Файл қосу
Экологиялық биология пәннің бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-22.1.111/01-2013 | |ПОӘК |Басылым № __ | | |Оқытушыға арналған |«__»_______ | | |«Экологиялық биология» пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Экологиялық биология» 5B060700 – «Биология» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1. ӘзірленГЕН Әзірлегендер:__________ «____»___________20____ А.Исмагулова, П.Рахимгалиева «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Колдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8 Әдебиеттер 1.Қолдану саласы: Пәннің оқытушыға арналған бағдарламасы, “Экологиялық биология” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 5B060700 – «Биология» мамандығының студенттеріне арналған. Жаратылыстану биологиялық ілімдер саласының негізгі пәні болып есептелінеді. Оқу әдістемелік кешен қазіргі кезеңдегі биология ілімінің жетістіктеріне сүйеніп құрастырылған 2. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы “Экологиялық биология” пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің элективті пәндер каталогы университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, бекітілді. Хаттама №1 18. 08.2008ж. “Экологиялық биология” пәнінің оқу бағдарламасы СТУ 042-СГУ-4-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01- 2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. Жалпы ереже 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Экологиялық биология – бұл ілім биологияның маңызды салаларының бірі. Теориялық пәндердің жинағы, ғылым саласы ретінде организмдер мен ортаның өзара қатысының жалпы заңдылықтарын зерттейді. Ол организмнің тіршілік әрекетін, олардың ерекшнліктерін, биологиялық маңызын анықтайды, организмнің қарым-қатынастарын және заңдылықтарын зерттейді. Бұл ілім өсімдіктер, жануарлар, микроорганизмдер биоәртүрлілігі, фитоценология пәні және тағы басқа да биологиялық пәндерді өтуге керек ғылыми негізді жасауға қатысады. 3.2. Пәнді оқытудың мақсаты: Экологиялық биология - студенттердің білім деңгейін тереңдетіп, осы мағұлматтарды болашақта игеріп, жалпы өмірде кездесетін тұрмыстық жағдайларда сауатты пайдалануға бейімдейді, организмде жүретін күрделі процестердің биологиялық мәнін ұғындырады. 3. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Студенттер пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу қажет. Практикалық сабақтарда студенттер жұмыс жасау әдістерін үйренеді. Мемлекеттік талаптарға сай, жалпы жаратылыстану ғылымдары пәндерінің блогінде орналасқан биология мен экологияның негізгі бөлімдері саласының теориялық негізін нық меңгеру; табиғаттың бір бөлігі ретінде адам туралы жалпы түсінікті, барлық тірілер бірлікте және өзін-өзі бағалауды, адамзаттың биосфераны сақтамаса, тіршілік етуі мүмкін емесін қалыптастыруды, әрі биологиямен байланысты практикалық проблемаларды сауатты қабылдауға үйрету, оның ішінде–адамның денсаулығы, табиғатты қорғау, экологиялық дағдарыстан өту, экологиялық мәдениетке дағдыландыру. 3.4. Пәнді игеру нәтижесінде студент міндетті: - білу студенттер организм мен ортаның өзара қарым-қатынасының жалпы заңдылықтарын білу қажет - игеру қазіргі экологияның басты қағидалары, биосфераның құрылысы мен эволюциясы, биосферадағы тірі зат рөлі негізін зерделеу; - меңгеру биосфераға организмнің негізгі тіршілік ортасына, дарақтар экологиясына, популяцияға, бірлестікке, экожүйеге бейімделу әдетін меңгеріп алу. - істей білу ноосфера тұжырымын, қазіргі экологиялық проблемаларды, олардан шығу жолдарын әзірлеуді істей білуі керек. - иемдену табиғатты пайдалануды ғылыми негізде, қоршаған ортада өтетін барлық күрделі процесстерді қорғауды түсінуі қажет. 3.5. Курстың пререквизиті: 3.5.1. «Зоология» 3.5.2 «Анатомия» 3.5.3 «Адам және жануарлар физиологиясы » 3.5.4 «Жалпы биология» 3.6. Курс постреквизиті: 3.6.1 «Фитоценология» 3.6.2 «Микроорганизмдер биоәртүрлілігі» 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Сем |Кре |Дәріс |ЗС |СОӨЖ|СӨЖ | | |естр |дит |(сағат| | | | | | | |) | | | | |1 | 2 |3 |4 |5 |6 |7 | | Модуль 1 Экологиялық биология курсы, зерттеу | | |әдістері. | | | Блок1 Жасушалар, организмдер биологиясы | |1 |Кіріспе. Тірі мен өлі. Жаратылыстану және | |2 |1.5 |4.5 |8.1.1.| | |гуманитарлық білімдерді байланыстырушы |1 | | | | | | |ретіндегі биологиялық ғылым. Тірі | | | | | | | |жүйелердің құрылысы мен құрылымының | | | | | | | |деңгейлері мен фундаментальды қасиеттері. | | | | | | | |Тірі жүйелер заттар, энергия және | | | | | | | |ақпараттар ағымындағы тірі жүйелер. | | | | | | |2 |Жасушалар биологиясы. Жасушалар |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.2.| | |түрлерінің бірлігі және әртүрлілігі. | | | | | | | |Жасушалар, организмдер. Жасушалар түрлері | | | | | | | |бірлігі мен әртүрлілігі. Жасушалар | | | | | | | |құрылымының принциптері, ондағы зат | | | | | | | |алмасуды реттеу. Биологиялық жүйенің | | | | | | | |мекендеу ортасымен қарым-қатынасының | | | | | | | |негізгі принциптері. | | | | | | |3 |Организм биологиясы, оның қызметін |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.3.| | |бөлу,біріктіру, оның көптүрлілігі. | | | | | | | |Организм мен ортаның ара | | | | | | | |қатысы.Организмнің бір және көп | | | | | | | |жасушалығы, құрылымы, қызметі. Көп | | | | | | | |жасушалы жануарлардың дамуы. Нақтылану. | | | | | | | |Биологиялық қартаю. Жүйке, эндокринді | | | | | | | |жүйелер ортаға бейімделумен мінез-құлқының| | | | | | | |үйлестірушісі. Төтемелілік (иммунитет). | | | | | | |4 |Биологиялық түрдің көптүрлілігі. Жіктеу |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.4.| | |қағидалары. Жердегі тіршіліктің | | | | | | | |әртүрлілігі. Биосфераның құрылым негізі, | | | | | | | |тұрақтылығы. Жүйелеу, таксономия | | | | | | | |принциптері. Биологиялық туыстықты анықтау| | | | | | | |әдістері. Биологиялық құрылымның табиғатты| | | | | | | |дүниелерге бөліп, анықтайтын негізгі | | | | | | | |белгілері. Түрлі дүние өкілдерінің | | | | | | | |типологиялық ерекшеліктері. Тірі | | | | | | | |организмдердің макрожүйеленуі. | | | | | | | Модуль 2 Жердегі тіршілік тарихы. | | Блок 1 Экожүйе мен биосфера, генетика мен тіршілік тарихы | |5 |Қауымдастықтар. Экожүйе және биосфера. |1 |2 |1.5 |4.5 |8.2.2.| | |Организмдер арасындағы қоректік | | | | | | | |қатынастар. Қоректену тізбесі, торабы, | | | | | | | |пирамидасы. Организмдер қауымдастық | | | | | | | |тар(биоценоз)құрылымы.Қауымдастықтағы | | | | | | | |биологиялық қатынас типтері. Бәсекелестік,| | | | | | | |қатар өмір сүрушілік. Экожүйе, жіктелуі, | | | | | | | |құрылымы. Биосфера глобальды экожүйе. | | | | | | |6 | Ұдайы өндіру, жеке даму. Генетика, |1 |2 |1.5 |4.5 |8.2.3.| | |биологиялық эволюция заңдары. Жыныссыз, | | | | | | | |жынысты көбею. Қызтекелік | | | | | | | |(гермафродитизм). Жыныс жасушаларының | | | | | | | |пайда болуы. Партеногенез. Клондау туралы | | | | | | | |түсінік. | | | | | | |7 |Жердегі тіршілік тарихы. Адам биологиялық |1 |2 |1.5 |4.5 | 8.2.4| | |түр, оның физиологиялық негізі. Тірі | | | | | | | |жүйенің жеке, тарихи дамуы. Жеке даму | | | | | | | |биологиясы. Биологиялық уақыт, жас. | | | | | | | |"Қатерлі кезең" ілімі, ауытқудың пайда | | | | | | | |болу себептері. Ортаның табиғи, | | | | | | | |антропогендік факторларының организм | | | | | | | |көбеюіне, дерттану пайда болып, дамуына | | | | | | | |тигізетін әсері. | | | | | | |8 |Жүйелік құрылым, адам, жануарлар негізгі |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.1.| | |тіршілік қызметін қамтамасыз ету. | | | | | | | |Организмнің тұтастығы, жүйкелік, | | | | | | | |эндокриндік реттеуі. Органикалық әлемнің | | | | | | | |эволюциясы, қазіргі механизмдерін түсіну. | | | | | | | |Ч.Дарвин ілімі. Адам мен жануарлар | | | | | | | |жүйелерінің құрылымы, негізгі тіршілік | | | | | | | |қызметін қамтамасыз ету. Орталық, | | | | | | | |вегетативтік жүйке жүйесі. Сезім жүйелері.| | | | | | | |Бейімделу. | | | | | | | Модуль 3 Адам экологиясы | | Блок 1 Организм, тұлға.Биотика | |9 |Организм, тұлға: адамның сана, денелік |11 |2 |1.5 |4.5 |8.1.4.| | |бастамасы.Адам, жануарлар сана |1 | | | | | | |физиологиясы мен әлеуметтік мінез-құлқы. | | | | | | | |Адамның биологияда дәлелденген | | | | | | | |қажеттілігі. Биоэтика. Адамның психалық, | | | | | | | |денелік бастамасы: тұлға, организм. Адам | | | | | | | |мен жануарлардың жүйке жүйесінің негізгі | | | | | | | |принциптері, психикасын, мінез-құлқын | | | | | | | |қалыптастыратын физиологиялық факторлары. | | | | | | | |Адамның мекендеу ортасы, оның сапасы. | | | | | | |10 |Денсаулық және ауру. Бейімділік |1 |2 |1.5 |4.5 |8.2. | | |мүмкіншілігі, шегі. Адам популяциясын | | | | | | | |көшірмелеу: генетика және адам | | | | | | | |онтогенезінің кезеңдері. Жеке тіршіліктің | | | | | | | |кезеңдері, ұзақтылығы. Адам тіршілігінің | | | | | | | |қатерлі кезеңдері, оның ерекшеліктері. | | | | | | | |Адамның биоырғақтығы, оның космос циклімен| | | | | | | |байланысы. Адам денсаулығы, ұзақ өмір | | | | | | | |сүруі, биологиялық жасы. Өлу, оның | | | | | | | |биологиялық мағнасы. | | | | | | |11 |Адам экологиясы, оның негіздері. Заттар |1 |2 |1.5 |4.5 |8.2.1.| | |айналымы, табиғаттағы қуаттың алмасуы. | | | | | | | |Экология негіздері. Заттардың әмбебап | | | | | | | |(глобальды) айналымы, табиғаттағы қуаттың | | | | | | | |алмасуы. Тірі организмдердің | | | | | | | |биогеохимиялық циклдегі рөлі. Өсімдік пен | | | | | | | |жануарлардың бірін-бірі толықтыруы. | | | | | | | |Тірінің мекендеу ортасын өзгертуге | | | | | | | |арналған әсері. | | | | | | |12 |Экожүйелер (құрылымы, динамикасы, | 1 |2 |1.5 |4.5 |8.2.2.| | |тұрақтылық шегі). Тіршілігіндегі |1 | | | | | | |биологиялық әралуандық және әртүрлілік. | | | | | | | |Экожүйелер, олардың құрамы. Біртіндеп бір | | | | | | | |биоценоздың басқаға алмасуы (сукцессия). | | | | | | | |Биоөнімділік. Экожүйелердің әртүрлілігі, | | | | | | | |олардың топырақ, ландшафт типологиясына | | | | | | | |орай, негізгі типтері. Климат аумақтары, | | | | | | | |тіршілік тобы (биом). Биологиялық | | | | | | | |алуантүрлілік экожүйе тұрақтылығының басты| | | | | | | |факторы. Тіршілік жағдайының | | | | | | | |айырмашылығына сай, түрлердің әртүрлілігі.| | | | | | | |Түр түзілуінің, өлуінің қарқыны және | | | | | | | |түрлер әртүрлілігі қысқаруының зардабы. | | | | | | | Блок 2 Биосфераның эволюциясы | | |13 |Биосфера, оның эволюциясы. Табиғатқа әсер |1 |2 |1.5 |4.5 | 8.2.4| | |ететін антропогендік факторлар. Биосфера, | | | | | | | |оны тұрақтылығын қамтамасыз ететін | | | | | | | |көптеген, аз түрлердің рөлі. Табиғатқа | | | | | | | |антропогендік әсер ету. Табиғатты ластау | | | | | | | |процессінің, табиғи экожүйе қысқаруының, | | | | | | | |халық тығыздығының, кенттенудің | | | | | | | |экологиялық маңызы. Ауыл шаруашылығын | | | | | | | |қарқындату проблемалары. Климат жылынуынан| | | | | | | |болатын зардаптар. | | | | | | |14 |Табиғатты тиімді пайдалану, қорғау. |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.1.| | |Экологиялық дағдарыс, оны жеңу жолдары. | | | | | | | |Табиғатты пайдаланудағы экологиялық | | | | | | | |принциптер. Биоалуантүрлілікті қорғау. | | | | | | | |Әмбебапты экологиялық дағдарыс, оның | | | | | | | |аумақтағы ахуалы. Тұрақтылыққа, | | | | | | | |өсімдіктердің, жануарлардың, | | | | | | | |микроорганизмдердің өсуіне тигізетін | | | | | | | |әсерлер. Демография бұзылуы, биосфера | | | | | | | |ресурстық проблемалары, қуат, қорек | | | | | | | |ресурстары әлсіреуін болдырмау | | | | | | | |мүмкінділігі. Радиоактивтік, химиялық | | | | | | | |техногендік ластану түрлері. Тұрмыстық, | | | | | | | |өндірістік қалдықтарын жою проблемалары. | | | | | | | |Табиғатты бұзбайтын технологиялар жасау |1 |2 |1.5 |4.5 |8.1.2.| |15 |мүмкіншіліктері, қағидалары. Биология | | | | | | | |дамуының негізгі тұжырымдамалары, заңдары | | | | | | | |және болашағы. Экологиялық сараптама, | | | | | | | |мониторинг, болжам, тұжырымдама немесе | | | | | | | |“тұрақты” даму. Биотехнология. Гендік, | | | | | | | |жасушалық, ұрықтық инженерия. Адам, жануар| | | | | | | |және өсімдіктердің қолдан ұрпақтану | | | | | | | |проблемалары, табиғатты қорғау және адам | | | | | | | |денсаулығын сақтаудың биотехнологиялық | | | | | | | |әдістері. | | | | | | |Барлы| |15 |30 |22.5 |67.5| | |ғы | | | | | | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары. 5.1. Экологиялық білім қалыптасуының тарихы 5.2. Климат-Жердегі негізгі экожүйелер қалыптасуының басты факторы. 5.3. Атмосфераның газ құрамы, қазіргі атмосфераны қалыптастырудағы тірі организмнің рөлі. 5.4. Ластаушы заттарды жіктеу және атмосферадағы шектеулі рауалы концентрация (ШРК). 5.5. Атмосфералық ауаның ластану себептері мен зардаптары. 5.6. Дарақтар мен популяциялар экологиясы. 5.7. Экожүйенің құрылымы және динамикасы. 5.8. Биосфераның тұтастығы мен тұрақтылығы. 5.9. Табиғат ресурстары, оны пайдаланудағы ұтымдылық. 5.10. Қазақстандағы экологиялық проблемалар. 5.11. Шығыс Қазақстандағы экологиялық проблемалар. 5.12. Әлеуметтік-экономикалық дағдарыс. 5.13. Экожүйе мен қоғамдардың тұрақты дамуы. 5.14. Қоршаған орта жөніндегі БҰҰ (1995) бағдарламасы. 5.15. Ерекше қорғалатын табиғат аумағы. 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 3 Кесте |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалуға |түрлері | | |ТОҚ, |арналған | | | |плакаттар |сұрақтар | | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1.Кіріспе. Тірі және өлі.|1.Тірі жүйелер: |Әдістері, |Әр сабақтың |Ауызша | | |жасуша, организм. |плакаттар, |соңында |сурау,консп| | | |препараттар |келтірілген |ект,сурет | | | | | |салу | |2.Жасушалар биологиясы. |2.Организмдердің |Әдістері, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |Жасушалар түрлерінің |тұқым |плакаттар, |соңында |салу. | |бірлігі және әртүрлілігі.|қуалаушылығы, |препараттар |келтірілген |Ауызша | | |өзгергіштігі. | | |сурау | |3.Организм биологиясы, |3.Органикалық |Препарат |Әр сабақтың |Тест, сурет| |оның қызметін бөлу, |әлемнің | |соңында |салу. | |біріктіру. Организмнің |эволюциясы. | |келтірілген |Ауызша | |көптүрлігі. Организм, | | | |сурау | |орта ара қатысы. | | | | | |4.Биологиялық түрлердің |4.Жердегі |Плакаттар, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |көптүрлігі. Жіктеу |тіршіліктің |препараттар |соңында |салу. | |қағидалары (принцип). |алуантүрлігі. | |келтірілген |Коллоквиум | |Жердегі тіршіліктің |Жүйелеу | | | | |әртүрлілігі. |қағидасының | | | | | |негіздері. | | | | | |5. Организм және | | | | | |орта | | | | |5.Бірлестіктер. Экожүйе |6.Ортаның |Плакаттар, |сабақтың |Тест, сурет| |және биосфера. |биотикалық, |Препараттар,|соңында |салу. | | |абиотикалық |медиотехника|келтірілген |Препарат | | |факторлары. | | |бойынша | | |7.Адам және | | |сурау. | | |биосфера. | | | | | |8..Өнеркәсіптік | | | | | |экологияның | | | | | |негізі. | | | | |6.Ұдайы өндіру, жеке |9.Табиғатты қорғау|Плакаттар, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |даму. Генетика, |қызметінің |Препараттар,|соңында |салу. | |биологиялық эволюция |негіздері. |медиотехника|келтірілген |Препарат | |заңдары. |10. Жасушалар | | |бойынша | | |биологиясы.Жасушал| | |сурау. | | |ар түрлерінің | | | | | |бірлігі, | | | | | |әртүрлілігі. | | | | |7.Жердегі тіршілік |11.Организм |Плакаттар, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |тарихы. Адам биологиялық |биологиясы. |препараттар |соңында |салу. | |түр ретінде. Адамның |Қызметті бөлу, | |келтірілген |Препарат | |физиологиялық негізі. |біріктіру. | | |бойынша | | |12. Әр деңгейдегі | | |сурау. | | |био логиялық құрыл| | | | | |ымның тұқым | | | | | |қуалаушылығы және | | | | | |өзгергіштігі. | | | | |8.Жүйелік құрылым және |13.Организмнің |Плакаттар, |Әр сабақтың |Ауызша | |адам мен жануарлар |ұдайы өндірілуі, |препараттар |соңында |сурау,консп| |негізгі тіршілік қызметін|жеке дамуы. | |келтірілген |ект,сурет | |қамтамасыз ету. Организм |14.Генетика | | |салу | |тұтас ретінде. Жүйкелік, |заңдары және | | | | |эндокриндік реттеу. |биологиялық | | | | | |эволюция. | | | | |9.Организм, тұлға: |15.Эволюциялық |Әдістері, |Әр сабақтың |Ауызша | |адамның саналық, денелік |теория, оның |плакаттар, |соңында |сурау,консп| |бастамасы. Адам мен |негізгі |препараттар |келтірілген |ект,сурет | |жануарлардың сана |қағидалары. | | |салу | |физиологиясы мен әлеумет |16.Жердегі | | | | |тік мінез-құлқы. Адамның |тіршіліктің | | | | |биологияда дәлелденген |тарихы. | | | | |қажеттілігі. Биоэтика. | | | | | |10.Денсаулық және ауру. |17. Жердегі |Әдістері, |Әр сабақтың |Ауызша | |Бейімділік мүмкіншілігі, |тіршіліктің әр |плакаттар, |соңында |сурау,консп| |шегі. Адам популяциясын |алуантүрлілігі. |препараттар |келтірілген |ект,сурет | |көшірмелеу: генетика және|18. Биологиялық | | |салу. | |адам онтогенезінің |түрлердің | | |Коллоквиум | |кезеңдері. |көптүрлілігі. | | | | | |Жіктеу қағидалары.| | | | |11.Адам экологиясы. |19. Биологиялық |Плакаттар, |Әр сабақтың |Бақылау | |Экология негіздері. |және экологиялық |Препараттар,|соңында |сұрақтар | |Заттардың айналымы және |жүйелер. |медиотехника|келтірілген |бойынша | |табиғаттағы қуаттың |20. Организм | | |сурау, | |алмасуы. |дамуындағы орта | | |сурет | | |факторының рөлі. | | |салу,конспе| | | | | |кт | |12.Экожүйелер (құрылымы, |21.Организмдердің |Плакаттар, |Әр сабақтың |Бақылау | |динамикасы, тұрақтылық |бейімделуі, |препараттар |соңында |сұрақтар | |шегі). Тіршілік |тіршіліктегі | |келтірілген |бойынша | |жағдайының биологиялық |түрлері. | | |сурау, | |әралуандығы және |22.Ортаның | | |сурет | |әртүрлілігі. |биотикалық, | | |салу,конспе| | |абиотикалық | | |к | | |факторлары. | | | | | |23.Түраралық | | | | | |қатынас типтері. | | | | |13.Биосфера, оның |24.Түраралық |Әдістері, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |эволюциясы. Табиғатқа |қатынас типтері |плакаттар, |соңында |салу. | |әсер ететін антропогендік|(Омыртқасыз, |препараттар |келтірілген |Препарат | |факторлар. |омыртқалы | | |бойынша | | |жануарлар). | | |сурау. | | |25. Биосфера жұмыс| | | | | |істеуінің негізгі | | | | | |қағидалары. | | | | | |26. Популяциялық | | | | | |демография, көбею | | | | | |стратегиясы және | | | | | |болашағы. | | | | |14.Табиғатты тиімді |27.Өнеркәсіп |Плакаттар, |Әр сабақтың |Тест, сурет| |пайдалану және оны |қызметінде |препараттар |соңында |салу. | |қорғау. Экологиялық |қоршаған ортаны | |келтірілген |Препарат | |дағдарыс және оны жеңу |ластау. | | |бойынша | |жолдары. |28.Өндіріс | | |сурау. | | |қалдықтарын жою | | | | | |проблемалары. | | | | |15.Табиғатты бұзбайтын |29.Табиғи |Әдістері, |Әр сабақтың |Бақылау | |техноло гияларды жасау |ресурстарды тиімді|плакаттар, |соңында |сұрақтар | |мүмкіншілік тері мен |қолдану |препараттар |келтірілген |бойынша | |қағидалары. |қағидалары. | | |сурау, | | |30.Табиғатты | | |сурет | | |қорғау. Әр | | |салу,конспе| | |алуантүрлілікті | | |к. | | |сақтаудың | | |Коллоквиум.| | |Халықаралық | | | | | |бағдарламасы. | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 Кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдарының |Даналардың |Студ. |Қамтамасыз | |атаулары |саны |саны |дану % | |1.Одум Ю. Экология в 2-х томах. М., 1986ж. |2 |9 |50 | |2.Звягинцев Д.Г. Почвы и |1 |9 |25 | |микроорганизмы.М.1987ж. | | | | |3.Бигон М. и др. Экология. Особи, популяции|1 |9 |25 | |и сообщества. М., 1989ж. | | | | |4.Кречвалуш В.В., Комендар В.И. Биологи |4 |9 |100 | |ческая экология редких видов. Львов., | | | | |1990ж. | | | | |5.Пехов А.П. Биология с основами экологии. |1 |9 |25 | |Санкт-Петербург, 2000ж. | | | | |6.Степановских А.С. Биоэкология. М., 2009ж.|10 |9 |250 | |7.Бейсенова А.С., Шилдебаев Ж.Б., Саутбаева|1 |9 |25 | |Г.З. Экология. Алматы, 2001ж. | | | | |8. Бигалиев А.Б., Биоэкология. Алматы |5 |9 |30 | |2012ж. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1.Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Ж.Ж. Жатқанбаев. Экология негіздері. Алматы 2003ж. 8.1.2.Степановских А.С. Биологическая экология. М., 2009ж 8.1.3. Бигалиев А.Б., Биоэкология. Алматы 2012ж. 8.1.4. 8.7 Бейсенова А.С., Шилдебаев Ж.Б., Саутбаева Г.З. Экология. Алматы, 2001ж. 8.1.5. Пехов А.П. Биология с основами экологии. Санкт-Петербург, 2000ж. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Звягинцев Д.Г. Почвы и микроорганизмы. М., 1987ж. 8.2.2. Бигон М. и др. Экология. Особи, популяции и сообщества. М., 1989ж. 8.2.3. Кречвалуш В.В., Комендар В.И. Биологическая экология редких видов. Львов, 1990. 8.2.4. Одум Ю. Экология в 2-х томах. М., 1986ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz