Файл қосу

Пәннің аты - Дауыс қою



0000ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
  | |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2014ж   |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакциясы № 1.         |                       |
|«Дауыс қою» пәннің         |29.08.2014ж.            |                       |
|бағдарламасы               |                        |                       |






                         «ДАУЫС ҚОЮ»
      ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
          5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін


СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ























































                                           Семей


                                 2014-2015 оқу жылы








      |ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  2__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |



                                  Алғы сөз
      1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ «_27__»_06_______ 20__ ж. «Музыкалық білім»
кафедрасының аға оөытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т.
      2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № 1___ от «_28__»__08___ 2014 жыл
«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «_29__»_08_______ 2014 жыл.  Хаттама №
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген «_04__»_09___ 2014  жыл.
 Хаттама № 1
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН































|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014ж.    |Бет  3__                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |



                                   Мазмұны
|1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                             |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                         |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |
|    |   |
|    |   |
|    |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |























|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.20134ж.   |Бет  4__                 |
|042-18.1.32/02-2014      |                         |                         |


      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек,Бейсембеков Аймуханбет Турсунбекович «Музыкалық
білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 22 жыл,
тел: 42-52-68; , № 2 ғибарат, 219 дәрісхана
    - Пәннің аты - «Дауыс қою»;
- Кредиттер саны -  1
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:
              Жалпы бұл пән Дауыс қою 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы
бойынша жоғары оқу орының 3- курс студенттерінің 5-6 семестріне,  1  кредит
45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған.
1.3 Пәннің мақсаты  –  студенттердің  кәсіби  бағыттағы  мақсатты   вокалдік
дайындығы.  Вокалдік  дәрежеде   өз   бетімен   білім   алуға   қажеттілікті
қалыптастыру, алған  білімдерін  практикада  қолдану,  жалпы  білім  беретін
мектептің  әр  сыныптарында   музыкадан   бағдарламаларды   жүзеге   асыруда
оқушылардың жас  ерекшеліктерін,  қызығушылықтарын,  бейімділіктерін  ескере
отырып, музыкалық жұмыстардың вокалдік  әдістемелерін  меңгеруге  көмектесу.
Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
           - студенттердің пән мазмұны,  оның  бөлімдері,  бағыттары  туралы
             түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
           -  музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен  байланысты
             вокалдік білімдерді меңгеру;
           - музыкалық білім  беудің  педагогикасына  қатысты  әдебиеттермен
             жұмыс жасауда дауыс қоюды талдауды игеру және оны  шығармашылық
             тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
           -  вокалдік  дәрежеде  өз  бетімен   білім   алуға   қажеттілікті
             қалыптастыру;
           - болашақ музыка мұғалімінің жеке  тұлғалық  кәсіби-педагогикалық
             қасиеттерін тауып көмектесу.

1.5 Оқытудың нәтижесі:
      Жас үстаздың білім арқылы дамуы,  оның  танымдылық  қабілеттерін  және
танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін  арнайы  жасалған  оқу
және танымдық әдістемелер арқылы дамытуға,  өзін - өзі жетілдіру,  қарым  –
қатынас,  танымдық  және  шығармашылық  қажеттіліктерін   қанағаттандыруға,
белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге  мектептегі  музыка  мұғалімнің
күнделікті тәжірбиелік
|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  5_                  |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |


      жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі вокалдік дауыс қою
пәнінен білім беру, осы алған  білімдерін  музыкалық  оқу-үрдісіне  кеңінен
дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.6  Курсттың пререквизиттері:


«Дауыс қою» оқыту курсы барлық музыкалық пәндермен тығыз  байланыста-    хор
классы;

     -   хорды дирижерлау;

     -    сольфеджио;

     -    хор әдебиетті;

     -    хор жұргізу;

     -    гармония;

     -    мектеп репертуарының практикумы.

7. Постреквизиттер

«Дауыс қою» пәні таңдау бойынша мамандандыру пәнімен тығыз байланысы бар:

-хор шеберлігі
















|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  6_                  |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |


   1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                    Кесте  1
|№  |Тақырыптың аты       |                       |Әдебиеттер                 |
|   |                     |Т/К   |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |                           |
|1  |2                    |3     |4        |5     |6                          |
|1  |Дауысқою пәннің      |3-3   |         |6-6   |«Қазақ өнері» энциклопедия.|
|   |мақсаты,міндеттері,  |      |         |      |Алматы-2009. Бейсембеков А.|
|   |тарихы.Дауыс түрлері.|      |         |      |«Вокалдік жаттығулдрдың    |
|   |Вокалдік жаттығулар  |      |         |      |дауыс қоюдағы маңызы»      |
|   |және дауыс қою       |      |         |      |оқулық.2013ж.              |
|   |әдістері.            |      |         |      |                           |
|2  |Вокалдік тынысалу.   |3-3   |         |6-6   |«Вопросы вокальной         |
|   |Дауыс диапазоны.     |      |         |      |педагогики»Москва 1983г.   |
|   |Дауыс қою және       |      |         |      |Сбор.стат. Бейсембеков А.  |
|   |вокализдермен жүмыс. |      |         |      |«Вокализдердің дауыс       |
|   |                     |      |         |      |қоюдағы маңызы» оқулық     |
|   |                     |      |         |      |2013ж.                     |
|3  |Дауыс шығару         |4-4   |         |6-6   |И.Пряничников «Советы      |
|   |мүшелері.Вокалдік    |      |         |      |обучающимся пеню» Москва   |
|   |жаттығулар-лигато,   |      |         |      |2008г.учебник. Жүніс М.    |
|   |стакатто. Халық      |      |         |      |«Гауһар тас»               |
|   |әндерін дауыс қою да |      |         |      |хрестомтия.2009ж.          |
|   |қолдану. Репертуарға |      |         |      |«Романсы руских и зарбежных|
|   |романстар алу.       |      |         |      |композиторов» Москва.      |
|   |                     |      |         |      |1985г. Хрестоматия.        |
|4  |Әнді көркемдеп       |5-5   |         |4,5-4,|«Вопросы вокальной         |
|   |орындау әдістері.    |      |         |5     |педагогики» Москва 2009г.  |
|   |Дикция.Фразировка.   |      |         |      |Сбор.стат.учебник 5- вып.  |
|   |Сахана шеберлігі.    |      |         |      |«Арии и романсы» из        |
|   |Репертуарға операдан |      |         |      |репертуара                 |
|   |Ариялар              |      |         |      |И.Козловского,А.Обухова,   |
|   |кіргізу.Эстрадалық   |      |         |      |Е.Серкебаева, Б.Тулегенова |
|   |әндермен жүмыс. Дауыс|      |         |      |и.т. Клавир ореры-«Қыз     |
|   |апараттарын қолдануға|      |         |      |Жібек», «Абай».тағы        |
|   |дағдылану.           |      |         |      |басқалар.                  |
|   |Барлығы:             |15-15 |         |22,5-2|                           |
|   |                     |      |         |2,5   |                           |

|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  7_                  |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
   а) пәнді  оқытудағы  негізгі  кеңестер:  «Дауыс  қою»  пәні  жас  үстазға
әншілік  өнердің  қыр-сырын  үиретумен  бірге,оның  қоғамдағы  жас   ұрпаққа
эстетикалық,патриоттік  тәрбие  берудегі  іскерлігін   қалыптастырады   және
музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық  тәрбиенің  мәні
мен ролін анықтайды.
   ә ) пәнді оқытудағы  студенттердің  іскерлігі:  Дауыс  қою  пәнін  оқу  –
студенттердің  музыкалық-орындаушылық,  психология-педагогикалық  циклындағы
пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған  білім,
іскерлік және дағдыларына  сүйенеді.  Әдіснамалық  дәрежедегі  педагогикалық
болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру  тәсілдерін  ұғыну,
логикалық  ойлауды  меңгеру,  әртүрлі  мамандықтағы  оқытушының  шығармашлық
өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
   б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау:  Дайындық  тұлғаның  білім
арқылы дамуы, тұлғаның кәсіби қабілеттерін және  танымдық  жүйені:  ойлауды,
ынтаны, қабылдау қабілетін  арнайы  жасалған  оқу  және  танымдық  жағдайлар
арқылы дамытуға,   өзін - өзі жетілдіру,  қарым  –  қатынас,  танымдық  және
шығармашылық  қажеттіліктерін  қанағаттандыруға,   белсенді   сөздік   қорын
молайту, студенттерге мектептегі музыка  мұғалімнің  күнделікті  тәжірбиелік
жұмысында кездесетін және  өте  қажет  нақты  да  жүйелі  музыка  тарихынан,
музыка-теориясыннан,ән салудан білім беру, осы  алған  білімдерін  музыкалық
оқу-үрдісіне  кеңінен  дұрыс  пайдалана  білуге  үйрету,  өз  бетімен  жұмыс
істеуге дағдыландыру.
     в)  оқу-әдістемелік  кешеннің  қолданудағы  нұсқаулар   кредиттік   оқу
жүйесінде СӨЖ жұмыстары  екі есеге  ұлғаяды,  бұл  білім  жоғарлатуға  үлкен
талаптар қояды.
    г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық  сессияға  дайын
болу үшін ең  алдымен  берілген  тапсырмаларды  тәжірбиелік,  СӨЖ  уақытында
өткізілсе, ерінбей еңбек етсе,сонда студенттің білімі жоғары бағаланады.









