Файл қосу

Академиялық сурет



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
                        СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|СМЖ 3 дәрежелі құжаты     |ПОӘҚ            |ПОӘҚ 042-33.1.14/02-       |
|                          |                |2013                       |
|ПОӘҚ                      |№1редакция      |                           |
|студентке арналған «Сурет»|03.09.2013      |                           |
|пәнінің бағдарламасы      |                |                           |








                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                                   «Сурет»
                   5В010700 –  «Бейнелеу өнері және сызу»
                            мамандығына арналған


                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы  сөз


1 ҚҰРАСТЫРҒАН


Құрастырған:________ «        »        2014ж.  Утепбаев Н.Н., профессор


 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы


2  ТАЛҚЫЛАНДЫ


2.1 Кафедра мәжілісінде «Бейнелеу өнері және дизайн»


Хаттама №           «        »         2014ж.


Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________/ Мырзақанов М.С./


2.2   Факультетінің   Педагогика   оқу-әдістемелік   бюросының    отырысында
қарастырылды.


Хаттама №           «        »         2014ж.     «______» ________ 2013ж.


төрайымы  ___________________________ / Ахметова Т.Ш./


3 БЕКІТІЛДІ


Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңес    мәжілісінде   қаралып,   баспаға
ұсынылды


Хаттама №           «        »         2014ж.     «______» ________ 2013ж.


төрайымы ______________ /Искакова Г.К./





4 № 1 Редакция 03.09.2013 ж. орнына




















                                   Мазмұны

1. Жалпы ережелер
2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
3. Пәнді оқып бойынша әдістемелік ұсыныстар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Баға қою саясаты
7. Әдебиет



































   1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

     1.1    Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
     Утепбаев Н.Н.,профессор «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
         Байланыс ақпараты – тел. 30-41-03, оқу ғимараты №2

              Сабақ өткізу орны - оқу аудиториялар №419
    Осы пән бойынша кредит саны – 2

     1.2    Пән мазмұнының қысқаша сипаты:


     Сурет пәні бейнелеу өнерінің басқада салаларының  негізін қалайтын
  басты пән. Оқу курсының негізгі міндеті пәннің бағдарламасына сәйкес
  оқытудың тәжірибелік әдіс – тәсілдерін жетілдіру. Сурет пәні 3 курста
  натураны бейнелеу, адамның анатомиялық  жүйесін зерттеп білуді көздейді.
  Суретші кеңістіктегі форманы конструкциялық талдауды , детальдардың
  пропорциялық  ара қатынастарын  ажырата білуді үйренеді және кәсіби
  қызметті көркем шағармашылықпен  бекіту әдістерін игереді.


     1.3   Пәнді оқытудың мақсаты:


  Бейнелеу өнері және сызу мамандығының  бағдарламасы  сурет өнерін терең
  шеберлікпен меңгеру, бейнелеу әдістерін орнықты  пайдалана білу, кәсіби
  шеберлікті шыңдау, дағдыны жетілдіру, тапсырмаларды көркем – шығармашылық
  бағытта орындап шығуды мақсат етіп қояды.


     1.4   Пәнді оқытудың білудің негізгі міндеттері:




         Болашақ  орта мектептің «Бейнелеу өнері» пәнінің маманы ретінде әр
    студент ЖОО-ның теориялық және тәжірибиелік талаптарын , оқытудың
  инновациялық  мүмкіндіктерін мейлінше ұтымды әрі білгірлікпен пайдаланып,
  өзінің білімін, дүниетанымдық қабілетін, кәсіби шеберлігін жетілдіруді
  басты міндет деп қарайды.


        1.5 Оқытудың нәтижелері:


     Пәннің аудиториялық және үй тапсырмаларын орындау процессі нәтижесінде
  білім   алушы   жұмыстардың   көркем   шығармашылық    міндеттерін    оқу
  бағдарламасының талаптарына сай екендігін анықтайды және келесі кезеңдегі
  тапсырмаларға           байланысын           зерделеп           қорытады.
                  Студент      пәнді      оқып      білу       нәтижесінде:
                                                        - Білу - сурет салу
  принциптері  мен   әдістерін   білгірлікпен   қолдана   білуді,   адамның
  анатомиялық  дене  құрылысын,  пропорцияларын,   қозғалыс   схемасы   мен
  пластикалық мінездемесін, дене конструциясын тәжірибе жүзінде меңгереді;


  -Игеру - кәсіби шеберлікті жетілдіру, объектіні тұтас көру, конструциялық
  кеңестікті талдау, бейнелік талдау және бейнелік  қорытындылау  әдістерін
  сондай-ақ сурет материалдарын еркін және шебер қолдана білуді игереді;


  -Ұғып алу - сурет тапсырмаларын оқып білу  процесінде  оқытушының  қойған
  міндеттерін, түсіндірмелері мен тәжірибелік көмектерін, ойша талдап  ұғып
  алады;


  - Тәжірибелік сабақта алған білім мен дағдыны педагогикалық практика  мен
  бейнелеу өнеріндегі шығармашылық әрекетінде білгірлікпен істеп үйренеді;


  -  Сурет  сабағындағы  тәжірбиелік    тапсырмаларды   орындау   барысында
  бағдарлама  материал  дарының  осынау  түрінің   педагогикалық   қызметте
  қажеттілігін түсінеді;


  -  Студент   сурет   пәнінің   тәжірибелік   сабақтарында   педагогикалық
  технологияларды, оқу мен оқытудың спецификалық тәсілдерінің  байланысынан
  хабардар болып тәжірибе жинақтайды;


  - Сурет пәні және оқудан  тыс  тәжірибелік  сабақтарында  кәсіптік  білім
  тәжірибесін   жинақтау,   еңбекқорлыққа,   көркем   кәсіпке    дағдылану,
  педагогикалық шеберлікті жетілдіру әректтерін іске асыру  мүмкіндіктеріне
  ие болады.


     1.6 Курс пререквизиттері:


     1.6.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе


     1.6.2 Бейнелеу өнері тарихы және теориясы


     1.6.3 Академиялық сурет


     1.6.4 Академиялық кескіндеме


     1.7 Курс постреквизитері


           2  ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ОҚУ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


                                        1 кесте
|№  |                                 |сағаттар                |            |
|   |Тақырыптың аталуы                |                        |Әдебиеттер  |
|   |                                 |Практ. |БОӨЖ   |БӨЖ    |            |
|   |                                 |сағ.   |       |       |            |
|1  |2                                |3      |4      |5      |6           |
|1  |Гипстен жасалған адамның         |10     |5      |15     |            |
|   |аяқ-қол модельдерінің суреті     |       |       |       |            |
|2  |Киімдегі натураның суреті        |16     |8      |20     |            |
|   |(ер адам)                        |       |       |       |            |
|3  |Фигураның суреттемелері мен      |4      |2      |10     |            |
|   |долбарлары                       |       |       |       |            |
|Барлығы:                            |30     |15     |45     |            |
|4  |Натураның беліне дейінгі суреті  |12     |6      |16     |            |
|   |(әйел адам)                      |       |       |       |            |
|5  |Отырған модельдің суреті         |16     |7      |20     |            |
|6  |Долбар суреттемелер              |2      |2      |9      |            |
|Барлығы:                            |30     |15     |45     |            |
|Жалпы жинақтау баллы                |60     |30     |90     |            |

3   ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

Аудиториялық,шығармашылық және үй тапсырмаларын орындау процестерінде  уақыт
үнемдеуді  үнемі  есте  сақтаудың  тәрбиелік  мәні  зор,   ол   ұқыптылыққа,
мәдениеттілікке   жетелейді.   Курс   студенттері   сурет    тапсырмаларының
тәжірбиелік  жұмыстарын  бастамастан  бұрын  оқу  бағдарламасы  пәннің  оқу-
әдістемелік  комплексі  материалдарымен  таныс  болуға  тиіс   және   ондағы
көрсетілген нұсқауларды  ескергендері  жөн.  Оқушы  студент  міндетті  түрде
бейнелеу   өнері   әдебиттерін    оқу    процесінде    пайдалануды    әдетке
айналдырғандары, жұмыс сапасының кепілі.
Оқулықтар және оқу-әдістемелік құралдардағы тараулар мен тақырыптарды кезең-
кезеңімен игеріп тәжірибелік жұмыстар процесінде білгірлікпен  қолдана  білу
өте пайдалы. Емтихан жұмысын әр студент  тиянақты,  шығармашылық  ізденіспен
және сурет  принциптеріне  сәйкес  орындаулары  керек.  Бейнелеу  өнеріндегі
инновациялық тәжірибелік жаңалықтардын хабардар болуды да есте ұстаған жөн.

4 КУРС ФОРМАТЫ

Курстың   аудиториялық   тапсырмалары   бейнелеу   өнері   және   сызу   оқу
бағдарламасының  негізінде   іске   асырылады.   Курстың   тәжірибелік   оқу
қойылымдары оқытушының тақырыпты баяндау және жеке көмегі мен кеңесі  арқылы
өткізіледі. Дегенмен, болашақ маман  өзі  әрекеттеніп  тапсырманы  өздігімен
орындауды мақсат етіп алуы аса маңызды.Ол,  өз  алдына  оның  білімін  ойлау
қабілетін  жетілдіре  түседі,ізленіс  пен  шеберлікті   кеңейтуге   септігін
тигізеді. Студенттің өздік жұмысы СӨЖ аудиторияда алған білімін,  дағдыларын
өз бетінше  жетілдіруге  мүмкіндік  береді.  Үй  тапсырмаларын  шығармашылық
көзқараспен орындау  болашақ  суретші-ұстаздың  негізі  міндеті  болып  қала
береді. Тәжірибе мен оұудың әдістемелері үйлестіру оқу талабы.
Курстың   сурет   тапсырмаларын   орындау   барысында   оқушы-студент   адам
фигурасының антомиясы, интерьердегі  натуршы  фигурасы,  адамның  бұлшық  ет
системасы, қаңқаның негізгі бөліктері,фигураның пропорциялары,  үлкен  форма
деген  ұғымдармен  жақын  таныс  болады.  Студент  үнемі  өз  бетімен  жұмыс
жүргізуді әдетке айналдырса, сурет пәнінің мақсаты мен мазмұнына  бір  қадам
жақындай түседі.

5 КУРС САЯСАТЫ
Курс   студенттеріне   ПОӘК   бағдарламасында   көрсетілген   талаптар   мен
нұсқауларды ескеру міндетті.
Сабаққа  катысу  әр  студент  үшін  қатаң  міндет.Егер  де  студент  әртүрлі
себептермен сабақ босатса, меңгерілмеген материалдарға өзі жауапты.  Сабақты
үнемі себепсіз босатқан, немесе сабаққа кешігіп  келуді  әдетке  айналдырушы
студенттің  үлгерім  баллдары  төмендейді   не   курс   қортындысы   бойынша
«қанағаттанарлықсыз» деген баға алады.
Үйге берілген тапсырмалар  уақытында  өткізілуі  шарт.  Кешігіп  тапсырылған
жұмыстарға балл төмендетіліп қойылады.
Қортынды  межелік  бақылаудың  нәтижесі  студенттің   ПОӘК   бағдарламасында
көрсетілген  барлық  талаптарды  сапалы  орындап   шыққанда   ғана   жағымды
аттестацияланады.

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

  Әр студент пән  бойынша  жағымды  рейтинг  алу  үшін  белгілі  балл  санын
жинақтауы керек.
Бірінші жартыжылдықтағы максималды балл:
1-ші рейтингінің қортындысы бойынша
1ші-аптадан 7-ші аптаны қосқанда-300 балл.
2-ші рейтингінің қортындысы бойынша
8-ші аптадан 15 аптаны қосқанда-300 балл
Пәннің семестр қортындысы бойынша максималды баллы-600
Баллдарды  апталарға  және  бақылау   түрлеріне   қарай   бөлу   1   кестеде
көрсетілген.


                     «Сурет» пәні бойынша баллдарды бөлу

                                        2 кесте
|Апта |Бақылау түрі                          |Барлық балл      |Ескерту    |
|1    |2                                     |3                |4          |
|     |Бірінші аптадан жетінші аптаны        |30               |           |
|     |қосқанда практикалық сабақтардың      |                 |           |
|     |барлық түріне қатысу                  |                 |           |
|1    |Гипстен жасалған адамның              |-                |-          |
|     |аяқ-қол модельдерінің суреті          |                 |           |
|     |Тәжірибелік сабақ:Гипстен  жасалған   |20               |           |
|     |адамның  аяқ-қол модельдерінің суреті |                 |           |
|     |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастырып,|6                |           |
|     |пропорциялық қатынастарын айқындау.   |                 |           |
|     |ӨЖ. Өзіне қарап сурет салу            |14               |           |
|2    |Тәжірибелік сабақ:Гипстен  жасалған   |20               |           |
|     |адамның  аяқ-қол модельдерінің суреті |                 |           |
|     |                                      |                 |           |
|2    |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастырып,|6                |           |
|     |пропорциялық қатынастарын айқындау.   |                 |           |
|     |ӨЖ. Өзіне қарап сурет салу            |14               |           |
|3    |Тәжірибелік сабақ:Гипстен  жасалған   |20               |           |
|     |адамның  аяқ-қол модельдерінің суреті |                 |           |
|     |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастырып,|6                |           |
|     |пропорциялық қатынастарын айқындау.   |                 |           |
|     |ӨЖ. Өзіне қарап сурет салу            |14               |           |
|4    |Тәжірибелік сабақ:Гипстен  жасалған   |20               |           |
|     |адамның  аяқ-қол модельдерінің суреті |                 |           |
|     |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастырып,|6                |           |
|     |пропорциялық қатынастарын айқындау.   |                 |           |
|     |ӨЖ. Өзіне қарап сурет салу            |30               |           |
|       |Тәжірибелік сабақ:Гипстен  жасалған   |20              |          |
|5      |адамның  аяқ-қол модельдерінің суреті |                |          |
|       |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастырып,|                |          |
|       |пропорциялық қатынастарын айқындау.   |                |          |
|       |ӨЖ. Өзіне қарап сурет салу            |30              |          |
|       |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |20              |          |
|6      |суреті  (ер адам)                     |                |          |
|       |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                |          |
|       |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                |          |
|       |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |30              |          |
|       |суретін салу                          |                |          |
|       |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |20              |          |
|7      |суреті  (ер адам)                     |                |          |
|       |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                |          |
|       |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                |          |
|       |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                |          |
|       |суретін салу                          |                |          |
|1-ші межелік бақылау                         |     80         |          |
|1-7 апта оқу нәтижесі бойнша балл жиыны      |    300         |          |
|8      |8 аптадан 15 аптаны қосқанда          |     30         |          |
|       |практикалық сабақтардың барлық түріне |                |          |
|       |қатысу                                |                |          |
|       |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |10              |          |
|       |суреті  (ер адам)                     |                |          |
|       |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                |          |
|       |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                |          |
|       |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                |          |
|       |суретін салу                          |                |          |
|9     |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |15               |          |
|      |суреті  (ер адам)                     |                 |          |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |          |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |          |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |          |
|      |суретін салу                          |                 |          |
|10    |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |15               |          |
|      |суреті  (ер адам)                     |                 |          |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |          |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |          |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |30               |          |
|      |суретін салу                          |                 |          |
|11    |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |15               |          |
|      |суреті  (ер адам)                     |                 |          |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |          |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |          |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |          |
|      |суретін салу                          |                 |          |
|12    |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |15               |          |
|      |суреті  (ер адам)                     |                 |          |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |          |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |          |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |30               |          |
|      |суретін салу                          |                 |          |
|      |Тәжірибелік сабақ: Киімдегі натураның |15               |          |
|13    |суреті  (ер адам)                     |                 |          |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |          |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |          |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |30               |          |
|      |суретін салу                          |                 |          |
|14    |Тәжірибелік сабақ: Фигураның          |15               |         |
|      |суреттемелері мен долбарлары          |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |30               |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|15    |Тәжірибелік сабақ: Фигураның          |                 |         |
|      |суреттемелері мен долбарлары          |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|2-шы межелік бақылау                          |80               |         |
|8- 15-ші апталар оқу нәтижесі бойынша         |300              |         |
|қорытынды (жиынтық) балл                      |                 |         |
|1     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|2     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Өзіне қарап  суретін салу.         |                 |         |
|3     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|4     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|5     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|6     |Тәжірибелік сабақ: Натураның беліне   |20               |         |
|      |дейінгі суреті (әйел адам)            |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|7     |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|      |1-ші межелік бақылау                  |                 |         |
|      |1-7 апта оқу нәтижесі бойнша балл     |    300          |         |
|      |жиыны                                 |                 |         |
|8     |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап суретін салу |                 |         |
|9     |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|10    |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|11    |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|12    |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|13    |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|14    |Тәжірибелік сабақ: Отырған модельдің  |20               |         |
|      |суреті                                |                 |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Натураның өзіне қарап              |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|15    |Тәжірибелік сабақ: Долбар суреттемелер|20               |         |
|      |ОӨЖ. Аудиториялық жұмысты жалғастыру. |                 |         |
|      |Натураның конструкциясын  анықтау.    |                 |         |
|      |ӨЖ.Долбар суреттемелердің             |                 |         |
|      |суретін салу                          |                 |         |
|      |8- 15-ші апталар оқу нәтижесі бойынша |300              |         |
|      |қорытынды (жиынтық) балл              |                 |         |
|Емтихан үшін балл жиыны                       |400              |         |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды балл      |1000             |         |

7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі:
7.1.1 Сокольникова Н.М Основы рисунка.-М., 1996
7.1.2 Алехин А.Д Изобразительное искусство
7.1.3 Утепбаев Н.Н Сурет салу процесінде  әдістемелік  тәсілдерді  меңгеруді
қалыптастыру – Семей , 2001
7.1.4 Утепбаев Н.Н Сурет- бейнелеу өнерінің негізгі : оқу құралы.- Семей.
Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университеті , 2001
7.1.5 Утепбаев Н.Н. Академиялық сурет: оқу құралы. – Семей. Семей  қаласының
Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, 2014

7.2 Қосымша:
7.2.1 Бесчастнов  Н.П.  Изображение   растительных  мотивов:учебное  пособие
для  студентов  вузов.- М., 2008
7.2.2 Қазақстан өнері. Искусство Казахстана : Альбом.- Алматы , 2005
7.2.3 Дүзелханов  А.  Көркем  сурет.  Станоктік  графика.  Кітап  безендіру,
постерлер. Суреттер, нобайлар, эскиздер: Альбом-Алматы, 2005



Пәндер