Файл қосу

Түркі тілдерінің зерттелу



|                                                                                 |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                         |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|                          |                     |                                |
|3-деңгейдегі CМЖ          |ПОӘК                 |ПОӘК 042-05-14-5-05.3/02-2012   |
|құжат                     |                     |                                |
|«Түркітану негіздері»     | _____ 2012 жылғы    |                                |
|студенттерге арналған     |                     |                                |
|жұмыс бағдарламасы        |№3 басылым           |                                |









          5В020500  «Филология: қазақ тілі»   мамандығына  арналған
                        «Түркітану негіздері» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                    2014
КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілінің
теориясы мен әдістемесі
кафедрасының профессоры, ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кфедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Мұқанова Қ.Қ.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл.

ОӘБ төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Филология  факультетінің Ғылыми кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

Төраға________________Қадыров А.Қ.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі  проректор_________________  Искакова Г.К.
4  2014 ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

№ 3 БАСЫЛЫМЫ












Мазмұны

1. Жалпы   ережелер
2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3. Курс саясаты мен форматы
4. Бағалау саясаты
5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
8. Әдебиеттер
































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Шаяхметұлы Қ. ф.ғ.к., профессор
Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
Сабақ өтетін орын: 213 дәрісхана
Кредит саны: 2

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс      |Семестр  |Кредит    |Дәріс             |Тәж         |СӨЖ           |
|          |         |          |(сағ)             |(сағ)       |              |
|А         |     4,00|  95-100  | Үздік            |  22-7      |91-93,5       |
|А-        |     3,67|   90-94  | Өте жақсы        |20-21       |86-90         |
|В+        |     3,33|   85-89  |Жақсы             |  18-19     |81-85         |
|В         |         |    80-84 | Жақсы            |    16-17   |76-80         |
|          |3,00     |          |                  |            |              |
|В-        |         |     75-79|  Жақсы           |    14-15   |71-75         |
|          |2,67     |          |                  |            |              |
|С+        |         |     70-74| Қанағаттанарлық  |     13     |66-70         |
|          |2,33     |          |                  |            |              |
|С         |     2,00|     65-69|Қанағаттанарлық   |      12    |61-65         |
|С-        |     1,67|    60-64 |Қанағаттанарлық   |      11    |56-60         |
|Д+        |    1,33 | 55-59    |    өту ұпайы     |   10       |51-55         |
|Д         |     1,00| 50-54    |     өту ұпайы    |     9      |48-50         |
|Ғ         |     0,00|  0-49    |      өту ұпайы   |      8     |       47     |