|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  8_                  |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |

4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі
аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер
алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл
Сабақты босату – минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 80 балл  1 аттестацияда и 80 балл 2 аттестацияда .
СӨЖ 50 балл  1 аттестацияда и 50 балл 2 аттестацияда
Бақылау жұмысы 90 балл 7 және 15 апталарда қойылады,  қорытынды  нәтижесінде
1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы540 балл, ал семестр бойынша  әр  рейтинг
аттестация бойынша 300 балл






















|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  9_                  |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |

Пәннің балға бөлінуі «_________________________»

                                 2-   Кесте
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |баллы  |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1-7    |Сабаққа қатысу1-7апталықтары                 |30     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|1-7    |Сабақтығы жұмытар                            |80     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|3,5,6  |СОБӨЖ                                        |       |СРСП         |
|4,7    |СӨЖ                                          |50     |тәжірбиелік  |
|7      |Бақылау жұмысы 1                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында             |270    |             |
|8-15   |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары              |30     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|8-15   |Сабақтығы жұмытар                            |80     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|10,12,1|СОБӨЖ                                        |       |СРСП         |
|3      |                                             |       |             |
|11,14  |СӨЖ                                          |50     |тәжірбиелік  |
|15     |Бақылау жұмысы 2                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында            |270    |             |
|Экзаменнің қорытынды баллы                           |       |экзамен      |
|Барлық академиялық уақыттағы балл                    |540    |             |


          7 Қолданылған әдебиеттер
1 –«Қазақ мәдениеті»  Алматы 2005жж.
2-«Вопросы вокальной педагогики»сбор.нач.стат.5-вып.Москва 2010г.
3-Бейсембеков  А.  «Вокалдік  жаттығулар  мен  вокализдердің  дауыс  қоюдағы
маңызы. Оқулық  2013ж.
Қосымша әдебиеттер:
      1 -  Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш. «Ғасырдан – ғасырға» Алматы 2000ж.
   2. – Жүніс М. ,Қожақымтова  А.  «Гауһар  тас»,»Сұрша  қыз»оқулық  1-2-том
      2009,2010 жылдар. Алматы.
      3- Пряничников И. «Советы обучающимся пеню» Москва 1983г.
      4- Әбуғазы М.  «Сары арқа әуендері» Алматы 2009ж.
      5- Жабағин Ж. «Алқоңыр» оқыулық  Алматы. 2013ж.
|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  10_                 |
|042-18.1.32/02-2014ж.    |                         |                         |


|Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ    |СӨЖ    |Барлығы  |Бақылау түрі|
|     |        |тер    |            |         |       |         |            |
|3    |семестр |1      |15 сағ.     |         |22,5   |45       |Жазбаша     |
|курс |5-6     |       |            |         |       |сағат    |жұмыстар,   |
|     |        |       |            |         |       |         |тестылар,   |
|     |        |       |            |         |       |         |бақылау     |
|     |        |       |            |         |       |         |жұмыстары,  |
|     |        |       |            |         |       |         |емтихан     |


Кесте 2 –  Музыкалық білім берудің әдіснамасы» пәнінен күнтізбелік жоспар
|Апталар                    |1               |
|                           |Бақылау түрі      |қатыс|тс   |СРОП   |СӨЖ   |     |
|                           |                  |у    |     |       |      |     |
|                           |мак. балл         |30   |80   |       |50    |     |
|Апталар                    |8               |
|                           |Бақылау түрі      |қатысу |ТС   |ОБСӨЖ|СӨЖ   |РК   |
|                           |мак. балл         |       |80   |     |50    |90   |
|Барлық семестр бойынша     |                  |       |160  |     |200   |180  |


Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау ж6ұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1  – 1 рубеждік бақылау;
РК 2 –  2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
  2.1 кесте
|Бағасы   |Мағынасы                            |Балл          |Пайыздар,%  |
|А        |Өте жақсы                           |4,00          |95 – 100    |
|А-       |Өте керемет                         |3,67          |90 – 94     |
|В.+      |Жақсы                               |3,33          |85 – 89     |
|В        |Жақсыға жақын                       |3,00          |80 – 84     |
|В -      |Сәл жақсы                           |2,67          |75 – 79     |
|С.+      |Толық қанағаттанарлық               |2,33          |70 – 74     |
|С        |Қанағаттанарлық                     |2,00          |65 – 69     |
|С-       |Сәл қанағаттанарлық                 |1,67          |60 – 64     |
|Д +      |Нашар                               |1,33          |55 - 59     |
|Д        |Өте нашар                           |1,00          |50 - 54     |
|F        |Қанағаттанарлықсыз                  |0,00          |0-49        |










|ПОӘК                     |Ред. № 1.29.08.2014 ж.   |Бет  12_                 |
|042-18.1.32/02-2014ж     |                         |                         |

           5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ
Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны
|№    |Тақырыптың аты                   |                                     |
|     |                                 |Т/К      |ОБСӨЖ          |СӨЖ        |
|1    |2                                |3        |4              |5          |
|1    |Дауысқою пәннің                  |3-3      |               |6-6        |
|     |мақсаты,міндеттері, тарихы.Дауыс |         |               |           |
|     |түрлері. Вокалдік жаттығулар және|         |               |           |
|     |дауыс қою әдістері.              |         |               |           |
|2    |Вокалдік тынысалу. Дауыс         |3-3      |               |6-6        |
|     |диапазоны. Дауыс қою және        |         |               |           |
|     |вокализдермен жүмыс.             |         |               |           |
|3    |Дауыс шығару мүшелері.Вокалдік   |4-4      |               |6-6        |
|     |жаттығулар-лигато, стакатто.     |         |               |           |
|     |Халық әндерін дауыс қою да       |         |               |           |
|     |қолдану. Репертуарға романстар   |         |               |           |
|     |алу.                             |         |               |           |
|4    |Әнді көркемдеп орындау әдістері. |5-5      |               |4,5-4,5    |
|     |Дикция.Фразировка. Сахана        |         |               |           |
|     |шеберлігі. Репертуарға операдан  |         |               |           |
|     |Ариялар кіргізу.Эстрадалық       |         |               |           |
|     |әндермен жүмыс. Дауыс апараттарын|         |               |           |
|     |қолдануға дағдылану.             |         |               |           |
|     |Барлығы:                         |15-15    |               |22,5-22,5  |

6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
   Кесте  3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны
|ОБСӨЖ                                    |СӨЖ                                   |
|1-2 Дауысқою пәннің мақсаты,міндеттері,  |1-6 Дауысқою пәннің                   |
|тарихы.Дауыс түрлері. Вокалдік жаттығулар|мақсаты,міндеттері, тарихы.Дауыс      |
|және дауыс қою әдістері.                 |түрлері. Вокалдік жаттығулар және     |
|                                         |дауыс қою әдістері.                   |
|3-4 Вокалдік тынысалу. Дауыс диапазоны.  |7-12 Вокалдік тынысалу. Дауыс         |
|Дауыс қою және вокализдермен жүмыс.      |диапазоны. Дауыс қою және             |
|                                         |вокализдермен жүмыс.                  |
|Дауыс шығару мүшелері.Вокалдік        |Дауыс шығару мүшелері.Вокалдік     |
|жаттығулар-лигато, стакатто. Халық    |жаттығулар-лигато, стакатто. Халық |
|әндерін дауыс қою да қолдану.         |әндерін дауыс қою да қолдану.      |
|Репертуарға романстар алу.            |Репертуарға романстар алу.         |
|Әнді көркемдеп орындау әдістері.         |Әнді көркемдеп орындау әдістері.      |
|Дикция.Фразировка. Сахана шеберлігі.     |Дикция.Фразировка. Сахана шеберлігі.  |
|Репертуарға операдан Ариялар             |Репертуарға операдан Ариялар          |
|кіргізу.Эстрадалық әндермен жүмыс. Дауыс |кіргізу.Эстрадалық әндермен жүмыс.    |
|апараттарын қолдануға дағдылану.         |Дауыс апараттарын қолдануға дағдылану.|














                  7 «ДАУЫС ҚОЮ» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР
Кесте  4 – «Дауыс қою» пәнінен күнтізбелік жоспар
|№  |Бақылау түрі  |Баллы|Апталар                                            |Қорыты|
|   |              |     |                                                   |нды   |
|   |              |     |                                                   |балл  |


 | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7
РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15
РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |160 |* |* |* |* |* |* |* |*  |*  |*
|* |* |* |* |* |160 | |3 |ОБСӨЖ | | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |*  |
| |4 |СӨЖ |200 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |200 | |5 |Бақылау
жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум)  |
| | | | | | | | | | | | | | | |540 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | |  |
| | | | | | | | | | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | |  |
| | | | | | | |540 | |












































Пәндер