Файл қосу

Кәсіпті оқыту әдістемесі пәнінің жұмыстық бағдарламасы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
| СМК 3 дәрежелі құжаты    | ПОӘК           |                           |
|                          |                |ПОӘҚ 042-33.1.27/01-2014   |
| ПОӘК                     |№2 басылым      |                           |
|оқытушыға арналаған       |11.09.2014      |                           |
|«Кәсіпті оқыту әдістемесі»|                |                           |
|пәнінің жұмыстық          |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |












                           ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                                             «Кәсіпті оқыту әдістемесі»
                               5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ


                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    Семей
                                    2014
      Алғы сөз

1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03  »    09    2014 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1____, «_03____»  2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1____ , «___05__» 2014 ж.,
Төраға ___________Т.Ш Ахметова


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1___,  «11.09_»  2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Г.К   Искакова                           /

 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




























                                   Мазмұны

|1 Қолдану саласы                                              |           |
|..............................................................|           |
|..........    4                                               |           |
|2 Нормативтік                                                 |           |
|сілтемелер....................................................|           |
|........... 4                                                 |           |
|3 Жалпы                                                       |           |
|ережелер......................................................|           |
|.......................4                                      |           |
|4 Оқу пәнінің (модульдің)                                     |           |
|мазмұны............................................. .6       |           |
|5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі.7    |           |
| 6 Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамассыз ету                |           |
|картасы.......... 7                                           |           |
|                                                              |           |
|7Әдебиеттер...................................................|           |
|................................  8                           |           |
|                                                              |           |
































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

   «  Кәсіпті оқыту әдістемесі»   пәні бойынша  5В012000 – « Кәсіптік білім»
 мамандығына  арналған  оқу-әдістемелік  кешен  студенттерге   -  педагогика
технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және  біріктіру,  сонымен  қатар
педагогикалық  қурылым  мен  тәжірибеге  қол  жеткізу,  болашақ   мамандарды
оқытудың жаңа техникалық құралдарын ,  технологиясының  ,тарихын  білу  және
оның болашақта  пайдалану.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

«  Кәсіпті  оқыту  әдістемесі»  осы  пәннің  оқу-әдістемелік  кешені  келесі
құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән  бойынша  оқу
процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:
 - «5В012000» - «Кәсіптік білім» мамандығының типтік оқу жоспары;

- СТУ 042  -  ГУ-4-2014  Университет  стандарты  «Пәндердің  оқу-әдістемелік
кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары»;

-  ДП  042-1.01-2014   Құжатталған  рәсімдеме   «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерінің құрылымы және мазмұны».
3 Жалпы ережелер
3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
 -студенттердің болашақ педагогикалық қызметке дайындаудың   негізін қалау;
-мектеп оқушыларын ҚРдағы жаңаша әлеуметтік және экономикалық жағдайларда
қажетті білім мен икемділік қалыптастыру;
-кәсіпке оқыту мазмұнының әр кезеңіндегі білім беру мазмұны жөнінде
студенттерге нақты түсінік беру;
-педагогтың сабақты ұйымдастыруы мен материалдық жабдықтауы, оларды
жоспарлау жұмыстарының мазмұнымен таныстыру;

2. Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
-сабақтан тыс, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен
басқаруға дайындау;
-жан-жақты дамыған, шығармашылық қабілеті жоғары, кәсіби бейім тұлғаны
тәрбиелеу және жетілдіруге жағдай жасау;
-болашақ кәсіби қызметінде өзін өзі айқындау мен өз мүмкіндігін жүзеге
асыруға дайындау;
-мектепте педагогикалық практиканы өтүге, кустық және дипломдық жұмстарды
орындауға даярлау, т.б.
3.3 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Кәсіптік   білім   берудегі    дәстүрлі    технологияларды    түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін,  даярлау жүйесіндегі инновациялық  технологияларды
пайдалану
3.4 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу –  Кәсіптік білімде алған білімді   пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
- түсіну:
- кәсіпті оқыту әдістемесін ;
- кәсіпті оқыту қажеттілігі.
- қолдана білу:
 - сабақ конспектілерін;
 - жаттығуларды орындау ретін;
- істей алу:
- әдістемеге керекті барлық құжаттарды;
- икемдену:
-Кәсіптік оқыту  пәні  бойынша  сабаққа  қойылатын  талаптарды,  әдістемелік
материалдарды

3.5 Курстың пререквизиттері:
  3.5.1 Педагогика
  3.5.2 Этнопедагогика
  3.5.3 психология

 3.6 Курстың постреквизиттері:
 3.6.1Оқушыларды кәсіпке дайындау жүйесіндегі жаңа оқыту технологиялар
 3.6.2 Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
 3.6.3 Педагогикалық іс-тәжірибе


3.7 Оқу жоспарынан алынған
                                                                     Кесте 1
|Курс|Семестр                                              |Кредиты    |
|    |                            Дәріс тақырыптары        |           |
| 1  |Кіріспе. Курстың мақсаты мен міндеттері. Оның маңызы |2          |
|    |мен мазмұны.                                         |           |
| 2  |Кәсіпке оқытудың, еңбекке тәрбиелеудің қазіргі       |2          |
|    |кезеңдегі мінтеттері. Қазақстан Республикасы мен оның|           |
|    |аймақтарында кәсіпке оқытудың жай-күйі. Білім туралы |           |
|    |заңы, т.б.                                           |           |
| 3  |Мектептегі  «Технология» пәнінің мазмұны.            |2          |
|    |Бағдарламардың ұлттық компоненттері.Әдістемелік      |           |
|    |талдау.                                              |           |
| 4  |Қазақстан Республикасының жалпы орта және алғашқы    |2          |
|    |кәсіби білім беретін мектептеріндегі еңбек тәрбиесі  |           |
|    |мен кәсіби бағдар беру жұмыстары.                    |           |
| 5  |Оқу сабақтарын ұйымдастырудың негізгі формалары .    |2          |
|    |Оқытудың сабақ, сабақтан тыс, сыныптан тыс және      |           |
|    |мектептен тыс формалары. Оқу шеберханасындағы еңбек  |           |
|    |сабақтарын ұйымдастыру формалары. Қауіпсіздік сақтау |           |
|    |ережелері.                                           |           |
| 6  |Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар. Сабақтың    |2          |
|    |мақсаты. Сабақ түрлері. Сабақтың құрылымы.           |           |
| 7  |Әдістерді классификациялау. Репродуктивті және       |2          |
|    |проблемалы-ізденіс әдістері. Оқытудың белсенді және  |           |
|    |интерактивті әдістері. Демонстрациялау және          |           |
|    |практикалық әдістер.                                 |           |
| 8  |Оқушылардың білімдерін тексеру және бағалау.         |2          |
|    |Технология кабинетінін жабдықталуы. Мұғалімнің       |           |
|    |сабаққа дайындалуы.                                  |           |
| 9  |Оқу жұмысын жоспарлау түрлері. Күнтізбелі-тақырыптық |3          |
|    |жоспарын құрастыру.                                  |           |
| 10 |Технология сабақтарының конспект жоспарларын даярлау.|3          |
| 11 |Технологиялық нұсқау карталарын құрастыру.           |3          |
| 12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, оларды талдау және          |4          |
|    |қорытындылау.                                        |           |

5  Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі

   5.1Мектепте  кәсіпке  оқытудың  және  еңбекке  баулудың  мақсаттары   мен
міндеттері.
   5.2 Кәсіпке және еңбекке оқытудың негізін қалайтын принциптер.
   5.3Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары
   5.4Сабақтан және мектептен тыс жүргізетін оқыту жұмыстары
   5.5Сабаққа қойылатын дидактикалық міндеттер.
   5.6Сабақ түрлері.
   5.7Сабақтың құрылымы.


Кесте 6  Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамассыз ету картасы
                                                                     Кесте 4
|Оқу - методикалық әдебиеттің аты   |Экземпляр |Оқушылар   |Қамтамасыз ету    |
|және авторлары                     |саны      |саны       |пайызы            |
|Мектептегі технология .Технология в|5         |9          |50                |
|школе№3-2006                       |          |           |                  |
| Беспалько В.Ф Педагогика и        |1         |9          |10                |
|прогрессивные технологии обучения  |          |           |                  |
|М-1999г                            |          |           |                  |
| Андреев А.А Введение в            |1         |9          |10                |
|дистанционное обучение.-М; Из-во   |          |           |                  |
|ВУ,1997-251с.                      |          |           |                  |
|Смирнов С.А. Технология как        |1         |9          |20                |
|средство  обучения второго         |          |           |                  |
|поколения.-М.,2005.                |          |           |                  |


       7 ӘДЕБИЕТ
   7.1  Әдебиеттер тізімі:
   7.1. 1.  Положения     Государственной  программы   развития  образования
в Республике Казахстан на 2005-2010 г.
   7.1.2.  Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г.
   7.1.3.  Кальней   В.А.,   Капралова    B.C.,    Поляков    В.А.    Основы
методики  трудового    и    профессионального    обучения.    М.Просвещение,
1987.-191с.
   7.1.4.  Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового  обучения
в старших классах. 1987. -191 с.
   7.1.5.   Методика      трудового      обучения       с       практикумом.
   /Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с.
   7.1.6.   Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б.    Методика  трудового
обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с.
   7.1.7.   Программы       средней        общеобразовательной        школы.
Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с.
   7.1.8.    Школьная      интегративная       образовательная       область
«Технология». Рауан.: 2001.-75 с.

.1.9.   Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.:  Просвещение,
1986.

   7.2Қосымша әдебиеттер:

   7.2.1      Методические        разработки        уроков./Под         ред.
И.Н.Федоровой.    М. Просвещение,       1981.-186 с.

   7.2.2  Васильченко  Е.В.,   Лабзина   А.Я.      Методическое      пособие
по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с.

   7.2.3  Мельникова Л.В., Осипова Л.В.  Фридман  Т.В.   Методика  трудового
обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с.

   7.2.4   Атутов  П.  Р.,  Бабкин  Н.И.,  Васильев  Ю.К.,  Связь  трудового
обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с.

7.2.5   Воспитание        учащихся        в        процессе        трудового
  обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с.

7.2.6    Чернякова   В.И.   Технология   обработки   ткани:   учебник    для
общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. -  М.:  Просвещение,  2000.-  160
с.: ил.




Пәндер