|Апта                           |1                                         |
|                               |Дәріс   |Семинар  |Лаб  |ОЖСӨЖ     |СӨЖ   |
|1                              |2       |3        |4    |5         |6     |
|1.Түркология пәні.             |1       |1        |     |2         |2     |
|Түркі тілдері туралы мәлімет.  |        |         |     |          |      |
|2.Түркі тілдерінің зерттелу    |1       |1        |     |2         |2     |
|жайы. ХVІІІ ғ: І-ІІ жарт. басты|        |         |     |          |      |
|зерттеулер.                    |        |         |     |          |      |
|3.ХIХ ғ. І-ІІ жарт. басқа шығыс|1       |1        |     |2         |2     |
|тілдерінін қатарында түркі     |        |         |     |          |      |
|тілдерінің университеттер мен  |        |         |     |          |      |
|академия тарапынан зерттелуі.  |        |         |     |          |      |
|4.Кеңес дәуірінде түркі        |1       |1        |     |2         |2     |
|тілдерінің зерттелуіндегі      |        |         |     |          |      |
|жетістіктер. Түркі тілдеріне   |        |         |     |          |      |
|тән мәселелерді зерттеудегі    |        |         |     |          |      |
|кеңес түркологтары енбектерінің|        |         |     |          |      |
|мәні.                          |        |         |     |          |      |
|5.Түркі тілдерінің тарихын сол |2       |2        |     |4         |4     |
|тілдерде сөйлейтін халықтар    |        |         |     |          |      |
|тарихымен салыстыра зерттеу.   |        |         |     |          |      |
|Түркі тілдерін салыстыра       |        |         |     |          |      |
|зерттеудегі орта ғасыр         |        |         |     |          |      |
|ғалымдарынын енбектері.        |        |         |     |          |      |
|6.Түркі        тілдерінің      |2       |2        |     |4         |4     |
|дамуы        мен қалыптасуы.   |        |         |     |          |      |
|Түркі   тілдерінің   дамуы мен |        |         |     |          |      |
|қалыптасу кезеңдері. Алтай, Хун|        |         |     |          |      |
|дәуірлері.                     |        |         |     |          |      |
|7.Түркі тілдерінің дамуы мен   |2       |2        |     |4         |4     |
|қалыптасу кезендері. Көне түркі|        |         |     |          |      |
|дәуірі.  Орта ғасырлык дәуір.  |        |         |     |          |      |
|8. Түркі        тілдерінің     |2       |2        |     |4         |4     |
|пайда       болу проблемасын   |        |         |     |          |      |
|зерттеудің,       оларды       |        |         |     |          |      |
|топтастырудың,       жіктеудің |        |         |     |          |      |
|                               |        |         |     |          |      |
|негізгі дәуірлері.   Жаңа      |        |         |     |          |      |
|түркі   дәуірі.   Түркі тілдері|        |         |     |          |      |
|дамуындағы ең жаңа дәуір.      |        |         |     |          |      |
|9.Н.А. Баскаков                |2       |2        |     |4         |4     |
|классификациясы. Түркі         |        |         |     |          |      |
|тілдерінің   батыс   және      |        |         |     |          |      |
|шығыс   хун саласы,   оған     |        |         |     |          |      |
|кіретін   негізгі  тілдерге    |        |         |     |          |      |
|шолу жасау.                    |        |         |     |          |      |
|10. Қазіргі түркі тілдері      |1       |1        |     |2         |2     |
|бойынща қыскаша мәлімет.       |        |         |     |          |      |
|Барлығы                        |15      |15       |     |30        |30    |






6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|ОСӨЖ                                            |СӨЖ                    |
|Аудиториялық           |Аудиториядан тыс         |                       |
|Түркітануға байланысты |В.В.Радлов және          |М.Қашқари «Диуани лұғат|
|алғашқы зерттеулер     |түркология               |ат түрік               |
|Орыс ғалымдарының      |Орыс ғалымдарының        |Ж.Баласағұн. «Құтты    |
|түркітануға байланысты |түркітануға байланысты   |білік» еңбегіне шолу   |
|зерттеулері            |зерттеулері              |                       |
|20 ғасырдағы түркітану |Араб графикасына         |Түркі халықтарының     |
|тарихы                 |негізделген қазақ        |мақал-мәтелдері,бәйітте|
|                       |алфавитінің даму         |рі                     |
|                       |кезеңдері                |                       |
|Түркі тілдерін         |Түркітануға байланысты   |Манихей және ұйғыр     |
|салыстырмалы-тарихи    |алғашқы зерттеулер       |жазуындағы көне түркі  |
|тәсілмен зерттеу       |                         |ескерткіштері          |
|Салыстырмалы-тарихи    |Руникалық көне түркі     |Қазақ тілінің қалыптасу|
|зерттеулерге қойылатын |жазба ескерткіштері      |тарихы                 |
|талаптар               |                         |                       |
|Салыстырмалы-тарихи    |Түркітанушы қазақ        |                       |
|зерттеулерге қойылатын |ғалымдарының еңбегі      |Сөз қазақ эпиграфиясы  |
|талаптар               |                         |жайында                |
|Түркі тілдерінің       |Қазіргі түркі тілдер тобы|М.Қашқари сөздігінің   |
|жіктелуі Түркі         |                         |мәні                   |
|тілдерінің дамуы мен   |                         |                       |
|қалыптасу кезеңдері    |                         |                       |

7 «Түркі филологиясына  кіріспе»  ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ  КАЛЕНДАРЛЫҚ
КЕСТЕСІ

4-Кесте  «Түркі  филологиясына   кіріспе»   пәні   бойынша   оқу   үрдісінің
календарлық кестесі

Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
СД
СД
СД
СД
СД
СД
АБ1Д
СД
СД
СД
СД
СД
СД
СД
АБ2Балдар6+206+206+206+206+
206+206+206+206+206+206+
206+
206+206+
206+
20
Пәндер