Файл қосу
Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ | | | |құжаты |УМКД | | | | |УМКД 042-18/28.1.35/01-2013 | |УМКД | | | |« БМ Қазақ тілін оқыту |______2013 жылғы | | |әдістемесі» пәнінің студентке|№ 3 басылым | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | 5B010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушы., ф.ғ.к. Тәттімбетова Сымбат Жеңісқызы _____________ «___» ___________2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова А.М. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _____________ Г. Искакова 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Тәттімбетова Сымбат Жеңісқызы, аға оқытушы, ф.ғ.к. Кафедра: «Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі» Кафедраның мекен-жайы: 8- ғимарат Ақпараттық қатынас: телефон: Сабақ өтетін орын: 223 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» - тарихы жағынан дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір жүйеге келген ғылым. Бұл әдістеме, ең алдымен, оқушыға қандай тілдік категорияларды үйрету керек, қандай әдіс-тәсілдер арқылы үйретуге болады деген мәселені қарастырады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып қазақ әдеби тілінің маңызын, әдіс-тәсілдерін, амалдарын, оқушыға қазақ тілінен білім берудің, оны меңгертудің жолдарын үйрету. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: – Тіл білімі жөніндегі материалдардың мазмұнына қарай әдіс-тәсілдерді таңдай білу; – Әдістемелік зерттеу жұмыстарын жетілдіру; –Әдістеме ғылымының жаңалықтарынан, қазіргі сабақтарға қойылатын талаптардан студенттің хабардар болуын қадағалау; – Студенттің жан-жақты шығармашылық ізденістерін дамыту, ой туғызу, көмектесіп, бағыт-бағдар беру; – Әдістемеде қолданылып келген кейбір ереже, анықтама түсініктер, терминдерді нақтылап, саралап көрсету; – Пән бағдарламалары мен оқулықтарымен жұмыс істеу жолдарын талдау; – Қазақ тілін оқыту барысында психологиялық ерекшеліктерді, талаптарды меңгеру әдістеріне тоқталу; 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілінін оқыту әдістемесі саласының өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Сабақ берудің тиімді әдіс-тәсілдерін меңгеру, түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы 1.6.2 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы 1.6.3 Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Қазіргі қазақ тілі 1.7.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте |№ |Тақырыптар атауы |сағаттар |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Тәжір |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |1 модуль. Қазақ |2 |1 |1.5 |5 |1, Б. 3-9 | | |тілін оқыту | | | | |2, Б. 3-8 | | |әдістемесі. | | | | |3, Б. 3-11 | | |1-тақырып. | | | | |4, Б. 3-12 | | |1.Қазақ тілін оқыту| | | | | | | |әдістемесі пәні, | | | | | | | |мақсаты мен міндеті, | | | | | | | |әдістеменің ғылым | | | | | | | |ретінде дамуы, | | | | | | | |зерттелу жайы. | | | | | | | |2.Қазақ тілі | | | | | | | |әдістемесінің тілі | | | | | | | |білімімен, | | | | | | | |педагогика, | | | | | | | |психология ғылымымен | | | | | | | |байланысы. | | | | | | |2 |2-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |1, Б. 12-23 | | |1.Қазақ тілі | | | | |2, Б. 8-37 | | |әдістемесінің | | | | |3, Б. 11-20 | | |зерттелу тарихы, | | | | |4, Б. 12-23 | | |2.Әдістеменің ғылым | | | | | | | |ретінде дамуы, | | | | | | | |зерттелу жайы | | | | | | |3 |3-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |3, Б. 25-37 | | |Қазақ тілін оқытудың| | | | |4, Б. 64-68 | | |жалпы дидактикалық | | | | |8, Б. 23-38 | | |ұстанымдары мен | | | | |9, Б. 63-67 | | |заңдылықтары | | | | | | |4 |2 модуль. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б. 37-53 | | |Қазақ тілі | | | | |4, Б.38-78 | | |әдістемесінің | | | | |5, 24-28 | | |методологиялық, | | | | | | | |лингвистикалық және | | | | | | | |психологиялық | | | | | | | |негіздері. | | | | | | | |4-тақырып. | | | | | | | |1.Қазақ тілін оқыту | | | | | | | |әдістерінің жүйесі. | | | | | | | |2.Әдіс ұғымы және | | | | | | | |ойлау тәсілдері. | | | | | | |5 |5-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б. 53-61 | | |1.Қазақ тілін оқыту | | | | |4, Б. 80-92 | | |құралдары. Оқулық | | | | |5, Б. 20-24 | | |теориясы, құрылу | | | | | | | |принциптері. | | | | | | | |2.Қазақ тілі | | | | | | | |бағдарламалары. | | | | | | |6 |6-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б.63-68 | | |1.Қазақ тілі | | | | |4, Б.92-125 | | |сабақтарын | | | | |5, Б. 25-37 | | |ұйымдастыру. | | | | | | | |2.Сабақтың құрылымдық| | | | | | | |элементтері. | | | | | | |7 |3 модуль |2 |1 |1.5 |5 |2, Б. 52-68; | | |Қазақ тілі салаларын | | | | |79-132 | | |оқыту әдістемесі. | | | | |4, Б. 126-134;| | |7-тақырып. | | | | |134-166 | | |1.Әдеби тіл мен | | | | |7, 38-41 | | |мәтінді оқыту. Әдеби | | | | | | | |тілдің стильдік | | | | | | | |тармақтарын меңгерту | | | | | | | |жолдары. Әдеби тіл | | | | | | | |мен мәтінді оқыту | | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | | |2.Қазақ тілі | | | | | | | |сабақтарында | | | | | | | |қолданылатын | | | | | | | |көрнекіліктер, | | | | | | | |түрлері, қолдану | | | | | | | |жолдары. Сабақ | | | | | | | |үлгілері. | | | | | | |8 |8-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б.133-148 | | |1.Лексиканы оқыту | | | | |4, Б. 166-183 | | |әдістемесі. | | | | |5, Б. 42-45 | | |Лексиканың | | | | | | | |мазмұны,оқыту | | | | | | | |принциптері, | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | |2. Білім берудегі | | | | | | | |инновациялық | | | | | | | |технологиялар. Сабақ | | | | | | | |үлгілері. Слайд | | | | | | | |жасау. | | | | | | |9 |9-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б. 148-164 | | |1.Фонетиканы оқыту | | | | |4, Б. 183-190 | | |әдістемесі.Фонетикалы| | | | |5, Б. 46-48 | | |қ жаттығулар түрлері | | | | | | | |мен талдауды тиімді | | | | | | | |өткізу. | | | | | | | |2.Оқу модулін даярлау| | | | | | | |технологиясы. Сабақ | | | | | | | |үлгілері. Слайд | | | | | | | |түрінде. | | | | | | |10 |10-тақырып. |2 |1 |1.5 |5 |2, Б. 164-178 | | |1.Орфография мен | | | | |4, Б. 191-207 | | |орфоэпияны оқыту | | | | |6, Б. 95-120 | | |әдістемесі. | | | | | | | |Жаттығулар жүйесі. | | | | | | | |Қатемен жұмыс. | | | | | | | |2. Тұлғаның тіл | | | | | | | |байлығын дамыту. Тіл | | | | | | | |дамыту жұмысына сабақ| | | | | | | |үлгілері | | | | | | |11 |11-тақырып. |2 |1 |1.5 |3.5 |2. Б. 179-200 | | |1.Қазақ тілі | | | | |4, Б. 207-222 | | |сабақтарында | | | | |6. Б. 121-132 | | |қолданылатын | | | | | | | |көрнекіліктер, | | | | | | | |түрлері, қолдану | | | | | | | |жолдары. | | | | | | | |2.Бастауыш сыныптағы | | | | | | | |жаттығу жұмыстары. | | | | | | |12 |4 модуль |2 |1 |1.5 |3.5 |2, Б.200-322 | | |Грамматиканы оқыту | | | | |4, Б.222-333 | | |әдістемесі. | | | | | | | |12-тақырып. | | | | |8, Б. 12-24 | | |1.Грамматиканы оқыту | | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | | |Грамматиканың | | | | | | | |жүйелілігі. | | | | | | | |Грамматикалық | | | | | | | |қателерді болдырмау | | | | | | | |жолдары. | | | | | | | |2.Оқушылардың жазба | | | | | | | |жұмыстарынан жіберген| | | | | | | |қателерін түзету | | | | | | | |жолдары. | | | | | | |13 |13-тақырып. |2 |1 |1.5 |3.5 |2, Б. 200-322 | | |1.Сөзжасамды оқыту | | | | |4, Б. 222-333 | | |әдістемесі. | | | | |8, Б. 64-71 | | |Сөзжасамды оқытуға | | | | | | | |көрнекі, техникал. | | | | | | | |кұралдар мен | | | | | | | |сөздіктерді тиімді | | | | | | | |пайдалану. | | | | | | | |2. Ойын арқылы - | | | | | | | |оқыту әдісі. Сабақ | | | | | | | |үлгілері. Слайд | | | | | | | |жасау. | | | | | | |14 |14-тақырып. |2 |1 |1.5 |3.5 |2, Б. 322-331 | | |1.Морфологияны оқыту | | | | |4, Б. 333-344 | | |әдістемесі. Оқытудың | | | | |7, Б. 72-81 | | |маңызы, міндеттері, | | | | | | | |мазмұны, құрылымы, | | | | | | | |принциптері. | | | | | | | |Морфологиян. негізгі | | | | | | | |ұғымдарын меңгерту. | | | | | | | |2. Қазақ тілі пәнінен| | | | | | | |тестік жұмыстардың | | | | | | | |түрлері. | | | | | | |15 |15-тақырып. |2 |1 |1.5 |3.5 |2, Б. 332-349 | | |1.Синтаксисті оқыту | | | | |4, Б.344-358 | | |әдістемесі. Сөз | | | | |3, Б. 82-86 | | |тіркесі, | | | | | | | |сөздердің байланысу | | | | | | | |түрлері мен | | | | | | | |тәсілдерін меңгерту | | | | | | | |жолдары | | | | | | | |2. Қазақ тілі | | | | | | | |сабақтарында оқушы | | | | | | | |жауабын ескеру, | | | | | | | |бағалау нормалары. | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда тіл білімі саласы ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінің ұпайларға бөлінуі |Апта |1 | |Дәріс | 30 ұпай | 30 ұпай | |Семинар | |15 | |Барлығы | 300 ұпай | 300 ұпай | |Емтихан | 400 ұпай | |қорытынды | 1000 ұпай | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған Б.Құлмағамбетова -Ал.:«Мектеп», 1988 2. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997 7.1.3 Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 3. Ш.Сарыбаев. Қазақтілі методикасының кейбір мәселелері. 1956 4. Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиева,К.Шәймерденова.Қазақ тілін оқыту әдістемесі,А.Д999 5. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері- Алматы:Мектеп,1959 7.2.2 Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 7.2.5 3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 7.2.6 Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 7.2.7 Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 7.2.8 Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 7.2.9 Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 7.2.10 Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 7.2.110разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 7.2.12 Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 7.2.13 Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 7.2.14 Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 7.2.15 Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 7.2.16 Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000. 7.2,17 Ә.Исабаев. Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 7.2.18 А.Әбілқаев. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 8.2.19 Н.Оразахынованың «Шеберлік класы» Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 7.2.20 М.Көккөзова, С.Абақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz