағдайы көтеріліп отырған мәселеленің ғылымилығын ашпаса және де өзіндік қысқа жауаптардың есебінде ескерілетін жайт. «Қанағаттанарлықсыз» деген бағаның қойылуы егерде студент пәннің мәселелерін зерттеумен бірге оны өздігінен талдай алмаса онда студент білімі осындай бағамен бағаланады. 4. Курс форматы 4.1. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны |№ |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны |Сағаттар | | | |саны | | |Дәріс, семинар сабақтары | | |1 |2 |3 | |1 |Көркем шығармашылық оның атқаратын қызметі |1 | |2 |Бейнелеу өнері: Қазақстан және әлемдік бейнелеу өнері |1 | |3 |Бейнелеу өнерінің көркемдік кеңістік пен уақытқа |1 | | |қатынасы | | |4 |Бейнелеу өнерінің жіктелу белгілері |1 | |5 |Бейнелеу өнерінің жіктелу белгілері |1 | |6 |Таза өнер теориясы |1 | |7 |Таза өнер теориясы |1 | |8 |Көркемдік кеңістік пен уақыт ырғағында дәстүрлі |1 | | |пластикалық үлгілердің қалыптасуы | | |9 |Бояу түсінің табиғи және эмоционалды көріністері |1 | |10 |Бояу түсінің дәстүрлі сипатты |1 | |11 |Бояу түсінің дәстүрлі сипатты |1 | |12 |Модельдеу теориясы |1 | |13 |Модельдеу теориясы |1 | |14 |Этика және эстетика: кескін мен әдемілік |1 | |15 |Өнер. Философия. Мәдениет |1 | |Барлығы |15 | 5. Курс саясаты. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6. Баға қою саясаты «Әлеуметтану» пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады: • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: • дәріс сабағы – 0 баллға тең. • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 15 баллмен бағаланады. • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады – 40, 40 балл. • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады – 70,70 балл. Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады. |Оқу |Апта |Барл| |сағатының | |ығы | |түрі | | | | |1 |2 | Барлығы:758014575801451000 7 Әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: 1 100 великих архитекторов. – М., 2001. 2 50 биографий мастеров русского искусства. – Л., 1970. 3 Авертман Р. Рубенс, М., 1977 г. 4 Арган Дж. К. История итальянского искусства. – М., 2000. 5 Арган Дж. К. История итальянского искусства. Пер. с ит. В 2 т. М.: Радуга, 1990. Т.2 6 Вазари Джорджо. Жизнеописания наиболее знаменитых живописцев, ваятелей и зодчих эпохи Возрождения. СПб.: 1992. 7 Всемирная энциклопедия искусств. 8 Всеобщая история искусств / Под ред. Климова. – М.: «Искусство», 1956. 9 Всеобщая история искусств. В 6 т. М.:Искусство,1962. Т.З 10 Всеобщая история искусств. М., 1964. Т. 5. 11 Всеобщая история искусств. Т.3. Искусство эпохи Возрождения / Под общ. Ред. Ю.Д.Колпинского и Е.И.Ротенберга. – М.: Искусство, 1962. – с.: ил. 12 Гликман А.С. Никола Пуссен, М., 1964 г. 13 Глинка Н.И. Беседы о русском искусстве. XVIII век. – СПб.,2001. 14 Гнедич П.П. История искусств с древнейших времен. – М.: ООО «Издательский дом «Летопись», 2000. – 479 с., ил. 15 Губарева М.В. Сто великих храмов мира. М., 2000. 7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі: 1 Дмитриева И. Краткая история искусств. М, 2000 г. 2Дмитриева Н. А. Краткая история искусств. Выпуск I:от древнейших времён по XVIв. М., 1969. 3 Дмитриева Н. Краткая история искусств. М., 2000. 4 Дмитриева Н.А. Краткая история искусств. Вып. 2. Северное Возрождение; страны Западной Европы XVII и XVIII веков; Россия XVIII века. – 3-е изд., доп. - М.: Искусство, 1990. – 318 с.: ил. 5 Древнерусская архитектура. СПб., 2002. С. 6 Зингер-Головкина М.Л. Живопись конца XIX - начала XX века / Шедевры Государственной Третьяковской галереи. М., 2001. 7 Ильина Т.В. История искусств. Западноевропейское искусство. Учеб. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Высш. шк., 2000. 8 Ионина Н.А. Сто великих картин. М.: Вече, 2002. 9 Ионина Н.А. Сто великих картин. М.: Вече, 2003. 10 История мировой культуры. Ростов-на-Дону, 2000. 11 Капретти, Элена. Великие мастера итальянского искусства. – М., 2001. 12 Кокшенева К.А. Самые знаменитые живописцы России. М., 2002. 13 Комарова И. И. Архитекторы. – М., 2002. 14 Комарова И.И. Архитекторы. – М., 2000. 15 Кравченко А.И. Культурология: Словарь. - М.,2001. - С.18. 16 Матье М.Э. Искусство Древнего Египта. – СПб.: «Летний Сад», 2001. – 800 с., ил. 17 Популярная история архитектуры / Авторы-сост. К.А. Ляхова, Г.В. Дятлева, О.В. Лапшова, Е.В. Доброва, Ю.В. Рычкова – М.,2001. 18 Популярная история живописи. Западная Европа. – М., 2001. 19 Популярная история русской живописи /Автор-сост. Е.А. Конькова. М., 2002. 20 Русские художники от «А» до «Я». М., 2000. 21 Русские художники. – М., 2001. 22 Садохин А. П. Мировая художественная культура. М., 2000г. 23 Самин Д.К. Сто великих архитекторов. М., 2000. 24 Трибис Е.Е. Живопись. Что о ней должен знать современный человек.- М: РИПОЛ КЛАССИК, 2003. – 384 с.: ил. 25 Энциклопедия мировой живописи / Сост. Т.Г.Петровец, Ю.В.Садомова. М.: Олма-пресс, 2002 26 Энциклопедия мировой живописи. М., 2002 г. 27 Энциклопедия символизма. – М., 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz